Przeprowadzenie szkoleń dla pielęgniarek, położnych i kadry medycznej.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przeprowadzenie szkoleń dla pielęgniarek, położnych i kadry medycznej.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWałbrzych
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-09-03
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySpecjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
  • Data publikacji ogłoszenia2019-08-23
  • Numer ogłoszenia589238-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 589238-N-2019 z dnia 2019-08-23 r.

Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu: Przeprowadzenie szkoleń dla pielęgniarek, położnych i kadry medycznej.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest częścią projektu pn. „Mały DolnoŚlązak – Program poprawy opieki perinatalnej na terenie województwa dolnośląskiego” dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Tak

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Podmiot
Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno - Położniczy im. E. Biernackiego, 58-301 Wałbrzych, ul. Paderewskiego 10, NIP:886-23-85-261, REGON 890047179
Uniwesytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza - Radeckiego we Wrocławiu, 50-556 Wrocław, ul. Borowska 213, NIP: 898-181-68-56, REGON 000289012

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: Zamawiającym upoważnionym do przeprowadzenia postępowania w imieniu i na rzecz Zamawiających wspólnie przeprowadzających postępowanie jest Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno - Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu na podstawie pełnomocnictw udzielonych na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.).
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu, krajowy numer identyfikacyjny 89004717900000, ul. ul. Paderewskiego  10 , 58-301  Wałbrzych, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 748 877 183, e-mail sadowska@szpital.walbrzych.pl, faks 748 877 103.
Adres strony internetowej (URL): www.szpital.walbrzych.pl
Adres profilu nabywcy: www.szpital.walbrzych.pl/BIP/przetargi
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
SPZOZ
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Zamawiającym upoważnionym do przeprowadzenia postępowania w imieniu i na rzecz Zamawiających wspólnie przeprowadzających postępowanie jest Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno - Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu na podstawie pełnomocnictw udzielonych na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.).
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.szpital.walbrzych.pl/BIP/przetargi

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.szpital.walbrzych.pl/BIP/przetargi

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemny
Adres:
Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno - Położniczy im. E. Biernackiego, 58-301 Wałbrzych, ul. Paderewskiego 10, SEKRETARIAT

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń dla pielęgniarek, położnych i kadry medycznej.
Numer referencyjny: ZP/PN/11/MDŚ-30/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla pielęgniarek, położnych i kadry medycznej z podziałem na części: Część nr 1 – szkolenie z zakresu profilaktyki zakażeń u położnic i noworodków – 20 osób Część nr 2 - jak można poprawić relacje pacjent – kadra medyczna: Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno – Położniczy im. E. Biernackiego – 20 osób Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego we Wrocławiu – 10 osób Dla części nr 1 - przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia jednodniowego, w formie wykładów - cel szkolenia: przygotowanie personelu medycznego do stosowania skutecznych metod oraz sposobów zapobiegania i kontroli zakażeń u położnic i noworodków. Dla części nr 2 - Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń jednodniowych, w formie seminariów z ćwiczeniami, w wyniku których personel medyczny będzie posiadał umiejętności z zakresu komunikacji interpersonalnej z pacjentką po niepowodzeniu położniczym i jej rodziną , dostrajania się do różnych sytuacji oraz przekazywania informacji w sposób zrozumiały i precyzyjny. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DLA CZĘŚCI NR 1. OGÓLNE WYMAGANIA DLA WSZYSTKICH SZKOLEŃ: 1. Sale wykładowe: - zapewnia Zamawiający – nieodpłatnie - adres szkolenia: szkolenie - III dekada m-ca listopada 2019 roku, miejsce szkolenia: - Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno - Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu, ul. Paderewskiego 10 Sala Konferencyjna budynek Centrum Diagnostyki Kobiet i Noworodków I piętro. 2. Materiały szkoleniowe: zapewnia Wykonawca • dostosowane do wymaganej liczby uczestników każdego szkolenia, • wyposażenie w sprzęt audiowizualny (ekran i projektor multimedialny) oraz w nagłośnienie, w tym minimum jeden mikrofon oraz komputer przenośny umożliwiający odtwarzanie niezbędnych plików pakietu MS Office, • tablica magnetyczna suchościeralna bądź typu flipchart z kompletem pisaków, • przygotowane, wydrukowane i dostarczone na miejsce szkolenia materiały szkoleniowe (w języku polskim) składające się z programu szkolenia, teczki, długopisu, notatnika oraz materiałów przygotowanych przez wykładowcę. 3. Przerwa kawowa : • w formie szwedzkiego stołu podczas wykładu (kawa, herbata cukier w saszetkach, śmietanka do kawy oraz cytryna w plastrach – bez ograniczeń; woda mineralna gazowana i niegazowana w butelkach po 0,5l -po 2 butelki na osobę; ciastka kruche – po 100 g na osobę. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastawę stołową i sztućce. 4. Lunch – jeden raz w ciągu dnia wykładowego dla każdego uczestnika Obowiązkowe zapewnienie wersji wegetariańskiej lub wegańskiej w liczbie zadeklarowanej przez uczestników na początku dnia wykładowego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić miejsce siedzące do spożycia posiłku oraz zastawę stołową i sztućce. OPIS SZKOLENIA ”Szkolenie z zakresu profilaktyki zakażeń u położnic i noworodków” 1. Rodzaj szkolenia: Szkolenie dla kadry medycznej w rozumieniu, w szczególności Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie standardów postępowania medycznego przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych w dziedzinie położnictwa i ginekologii z zakresu okołoporodowej opieki położniczo-ginekologicznej, sprawowanej nad kobietą w okresie ciąży, porodu, połogu, w przypadkach występowania określonych powikłań oraz opieki nad kobietą w sytuacji niepowodzeń położniczych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2007) 2. Wymagania dla podmiotu prowadzącego: - Organizatorami szkolenia mogą być: a) uczelnie, szkoły prowadzące działalność dydaktyczną i badawczą w dziedzinie nauk medycznych oraz podmioty lecznicze; b) inne podmioty, które w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia ich działalności jest krótszy – w tym okresie – należycie wykonały co najmniej dwa zamówienia, obejmujące swoim zakresem organizację i przeprowadzenie szkoleń, którymi objęta została grupa kadry medycznej w ilości co najmniej 20 osób. - Zgodnie z zasadami wsparcia w ramach Programu Operacyjnego PL07: Poprawa i lepsze dostosowanie ochrony zdrowia do trendów demograficzno-epidemiologicznych wykonawcą nie może być Partner projektu nr 267/07/13 pt. „Mały DolnoŚlązak – Program poprawy opieki perinatalnej na terenie województwa dolnośląskiego”. Wymagania stawiane osobie prowadzącej szkolenie: Osoba posiadającą minimum 3 - letnie doświadczenie zawodowe pracy w szpitalach specjalistycznych lub w szkoleniu kadry medycznej zatrudnionej w szpitalach jw. oraz posiadająca tytuł zawodowy lekarza mikrobiologa lub epidemiologa lub magistra mikrobiologii lub magistra pielęgniarstwa ze specjalizacja epidemiologiczna lub mgr pielęgniarstwa ze specjalizacją w dziedzinie pielęgniarstwa epidemiologicznego. Szczegółowe wymagania dotyczące sali seminaryjnej: 1. Sale seminaryjne zapewnia Zamawiający – nieodpłatnie. 2. Po zakończeniu każdego ze szkoleń Wykonawca zobowiązany jest doprowadzić sale wykładowe do stanu, w jakich je przejął od Zamawiającego (sprzątanie, układ mebli, wyposażenie, itp.). 3. Obustronne czynności przekazania i przejęcia sal wykładowych wymagają formy pisemnej, potwierdzonej przez obie Strony. Liczba uczestników szkolenia: 20 osób, Tematyka szkolenia: 1. Mikroflora człowieka. 2. Charakterystyka wybranych grup drobnoustrojów chorobotwórczych. 3. Czynniki etiologiczne zakażeń. 4. Epidemiologia zakażeń. 5. Nadzór, kontrola i profilaktyka zakażeń szpitalnych. 6. Ochrona personelu i pacjentów przed zakażeniami. 7. Bezpieczeństwo i higiena pracy personelu jako warunek bezpieczeństwa pacjenta. Opis założeń programu: Cel szkolenia: Przygotowanie personelu medycznego do stosowania skutecznych metod oraz sposobów zapobiegania i kontroli zakażeń u położnic i noworodków. Dokument świadczący o ukończeniu szkolenia Certyfikat autoryzowany przez osobę prowadzącą szkolenie. Czas trwania szkolenia: 1 dzień wykładów, 1 dzień szkoleniowy oznacza 7 godzin zegarowychOPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DLA CZĘŚCI NR 2. OGÓLNE WYMAGANIA DLA WSZYSTKICH SZKOLEŃ: 1. Sale wykładowe: - zapewnia Zamawiający – nieodpłatnie - adresy szkoleń: szkolenie - I dekada m-ca grudnia 2019 roku: - Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno - Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu, ul. Paderewskiego 10 – 20 osób, - Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza- Radeckiego we Wrocławiu – 10 osób. miejsce szkolenia: - Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno - Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu, ul. Paderewskiego 10 Sala Konferencyjna budynek Centrum Diagnostyki Kobiet i Noworodków I piętro. 2. Materiały szkoleniowe: zapewnia Wykonawca • dostosowane do wymaganej liczby uczestników każdego szkolenia, • wyposażenie w sprzęt audiowizualny (ekran i projektor multimedialny) oraz w nagłośnienie, w tym minimum jeden mikrofon oraz komputer przenośny umożliwiający odtwarzanie niezbędnych plików pakietu MS Office, • tablica magnetyczna suchościeralna bądź typu flipchart z kompletem pisaków, • przygotowane, wydrukowane i dostarczone na miejsce szkolenia materiały szkoleniowe (w języku polskim) składające się z programu szkolenia, teczki, długopisu, notatnika oraz materiałów przygotowanych przez wykładowcę. 3. Przerwa kawowa : • w formie szwedzkiego stołu podczas każdego wykładu (kawa, herbata cukier w saszetkach, śmietanka do kawy oraz cytryna w plastrach – bez ograniczeń; woda mineralna gazowana i niegazowana w butelkach po 0,5l -po 2 butelki na osobę dziennie; ciastka kruche – po 100 g na osobę dziennie. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastawę stołową i sztućce. 4. Lunch – jeden raz w ciągu każdego dnia wykładowego dla każdego uczestnika Obowiązkowe zapewnienie wersji wegetariańskiej lub wegańskiej w liczbie zadeklarowanej przez uczestników na początku każdego dnia wykładowego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić miejsce siedzące do spożycia posiłku oraz zastawę stołową i sztućce. OPIS SZKOLENIA ”Jak można poprawić relacje pacjent – kadra medyczna” 1. Rodzaj szkolenia: Szkolenie dla kadry medycznej w rozumieniu, w szczególności Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie standardów postępowania medycznego przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych w dziedzinie położnictwa i ginekologii z zakresu okołoporodowej opieki położniczo-ginekologicznej, sprawowanej nad kobietą w okresie ciąży, porodu, połogu, w przypadkach występowania określonych powikłań oraz opieki nad kobietą w sytuacji niepowodzeń położniczych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2007) 2. Wymagania dla podmiotu prowadzącego: - Organizatorami szkolenia mogą być: a) uczelnie, szkoły prowadzące działalność dydaktyczną i badawczą w dziedzinie nauk medycznych oraz podmioty lecznicze; b) inne podmioty, które w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia ich działalności jest krótszy – w tym okresie – należycie wykonały co najmniej dwa zamówienia, obejmujące swoim zakresem organizację i przeprowadzenie szkoleń, którymi objęta została grupa kadry medycznej w ilości co najmniej 20 osób. - Zgodnie z zasadami wsparcia w ramach Programu Operacyjnego PL07: Poprawa i lepsze dostosowanie ochrony zdrowia do trendów demograficzno-epidemiologicznych wykonawcą nie może być Partner projektu nr 267/07/13 pt. „Mały DolnoŚlązak – Program poprawy opieki perinatalnej na terenie województwa dolnośląskiego”. 3 Wymagania stawiane osobie prowadzącej szkolenie: Osoba posiadającą minimum 3 - letnie doświadczenie zawodowe pracy w szpitalach specjalistycznych lub w szkoleniu kadry medycznej zatrudnionej w szpitalach jw. oraz posiadająca tytuł magistra psychologii. 4 Szczegółowe wymagania dotyczące sali seminaryjnej: 1. Sale seminaryjne zapewnia Zamawiający– nieodpłatnie. 2. Po zakończeniu każdego ze szkoleń Wykonawca zobowiązany jest doprowadzić sale wykładowe do stanu, w jakich je przejął od Zamawiającego/Partnerów (sprzątanie, układ mebli, wyposażenie, itp.). 3. Obustronne czynności przekazania i przejęcia sal wykładowych wymagają formy pisemnej, potwierdzonej przez obie Strony. 5 Liczba uczestników szkolenia: - Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno - Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu, ul. Paderewskiego 10 – 20 osób, -Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza- Radeckiego we Wrocławiu – 10 osób 6 Tematyka szkolenia: Część seminaryjna : 1. Warunki komunikacji personelu medycznego z pacjentką i jej rodziną po niepowodzeniu położniczym. 2. Komunikacja interpersonalna – narzędzie budowania nastawienia. 3. Komunikacja i jej wpływ na postawę i nastawienie pacjentki. 4. Stworzenie pozytywnego klimatu rozmowy – profilaktyka trudnych sytuacji. 5. Zachowania sprzyjające komunikacji z pacjentka i jej rodziną . 6. Zachowania , których należy unikać w trakcie komunikacji z pacjentką i jej rodziną. 7. Nauka podstawowych metod usprawniających komunikację. 8. Aktywne słuchanie. 9. Pytania – typologia , funkcje i zasady zadawania pytań . 10. Jak stawiać trudne pytania, aby uniknąć zakłopotania pacjentki i uzyskać wiarygodną odpowiedź . 11. Praca z emocjami pojawiającymi się w trakcie rozmowy i emocjami związanymi z sytuacja pacjentki. 12. Zrozumiały język – sposób przekazywania informacji z zakresu medycyny. 13. Komunikacja werbalna i niewerbalna. 14. Umiejętność obrony własnych granic w kontakcie z pacjentką i jej rodziną 15. Zachowania asertywne sposobem radzenia sobie z trudną pacjentką . 16. Zalecenia - jak je przekazywać i z jakich metod korzystać , aby pacjentka się do nich dostosowała. Ćwiczenia w warunkach symulowanych 7 Opis założeń programu: Cel szkolenia: Personel medyczny będzie posiadał umiejętności z zakresu komunikacji interpersonalnej z pacjentką po niepowodzeniu położniczym i jej rodziną , dostrajania się do różnych sytuacji oraz przekazywania informacji w sposób zrozumiały i precyzyjny. 8 Dokument świadczący o ukończeniu szkolenia Certyfikat autoryzowany przez osobę prowadzącą szkolenie. 9 Czas trwania szkolenia: 1 dzień wykładów dla każdej z grup, łącznie 3 dni 1 dzień szkoleniowy oznacza 7 godzin zegarowych 10 Wynagrodzenie Wykonawca po zakończeniu szkolenia wystawa FV dla każdego Partnera osobno w oparciu o ilość pracowników , którzy uczestniczyli w szkoleniu, ustaloną na podstawie listy obecności na szkoleniu.

II.5) Główny kod CPV: 80561000-4
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-12-20

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1) Nie podlegają wykluczeniu; Brak podstaw do wykluczenia zostanie wstępnie zweryfikowany na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ. a) Spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: b) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: d) zdolności technicznej lub zawodowej: - warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ; d) zdolności technicznej lub zawodowej: - warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ; d) posiadają doświadczenie w organizacji szkoleń kadry medycznej o zbliżonym charakterze: - o udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia ich działalności jest krótszy – w tym okresie – należycie wykonali co najmniej dwa zamówienia, obejmujące swoim zakresem organizację i przeprowadzenie szkoleń dokształcających, którymi objęta została grupa kadry medycznej w ilości co najmniej 20 osób; e) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować zespołem osób, w skład którego wchodzi: Część nr 1 - co najmniej jedna osoba posiadającą minimum 3- letnie doświadczenie zawodowe pracy w szpitalach specjalistycznych raz posiadającą tytuł zawodowy lekarza mikrobiologa lub epidemiologa lub magistra mikrobiologii lub magistra pielęgniarstwa ze specjalizacja epidemiologiczna Część nr 2 - co najmniej jedna osoba posiadającą minimum 3- letnie doświadczenie zawodowe pracy w szpitalach lub w szkoleniu kadry medycznej zatrudnionej w szpitalach oraz posiadająca tytuł magistra psychologii. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły „spełnia – nie spełnia”, na podstawie dołączonych do oferty dokumentów oraz oświadczeń. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 1). 2. Oświadczenia (załączniki nr 2 i 3) do SIWZ. 3. W przypadku gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów: a) oświadczenie Wykonawcy, że podmiot na którego zasoby się powołuje, nie podlega wykluczeniu z postępowania w określonym w SIWZ zakresie, b) pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. W przypadku gdy Wykonawca przy realizacji zamówienia korzysta z usług podwykonawcy, nie będącego podmiotem na którego zasoby się powołuje oświadczenie Wykonawcy, że podwykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania w określonym w SIWZ zakresie. UWAGA ! 5. W przypadku, kiedy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 6. W przypadku składania przez Wykonawców oferty wspólnej w ofercie musi być zamieszczone pełnomocnictwo z określeniem zakresu umocowania do reprezentowania wykonawców, ubiegających się wspólnie o zamówienie lub umowa, jeżeli takie pełnomocnictwo wynika z umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej.Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. 7. Wykonawca nie znający języka polskiego zobowiązany jest, na czas realizacji przedmiotu zamówienia, zatrudnić tłumacza na własny koszt. 8. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych, na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W tej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów przedstawiając w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)






III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia ewidencji działalności gospodarczej – wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Umowa spółki cywilnej (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), jeśli składającym ofertę jest spółka cywilna. 7. Oświadczenie (załącznik nr 4 do SIWZ) Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp W terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji o których mowa w art. 86, ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
6. Dowody, czy usługi wykazane w punkcie V.1. FORMULARZA OFERTY - tj. zamówienia, obejmujące swoim zakresem organizację i przeprowadzenie szkoleń dokształcających, którymi objęta została grupa kadry medycznej w ilości co najmniej 20 osób - zostały wykonane lub są wykonywane należycie (minimum 2, należy załączyć referencje).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Część nr 1 - co najmniej jedna osoba posiadającą minimum 3- letnie doświadczenie zawodowe pracy w szpitalach specjalistycznych raz posiadającą tytuł zawodowy lekarza mikrobiologa lub epidemiologa lub magistra mikrobiologii lub magistra pielęgniarstwa ze specjalizacja epidemiologiczna Część nr 2 - co najmniej jedna osoba posiadającą minimum 3- letnie doświadczenie zawodowe pracy w szpitalach lub w szkoleniu kadry medycznej zatrudnionej w szpitalach oraz posiadająca tytuł magistra psychologii. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
8. Oświadczenie podmiotów występujących wspólnie, w którym Wykonawcy zobowiązują się do m. in. do: a) solidarnej odpowiedzialności wszystkich podmiotów w razie nie wykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, b) nie rozwiązywania umowy przez któregokolwiek z Wykonawców, przed wykonaniem zobowiązań wynikających z umowy, c) niedokonywania zmian w umowie bez zgody Zamawiających, d) przedstawienia podziału usług/dostaw wykonywanych przez poszczególnych Wykonawców, 7. W przypadku wnoszenia oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty należy złożyć na zasadach określonych w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). 8. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii (nie dotyczy oświadczeń). Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 9. Zamawiający może zażądać okazania oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, jeżeli przedstawiona przez Wykonawcę kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena oferty 60,00
doświadczenie osoby prowadzącej szkolenie 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy dopuszczalne są w okolicznościach przewidzianych w niniejszej Umowie i wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy, gdy: a. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia – w zakresie koniecznym dla dostosowania zasad przyjętych w Umowie do obowiązującego prawa; b. konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian umowy o dofinansowanie Projektu – w zakresie koniecznym dla dostosowania Umowy do zmian w umowie o dofinansowanie; c. konieczność wprowadzania zmian będzie następstwem zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wytycznych dotyczących realizacji Projektu – w zakresie koniecznym dla dostosowania Umowy do zmian przepisów prawa lub wytycznych; d. konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa podatkowego w takim zakresie, aby w razie wzrostu obciążeń podatkowych nie uległa wzrostowi kwota brutto wynagrodzenia, zaś w przypadku obniżenia należności podatkowych, aby kwota brutto została zmniejszona o nominalną równowartość umniejszenia należności podatkowych Wykonawcy, e. w przypadku zmiany organizacyjnej Wykonawcy, ale wyłącznie takiej, która nie powoduje likwidacji Wykonawcy, f. w przypadku wystąpienia przestojów i opóźnień z przyczyn leżących po stronie Partnera, mających bezpośredni wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy, g. wystąpią nieprzewidziane okoliczności mające wpływ na prawidłową realizację Umowy w pierwotnym terminie, z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, 3. Dopuszcza się zmiany podwykonawców - jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową będą mieć zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.). 5. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania pełnej dokumentacji przebiegu szkoleń, w tym w szczególności: materiałów szkoleniowych, list obecności, , ankiet ewaluacyjnych, przez okres 10 lat od dnia zakończenia realizacji przedmiotu Umowy, w formie papierowej i elektronicznej. 6. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu kopii pełnej dokumentacji przebiegu szkoleń, w tym w szczególności: materiałów szkoleniowych, list obecności, , ankiet ewaluacyjnych w formie papierowej i elektronicznej, zgodnie z § 4 ust. 5 Umowy. 7. Wykonawca zobowiązany jest do poddania się kontroli prowadzonej przez Zamawiającego, Ministerstwo Zdrowia - Operatora Programu, Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju - Krajowy Punkt Kontaktowy lub inne jednostki na ich zlecenie przez okres 7 lat od dnia zakończenia realizacji przedmiotu Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
TAJEMNICA PRZEDSIEBIORSTWA - Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 8 w zw. z art. 96.3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane innym uczestnikom postępowania oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Zamawiający nadmienia, że zgodnie z art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r nr 153 poz. 1503) za tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Reasumując, określona informacja stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa, jeżeli spełnia łącznie 3 warunki: ma charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwa lub posiada wartość gospodarczą, nie została ujawniona do wiadomości publicznej, podjęto w stosunku do niej niezbędne działania w celu zachowania poufności.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-09-03, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Szkolenie z zakresu profilaktyki zakażeń u połoznic i noworodków
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DLA CZĘŚCI NR 1. OGÓLNE WYMAGANIA DLA WSZYSTKICH SZKOLEŃ: 1. Sale wykładowe: - zapewnia Zamawiający – nieodpłatnie - adres szkolenia: szkolenie - III dekada m-ca listopada 2019 roku, miejsce szkolenia: - Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno - Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu, ul. Paderewskiego 10 Sala Konferencyjna budynek Centrum Diagnostyki Kobiet i Noworodków I piętro. 2. Materiały szkoleniowe: zapewnia Wykonawca • dostosowane do wymaganej liczby uczestników każdego szkolenia, • wyposażenie w sprzęt audiowizualny (ekran i projektor multimedialny) oraz w nagłośnienie, w tym minimum jeden mikrofon oraz komputer przenośny umożliwiający odtwarzanie niezbędnych plików pakietu MS Office, • tablica magnetyczna suchościeralna bądź typu flipchart z kompletem pisaków, • przygotowane, wydrukowane i dostarczone na miejsce szkolenia materiały szkoleniowe (w języku polskim) składające się z programu szkolenia, teczki, długopisu, notatnika oraz materiałów przygotowanych przez wykładowcę. 3. Przerwa kawowa : • w formie szwedzkiego stołu podczas wykładu (kawa, herbata cukier w saszetkach, śmietanka do kawy oraz cytryna w plastrach – bez ograniczeń; woda mineralna gazowana i niegazowana w butelkach po 0,5l -po 2 butelki na osobę; ciastka kruche – po 100 g na osobę. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastawę stołową i sztućce. 4. Lunch – jeden raz w ciągu dnia wykładowego dla każdego uczestnika Obowiązkowe zapewnienie wersji wegetariańskiej lub wegańskiej w liczbie zadeklarowanej przez uczestników na początku dnia wykładowego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić miejsce siedzące do spożycia posiłku oraz zastawę stołową i sztućce. OPIS SZKOLENIA ”Szkolenie z zakresu profilaktyki zakażeń u położnic i noworodków” 1. Rodzaj szkolenia: Szkolenie dla kadry medycznej w rozumieniu, w szczególności Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie standardów postępowania medycznego przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych w dziedzinie położnictwa i ginekologii z zakresu okołoporodowej opieki położniczo-ginekologicznej, sprawowanej nad kobietą w okresie ciąży, porodu, połogu, w przypadkach występowania określonych powikłań oraz opieki nad kobietą w sytuacji niepowodzeń położniczych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2007) 2. Wymagania dla podmiotu prowadzącego: - Organizatorami szkolenia mogą być: a) uczelnie, szkoły prowadzące działalność dydaktyczną i badawczą w dziedzinie nauk medycznych oraz podmioty lecznicze; b) inne podmioty, które w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia ich działalności jest krótszy – w tym okresie – należycie wykonały co najmniej dwa zamówienia, obejmujące swoim zakresem organizację i przeprowadzenie szkoleń, którymi objęta została grupa kadry medycznej w ilości co najmniej 20 osób. - Zgodnie z zasadami wsparcia w ramach Programu Operacyjnego PL07: Poprawa i lepsze dostosowanie ochrony zdrowia do trendów demograficzno-epidemiologicznych wykonawcą nie może być Partner projektu nr 267/07/13 pt. „Mały DolnoŚlązak – Program poprawy opieki perinatalnej na terenie województwa dolnośląskiego”. Wymagania stawiane osobie prowadzącej szkolenie: Osoba posiadającą minimum 3 - letnie doświadczenie zawodowe pracy w szpitalach specjalistycznych lub w szkoleniu kadry medycznej zatrudnionej w szpitalach jw. oraz posiadająca tytuł zawodowy lekarza mikrobiologa lub epidemiologa lub magistra mikrobiologii lub magistra pielęgniarstwa ze specjalizacja epidemiologiczna lub mgr pielęgniarstwa ze specjalizacją w dziedzinie pielęgniarstwa epidemiologicznego. Szczegółowe wymagania dotyczące sali seminaryjnej: 1. Sale seminaryjne zapewnia Zamawiający – nieodpłatnie. 2. Po zakończeniu każdego ze szkoleń Wykonawca zobowiązany jest doprowadzić sale wykładowe do stanu, w jakich je przejął od Zamawiającego (sprzątanie, układ mebli, wyposażenie, itp.). 3. Obustronne czynności przekazania i przejęcia sal wykładowych wymagają formy pisemnej, potwierdzonej przez obie Strony. Liczba uczestników szkolenia: 20 osób, Tematyka szkolenia: 1. Mikroflora człowieka. 2. Charakterystyka wybranych grup drobnoustrojów chorobotwórczych. 3. Czynniki etiologiczne zakażeń. 4. Epidemiologia zakażeń. 5. Nadzór, kontrola i profilaktyka zakażeń szpitalnych. 6. Ochrona personelu i pacjentów przed zakażeniami. 7. Bezpieczeństwo i higiena pracy personelu jako warunek bezpieczeństwa pacjenta. Opis założeń programu: Cel szkolenia: Przygotowanie personelu medycznego do stosowania skutecznych metod oraz sposobów zapobiegania i kontroli zakażeń u położnic i noworodków. Dokument świadczący o ukończeniu szkolenia Certyfikat autoryzowany przez osobę prowadzącą szkolenie. Czas trwania szkolenia: 1 dzień wykładów, 1 dzień szkoleniowy oznacza 7 godzin zegarowych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80561000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty 60,00
doświadczenie osoby prowadzącej szkolenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Jak można poprawić relacje pacjent - kadra medyczna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DLA CZĘŚCI NR 2. OGÓLNE WYMAGANIA DLA WSZYSTKICH SZKOLEŃ: 1. Sale wykładowe: - zapewnia Zamawiający – nieodpłatnie - adresy szkoleń: szkolenie - I dekada m-ca grudnia 2019 roku: - Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno - Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu, ul. Paderewskiego 10 – 20 osób, - Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza- Radeckiego we Wrocławiu – 10 osób. miejsce szkolenia: - Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno - Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu, ul. Paderewskiego 10 Sala Konferencyjna budynek Centrum Diagnostyki Kobiet i Noworodków I piętro. 2. Materiały szkoleniowe: zapewnia Wykonawca • dostosowane do wymaganej liczby uczestników każdego szkolenia, • wyposażenie w sprzęt audiowizualny (ekran i projektor multimedialny) oraz w nagłośnienie, w tym minimum jeden mikrofon oraz komputer przenośny umożliwiający odtwarzanie niezbędnych plików pakietu MS Office, • tablica magnetyczna suchościeralna bądź typu flipchart z kompletem pisaków, • przygotowane, wydrukowane i dostarczone na miejsce szkolenia materiały szkoleniowe (w języku polskim) składające się z programu szkolenia, teczki, długopisu, notatnika oraz materiałów przygotowanych przez wykładowcę. 3. Przerwa kawowa : • w formie szwedzkiego stołu podczas każdego wykładu (kawa, herbata cukier w saszetkach, śmietanka do kawy oraz cytryna w plastrach – bez ograniczeń; woda mineralna gazowana i niegazowana w butelkach po 0,5l -po 2 butelki na osobę dziennie; ciastka kruche – po 100 g na osobę dziennie. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastawę stołową i sztućce. 4. Lunch – jeden raz w ciągu każdego dnia wykładowego dla każdego uczestnika Obowiązkowe zapewnienie wersji wegetariańskiej lub wegańskiej w liczbie zadeklarowanej przez uczestników na początku każdego dnia wykładowego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić miejsce siedzące do spożycia posiłku oraz zastawę stołową i sztućce. OPIS SZKOLENIA ”Jak można poprawić relacje pacjent – kadra medyczna” 1. Rodzaj szkolenia: Szkolenie dla kadry medycznej w rozumieniu, w szczególności Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie standardów postępowania medycznego przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych w dziedzinie położnictwa i ginekologii z zakresu okołoporodowej opieki położniczo-ginekologicznej, sprawowanej nad kobietą w okresie ciąży, porodu, połogu, w przypadkach występowania określonych powikłań oraz opieki nad kobietą w sytuacji niepowodzeń położniczych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2007) 2. Wymagania dla podmiotu prowadzącego: - Organizatorami szkolenia mogą być: a) uczelnie, szkoły prowadzące działalność dydaktyczną i badawczą w dziedzinie nauk medycznych oraz podmioty lecznicze; b) inne podmioty, które w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia ich działalności jest krótszy – w tym okresie – należycie wykonały co najmniej dwa zamówienia, obejmujące swoim zakresem organizację i przeprowadzenie szkoleń, którymi objęta została grupa kadry medycznej w ilości co najmniej 20 osób. - Zgodnie z zasadami wsparcia w ramach Programu Operacyjnego PL07: Poprawa i lepsze dostosowanie ochrony zdrowia do trendów demograficzno-epidemiologicznych wykonawcą nie może być Partner projektu nr 267/07/13 pt. „Mały DolnoŚlązak – Program poprawy opieki perinatalnej na terenie województwa dolnośląskiego”. 3 Wymagania stawiane osobie prowadzącej szkolenie: Osoba posiadającą minimum 3 - letnie doświadczenie zawodowe pracy w szpitalach specjalistycznych lub w szkoleniu kadry medycznej zatrudnionej w szpitalach jw. oraz posiadająca tytuł magistra psychologii. 4 Szczegółowe wymagania dotyczące sali seminaryjnej: 1. Sale seminaryjne zapewnia Zamawiający– nieodpłatnie. 2. Po zakończeniu każdego ze szkoleń Wykonawca zobowiązany jest doprowadzić sale wykładowe do stanu, w jakich je przejął od Zamawiającego/Partnerów (sprzątanie, układ mebli, wyposażenie, itp.). 3. Obustronne czynności przekazania i przejęcia sal wykładowych wymagają formy pisemnej, potwierdzonej przez obie Strony. 5 Liczba uczestników szkolenia: - Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno - Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu, ul. Paderewskiego 10 – 20 osób, -Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza- Radeckiego we Wrocławiu – 10 osób 6 Tematyka szkolenia: Część seminaryjna : 1. Warunki komunikacji personelu medycznego z pacjentką i jej rodziną po niepowodzeniu położniczym. 2. Komunikacja interpersonalna – narzędzie budowania nastawienia. 3. Komunikacja i jej wpływ na postawę i nastawienie pacjentki. 4. Stworzenie pozytywnego klimatu rozmowy – profilaktyka trudnych sytuacji. 5. Zachowania sprzyjające komunikacji z pacjentka i jej rodziną . 6. Zachowania , których należy unikać w trakcie komunikacji z pacjentką i jej rodziną. 7. Nauka podstawowych metod usprawniających komunikację. 8. Aktywne słuchanie. 9. Pytania – typologia , funkcje i zasady zadawania pytań . 10. Jak stawiać trudne pytania, aby uniknąć zakłopotania pacjentki i uzyskać wiarygodną odpowiedź . 11. Praca z emocjami pojawiającymi się w trakcie rozmowy i emocjami związanymi z sytuacja pacjentki. 12. Zrozumiały język – sposób przekazywania informacji z zakresu medycyny. 13. Komunikacja werbalna i niewerbalna. 14. Umiejętność obrony własnych granic w kontakcie z pacjentką i jej rodziną 15. Zachowania asertywne sposobem radzenia sobie z trudną pacjentką . 16. Zalecenia - jak je przekazywać i z jakich metod korzystać , aby pacjentka się do nich dostosowała. Ćwiczenia w warunkach symulowanych 7 Opis założeń programu: Cel szkolenia: Personel medyczny będzie posiadał umiejętności z zakresu komunikacji interpersonalnej z pacjentką po niepowodzeniu położniczym i jej rodziną , dostrajania się do różnych sytuacji oraz przekazywania informacji w sposób zrozumiały i precyzyjny. 8 Dokument świadczący o ukończeniu szkolenia Certyfikat autoryzowany przez osobę prowadzącą szkolenie. 9 Czas trwania szkolenia: 1 dzień wykładów dla każdej z grup, łącznie 3 dni 1 dzień szkoleniowy oznacza 7 godzin zegarowych 10 Wynagrodzenie Wykonawca po zakończeniu szkolenia wystawa FV dla każdego Partnera osobno w oparciu o ilość pracowników , którzy uczestniczyli w szkoleniu, ustaloną na podstawie listy obecności na szkoleniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80561000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty 60,00
doświadczenie osoby prowadząceju szkolenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
przeprowadzenia szkolenia pn. INFORMATYKA W MAGAZYNOWANIU - Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenia szkolenia pn. INFORMATYKA W MAGAZYNOWANIU dla osób dorosłych w wymiarze 30 godzin. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI