Przeprowadzenie międzypokoleniowych zajęć grupowych i indywidualnych w ramach Mobilnego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przeprowadzenie międzypokoleniowych zajęć grupowych i indywidualnych w ramach Mobilnego Klubu Integracji Lokalnej dla uczestników projektu: „Od Kulturowej Transformacji do Lokalnej Integracji”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPszczyna
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2024-06-06
  • ZamawiającyPSZCZYŃSKIE CENTRUM KULTURY
  • Data publikacji ogłoszenia2024-05-29
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00345186
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie międzypokoleniowych zajęć grupowych i indywidualnych w ramach Mobilnego Klubu Integracji Lokalnej dla uczestników projektu: „Od Kulturowej Transformacji do Lokalnej Integracji”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PSZCZYŃSKIE CENTRUM KULTURY

1.3.) Oddział zamawiającego: PCKUL

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000281312

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: PIASTOWSKA

1.5.2.) Miejscowość: Pszczyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pckul.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pckul.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie międzypokoleniowych zajęć grupowych i indywidualnych w ramach Mobilnego Klubu Integracji Lokalnej dla uczestników projektu: „Od Kulturowej Transformacji do Lokalnej Integracji”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8ecb854-1da7-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00345186

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00344945/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przeprowadzenie międzypokoleniowych zajęć grupowych i indywidualnych w ramach Mobilnego Klubu Integracji Lokalnej dla uczestników projektu: „Od Kulturowej Transformacji do Lokalnej Integracji”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt pn.: „Od Kulturowej Transformacji do Lokalnej Integracji”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b8ecb854-1da7-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy https://ezamowienia.gov.pl/pl/ w przypisanym postępowaniu.

Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
• w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia – Pani Aneta Mańko, codziennie w godzinach pracy PCKUL,
• w sprawach formalnych - Pani Agnieszka Gasz, codziennie w godzinach pracy PCKUL.

Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego, musi posiadać konto na platformie https://ezamowienia.gov.pl/pl/. Wykonawca posiadający konto na ww. platformie ma dostęp do niezbędnych formularzy, m.in.: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Więcej informacji dotyczących zakładania konta na platformie: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2020/11/ZKU-5.2.pdf.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy https://ezamowienia.gov.pl/pl/ (więcej informacji: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu).

Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych,
oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych
informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformie e-zamowienia.pl.

Dane postępowanie można wyszukać na Liście wszystkich
postępowań lub ze strony głównej platformy https://ezamowienia.gov.pl/pl/.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Pszczyńskie Centrum Kultury z siedzibą w Pszczynie (43-200) przy ul. Władysława Jagiełły 1, NIP: 6381015727, REGON: 000281312, www.pckul.pl, sekretariat@pckul.pl, zamowienia@pckul.pl.
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych pod adresem e-mail: iod@pckul.pl lub przesyłając korespondencję na adres administratora danych z dopiskiem "IOD".
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o Prawo zamówień publicznych, Wytyczne kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027 lub tożsame akty prawne, zwane dalej „Dokumentami”.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres minimum 5 lat od dnia zakończenia projektu, w ramach którego realizowane zostaje niniejsze zamówienie, za wyjątkiem sytuacji, gdzie przepisy szczególne wydłużają ten okres.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym przepisami Dokumentów, związanym z udziałem w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Dokumentów.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pani/Pan:
1. Na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących.
2. Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych.
3. Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
4. Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

Nie przysługuje Pani/Panu:
1. W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo usunięcia danych osobowych.
2. Prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
3. Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PCKUL.212.2.2024/10.24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 947000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja międzypokoleniowych zajęć grupowych i indywidualnych dla ok 275 osób uczestników projektu (uczestników wraz z otoczeniem) – z podziałem:

A. Wsparcie psychologiczne/ psychoterapeutyczne
B. Szkolenie „eko – transformacja”
C. Szkolenie trenerskie dla kobiet

Celem projektu jest podjęcie działań z zakresu integracji społecznej, aktywności lokalnej i poczucia tożsamości w tym rozwój aktywności społecznej oraz przygotowanie do akceptacji dla procesu transformacji i zmiany klimatycznej wśród 275 uczestników projektu i ich otoczenia w dowolnym wieku, poprzez udział w działaniach transformacji międzypokoleniowej w obszarach poprawiających jakość życia, podnoszących wiedzę i świadomość ekologiczną, edukacyjną, rozwojową, integracyjno-kulturalną w okresie do 30.06.2026 na rzecz mieszkańców i obszarów uczestniczących w procesie sprawiedliwej transformacji z terenu Miasta i Gminy Pszczyna. Uczestnikami projektu są osoby pełnosprawne (bezrobotne, pracujące, zagrożone wykluczeniem społecznym, naturalni liderzy w swoich społecznościach), osoby niepełnoletnie (uczące się), a także osoby z niepełnosprawnościami (intelektualnymi oraz fizycznymi).

A. Wsparcie psychologiczne/psychoterapeutyczne
Przeprowadzenie konsultacji indywidualnych/rozwojowych ze specjalistami psychologiem i/lub psychoterapeutą. W ramach poprawy jakości życia uczestników działania przewidziano bezpłatną formę udziału w konsultacjach psychologicznych i terapii indywidualnej/ grupowej lub rodzinnej zgodnie ze zdiagnozowanymi potrzebami uczestników. Konsultacje psychologiczne, terapia indywidualna/ grupowa lub rodzinna nie ma charakteru usług zdrowotnych możliwych do sfinansowania w ramach NFZ. Usługa ma za zadanie edukcje, zwiększenie świadomości uczestników i ich otoczenia w całym procesie prowadzonej transformacji międzypokoleniowej. Ma za zadanie wspierać rozumienie i pogłębianie identyfikacji z własną tożsamością pod kątem własnego dziedzictwa kulturowego, tożsamości seksualnej, potrzeb, przekonań religijnych, poglądów itp.
Każdy uczestnik będzie miał dostęp do poradnictwa psychologicznego/ psychoterapii w wymiarze średnio 8h (1h = 1 sesja 50 min). W przypadku zgłoszenia przez uczestnika zwiększonego zapotrzebowania na korzystanie z niniejszej formy wsparcia w szczególności wynikającej z nie zamkniętego procesu terapeutycznego, Wykonawca może zrealizować na jego rzecz zwiększoną ilość godzin za zgodą Zamawiającego, pod warunkiem niewykorzystania (rezygnacji) z puli przydzielonych godzin przez innych uczestników.

Cała grupa ok. 275 osób objęta będzie poradnictwem psychologicznym/ psychoterapią obejmującą minimum programowe, które powinno być dostosowane szczegółowo do potrzeb uczestnika w tym:
a) rozpoznawanie i transformowanie przekonań uczestników,
b) wspieranie w doświadczaniu trudności w pełnieniu ról społecznych w środowisku,
c) wspieranie rozumienia i pogłębianie identyfikacji z własną tożsamością,
d) wzmocnienie kompetencji międzypokoleniowych w rodzinie,
e) poprawiania/ korygowanie relacji międzypokoleniowych w rodzinie,
f) elementy pozwalające na przygotowanie do transformacji regionu,
g) wspomaganie rozwoju członków rodziny, budowanie postawy tolerancji i otwartości.



B. Szkolenie „eko-transformacja“

Zaplanowane działania stanowią odpowiedź na przeprowadzoną diagnozę i analizę potrzeb grupy docelowej. Koncentruje się ona na niskim poziomie posiadania kompetencji ekologicznych, sprzyjających procesowi transformacji myślenia. W efekcie na płaszczyźnie przemian pokoleniowych oraz środowiskowych niezbędne jest wdrożenie działań wzmacniających zieloną gospodarkę oraz przeciwdziałanie ubóstwu energetycznemu.. Szkolenia „eko-transformacja“ mają charakter edukacyjny i wpisują się w cele projektu tj. budowanie poczucia przynależności kulturalnej, posługiwania się tradycją, zwiększenie poziomu integracji kulturalnej, zwiększających wiedzę w dziedzinie zielonej gospodarki, ekologii oraz transformacji regionu związanej z przejściem na gospodarkę neutralną dla klimatu, przeciwdziałaniu ubóstwu energetycznemu, itd. po byłych terenach pogórniczych.
Minimum programowe zajęć:

a) rozpoznawanie i stosowanie rozwiązań ekologicznych w dziedzinie życia społecznego w środowisku lokalnym,
b) przygotowywania i wykorzystywania artykułów spożywczych przy zachowaniu zasady "0 waste",
c) zasady i sposoby segregacji odpadów oraz ich wykorzystywanie,
d) trening ekologiczny - jak żyć oszczędnie i zdrowo,
e) weryfikacja własnych przekonań związanych z ochroną przyrody i środowiska ,
f) modelowanie nowych przekonań ekologicznych za pomocą autorytetów,
g) analiza blokujących założeń,
h) ochrona środowiska podczas transformacji regionu.

Na etapie realizacji zajęć Wykonawca może dostosować program zajęć pod kątem potrzeb i oczekiwań grupy.

Całość zajęć powinna być prowadzona metodą warsztatową.



C. Szkolenie trenerskie dla kobiet
Zaplanowane działania stanowią odpowiedź na przeprowadzoną diagnozę i analizę potrzeb grupy docelowej. Koncentruje się ona na niskim poziomie posiadania przez kobiety świadomości własnych umiejętności, możliwości oraz potrzeb, co w efekcie doprowadziło do znaczącego osłabienia poczucia ich własnej wartości poprzez osadzenie w konkretnych rolach społecznych. W efekcie na płaszczyźnie przemian pokoleniowych oraz środowiskowych niezbędne jest wdrożenie działań poprawiających ich status oraz uwydatniających ich świadomość.
Minimum programowe zajęć:

a) rozpoznawanie wewnętrznych procesów decyzyjnych,
b) autoprezentacja nieświadoma i jej kształtowanie,
c) elementy przeniesienie i przeciw przeniesienia w relacjach,
d) znaczenie i budowanie wewnętrznego światopoglądu,
e) weryfikacja własnych strategii działania w tym stereotypów, schematów i granic,
f) modelowanie za pomocą autorytetów,
g) analiza blokujących założeń,
h) ograniczające przekonania i sposoby ich interpretacji,
i) wewnętrzna organizacja struktur czasu,
j) kobieta – lider, a proces transformacji regionu.


Na etapie realizacji zajęć Wykonawca może dostosować program zajęć pod kątem potrzeb i oczekiwań grupy.

Całość zajęć powinna być prowadzona metodą warsztatową.



WSZYSTKIE SZCZEGÓŁY ZOSTAŁY OPISANE W TREŚCI DOŁĄCZONYCH DOKUMENTÓW DO NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami, z uwzględnieniem odpowiednich współczynników wag (znaczenia wyrażonego w punktach) dla tych kryteriów oraz maksymalnej ilości punktów, jaką może otrzymać oferta za dane kryterium:

Kryterium:

Cena – 60 pkt.
Doświadczenie zawodowe – 40 pkt.

1. Cena: Oferta najkorzystniejsza cenowo/ najniższa cenowo oraz nie podlegająca odrzuceniu, otrzyma 60 pkt.

2. Doświadczenie zawodowe:
Kryterium dotyczy doświadczenia osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (instruktorów/trenerów/szkoleniowców), które w przypadku niniejszego zamówienia, ma znaczący wpływ na jakość jego wykonania. Punktacja kształtuje się następująco:

• W przypadku wsparcia psychologicznego/psychoterapeutycznego:

a) od 201 h do 249 h przeprowadzonej psychoterapii indywidualnej, przez osobę wyznaczoną do realizacji zamówienia – otrzyma 10 punktów;
b) od 250 h do 299 h przeprowadzonej psychoterapii indywidualnej, przez osobę wyznaczoną do realizacji zamówienia – otrzyma 20 punktów;
c) od 300 h do 349 h przeprowadzonej psychoterapii indywidualnej, przez osobę wyznaczoną do realizacji zamówienia – otrzyma 30 punktów;
d) od 350 h wzwyż przeprowadzonej psychoterapii indywidualnej, przez osobę wyznaczoną do realizacji zamówienia – otrzyma 40 punktów;

• W przypadku szkoleń „eko-transformacja “:

a) od 101 h do 149 h przeprowadzonych szkoleń/treningów/warsztatów o tematyce ekologicznej i/lub ochrony środowiska, przez osobę wyznaczoną do realizacji zamówienia – otrzyma 10 punktów;
b) od 150 h do 199 h przeprowadzonych szkoleń/treningów/warsztatów o tematyce ekologicznej i/lub ochrony środowiska, przez osobę wyznaczoną do realizacji zamówienia – otrzyma 20 punktów;
c) od 200 h do 249 h przeprowadzonych szkoleń/treningów/warsztatów o tematyce ekologicznej i/lub ochrony środowiska, przez osobę wyznaczoną do realizacji zamówienia – otrzyma 30 punktów;
d) od 250 h wzwyż przeprowadzonych szkoleń/treningów/warsztatów o tematyce ekologicznej i/lub ochrony środowiska, przez osobę wyznaczoną do realizacji zamówienia – otrzyma 40 punktów;

• W przypadku szkoleń trenerskich dla kobiet:

a) od 101 h do 149 h przeprowadzonych szkoleń/treningów/warsztatów o tematyce rozwoju osobistego, przez osobę wyznaczoną do realizacji zamówienia – otrzyma 10 punktów;
b) od 150 h do 199 h przeprowadzonych szkoleń/treningów/warsztatów o tematyce rozwoju osobistego, przez osobę wyznaczoną do realizacji zamówienia – otrzyma 20 punktów;
c) od 200 h do 249 h przeprowadzonych szkoleń/treningów/warsztatów o tematyce rozwoju osobistego, przez osobę wyznaczoną do realizacji zamówienia – otrzyma 30 punktów;
d) od 250 h wzwyż przeprowadzonych szkoleń/treningów/warsztatów o tematyce rozwoju osobistego, przez osobę wyznaczoną do realizacji zamówienia – otrzyma 40 punktów;

Zamawiający wyliczy doświadczenie zawodowe osób wskazanych do realizacji zamówienia (4 osoby do wsparcia psychologicznego, 2 osoby do szkoleń „eko-transformacja i 2 osoby do szkoleń trenerskich kobiet) za pomocą średniej arytmetycznej tj. łączna ilość zrealizowanych godzin w danej tematyce podzielona na ilość osób.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 6

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VI SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. Na podstawie art.112 ust. 2 pkt. 4) oraz art. 116 ustawy PZP, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, w przypadku:
a) doświadczenia Wykonawcy w realizacji poradnictwa psychologicznego i/lub prowadzenia terapii indywidualnej o wymiarze m.in. 2200 h łącznie w latach 2021-2023 świadczonych co najmniej dla łącznie 200 różnych uczestników/ podmiotów/ instytucji;
b) doświadczenia Wykonawcy w realizacji treningów i/lub szkoleń i/ lub warsztatów o tematyce rozwoju osobistego i ekologii w wymiarze m.in. 1750 h łącznie w latach 2021-2023 świadczonych co najmniej dla łącznie 200 różnych uczestników/ podmiotów/ instytucji;
c) potencjału technicznego Wykonawcy, potwierdzone, iż dysponuje lokalem/pomieszczeń oraz osobami umożliwiającymi wykonanie zamówienia. Wykonawca musi zapewnić potencjał lokalowy oraz kadrowy niezbędny do przeprowadzenia szkoleń i poradnictwa. Potencjał kadrowy musi być w pełni dyspozycyjny, zaś lokal spełniać musi standardy zgodnie z warunkami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
3. Ocenę spełnienia warunków podmiotowych i przedmiotowych udziału w postępowaniu, przeprowadzi osoba/osoby prowadząca/ce postępowanie po otwarciu ofert, zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty dokumentach.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego tj.: dokumentów potwierdzających, że Wykonawca posiada zdolność techniczną i zawodową:
a) doświadczenia Wykonawcy w realizacji poradnictwa psychologicznego i/lub prowadzenia terapii indywidualnej o wymiarze m.in. 2200 h łącznie w latach 2021-2023 świadczonych co najmniej łącznie dla 200 różnych uczestników/ podmiotów/ instytucji; niniejsze doświadczenie musi zostać potwierdzone odpowiednimi referencjami i/lub zaświadczeniami lub inna dokumentacją uwiarygadniającą posiadane doświadczenie;
b) doświadczenia Wykonawcy w realizacji treningów i/lub szkoleń i/ lub warsztatów o tematyce rozwoju osobistego i ekologii w wymiarze m.in. 1750 h łącznie w latach 2021-2023 świadczonych co najmniej łącznie dla 200 różnych uczestników/ podmiotów/ instytucji; niniejsze doświadczenie musi zostać potwierdzone odpowiednimi referencjami i/lub zaświadczeniami lub inna dokumentacją uwiarygadniającą posiadane doświadczenie;
c) potencjału technicznego Wykonawcy, potwierdzone, iż dysponuje lokalem oraz osobami umożliwiającymi wykonanie zamówienia. Wykonawca musi zapewnić potencjał lokalowy oraz kadrowy niezbędny do przeprowadzenia szkoleń i poradnictwa. Potencjał kadrowy musi być w pełni dyspozycyjny, zaś lokal spełniać musi standardy zgodnie z warunkami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Potwierdzeniem spełniania tych warunków jest sporządzenie przez Wykonawcę wykazu kadry oraz lokalu (załącznik nr 4 do niniejszej SWZ) uwzględniającego wymogi Zamawiającego oraz przedłożenie dokumentów, ustanowionych właściwymi przepisami prawa, potwierdzającymi wykształcenie uprawnienia i doświadczenie kadry oraz tytuł prawny do lokalu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w oryginale) w zakresie wskazanym w Rozdziale V SWZ - Załącznik nr 2 do SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe. Oświadczenie, o którym mowa powyżej, składa (wraz z ofertą) oddzielnie:
- każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
- podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy.


Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (w oryginale) – na Załączniku nr 3 w zakresie wskazanym w Rozdziale VI SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe. Oświadczenie, o którym mowa powyżej wraz z ofertą składa oddzielnie:
- każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
- podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta (w oryginale) składana jest pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Niniejszą ofertę należy sporządzić na formularzu, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.

Upoważnienie (pełnomocnictwo) lub inny dokument, potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (podpisania oferty), o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. Powyższy zapis stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby Wykonawcy.

Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie).

Oświadczenie (w oryginale), z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Zamawiający dopuszcza złożenie tego oświadczenia na formularzu ofertowym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy PZP, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3. W odniesieniu do warunków dotyczący wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w pkt. 2 i 3, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza złożenie tego oświadczenia na formularzu ofertowym.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w oparciu o art. 455 ust.1 pkt.1 PZP w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w załączniku nr 5 do niniejszego SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-06 06:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na platformie. Sposób złożenia oferty został opisany w instrukcji użytkownika dostępnej na portalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-06 07:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

WSZYSTKIE SZCZEGÓŁY ZOSTAŁY OKREŚLONE W OPUBLIKOWANYCH ZAŁĄCZNIKACH DO NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA
NAJNOWSZE ZLECENIE
Lekcje gry na pianinie - Częstochowa
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania25-06-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Jestem osobą dorosłą. Chciałem się zapytać o koszt lekcji gry na pianinie? Proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI