Przeprowadzenie usługi doradztwa specjalistycznego na terenie woj. Lubuskiego w podziale...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przeprowadzenie usługi doradztwa specjalistycznego na terenie woj. Lubuskiego w podziale na części
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZielona Góra
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2024-07-19
  • ZamawiającyWojewództwo Lubuskie – Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-11
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00409468
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie usługi doradztwa specjalistycznego na terenie woj. Lubuskiego w podziale na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubuskie – Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze

1.3.) Oddział zamawiającego: Województwo Lubuskie – Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 081048430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 36

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-042

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: (68) 323 18 80

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rops.lubuskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://polityka-spoleczna.lubuskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

polityka społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie usługi doradztwa specjalistycznego na terenie woj. Lubuskiego w podziale na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9fece1de-e521-4f38-811e-a3fb33daf848

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409468

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00073595/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Przeprowadzenie usługi doradztwa specjalistycznego na terenie woj. Lubuskiego w podziale na części

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Efekt synergii - koordynacja lubuskiego włączenia społecznego” z Działania 04.13 Wysokiej jakości system włączenia społecznego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 współfinansowanego ze środków EFS Plus.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/rops_lubuskie

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/rops_lubuskie

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przy użyciu Platformy zakupowej
„platformazakupowa.pl” pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/rops_lubuskie
2.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
3.Zamawiający dopuszcza możliwość komunikacji przy użyciu poczty elektronicznej, na adres wskazany w Rozdziale I, z
zastrzeżeniem, że dokumenty, o których mowa w Rozdziale XV ust. 5 oraz Rozdziale VII ust. 1 i 2, składane są wyłącznie za
pośrednictwem Platformy.
4.W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami,
w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem
https://platformazakupowa.pl/pn/rops_lubuskie i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu)
oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem
https://platformazakupowa.pl/pn/rops_lubuskie poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” po których pojawi
się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
5.Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem
https://platformazakupowa.pl/pn/rops_lubuskie . Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu
składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z
obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem
https://platformazakupowa.pl/pn/rops_lubuskie do konkretnego Wykonawcy.
6.Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na
platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może
trafić do folderu SPAM.
W pozostałym zakresie zgodnie z SWZ

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/rops_lubuskie

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej z siedzibą w Zielonej Górze, przy Al. Niepodległości 36, 65-042 Zielona Góra, tel. 68 3231880, e-mail: sekretariat@rops.lubuskie.pl;
 inspektorem ochrony danych osobowych Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej z siedzibą w Zielonej Górze jest Pani Magda Mierzejewska, kontakt: iod@rops.lubuskie.pl; tel, +48 68 3231925;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania):  nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ROPS.V.31.2024.WW

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Przeprowadzenie usługi doradztwa specjalistycznego na terenie woj. Lubuskiego w podziale na części:
Część A: w zakresie realizacji/rozszerzania usług społecznych przez centrum usług społecznych w wymiarze 110 godzin na terenie województwa lubuskiego dla przedstawicieli gmin i ośrodków pomocy społecznej, które przekształciły się, bądź chcą utworzyć /przekształcić się w CUS;
2. Uczestnikami spotkań doradczych będą przedstawiciele gmin i ośrodków pomocy społecznej, które przekształciły się, bądź chcą utworzyć, czy przekształcić się w CUS.
3. Szczegółowy zakres zadań Wykonawcy:
1) Ustalenie z Zamawiającym szczegółowego programu doradztwa.
2) Przygotowanie materiału merytorycznego w formie prezentacji multimedialnej do prezentowania podczas doradztwa. Przekazanie do akceptacji materiału merytorycznego i prezentacji multimedialnej najpóźniej 5 dni, przed terminem pierwszego spotkania.
3) Wykonawca jest zobowiązany do zamieszczenia w przygotowanych materiałach, logo projektu „Efekt synergii – koordynacja lubuskiego włączenia społecznego”, Znak Funduszy Europejskich dla Rozwoju Społecznego, Znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, Znak Unii Europejskiej złożony z flagi UE i napisu „Dofinansowane przez Unię Europejską”. Szablony prezentacji oraz logotypy przekaże Zamawiający po podpisaniu umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:
1) Cena (C) – 70%
2) Doświadczenie doradcy (D) – 30%
1) CENA (C) – 70 %
Kryterium to zostanie obliczone na podstawie następującego wzoru:
Cena najtańszej oferty brutto spośród wszystkich badanych ofert
Cena = x 70
Cena badanej oferty brutto
2) DOŚWIADCZENIE doradcy (D) – 30%
1) Kryterium „Doświadczenie doradcy” 30% punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
Doświadczenie ( ilość godzin )w świadczeniu usług doradztwa/szkoleń, których przedmiotem było:
- przekształcenie ośrodka pomocy społecznej w centrum usług społecznych
i/lub
- doradztwa/szkoleń w zakresie zarządzania i realizacji usług społecznych, o których mowa w art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o realizowaniu usług społecznych przez centrum usług społecznych
Ilość punktów:
50 0 pkt.
51-60 10 pkt.
61-70 20 pkt.
71 i więcej 30 pkt.
Uwaga: informacje w zakresie przedmiotowego kryterium, Wykonawca podaje w formularzu ofertowym, celem ustalenia która oferta uzyskuje najwyższą liczbę punktów w określonych kryteriach oceny ofert oraz – jeśli dotyczy, który Wykonawca zostanie wezwany na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp do przedłożenia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w Rozdziale VII SWZ.
4. Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium na podstawie złożonego przez Wykonawcę w treści Formularza ofertowego oświadczenia w kryterium „Doświadczenie doradcy” –max. 30 pkt.
5. Ocena złożonych ofert w zakresie zastosowanych kryteriów jakościowych (kryterium nr 2) zostanie dokonana na podstawie informacji wskazanych w treści Załącznika nr 2 do SWZ Formularza oferty - na potwierdzenie spełnienia kryteriów jakościowych.
6. Nie wypełnienie któregoś z punktów Formularza oferty – Załącznik nr 2A i 2B do SWZ, oraz kolumn tabeli skutkować będzie przyznaniem 0 punktów w kryterium „Doświadczenie doradcy”.
7. Wykonawca nie może wskazać innych osób w kryterium „Doświadczenie doradcy” w treści Formularza ofertowego i innych osób w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wskazanie innej osoby w treści „Wykaz osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia” – Załącznika nr 7 do SWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty.
(przy czym ocena spełnienia warunków udziału dokonana zostanie wstępnie na podstawie złożonego oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale V pkt 1 niniejszej SWZ, a następnie– zgodnie z postanowieniem Rozdziału VII SWZ – do złożenia „Wykazu osób” zostanie wezwany ten Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona).
Wykonawca jest zobowiązany skierować do realizacji zamówienia osobę/y, która podlegała ocenie w kryterium oceny ofert.
Wartość wagowa wyrażona w procentach jest równa wartości wyrażonej w punktach, tj.: 1%=1 pkt.
8. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu kryteriów może osiągnąć oferta wynosi 100 punktów.
9. Punkty zostaną przyznane wg wzoru S=C+D

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie doradcy

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Przeprowadzenie usługi doradztwa specjalistycznego na terenie woj. Lubuskiego w podziale na części:
Część B: w zakresie tworzenia i funkcjonowania centrum usług społecznych w wymiarze 110 godzin na terenie województwa lubuskiego dla przedstawicieli gmin i ośrodków pomocy społecznej, które przekształciły się, bądź chcą utworzyć /przekształcić się w CUS
2. Uczestnikami spotkań doradczych będą przedstawiciele gmin i ośrodków pomocy społecznej, które przekształciły się, bądź chcą utworzyć, czy przekształcić się w CUS.
3. Szczegółowy zakres zadań Wykonawcy:
1) Ustalenie z Zamawiającym szczegółowego programu doradztwa.
2) Przygotowanie materiału merytorycznego w formie prezentacji multimedialnej do prezentowania podczas doradztwa. Przekazanie do akceptacji materiału merytorycznego i prezentacji multimedialnej najpóźniej 5 dni, przed terminem pierwszego spotkania.
3) Wykonawca jest zobowiązany do zamieszczenia w przygotowanych materiałach, logo projektu „Efekt synergii – koordynacja lubuskiego włączenia społecznego”, Znak Funduszy Europejskich dla Rozwoju Społecznego, Znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, Znak Unii Europejskiej złożony z flagi UE i napisu „Dofinansowane przez Unię Europejską”. Szablony prezentacji oraz logotypy przekaże Zamawiający po podpisaniu umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:
1) Cena (C) – 70%
2) Doświadczenie doradcy (D) – 30%
1) CENA (C) – 70 %
Kryterium to zostanie obliczone na podstawie następującego wzoru:
Cena najtańszej oferty brutto spośród wszystkich badanych ofert
Cena = x 70
Cena badanej oferty brutto
2) DOŚWIADCZENIE doradcy (D) – 30%
1) Kryterium „Doświadczenie doradcy” 30% punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
Doświadczenie ( ilość godzin )w świadczeniu usług doradztwa/szkoleń, których przedmiotem było:
- przekształcenie ośrodka pomocy społecznej w centrum usług społecznych
i/lub
- doradztwa/szkoleń w zakresie zarządzania i realizacji usług społecznych, o których mowa w art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o realizowaniu usług społecznych przez centrum usług społecznych
Ilość punktów:
50 0 pkt.
51-60 10 pkt.
61-70 20 pkt.
71 i więcej 30 pkt.
Uwaga: informacje w zakresie przedmiotowego kryterium, Wykonawca podaje w formularzu ofertowym, celem ustalenia która oferta uzyskuje najwyższą liczbę punktów w określonych kryteriach oceny ofert oraz – jeśli dotyczy, który Wykonawca zostanie wezwany na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp do przedłożenia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w Rozdziale VII SWZ.
4. Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium na podstawie złożonego przez Wykonawcę w treści Formularza ofertowego oświadczenia w kryterium „Doświadczenie doradcy” –max. 30 pkt.
5. Ocena złożonych ofert w zakresie zastosowanych kryteriów jakościowych (kryterium nr 2) zostanie dokonana na podstawie informacji wskazanych w treści Załącznika nr 2 do SWZ Formularza oferty - na potwierdzenie spełnienia kryteriów jakościowych.
6. Nie wypełnienie któregoś z punktów Formularza oferty – Załącznik nr 2A i 2B do SWZ, oraz kolumn tabeli skutkować będzie przyznaniem 0 punktów w kryterium „Doświadczenie doradcy”.
7. Wykonawca nie może wskazać innych osób w kryterium „Doświadczenie doradcy” w treści Formularza ofertowego i innych osób w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wskazanie innej osoby w treści „Wykaz osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia” – Załącznika nr 7 do SWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty.
(przy czym ocena spełnienia warunków udziału dokonana zostanie wstępnie na podstawie złożonego oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale V pkt 1 niniejszej SWZ, a następnie– zgodnie z postanowieniem Rozdziału VII SWZ – do złożenia „Wykazu osób” zostanie wezwany ten Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona).
Wykonawca jest zobowiązany skierować do realizacji zamówienia osobę/y, która podlegała ocenie w kryterium oceny ofert.
Wartość wagowa wyrażona w procentach jest równa wartości wyrażonej w punktach, tj.: 1%=1 pkt.
8. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu kryteriów może osiągnąć oferta wynosi 100 punktów.
9. Punkty zostaną przyznane wg wzoru S=C+D

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie doradcy

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
2) uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
3) sytuacja ekonomiczna lub finansowa;
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1. dysponuje lub będzie dysponował w okresie realizacji przedmiotu umowy, co najmniej 1 ( jedną ) osobą, którą Wykonawca zamierza skierować do realizacji niniejszego zamówienia w funkcji doradcy, który posiada łącznie :
Dla Części A:
1.1. Wykształcenie:
a) tytuł zawodowy magistra na kierunku lub w zakresie: prawo, praca socjalna, pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, nauki o rodzinie, polityka społeczna, politologia, politologia i nauki społeczne lub socjologia;
oraz
1.2.Doświadczenie, uzyskane w :
a) doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 150 godzin zajęć dydaktycznych związanych z realizacją kształcenia lub szkolenia w zakresie zarządzania i realizacji usług społecznych, o których mowa w art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o realizowaniu usług społecznych przez centrum usług społecznych;
albo
b) co najmniej dwuletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w centrach usług społecznych, lub instytucjach pomocy i integracji społecznej* lub jednostki samorządu terytorialnego, których przedmiotem była organizacja świadczenia usług społecznych w społeczności lokalnej;
uzyskane w okresie ostatnich 5 lat przed dniem składania ofert

Dla Części B:
1.1. Wykształcenie:
a) tytuł zawodowy magistra na kierunku lub w zakresie: prawo, praca
socjalna, pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, nauki o rodzinie,
polityka społeczna, politologia, politologia i nauki społeczne lub socjologia;
oraz
1.2.Doświadczenie:
a) doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 150 godzin zajęć dydaktycznych związanych z realizacją kształcenia lub szkolenia, w tematyce wskazanej w punkcie 1 Załącznika nr 1B do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia ( punkt 1 „Tematyka doradztwa” );
albo
b)co najmniej dwuletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym lub stanowisku koordynującym w centrach usług społecznych, lub w podmiocie realizującym organizację społeczności lokalnej, lub instytucjach pomocy i integracji społecznej* lub jednostki samorządu terytorialnego, których przedmiotem była organizacja świadczenia usług społecznych w społeczności lokalnej;
uzyskane w okresie ostatnich 5 lat przed dniem składania ofert

*Przez instytucje pomocy i integracji społecznej rozumie się: jednostki organizacyjne pomocy społecznej określone w ustawie z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.U.2017.1769 z późn. zm.), jednostki organizacyjne wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej określone w ustawie z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz.U.2017.697 z późn. zm.) oraz jednostki zatrudnienia socjalnego, organizacje pozarządowe, działające w sferze pomocy i integracji społecznej, zakłady aktywności zawodowej, podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 pkt. 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o pożytku publicznym i wolontariacie (Dz.U.2018.450), warsztaty terapii zajęciowej i inne podmioty prowadzące działalność w sferze pomocy i integracji społecznej, których głównym celem nie jest prowadzenie działalności gospodarczej.
W każdej części może być wskazany ten sam doradca.

Wykonawca zobowiązany jest do skierowania do realizacji zamówienia osobę, którą wskaże w danej części do pełnienia funkcji doradcy, zgodnie ze wskazaniem części, do której zostały wpisane przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do podania wszystkich osób, które będą wykonywać zamówienie, pod rygorem niedopuszczenia ich do realizacji zamówienia.

Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, podmiotowych środków dowodowych, określonych w Rozdziale VII ust. 2 SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe składane w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, składane w odniesieniu do art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ składanym wraz z ofertą.
2. Dokumenty i oświadczenia w potwierdzające brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy w zakresie art. 109 ustawy Pzp:
a) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia , składane w odniesieniu do art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – zgodnie z Załącznikiem do SWZ
b) Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Zastosowanie ma art. 274 ust. 4 ustawy Pzp
c) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp
(Załącznik nr 5 do SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
art. 108 ust. 1 pkt 1-2 ustawy Pzp,
art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka
zapobiegawczego,
art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie
konkurencji,
art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
art. 109 ust. 1 pkt 4, 8-10 ustawy Pzp,
art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
d) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w Roz. VII pkt. 2 ppkt. 1) lit. b) SWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w funkcji doradcy, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, stanowiące Załącznik nr 7 do SWZ
Oferta Wykonawcy, który nie uzupełni wykazu osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia lub który wykaże w wykazie osób mniejszą liczbę godzin dydaktycznych szkoleń/warsztatów/wykładów lub lat doświadczenia przeprowadzonych przez osobę skierowaną do realizacji, Zamawiający odrzuci jako ofertę niespełniający warunków udziału w postępowaniu
b) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego
c) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokumentów dotyczących każdego z wykonawców, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca wraz z Ofertą zobowiązany jest złożyć:
1) oświadczenie wstępne, przygotowane wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ;
2) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jeśli Wykonawca korzysta z potencjału innego podmiotu, przygotowane wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ;
3) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy jeżeli umocowanie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIE – KONSORCJUM/SPÓŁKA CYWILNA
1. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie, o którym mowa Rozdziale VII ust. 1 (Załącznik nr 4 do SWZ). Dokument ten potwierdza brak podstaw wykluczenia z postępowania w zakresie, w którym Wykonawca zobowiązany jest wykazać brak podstaw wykluczenia
z postępowania oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
2. Wykonawcy tworzący konsorcjum, ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji, wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, powinno być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub osobistym przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców występujących wspólnie.
3. Wykonawcy, wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Warunki zmiany umowy zostały określone w PPU (Projektowane postanowienia umowy ) - Załączniku nr 3 do SWZ
W pozostałym zakresie obowiązują przepisy ustawy Pzp

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-19 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/rops_lubuskie

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-19 08:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-17

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie 35 szkoleń ABC przedsiębiorczości społecznej - Zielona Góra
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania18-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie 35 szkoleń ABC przedsiębiorczości społecznej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI