Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie specjalistycznych 4 szkoleń logopedycznych dla studentów Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WARMIŃSKO – MAZURSKI W OLSZTYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510884205
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Oczapowskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-719
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.sadej@uwm.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.uwm.edu.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie specjalistycznych 4 szkoleń logopedycznych dla studentów Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8d90c7a-b862-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00057849
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Przeprowadzenie specjalistycznych 4 szkoleń logopedycznych dla studentów Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie w ramach projekt pn. „Program Rozwojowy Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie”, nr POWR. 03.05.00-00-Z310/17, współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania iodbieraniadokumentów,elektronicznychkopiidokumentów i oświadczeń oraz informacji przy użyciuśrodkówkomunikacjielektronicznejokreślają:Regulamin Internetowej Platformy Zakupowej orazInstrukcjaskładania ofertydlaWykonawcydostępne na stronie Platformy. Regulamin znajduje sięnastroniegłównejPlatformyhttps://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin,natomiastInstrukcjapodadresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje2.Minimalnewymaganiatechniczneumożliwiającekorzystanie ze Stronyhttps://platformazakupowa.pl/pn/umw.edutoprzeglądarkainternetowa InternetExplorer, Chrome iFireFox, z włączoną obsługą językaJavascript,akceptującapliki typu „cookies”oraz łącze internetowe oprzepustowości, conajmniej256kbit/s.https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu jest zoptymalizowanadlaminimalnejrozdzielczościekranu1024x768 pikseli.3. Limit objętości plików lub spakowanych folderówwzakresiecałej ofertywynosi 10plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości150MBkażdy.4.Szczegółoweinformacje dotyczące, formatu przesyłanych danych oraz kodowaniaioznaczaniaczasuprzekazaniadanych określają: Regulamin Internetowej Platformy ZakupowejorazInstrukcjaskładaniaoferty dlaWykonawcy dostępne na stronie Platformy, w których określonowszczególnościże:4.1.Szyfrowanieofert odbywa się automatycznie przez system.4.2. Zadatęprzekazaniaoferty,wniosków,zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeńlubelektronicznychkopiidokumentów luboświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datęichprzekazaniadoZamawiającego podpisanejkwalifikowanym podpisem elektronicznym,profilemzaufanym lubpodpisemosobistym, w drugim krokuskładania oferty poprzez kliknięcie przycisku„Złóżofertę” iwyświetleniukomunikatu, że oferta zostałazłożona.4.3. Oferta lub wniosek powinnybyćsporządzone wjęzykupolskim, z zachowaniem postacielektronicznej, a do danychzawierającychdokumentytekstowe,tekstowo-graficzne stosuje się:.txt; .rft;.pdf; .xps; .odt; .ods; .odp; .doc; .xls; .ppt;.docx; .xlsx;.pptx;.csv, 7-zip.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający oświadcza, żespełniawymogiokreślonewrozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27kwietnia2016 r.wsprawieochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowychiwsprawieswobodnegoprzepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE(ogólnerozporządzenie oochroniedanych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO– tymsamymdane osobowepodane przezWykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO orazzgodniezprzepisamikrajowymi.2.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest UniwersytetWarmińsko-Mazurski wOlsztynie, ul.M. Oczapowskiego 2, 10- 957 Olsztyn, NIP 739-30-33-097,3.DaneosoboweWykonawcyprzetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO wceluzwiązanymzprzedmiotowympostępowaniem o udzielenie zamówieniapublicznego;4.Odbiorcamiprzekazanychprzez Wykonawcędanych osobowych będą osoby lubpodmioty, którymudostępnionazostaniedokumentacjapostępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3Ustawy Pzp, atakże art. 6Ustawy z 6września 2001r. o dostępie do informacji publicznej.5. DaneosoboweWykonawcy zawartew protokolepostępowaniabędą przechowywane przez okres 4 lat oddniazakończenia postępowania oudzieleniezamówienia.Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,okresprzechowywania obejmujecały czastrwaniaumowy.6. Klauzula informacyjna, o której mowa w art.13ust. 1 i 2 RODO, znajduje sięwZałączniku nr2 do SWZ.7. Zamawiający nie planujeprzetwarzaniadanych osobowych Wykonawcywcelu innym niżcel określony w lit. b powyżej. Jeżeliadministratorbędzie planował przetwarzaćdaneosobowe w celuinnym niż cel, w którym dane osobowezostałyzebrane (tj. cel określony w lit.bpowyżej), przed takimdalszym przetwarzaniem poinformuje onosobę,której dane dotyczą, o tyminnymcelu oraz udzieli jejwszelkich innych stosownych informacji, októrychmowa w art. 13 ust. 2RODO.8.Wykonawca jestzobowiązany, w związku z udziałem wprzedmiotowympostępowaniu, dowypełnieniawszystkichobowiązków formalnoprawnych wymaganychprzez RODO izwiązanych zudziałem wprzedmiotowympostępowaniu o udzielenie zamówienia. Należądo nichobowiązkiinformacyjne z:- art.13 RODOwzględem osób fizycznych, których dane osobowedotyczą i odktórychdane teWykonawcabezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treściofertylubdokumentówskładanych nażądanie Zamawiającego,- art. 14 RODO względemosóbfizycznych,których daneWykonawcapozyskał w sposób pośredni, a które to daneWykonawcaprzekazujeZamawiającemu wtreści ofertylub dokumentów składanych na żądanieZamawiającego.9.W celuzapewnienia, żeWykonawcawypełnił ww. obowiązki informacyjne orazochrony prawnieuzasadnionychinteresówosoby trzeciej,której dane zostały przekazane w związku zudziałem wpostępowaniu,Wykonawcaskładaoświadczenie o wypełnieniu przez niegoobowiązkówinformacyjnychprzewidzianych w art. 13lub art.14 RODO – treść oświadczenia zostałazawarta wzałączniku nr 2 doSWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Zamawiający informuje, że:-Zamawiającyudostępniadane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (daneosobowedotyczącewyrokówskazujących iczynów zabronionych), w celu umożliwienia korzystania ześrodkówochronyprawnej, októrych mowaw dziale IX Ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie.-Udostępnianieprotokołu izałącznikówdo protokołu ma zastosowanie do wszystkich danychosobowych,z wyjątkiemtych, októrych mowa wart. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowychujawniającychpochodzenie rasowelubetniczne, poglądypolityczne, przekonania religijne lubświatopoglądowe,przynależność dozwiązkówzawodowych orazprzetwarzania danych genetycznych,danychbiometrycznych wcelujednoznacznego zidentyfikowaniaosoby fizycznej lub danychdotyczącychzamówienia. -Wprzypadku korzystania przez osobę,której dane osobowe są przetwarzaneprzezZamawiającego,zuprawnienia, o którym mowa w art. 15ust. 1–3 RODO (związanych zprawemWykonawcydouzyskania od administratora potwierdzenia, czyprzetwarzane są daneosobowejegodotyczące,prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym oodpowiednichzabezpieczeniach, októrychmowa wart. 46 RODO, związanych z przekazaniem jegodanychosobowych do państwatrzeciegoluborganizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymaniaprzezWykonawcę odadministratorakopiidanych osobowych podlegających przetwarzaniu),Zamawiającymoże żądać odosobywystępującej zżądaniem wskazania dodatkowych informacji,mających na celusprecyzowanienazwy lub datyzakończonego postępowania o udzieleniezamówienia.- Skorzystanieprzez osobę,której daneosobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (zuprawnienia dosprostowanialubuzupełnienia danych osobowych), nie możenaruszać integralnościprotokołupostępowania orazjegozałączników.- W postępowaniu o udzieleniezamówieniazgłoszenieżądaniaograniczeniaprzetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO,nie ograniczaprzetwarzaniadanychosobowychdo czasu zakończenia tego postępowania.- Wprzypadku gdywniesienieżądaniadotyczącego prawa, októrym mowa w art. 18 ust. 1 RODO,spowodujeograniczenieprzetwarzaniadanych osobowychzawartych w protokole postępowania lubzałącznikach dotegoprotokołu, od dniazakończeniapostępowania o udzielenie zamówieniaZamawiający nie udostępniatychdanych, chybaże zachodząprzesłanki, o których mowa w art. 18 ust.2 rozporządzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 140/2021/US/DZP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie szkolenia „Wykorzystanie elementów metody werbo-tonalnej w terapii osób z zaburzeniami w komunikacji językowej”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskanajwiększąliczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone poniżej kryteria:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskanajwiększąliczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone poniżej kryteria:4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie szkolenia: „Provider metody Neuroflow wraz z rocznym dostępem do Platformy APD Medical”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskanajwiększą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone poniżej kryteria:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskanajwiększą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone poniżej kryteria:4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie szkolenia „Stymulacja traktu ustno-twarzowego”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskanajwiększą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone poniżej kryteria:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doswiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskanajwiększą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone poniżej kryteria:4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie szkolenia: „Ocena funkcjonalna traktu ustno-twarzowego. Mioterapia”.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskanajwiększą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone poniżej kryteria:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doswiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskanajwiększą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone poniżej kryteria:4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10