Przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli akademickich PWSZ w Tarnowie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli akademickich PWSZ w Tarnowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTarnów
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2021-01-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPaństwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-30
  • Numer ogłoszenia775214-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 775214-N-2020 z dnia 30.12.2020 r.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie: Przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli akademickich PWSZ w Tarnowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie finansowane jest ze środków Projektu ”Perspektywy Współpraca Synergia Zarządzanie w Tarnowie” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Projekt realizowany w ramach konkursu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju z III Osi priorytetowej: Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju; Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych. Nr umowy o dofinansowanie projektu: POWR.03.05.00-00-Z087/17-00.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie, krajowy numer identyfikacyjny 85163430300000, ul. ul. Mickiewicza  8 , 33-100  Tarnów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 014 6316601, 6316612, e-mail j_ligeza@pwsztar.edu.pl, faks 146 316 600.
Adres strony internetowej (URL): https://www.pwsztar.edu.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://www.pwsztar.edu.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://www.pwsztar.edu.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie pisemnej
Adres:
PWSZ w Tarnowie, ul. Mickiewicza 8, 33-100 Tarnów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli akademickich PWSZ w Tarnowie
Numer referencyjny: L.Dz./K-dzpz/382-6/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli akademickich Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie podnoszących ich kompetencje dydaktyczne. Zamówienie finansowane jest ze środków Projektu ”Perspektywy Współpraca Synergia Zarządzanie w Tarnowie” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Projekt realizowany w ramach konkursu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju z III Osi priorytetowej: Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju; Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych. Nr umowy o dofinansowanie projektu: POWR.03.05.00-00-Z087/17-00.Część 1 – „Zastosowanie metod statystycznych w opracowywaniu wyników badań”Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla nauczycieli akademickich Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie podnoszącego ich kompetencje dydaktyczne - Zastosowanie metod statystycznych w opracowywaniu wyników badań.1. Wymagania ogólne1) Liczba edycji szkoleń: 22) Okres realizacji: od zawarcia umowy do 30 listopada 2021r3) Uczestnicy: nauczyciele akademiccy Zamawiającego spełniający kryteria projektu4) Wycena: cena za przeprowadzenie całego szkolenia jest sumą cen wszystkich edycji szkolenia (2 edycje)5) Materiały dydaktyczne do szkoleń: muszą zawierać oznaczenie graficzne oraz informację o projekcie zgodnie z wymaganiami projektu6) Język szkoleń – polski7) Wymagania dokumentacyjne:• Opracowanie programu szkolenia• Opracowanie w porozumieniu z Zamawiającym zasad udziału w zajęciach (ogólne zasady, nieobecności etc.)• Dokumentowanie obecności uczestników na zajęciach• Wszystkie w/w dokumenty, materiały oraz prace muszą zostać przekazane Zamawiającemu po zrealizowaniu edycji szkolenia9) Certyfikacja: dla każdego uczestnika, który zrealizował program szkolenia, zostanie wydane świadectwo ukończenie szkolenia, wzór świadectwa/certyfikatu do ustalenia z Zamawiającym po wyborze oferty10) Miejsce odbywania szkolenia: szkolenie prowadzone w formule on-line, podmiot realizujący zapewnia dostęp do platformy/aplikacji umożliwiającej przeprowadzenie szkolenia on-line11) Oznaczenia:• 1 godzina dydaktyczna oznacza 45 min.2. Wymagania dotyczące szkolenia Zastosowanie metod statystycznych w opracowywaniu wyników badań1) Czas trwania szkolenia: 5 dni (5 x 8 godzin dydaktycznych)2) Liczba edycji: 2 edycje3) Liczba szkoleń w ramach pojedynczej edycji: 1 szkolenie4) Forma organizacji zajęć: 1 szkolenie obejmuje 5 spotkań (2 dni szkolenie metody podstawowe + 3 dni szkolenie metody zaawansowane), Zamawiający uzgodni terminarz zajęć nie później niż 1 tydzień przed rozpoczęciem szkolenia, a wszelkie zmiany będą uzgadniane na zasadzie porozumienia stron5) Liczba uczestników: min. 12 nauczycieli akademickich6) Program szkolenia obejmuje wybrane zagadnienia z zakresu wykorzystania statystyki i programu Statistica w opracowywaniu wyników badań:• Część pierwsza – podstawowao Planowanie badań i analiza danycho Obsługa programu Statisticao Elementy opisowej analizy danycho Wnioskowanie statystyczne• Część druga – zaawansowanao Planowanie doświadczeń i analiza wariancjio Opracowywanie wyników doświadczeń jednoczynnikowych, dwuczynnikowycho Analiza układów z powtarzanymi pomiaramio Analiza wyników doświadczeń jednoczynnikowycho Analiza współzależności zjawisko Regresja liniowa prosta i wielorakao Modelowanie zależności nieliniowych7) Oprogramowanie: wykonawca zapewnia dostęp do platformy/aplikacji umożliwiającej przeprowadzenie szkolenia on-line, w razie potrzeby wykonawca udostępni użytkownikom oprogramowanie Statistica – na czas trwania szkolenia8) Kwalifikacje osoby/osób prowadzących szkolenie:a. Minimum 2 – letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu analizy danych z wykorzystaniem programu Statistica9) Wykonawca:a. prowadzi szkolenia z zakresu analizy danych z wykorzystaniem programu Statistica od minimum 5 latb. ma udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu analizy danych z wykorzystaniem programu Statistica dla pracowników/studentów uczelni wyższych (min. 5 szkoleń w okresie ostatnich trzech lat)CPV 80510000-2 Usługi szkolenia specjalistycznegoCPV 80420000-4 Usługi e-learningCzęść 2 – „Aktywne metody nauczania z wykorzystaniem Technologii Informacyjno- Komunikacyjnych”Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla nauczycieli akademickich Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie podnoszącego ich kompetencje dydaktyczne – Aktywne metody nauczania z wykorzystaniem TIK.1. Wymagania ogólne1) Liczba edycji szkoleń: 32) Okres realizacji: od zawarcia umowy do 30 listopada 2021r3) Uczestnicy: nauczyciele akademiccy Zamawiającego spełniający kryteria projektu4) Wycena: cena za przeprowadzenie całego szkolenia jest sumą cen wszystkich edycji szkolenia (3 edycje)5) Materiały dydaktyczne do szkoleń: muszą zawierać oznaczenie graficzne oraz informację o projekcie zgodnie z wymaganiami projektu6) Język szkoleń – polski7) Wymagania dokumentacyjne:• Opracowanie programu szkolenia• Opracowanie w porozumieniu z Zamawiającym zasad udziału w zajęciach (ogólne zasady, nieobecności etc.)• Dokumentowanie obecności uczestników na zajęciach• Wszystkie w/w dokumenty, materiały oraz prace muszą zostać przekazane Zamawiającemu po zrealizowaniu edycji szkolenia8) Świadectwa: dla każdego uczestnika, który zrealizował program szkolenia, zostanie wydane świadectwo ukończenie szkolenia, wzór świadectwa do ustalenia z Zamawiającym po wyborze oferty9) Miejsce odbywania szkolenia: szkolenie prowadzone w formule on-line.10) Oznaczenia:• 1 godzina dydaktyczna oznacza 45 min.2. Wymagania dotyczące szkolenia Aktywne metody nauczania z wykorzystaniem TIK1) Czas trwania szkolenia: 30 godzin dydaktycznych2) Liczba edycji: 3 edycje3) Liczba szkoleń w ramach pojedynczej edycji: 1 szkolenie4) Forma organizacji zajęć: 1 szkolenie 30 godzin dydaktycznych, Zamawiający uzgodni terminarz zajęć nie później niż 1 tydzień przed rozpoczęciem szkolenia, a wszelkie zmiany będą uzgadniane na zasadzie porozumienia stron5) Liczba uczestników: min. 16 nauczycieli akademickich w każdej edycji6) Program szkolenia obejmuje wybrane zagadnienia aktywnych metod nauczania i technologii informacyjno-komunikacyjnych:• Techniki prowadzenia zajęć w grupie z wykorzystaniem TIK, wybrane narzędzia TIK• Aplikacje i platformy internetowe wykorzystywane w procesie edukacyjnym• Rożne metody nauczania (m.in. metoda projektowa, metoda odwróconej klasy, metoda problemowa, studium przypadku)• Formy aktywizacji studentów w nauczaniu zdalnym• Mobile learning• Narzędzia chmurowe• Tworzenie videomateriałów do celów edukacyjnych7) Oprogramowanie: Zamawiający dysponuje dostępem do platformy MS Teams. W przypadku chęci wykorzystania przez wykonawcę innej platformy do komunikacji online – zapewnienie dostępu leży po stronie wykonawcy8) Kwalifikacje osoby/osób prowadzących szkolenie:a. Minimum 2 – letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/warsztatów/kursów z zakresu metod nauczania, technologii informacyjno-komunikacyjnych9) Wykonawca:a. ma udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/warsztatów/kursów z zakresu nowoczesnych/aktywnych metod nauczania lub technologii informacyjno-komunikacyjnych (minimum 5 szkoleń w okresie w ostatnich 3 lat)CPV 80510000-2 Usługi szkolenia specjalistycznegoCPV 80420000-4 Usługi e-learningCzęść 3 – „Indywidualne kursy języka angielskiego”Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 16 kursów indywidualnych języka angielskiego dla nauczycieli akademickich Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie podnoszących ich kompetencje dydaktyczne. Jeden kurs indywidualny obejmuje 140 godzin dydaktycznych.1. Wymagania ogólne1) Okres realizacji: od 1 lutego 2021r do 30 maja 2022r2) Uczestnicy: kadra akademicka Zamawiającego spełniający kryteria projektu3) Wycena: cena jest sumą wartości 16 indywidualnych kursów4) Wymagania dokumentacyjne:• Udokumentowanie „testu poziomującego” na wejściu• Opracowanie w porozumieniu z Zamawiającym zasad udziału w zajęciach (ogólne zasady, nieobecności etc.)• Opracowanie indywidualnego programu oraz harmonogramu kursu• Dokumentowanie obecności uczestników na zajęciach• Przekazanie dokumentów i materiałów Zamawiającemu po zrealizowaniu kursu5) Certyfikacja: Dla każdego uczestnika, który zrealizował program szkolenia, zostanie wydane świadectwo ukończenie kursu, wzór świadectwa do ustalenia z zamawiającym po wyborze oferty6) Miejsce odbywania kursu: miejsce odbywania kursu ustalone zostanie indywidualnie pomiędzy uczestnikami a prowadzącymi kurs, dopuszcza się realizację kursu w formule tradycyjnej, zdalnej, lub/i hybrydowo 7) Oznaczenia:• 1 godzina dydaktyczna oznacza 45 min.2. Wymagania dotyczące kursów indywidualnych1) Czas trwania kursu: 140 godzin dydaktycznych x 16 osób = 2240 godzin2) Forma organizacji zajęć: zajęcia indywidualne realizowane na podstawie harmonogramu3) Liczba uczestników: 16 członków kadry akademickiej4) Program kursu zostanie indywidualnie dostoswany do potrzeb, oczekiwań i preferencji uczestników, zajęcia będą mieć charakter specjalistyczny na poziomie B2, C1 lub C25) Kwalifikacje osoby/osób prowadzących zajęcia:• posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego dorosłych oraz:o posiada dyplom ukończenia studiów magisterskich lub wyższych zawodowych na kierunku filologia angielska lub lingwistyka stosowana obejmująca język angielski, lub o posiada dyplom ukończenia nauczycielskiego kolegium języków obcych w specjalności języka angielskiego, lub świadectwo państwowego nauczycielskiego egzaminu języka angielskiego stopnia I lub II, lubo posiada ważny certyfikat poświadczający biegłą znajomość języka angielskiego: iTEP – poziom 5.5-6, albo IELTS – poziom wyższy lub równy 8, albo ETS – poziom TOEFL (iBT) wyższy lub równy 110, albo EF Standard English Test – poziom 71-100, albo Cambridge Assessment English – poziom C2 Proficiency, albo City&Guilds - poziom Mastery, albo Edexcel, Pearson Language Test – poziom PTE General Level 5 lubo jest native-speakerem.6) Wykonawca:a. prowadzi zajęcia z języka angielskiego dla dorosłych min. 5 latb. dysponuje min. 3 lektorami spełniającymi wymogi zamieszczone w pkt. 5CPV 80580000-3 Oferowanie kursów językowychCPV 80420000-4 Usługi e-learning

II.5) Główny kod CPV: 80510000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
80580000-3
80420000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 30.05.2022

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek gdy wykonawca:Część 1 – Szkolenie „Zastosowanie metod statystycznych w opracowywaniu wyników badań”- prowadzi szkolenia z zakresu analizy danych z wykorzystaniem programu Statistica od minimum 5 lat- ma udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu analizy danych z wykorzystaniem programu Statistica dla pracowników/studentów uczelni wyższych (min. 5 szkoleń w okresie ostatnich trzech lat)Część 2 – „Aktywne metody nauczania z wykorzystaniem Technologii Informacyjno- Komunikacyjnych”- ma udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/warsztatów/kursów z zakresu nowoczesnych/aktywnych metod nauczania lub technologii informacyjno-komunikacyjnych (minimum 5 szkoleń w okresie w ostatnich 3 lat)Część 3 – Indywidualne kursy języka angielskiego- prowadzi zajęcia z języka angielskiego dla dorosłych min. 5 lat- dysponuje min. 3 lektorami spełniającymi wymogi zamieszczone w rozdziale III Część 3 pkt. 5 siwz
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,b. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 0,60
kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do przeprowadzenia szkolenia 0,40

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
1. Istotne postanowienia umowy stanowią załącznik nr 6 do siwz.2. Zamawiający informuje, że nie przewiduje istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do oferty.3. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu.

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 14.01.2021, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część 1 – „Zastosowanie metod statystycznych w opracowywaniu wyników badań”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla nauczycieli akademickich Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie podnoszącego ich kompetencje dydaktyczne - Zastosowanie metod statystycznych w opracowywaniu wyników badań.1. Wymagania ogólne1) Liczba edycji szkoleń: 22) Okres realizacji: od zawarcia umowy do 30 listopada 2021r3) Uczestnicy: nauczyciele akademiccy Zamawiającego spełniający kryteria projektu4) Wycena: cena za przeprowadzenie całego szkolenia jest sumą cen wszystkich edycji szkolenia (2 edycje)5) Materiały dydaktyczne do szkoleń: muszą zawierać oznaczenie graficzne oraz informację o projekcie zgodnie z wymaganiami projektu6) Język szkoleń – polski7) Wymagania dokumentacyjne:• Opracowanie programu szkolenia• Opracowanie w porozumieniu z Zamawiającym zasad udziału w zajęciach (ogólne zasady, nieobecności etc.)• Dokumentowanie obecności uczestników na zajęciach• Wszystkie w/w dokumenty, materiały oraz prace muszą zostać przekazane Zamawiającemu po zrealizowaniu edycji szkolenia9) Certyfikacja: dla każdego uczestnika, który zrealizował program szkolenia, zostanie wydane świadectwo ukończenie szkolenia, wzór świadectwa/certyfikatu do ustalenia z Zamawiającym po wyborze oferty10) Miejsce odbywania szkolenia: szkolenie prowadzone w formule on-line, podmiot realizujący zapewnia dostęp do platformy/aplikacji umożliwiającej przeprowadzenie szkolenia on-line11) Oznaczenia:• 1 godzina dydaktyczna oznacza 45 min.2. Wymagania dotyczące szkolenia Zastosowanie metod statystycznych w opracowywaniu wyników badań1) Czas trwania szkolenia: 5 dni (5 x 8 godzin dydaktycznych)2) Liczba edycji: 2 edycje3) Liczba szkoleń w ramach pojedynczej edycji: 1 szkolenie4) Forma organizacji zajęć: 1 szkolenie obejmuje 5 spotkań (2 dni szkolenie metody podstawowe + 3 dni szkolenie metody zaawansowane), Zamawiający uzgodni terminarz zajęć nie później niż 1 tydzień przed rozpoczęciem szkolenia, a wszelkie zmiany będą uzgadniane na zasadzie porozumienia stron5) Liczba uczestników: min. 12 nauczycieli akademickich6) Program szkolenia obejmuje wybrane zagadnienia z zakresu wykorzystania statystyki i programu Statistica w opracowywaniu wyników badań:• Część pierwsza – podstawowao Planowanie badań i analiza danycho Obsługa programu Statisticao Elementy opisowej analizy danycho Wnioskowanie statystyczne• Część druga – zaawansowanao Planowanie doświadczeń i analiza wariancjio Opracowywanie wyników doświadczeń jednoczynnikowych, dwuczynnikowycho Analiza układów z powtarzanymi pomiaramio Analiza wyników doświadczeń jednoczynnikowycho Analiza współzależności zjawisko Regresja liniowa prosta i wielorakao Modelowanie zależności nieliniowych7) Oprogramowanie: wykonawca zapewnia dostęp do platformy/aplikacji umożliwiającej przeprowadzenie szkolenia on-line, w razie potrzeby wykonawca udostępni użytkownikom oprogramowanie Statistica – na czas trwania szkolenia8) Kwalifikacje osoby/osób prowadzących szkolenie:a. Minimum 2 – letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu analizy danych z wykorzystaniem programu Statistica9) Wykonawca:a. prowadzi szkolenia z zakresu analizy danych z wykorzystaniem programu Statistica od minimum 5 latb. ma udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu analizy danych z wykorzystaniem programu Statistica dla pracowników/studentów uczelni wyższych (min. 5 szkoleń w okresie ostatnich trzech lat)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80510000-2, 80420000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.11.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 0,60
kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do przeprowadzenia szkolenia 0,40

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Część 2 – „Aktywne metody nauczania z wykorzystaniem Technologii Informacyjno- Komunikacyjnych”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla nauczycieli akademickich Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie podnoszącego ich kompetencje dydaktyczne – Aktywne metody nauczania z wykorzystaniem TIK.1. Wymagania ogólne1) Liczba edycji szkoleń: 32) Okres realizacji: od zawarcia umowy do 30 listopada 2021r3) Uczestnicy: nauczyciele akademiccy Zamawiającego spełniający kryteria projektu4) Wycena: cena za przeprowadzenie całego szkolenia jest sumą cen wszystkich edycji szkolenia (3 edycje)5) Materiały dydaktyczne do szkoleń: muszą zawierać oznaczenie graficzne oraz informację o projekcie zgodnie z wymaganiami projektu6) Język szkoleń – polski7) Wymagania dokumentacyjne:• Opracowanie programu szkolenia• Opracowanie w porozumieniu z Zamawiającym zasad udziału w zajęciach (ogólne zasady, nieobecności etc.)• Dokumentowanie obecności uczestników na zajęciach• Wszystkie w/w dokumenty, materiały oraz prace muszą zostać przekazane Zamawiającemu po zrealizowaniu edycji szkolenia8) Świadectwa: dla każdego uczestnika, który zrealizował program szkolenia, zostanie wydane świadectwo ukończenie szkolenia, wzór świadectwa do ustalenia z Zamawiającym po wyborze oferty9) Miejsce odbywania szkolenia: szkolenie prowadzone w formule on-line.10) Oznaczenia:• 1 godzina dydaktyczna oznacza 45 min.2. Wymagania dotyczące szkolenia Aktywne metody nauczania z wykorzystaniem TIK1) Czas trwania szkolenia: 30 godzin dydaktycznych2) Liczba edycji: 3 edycje3) Liczba szkoleń w ramach pojedynczej edycji: 1 szkolenie4) Forma organizacji zajęć: 1 szkolenie 30 godzin dydaktycznych, Zamawiający uzgodni terminarz zajęć nie później niż 1 tydzień przed rozpoczęciem szkolenia, a wszelkie zmiany będą uzgadniane na zasadzie porozumienia stron5) Liczba uczestników: min. 16 nauczycieli akademickich w każdej edycji6) Program szkolenia obejmuje wybrane zagadnienia aktywnych metod nauczania i technologii informacyjno-komunikacyjnych:• Techniki prowadzenia zajęć w grupie z wykorzystaniem TIK, wybrane narzędzia TIK• Aplikacje i platformy internetowe wykorzystywane w procesie edukacyjnym• Rożne metody nauczania (m.in. metoda projektowa, metoda odwróconej klasy, metoda problemowa, studium przypadku)• Formy aktywizacji studentów w nauczaniu zdalnym• Mobile learning• Narzędzia chmurowe• Tworzenie videomateriałów do celów edukacyjnych7) Oprogramowanie: Zamawiający dysponuje dostępem do platformy MS Teams. W przypadku chęci wykorzystania przez wykonawcę innej platformy do komunikacji online – zapewnienie dostępu leży po stronie wykonawcy8) Kwalifikacje osoby/osób prowadzących szkolenie:a. Minimum 2 – letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/warsztatów/kursów z zakresu metod nauczania, technologii informacyjno-komunikacyjnych9) Wykonawca:a. ma udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/warsztatów/kursów z zakresu nowoczesnych/aktywnych metod nauczania lub technologii informacyjno-komunikacyjnych (minimum 5 szkoleń w okresie w ostatnich 3)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80510000-2, 80420000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.11.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 0,60
kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do przeprowadzenia szkolenia 0,40

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Część 3 – „Indywidualne kursy języka angielskiego”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 16 kursów indywidualnych języka angielskiego dla nauczycieli akademickich Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie podnoszących ich kompetencje dydaktyczne. Jeden kurs indywidualny obejmuje 140 godzin dydaktycznych.1. Wymagania ogólne1) Okres realizacji: od 1 lutego 2021r do 30 maja 2022r2) Uczestnicy: kadra akademicka Zamawiającego spełniający kryteria projektu3) Wycena: cena jest sumą wartości 16 indywidualnych kursów4) Wymagania dokumentacyjne:• Udokumentowanie „testu poziomującego” na wejściu• Opracowanie w porozumieniu z Zamawiającym zasad udziału w zajęciach (ogólne zasady, nieobecności etc.)• Opracowanie indywidualnego programu oraz harmonogramu kursu• Dokumentowanie obecności uczestników na zajęciach• Przekazanie dokumentów i materiałów Zamawiającemu po zrealizowaniu kursu5) Certyfikacja: Dla każdego uczestnika, który zrealizował program szkolenia, zostanie wydane świadectwo ukończenie kursu, wzór świadectwa do ustalenia z zamawiającym po wyborze oferty6) Miejsce odbywania kursu: miejsce odbywania kursu ustalone zostanie indywidualnie pomiędzy uczestnikami a prowadzącymi kurs, dopuszcza się realizację kursu w formule tradycyjnej, zdalnej, lub/i hybrydowo 7) Oznaczenia:• 1 godzina dydaktyczna oznacza 45 min.2. Wymagania dotyczące kursów indywidualnych1) Czas trwania kursu: 140 godzin dydaktycznych x 16 osób = 2240 godzin2) Forma organizacji zajęć: zajęcia indywidualne realizowane na podstawie harmonogramu3) Liczba uczestników: 16 członków kadry akademickiej4) Program kursu zostanie indywidualnie dostoswany do potrzeb, oczekiwań i preferencji uczestników, zajęcia będą mieć charakter specjalistyczny na poziomie B2, C1 lub C25) Kwalifikacje osoby/osób prowadzących zajęcia:• posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego dorosłych oraz:o posiada dyplom ukończenia studiów magisterskich lub wyższych zawodowych na kierunku filologia angielska lub lingwistyka stosowana obejmująca język angielski, lub o posiada dyplom ukończenia nauczycielskiego kolegium języków obcych w specjalności języka angielskiego, lub świadectwo państwowego nauczycielskiego egzaminu języka angielskiego stopnia I lub II, lubo posiada ważny certyfikat poświadczający biegłą znajomość języka angielskiego: iTEP – poziom 5.5-6, albo IELTS – poziom wyższy lub równy 8, albo ETS – poziom TOEFL (iBT) wyższy lub równy 110, albo EF Standard English Test – poziom 71-100, albo Cambridge Assessment English – poziom C2 Proficiency, albo City&Guilds - poziom Mastery, albo Edexcel, Pearson Language Test – poziom PTE General Level 5 lubo jest native-speakerem.6) Wykonawca:a. prowadzi zajęcia z języka angielskiego dla dorosłych min. 5 latb. dysponuje min. 3 lektorami spełniającymi wymogi zamieszczone w pkt. 5
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80580000-3, 80420000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.05.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 0,60
kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do przeprowadzenia szkolenia 0,40

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie kursu pn. Odnowa biologiczna, Masaże, SPA & Wellness - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie kursu pn. Odnowa biologiczna, Masaże, SPA & Wellness. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI