Przeprowadzenie szkoleń z zakresu Centrum Symulacji Medycznej dla pracowników Instytutu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przeprowadzenie szkoleń z zakresu Centrum Symulacji Medycznej dla pracowników Instytutu Ochrony Zdrowia PWSZ w Tarnowie wraz z usługą nagrywania szkoleń
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTarnów
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-09-19
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPaństwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie
  • Data publikacji ogłoszenia2018-09-11
  • Numer ogłoszenia615762-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 615762-N-2018 z dnia 2018-09-11 r.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie: Przeprowadzenie szkoleń z zakresu Centrum Symulacji Medycznej dla pracowników Instytutu Ochrony Zdrowia PWSZ w Tarnowie wraz z usługą nagrywania szkoleń
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego „Symulacja medyczna w PWSZ w Tarnowie – program rozwojowy uczelni, realizowany przy ścisłej współpracy z wiodącym podmiotem leczniczym, ukierunkowany na podniesienie jakości kształcenia na kierunku pielęgniarstwo” realizowany ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 Osi priorytetowej V Wsparcie dla obszaru zdrowia Działania nr 5.3 Wysoka jakość kształcenia na kierunkach medycznych, umowa o dofinansowanie projektu nr POWR.05.03.00-00-0090/17-00 z dnia 14.12.2017r.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie, krajowy numer identyfikacyjny 85163430300000, ul. ul. Mickiewicza  8 , 33100   Tarnów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 014 6316601, 6316612, e-mail j_ligeza@pwsztar.edu.pl, faks 146 316 600.
Adres strony internetowej (URL): www.pwsztar.edu.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.pwsztar.edu.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.pwsztar.edu.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie pisemnej
Adres:
PWSZ w Tarnowie, ul. Mickiewicza 8, 33-100 Tarnów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń z zakresu Centrum Symulacji Medycznej dla pracowników Instytutu Ochrony Zdrowia PWSZ w Tarnowie wraz z usługą nagrywania szkoleń
Numer referencyjny: L.Dz./PRO-dzpz/3876/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część 1 Usługa przeprowadzenia dla pracowników Instytutu Ochrony Zdrowia Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie szkoleń specjalistycznych z zakresu Centrum Symulacji Medycznej. 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie dla pracowników Instytutu Ochrony Zdrowia Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie 8 kursów/szkoleń: a. 5-dniowego kursu pn. „Instruktor symulacji medycznej” skierowanego do 12 pracowników Instytutu Ochrony Zdrowia b. 5-dniowego kursu pn. „Technik symulacji medycznej” skierowanego do 5 pracowników Instytutu Ochrony Zdrowia c. 3-dniowego kursu pn. „Instruktor Symulacji Medycznej w pielęgniarstwie zabiegowym” skierowanego do 2 pracowników Instytutu Ochrony Zdrowia d. 3-dniowego kursu pn. „Instruktor Symulacji Medycznej w stanach zagrożenia życia” skierowanego do 2 pracowników Instytutu Ochrony Zdrowia e. 3-dniowego kursu pn. „Instruktor Symulacji Medycznej w pielęgniarstwie zachowawczym” skierowanego do 2 pracowników Instytutu Ochrony Zdrowia f. 2-dniowego kursu pn. „Instruktor Symulacji Medycznej w ALS” skierowanego do 2 pracowników Instytutu Ochrony Zdrowia g. 2-dniowego kursu pn. „Instruktor Symulacji Medycznej w BLS” skierowanego do 2 pracowników Instytutu Ochrony Zdrowia h. 3-dniowego szkolenia pn. „Zarządzanie CSM” skierowanego do 2 pracowników Instytutu Ochrony Zdrowia Część 2 Usługa nagrania, montażu audio-video i renderowania kursów/szkoleń z zakresu symulacji medycznych realizowanych dla PWSZ w Tarnowie w sposób stacjonarny na terenie całej Polski. 1. Wykonawca dokona nagrania, montażu audio–video i renderowania, czyli przekształcenia materiału już zmontowanego do formatu umożliwiającego oglądanie nagrań wszystkich niżej wymienionych kursów w internecie (video będzie umieszczone na serwerach Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie). Ponadto Wykonawca opracuje do każdego filmu czołówkę zawierającą m. in.: tytuł filmu/kursu, nazwę Zamawiającego oraz oznaczenia właściwe dla Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Część kursów będzie realizowana w całej Polsce poza siedzibą PWSZ w Tarnowie. Stąd też w kalkulacji ceny Wykonawca powinien uwzględnić koszty dojazdów na miejsce szkolenia, zakwaterowania i wyżywienia osób dokonujących nagrań.

II.5) Główny kod CPV: 80510000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
92111100-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Część 1 Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni wykonawca, który: a) wykaże wykonanie co najmniej pięciu szkoleń/kursów/warsztatów z zakresu symulacji medycznej oraz przeszkolił z zakresu symulacji medycznej min. 100 osób nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, b) dysponuje osobą pełniącą funkcję kierownika merytorycznego posiadającą wykształcenie kierunkowe pielęgniarstwo/położnictwo, stopień w naukach o zdrowiu min. dr lub tytuł naukowy w zakresie nauk o zdrowiu, min. 10 letnie doświadczenie w kształceniu pielęgniarek/położnych, min. 200 godzin udokumentowanego doświadczenia w realizacji zajęć ze studentami pielęgniarstwa/położnictwa metodą symulacji medycznej. c) dysponują minimum 3 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: - min. 2 osoby posiadające wykształcenie kierunkowe pielęgniarstwo/położnictwo, min. tytuł doktora nauk o zdrowiu/nauk medycznych, zrealizowane minimum 3 szkolenia/kursy/warsztaty z zakresu symulacji medycznej, min. 100 godzin udokumentowanego doświadczenia w realizacji zajęć ze studentami pielęgniarstwa/położnictwa metodą symulacji medycznej, - min. 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe na kierunku medycznym, min. 100 godzin udokumentowanego doświadczenia w realizacji zajęć ze studentami kierunków medycznych metodą symulacji medycznej, min. ukończone 3 kursy z zakresu symulacji medycznej, w tym posiadanie certyfikatu EUSIM, posiadanie min. 1 publikacji w zakresie symulacji medycznej. Część 2 Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni wykonawca, który: a) wykaże wykonanie co najmniej jednego zamówienia z zakresu nagrania, montażu audio-video i renderowania materiału filmowego w wymiarze min. 100 godzin nagrań nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) W celu wykazania zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca przedkłada: Część 1 wykaz wykonanych co najmniej pięciu szkoleń/kursów/warsztatów z zakresu symulacji medycznej oraz przeszkolenia z zakresu symulacji medycznej min. 100 osób a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (tzw. poświadczenie, protokoły odbioru, referencje, listy referencyjne, itp.). W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają zgodnie z wyborem jeden wspólny wykaz lub oddzielne wykazy. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Wykaz należy przygotować zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do siwz. Część 2 wykaz wykonanego co najmniej jednego zamówienia z zakresu nagrania, montażu audio-video i renderowania materiału filmowego w wymiarze min. 100 godzin nagrań nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (tzw. poświadczenie, protokoły odbioru, referencje, listy referencyjne, itp.). W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają zgodnie z wyborem jeden wspólny wykaz lub oddzielne wykazy. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Wykaz należy przygotować zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do siwz. 2) W celu wykazania zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca przedkłada wykaz zawierający: Część 1 a. osobę pełniącą funkcję kierownika merytorycznego posiadającą wykształcenie kierunkowe pielęgniarstwo/położnictwo, stopień w naukach o zdrowiu min. dr lub tytuł naukowy w zakresie nauk o zdrowiu, min. 10 letnie doświadczenie w kształceniu pielęgniarek/położnych, min. 200 godzin udokumentowanego doświadczenia w realizacji zajęć ze studentami pielęgniarstwa/położnictwa metodą symulacji medycznej. b. minimum 3 osoby zdolne do wykonania zamówienia w tym: - min. 2 osoby posiadające wykształcenie kierunkowe pielęgniarstwo/położnictwo, min. tytuł doktora nauk o zdrowiu/nauk medycznych, zrealizowane minimum 3 szkolenia/kursy/warsztaty z zakresu symulacji medycznej, min. 100 godzin udokumentowanego doświadczenia w realizacji zajęć ze studentami pielęgniarstwa/położnictwa metodą symulacji medycznej, - min. 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe na kierunku medycznym, min. 100 godzin udokumentowanego doświadczenia w realizacji zajęć ze studentami kierunków medycznych metodą symulacji medycznej, min. ukończone 3 kursy z zakresu symulacji medycznej, w tym posiadanie certyfikatu EUSIM, posiadanie min. 1 publikacji w zakresie symulacji medycznej.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-09-19, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Usługa przeprowadzenia dla pracowników Instytutu Ochrony Zdrowia Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie szkoleń specjalistycznych z zakresu Centrum Symulacji Medycznej.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie dla pracowników Instytutu Ochrony Zdrowia Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie 8 kursów/szkoleń: a. 5-dniowego kursu pn. „Instruktor symulacji medycznej” skierowanego do 12 pracowników Instytutu Ochrony Zdrowia b. 5-dniowego kursu pn. „Technik symulacji medycznej” skierowanego do 5 pracowników Instytutu Ochrony Zdrowia c. 3-dniowego kursu pn. „Instruktor Symulacji Medycznej w pielęgniarstwie zabiegowym” skierowanego do 2 pracowników Instytutu Ochrony Zdrowia d. 3-dniowego kursu pn. „Instruktor Symulacji Medycznej w stanach zagrożenia życia” skierowanego do 2 pracowników Instytutu Ochrony Zdrowia e. 3-dniowego kursu pn. „Instruktor Symulacji Medycznej w pielęgniarstwie zachowawczym” skierowanego do 2 pracowników Instytutu Ochrony Zdrowia f. 2-dniowego kursu pn. „Instruktor Symulacji Medycznej w ALS” skierowanego do 2 pracowników Instytutu Ochrony Zdrowia g. 2-dniowego kursu pn. „Instruktor Symulacji Medycznej w BLS” skierowanego do 2 pracowników Instytutu Ochrony Zdrowia h. 3-dniowego szkolenia pn. „Zarządzanie CSM” skierowanego do 2 pracowników Instytutu Ochrony Zdrowia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80510000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 0,60
kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wykonujących zamówienie 0,40

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Usługa nagrania, montażu audio-video i renderowania kursów/szkoleń z zakresu symulacji medycznych realizowanych dla PWSZ w Tarnowie w sposób stacjonarny na terenie całej Polski.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wykonawca dokona nagrania, montażu audio–video i renderowania, czyli przekształcenia materiału już zmontowanego do formatu umożliwiającego oglądanie nagrań wszystkich niżej wymienionych kursów w internecie (video będzie umieszczone na serwerach Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie). Ponadto Wykonawca opracuje do każdego filmu czołówkę zawierającą m. in.: tytuł filmu/kursu, nazwę Zamawiającego oraz oznaczenia właściwe dla Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Część kursów będzie realizowana w całej Polsce poza siedzibą PWSZ w Tarnowie. Stąd też w kalkulacji ceny Wykonawca powinien uwzględnić koszty dojazdów na miejsce szkolenia, zakwaterowania i wyżywienia osób dokonujących nagrań.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 92111100-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 0,60
doświadczenie zawodowe osób wykonujących zamówienie 0,40

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę materiałów spawalniczych do kursu spawania MAG 135 - Oświęcim
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania27-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę materiałów spawalniczych do kursu spawania MAG 135. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Tarnów: Osprzęt do Laparoskopii
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI