Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla uczestników projektu „PASJA BIZNESU”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690260330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szopena 51
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: (17) 86 76 239
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rarr.rzeszow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka prawa handlowego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla uczestników projektu „PASJA BIZNESU”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69aa556c-704f-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00008868
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt „Pasja Biznesu” realizowany jest w okresie od 01.09.2020 do 31.12.2022 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VII „Regionalny Rynek Pracy”, Działanie 7.3 „Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości” i współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/rarr_rzeszow3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W celu złożenia oferty należy zarejestrować (zalogować) się na Platformie i postępować zgodnie z instrukcjami dostępnymi u dostawcy rozwiązania informatycznego pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/rarr_rzeszowZawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:1) drogą elektroniczną: na adres mailowy zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl 2) poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/rarr_rzeszow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Państwa danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia PE i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 5/46/WE („RODO”) jest: RARR S.A. ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów, e-mail: sekretariat@rarr.rzeszow.pl.2. W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, wysyłając e-mail na adres: iod@rarr.rzeszow.pl.3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla uczestników projektu PASJA BIZNESU - numer BS.2611.1.2021 prowadzonym w trybie podstawowym oraz na podstawie art.6 ust 1 lit. f) RODO w celu ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń wynikających z odrębnych przepisów.4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp (Dz. U. 2019, poz. 2019).5. Mając na uwadze powyższe przysługuje Państwu prawo do:● uzyskania informacji, czy Zamawiający/Administrator przetwarza Państwa dane osobowe, a jeżeli ma to miejsce, to do uzyskania dostępu do nich, z zastrzeżeniem, że Zamawiający/Administrator ma prawo do żądania od osoby, której dane dotyczą wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.● sprostowania danych osobowych w przypadku, gdy są nieprawidłowe, z zastrzeżeniem, że skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp, jak również integralnością protokołu oraz jego załączników;● uzupełnienia danych osobowych, w przypadku, gdy są niekompletne, z zastrzeżeniem, że skorzystanie z prawa do uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp, jak również integralnością protokołu oraz jego załączników;● żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO tj. przechowywania danych osobowych w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego UE lub państwa członkowskiego, z zastrzeżeniem że prawo nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;● wniesienia sprzeciwu dotyczącego przetwarzanych danych, z zastrzeżeniem, iż przysługuje ono wyłącznie w zakresie danych przetwarzanych na podstawie art.6 ust 1 lit. f RODO,● wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.6. Państwa dane osobowe będą przechowywane :a) w celu związanym z prowadzeniem postępowania - zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;b) postępowania dot. usług – okres przechowywania dokumentacji postępowania wynosi 5 lat od dnia zakończenia postępowania o zawarcie umowy koncesji, a w przypadku gdy czas trwania umowy koncesji przekracza 5 lat – przez okres jego trwania.c) w celu ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń – do momentu przedawnienia roszczeń.7. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.8. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie wskazano takich ograniczeń
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BS.2611.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 32056,91 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia (w ramach 3 edycji projektu) z zakresu przygotowania uczestników projektu „PASJA BIZNESU” do założenia i prowadzenia działalności gospodarczej oraz zapewnienie uczestnikom szkolenia materiałów szkoleniowych (teczka, notes/zeszyt, długopis, pen-drive).Do obowiązku Wykonawcy w ramach świadczonej usługi należeć będzie przeprowadzenie szkolenia dla 90 Uczestników Projektu z podziałem na 3 edycje po 30 osób. W każdej edycji zostaną utworzone 2 grupy po średnio 15 osób.Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom projektu wiedzy na temat zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej oraz przygotowanie ich do wypełnienia biznesplanu, składanego w ramach projektu „PASJA BIZNESU”.Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z założeniami i dokumentacją projektu, w szczególności z wzorem biznesplanu, znajdującym się na stronie internetowej Zamawiającego: https://rarr.rzeszow.pl/projekty/pasja-biznesu/.Program szkolenia obejmuje 40 godzin dydaktycznych szkolenia dla 1 grupy szkoleniowej. Zakłada się, że zamówienie będzie realizowane przez pięć kolejnych dni roboczych w wymiarze 8 godzin dziennie z uwzględnieniem dwóch minimum 15 minutowych przerw oraz jednej obiadowej 30 minutowej.Program szkolenia – 40 godzin – powinien obejmować następujące tematy:• prawne aspekty zakładania i prowadzenie działalności gospodarczej – 8 godzin • marketing – 6 godzin• finanse i rachunkowość – 8 godzin• sporządzenie biznesplanu planowanego przedsięwzięcia – 16 godzin• równość szans w tym płci i zrównoważony rozwój – 2 godziny.Uczestnikami usługi będą wskazani przez RARR S.A. uczestnicy projektu pn. „PASJA BIZNESU” Szkolenie odbędzie się w przedziale czasowym:I edycja: 1/2 Kwartał 2021II edycja: 3/4 Kwartał 2021III edycja: 3/4 Kwartał 2021, dla 2 grup szkoleniowych w przeciągu max. 5 dni, liczących po 15 osób każda, w wymiarze 40 godzin szkolenia dla każdej grupy.W sytuacji podjęcia decyzji przez Zamawiającego o połączeniu dwóch edycji np. 1. i 2. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia okresu realizacji przedmiotu zamówienia do 10 dni (o czym poinformuje Wykonawcę minimum 14 dni wcześniej).Ostateczny termin przedmiotu zamówienia zostanie ustalony z Wykonawcą po podpisaniu Umowy minimum 14 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia dla każdej z edycji.Wykonawca zobowiązany jest do:• Realizacji szkolenia w wymiarze 8 godzin dziennie w przedziale czasowym między 8:00 a 18:00 zgodnie z harmonogramem przesłanym przez Zamawiającego do Wykonawcy, na maksymalnie 7 dni przed dokładną datą pierwszego dnia szkolenia.• zapewnienia co najmniej 2 trenerów – wykładowców, prowadzących szkolenie, co ma na celu prawidłową i terminową realizację szkolenia w dwóch, 15 osobowych grupach w tym samym terminie oraz spełnienie przez Wykonawcę określonych standardów jakości szkolenia. • Zapewnienia obsługi administracyjno–organizacyjnej szkolenia (tj. m.in. prowadzenia dokumentacji zgodnie z zapisami umowy, prowadzenie list obecności na wzorze dostarczonym przez Zamawiającego, przygotowanie danych do zaświadczeń o odbyciu szkolenia).• Przeprowadzenia walidacji szkolenia – sprawdzenia nabytych przez uczestników szkolenia kompetencji (osiągniętych efektów uczenia się).• Wydania uczestnikom szkolenia zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia.• Wykonania usługi, zgodnie z ogólnymi przepisami BHP.• Oznakowania pomieszczenia, materiałów szkoleniowych i środków technicznych przez rozpoczęciem szkolenia, zgodnie z treścią wytycznych dotyczących oznaczania projektów realizowanych w ramach RPO WP 2014-2020.Zamawiający zobowiązany jest do:• zapewnienia co najmniej 2 sal wykładowych, wyposażonych w sprzęt multimedialny niezbędny do przeprowadzenia zajęć. Z uwagi na aktualną sytuację epidemiologiczną, Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania wytycznych w zakresie realizacji szkolenia, określonych przez Instytucję Zarządzającą (jeśli dotyczy). 1. Szkolenie musi być realizowane przez podmiot wpisany do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej.Dokument potwierdzający (wydruk z RIS poświadczony za zgodność z oryginałem) spełnienie powyższego warunku należy dołączyć do Oferty.2. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy po podpisaniu umowy wszelkich materiałów promocyjno-informacyjnych w postaci plików oraz plakatów spełniających wymogi Unii Europejskiej w zakresie promocji i informacji tj. wzorów list obecności, obowiązujących oznaczeń, log.3. Wykonawca zapewnia, że trenerzy zaproponowani przez Wykonawcę rzeczywiście zrealizują zamówienie.4. W przypadku nieustania sytuacji epidemiologicznej Wykonawca przeprowadzi szkolenie w formule on-line (zgodnie z zachowaniem wszystkich Wytycznych WUP Rzeszów i po uzyskaniu zgody przez instytucję Zarządzającą) – zostanie to ustalone przed każdą edycją szkoleń odrębnie. W sytuacji zakończenia sytuacji epidemiologicznej zajęcia będą się odbywać w formie stacjonarnej w salach, które zapewni Zamawiający.Sposób realizacji przedmiotu zamówienia w formule zdalnej (on-line), z wykorzystaniem teleinformatycznych środków łączności (telekonferencja), z uwzględnieniem poniższych zasad:a) Wykonawca ma dowolność wyboru rozwiązania teleinformatycznego, za pośrednictwem którego prowadzone będzie szkolenie, z zastrzeżeniem, że przyjęte rozwiązanie musi uzyskać akceptację Zamawiającego przed przystąpieniem do realizacji spotkania;b) przyjęte rozwiązanie teleinformatyczne nie może wymagać instalowania na komputerach uczestników spotkania jakichkolwiek płatnych aplikacji;c) Wykonawca ponosi koszty użytkowania rozwiązania teleinformatycznego; cena usługi powinna uwzględniać koszt użytkowania rozwiązania teleinformatycznego;d) Wykonawca ma obowiązek powiadomić uczestników spotkania o sposobie jego przeprowadzenia (z podaniem instruktażu w przedmiocie logowania i obsługi rozwiązania teleinformatycznego); e) przyjęte rozwiązanie teleinformatyczne powinno umożliwiać nieograniczony udział w szkoleniu wskazanej liczby uczestników;f) przyjęte rozwiązanie teleinformatyczne winno umożliwiać potwierdzenie udziału w szkoleniu (sporządzenie „listy obecności”);g) szkolenie powinno odbywać się w czasie rzeczywistym, „na żywo” (nie dopuszcza się odtworzenia wcześniej nagranych materiałów);h) przyjęte rozwiązaniu teleinformatyczne powinno zapewniać transmisję dźwięku i obrazu, a także możliwość prezentacji plików (graficznych, tekstowych, prezentacji);i) zapewnienie zapisu (nagrania) transmisji spotkania;j) uczestnicy szkolenia powinni mieć możliwość zadawania pytań prowadzącemu szkolenie (w formie głosowej lub tekstowej);k) po zakończeniu szkolenia Wykonawca udostępni uczestnikom szkolenia (w szczególności poprzez przesłanie pocztą elektroniczną) materiały dydaktyczne ze szkolenia;l) Wykonawca zapewni ochronę danych osobowych uczestników spotkania.5. Szkolenia przeprowadzone przez Wykonawcę będą prowadzić do uzyskania kompetencji (przez kompetencje rozumie się wyodrębniony zestaw efektów uczenia się/kształcenia), pod warunkiem zrealizowania wszystkich etapów nabycia kompetencji, określonych w Wytycznych w zakresie monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów operacyjnych na lata 2014-2020, tj.:Etap I–Zakres –w ramach wniosku o dofinansowanie należy zdefiniować grupy docelowe do objęcia wsparciem oraz wybrać obszar interwencji EFS, który będzie poddany ocenie (np. szkolenia czy staże);Etap II–Wzorzec –w ramach wniosku o dofinansowanie należy zdefiniować standard wymagań, tj. efektów uczenia się, które osiągną uczestnicy w wyniku przeprowadzonych działań projektowych;Etap III–Ocena–po zakończeniu wsparcia udzielanego danej osobie należy przeprowadzić weryfikację efektów uczenia się na podstawie opracowanych kryteriów oceny (np. egzamin zewnętrzny, test, rozmowa oceniająca)Etap IV –Porównanie–po zakończeniu wsparcia udzielanego danej osobie należy porównać uzyskane wyniki etapu III (ocena) z przyjętymi wymaganiami (określonymi na etapie II efektami uczenia się).Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia walidacji uzyskania kompetencji. Przeprowadzenie szkolenia zgodnie z powyższymi etapami będzie prowadziło do potwierdzenia uzyskania kompetencji przez uczestników i wydania zaświadczenia uczestnikom.Do obowiązków Wykonawcy należy również:• Wyposażenia każdego uczestnika szkolenia w niezbędne materiały dydaktyczne zgodnie z zakresem tematycznym szkolenia oraz we wzór Biznesplanu (dostępny do pobrania na stronie projektu https://rarr.rzeszow.pl/projekty/pasja-biznesu/). Materiały szkoleniowe powinny zostać oznakowane zgodnie z treścią Wytycznych dotyczących oznakowania projektów RPO WP 2014-2020 (wymagane oznakowania zostaną przekazane przez Zamawiającego po podpisaniu umowy). Wykonawca wyposaża uczestników kursu w niezbędne materiały biurowe i piśmienne (teczka, notes/zeszyt, długopis, pen-drive). Odbiór materiałów dydaktycznych potwierdzony zostanie przez każdego uczestnika szkolenia podpisaniem listy odbioru materiałów dydaktycznych szkoleniowych. Na pen-drive Zamawiający zapisze wszystkie prezentacje ze szkoleń. Materiały szkoleniowe i sposób ich oznakowania zostaną, przed przekazaniem uczestnikom, zatwierdzone przez Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80532000-2 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny i wyboru ofert i ich znaczenie:1) K1: Cena – znaczenie w ocenie 60 %. 2) K2: Doświadczenie szkoleniowca/trenera nr 1 – 20 % 3) K2: Doświadczenie szkoleniowca/trenera nr 2 – 20 % Ad 1) Kryterium: Cena - znaczenie w ocenie 60%Punkty zostaną przyznane wg wzoru: Najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu/Cena badanej oferty brutto X 60 % x 100 = …… pktMaksymalna ilość punktów w ramach tego kryterium: 60 punktówAd 2) Kryterium: Doświadczenie szkoleniowca/trenera nr 1 – znaczenie w ocenie 20%. Ilość punktów ze spełnienie kryterium „Doświadczenie szkoleniowca/trenera nr 1” będzie przyznawana w następujący sposób:Wykonawca musi wskazać dwóch szkoleniowców, którzy będą prowadzić szkolenia, z których każdy musi spełniać warunki udziału w postępowaniu wskazane w Rozdziale V SWZ. Kryterium „Doświadczenie szkoleniowca/trenera nr 1” odnosi się do przeprowadzenia przez osobę wskazaną w ofercie oraz załączniku nr 4 do SWZ jako szkoleniowca/trenera nr 1 - co najmniej 100 godzin szkolenia dla osób zamierzających rozpocząć działalność gospodarczą z zakresu rozpoczynania i zasad prowadzenia działalności gospodarczej oraz przygotowania biznes planu. Punkty zostaną przyznane według następującego wzoru:Szkoleniowiec przeprowadził następującą liczbę godzin szkoleniowych dla osób zamierzających rozpocząć działalność gospodarczą z zakresu rozpoczynania i zasad prowadzenia działalności gospodarczej oraz przygotowania biznes planu:- 100 godzin – 0 punktów- 101-200 godzin – 10 punktów- 201 i więcej godzin – 20 punktówMaksymalna ilość punktów w ramach tego kryterium: 20 punktówAd 3) Kryterium: Doświadczenie szkoleniowca/trenera nr 2 – znaczenie w ocenie 20%. Ilość punktów ze spełnienie kryterium „Doświadczenie szkoleniowca/trenera nr 2” będzie przyznawana w następujący sposób:Wykonawca musi wskazać dwóch szkoleniowców, którzy będą prowadzić szkolenia, z których każdy musi spełniać warunki udziału w postępowaniu wskazane w Rozdziale V SWZ. Kryterium „Doświadczenie szkoleniowca/trenera nr 2” odnosi się do przeprowadzenia przez osobę wskazaną w ofercie oraz załączniku nr 4 do SWZ jako szkoleniowca/trenera nr 2, wskazaną w formularzu ofertowym jako drugą, co najmniej 100 godzin szkolenia dla osób zamierzających rozpocząć działalność gospodarczą z zakresu rozpoczynania i zasad prowadzenia działalności gospodarczej oraz przygotowania biznes planu. Punkty zostaną przyznane według następującego wzoru:Szkoleniowiec przeprowadził następującą liczbę godzin szkoleniowych dla osób zamierzających rozpocząć działalność gospodarczą z zakresu rozpoczynania i zasad prowadzenia działalności gospodarczej oraz przygotowania biznes planu:- 100 godzin – 0 punktów- 101-200 godzin – 10 punktów- 201 i więcej godzin – 20 punktówMaksymalna ilość punktów w ramach tego kryterium: 20 punktówZa najkorzystniejszą uznana zostanie ta oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (K1+K2+K3). Liczba uzyskanych punktów będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie szkoleniowca/trenera nr 1
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie szkoleniowca/trenera nr 2
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7