Przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych zgodnych z metodykami Facilitation i SCRUM...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych zgodnych z metodykami Facilitation i SCRUM z egzaminem oraz gier symulacyjnych typu SCRUM i PRINCE2.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJarosław
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2022-04-22
  • ZamawiającyPAŃSTWOWA WYŻSZA SZKOŁA TECHNICZNO-EKONOMICZNA IM. KS. BRONISŁAWA MARKIEWICZA W JAROSŁAWIU
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-14
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00122368
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych zgodnych z metodykami Facilitation i SCRUM z egzaminem oraz gier symulacyjnych typu SCRUM i PRINCE2.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWA WYŻSZA SZKOŁA TECHNICZNO-EKONOMICZNA IM. KS. BRONISŁAWA MARKIEWICZA W JAROSŁAWIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650894385

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Czarnieckiego 16

1.5.2.) Miejscowość: Jarosław

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 16 624 46 44

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.dpf@pwste.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pwste.edu.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych zgodnych z metodykami Facilitation i SCRUM z egzaminem oraz gier symulacyjnych typu SCRUM i PRINCE2.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63575ff5-bbc3-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00122368

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu: Uczelnia 2.0 – Zintegrowany program Rozwoju PWSTE w Jarosławiu.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.pwste.edu.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w pkt II), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal - https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP, lub ID postępowania).
2. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email przy czym: korespondencja e-mail kierowana do Zamawiającego winna być kierowana wyłącznie na adres e-mail : zamowienia.dpf@pwste.edu.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących
formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do
komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy
ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach
korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny
rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia,
zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Za datę
przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów oraz innych informacji przyjmuje się datę ich
przekazania na ePUAP. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami ( składanie i wysyłanie
dokumentów/oświadczeń /wyjaśnień /zawiadomień/informacji ) odbywa się przy użyciu miniPortalu,
który dostępny jest pod adresem : https://miniportal.uzp.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony
danych osobowych, w szczególności z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE – RODO (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), celem zapewnienia właściwej ochrony danych
osobowych, osobie, której dane dotyczą należy przede wszystkim podać informacje dotyczące
przetwarzania jej danych osobowych określone w art. 13 RODO. W świetle powyższego pragniemy
poinformować Państwa, że: 1. Administratorem Pani/Pana/Państwa danych osobowych jest PWSTE w
Jarosławiu z siedzibą przy ul. Czarnieckiego 16, 37-500 Jarosław, a jego obowiązki wykonuje Rektor
PWSTE w Jarosławiu.
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iod@pwste.edu.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:
art. 6 ust. 1 lit., c oraz e, f Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – RODO (Dz.
Urz. UE L 119 z 04.05.2016); dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą : Przeprowadzenie szkolenia na operatora
bezzałogowego statku powietrznego BVLOS MR do 25kg (NSTS-06) wraz z egzaminem końcowym
BVLOS MR do 25kg (NSTS-06)
Podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur
udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym. 4. Pani/Pana dane osobowe będą
przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy Pzp obejmuje cały czas
trwania umowy; nadto dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny dla potrzeb
realizacji obowiązków natury publicznoprawnej. 5. Obowiązek podania przez Panią / Pana / Państwa
danych osobowych dotyczących bezpośrednio osób fizycznych jest wymogiem ustawowym określonym
w przepisach ustawy Pzp, związanym z
udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ustawy Pzp
6. W odniesieniu do Pani / Pana / Państwa danych osobowych, decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany.
7. Odbiorcami Pani / Pana / Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy Pzp.
8. Pani / Pana / Państwa dane osobowe mogą być udostępniane osobom, których dotyczą, osobom
upoważnionym przez osobę/y których dotyczą, podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na
podstawie przepisów prawa, podmiotami uprawnionym do ich uzyskania na podstawie umów (w
szczególności kancelariom prawnym).

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą,
z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679,
nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień
umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą ( art. 19
ust. 2 w zw. z ust. 4 ustawy Pzp ). W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania
ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania ( art. 19 ust. 3 w zw. z
ust. 4 ustawy Pzp). 10. Nie przysługuje Pani / Panu / Państwu: na podstawie art. 17 ust. 3 lit. b, d , e
prawo do usunięcia danych osobowych; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO prawo do przenoszenia
danych osobowych o
którym mowa w art. 20 RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DAG/TP/2/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych zgodnych z metodykami Facilitation i SCRUM z egzaminem oraz gier symulacyjnych typu SCRUM i PRINCE2.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej wyłącznie na podstawie kryterium oceny ofert określonego w SWZ.
2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów po zastosowaniu wszystkich kryteriów oceny ofert.
4. Zamawiający poprawia w tekście oferty ewentualne oczywiste omyłki pisarskie, omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze SWZ niepowodujących istotnych zmian w treści oferty – niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona – w sposób określony w ustawie Pzp.
5. W toku dokonywania oceny złożonych ofert, zamawiający może żądać od Wykonawców udzielenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów - zgodnie z ustawą Pzp
6. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 55

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 45

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
A) posiada/ją doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie podobnych zamówień w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) tj. wykonał przynajmniej jedną usługę szkoleniową dla uczelni, o wartości przynajmniej 300 tys. złotych, która spełnia łącznie poniższe warunku:
a. usługa zawierała przeprowadzenie szkoleń w zakresie zarządzania zwinnego w tematykach objętych niniejszym postępowaniem w zakresie przynajmniej jednego z tematów: Facilitation Foundation, SCRUM Master bądź PRINCE2,
b. szkolenia/e w zakresie Facilitation Foundation, SCRUM Master bądź PRINCE2 [minimum jedno z wymienionych] stanowiły/ło przynajmniej 50% wartości zamówienia wskazanej w lit. a.
B) dysponuje lub będzie dysponował osobami dedykowanymi do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. kadrą dydaktyczną o odpowiednich kwalifikacjach merytorycznych i pedagogicznych do prowadzenia szkoleń, tj.:
- minimum 3 akredytowanych trenerów metodyki FACILITATION z min 3 letnim doświadczeniem w prowadzeniu akredytowanych szkoleń, tj. przeprowadził co najmniej 3 szkolenia w zakresie Facilitation,
- minimum 3 akredytowanych trenerów metodyki SCRUM z min 3 letnim doświadczeniem w prowadzeniu akredytowanych szkoleń, tj. przeprowadził co najmniej 3 szkolenia w zakresie SCRUM,
- minimum 3 akredytowanych trenerów metodyki PRINCE2 z min 3 letnim doświadczeniem w prowadzeniu akredytowanych szkoleń, tj. przeprowadził co najmniej 3 szkolenia w zakresie PRINCE2.

Z powodu możliwej realizacji dwóch lub więcej szkoleń równolegle, zamawiający nie dopuszcza łączenia powyższych kwalifikacji w osobie jednego, dwóch lub trzech trenerów.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
Odpis lub informacja z KRS lub CEIDG
Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
a) Wykaz osób - załącznik nr 6 do SWZ
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
b) Wykaz dostaw lub usług - załącznik nr 5 do SWZ
Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw lub usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy dostaw lub usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno
być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu
składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te
wstępnie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do
wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału
w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia .
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa
każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany zostały określone w załączniku nr 7 do SWZ - wzór umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-22 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: skrzynka ePuap: /pwste/SkrytkaESP [PWSTE w Jarosławiu]

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-22 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-21

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prowadzenie zajęć krawiecko dziewiarskich - Grodzisko Dolne
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania03-12-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prowadzenie zajęć krawiecko dziewiarskich. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI