Przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla uczestników projektu „PASJA BIZNESU”.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla uczestników projektu „PASJA BIZNESU”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRzeszów
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-03-01
  • ZamawiającyRzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna
  • Data publikacji ogłoszenia2021-02-19
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00008868
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla uczestników projektu „PASJA BIZNESU”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690260330

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szopena 51

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: (17) 86 76 239

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rarr.rzeszow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Spółka prawa handlowego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla uczestników projektu „PASJA BIZNESU”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69aa556c-704f-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00008868

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt „Pasja Biznesu” realizowany jest w okresie od 01.09.2020 do 31.12.2022 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VII „Regionalny Rynek Pracy”, Działanie 7.3 „Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości” i współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/rarr_rzeszow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W celu złożenia oferty należy zarejestrować (zalogować) się na Platformie i postępować zgodnie z instrukcjami dostępnymi u dostawcy rozwiązania informatycznego pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/rarr_rzeszowZawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:1) drogą elektroniczną: na adres mailowy zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl 2) poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/rarr_rzeszow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Państwa danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia PE i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 5/46/WE („RODO”) jest: RARR S.A. ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów, e-mail: sekretariat@rarr.rzeszow.pl.2. W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, wysyłając e-mail na adres: iod@rarr.rzeszow.pl.3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla uczestników projektu PASJA BIZNESU - numer BS.2611.1.2021 prowadzonym w trybie podstawowym oraz na podstawie art.6 ust 1 lit. f) RODO w celu ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń wynikających z odrębnych przepisów.4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp (Dz. U. 2019, poz. 2019).5. Mając na uwadze powyższe przysługuje Państwu prawo do:● uzyskania informacji, czy Zamawiający/Administrator przetwarza Państwa dane osobowe, a jeżeli ma to miejsce, to do uzyskania dostępu do nich, z zastrzeżeniem, że Zamawiający/Administrator ma prawo do żądania od osoby, której dane dotyczą wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.● sprostowania danych osobowych w przypadku, gdy są nieprawidłowe, z zastrzeżeniem, że skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp, jak również integralnością protokołu oraz jego załączników;● uzupełnienia danych osobowych, w przypadku, gdy są niekompletne, z zastrzeżeniem, że skorzystanie z prawa do uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp, jak również integralnością protokołu oraz jego załączników;● żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO tj. przechowywania danych osobowych w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego UE lub państwa członkowskiego, z zastrzeżeniem że prawo nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;● wniesienia sprzeciwu dotyczącego przetwarzanych danych, z zastrzeżeniem, iż przysługuje ono wyłącznie w zakresie danych przetwarzanych na podstawie art.6 ust 1 lit. f RODO,● wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.6. Państwa dane osobowe będą przechowywane :a) w celu związanym z prowadzeniem postępowania - zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;b) postępowania dot. usług – okres przechowywania dokumentacji postępowania wynosi 5 lat od dnia zakończenia postępowania o zawarcie umowy koncesji, a w przypadku gdy czas trwania umowy koncesji przekracza 5 lat – przez okres jego trwania.c) w celu ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń – do momentu przedawnienia roszczeń.7. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.8. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie wskazano takich ograniczeń

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BS.2611.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 32056,91 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia (w ramach 3 edycji projektu) z zakresu przygotowania uczestników projektu „PASJA BIZNESU” do założenia i prowadzenia działalności gospodarczej oraz zapewnienie uczestnikom szkolenia materiałów szkoleniowych (teczka, notes/zeszyt, długopis, pen-drive).Do obowiązku Wykonawcy w ramach świadczonej usługi należeć będzie przeprowadzenie szkolenia dla 90 Uczestników Projektu z podziałem na 3 edycje po 30 osób. W każdej edycji zostaną utworzone 2 grupy po średnio 15 osób.Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom projektu wiedzy na temat zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej oraz przygotowanie ich do wypełnienia biznesplanu, składanego w ramach projektu „PASJA BIZNESU”.Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z założeniami i dokumentacją projektu, w szczególności z wzorem biznesplanu, znajdującym się na stronie internetowej Zamawiającego: https://rarr.rzeszow.pl/projekty/pasja-biznesu/.Program szkolenia obejmuje 40 godzin dydaktycznych szkolenia dla 1 grupy szkoleniowej. Zakłada się, że zamówienie będzie realizowane przez pięć kolejnych dni roboczych w wymiarze 8 godzin dziennie z uwzględnieniem dwóch minimum 15 minutowych przerw oraz jednej obiadowej 30 minutowej.Program szkolenia – 40 godzin – powinien obejmować następujące tematy:• prawne aspekty zakładania i prowadzenie działalności gospodarczej – 8 godzin • marketing – 6 godzin• finanse i rachunkowość – 8 godzin• sporządzenie biznesplanu planowanego przedsięwzięcia – 16 godzin• równość szans w tym płci i zrównoważony rozwój – 2 godziny.Uczestnikami usługi będą wskazani przez RARR S.A. uczestnicy projektu pn. „PASJA BIZNESU” Szkolenie odbędzie się w przedziale czasowym:I edycja: 1/2 Kwartał 2021II edycja: 3/4 Kwartał 2021III edycja: 3/4 Kwartał 2021, dla 2 grup szkoleniowych w przeciągu max. 5 dni, liczących po 15 osób każda, w wymiarze 40 godzin szkolenia dla każdej grupy.W sytuacji podjęcia decyzji przez Zamawiającego o połączeniu dwóch edycji np. 1. i 2. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia okresu realizacji przedmiotu zamówienia do 10 dni (o czym poinformuje Wykonawcę minimum 14 dni wcześniej).Ostateczny termin przedmiotu zamówienia zostanie ustalony z Wykonawcą po podpisaniu Umowy minimum 14 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia dla każdej z edycji.Wykonawca zobowiązany jest do:• Realizacji szkolenia w wymiarze 8 godzin dziennie w przedziale czasowym między 8:00 a 18:00 zgodnie z harmonogramem przesłanym przez Zamawiającego do Wykonawcy, na maksymalnie 7 dni przed dokładną datą pierwszego dnia szkolenia.• zapewnienia co najmniej 2 trenerów – wykładowców, prowadzących szkolenie, co ma na celu prawidłową i terminową realizację szkolenia w dwóch, 15 osobowych grupach w tym samym terminie oraz spełnienie przez Wykonawcę określonych standardów jakości szkolenia. • Zapewnienia obsługi administracyjno–organizacyjnej szkolenia (tj. m.in. prowadzenia dokumentacji zgodnie z zapisami umowy, prowadzenie list obecności na wzorze dostarczonym przez Zamawiającego, przygotowanie danych do zaświadczeń o odbyciu szkolenia).• Przeprowadzenia walidacji szkolenia – sprawdzenia nabytych przez uczestników szkolenia kompetencji (osiągniętych efektów uczenia się).• Wydania uczestnikom szkolenia zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia.• Wykonania usługi, zgodnie z ogólnymi przepisami BHP.• Oznakowania pomieszczenia, materiałów szkoleniowych i środków technicznych przez rozpoczęciem szkolenia, zgodnie z treścią wytycznych dotyczących oznaczania projektów realizowanych w ramach RPO WP 2014-2020.Zamawiający zobowiązany jest do:• zapewnienia co najmniej 2 sal wykładowych, wyposażonych w sprzęt multimedialny niezbędny do przeprowadzenia zajęć. Z uwagi na aktualną sytuację epidemiologiczną, Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania wytycznych w zakresie realizacji szkolenia, określonych przez Instytucję Zarządzającą (jeśli dotyczy). 1. Szkolenie musi być realizowane przez podmiot wpisany do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej.Dokument potwierdzający (wydruk z RIS poświadczony za zgodność z oryginałem) spełnienie powyższego warunku należy dołączyć do Oferty.2. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy po podpisaniu umowy wszelkich materiałów promocyjno-informacyjnych w postaci plików oraz plakatów spełniających wymogi Unii Europejskiej w zakresie promocji i informacji tj. wzorów list obecności, obowiązujących oznaczeń, log.3. Wykonawca zapewnia, że trenerzy zaproponowani przez Wykonawcę rzeczywiście zrealizują zamówienie.4. W przypadku nieustania sytuacji epidemiologicznej Wykonawca przeprowadzi szkolenie w formule on-line (zgodnie z zachowaniem wszystkich Wytycznych WUP Rzeszów i po uzyskaniu zgody przez instytucję Zarządzającą) – zostanie to ustalone przed każdą edycją szkoleń odrębnie. W sytuacji zakończenia sytuacji epidemiologicznej zajęcia będą się odbywać w formie stacjonarnej w salach, które zapewni Zamawiający.Sposób realizacji przedmiotu zamówienia w formule zdalnej (on-line), z wykorzystaniem teleinformatycznych środków łączności (telekonferencja), z uwzględnieniem poniższych zasad:a) Wykonawca ma dowolność wyboru rozwiązania teleinformatycznego, za pośrednictwem którego prowadzone będzie szkolenie, z zastrzeżeniem, że przyjęte rozwiązanie musi uzyskać akceptację Zamawiającego przed przystąpieniem do realizacji spotkania;b) przyjęte rozwiązanie teleinformatyczne nie może wymagać instalowania na komputerach uczestników spotkania jakichkolwiek płatnych aplikacji;c) Wykonawca ponosi koszty użytkowania rozwiązania teleinformatycznego; cena usługi powinna uwzględniać koszt użytkowania rozwiązania teleinformatycznego;d) Wykonawca ma obowiązek powiadomić uczestników spotkania o sposobie jego przeprowadzenia (z podaniem instruktażu w przedmiocie logowania i obsługi rozwiązania teleinformatycznego); e) przyjęte rozwiązanie teleinformatyczne powinno umożliwiać nieograniczony udział w szkoleniu wskazanej liczby uczestników;f) przyjęte rozwiązanie teleinformatyczne winno umożliwiać potwierdzenie udziału w szkoleniu (sporządzenie „listy obecności”);g) szkolenie powinno odbywać się w czasie rzeczywistym, „na żywo” (nie dopuszcza się odtworzenia wcześniej nagranych materiałów);h) przyjęte rozwiązaniu teleinformatyczne powinno zapewniać transmisję dźwięku i obrazu, a także możliwość prezentacji plików (graficznych, tekstowych, prezentacji);i) zapewnienie zapisu (nagrania) transmisji spotkania;j) uczestnicy szkolenia powinni mieć możliwość zadawania pytań prowadzącemu szkolenie (w formie głosowej lub tekstowej);k) po zakończeniu szkolenia Wykonawca udostępni uczestnikom szkolenia (w szczególności poprzez przesłanie pocztą elektroniczną) materiały dydaktyczne ze szkolenia;l) Wykonawca zapewni ochronę danych osobowych uczestników spotkania.5. Szkolenia przeprowadzone przez Wykonawcę będą prowadzić do uzyskania kompetencji (przez kompetencje rozumie się wyodrębniony zestaw efektów uczenia się/kształcenia), pod warunkiem zrealizowania wszystkich etapów nabycia kompetencji, określonych w Wytycznych w zakresie monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów operacyjnych na lata 2014-2020, tj.:Etap I–Zakres –w ramach wniosku o dofinansowanie należy zdefiniować grupy docelowe do objęcia wsparciem oraz wybrać obszar interwencji EFS, który będzie poddany ocenie (np. szkolenia czy staże);Etap II–Wzorzec –w ramach wniosku o dofinansowanie należy zdefiniować standard wymagań, tj. efektów uczenia się, które osiągną uczestnicy w wyniku przeprowadzonych działań projektowych;Etap III–Ocena–po zakończeniu wsparcia udzielanego danej osobie należy przeprowadzić weryfikację efektów uczenia się na podstawie opracowanych kryteriów oceny (np. egzamin zewnętrzny, test, rozmowa oceniająca)Etap IV –Porównanie–po zakończeniu wsparcia udzielanego danej osobie należy porównać uzyskane wyniki etapu III (ocena) z przyjętymi wymaganiami (określonymi na etapie II efektami uczenia się).Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia walidacji uzyskania kompetencji. Przeprowadzenie szkolenia zgodnie z powyższymi etapami będzie prowadziło do potwierdzenia uzyskania kompetencji przez uczestników i wydania zaświadczenia uczestnikom.Do obowiązków Wykonawcy należy również:• Wyposażenia każdego uczestnika szkolenia w niezbędne materiały dydaktyczne zgodnie z zakresem tematycznym szkolenia oraz we wzór Biznesplanu (dostępny do pobrania na stronie projektu https://rarr.rzeszow.pl/projekty/pasja-biznesu/). Materiały szkoleniowe powinny zostać oznakowane zgodnie z treścią Wytycznych dotyczących oznakowania projektów RPO WP 2014-2020 (wymagane oznakowania zostaną przekazane przez Zamawiającego po podpisaniu umowy). Wykonawca wyposaża uczestników kursu w niezbędne materiały biurowe i piśmienne (teczka, notes/zeszyt, długopis, pen-drive). Odbiór materiałów dydaktycznych potwierdzony zostanie przez każdego uczestnika szkolenia podpisaniem listy odbioru materiałów dydaktycznych szkoleniowych. Na pen-drive Zamawiający zapisze wszystkie prezentacje ze szkoleń. Materiały szkoleniowe i sposób ich oznakowania zostaną, przed przekazaniem uczestnikom, zatwierdzone przez Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80532000-2 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny i wyboru ofert i ich znaczenie:1) K1: Cena – znaczenie w ocenie 60 %. 2) K2: Doświadczenie szkoleniowca/trenera nr 1 – 20 % 3) K2: Doświadczenie szkoleniowca/trenera nr 2 – 20 % Ad 1) Kryterium: Cena - znaczenie w ocenie 60%Punkty zostaną przyznane wg wzoru: Najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu/Cena badanej oferty brutto X 60 % x 100 = …… pktMaksymalna ilość punktów w ramach tego kryterium: 60 punktówAd 2) Kryterium: Doświadczenie szkoleniowca/trenera nr 1 – znaczenie w ocenie 20%. Ilość punktów ze spełnienie kryterium „Doświadczenie szkoleniowca/trenera nr 1” będzie przyznawana w następujący sposób:Wykonawca musi wskazać dwóch szkoleniowców, którzy będą prowadzić szkolenia, z których każdy musi spełniać warunki udziału w postępowaniu wskazane w Rozdziale V SWZ. Kryterium „Doświadczenie szkoleniowca/trenera nr 1” odnosi się do przeprowadzenia przez osobę wskazaną w ofercie oraz załączniku nr 4 do SWZ jako szkoleniowca/trenera nr 1 - co najmniej 100 godzin szkolenia dla osób zamierzających rozpocząć działalność gospodarczą z zakresu rozpoczynania i zasad prowadzenia działalności gospodarczej oraz przygotowania biznes planu. Punkty zostaną przyznane według następującego wzoru:Szkoleniowiec przeprowadził następującą liczbę godzin szkoleniowych dla osób zamierzających rozpocząć działalność gospodarczą z zakresu rozpoczynania i zasad prowadzenia działalności gospodarczej oraz przygotowania biznes planu:- 100 godzin – 0 punktów- 101-200 godzin – 10 punktów- 201 i więcej godzin – 20 punktówMaksymalna ilość punktów w ramach tego kryterium: 20 punktówAd 3) Kryterium: Doświadczenie szkoleniowca/trenera nr 2 – znaczenie w ocenie 20%. Ilość punktów ze spełnienie kryterium „Doświadczenie szkoleniowca/trenera nr 2” będzie przyznawana w następujący sposób:Wykonawca musi wskazać dwóch szkoleniowców, którzy będą prowadzić szkolenia, z których każdy musi spełniać warunki udziału w postępowaniu wskazane w Rozdziale V SWZ. Kryterium „Doświadczenie szkoleniowca/trenera nr 2” odnosi się do przeprowadzenia przez osobę wskazaną w ofercie oraz załączniku nr 4 do SWZ jako szkoleniowca/trenera nr 2, wskazaną w formularzu ofertowym jako drugą, co najmniej 100 godzin szkolenia dla osób zamierzających rozpocząć działalność gospodarczą z zakresu rozpoczynania i zasad prowadzenia działalności gospodarczej oraz przygotowania biznes planu. Punkty zostaną przyznane według następującego wzoru:Szkoleniowiec przeprowadził następującą liczbę godzin szkoleniowych dla osób zamierzających rozpocząć działalność gospodarczą z zakresu rozpoczynania i zasad prowadzenia działalności gospodarczej oraz przygotowania biznes planu:- 100 godzin – 0 punktów- 101-200 godzin – 10 punktów- 201 i więcej godzin – 20 punktówMaksymalna ilość punktów w ramach tego kryterium: 20 punktówZa najkorzystniejszą uznana zostanie ta oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (K1+K2+K3). Liczba uzyskanych punktów będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie szkoleniowca/trenera nr 1

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie szkoleniowca/trenera nr 2

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W zakresie posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej lub gospodarczej:a. Wykonawca musi posiadać wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy, właściwy ze względu na siedzibę (zgodnie z art. 114 ustawy Pzp).W zakresie posiadania określonej zdolności technicznej lub zawodowej:b. Wykonawca musi zapewnić minimum 2-óch trenerów/szkoleniowców posiadających: • wykształcenie wyższe (administracyjne, prawne, ekonomiczne z zakresu finansów, rachunkowości, marketingu, zarządzania) – potwierdzone stosownymi dokumentami: kopią dyplomu ukończenia studiów (za zgodność z oryginałem) na wezwanie zgodnie z art. 274 ust. 1.• co najmniej dwuletni staż pracy w zakresie szkoleń (dla osób zamierzających rozpocząć działalność gospodarczą z zakresu rozpoczynania i zasad prowadzenia działalności gospodarczej oraz przygotowania biznesplanu) i wykonanie minimum 100 godzin szkolenia (dla osób zamierzających rozpocząć działalność gospodarczą z zakresu rozpoczynania i zasad prowadzenia działalności gospodarczej oraz przygotowania biznesplanu) – potwierdzenie na podstawie ZAŁĄCZNIKA OŚWIADCZENIE O DOŚWIADCZENIU I ZATRUDNIENIU na wezwanie zgodnie z art. 274 ust. 1, stanowiące załącznik nr 5 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą stosowne oświadczenie, stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy wykonawca składający ofertę, zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą stosowne oświadczenie, stanowiące załącznik nr 4 do SWZ, potwierdzające fakt spełniania warunków udziału w postępowaniu. Następnie na podstawie art. 274 ust. 1 Pzp: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień składania, tj. w przypadku niniejszego postępowania przedłożenia:1) wydruk z RIS za zgodność z oryginałem – dla potwierdzenia posiadania wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych.2) kopii dyplomu ukończenia studiów (za zgodność z oryginałem) – dla każdego z trenerów z osobna, 3) załącznik nr 5 do SWZ pn. Oświadczenie trenera o doświadczeniu i zatrudnieniu – dla potwierdzenia dwuletniego stażu pracy w zakresie szkoleń i wykonania minimum 100 godzin szkolenia dla osób zamierzających rozpocząć działalność gospodarczą z zakresu rozpoczynania i zasad prowadzenia działalności gospodarczej oraz przygotowania biznesplanu. UWAGA! Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji danych zawartych w w/w oświadczeniu, w trakcie trwania umowy. Zamawiający może wezwać Wykonawcę do przedstawienie referencji, świadectw pracy, protokołów odbioru wykonania usług itp. dla potwierdzenie dwuletniego stażu pracy w zakresie szkoleń. W przypadku weryfikacji spełnienia warunku udokumentowania przeprowadzenia min. 100 godz. szkolenia potwierdzeniem mogą być zaświadczenia od pracodawcy/umowy cywilno-prawne/referencje wskazujące liczbę przeprowadzonych godzin szkoleń dla osób zamierzających rozpocząć działalność gospodarczą z zakresu rozpoczynania i zasad prowadzenia działalności gospodarczej oraz przygotowania biznes planu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Dla niniejszego zamówienia nie wskazuje się przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują również:1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wymagane wyłącznie od Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona.2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 4 pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.4) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 2, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.4) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w zakresie dotyczącym:a) zmiany wynagrodzenia:- zmiana urzędowej stawki podatku VAT. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, odpowiedniej zmianie ulegnie wynagrodzenie brutto;b) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku przedłużenia się procedury przetargowej uniemożliwiającego realizację przedmiotu umowy w terminach wymienionych w Ogłoszeniu o zamówieniu i treści umowy, w sytuacji gdy procedura udzielania zamówienia tj. okres od ogłoszenia zamówienia do wyboru oferty najkorzystniejszej trwać będzie dłużej niż 30 dni kalendarzowych, odpowiednio o liczbę dni przekraczających w/w okres, o którą przedłużyła się procedura – pod warunkiem, że realizacja zamówienia w pierwotnych terminach jest niemożliwa.c) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadkach:- gdy będzie tego wymagała prawidłowa realizacja projektu;- wystąpienia decyzji administracyjnych (decyzje władz publicznych, zmiany obowiązującego prawa, oczekiwanie na nieprzewidziane wcześniej a konieczne wyniki ekspertyz, wyroki sądowe itp.) uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy lub jego części w pierwotnych terminach;- zaistnienia zdarzenia nieprzewidzianego lub zdarzeń losowych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia w terminach wymienionych w Ogłoszeniu o zamówieniu i treści umowy;- zaistnienia siły wyższej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.);- opóźnień z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego;d) zmiany harmonogramu realizacji umowy z przyczyn określonych w pkt c); w szczególności w sytuacji podjęcia decyzji przez Zamawiającego o połączeniu dwóch edycji np. 2. i 3. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia okresu realizacji części przedmiotu zamówienia do 10 dni (o czym poinformuje Wykonawcę minimum 14 dni wcześniej).e) zmiany liczby osób (Uczestników Projektu) dla których ma być wykonana usługa objęta przedmiotem zamówienia, na skutek rezygnacji UP z uczestnictwa w projekcie lub z winy lub z przyczyn dotyczących UP z zastrzeżeniem, że ilość uczestników nie zmniejszy się o więcej niż 50%; f) zmiany szkoleniowca w uzasadnionych przypadkach, pod warunkiem, że nowy szkoleniowiec będzie spełniał warunki w stopniu nie niższym niż szkoleniowiec wskazany pierwotnie. Zmiana nastąpi na wniosek Wykonawcy i po akceptacji Zamawiającego.g) zmiany terminu i zasad płatności:- w przypadku ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych;- zasad płatności (Zamawiający informuje, że termin płatności wynagrodzenia Wykonawcy uzależniony jest od terminu wpłynięcia na konto Zamawiającego środków przeznaczonych na pokrycie wydatków związanych realizacją projektu na etapie, w którym uczestniczył w nim Wykonawca i może ulegać opóźnieniom). 2. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w ust. 1 okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.3. Warunkiem dokonania zmian umowy jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę i jego akceptacja przez drugą stronę lub sporządzenie przez strony stosownego protokołu.4. Zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.5. W przypadku wystąpienia okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie umowy, Strony dokonają zmian w niniejszej umowie w zakresie i na zasadach określonych w ustawie z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-01 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: W celu złożenia oferty należy zarejestrować (zalogować) się na Platformie i postępować zgodnie z instrukcjami dostępnymi u dostawcy rozwiązania informatycznego pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/rarr_rzeszow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-01 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin wykonania zamówieniaMaksymalnie: od momenty podpisania umowy od 31.12.2021 r. Przedmiotem zamówienia będzie realizowany w ramach trzech edycji we wskazanych poniżej terminach, jednak zakończy się nie później niż 31.12.2021 r. Dokładne daty przeprowadzenia szkoleń ustalone zostaną z pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym na minimum 7 dni przed planowanym terminem pierwszego dnia szkoleniowego dla danej edycji, w formie mailowej. I edycja: 1/2 Kwartał 2021II edycja: 3/4 Kwartał 2021III edycja: 3/4 Kwartał 2021Poleganie na zasobach innych podmiotów1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.2. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają świadczenie do realizacji którego te zdolności są wymagane.3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór oświadczenia zawarty został w załączniku nr 4 do SWZ. 4. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.6. UWAGA! Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.7. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z katalogiem dokumentów określonych w Rozdziale VII SWZ.Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2021-02-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prowadzenie zajęć krawiecko dziewiarskich - Grodzisko Dolne
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania03-12-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prowadzenie zajęć krawiecko dziewiarskich. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI