„Przeprowadzenie warsztatów/szkoleń dla dzieci i młodzieży z profilaktyki zdrowia...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Przeprowadzenie warsztatów/szkoleń dla dzieci i młodzieży z profilaktyki zdrowia psychicznego na terenie Miasta Jastrzębie-Zdrój w ramach projektu „Jastrzębie-Zdrój Miasto-Rodziny” RPO WSL 9.2.5.”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJastrzębie-Zdrój
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-05-12
  • ZamawiającyOśrodek Pomocy Społecznej
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-04
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00144079
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Przeprowadzenie warsztatów/szkoleń dla dzieci i młodzieży z profilaktyki zdrowia psychicznego na terenie Miasta Jastrzębie-Zdrój w ramach projektu „Jastrzębie-Zdrój Miasto-Rodziny” RPO WSL 9.2.5.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003461374

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Opolska 9

1.5.2.) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-335

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324349657

1.5.8.) Numer faksu: 324740146

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ops.jastrzebie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.jastrzebie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przeprowadzenie warsztatów/szkoleń dla dzieci i młodzieży z profilaktyki zdrowia psychicznego na terenie Miasta Jastrzębie-Zdrój w ramach projektu „Jastrzębie-Zdrój Miasto-Rodziny” RPO WSL 9.2.5.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-304970e6-cb89-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00144079

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

"Jastrzębie- Zdrój- Miasto Rodziny"

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.ops.jastrzebie.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu:
1) miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl//
2) ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal/
3) https://www.ops.jastrzebie.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz Regulaminie ePUAP.
2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. (zalecany.pdf). Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Wymagania techniczne związane z minimum sprzętowym i programowym:
1) Urządzenia teleinformatyczne z dostępem do sieci Internet z systemem operacyjnym: Windows, MacOS lub Linux – z aktualnym wsparciem producenta
2) przeglądarka internetowa: Microsoft Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome - w najnowszej dostępnej wersji
3) założony profil zaufany w systemie ePUAP ( rekomendowany dodatkowy profil firmowy)
4) podpis elektroniczny
a) certyfikat podpisu kwalifikowanego, (dopuszczalne formaty podpisów: PaDES – format.pdf, XaDES –pozostałe formaty),
b) profil zaufany
c) e-dowód .
UWAGA – oferta złożona za pośrednictwem miniPortalu powinna zostać opatrzona właściwym podpisem elektronicznym. Podpis elektroniczny musi zostać złożony bezpośrednio na pliku z ofertą wykonawcy lub na „paczce” dokumentów elektronicznych zawierających ofertę wykonawcy. Opatrzenie właściwym podpisem oferty (lub paczki) następuje przed czynnością jej zaszyfrowania.
4. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
5. W postępowaniu o udzielenie zamówienia, korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana.
6. Dane postępowania można wyszukać wg ID postępowania lub numerem Ogłoszenia BZP na Liście wszystkich postępowań klikając wcześniej opcje” Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania na miniPortalu.
7. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego, Wykonawcy powinni posługiwać się numerem Ogłoszenia BZP , ID postępowania.
8. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
1) w zakresie proceduralnym i merytorycznym: Halina Hanzlik-Grabiec
9. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: sekretariat@ops.jastrzebie.pl
10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami
w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): A) Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 ust. 1-3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), (zm. Dz. Urz. UE.L 2018 Nr 127, poz. 2),zwanego dalej: „RODO”:
l) Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzonym postępowaniem jest Ośrodek Pomocy Społecznej w Jastrzębiu- Zdroju, adres siedziby administratora: ul. Opolska 9, 44-335 Jastrzębie- Zdrój – zwany dalej w treści niniejszej klauzuli „zamawiającym”.
Kontakt telefoniczny 32 434 96 00 , e-mail: sekretariat@ops.jastrzebie.pl.
2) Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych są następujące: iodo@ops.jastrzebie.pl
3) Dane osobowe przetwarzane będą przez Zamawiającego na podstawie przepisów prawa - w związku z art. 6 ust. 1 lit. b) oraz c) RODO, w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania i jego archiwizacji.
4) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty:
1.Ustawowo upoważnione do uzyskania dostępu do dokumentacji postępowania.
2.W przypadku współfinansowania zamówienia ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego dane osobowe na podstawie przepisów prawa mogą zostać udostępnione Instytucji Zarządzającej, tj. Zarządowi Województwa Śląskiego.
3. Zamawiający powierza również przetwarzanie danych osobowych określonej grupie podmiotów. Zazwyczaj są to firmy informatyczne wspomagające działalność zamawiającego od strony technicznej.
5)Dane osobowe będą przechowywane przez okres i w sposób oznaczony kategorią archiwalną wskazaną w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt Ośrodka Pomocy Społecznej w Jastrzębiu-Zdroju, który zgodnie z art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. z 2020 r. poz. 164) został przygotowany w porozumieniu z Naczelnym Dyrektorem Archiwów Państwowych.
6)Podanie danych osobowych jest niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia postępowania, zawarcia umów i ich dalszej realizacji. Niepodanie danych osobowych spowoduje, że nie będzie możliwe uwzględnienie złożonej oferty i zawarcie umów.
7) W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) Prawa osoby, której dane dotyczą:
1. Na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych.
2. Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych
3.Na podstawie art. 18 ust.1 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
4.Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie (00-193) ul. Stawki 2,gdy przetwarzanie danych osobowych naruszy przepisy RODO.
9) Ponadto informujemy, że osobie, której dane osobowe dotyczą nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10) W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
11) Zamawiający informuje, że nie zamierza przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
12) Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): B) Realizując obowiązek wynikający z art. 19 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129) (dalej: PZP) Zamawiający informuje o ograniczeniach stosowania przepisów RODO, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy PZP:
1) Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z PZP
2) W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.ZP.260.1.2022.JMR

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów (spotkań edukacyjno-profilaktycznych) z zakresu profilaktyki zdrowia psychicznego:
Część I– Warsztaty dla uczennic klas 7 i 8 w szkołach podstawowych. Liczba 18 grup po 12 osób w szkołach podstawowych na terenie Miasta Jastrzębie- Zdrój. Cykl 5 spotkań trwających 2 godziny zegarowe każde. Maksymalna ilość godzin do przepracowania 180h do końca trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości zmniejszenia ilości grup w zależności od zapotrzebowania wybranych placówek nie przekraczając 180h zegarowych.
Celem warsztatów jest: zaspokajanie potrzeb rozwojowych takich jak: przynależność do grupy oraz aprobata ze strony rówieśników, wyrażanie siebie i poznawanie swoich mocnych stron. Spotkania mają także pomóc w rozwijaniu umiejętności porozumiewania się i stawiania granic oraz ćwiczenia asertywności. W trakcie zajęć dziewczyny/nastolatki będą uczyły się jak rozpoznać sytuacje niebezpieczne oraz będą poznawały sposoby reagowania w tych sytuacjach. Cel terapeutyczny to budowanie pozytywnego obrazu własnej osoby, zwiększenie poczucia własnej wartości, wzrost poziomu asertywności, umiejętne reagowanie w sytuacjach trudnych.
Poruszana tematyka warsztatów:
- Asertywność + rozpoznawanie własnych potrzeb i stawianie granic;
- Społeczno-kulturowe uwarunkowania atrakcyjności fizycznej oraz stereotypy płci;
- Zapobieganie wykluczeniu z powodu niedoskonałości ciała i negatywnej samooceny;
- Ukształtowanie zdrowego stosunku do własnego ciała, wspieranie samoakceptacji (wewnętrzny krytyk, wewnętrzny przyjaciel) + wizerunek publikowany w mediach społecznościowych;
- Rola mediów społecznościowych w kontekście samoakceptacji ciała i wizerunku z uwzględnieniem możliwych zagrożeń - w tym o charakterze seksualnym;
Warsztaty będą się odbywać w szkołach na ternie Miasta Jastrzębie-Zdrój.

2. Do obowiązków trenera należeć będzie, w szczególności (dla części I i II):
1) Przeprowadzenie warsztatów (spotkań edukacyjno-profilaktycznych) dla wskazanych Uczestników
o wskazanym zakresie przedmiotowym (przykładowe konspekty warsztatów zostaną przekazane
przez Wykonawcę).
2) Opracowanie programu warsztatów bądź aktualizacji programu i dostosowania go do grupy
na podstawie wytycznych dostarczonych przez Zamawiającego.
3) Doręczenie Uczestnikom warsztatów materiałów edukacyjnych przekazanych przez
Zamawiającego.
4) Prowadzenie dokumentacji realizacji umowy na wzorach dostarczonych przez Zamawiającego
i przekazanie całej dokumentacji Zamawiającemu:
 prowadzenie sprawozdań ze zrealizowanych warsztatów zawierających informacje:
o dacie i godzinach warsztatów, tematyce, grupie docelowej, liczbie zrealizowanych godzin,
 zebranie od instytucji, w których prowadzone są warsztaty, podpisanych potwierdzeń
zrealizowanych warsztatów dla konkretnej grupy uczestników (rejestr warsztatów).
5) Zapewnienie aktywnego zaangażowania Uczestników w trakcie warsztatów.
6) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania dokumentacji fotograficznej z przebiegu każdych warsztatów.
Wykonanie dokumentacji zdjęciowej to minimum 5 zdjęć ze spotkania, w formacie jpg., przy czym
fotografie powinny być wykonywane w taki sposób, aby wszelkie wizerunki osób na fotografiach
stanowiły jedynie tło bądź element szerszej całości. Zdjęcia powinny być porównywalnej wielkości.
Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu, na wskazany adres e-mail, pliku zdjęć w terminie 7 dni od zakończenia realizacji warsztatu z protokołem, po którego zatwierdzeniu
Wykonawca będzie upoważniony do wystawienia rachunku/faktury.

3. Pozostałe obowiązki Wykonawcy (dla części I i II):
1) Realizowanie usługi w sposób staranny, skuteczny i terminowy, zgodnie z ustalonym harmonogramem realizacji usługi;
2) Ewidencjonowanie wykonanych godzin pracy;
3) Utrzymywanie stałego kontaktu z Zamawiającym, w tym bieżące informowanie o wszystkich
zaistniałych problemach;
4) Przestrzeganie obowiązków wynikających z realizacji umowy, przepisów prawnych, procedur,
standardów oraz innych obowiązujących dokumentów;
5) Odpowiadanie na ewentualne pytania w przypadku kontroli realizacji zadania przez instytucje
zewnętrzne bądź Zamawiającego;

4. Do obowiązków Zamawiającego należeć będzie:
1) udostępnienie Wykonawcy wszelkich informacji i dokumentów będących w jego posiadaniu,
niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy,
2) ustalenie z Wykonawcą szczegółowego harmonogramu realizacji usługi, konkretnych terminów oraz liczby i rodzaju grup uczestników, dla których Wykonawca przeprowadzi usługę,
3) rekrutacja uczestników na warsztaty,
4) zapewnienie miejsca – sal zajęciowych do realizacji warsztatów, a także podstawowych materiałów warsztatowych (bloki flipchart, markery, kartki, karteczki samoprzylepne, wydrukowane materiały i dokumenty) potrzebnych do przeprowadzenia warsztatów.
5. Wybrany Wykonawca zobowiązuje się w toku realizacji umowy do bezwzględnego stosowania wytycznych horyzontalnych, wytycznych programowych oraz Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014–2020.
6. Warsztaty dla uczennic (część I) odbywać się będą w wybrane dni powszednie od poniedziałku do piątku w godz. 8-16 w szkołach podstawowych z terenu Miasta Jastrzębie-Zdrój, warsztaty dla dzieci i młodzieży (część II) odbywać się będą w wybrane dni powszednie od poniedziałku do piątku w godz. 8-16 , w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych z terenu Miasta Jastrzębie-Zdrój.
7. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu „Jastrzębie –Zdrój Miasto-Rodziny", którego celem jest wzrost dostępności i jakości usług społecznych na terenie Miasta Jastrzębie- Zdrój mających na celu wsparcie na rzecz dzieci i rodziny.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami oceny ofert:
Cena 60 pkt
Dodatkowe kompetencje osoby skierowanej do realizacji zamówienia 40 pkt
Razem 100 pkt
2. W przypadku, gdy do postępowania złożona zostanie tylko jedna oferta niepodlegająca
odrzuceniu, otrzyma ona maksymalną liczbę punktów, równą 100 pkt.
3. W przypadku, gdy do postępowania złożone zostaną co najmniej dwie oferty niepodlegające
odrzuceniu, punkty przyznane danej ofercie zostaną obliczone wg poniższego wzoru:
OLP = C + A
gdzie:
C – ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena”.
A – ilość punktów uzyskanych w kryterium „Dodatkowe kompetencje osoby skierowanej do realizacji zamówienia”
4. Zasady przydzielania punktów za poszczególne kryteria są następujące
A. Kryterium: Cena – C
1) Cena (cena jednostkowa zł za godzinę )- 60 pkt
C= (Najniższa cena jednostkowa / Cena jednostkowa badanej oferty) x 60 pkt
B. Kryterium „Dodatkowe kompetencje osoby skierowanej do realizacji zamówienia”- Punktacji podlegać będzie posiadanie dodatkowo szkoleń/warsztatów/konferencji/ seminariów potwierdzonych certyfikatem ukończenia w okresie ostatnich dwóch lat : A- 40 pkt
a) Wykonawca w przeciągu ostatnich dwóch lat odbył 5 i więcej szkoleń/warsztatów/konferencji/ seminariów : 40 pkt
b) Wykonawca w przeciągu ostatnich dwóch lat odbył 4 szkolenia/warsztaty/konferencje/ seminaria: 30 pkt
c) Wykonawca w przeciągu ostatnich dwóch lat odbył 3 szkolenia/warsztaty/konferencje/ seminaria: 20 pkt
d) Wykonawca w przeciągu ostatnich dwóch lat odbył 2 szkolenia/warsztaty/konferencje/ seminaria: 10 pkt
e) Wykonawca w przeciągu ostatnich dwóch lat nie odbył żadnego szkolenia/warsztatu/konferencji/seminaria : 0 pkt
Osoba skierowana do realizacji zamówienia w tym kryterium może uzyskać maksymalnie 40 punktów.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów OLP.
6. Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do 2 miejsc po przecinku, zgodnie
z matematycznymi zasadami zaokrąglania.
7. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego
Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz
wspólnotowego nabycia usług, Zamawiający, w celu oceny takiej oferty, doliczy do przedstawionej
w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi
przepisami.
8. Przy sprawdzaniu, ocenie i porównaniu ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców
wyjaśnień, dotyczących treści złożonych ofert.
9. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji
dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w treści oferty, z zastrzeżeniem
możliwości poprawy oczywistych omyłek pisarskich, omyłek rachunkowych i innych omyłek
polegających na niezgodności oferty z ogłoszeniem, niepowodujących istotnych zmian w treści
oferty.
10. W przypadku złożenia ofert o tej samej cenie, Zamawiający ma prawo do wezwania
wykonawców do złożenia ofert dodatkowych w wyznaczonym przez siebie terminie i udziela
zamówienia temu Wykonawcy, który zaoferuje niższą cenę. Niedopuszczalne jest zaoferowanie cen
wyższych niż w złożonych ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe kompetencje osoby skierowanej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć II- Warsztaty dla dzieci i młodzieży szkół podstawowych i ponadpodstawowych. Liczba 18 grup po 12 osób w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych na terenie Miasta Jastrzębie- Zdrój. Cykl 5 spotkań trwających 2 godziny zegarowe każde. Maksymalna ilość godzin do przepracowania 180h do końca trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości zmniejszenia ilości grup w zależności od zapotrzebowania wybranych placówek.
Celem warsztatów jest: profilaktyka i pomoc dzieciom i młodzieży w przezwyciężaniu trudności i problemów z którymi się borykają. Zajęcia mają na celu zapobieganie alienacji, depresji, zagrożeniom suicydalnym, wypracowanie podstawowych umiejętności rozpoznawania takich objawów, odpowiedniej reakcji na nie, przeciwdziałanie hejtowaniu wśród młodzieży oraz zagrożeniom związanym z uzależnieniami. Warsztaty wskażą również miejsca, gdzie dzieci i młodzież może zwrócić się o pomoc oraz podniosą kompetencje społeczne uczestników.
Poruszana tematyka warsztatów:
I. Depresja, samobójstwa, samookaleczenia, uzależnienia
- mity, stereotypy, fakty
- objawy (na co zwrócić uwagę)
- czynniki ryzyka
- czynniki chroniące
- gdzie szukać pomocy dla siebie?
- jak pomóc innym?

II. Konflikty z rówieśnikami i rodzicami
- rozróżnienie między zjawiskiem konfliktu a przemocy
- mity, stereotypy, fakty na temat przemocy
- objawy (na co zwrócić uwagę)
- czynniki ryzyka
- czynniki chroniące
- gdzie szukać pomocy dla siebie?
- jak pomóc innym?
- wzmacnianie umiejętności interpersonalnych – konstruktywne metody rozwiązywania konfliktów
- asertywność i stawianie granic

2. Do obowiązków trenera należeć będzie, w szczególności (dla części I i II):
1) Przeprowadzenie warsztatów (spotkań edukacyjno-profilaktycznych) dla wskazanych Uczestników
o wskazanym zakresie przedmiotowym (przykładowe konspekty warsztatów zostaną przekazane
przez Wykonawcę).
2) Opracowanie programu warsztatów bądź aktualizacji programu i dostosowania go do grupy
na podstawie wytycznych dostarczonych przez Zamawiającego.
3) Doręczenie Uczestnikom warsztatów materiałów edukacyjnych przekazanych przez
Zamawiającego.
4) Prowadzenie dokumentacji realizacji umowy na wzorach dostarczonych przez Zamawiającego
i przekazanie całej dokumentacji Zamawiającemu:
 prowadzenie sprawozdań ze zrealizowanych warsztatów zawierających informacje:
o dacie i godzinach warsztatów, tematyce, grupie docelowej, liczbie zrealizowanych godzin,
 zebranie od instytucji, w których prowadzone są warsztaty, podpisanych potwierdzeń
zrealizowanych warsztatów dla konkretnej grupy uczestników (rejestr warsztatów).
5) Zapewnienie aktywnego zaangażowania Uczestników w trakcie warsztatów.
6) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania dokumentacji fotograficznej z przebiegu każdych warsztatów.
Wykonanie dokumentacji zdjęciowej to minimum 5 zdjęć ze spotkania, w formacie jpg., przy czym
fotografie powinny być wykonywane w taki sposób, aby wszelkie wizerunki osób na fotografiach
stanowiły jedynie tło bądź element szerszej całości. Zdjęcia powinny być porównywalnej wielkości.
Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu, na wskazany adres e-mail, pliku zdjęć w terminie 7 dni od zakończenia realizacji warsztatu z protokołem, po którego zatwierdzeniu
Wykonawca będzie upoważniony do wystawienia rachunku/faktury.

3. Pozostałe obowiązki Wykonawcy (dla części I i II):
1) Realizowanie usługi w sposób staranny, skuteczny i terminowy, zgodnie z ustalonym harmonogramem realizacji usługi;
2) Ewidencjonowanie wykonanych godzin pracy;
3) Utrzymywanie stałego kontaktu z Zamawiającym, w tym bieżące informowanie o wszystkich
zaistniałych problemach;
4) Przestrzeganie obowiązków wynikających z realizacji umowy, przepisów prawnych, procedur,
standardów oraz innych obowiązujących dokumentów;
5) Odpowiadanie na ewentualne pytania w przypadku kontroli realizacji zadania przez instytucje
zewnętrzne bądź Zamawiającego;

4. Do obowiązków Zamawiającego należeć będzie:
1) udostępnienie Wykonawcy wszelkich informacji i dokumentów będących w jego posiadaniu,
niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy,
2) ustalenie z Wykonawcą szczegółowego harmonogramu realizacji usługi, konkretnych terminów oraz liczby i rodzaju grup uczestników, dla których Wykonawca przeprowadzi usługę,
3) rekrutacja uczestników na warsztaty,
4) zapewnienie miejsca – sal zajęciowych do realizacji warsztatów, a także podstawowych materiałów warsztatowych (bloki flipchart, markery, kartki, karteczki samoprzylepne, wydrukowane materiały i dokumenty) potrzebnych do przeprowadzenia warsztatów.
5. Wybrany Wykonawca zobowiązuje się w toku realizacji umowy do bezwzględnego stosowania wytycznych horyzontalnych, wytycznych programowych oraz Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014–2020.
6. Warsztaty dla uczennic (część I) odbywać się będą w wybrane dni powszednie od poniedziałku do piątku w godz. 8-16 w szkołach podstawowych z terenu Miasta Jastrzębie-Zdrój, warsztaty dla dzieci i młodzieży (część II) odbywać się będą w wybrane dni powszednie od poniedziałku do piątku w godz. 8-16 , w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych z terenu Miasta Jastrzębie-Zdrój.
7. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu „Jastrzębie –Zdrój Miasto-Rodziny", którego celem jest wzrost dostępności i jakości usług społecznych na terenie Miasta Jastrzębie- Zdrój mających na celu wsparcie na rzecz dzieci i rodziny.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami oceny ofert:
Cena 60 pkt
Dodatkowe kompetencje osoby skierowanej do realizacji zamówienia 40 pkt
Razem 100 pkt
2. W przypadku, gdy do postępowania złożona zostanie tylko jedna oferta niepodlegająca
odrzuceniu, otrzyma ona maksymalną liczbę punktów, równą 100 pkt.
3. W przypadku, gdy do postępowania złożone zostaną co najmniej dwie oferty niepodlegające
odrzuceniu, punkty przyznane danej ofercie zostaną obliczone wg poniższego wzoru:
OLP = C + A
gdzie:
C – ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena”.
A – ilość punktów uzyskanych w kryterium „Dodatkowe kompetencje osoby skierowanej do realizacji zamówienia”
4. Zasady przydzielania punktów za poszczególne kryteria są następujące
A. Kryterium: Cena – C
1) Cena (cena jednostkowa zł za godzinę )- 60 pkt
C= (Najniższa cena jednostkowa / Cena jednostkowa badanej oferty) x 60 pkt
B. Kryterium „Dodatkowe kompetencje osoby skierowanej do realizacji zamówienia”- Punktacji podlegać będzie posiadanie dodatkowo szkoleń/warsztatów/konferencji/ seminariów potwierdzonych certyfikatem ukończenia w okresie ostatnich dwóch lat : A- 40 pkt
a) Wykonawca w przeciągu ostatnich dwóch lat odbył 5 i więcej szkoleń/warsztatów/konferencji/ seminariów : 40 pkt
b) Wykonawca w przeciągu ostatnich dwóch lat odbył 4 szkolenia/warsztaty/konferencje/ seminaria: 30 pkt
c) Wykonawca w przeciągu ostatnich dwóch lat odbył 3 szkolenia/warsztaty/konferencje/ seminaria: 20 pkt
d) Wykonawca w przeciągu ostatnich dwóch lat odbył 2 szkolenia/warsztaty/konferencje/ seminaria: 10 pkt
e) Wykonawca w przeciągu ostatnich dwóch lat nie odbył żadnego szkolenia/warsztatu/konferencji/seminaria : 0 pkt
Osoba skierowana do realizacji zamówienia w tym kryterium może uzyskać maksymalnie 40 punktów.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów OLP.
6. Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do 2 miejsc po przecinku, zgodnie
z matematycznymi zasadami zaokrąglania.
7. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego
Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz
wspólnotowego nabycia usług, Zamawiający, w celu oceny takiej oferty, doliczy do przedstawionej
w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi
przepisami.
8. Przy sprawdzaniu, ocenie i porównaniu ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców
wyjaśnień, dotyczących treści złożonych ofert.
9. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji
dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w treści oferty, z zastrzeżeniem
możliwości poprawy oczywistych omyłek pisarskich, omyłek rachunkowych i innych omyłek
polegających na niezgodności oferty z ogłoszeniem, niepowodujących istotnych zmian w treści
oferty.
10. W przypadku złożenia ofert o tej samej cenie, Zamawiający ma prawo do wezwania
wykonawców do złożenia ofert dodatkowych w wyznaczonym przez siebie terminie i udziela
zamówienia temu Wykonawcy, który zaoferuje niższą cenę. Niedopuszczalne jest zaoferowanie cen
wyższych niż w złożonych ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe kompetencje osoby skierowanej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w poniższym pkt 2. oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w:
a) art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,
b) art. 109 ust. 1 pkt 5, 7, 8 ustawy Pzp.
3. Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 111 ustawy Pzp.
4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, którą skieruje do realizacji zamówienia, posiadającą:
- wykształcenie wyższe na jednym z wymienionych kierunków: psychologia, pedagogika, socjologia bądź wykształcenie medyczne o specjalizacji psychiatria,
- doświadczenie w realizowaniu warsztatów psychoedukacyjnych z zakresu kompetencji społecznych i/lub tematyki zdrowia psychicznego dla uczniów szkół podstawowych lub ponadpodstawowych– łącznie min. 75 godzin warsztatowych,

- co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy grupowej z dziećmi i/lub młodzieżą.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania- zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
a) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, którą skieruje do realizacji zamówienia, posiadającą:
- wykształcenie wyższe na jednym z wymienionych kierunków: psychologia, pedagogika, socjologia bądź wykształcenie medyczne o specjalizacji psychiatria,
b) doświadczenie w realizowaniu warsztatów psychoedukacyjnych z zakresu kompetencji społecznych i/lub tematyki zdrowia psychicznego dla uczniów szkół podstawowych lub ponadpodstawowych– łącznie min. 75 godzin warsztatowych,
c) co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy grupowej z dziećmi i/lub młodzieżą.
5. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:
1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p dane umożliwiające dostęp do tych środków;
2) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1.
6. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
7. W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokument6w składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczeg6lnosci przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
8. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego o ochronie konkurencji i konsumentów- zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.
9. Do oferty Wykonawca jest zobowiązany dołączyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022r. poz. 835)- zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p oraz wskazanym we wzorze umowy.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.


5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający poza możliwością zmiany na podstawie art. 455 ustawy Pzp, przewiduje również możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach:
1) zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez strony w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych między innymi takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, utrata uprawnień, inne uzasadnione okoliczności niepozwalające wykonywać wskazanej osobie powierzonych czynności pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały minimum takie kwalifikacje jakie Wykonawca wymagał w warunkach udziału w postępowaniu;
2) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy i pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności których wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, w szczególności gdy jest spowodowana: zawieszeniem realizacji umowy w okresie obowiązywania umowy w przypadku zamknięcia placówki z powodu pandemii COVID-19 bądź innego nieprzewidzianego zdarzenia losowego.
3) zmiany okresu rozliczenia i płatności ostatniego miesiąca obowiązywania umowy.
2. Zmiany w punktach 1-3 powyżej wymagają wyrażenia zgody przez Zamawiającego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia oferty dostępnego na miniPortalu. Formularz do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla Wykonawców na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-12 10:20

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam kursu prawa jazdy kategorii B,CE kod 95 plus karta kierowcy- Sosnowiec
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania17-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam kursu prawa jazdy kategorii B,CE kod 95 plus karta kierowcy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Jastrzębie-Zdrój: Dostawa sadzonek drzew
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Jastrzębie-Zdrój: Przebudowa ul. Północnej
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Edukacja, nauka: Szkolenia "Administrowanie stronami www w oparciu o system CMS WordPress"
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI