Przeprowadzenie szkolenia w zakresie umiejętności i kompetencji potrzebnych do wykonywania...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przeprowadzenie szkolenia w zakresie umiejętności i kompetencji potrzebnych do wykonywania danego zawodu, zgodnie z klasyfikacją ESCO - „Zdobądź nowe umiejętności” Fundusze Europejskie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2024-02-19
  • ZamawiającyMałopolska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2024-02-09
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00100093
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie szkolenia w zakresie umiejętności
i kompetencji potrzebnych do wykonywania danego zawodu, zgodnie
z klasyfikacją ESCO - „Zdobądź nowe umiejętności” Fundusze Europejskie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Małopolska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001036827

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Słowackiego 44

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-018

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 126330706

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malopolska@ohp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.malopolska.ohp.pl/pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie szkolenia w zakresie umiejętności
i kompetencji potrzebnych do wykonywania danego zawodu, zgodnie
z klasyfikacją ESCO - „Zdobądź nowe umiejętności” Fundusze Europejskie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78806d41-c744-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00100093

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00087789/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Szkolenie w zakresie umiejętności i kompetencji społecznych w danym zawodzie zgodnie z klasyfikacja ESCO - „Zdobądź nowe umiejętności” , Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Zdobądź nowe umiejętności” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027, Priorytet 6. Fundusze europejskie dla rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działanie 6.2 Aktywizacja zawodowa – projekty Komendy Wojewódzkiej Ochotniczych Hufców Pracy, z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-78806d41-c744-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy eZamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: I. Informacje ogólne
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy eZamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy eZamówienia jest nieodpłatne.
3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
a) sprawy proceduralne:
p. Mieczysława Krupiczkę – Dyrektor Biura/Inspektor Ochrony Danych Osobowych, Przewodniczący Komisji Przetargowej
p. Katarzyna Hyrycz – st. spec. ds. zamówień publicznych
b) sprawy merytoryczne związane z opisem przedmiotu zamówienia:
p. Benedykta Mental – Kierownik Zespołu Programów Międzynarodowych
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie eZamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania konta, zasady i warunki korzystania z Platformy eZamówienia określa regulamin dostępny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu, oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy” – zawierające interaktywne instrukcje.
5. Przeglądanie dokumentów zamówienia nie wymaga rejestracji ani logowania – dostępne jest dla wszystkich zainteresowanych.
6. Cała komunikacja w postępowaniu (wnioski o wyjaśnienia SWZ, inne informacji, odpowiedzi na wezwania Zamawiającego) odbywa się wyłącznie za pośrednictwem Platformy eZamówienia. Wysyłanie wiadomości e-mail jest dopuszczalne wyłącznie w sytuacji awarii Platformy eZamówienia (jednak nie dotyczy to składania ofert).
7. Sposób komunikacji opisuje instrukcja:
https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.pdf.
8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 Mb (wielkość dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
9. W przypadku problemów technicznych i awarii można skorzystać ze wsparcia technicznego przez formularz udostępniony na stronie Platformy w zakładce „Zgłoś problem”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywny 95/460WE (RODO) informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Małopolska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Krakowie,
Al. Słowackiego 44, 30-018 Kraków
e-mail: malopolska@ohp.pl
tel. + 48 12 633 07 06
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych w Małopolskiej Wojewódzkiej Komendzie Ochotniczych Hufców Pracy – adres poczty elektronicznej: dbmwk@ohp.pl
3. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest przeprowadzenie szkolenia w zakresie umiejętności i kompetencji potrzebnych do wykonywania danego zawodu, zgodnie z klasyfikacją ESCO dla każdego uczestnika projektu „Zdobądź nowe umiejętności” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027, Priorytet 6. Fundusze europejskie dla rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działanie 6.2 Aktywizacja zawodowa – projekty Komendy Wojewódzkiej Ochotniczych Hufców Pracy, z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
4. Podanie Pana/Pani danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
5. Odbiorcami danych osobowych przetwarzanych przez Wojewódzkiego Komendanta OHP będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
6. Dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat licząc od pierwszego stycznia roku następnego, po roku w którym zakończono sprawę.
7. Stosowanie do art. 22 RODO Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegać decyzji, która opierać się będzie wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
8. Posiada Pan/Pani :
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. Nie przysługuje Panu/Pani:
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10. Jeżeli Małopolska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy uzna to za konieczne, ma prawo żądać udokumentowania przekazanych informacji, jak również weryfikować je w oparciu o informacje ze źródeł otwartych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MWK.DB.271.ZP1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak

4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 3

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6-6 Hufiec Pracy
w Proszowicach,
ul. Krakowska 11,
32-100 Proszowice - Komunikacja interpersonalna - ilość osób 10 - ilość godzin 16

4.2.6.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: KRYTERIUM WAGA
Cena brutto (C) 70 %
Doświadczenie osób przeprowadzających szkolenie (D) 30 %

2. Sposób obliczania wartości punktowej oferty:

a) Cena brutto: C

Wartość punktowa kryterium „Cena brutto” (C) jest wyliczana wg wzoru:
Sposób oceny ofert w zakresie kryterium „Cena oferty brutto” oferta może uzyskać maksymalnie 70 pkt.
Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg następującej zasady:
cena brutto najniższej oferty
C = -------------------------------------------- x 70 pkt = liczba punktów badanej oferty
cena brutto oferty ocenianej

Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać oferta w kryterium oceny ofert jakim jest Cena brutto wynosi – 70 pkt.
W przypadku nie podania przez Wykonawcę w ofercie ceny oferty, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy.

a) doświadczenie zawodowe: D
− do wyliczenia kryterium doświadczenia zawodowego, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił wykaz zrealizowanych usług (Załącznik nr 5 do SWZ – Wykaz osób i wykaz zrealizowanych przez nich usług - oświadczenie) przez osoby wskazane przez niego do realizacji szkolenia w ciągu ostatnich trzech lat zawiązanych zakresem 15 kompetencji sklasyfikowanych w katalogu kompetencji i umiejętności społecznych zgodnych z klasyfikacją ESCO w kategorii "Interakcje społeczne" w ramach "Umiejętności i kompetencji przekrojowych" tj.: umiejętność doradzania innym; umiejętność pracowania w zespole; umiejętność posługiwania się mową ciała; umiejętność instruowania innych osób; umiejętność przewodzenia innym osobom; umiejętność wypracowania kompromisu; umiejętność motywowania innych; umiejętność wspierania współpracowników; umiejętność stosowania technik zadawania pytań; umiejętność przekazywania informacji o faktach; umiejętność zwracania się do słuchaczy; umiejętność przyjmowania konstruktywnej krytyki; umiejętność wchodzenia w interakcję z innymi osobami; umiejętność przekonywania innych osób; posiadanie kompetencji międzykulturowych. Wykaz ma zawierać imię i nazwisko osoby, która wykonywała dane szkolenie, tematykę szkolenia, ilość usług szkoleniowych oraz nazwę, adres, numer telefonu podmiotu na rzecz którego te usługi były realizowane oraz oświadczenie, że zamówienie zostało zrealizowane należycie.
− za każdą prawidłowo przeprowadzoną w wykazie usługę Wykonawca otrzyma punkty:
▪ 0 przeprowadzonych usług 0 punktów
▪ Od 1 do 5 przeprowadzonych usług 10 punktów
▪ Od 6 do 10 przeprowadzonych usługi 20 punktów
▪ Od 11 przeprowadzonych usługi 30 punktów
− Zamawiający w kryterium doświadczenia zawodowego może przyznać maksymalnie 30 punktów
Ilość punktów przyznanych ofercie = C + D. Maksymalnie można uzyskać 100 pkt.
Wynik – oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.

3. O wyborze oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta nie będzie podlegała odrzuceniu i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o ww. kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6-11 Hufiec Pracy
w Wadowicach,
ul. Kochanowskiego 3,
34-100 Wadowice - Trening umiejętności interpersonalnych realizowany metodą grupową - ilość osób 10 - ilość godzin 16

4.2.6.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: KRYTERIUM WAGA
Cena brutto (C) 70 %
Doświadczenie osób przeprowadzających szkolenie (D) 30 %

2. Sposób obliczania wartości punktowej oferty:

a) Cena brutto: C

Wartość punktowa kryterium „Cena brutto” (C) jest wyliczana wg wzoru:
Sposób oceny ofert w zakresie kryterium „Cena oferty brutto” oferta może uzyskać maksymalnie 70 pkt.
Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg następującej zasady:
cena brutto najniższej oferty
C = -------------------------------------------- x 70 pkt = liczba punktów badanej oferty
cena brutto oferty ocenianej

Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać oferta w kryterium oceny ofert jakim jest Cena brutto wynosi – 70 pkt.
W przypadku nie podania przez Wykonawcę w ofercie ceny oferty, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy.

a) doświadczenie zawodowe: D
− do wyliczenia kryterium doświadczenia zawodowego, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił wykaz zrealizowanych usług (Załącznik nr 5 do SWZ – Wykaz osób i wykaz zrealizowanych przez nich usług - oświadczenie) przez osoby wskazane przez niego do realizacji szkolenia w ciągu ostatnich trzech lat zawiązanych zakresem 15 kompetencji sklasyfikowanych w katalogu kompetencji i umiejętności społecznych zgodnych z klasyfikacją ESCO w kategorii "Interakcje społeczne" w ramach "Umiejętności i kompetencji przekrojowych" tj.: umiejętność doradzania innym; umiejętność pracowania w zespole; umiejętność posługiwania się mową ciała; umiejętność instruowania innych osób; umiejętność przewodzenia innym osobom; umiejętność wypracowania kompromisu; umiejętność motywowania innych; umiejętność wspierania współpracowników; umiejętność stosowania technik zadawania pytań; umiejętność przekazywania informacji o faktach; umiejętność zwracania się do słuchaczy; umiejętność przyjmowania konstruktywnej krytyki; umiejętność wchodzenia w interakcję z innymi osobami; umiejętność przekonywania innych osób; posiadanie kompetencji międzykulturowych. Wykaz ma zawierać imię i nazwisko osoby, która wykonywała dane szkolenie, tematykę szkolenia, ilość usług szkoleniowych oraz nazwę, adres, numer telefonu podmiotu na rzecz którego te usługi były realizowane oraz oświadczenie, że zamówienie zostało zrealizowane należycie.
− za każdą prawidłowo przeprowadzoną w wykazie usługę Wykonawca otrzyma punkty:
▪ 0 przeprowadzonych usług 0 punktów
▪ Od 1 do 5 przeprowadzonych usług 10 punktów
▪ Od 6 do 10 przeprowadzonych usługi 20 punktów
▪ Od 11 przeprowadzonych usługi 30 punktów
− Zamawiający w kryterium doświadczenia zawodowego może przyznać maksymalnie 30 punktów
Ilość punktów przyznanych ofercie = C + D. Maksymalnie można uzyskać 100 pkt.
Wynik – oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.

3. O wyborze oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta nie będzie podlegała odrzuceniu i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o ww. kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6-17 Hufiec Pracy
w Oświęcimiu,
ul. Dąbrowskiego 15,
32-600 Oświęcim - Trening umiejętności interpersonalnych realizowany metodą grupową - ilość osób 10 - ilość godzin 16

4.2.6.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: KRYTERIUM WAGA
Cena brutto (C) 70 %
Doświadczenie osób przeprowadzających szkolenie (D) 30 %

2. Sposób obliczania wartości punktowej oferty:

a) Cena brutto: C

Wartość punktowa kryterium „Cena brutto” (C) jest wyliczana wg wzoru:
Sposób oceny ofert w zakresie kryterium „Cena oferty brutto” oferta może uzyskać maksymalnie 70 pkt.
Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg następującej zasady:
cena brutto najniższej oferty
C = -------------------------------------------- x 70 pkt = liczba punktów badanej oferty
cena brutto oferty ocenianej

Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać oferta w kryterium oceny ofert jakim jest Cena brutto wynosi – 70 pkt.
W przypadku nie podania przez Wykonawcę w ofercie ceny oferty, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy.

a) doświadczenie zawodowe: D
− do wyliczenia kryterium doświadczenia zawodowego, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił wykaz zrealizowanych usług (Załącznik nr 5 do SWZ – Wykaz osób i wykaz zrealizowanych przez nich usług - oświadczenie) przez osoby wskazane przez niego do realizacji szkolenia w ciągu ostatnich trzech lat zawiązanych zakresem 15 kompetencji sklasyfikowanych w katalogu kompetencji i umiejętności społecznych zgodnych z klasyfikacją ESCO w kategorii "Interakcje społeczne" w ramach "Umiejętności i kompetencji przekrojowych" tj.: umiejętność doradzania innym; umiejętność pracowania w zespole; umiejętność posługiwania się mową ciała; umiejętność instruowania innych osób; umiejętność przewodzenia innym osobom; umiejętność wypracowania kompromisu; umiejętność motywowania innych; umiejętność wspierania współpracowników; umiejętność stosowania technik zadawania pytań; umiejętność przekazywania informacji o faktach; umiejętność zwracania się do słuchaczy; umiejętność przyjmowania konstruktywnej krytyki; umiejętność wchodzenia w interakcję z innymi osobami; umiejętność przekonywania innych osób; posiadanie kompetencji międzykulturowych. Wykaz ma zawierać imię i nazwisko osoby, która wykonywała dane szkolenie, tematykę szkolenia, ilość usług szkoleniowych oraz nazwę, adres, numer telefonu podmiotu na rzecz którego te usługi były realizowane oraz oświadczenie, że zamówienie zostało zrealizowane należycie.
− za każdą prawidłowo przeprowadzoną w wykazie usługę Wykonawca otrzyma punkty:
▪ 0 przeprowadzonych usług 0 punktów
▪ Od 1 do 5 przeprowadzonych usług 10 punktów
▪ Od 6 do 10 przeprowadzonych usługi 20 punktów
▪ Od 11 przeprowadzonych usługi 30 punktów
− Zamawiający w kryterium doświadczenia zawodowego może przyznać maksymalnie 30 punktów
Ilość punktów przyznanych ofercie = C + D. Maksymalnie można uzyskać 100 pkt.
Wynik – oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.

3. O wyborze oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta nie będzie podlegała odrzuceniu i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o ww. kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6-18 Hufiec Pracy
w Kętach,
ul. Sobieskiego 16A,
32-650 Kęty - Trening umiejętności interpersonalnych realizowany metodą grupową - ilość osób 10 - ilość godzin 16

4.2.6.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: KRYTERIUM WAGA
Cena brutto (C) 70 %
Doświadczenie osób przeprowadzających szkolenie (D) 30 %

2. Sposób obliczania wartości punktowej oferty:

a) Cena brutto: C

Wartość punktowa kryterium „Cena brutto” (C) jest wyliczana wg wzoru:
Sposób oceny ofert w zakresie kryterium „Cena oferty brutto” oferta może uzyskać maksymalnie 70 pkt.
Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg następującej zasady:
cena brutto najniższej oferty
C = -------------------------------------------- x 70 pkt = liczba punktów badanej oferty
cena brutto oferty ocenianej

Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać oferta w kryterium oceny ofert jakim jest Cena brutto wynosi – 70 pkt.
W przypadku nie podania przez Wykonawcę w ofercie ceny oferty, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy.

a) doświadczenie zawodowe: D
− do wyliczenia kryterium doświadczenia zawodowego, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił wykaz zrealizowanych usług (Załącznik nr 5 do SWZ – Wykaz osób i wykaz zrealizowanych przez nich usług - oświadczenie) przez osoby wskazane przez niego do realizacji szkolenia w ciągu ostatnich trzech lat zawiązanych zakresem 15 kompetencji sklasyfikowanych w katalogu kompetencji i umiejętności społecznych zgodnych z klasyfikacją ESCO w kategorii "Interakcje społeczne" w ramach "Umiejętności i kompetencji przekrojowych" tj.: umiejętność doradzania innym; umiejętność pracowania w zespole; umiejętność posługiwania się mową ciała; umiejętność instruowania innych osób; umiejętność przewodzenia innym osobom; umiejętność wypracowania kompromisu; umiejętność motywowania innych; umiejętność wspierania współpracowników; umiejętność stosowania technik zadawania pytań; umiejętność przekazywania informacji o faktach; umiejętność zwracania się do słuchaczy; umiejętność przyjmowania konstruktywnej krytyki; umiejętność wchodzenia w interakcję z innymi osobami; umiejętność przekonywania innych osób; posiadanie kompetencji międzykulturowych. Wykaz ma zawierać imię i nazwisko osoby, która wykonywała dane szkolenie, tematykę szkolenia, ilość usług szkoleniowych oraz nazwę, adres, numer telefonu podmiotu na rzecz którego te usługi były realizowane oraz oświadczenie, że zamówienie zostało zrealizowane należycie.
− za każdą prawidłowo przeprowadzoną w wykazie usługę Wykonawca otrzyma punkty:
▪ 0 przeprowadzonych usług 0 punktów
▪ Od 1 do 5 przeprowadzonych usług 10 punktów
▪ Od 6 do 10 przeprowadzonych usługi 20 punktów
▪ Od 11 przeprowadzonych usługi 30 punktów
− Zamawiający w kryterium doświadczenia zawodowego może przyznać maksymalnie 30 punktów
Ilość punktów przyznanych ofercie = C + D. Maksymalnie można uzyskać 100 pkt.
Wynik – oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.

3. O wyborze oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta nie będzie podlegała odrzuceniu i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o ww. kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6-36 Hufiec Pracy
w Skomielnej Białej,
Skomielna Biała 13,
32-434 Skomielna Biała - Trening umiejętności interpersonalnych realizowany metodą grupową - ilość osób 10 - ilość godzin 16

4.2.6.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: KRYTERIUM WAGA
Cena brutto (C) 70 %
Doświadczenie osób przeprowadzających szkolenie (D) 30 %

2. Sposób obliczania wartości punktowej oferty:

a) Cena brutto: C

Wartość punktowa kryterium „Cena brutto” (C) jest wyliczana wg wzoru:
Sposób oceny ofert w zakresie kryterium „Cena oferty brutto” oferta może uzyskać maksymalnie 70 pkt.
Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg następującej zasady:
cena brutto najniższej oferty
C = -------------------------------------------- x 70 pkt = liczba punktów badanej oferty
cena brutto oferty ocenianej

Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać oferta w kryterium oceny ofert jakim jest Cena brutto wynosi – 70 pkt.
W przypadku nie podania przez Wykonawcę w ofercie ceny oferty, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy.

a) doświadczenie zawodowe: D
− do wyliczenia kryterium doświadczenia zawodowego, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił wykaz zrealizowanych usług (Załącznik nr 5 do SWZ – Wykaz osób i wykaz zrealizowanych przez nich usług - oświadczenie) przez osoby wskazane przez niego do realizacji szkolenia w ciągu ostatnich trzech lat zawiązanych zakresem 15 kompetencji sklasyfikowanych w katalogu kompetencji i umiejętności społecznych zgodnych z klasyfikacją ESCO w kategorii "Interakcje społeczne" w ramach "Umiejętności i kompetencji przekrojowych" tj.: umiejętność doradzania innym; umiejętność pracowania w zespole; umiejętność posługiwania się mową ciała; umiejętność instruowania innych osób; umiejętność przewodzenia innym osobom; umiejętność wypracowania kompromisu; umiejętność motywowania innych; umiejętność wspierania współpracowników; umiejętność stosowania technik zadawania pytań; umiejętność przekazywania informacji o faktach; umiejętność zwracania się do słuchaczy; umiejętność przyjmowania konstruktywnej krytyki; umiejętność wchodzenia w interakcję z innymi osobami; umiejętność przekonywania innych osób; posiadanie kompetencji międzykulturowych. Wykaz ma zawierać imię i nazwisko osoby, która wykonywała dane szkolenie, tematykę szkolenia, ilość usług szkoleniowych oraz nazwę, adres, numer telefonu podmiotu na rzecz którego te usługi były realizowane oraz oświadczenie, że zamówienie zostało zrealizowane należycie.
− za każdą prawidłowo przeprowadzoną w wykazie usługę Wykonawca otrzyma punkty:
▪ 0 przeprowadzonych usług 0 punktów
▪ Od 1 do 5 przeprowadzonych usług 10 punktów
▪ Od 6 do 10 przeprowadzonych usługi 20 punktów
▪ Od 11 przeprowadzonych usługi 30 punktów
− Zamawiający w kryterium doświadczenia zawodowego może przyznać maksymalnie 30 punktów
Ilość punktów przyznanych ofercie = C + D. Maksymalnie można uzyskać 100 pkt.
Wynik – oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.

3. O wyborze oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta nie będzie podlegała odrzuceniu i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o ww. kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6-4 Ośrodek Szkolenia
i Wychowania w Trzebini,
ul. Lipcowa 50,
32-540 Trzebinia - Trening umiejętności interpersonalnych realizowany metodą grupową - ilość osób 10 - ilość godzin 16

4.2.6.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: KRYTERIUM WAGA
Cena brutto (C) 70 %
Doświadczenie osób przeprowadzających szkolenie (D) 30 %

2. Sposób obliczania wartości punktowej oferty:

a) Cena brutto: C

Wartość punktowa kryterium „Cena brutto” (C) jest wyliczana wg wzoru:
Sposób oceny ofert w zakresie kryterium „Cena oferty brutto” oferta może uzyskać maksymalnie 70 pkt.
Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg następującej zasady:
cena brutto najniższej oferty
C = -------------------------------------------- x 70 pkt = liczba punktów badanej oferty
cena brutto oferty ocenianej

Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać oferta w kryterium oceny ofert jakim jest Cena brutto wynosi – 70 pkt.
W przypadku nie podania przez Wykonawcę w ofercie ceny oferty, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy.

a) doświadczenie zawodowe: D
− do wyliczenia kryterium doświadczenia zawodowego, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił wykaz zrealizowanych usług (Załącznik nr 5 do SWZ – Wykaz osób i wykaz zrealizowanych przez nich usług - oświadczenie) przez osoby wskazane przez niego do realizacji szkolenia w ciągu ostatnich trzech lat zawiązanych zakresem 15 kompetencji sklasyfikowanych w katalogu kompetencji i umiejętności społecznych zgodnych z klasyfikacją ESCO w kategorii "Interakcje społeczne" w ramach "Umiejętności i kompetencji przekrojowych" tj.: umiejętność doradzania innym; umiejętność pracowania w zespole; umiejętność posługiwania się mową ciała; umiejętność instruowania innych osób; umiejętność przewodzenia innym osobom; umiejętność wypracowania kompromisu; umiejętność motywowania innych; umiejętność wspierania współpracowników; umiejętność stosowania technik zadawania pytań; umiejętność przekazywania informacji o faktach; umiejętność zwracania się do słuchaczy; umiejętność przyjmowania konstruktywnej krytyki; umiejętność wchodzenia w interakcję z innymi osobami; umiejętność przekonywania innych osób; posiadanie kompetencji międzykulturowych. Wykaz ma zawierać imię i nazwisko osoby, która wykonywała dane szkolenie, tematykę szkolenia, ilość usług szkoleniowych oraz nazwę, adres, numer telefonu podmiotu na rzecz którego te usługi były realizowane oraz oświadczenie, że zamówienie zostało zrealizowane należycie.
− za każdą prawidłowo przeprowadzoną w wykazie usługę Wykonawca otrzyma punkty:
▪ 0 przeprowadzonych usług 0 punktów
▪ Od 1 do 5 przeprowadzonych usług 10 punktów
▪ Od 6 do 10 przeprowadzonych usługi 20 punktów
▪ Od 11 przeprowadzonych usługi 30 punktów
− Zamawiający w kryterium doświadczenia zawodowego może przyznać maksymalnie 30 punktów
Ilość punktów przyznanych ofercie = C + D. Maksymalnie można uzyskać 100 pkt.
Wynik – oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.

3. O wyborze oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta nie będzie podlegała odrzuceniu i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o ww. kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6-1 Ośrodek Szkolenia
i Wychowania
w Nowym Sączu,
ul. Rejtana 18A,
33-300 Nowy Sącz - Trening umiejętności interpersonalnych realizowany metodą grupową - ilość osób 20 - ilość godzin 16

4.2.6.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: KRYTERIUM WAGA
Cena brutto (C) 70 %
Doświadczenie osób przeprowadzających szkolenie (D) 30 %

2. Sposób obliczania wartości punktowej oferty:

a) Cena brutto: C

Wartość punktowa kryterium „Cena brutto” (C) jest wyliczana wg wzoru:
Sposób oceny ofert w zakresie kryterium „Cena oferty brutto” oferta może uzyskać maksymalnie 70 pkt.
Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg następującej zasady:
cena brutto najniższej oferty
C = -------------------------------------------- x 70 pkt = liczba punktów badanej oferty
cena brutto oferty ocenianej

Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać oferta w kryterium oceny ofert jakim jest Cena brutto wynosi – 70 pkt.
W przypadku nie podania przez Wykonawcę w ofercie ceny oferty, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy.

a) doświadczenie zawodowe: D
− do wyliczenia kryterium doświadczenia zawodowego, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił wykaz zrealizowanych usług (Załącznik nr 5 do SWZ – Wykaz osób i wykaz zrealizowanych przez nich usług - oświadczenie) przez osoby wskazane przez niego do realizacji szkolenia w ciągu ostatnich trzech lat zawiązanych zakresem 15 kompetencji sklasyfikowanych w katalogu kompetencji i umiejętności społecznych zgodnych z klasyfikacją ESCO w kategorii "Interakcje społeczne" w ramach "Umiejętności i kompetencji przekrojowych" tj.: umiejętność doradzania innym; umiejętność pracowania w zespole; umiejętność posługiwania się mową ciała; umiejętność instruowania innych osób; umiejętność przewodzenia innym osobom; umiejętność wypracowania kompromisu; umiejętność motywowania innych; umiejętność wspierania współpracowników; umiejętność stosowania technik zadawania pytań; umiejętność przekazywania informacji o faktach; umiejętność zwracania się do słuchaczy; umiejętność przyjmowania konstruktywnej krytyki; umiejętność wchodzenia w interakcję z innymi osobami; umiejętność przekonywania innych osób; posiadanie kompetencji międzykulturowych. Wykaz ma zawierać imię i nazwisko osoby, która wykonywała dane szkolenie, tematykę szkolenia, ilość usług szkoleniowych oraz nazwę, adres, numer telefonu podmiotu na rzecz którego te usługi były realizowane oraz oświadczenie, że zamówienie zostało zrealizowane należycie.
− za każdą prawidłowo przeprowadzoną w wykazie usługę Wykonawca otrzyma punkty:
▪ 0 przeprowadzonych usług 0 punktów
▪ Od 1 do 5 przeprowadzonych usług 10 punktów
▪ Od 6 do 10 przeprowadzonych usługi 20 punktów
▪ Od 11 przeprowadzonych usługi 30 punktów
− Zamawiający w kryterium doświadczenia zawodowego może przyznać maksymalnie 30 punktów
Ilość punktów przyznanych ofercie = C + D. Maksymalnie można uzyskać 100 pkt.
Wynik – oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.

3. O wyborze oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta nie będzie podlegała odrzuceniu i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o ww. kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie, że dysponuje kadrą dydaktyczną: tj. psychologiem legitymującym się wykształceniem wyższym psychologicznym (uzyskanie na polskiej uczelni dyplomu magistra psychologii lub uzyskanie za granicą wykształcenia uznanego za równorzędne w Rzeczypospolitej Polskiej) posiadającym doświadczanie w prowadzeniu szkoleń w zakresie umiejętności i kompetencji społecznych w danym zawodzie zgodnie z klasyfikacją ESCO lub osobą posiadającą wykształcenie wyższe (np. z psychologii, coachingu, socjoterapii lub pokrewne) i certyfikaty/zaświadczenia umożliwiające przeprowadzenie szkoleń w zakresie umiejętności i kompetencji społecznych w danym zawodzie zgodnie z klasyfikacją ESCO. Minimalne doświadczenie zawodowe w prowadzeniu treningów umiejętności społecznych wykazanej osoby prowadzącej zajęcia nie powinno być krótsze niż 2 lata w stosunku do dnia składania ofert. (oświadczenie nr 5 do SWZ).

Warunek jest spełniony, jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie albo wykonawca (ew. wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie) wraz z podmiotem na potencjale, którego polega spełniają warunek łącznie (możliwość łączenia potencjałów).

• Zamawiający dopuszcza zmianę osoby, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jedynie w wyniku zdarzeń losowych, których Wykonawca nie mógł wcześniej przewidzieć (np. choroba, wypadek).
• Zmiana specjalisty zostanie dokonana za pisemną zgodą Zamawiającego na pisemny wniosek Wykonawcy, do którego należy dołączyć oświadczenie
o kwalifikacjach i doświadczeniu specjalisty wymaganych w SWZ oraz odpowiednie dokumenty potwierdzające zasadność dokonania powyższej zmiany.
• Zamawiający w uzasadnionych przypadkach ma prawo wystąpić do Wykonawcy
o wgląd do dokumentów potwierdzających kwalifikacje osób skierowanych do realizacji zamówienia.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
3. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835).
4. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

2. Wykonawca zobowiązany jest do wpisania poprawnych danych oraz uzupełnienia pozostałych informacji dotyczących
wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019) dopuszczalna jest zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Zamawiający po stwierdzeniu, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, mogą wpłynąć lub wpływają na należyte wykonanie umowy, może w uzgodnieniu
z wykonawcą dokonać zmiany umowy, w szczególności przez: zmianę terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części.
3. Strony umowy w sprawie zamówienia publicznego, niezwłocznie, wzajemnie informują się o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie tej umowy, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić.
4. Warunkiem dokonania zmiany, o której mowa w ust. 2 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego opis oraz obliczenie kosztów zmiany, jeżeli będzie ona miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy.
5. Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach:
a) Zmiany liczby uczestników z przyczyn niezależnych (np. jeśli przed rozpoczęciem zajęć zmniejszy się stan liczby uczestników lub jeśli zrezygnują z udziału w trakcie trwania projektu); spowoduje to zmianę kwoty określonej w § 4 ust. 3 niniejszej umowy. Powyższe zmiany nie wymagają zmiany umowy w formie aneksu.
b) Zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajk, ataki terrorystyczne, przerwy
w dostawie energii elektrycznej itp.) mającej wpływ na realizację umowy.
c) Wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, które mają wpływ na termin realizacji umowy, w tym związanych z sytuacją sanitarno – epidemiologiczną związaną z COVID – 19. Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne wyjaśnienia, w których szczegółowo opisze zaistniałą sytuację oraz poda przyczynę wystąpienia istotnych okoliczności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-19 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pomocą platformy eZamówienia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-19 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do wykończeń wnętrz - Chojnice
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję poj. pracowników lub ekip do prac wykończeniowych. Realizacja: Inwestycje na terenie Chojnic. Są to budynki mieszkalne oraz użyteczności publicznej. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI