Przeprowadzenie szkolenia pn.„Wychowawca wypoczynku” z cateringiem oraz szkolenia...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przeprowadzenie szkolenia pn.„Wychowawca wypoczynku” z cateringiem oraz szkolenia z zakresu animator wolnego czasu z cateringiem w ramach proj. Radomskie Centrum Wolontariatu „Kuźnia Obywatelska”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRadom
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-29
  • ZamawiającyGmina Miasta Radomia
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-21
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00089431
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie szkolenia pn.„Wychowawca wypoczynku” z cateringiem oraz szkolenia z zakresu animator wolnego czasu z cateringiem w ramach proj. Radomskie Centrum Wolontariatu „Kuźnia Obywatelska”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Radomia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223451

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Kilińskiego 30

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-610

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 483620876

1.5.8.) Numer faksu: 83620289

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@umradom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie szkolenia pn.„Wychowawca wypoczynku” z cateringiem oraz szkolenia z zakresu animator wolnego czasu z cateringiem w ramach proj. Radomskie Centrum Wolontariatu „Kuźnia Obywatelska”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd3bc3c5-cffd-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00089431

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000331/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.27 Usługi szkoleniowe - projekt "Kuźnia Obywatelska"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Radomskie Centrum Wolontariatu "Kuźnia Obywatelska"

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/472139

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/472139

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Postęp.
prowadzone jest w j. polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej Open
Nexus pod adresem:https://platformazakupowa.pl/transakcja/472139 2.W celu skrócenia czasu
udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamaw. a Wykonawc, w tym
wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie
elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do
Zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji
przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie
przycisku„Wyślij wiadomość do Zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość
została wysłana do Zamawiającego. 3.Zamawiający dopuszcza również komunikację w powyższym
zakresie przy pomocy poczty elektronicznej wymienionej w pkt. 3 Rozdział I SWZ, tj. bzp@umradom.pl
4.Za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt. 3 adres email Wykonaw. może złożyć w
szczególności: a) np. wnioski dotyczące wyjaśnienia treści SWZ (dokumentacja przesyłana przed
otwarciem ofert), b) np. podmiotowe środki dowodowe i inne ewentualne oświadczenia składane na
wezwanie Zamawiającego (dokumentacja przesyłana po otwarciu ofert). 5.Zamawiający będzie przekazywał Wykonaw. informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem
platformazakupowa.pl.Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany
terminu składania i otwarcia ofert Zamaw. będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”.
Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca,
będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego
Wykonaw. 6. Zamaw. zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa RM z dnia 30.12.2020r. w sprawie
sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo -
aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o
gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o
następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c)
zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10
0., d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny
obsługujący format plików.pdf, f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą
protokołu TLS 1.3., g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz
dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem
Głównego Urzędu Miar. 7.Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonaw. powinny być zgodne z
Obwieszczeniem Prezesa RM z 09.11.2017r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia
RM w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i
wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów
teleinformatycznych. a) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg)b)
W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
.zip i .7 Z 8.Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektron. opatrzonej kwalifik. podp.
elektron. lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W
procesie składania oferty za pośrednictwem platformazakupowa.pl, Wykonaw. powinien złożyć podpis
bezpośrednio na dokumentach przesłanych za pośrednictwem platformazakupowa.pl.Szczegół. info. w
przedmiotowym zakresie zawarte są w Rozdziale XVI, XIX i XX SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: a) administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest Prezydent Miasta Radomia z siedzibą w Radomiu ul. Kilińskiego 30; b) kontakt z
Inspektorem Ochrony Danych Panem Mateuszem Szczypior – iod.kontakt@umradom.pl; c) Pani/Pana
dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań urzędu - na podstawie art. 6
ust. 1 lit. b, c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. oraz
na podstawie Art. 9 ust 2 lit a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27
kwietnia 2016r.; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do
uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa w tym m.in. osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z
dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z2019 r. poz. 2019 z późn. zm.),
dalej „ustawa Pzp”; e) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będąw czasie określonym przepisami
prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną; f) posiada Pani/Pan:- napodstawie art. 15 RODO prawo do
żądania od administratora dostępu do danych osobowych - napodstawie art. 16 RODO prawo do ich
sprostowania*- na podstawie art.18 RODO prawo doograniczenia przetwarzania prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danychosobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; g) ma Pani/Panprawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
(tj.Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych); h)nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17
ust.3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danychosobowych;- prawo do przenoszenia danych
osobowych, o których mowa w art. 20 RODO, - napodstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawąprawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.*: skorzystanie zprawa do sprostowania nie może skutkować zmianą
wyniku postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie możenaruszać integralności protokołu oraz jego załączników. **:
prawo do ograniczenia przetwarzania niema zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lub prawnej, lub z uwagi na ważnewzględy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego. Zamawiający dodatkowoinformuje, że: Wykonawca ubiegający się o udzielenie
zamówienia publicznego jest zobowiązanydo wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych
w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osóbfizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub
pośrednio pozyskał w celu ubiegania się oudzielenie zamówienia publicznego w niniejszym
postępowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.1.237.238.2021.EF

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa społeczna polegająca na przeprowadzeniu szkolenia pn. "Wychowawca Wypoczynku” wraz z cateringiem w ramach projektu Radomskie Centrum Wolontariatu "Kuźnia Obywatelska". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
znajduje się w Rozdziale V SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta z ocenianych ofert, która uzyska
najwyższą ocenę punktową. Zamawiający będzie obliczał wartość punktową oferty (zaokrągloną do
dwóch miejsc po przecinku) w oparciu o następujące wzory:
1) Ocena w zakresie kryterium „Cena” będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 60). C = (Cn/Cb) × 60 pkt. gdzie: C – ilość punktów za kryterium „Cena” Cn – najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych Cb – cena badanej oferty.
2) Ocena w zakresie kryterium „Doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do przeprowadzenia kursu/szkolenia” będzie dokonywana na podstawie podanej w formularzu ofertowym ilości zrealizowanych szkoleń/kursów przez osobę wyznaczoną do przeprowadzenia szkolenia/kursu z zakresu zleconego szkolenia/kursu, tj. Wychowawca wypoczynku (liczba punktów możliwych do uzyskania – 40).
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
Ilość zrealizowanych szkoleń/kursów z zakresu zleconego szkolenia/kursu, tj. Wychowawca wypoczynku 6 i więcej – otrzyma 40 pkt.
Ilość zrealizowanych szkoleń/kursów z zakresu zleconego szkolenia/kursu, tj. Wychowawca wypoczynku 5 - otrzyma 30 pkt.
Ilość zrealizowanych szkoleń/kursów z zakresu zleconego szkolenia/kursu, tj. Wychowawca wypoczynku 4 - otrzyma 20 pkt.
Ilość zrealizowanych szkoleń/kursów z zakresu zleconego szkolenia/kursu, tj. Wychowawca wypoczynku 3 - otrzyma 10 pkt.
Ilość zrealizowanych szkoleń/kursów z zakresu zleconego szkolenia/kursu, tj. Wychowawca wypoczynku 2 i mniej - otrzyma
0 pkt.
gdzie: D – ilość punktów za kryterium „Doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do przeprowadzenia kursu/szkolenia”.
3) Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów (P), stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + D
gdzie: P- liczba punktów uzyskanych przez ofertę

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do przeprowadzenia kursu/szkolenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa społeczna polegająca na przeprowadzeniu szkolenia z zakresu animator wolnego czasu wraz z cateringiem w ramach projektu Radomskie Centrum Wolontariatu „Kuźnia Obywatelska”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
znajduje się w Rozdziale V SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta z ocenianych ofert, która uzyska
najwyższą ocenę punktową. Zamawiający będzie obliczał wartość punktową oferty (zaokrągloną do
dwóch miejsc po przecinku) w oparciu o następujące wzory:
1) Ocena w zakresie kryterium „Cena” będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 60). C = (Cn/Cb) × 60 pkt. gdzie: C – ilość punktów za kryterium „Cena” Cn – najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych Cb – cena badanej oferty.
2) Ocena w zakresie kryterium „Doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do przeprowadzenia szkolenia” będzie dokonywana na podstawie podanej w formularzu ofertowym ilości zrealizowanych szkoleń przez osobę wyznaczoną do przeprowadzenia szkolenia z zakresu zleconego szkolenia, m. in. Animator kultury (liczba punktów możliwych do uzyskania – 40).
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:

• Ilość zrealizowanych szkoleń z zakresu zleconego szkolenia, m. in. Animator kultury 3 i więcej – otrzyma 40 pkt.
• Ilość zrealizowanych szkoleń z zakresu zleconego szkolenia, m.in. Animator kultury 2 - otrzyma 20 pkt.
• Ilość zrealizowanych szkoleń z zakresu zleconego szkolenia, m. in. Animator kultury 1 - otrzyma 0 pkt.

gdzie: D – ilość punktów za kryterium „Doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do przeprowadzenia szkolenia”.
3) Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów (P), stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + D
gdzie: P- liczba punktów uzyskanych przez ofertę

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do przeprowadzenia kursu/szkolenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. W zakresie 1 części zamówienia - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

1.1. Zdolności technicznej lub zawodowej;
Wykonawca spełni warunek jeżeli udowodni, że:
a) osoby skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia (kadra trenerska) posiadają niezbędne wykształcenie umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości. Powyższy warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami (kadrą trenerską), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, umożliwiające przeprowadzenie szkolenia na Wychowawcę Wypoczynku, tj. wykształcenie wyższe pedagogiczne.

2. W zakresie 2 części zamówienia Zamawiający nie przewiduje żadnych warunków.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia
z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w pkt. 1 Rozdział VIII SWZ – Załącznik nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający będzie żądał dostarczenia – dotyczy tylko 1 części zamówienia:
a) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – w formie Załącznika nr 7 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub
podmiotu udostępniającego zasoby, tj. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego,
Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru
(składane wraz z ofertą w przypadku osoby działającej w imieniu Wykonawcy). 2)
Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania
Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby - jeżeli umocowanie do reprezentowania nie
wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).4) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 4 Rozdział XII
SWZ (jeżeli dotyczy). W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia
wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach
tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W
takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do
oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
Oświadczenie należy złożyć wg wymogów Załącznika nr 5 do SWZ. Oświadczenie to jest
podmiotowym środkiem dowodowym. 5) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w
pkt 4 Rozdział XI SWZ (jeżeli dotyczy). Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania
warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do
przedmiotowego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub
zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim
stosunków prawnych. Zamawiający jednocześnie informuje, iż Wykonawca, który polega na
zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić zamawiającemu, że realizując
zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności
przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych
zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie musi wskazywać w szczególności: a)
zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób i okres udostępnienia
wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów innego podmiotu, przy wykonywaniu
zamówienia, c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego
wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Pisemne zobowiązanie, o
którym mowa powyżej musi być złożone - na druku stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie,
o którym mowa w pkt 1 Rozdział IX SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia (dotyczy 1 części zamówienia), o których mowa w pkt 1.4 lit. a (w zakresie 1 części zamówienia) Rozdział VII SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w pkt 3 niniejszego Rozdziału, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów Załącznika nr 5 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązani są na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 2 Rozdział IX SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa:
a) w pkt 2.2. Rozdział IX SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku (dotyczy 1 części zamówienia)
b) w pkt 2.1. Rozdział IX SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat form, postaci, formatów i sposobu przekazywania ww. dokumentów zostały opisane w Rozdziale IX SWZ (dotyczy 1 i 2 części zamówienia).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszcza się zmiany istotnych postanowień i warunków Umowy wynikające ze zmiany przepisów prawa, w tym zmianę cen jednostkowych spowodowaną ( dotyczy 1 i 2 części zamówienia):
a) urzędową zmianą stawki podatku VAT (zmiana cen jednostkowych uwzględniających zmienioną stawkę obowiązywać będzie po wejściu zmienionej stawki w życie),
b) ustawową zmianą wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r.
o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (zmiana wynagrodzenia WYKONAWCY może być konsekwencją jedynie zmiany wysokości wynagrodzenia minimalnego albo minimalnej stawki godzinowej dotyczącej osób zatrudnionych na umowę o pracę z wynagrodzeniem minimalnym, które uczestniczą w realizacji zamówienia w okresie po wejściu w życie określonego aktu prawnego zwiększającego wysokość minimalnego wynagrodzenia),
c) ustawową zmianą zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
d) zmianą zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych,
o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych.
e) zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy
w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację Umowy.
f) wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, które mają wpływ na sposób realizacji zamówienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/472139

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-29 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-28

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w wymiarze co najmniej ½ etatu, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (dotyczy 1 i 2 części zamówienia) tj.:
a) Przygotowanie i kompletowanie materiałów szkoleniowych dla uczestników,
b) Opracowanie dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia (np. harmonogramów, programów szkoleń, protokołów, listy obecności, imiennych zaświadczeń, wykazu wydanych zaświadczeń, ankiet, sprawozdań),
c) Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia,
d) Archiwizacja dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia,
których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.
1.1. W przypadku osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą lub wspólników spółek osobowych oraz kapitałowych niezatrudniających pracowników, Zamawiający zastrzega, że czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia wykonają osobiście osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą, wspólnicy spółek kapitałowych oraz osobowych.
1.2. Umowa o pracę powinna być zawarta co najmniej przez okres realizacji zamówienia.
1.3. Sposób weryfikacji zatrudnienia oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są § 6 projektu Umowy.
1.4. Oświadczenie, o którym mowa w § 6 ust. 5 projektu Umowy powinno zawierać informacje,
w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika
1.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy
1.6. Zamawiający na każdym etapie trwania umowy ma prawo do weryfikacji zgodności potwierdzenia Wykonawcy ze stanem faktycznym poprzez wgląd do dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób do ww. czynności.
2021-06-21 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie szkolenia pn. Rejestratorka medyczna - Ostrołęka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie szkolenia pn. Rejestratorka medyczna dla 14 osób. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI