Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie szkolenia synchronicznego on-line z zakresu skutecznego wejścia na rynek kreatywny oraz kształcącego umiejętności społeczne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6750007570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Matejki 13
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-157
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 122992042
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@asp.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.krakow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Uczelnia wyższa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie szkolenia synchronicznego on-line z zakresu skutecznego wejścia na rynek kreatywny oraz kształcącego umiejętności społeczne
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6cdd66d0-9904-11eb-90e5-2aec432e2be5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030107
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000104/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.32 Organizacja 4 szkoleń on-line dla uczestników projektu z zakresu skuteczn. wejścia na rynek kreatywny oraz umiejętn. społ. (prawo autorskie, własność intelektualna, zarządz.innowac. proj.art.)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Profesjonalne Biuro Karier Rynku Kreatywnego Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/asp_krakow/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/asp_krakow/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.2. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie: https://platformazakupowa.pl/pn/asp_krakow/proceedings oraz poczty elektronicznej. 3. W przedmiotowym postępowaniu złożenie oferty, podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych odbywa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/asp_krakow/proceedings 4. Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zostały opisane w rozdziale VIII ust. 2 SWZ.5. Sposób porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami w zakresie skutecznego złożenia oferty w niniejszym postępowaniu został opisany w rozdziale VIII ust. 3 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie z siedzibą przy Placu Matejki 13, 31-157 Kraków (dalej „ASP w Krakowie”) przetwarza dane zawarte w ofertach, dane znajdujące się w publicznie dostępnych rejestrach (Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej RP, Krajowy Rejestr Karny) w celu prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień Publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późniejszymi zmianami). Wśród tych informacji mogą pojawiać się dane, które na gruncie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „Ogólne Rozporządzenie” lub „RODO”), mają charakter danych osobowych. W świetle powyższego ASP w Krakowie informuje, że:a. Administratorem Danych (dalej: „Administrator”) jest Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie z siedzibą przy Placu Jana Matejki 13, 31-157 Kraków, REGON: 000275783, NIP: 675-00-07-570.b. W sprawach związanych z Pani/ Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres Administratora, e-mail: iod@asp.krakow.pl.c. Dane osobowe zawarte w ofertach są przetwarzane na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełniania obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie postępowań o udzielnie zamówienia publicznego. d. Odbiorcą Pani/ Pana danych będą członkowie komisji przetargowych i upoważnieni pracownicy ASP w Krakowie, a także podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.e. Pani/ Pana dane będą przechowywane przez okres 5 lat liczony od dnia 1 stycznia roku następującego po roku w, którym zakończone zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, za wyjątkiem umów, które będą przechowywane przez okres lat 10 od dnia 1 stycznia roku następującego po roku w, którym umowa ta została zawarta.f. Posiada Pani/Pan prawo do: dostępu do swoich danych oraz ich sprostowania; usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych - w sytuacji gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie udzielonej Administratorowi zgody; przenoszenia danych; wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania; – w przypadkach i na warunkach określonych w Rozporządzeniu ogólnym.g. Ma Pani/ pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/ Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/ Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. h. Podanie przez Panią/ Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pani/ Pan zobowiązany do ich podania, a konsekwencja niepodania danych osobowych będzie niemożliwość oceny ofert i zawarcia umowy.i. Dane udostępnione przez Panią/ Pana nie będą podlegały profilowaniu.j. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.k. ASP w Krakowie dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP-3942-12/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 4800,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia synchronicznego on-line z zakresu skutecznego wejścia na rynek kreatywny oraz kształcącego umiejętności społeczne dla studentów i absolwentów Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, w ramach projektu „Profesjonalne Biuro Karier Rynku Kreatywnego Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego, nr umowy: POWR.03.01.00-00-B016/17, z podziałem zamówienia na 2 części, jak następuje: Część nr 1 - Przeprowadzenie szkolenia synchronicznego on-line z zakresu skutecznego wejścia na rynek kreatywny oraz kształcącego umiejętności społeczne dla studentów i absolwentów Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, w ramach projektu „Profesjonalne Biuro Karier Rynku Kreatywnego Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie” nt. Komercjalizacja ze szczególnym uwzględnieniem sektora kreatywnego.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 2400,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ad.1) Sposób oceny ofert dla kryterium „Cena oferty brutto” - C według wzoru:Liczba przyznanych punktów = (cena oferty najtańszej / cena oferty badanej ) x 50% x 100 Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w powyższym kryterium to 50 pkt.Ad.2) Sposób oceny ofert dla kryterium „Doświadczenie trenera” - D:Ocena ofert według kryterium „Doświadczenie trenera” dokonana zostanie w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę dokumenty potwierdzające doświadczenie: 1) W prowadzeniu metodami aktywnymi szkoleń, warsztatów i /lub zajęć na uczelni wyższej w trybie synchronicznym on-line w okresie ostatniego roku (max 10 pkt):-doświadczenie 8 godzin szkoleniowych w okresie ostatniego roku – 0 pkt (oznacza spełnienie warunku udziału w postępowaniu)-doświadczenie powyżej 8 godzin szkoleniowych w okresie ostatniego roku – 5 pkt-doświadczenie powyżej 16 godzin szkoleniowych w okresie ostatniego roku – 10 pkt2) W prowadzeniu szkoleń w wybranym przez wykonawcę temacie i zakresie (max 20 pkt):-doświadczenie 40 h w okresie ostatnich 7 lat – 0 pkt (oznacza spełnienie warunku udziału w postępowaniu)-doświadczenie powyżej 40 h – 100 h w okresie ostatnich 7 lat – 5 pkt-doświadczenie powyżej 100 h – 150 h w okresie ostatnich 7 lat – 10 pkt-doświadczenie powyżej 150 h – 200 h w okresie ostatnich 7 lat – 15 pkt-doświadczenie powyżej 200 h w okresie ostatnich 7 lat – 20 pkt3) W prowadzeniu szkoleń, warsztatów w sektorze kreatywnym (maksymalnie 20 pkt):-doświadczenie 30 h w okresie ostatnich 7 lat – 0 pkt (oznacza spełnienie warunku udziału w postępowaniu)-doświadczenie powyżej 30 h – 100 h w okresie ostatnich 7 lat – 5 pkt-doświadczenie powyżej 100 h – 150 h w okresie ostatnich 7 lat – 10 pkt-doświadczenie powyżej 150 h – 200 h w okresie ostatnich 7 lat – 15 pkt-doświadczenie powyżej 200 h w okresie ostatnich 7 lat – 20 pktMaksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w powyższym kryterium to 50 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera
4.3.6.) Waga: 50,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Ad.1) Sposób oceny ofert dla kryterium „Cena oferty brutto” - C według wzoru:Liczba przyznanych punktów = (cena oferty najtańszej / cena oferty badanej ) x 50% x 100 Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w powyższym kryterium to 50 pkt.Ad.2) Sposób oceny ofert dla kryterium „Doświadczenie trenera” - D:Ocena ofert według kryterium „Doświadczenie trenera” dokonana zostanie w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę dokumenty potwierdzające doświadczenie: 1) W prowadzeniu metodami aktywnymi szkoleń, warsztatów i /lub zajęć na uczelni wyższej w trybie synchronicznym on-line w okresie ostatniego roku (max 10 pkt):-doświadczenie 8 godzin szkoleniowych w okresie ostatniego roku – 0 pkt (oznacza spełnienie warunku udziału w postępowaniu)-doświadczenie powyżej 8 godzin szkoleniowych w okresie ostatniego roku – 5 pkt-doświadczenie powyżej 16 godzin szkoleniowych w okresie ostatniego roku – 10 pkt2) W prowadzeniu szkoleń w wybranym przez wykonawcę temacie i zakresie (max 20 pkt):-doświadczenie 40 h w okresie ostatnich 7 lat – 0 pkt (oznacza spełnienie warunku udziału w postępowaniu)-doświadczenie powyżej 40 h – 100 h w okresie ostatnich 7 lat – 5 pkt-doświadczenie powyżej 100 h – 150 h w okresie ostatnich 7 lat – 10 pkt-doświadczenie powyżej 150 h – 200 h w okresie ostatnich 7 lat – 15 pkt-doświadczenie powyżej 200 h w okresie ostatnich 7 lat – 20 pkt3) W prowadzeniu szkoleń, warsztatów w sektorze kreatywnym (maksymalnie 20 pkt):-doświadczenie 30 h w okresie ostatnich 7 lat – 0 pkt (oznacza spełnienie warunku udziału w postępowaniu)-doświadczenie powyżej 30 h – 100 h w okresie ostatnich 7 lat – 5 pkt-doświadczenie powyżej 100 h – 150 h w okresie ostatnich 7 lat – 10 pkt-doświadczenie powyżej 150 h – 200 h w okresie ostatnich 7 lat – 15 pkt-doświadczenie powyżej 200 h w okresie ostatnich 7 lat – 20 pktMaksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w powyższym kryterium to 50 pkt.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia synchronicznego on-line z zakresu skutecznego wejścia na rynek kreatywny oraz kształcącego umiejętności społeczne dla studentów i absolwentów Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, w ramach projektu „Profesjonalne Biuro Karier Rynku Kreatywnego Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego, nr umowy: POWR.03.01.00-00-B016/17, z podziałem zamówienia na 2 części, jak następuje: Część nr 2 - Przeprowadzenie szkolenia synchronicznego on-line z zakresu skutecznego wejścia na rynek kreatywny oraz kształcącego umiejętności społeczne dla studentów i absolwentów Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, w ramach projektu „Profesjonalne Biuro Karier Rynku Kreatywnego Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie” nt. Zarządzanie projektami kulturalnymi: organizacja i zarządzanie produkcją wystaw i przedsięwzięć artystycznych.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 2400,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ad.1) Sposób oceny ofert dla kryterium „Cena oferty brutto” - C według wzoru:Liczba przyznanych punktów = (cena oferty najtańszej / cena oferty badanej ) x 50% x 100 Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w powyższym kryterium to 50 pkt.Ad.2) Sposób oceny ofert dla kryterium „Doświadczenie trenera” - D:Ocena ofert według kryterium „Doświadczenie trenera” dokonana zostanie w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę dokumenty potwierdzające doświadczenie: 1) W prowadzeniu metodami aktywnymi szkoleń, warsztatów i /lub zajęć na uczelni wyższej w trybie synchronicznym on-line w okresie ostatniego roku (max 10 pkt):-doświadczenie 8 godzin szkoleniowych w okresie ostatniego roku – 0 pkt (oznacza spełnienie warunku udziału w postępowaniu)-doświadczenie powyżej 8 godzin szkoleniowych w okresie ostatniego roku – 5 pkt-doświadczenie powyżej 16 godzin szkoleniowych w okresie ostatniego roku – 10 pkt2) W prowadzeniu szkoleń w wybranym przez wykonawcę temacie i zakresie (max 20 pkt):-doświadczenie 40 h w okresie ostatnich 7 lat – 0 pkt (oznacza spełnienie warunku udziału w postępowaniu)-doświadczenie powyżej 40 h – 100 h w okresie ostatnich 7 lat – 5 pkt-doświadczenie powyżej 100 h – 150 h w okresie ostatnich 7 lat – 10 pkt-doświadczenie powyżej 150 h – 200 h w okresie ostatnich 7 lat – 15 pkt-doświadczenie powyżej 200 h w okresie ostatnich 7 lat – 20 pkt3) W prowadzeniu szkoleń, warsztatów w sektorze kreatywnym (maksymalnie 20 pkt):-doświadczenie 30 h w okresie ostatnich 7 lat – 0 pkt (oznacza spełnienie warunku udziału w postępowaniu)-doświadczenie powyżej 30 h – 100 h w okresie ostatnich 7 lat – 5 pkt-doświadczenie powyżej 100 h – 150 h w okresie ostatnich 7 lat – 10 pkt-doświadczenie powyżej 150 h – 200 h w okresie ostatnich 7 lat – 15 pkt-doświadczenie powyżej 200 h w okresie ostatnich 7 lat – 20 pktMaksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w powyższym kryterium to 50 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenera
4.3.6.) Waga: 50
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Ad.1) Sposób oceny ofert dla kryterium „Cena oferty brutto” - C według wzoru:Liczba przyznanych punktów = (cena oferty najtańszej / cena oferty badanej ) x 50% x 100 Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w powyższym kryterium to 50 pkt.Ad.2) Sposób oceny ofert dla kryterium „Doświadczenie trenera” - D:Ocena ofert według kryterium „Doświadczenie trenera” dokonana zostanie w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę dokumenty potwierdzające doświadczenie: 1) W prowadzeniu metodami aktywnymi szkoleń, warsztatów i /lub zajęć na uczelni wyższej w trybie synchronicznym on-line w okresie ostatniego roku (max 10 pkt):-doświadczenie 8 godzin szkoleniowych w okresie ostatniego roku – 0 pkt (oznacza spełnienie warunku udziału w postępowaniu)-doświadczenie powyżej 8 godzin szkoleniowych w okresie ostatniego roku – 5 pkt-doświadczenie powyżej 16 godzin szkoleniowych w okresie ostatniego roku – 10 pkt2) W prowadzeniu szkoleń w wybranym przez wykonawcę temacie i zakresie (max 20 pkt):-doświadczenie 40 h w okresie ostatnich 7 lat – 0 pkt (oznacza spełnienie warunku udziału w postępowaniu)-doświadczenie powyżej 40 h – 100 h w okresie ostatnich 7 lat – 5 pkt-doświadczenie powyżej 100 h – 150 h w okresie ostatnich 7 lat – 10 pkt-doświadczenie powyżej 150 h – 200 h w okresie ostatnich 7 lat – 15 pkt-doświadczenie powyżej 200 h w okresie ostatnich 7 lat – 20 pkt3) W prowadzeniu szkoleń, warsztatów w sektorze kreatywnym (maksymalnie 20 pkt):-doświadczenie 30 h w okresie ostatnich 7 lat – 0 pkt (oznacza spełnienie warunku udziału w postępowaniu)-doświadczenie powyżej 30 h – 100 h w okresie ostatnich 7 lat – 5 pkt-doświadczenie powyżej 100 h – 150 h w okresie ostatnich 7 lat – 10 pkt-doświadczenie powyżej 150 h – 200 h w okresie ostatnich 7 lat – 15 pkt-doświadczenie powyżej 200 h w okresie ostatnich 7 lat – 20 pktMaksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w powyższym kryterium to 50 pkt.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował przy wykonywaniu zamówienia co najmniej jedną osobą, zwaną dalej również trenerem, która posiada wiedzę, wykształcenie co najmniej wyższe oraz doświadczenie:a) w prowadzeniu metodami aktywnymi szkoleń, warsztatów i /lub zajęć na uczelni wyższej w trybie synchronicznym on-line - minimum 8 godzin szkoleniowych w okresie ostatniego roku;b) w prowadzeniu szkoleń w wybranym przez wykonawcę temacie i zakresie (zgodnie ze złożoną ofertą) - minimum 40 h szkoleniowych w okresie ostatnich 7 lat;c) w prowadzeniu szkoleń, warsztatów w sektorze kreatywnym - minimum 30 h w okresie ostatnich 7 lat.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożeniapodmiotowych środków dowodowych.1. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów(Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonymterminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagałich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożeniapodmiotowych środków dowodowych.1. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególnościodpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104 i 105 Pzp.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta musi zawierać: 1) Załącznik nr 2 do SWZ - formularz ofertowy, sporządzony według załączonego do SIWZ wzoru (wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną/ osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy).2) Oświadczenia, o których mowa w rozdziale VII ust. 1 SWZ.3) Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia notarialna) - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. 2020 r., poz. 346).SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postepowania oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenie Wykonawcy według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie:a) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w sytuacji gdy w czasie trwania umowy z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę nastąpi konieczność zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, po zaproponowaniu przez Wykonawcę i zaakceptowaniu przez Zamawiającego nowego terminu realizacji przedmiotu umowy. Zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty Wykonawcy. Zmiana może dotyczyć terminu wykonania umowy bez naliczania kar umownych;b) zmiany odpowiednich zapisów umowy, w sytuacji gdy w czasie trwania umowy konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego;c) wysokości ceny, w sytuacji, gdy w czasie trwania umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części ceny, której zmiana dotyczy;d) zmiany odpowiednich zapisów umowy, w sytuacji gdy w czasie trwania umowy wystąpią zdarzenia siły wyższej rozumianej jako zewnętrzne, nieprzewidziane zdarzenia pozostające poza kontrolą Stron, w szczególności wojny i innego działania o charakterze zbrojnym, działania siły przyrody, akty terroru, zamieszki, rozruchy, strajki i inne działania zagrażające porządkowi publicznemu, decyzje lub działania władz publicznych, a także klęski żywiołowe;e) osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Wykonawcę, pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały co najmniej takie uprawnienia, które potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany i zaoferowany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, w zakresie osób;f) powierzenia określonego zakresu podwykonawcy;g) zmiany zakresu części prac powierzonych podwykonawcy w przypadku, gdy wprowadzenie nowego podwykonawcy zapewni lepszą realizację danej części zamówienia;h) gdy nowy wykonawca ma zastąpić dotychczasowego wykonawcę:- w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy; - w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców, w przypadku, o którym mowa w art. 465 ust. 1 Pzp;h) w przypadku konieczności zmiany umowy wynikającej z okoliczności, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 3 i 4 Pzp.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-19 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/asp_krakow/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-19 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-18
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak