Przeprowadzenie usług szkoleniowych dla pracowników Urzędu Miasta Rydułtowy oraz

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przeprowadzenie usług szkoleniowych dla pracowników Urzędu Miasta Rydułtowy oraz miejskich jednostek organizacyjnych projektu: "W cieniu Szarloty - jak wydobyć potencjał miasta Rydułtowy".
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRydułtowy
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-04-29
  • ZamawiającyMiasto Rydułtowy
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-21
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00129559
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
przeprowadzenie usług szkoleniowych dla pracowników Urzędu Miasta Rydułtowy oraz miejskich jednostek organizacyjnych projektu: "W cieniu Szarloty - jak wydobyć potencjał miasta Rydułtowy".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Rydułtowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258635

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ofiar Terroru 36

1.5.2.) Miejscowość: Rydułtowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-280

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324537411

1.5.8.) Numer faksu: 324537410

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@rydultowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rydultowy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

przeprowadzenie usług szkoleniowych dla pracowników Urzędu Miasta Rydułtowy oraz miejskich jednostek organizacyjnych projektu: "W cieniu Szarloty - jak wydobyć potencjał miasta Rydułtowy".

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8135572a-c091-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00129559

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015788/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.20 Przeprowadzenie usług szkoleniowych dla pracowników UM Rydułtowy oraz miejskich jednostek organizacyjnych realizowanego w ramach projektu "W cieniu Szarloty - jak wydobyć potencjał miasta Rydułtowy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„W cieniu Szarloty – jak wydobyć potencjał miasta Rydułtowy” finansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2014-2021 realizowanego w ramach programu „Rozwój Lokalny”.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/rydultowy

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/rydultowy

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. Komunikacja w postępowaniu odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy (portalu) https://platformazakupowa.pl/pn/rydultowy i formularza "Wyślij wiadomość". W korespondencji należy posługiwać się znakiem sprawy względnie ID postępowania.
3. Korzystanie z serwisu (platformy) wymaga zapoznania się Regulaminem dla Użytkowników (Wykonawców) dostępnego na portal_ https://platformazakupowa.pl/pn/rydultowy.
4. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze strony platformazakupowa.pl to przeglądarka internetowa Internet Explorer, Chrome i FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości, co najmniej 256 kbit/s. platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL.
5. Kodowanie i czas:  Plik załączony i zapisany przez Wykonawcę na platformie nie jest widoczny dla Zamawiającego, gdyż jest przechowywany na osobnym szyfrującym serwerze i zaszyfrowany. Możliwość pobrania plików przez Zamawiającego następuje po upłynięciu terminu otwarcia ofert oraz ich odszyfrowaniu w systemie.  Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi przypiętą do oferty elektronicznej datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdujące się w kolumnie dotyczącej danej oferty, w sekcji - "Data złożenia oferty". 6. Komunikacja przez "Wyślij wiadomość" umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników). Występuje limit objętości plików lub spakowanego katalogu w zakresie całej wiadomości do 1 GB przy maksymalnej ilości 20 plików lub spakowanych katalogów. Zamawiający, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Szczegółowy opis został zawarty w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO informuję, że: 1) administratorem danych osobowych jest: Burmistrz Miasta Rydułtowy z siedzibą w urzędzie miasta przy ul. Ofiar Terroru 36, 44-280 Rydułtowy, tel.: (032) 4537411, faks: (032) 4537410, e-mail: um@rydultowy.pl, adres internetowy: www.rydultowy.pl, 2) inspektor ochrony danych jest dostępny pod numerem (032 4537480) oraz pod adresem e-mailowym iod@rydultowy.pl,3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym na realizację przedsięwzięcia usług szkoleniowych dla pracowników Urzędu Miasta Rydułtowy oraz miejskich jednostek organizacyjnych. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ust.1 ustawy Pzp,5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z okresem archiwizacji przewidzianym dla projektów współfinansowanych ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2014-2021. 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy, 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 rozporządzenia RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art.15 ust. 1-3 rozporządzenia RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, b) na podstawie art. 16 rozporządzenia RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników, c) na podstawie art. 18 rozporządzenia RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowaw art. 18 ust. 2 rozrządzenia RODO;Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia RODO. Udostępnianie, o którym mowa powyżej, ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporządzenia RODO, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3-6, stosuje się odpowiednio, d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy rozporządzenia RODO; 9nieprzysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia RODO, c) na podstawie art. 21 rozporządzenia RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z
uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą
wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień
umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1
rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakończenia tego postępowania

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BP.271.000010.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Dostępność informacyjno-komunikacyjna – szkolenie z Polskiego Języka Migowego
1) Uczestnikami szkolenia będzie 13 pracowników stanowisk obsługi klienta w Urzędzie
Miasta Rydułtowy oraz miejskich jednostkach organizacyjnych.
2) Dla 13 uczestników szkolenia zostanie przeprowadzony kurs na poziomie podstawowym
A1.
3) Po zakończeniu szkolenia na poziomie podstawowym A1 dla 3 pracowników
zorganizowany zostanie kurs na poziomie podstawowym A2.
4) Program zajęć powinien być zgodny z wymogami dla uzyskania certyfikatu na poziomie
podstawowym A1 oraz A2.
5) Zajęcia muszą odbywać się w formie teoretycznej jak i praktycznej.
6) Dla kursu na poziomie podstawowym A1 Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie kursu
w systemie mieszanym – wykłady teoretyczne w formule online, zajęcia praktyczne
w trybie stacjonarnym. Dla kursu na poziomie podstawowym A2 Zamawiający dopuszcza
przeprowadzenie kursu w formule online.
7) Zamawiający zapewni uczestnikom kursu sprzęt komputerowy umożliwiający udział
w szkoleniu w formule online.
8) Zamawiający nie posiada płatnej licencji oprogramowania do przeprowadzania
szkoleń/wideokonferencji.
9) Zajęcia praktyczne w systemie stacjonarnym przeprowadzone zostaną w lokalu
nieodpłatnie udostępnionym przez Zamawiającego na terenie miasta Rydułtowy.
10)Zamawiający zapewni wodę oraz ciepłe napoje (kawa, herbata) podczas szkolenia w formie
stacjonarnej.
11)Szkolenie powinno trwać co najmniej 30 godzin dydaktycznych dla uczestników kursu na
poziomie podstawowym A1 oraz co najmniej 60 godzin dydaktycznych dla uczestników
kursu na poziomie podstawowym A2.
12)Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie bloku zajęć, po kilka godzin dydaktycznych
w ciągu jednego dnia.
13)Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia wszelkie niezbędne materiały dydaktyczne,
które przechodzą na własność uczestnika kursu.
14)Szkolenie zakończy się egzaminem przeprowadzonym na koszt Wykonawcy przez
Instytucję Certyfikującą lub Wykonawca zapewni wydanie uczestnikowi kursu certyfikatu
lub innego dokumentu rozpoznawalnego i uznawanego w środowisku, sektorze lub branży,
poświadczającego udział w szkoleniu i potwierdzającego uzyskane kwalifikacje
i uprawnienia uznawane w krajach Unii Europejskie

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Dostępność informacyjno-komunikacyjna – szkolenie z języka prostego
1) Szkolenie adresowane jest do pracowników Urzędu Miasta Rydułtowy oraz miejskich
jednostek organizacyjnych.
2) Program szkolenia powinien zostać dostosowany do potrzeb pracowników administracji
samorządowej.
3) Wykonawca przeprowadzi dwudniowe szkolenie w formule online dla 6 grup po 20
uczestników.
4) Szkolenie dla jednej grupy kursantów powinno trwać co najmniej 4 godziny zegarowe
jednego dnia, sumarycznie 8 godzin zegarowych dla jednej grupy, łącznie 48 godzin dla
wszystkich grup.
5) Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia wszelkie niezbędne materiały dydaktyczne,
które przechodzą na własność uczestnika kursu.
6
6) Zamawiający zapewni uczestnikom kursu sprzęt komputerowy umożliwiający udział
w szkoleniu.
7) Zamawiający nie posiada płatnej licencji oprogramowania do przeprowadzania
szkoleń/wideokonferencji.
8) Zajęcia muszą odbywać się w formie teoretycznej jak i praktycznej.
9) Po zakończeniu szkolenia uczestnicy otrzymają imienny certyfikat potwierdzający
uczestnictwo w szkoleniu.
10)Minimalny zakres szkolenia:
a) Podstawowe informacje o języku prostym w administracji,
b) Zasady redagowania pism urzędowych prostym językiem,
c) Graficzne przedstawienie tekstu pisma urzędowego oraz jego zgodność z zasadami dostępności.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: Dostępność informacyjno-komunikacyjna – szkolenie z obsługi osób
z niepełnosprawnościami
1) Uczestnikami szkolenia będzie 30 pracowników stanowisk obsługi klienta w Urzędzie
Miasta Rydułtowy oraz miejskich jednostek organizacyjnych.
2) Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie szkolenia w mniej licznych grupach, dogodnych
dla Wykonawcy, zapewniających efektywne przekazanie wiedzy.
3) Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia wszelkie niezbędne materiały dydaktyczne,
które przechodzą na własność uczestnika kursu.
4) Szkolenie zostanie przeprowadzone w formie stacjonarnej w lokalu nieodpłatnie
udostępnionym przez Zamawiającego na terenie miasta Rydułtowy.
5) Zamawiający zapewni wodę oraz ciepłe napoje (kawa, herbata) podczas szkolenia.
6) Szkolenie jednej grupy kursantów powinno trwać co najmniej 4 godziny zegarowe.
7) Zajęcia muszą odbywać się w formie teoretycznej jak i praktycznej. Wykonawca
wykorzysta między innymi następujące metody szkoleniowe: wykład, symulacje,
odgrywanie scenek, ćwiczenia indywidualne i grupowe, case study.
8) Minimalny zakres szkolenia:
a) zdefiniowanie osoby ze szczególnymi potrzebami.
b) rodzaje niepełnosprawności.
c) obsługa klienta z niepełnosprawnością: ruchową, wzrokową, słuchową, psychiczną,
intelektualną, neurologiczną.
d) asertywność w kontakcie z osobami ze szczególnymi potrzebami.
e) udzielanie pomocy osobom ze szczególnymi potrzebami w sytuacjach zagrożenia życia
i zdrowia.
9) Po zakończeniu szkolenia uczestnicy otrzymają imienny certyfikat potwierdzający
uczestnictwo w szkoleniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
1) dla części nr 1:
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą iż wykonali
w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym
9
okresie co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu szkolenia lub
warsztatów w wymiarze co najmniej 30 godzinowym obejmującym zajęcia teoretyczne
i praktyczne o tematyce związanej z posługiwaniem się językiem migowym.
b) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawcy wykażą się dysponowaniem
co najmniej jednym trenerem posiadającym co najmniej wykształcenie wyższe lub
certyfikat lub zaświadczenie uprawniające go do przeprowadzania szkoleń oraz
legitymującym się co najmniej następującym doświadczeniem i wykonaniem w okresie
ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co
najmniej jednej usługi polegającej na przeprowadzeniu szkolenia lub warsztatów
w wymiarze co najmniej 30 godzin obejmującym zajęcia teoretyczne i praktyczne
o tematyce związanej z posługiwaniem się językiem migowym.
2) Dla części nr 2
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą iż wykonali
w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym
okresie co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu szkolenia lub
warsztatów w wymiarze co najmniej 20 godzin obejmującym zajęcia teoretyczne
i praktyczne o tematyce związanej ze szkoleniem z języka prostego.
b) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawcy wykażą się dysponowaniem
co najmniej jednym trenerem posiadającym co najmniej wykształcenie wyższe lub
certyfikat lub zaświadczenie uprawniające go do przeprowadzania szkoleń oraz
legitymującym się co najmniej następującym doświadczeniem i wykonaniem w okresie
ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co
najmniej jednej usługi polegającej na przeprowadzeniu szkolenia lub warsztatów
obejmującym zajęcia teoretyczne i praktyczne o tematyce związanej ze szkoleniami z
języka prostego.
3) Dla części nr 3
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą iż wykonali
w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym
okresie co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu szkolenia lub
warsztatów obejmującym zajęcia teoretyczne i praktyczne o tematyce związanej ze
szkoleniami z obsługi lub komunikacji z osobami ze szczególnymi potrzebami.
b) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawcy wykażą się dysponowaniem
co najmniej jednym trenerem posiadającym co najmniej wykształcenie wyższe lub
certyfikat lub zaświadczenie uprawniające go do przeprowadzania szkoleń oraz
legitymującym się co najmniej następującym doświadczeniem i wykonaniem w okresie
ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co
najmniej jednej usługi polegającej na przeprowadzeniu szkolenia lub warsztatów
obejmującym zajęcia teoretyczne i praktyczne o tematyce związanej ze szkoleniami
z obsługi lub komunikacji z osobami ze szczególnymi potrzebami.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym
mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania
wskazanych przez Zamawiającego (art. 108 ust. 1 ustawy Pzp).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych
również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz
załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku
świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie
Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal
wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie
powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – załącznik nr 6 do SWZ,
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług szkoleniowych wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi
osobami- załącznik nr 7 do SWZ
Okres 5 letni określony w pkt 1 liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia na podstawie przepisu art. 274 ust.1 ustawy Pzp wzywa ww. Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
4. Dokumenty, które należy dołączyć do oferty:
1) formularz oferty – wg wzoru na załączniku nr 1a-c (w zależności od liczby zadań, na które Wykonawca składa ofertę),
2) oświadczenie, z którego wynika które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy występujący wspólnie (uwaga dotyczy tylko konsorcjum spółki cywilnej)- załącznik nr 5,
3) zobowiązania podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – dołączyć jeżeli Wykonawca zamierza spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia wykazać wykorzystując zasoby podmiotów trzecich – wzór własny,
4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, z którego wynika zakres, tj. określenie do jakich czynności uprawniony jest pełnomocnik – dołączyć, o ile dotyczy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Nie ustanawia się szczególnych wymagań.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dla części I i II w zakresie:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy muszą mieć formę pisemną pod rygorem
nieważności .
2. Wystąpienie co najmniej jednej z okoliczności określonych w ust. 4-5 uprawnia jedną ze stron umowy do
wystąpienia z pisemnym wnioskiem o zmianę umowy wraz z uzasadnieniem.
3. Zmiana postanowień umownych niepowodująca konieczności przeprowadzenia nowego postępowania
jest dopuszczalna w zakresie i na warunkach opisanych w ust. 4-5, a także w razie zaistnienia
przesłanek wynikających z przepisów art. 455 ust.1 pkt 2 – 4 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień
publicznych.
4. Zamawiający przewiduje zmianę umowy w zakresie harmonogramu realizacji szkolenia w przypadku:
1) wystąpienia warunków siły wyższej, przez którą należy rozumieć wystąpienie warunków, których
Strony nie były w stanie przewidzieć w szczególności wystąpienie wojny, zamieszek, klęski
żywiołowej lub innego stanu zagrażającego życiu lub zdrowiu, które uniemożliwiły wykonanie umowy
w dotychczas ustalonym terminie. Termin szkolenia może ulec zmianie o czas, w jakim wyżej
wskazane okoliczności wpłynęły na termin wykonania umowy przez Wykonawcę, to jest
uniemożliwiły Wykonawcy terminową realizację przedmiotu umowy określoną w harmonogramie,
2) choroby lub zmiany trenera wskazanego w ofercie, co skutkuje zmianą terminu przeprowadzania
szkolenia o czas nieobecności dotychczasowego trenera albo czas niezbędny na jego zastąpienie
osobą spełniającą warunki określone w ust.5.
5. Dopuszczalna jest zmiana osób (trenera) skierowanych do realizacji szkoleń w odniesieniu do osób
wskazanych przez Wykonawcę na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w sytuacji,
gdy zmiana będzie polegać na zastąpieniu dotychczasowej osoby inną osobą, która będzie posiadać
doświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, lub
gdy Wykonawca otrzymałby w ramach kryterium oceny ofert „Doświadczenie trenera” co najmniej tyle
samo punktów za doświadczenie i kwalifikacje zastępującej osoby, co osoby wskazanej w ofercie
Dla części III:
Jak wyżej za wyjątkiem ustępu 4:
4. Zamawiający przewiduje zmianę umowy w terminie określonym w §3 ust. 2 realizacji szkolenia
w przypadku:
1) wystąpienia warunków siły wyższej, przez którą należy rozumieć wystąpienie warunków, których Strony nie były w stanie przewidzieć w szczególności wystąpienie wojny, zamieszek, klęski żywiołowej lub innego stanu zagrażającego życiu lub zdrowiu, które uniemożliwiły wykonanie umowy w dotychczas ustalonym terminie. Termin szkolenia może ulec zmianie o czas, w jakim wyżej wskazane okoliczności wpłynęły na termin wykonania umowy przez Wykonawcę, to jest uniemożliwiły Wykonawcy terminową realizację przedmiotu umowy,
2) choroby lub zmiany trenera wskazanego w ofercie, co skutkuje zmianą terminu przeprowadzania szkolenia o czas nieobecności dotychczasowego trenera albo czas niezbędny na jego zastąpienie osobą spełniającą warunki określone w ust.5.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-29 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-29 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-28

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja kompleksowej usługi szkoleniowej skierowanej do pracowników Urzędu Miasta Rydułtowy oraz miejskich jednostek organizacyjnych. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części:
1) Część I: Dostępność informacyjno-komunikacyjna – szkolenie z Polskiego Języka Migowego.
2) Część II: Dostępność informacyjno-komunikacyjna – szkolenie z języka prostego.
3) Część III: Dostępność informacyjno-komunikacyjna – szkolenie z obsługi osób z niepełnosprawnościami.
2. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia uwzględnił nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
1) 80500000-9 Usługi szkoleniowe,
2) 80511000-9 Usługi szkolenia personelu.
3. Kompleksowe usługi szkoleniowe obejmują zapewnienie doświadczonej kadry trenerskiej, niezbędnego sprzętu, materiałów zużywalnych (jeśli dotyczy danego szkolenia), materiałów merytorycznych/dydaktycznych a także zorganizowanie egzaminu niezbędnego do otrzymania certyfikatu poświadczającego zdobyte kwalifikacje (jeśli dotyczy danego szkolenia) oraz wydanie po zrealizowanej usłudze certyfikatów/zaświadczeń o ukończeniu szkolenia.
4. Podczas realizacji usługi szkoleniowej Wykonawca zobowiązany jest do wdrożenia wszystkich obowiązujących w danym okresie zasad/przepisów bezpieczeństwa, które wynikają z nałożonego przepisami prawa reżimu sanitarnego określonego dla branży, w której działa mającego na celu zapobieganie, przeciwdziałanie i zwalczanie COVID-19. Wdrożone wymagania reżimu sanitarnego stosowane będą wobec wszystkich osób uczestniczących w danych zajęciach.
5. Zajęcia muszą odbywać się w formie teoretycznej jak i praktycznej.
6. Szczegółowy Harmonogram szkolenia Wykonawca ustali z Zamawiającym przed podpisaniem umowy. Harmonogram zajęć zawierać będzie informacje dotyczące podziału materiału szkoleniowego na poszczególne dni i godziny oraz wskazanie trenera/trenerów (dotyczy części 1 i 2).
7. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia sprawnej obsługi logistycznej zajęć.
8. Zamawiający informuje, iż nie ubezpiecza Uczestników/Uczestniczek podczas zajęć od NNW.

Zamawiający wykluczy również Wykonawcę na podstawie przepisu art. 7 ust 1 ustawy w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022 r.

Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z § 4 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający do wykonawcy (Dz. U. poz. 2415).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam kursu masażu - Ziemięcice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania08-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Interesuje mnie kurs masażu tantrycznego. Najszybsze terminy. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.