Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie międzypokoleniowych zajęć grupowych dla uczestników projektu: „CIDER-CLUBS – Kluby Międzypokoleniowej Transformacji”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej w Radzionkowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273752731
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kużaja
1.5.2.) Miejscowość: Radzionków
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-922
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ops.radzionkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.radzionkow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie międzypokoleniowych zajęć grupowych dla uczestników projektu: „CIDER-CLUBS – Kluby Międzypokoleniowej Transformacji”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e950e70-a6f4-4f40-8d83-f5bc53695309
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00402229
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054727/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Prowadzenie międzypokoleniowych zajęć grupowych dla uczestników projektu "CIDER-CLUBS" - Kluby Międzypokoleniowej Transformacji
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
"CIDER-CLUBS" - Kluby Międzypokoleniowej Transformacji
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2e950e70-a6f4-4f40-8d83-f5bc53695309
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy https://ezamowienia.gov.pl/pl/ w przypisanym postępowaniu.
2. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
• w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia – Pani Magdalena Dyrda, codziennie w godzinach pracy Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzionkowie,
• w sprawach formalnych - Pani Agnieszka Gasz, codziennie w godzinach pracy Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzionkowie.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego, musi posiadać konto na platformie https://ezamowienia.gov.pl/pl/. Wykonawca posiadający konto na ww. platformie ma dostęp do niezbędnych formularzy, m.in.: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Więcej informacji dotyczących zakładania konta na platformie: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2020/11/ZKU-5.2.pdf.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy https://ezamowienia.gov.pl/pl/ (więcej informacji: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu).
5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych,
oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych
informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformie e-zamowienia.pl.
6. Dane postępowanie można wyszukać na Liście wszystkich
postępowań lub ze strony głównej platformy https://ezamowienia.gov.pl/pl/.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Pomocy Społecznej w Radzionkowie z siedzibą przy ul. Kużaja 19, Radzionków (41-922), NIP: 6262444853, sekretariat@ops.radzionkow.pl.
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych pod adresem e-mail: a.gasz@ops.radzionkow.pl lub przesyłając korespondencję na adres administratora danych z dopiskiem "IOD".
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o Prawo zamówień publicznych, Wytyczne kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027 lub tożsame akty prawne, zwane dalej „Dokumentami”.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres minimum 5 lat od dnia zakończenia projektu, w ramach którego realizowane zostaje niniejsze zamówienie, za wyjątkiem sytuacji, gdzie przepisy szczególne wydłużają ten okres.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym przepisami Dokumentów, związanym z udziałem w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Dokumentów.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
Posiada Pani/Pan:
1. Na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących.
2. Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych.
3. Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
4. Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
Nie przysługuje Pani/Panu:
1. W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo usunięcia danych osobowych.
2. Prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
3. Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OPS-DAK.261.15.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Trening interpersonalny
To rodzaj zajęć grupowych, których celem jest rozwój umiejętności interpersonalnych – kompetencji w zakresie komunikowania się i budowania relacji z innymi ludźmi. Następuje on poprzez doświadczenie bycia w grupie i możliwość analizowania pojedynczych aspektów tego kontaktu. Trening umiejętności interpersonalnych opiera się na doświadczaniu głębokiej interakcji z ludźmi w bezpiecznych, kontrolowanych warunkach. Polega na ćwiczeniu nowych zachowań, konfrontowaniu związanych z nimi odczuć, emocji. Jako taki nastawiony jest głównie na pogłębianie zdolności potrzebnych w relacjach międzyludzkich. Jednocześnie jednak pozwala na lepsze poznanie samego siebie i umożliwia pracę nad indywidualnym rozwojem.
Ilość osób: ok. 200 osób
Ilość grup: 20 grup
Ilość osób w 1 grupie: ok. 10 osób
Ilość spotkań dla 1 grupy: 5 spotkań/dni (ciągiem)
preferowany czasookres realizacji treningów zawiera dwa dni weekendowe, dla młodzieży uczącej się będzie to okres wolny od nauki np. wakacje, ferie;
Wymiar godzinowy dla 1 grupy: 1 spotkanie = 8 godzin zegarowych
5 spotkań = 40 godzin zegarowych
Forma prowadzenia spotkań: dostosowana do wieku, potrzeb
i oczekiwań uczestników/czek projektu
Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 31.12.2025 r.
Dodatkowo podczas treningu będą kształtowane i pogłębiane wśród uczestników/uczestniczek umiejętności potrzebne do budowania i wspierania wzmacniających relacji. Każda z osób będzie miała możliwość lepszego poznania siebie (mocne i słabe strony), zidentyfikowania obszarów nad którymi chce pracować, rozwijać kompetencje takie jak: efektywne porozumiewanie się z innymi ludźmi, asertywność, zachowanie się w sytuacjach trudnych, konfliktowych, radzenie sobie ze stresem, zarządzanie własnymi emocjami, wzmocnienie samooceny.
Minimum programowe dla każdej grupy:
a) rozpoznawanie i transformowanie przekonań uczestników/uczestniczek,
b) wspieranie w doświadczaniu trudności w pełnieniu ról społecznych w środowisku,
c) wspieranie rozumienia i pogłębianie identyfikacji z własną tożsamością,
d) wzmocnienie kompetencji międzypokoleniowych w rodzinie,
e) poprawiania/korygowanie relacji międzypokoleniowych w rodzinie,
f) elementy pozwalające na przygotowanie do transformacji regionu,
g) wspomaganie rozwoju członków rodziny, budowanie postawy tolerancji i otwartości.
Wykonawca powinien mieć indywidualne podejście do specyficznych potrzeb uczestników/uczestniczek. Każda ok. 10 osobowa grupa objęta być musi programem obejmującym w.w minimum programowe, które powinno być dostosowane szczegółowo do możliwości i posiadanych zasobów grupy.
Minimalne wymagania wobec każdej osoby prowadzącej:
a) Wykształcenie: wyższe mgr psychologiczne, poświadczone dyplomem ukończenia studiów oraz posiadany zrealizowany lub w trakcie realizacji kurs atestowany przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne lub Polskie Towarzystwo Psychologiczne lub równoważny, poświadczone stosownym zaświadczeniem;
b) Doświadczenie: przeprowadzenie min. 100 godzin treningu interpersonalnego i/lub terapii grupowej i/lub terapii indywidualnej, poświadczone stosownym zaświadczeniem lub referencjami podmiotu dla którego świadczone były usługi.
Ze względu na krótki okres realizacji projektu, Wykonawca zobligowany jest do posiadania w dyspozycji/ gotowości (co potwierdzi stosownymi oświadczeniami do oferty) min. 4 osób do zrealizowania zajęć. Wskazanym jest, iż każda osoba będzie realizowała zajęcia z przydzielonymi do nich osobami, co podyktowane jest zachowaniem ciągłości zawiązanej relacji typu: terapeuta - grupa. W zależności od potrzeb Zamawiającego poszczególne osoby będą zobligowane do obejmowania zajęciami przyporządkowanych do nich grup w terminach i harmonogramie zajęć narzuconym przez Wykonawcę. W uzasadnionych przypadkach w trakcie trwania zajęć będzie istniała możliwość wymiany trenera na innego, który będzie spełniał równoważne wymagania wskazane przez Zamawiającego w niniejszym postepowaniu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami, z uwzględnieniem odpowiednich współczynników wag (znaczenia wyrażonego w punktach) dla tych kryteriów oraz maksymalnej ilości punktów, jaką może otrzymać oferta za dane kryterium:
Kryterium:
Cena – 60 pkt.
Doświadczenie zawodowe – 40 pkt.
1. Cena: Oferta najkorzystniejsza cenowo/ najniższa cenowo oraz nie podlegająca odrzuceniu, otrzyma 60 pkt. – DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI POSTĘPOWANIA.
2. Doświadczenie zawodowe:
Kryterium dotyczy doświadczenia osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (instruktorów/trenerów/szkoleniowców), które w przypadku niniejszego zamówienia, ma znaczący wpływ na jakość jego wykonania. Punktacja kształtuje się następująco:
Opis sposobu obliczania punktacji ofert (dotyczy wszystkich części postępowania) odbywać się będzie na podstawie poniższego wzoru:
x=(C1/(C2 ) x 60)+(D2/D1 x 40)
gdzie:
x – ostateczna ilość punktów
C1 – najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert
C2 – cena oferty badanej
D2 – ostateczna ilość punktów doświadczenia trenerów badanej oferty
D1 – maksymalna liczba punktów doświadczenia trenerów
WSZYSTKO SZCZEGÓŁOWO DO KAŻDEJ CZĘSCI ZOSTAŁO OPISANE W SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Szkolenie „Lider Zmiany Społecznej“
Szkolenie trenerskie z zakresu wspierania kompetencji managerskich i liderskich w szczególności kobiet w zakresie - minimum programowe formy wspierającej:
a) rozpoznawanie wewnętrznych procesów decyzyjnych,
b) autoprezentacja nieświadomej i jej kształtowania,
c) elementy przeniesienia i przeciw przeniesienia w relacjach,
d) znaczenie i budowanie wewnętrznego światopoglądu,
e) weryfikacja własnych strategii działania w tym stereotypów, schematów i granic,
f) modelowanie za pomocą autorytetów,
g) analiza blokujących założeń,
h) ograniczające przekonania i sposoby ich interpretacji,
i) wewnętrzna organizacja struktur czasu,
j) kobieta – lider, a proces transformacji regionu.
Na etapie realizacji zajęć Wykonawca może poszerzyć program zajęć pod kątem potrzeb i oczekiwań grupy. Całość zajęć powinna być prowadzona metodą warsztatową.
Ilość osób: ok. 60 kobiet
Ilość grup: 6 grup
Ilość osób w 1 grupie: ok. 10 osób
Wymiar godzinowy dla 1 grupy: łącznie 64 godziny zegarowe
Całkowity wymiar godzinowy: 384 godziny zegarowe
Forma prowadzenia spotkań: dostosowana do wieku, potrzeb
i oczekiwań uczestniczek projektu
Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 30.05.2026 r.
Minimalne wymagania wobec każdej osoby prowadzącej:
a) Wykształcenie: wyższe mgr. i/lub lic. i/lub szkoła policealna z zakresu nauk społecznych lub specjalistyczne w zakresie doradztwa indywidualnego. Pod pojęciem „wykształcenie wyższe z zakresu nauk społecznych” należy rozumieć ukończenie co najmniej jednego z niżej wymienionych obszarów: antropologia i/lub cybernetyka społeczna i/lub socjocybernetyka i/lub ekonomia i/lub etnografia, etnologia i/lub geografia i/lub historia i/lub nauki o bezpieczeństwie i/lub nauki o obronności i/lub nauki o rodzinie i/lub nauki prawne i/lub pedagogika i/lub politologia i/lub polityka społeczna i/lub praca socjalna i/lub prawo i/lub psychologia i/lub religioznawstwo i/lub socjologia i/lub stosunki międzynarodowe i/lub studia nad rozwojem i/lub filozofia i/lub terapia zajęciowa. Zamawiający dopuszcza również wykształcenie w postaci kwalifikacyjnych studiów z zakresu m.in.: pedagogiki, zarządzania, marketingu, doradztwa zawodowego lub potwierdzone certyfikatem posiadanie kwalifikacji trenerskich;
b) Doświadczenie: przeprowadzenie min. 100 godzin zajęć z zakresu szkoleń/treningów/warsztatów o tematyce liderskiej lub menadżerskiej lub rozwoju osobistego, poświadczone stosownym zaświadczeniem lub referencjami podmiotu dla którego świadczone były usługi.
Ze względu na krótki okres realizacji projektu, Wykonawca zobligowany jest do posiadania w dyspozycji/ gotowości (co potwierdzi stosownymi oświadczeniami do oferty) min. 2 osób do zrealizowania zajęć. Wskazanym jest, iż każda osoba będzie realizowała zajęcia z przydzielonymi do nich osobami, co podyktowane jest zachowaniem ciągłości zawiązanej relacji typu: trener - uczestnik. W zależności od potrzeb Zamawiającego poszczególne osoby będą zobligowane do obejmowania zajęciami przyporządkowanych do nich grup w terminach i harmonogramie zajęć narzuconym przez Wykonawcę. W uzasadnionych przypadkach w trakcie trwania zajęć będzie istniała możliwość wymiany trenera na innego, który będzie spełniał równoważne wymagania wskazane przez Zamawiającego w niniejszym postepowaniu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-05-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami, z uwzględnieniem odpowiednich współczynników wag (znaczenia wyrażonego w punktach) dla tych kryteriów oraz maksymalnej ilości punktów, jaką może otrzymać oferta za dane kryterium:
Kryterium:
Cena – 60 pkt.
Doświadczenie zawodowe – 40 pkt.
1. Cena: Oferta najkorzystniejsza cenowo/ najniższa cenowo oraz nie podlegająca odrzuceniu, otrzyma 60 pkt. – DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI POSTĘPOWANIA.
2. Doświadczenie zawodowe:
Kryterium dotyczy doświadczenia osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (instruktorów/trenerów/szkoleniowców), które w przypadku niniejszego zamówienia, ma znaczący wpływ na jakość jego wykonania. Punktacja kształtuje się następująco:
Opis sposobu obliczania punktacji ofert (dotyczy wszystkich części postępowania) odbywać się będzie na podstawie poniższego wzoru:
x=(C1/(C2 ) x 60)+(D2/D1 x 40)
gdzie:
x – ostateczna ilość punktów
C1 – najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert
C2 – cena oferty badanej
D2 – ostateczna ilość punktów doświadczenia trenerów badanej oferty
D1 – maksymalna liczba punktów doświadczenia trenerów
WSZYSTKO SZCZEGÓŁOWO DO KAŻDEJ CZĘSCI ZOSTAŁO OPISANE W SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Spotkania z kobietami
Głownym celem spotkań kobiet z kobietami jest podniesienie ich wiedzy, wsparcie ich kompetencji menagerskich, umocnienie roli kobiety w świecie, a także podniesienie świadomości na temat zarządzania różnorodnościa. Dlatego w ramach projektu zaplanowano spotkania z:
1) Sportowczynią
2) Pisarką/ dziennikarką /blogerka / influencerka
3) Bizneswoman
4) Polityczką
5) Artystką
6) Kobietą prowadzącą warsztat rzemieślniczy
7) Kobieta prowadząca ekologiczą działalność
8) Kobietą łamiąca stereotypy (wykonującą zawód uważany jako typowo dla mężczyzny)
Metoda prowadzenia spotkań:
ad.1 ) wykład trwający min. 60 min + panel dyskusyjny np. na temat osiągnieć sportowych, zdrowego stylu życia, treningów;
ad. 2) wykład trwający min. 60 min + warsztaty np. na temat sposobu prowadzenia socjal mediów, pisania artykułu;
ad. 3) wykład trwający min. 60 min + panel dyskusyjny np. na temat zakładania wlasnej działalności, prowadznia firmy, zarządzania działalnością gospodarczą;
ad. 4) wykład trwający min. 60 min + panel dyskusyjny np. na tematy polityczne, kierownictwa w samorządzie terytorialnym;
ad. 5) wykład trwający min. 60 min + warsztaty z danej dziedziny malowania, taneczne, muzyczne, itd.;
ad. 6) wykład trwający min. 60 min + warsztat robienia rzemiosła;
ad. 7) wykład trwający min. 60 min + warsztaty ekologiczne;
ad. 8) wykład trwający min. 60 min + panel dyskusyjny dotyczący łamania stereotypów
Ilość osób: ok. 180 kobiet
Ilość grup: 6 grup
3 grupy w jednej edycji
Ilość osób w 1 grupie: ok. 30 kobiet
Ilość spotkań dla 1 grupy: 8 spotkań
Wymiar godzinowy dla 1 spotkania: 4 godziny zegarowe:
Wymiar godzinowy dla 1 grupy: 32 godziny zegarowe
Wymiar godzinowy łącznie: 32 h x 6 grup = 192 godzin zegarowych
Ilość spotkań łącznie: 8 spotkań x 6 grup = 48 spotkań
Forma prowadzenia spotkań: dostosowana do wieku, potrzeb
i oczekiwań uczestniczek/ków projektu
Metoda: warsztatowa
wykład 1 godzina + 3 godziny warsztatów
Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 30.05.2026 r.
Minimalne wymagania wobec każdej osoby prowadzącej:
ad. 1) Kobieta, która wzięła udział w zawodach sportowych w jakiejkolwiek dziedzinie sportu
na szczeblu min. wojewódzkim;
ad. 2) Kobieta, która jest:
- autorką min. 1 książki i/lub publikacji
i/lub
-kobieta, która posiada min. 2 letnie doświadczenie dziennikarskie i jest autorką min. 10 artykułów opublikowanych w gazecie lub internecie;
i/lub
- kobieta, która prowadzi blog internetowy od min. 2 lat;
i/lub
- kobieta, która prowadzi konto w socjal mediach i posiada min. 2000 obserwatorów.
ad. 3) Kobieta, która jest co najmniej od 2 lat właścicielem i/lub menagerem, i/lub dyrektorem firmy i/lub prezesem firmy, która działa na rynku pracy min. 2 lata i zatrudnia min. 5 osób – potwierdzone odpowiednią umową o pracę/zlecenie/dzieło i/lub potwierdzony wpisem do CEIDG.
ad. 4) Kobieta, która działa w polityce od min. 2 lat i/lub piastuje kierwonicze stanowisko w samorządzie terytorialnym od min. 2 lat.
ad. 5) Kobieta, która od conajmniej 6 miesięcy prowadzi działalność artystyczną np. malarską, aktorską, muzyczną, taneczną i może to potwierdzić odpowiednią umową o pracę/zlecenie/dzieło/wpisem do CEIDG i/lub min. dwoma rezultatami/dziełami/wytworami swojej pracy.
ad. 6) Kobieta, która od min. 2 lat prowadzi warsztat rzemieślniczy potwierdzony wpisem do CEIDG.
ad. 7) Kobieta, która od min. 2 lat prowadzi działalność o charakterze ekologicznym potwierdzoną wpisem do CEIDG.
ad. 8) Kobieta, która od min. 6 miesięcy wykonuje tzw. „męski zawód“ np. jest kominiarzem, malarzem, tynkarzem, sternikiem, strażakiem, hydraulikiem, didżejem, kafelkarzem, spawaczem, brukarzem, cieślą, dekarzem, szklarzem, murarzem, lakiernikiem, mechanikiem pojazdów samochodowych, kierowcą autobusu/tramwaju, jest kierowcą TIR-a, kierownikiem budowy, elektrykiem, kowalem potwierdzone odpowiednią umową o pracę/zlecenie/dzieło/wpisem do CEIDG.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-05-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami, z uwzględnieniem odpowiednich współczynników wag (znaczenia wyrażonego w punktach) dla tych kryteriów oraz maksymalnej ilości punktów, jaką może otrzymać oferta za dane kryterium:
Kryterium:
Cena – 60 pkt.
Doświadczenie zawodowe – 40 pkt.
1. Cena: Oferta najkorzystniejsza cenowo/ najniższa cenowo oraz nie podlegająca odrzuceniu, otrzyma 60 pkt. – DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI POSTĘPOWANIA.
2. Doświadczenie zawodowe:
Kryterium dotyczy doświadczenia osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (instruktorów/trenerów/szkoleniowców), które w przypadku niniejszego zamówienia, ma znaczący wpływ na jakość jego wykonania. Punktacja kształtuje się następująco:
Opis sposobu obliczania punktacji ofert (dotyczy wszystkich części postępowania) odbywać się będzie na podstawie poniższego wzoru:
x=(C1/(C2 ) x 60)+(D2/D1 x 40)
gdzie:
x – ostateczna ilość punktów
C1 – najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert
C2 – cena oferty badanej
D2 – ostateczna ilość punktów doświadczenia trenerów badanej oferty
D1 – maksymalna liczba punktów doświadczenia trenerów
WSZYSTKO SZCZEGÓŁOWO DO KAŻDEJ CZĘSCI ZOSTAŁO OPISANE W SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4. EKO warsztaty i EKO spotkania
Zaplanowane działania stanowią odpowiedź na przeprowadzoną diagnozę i analizę potrzeb grupy docelowej. Koncentruje się ona na niskim poziomie posiadania kompetencji ekologicznych, sprzyjających procesowi transformacji myślenia. W efekcie na płaszczyźnie przemian pokoleniowych oraz środowiskowych niezbędne jest wdrożenie działań wzmacniających zieloną gospodarkę oraz przeciwdziałanie ubóstwu energetycznemu.. EKO zajęcia mają charakter edukacyjny i wpisują się w cele projektu tj. budowanie poczucia przynależności kulturalnej, posługiwania się tradycją, zwiększenie poziomu integracji kulturalnej, zwiększających wiedzę w dziedzinie zielonej gospodarki, ekologii oraz transformacji regionu związanej z przejściem na gospodarkę neutralną dla klimatu, przeciwdziałaniu ubóstwu energetycznemu, itd. po byłych terenach pogórniczych.
Część zajęć powinna być prowadzona metodą warsztatową - zajęcia EKO warsztatów powinny mieć na celu wytworzenie konkretnego elementu pracy, dzieła związanego z przeprowadzoną tematyką.
EKO spotkania powinny mieć formę prelekcji, pogadanek z osobami które na co dzień pracują w sektorze ochrony środowiska, które przybliżą uczestnikom tematykę z tym związaną, opowiedzą ciekawostki z branży, porozmawiają o planowanych akcjach i przedsięwzięciach wykorzystujących najnowsze technologie do ochrony środowiska i oszczędności energetycznych.
Ilość osób: ok. 200 osób
Ilość grup: 18 grup
Ilość osób w 1 grupie: ok. 10-12 osób
Ilość spotkań dla 1 grupy: 8 spotkań
Wymiar godzinowy dla 1 spotkania: 4 godziny zegarowe:
a) 3 godziny EKO warsztatu,
b) 1 godzina EKO spotkania
Wymiar godzinowy dla 1 grupy: 32 godziny zegarowe
Wymiar godzinowy łącznie: 32 h x 18 grup = 576 godzin zegarowych
Ilość spotkań łącznie: 8 spotkań x 18 grup = 144 spotkań
Forma prowadzenia spotkań: dostosowana do wieku, potrzeb
i oczekiwań uczestniczek/ków projektu
Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 30.05.2026 r.
Minimum programowe dla każdej grupy:
a) rozpoznawanie i stosowanie rozwiązań ekologicznych w dziedzinie życia społecznego w środowisku lokalnym;
b) przygotowywania i wykorzystywania artykułów spożywczych przy zachowaniu zasady "0 waste";
c) zasady i sposoby segregacji odpadów oraz ich wykorzystywanie;
d) trening ekologiczny - jak żyć oszczędnie i zdrowo;
e) weryfikacja własnych przekonań związanych z ochroną przyrody i środowiska;
f) odelowanie nowych przekonań ekologicznych za pomocą autorytetów;
g) analiza blokujących założeń;
h) zrównoważony rozwój dla Gminy Radzionków;
Na etapie realizacji zajęć Wykonawca może poszerzyć program zajęć pod kątem potrzeb i oczekiwań grupy.
Minimalne wymagania wobec każdej osoby prowadzącej :
a) osoba, która na co dzień pracuje w sektorze ochrony środowiska;
b) osoba, która przeprowadziła min. 100 godzin zajęć z zakresu szkoleń/treningów/prelekcji/spotkań/warsztatów o tematyce ekologicznej i/lub ochrony środowiska i/lub nowej technologii w ekologii, poświadczone stosownym zaświadczeniem lub referencjami podmiotu, dla którego świadczone były usługi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-05-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami, z uwzględnieniem odpowiednich współczynników wag (znaczenia wyrażonego w punktach) dla tych kryteriów oraz maksymalnej ilości punktów, jaką może otrzymać oferta za dane kryterium:
Kryterium:
Cena – 60 pkt.
Doświadczenie zawodowe – 40 pkt.
1. Cena: Oferta najkorzystniejsza cenowo/ najniższa cenowo oraz nie podlegająca odrzuceniu, otrzyma 60 pkt. – DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI POSTĘPOWANIA.
2. Doświadczenie zawodowe:
Kryterium dotyczy doświadczenia osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (instruktorów/trenerów/szkoleniowców), które w przypadku niniejszego zamówienia, ma znaczący wpływ na jakość jego wykonania. Punktacja kształtuje się następująco:
Opis sposobu obliczania punktacji ofert (dotyczy wszystkich części postępowania) odbywać się będzie na podstawie poniższego wzoru:
x=(C1/(C2 ) x 60)+(D2/D1 x 40)
gdzie:
x – ostateczna ilość punktów
C1 – najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert
C2 – cena oferty badanej
D2 – ostateczna ilość punktów doświadczenia trenerów badanej oferty
D1 – maksymalna liczba punktów doświadczenia trenerów
WSZYSTKO SZCZEGÓŁOWO DO KAŻDEJ CZĘSCI ZOSTAŁO OPISANE W SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5. Warsztaty „pamięć i tożsamość“
Warsztaty „pamięć i tożsamość“ mają na celu jak najlepiej przybliżyć lokalnej społeczności charakterystykę Radzionkowa oraz wzmocnić poczucie więzi z danym terytorium, przy realizacji niniejszych działań zostanie wykorzystany potencjał Gminy Radzionków, np. Muzeum Chleba, Mini Skansen Górniczy w Radzionkowie czy Śląski Ogród Botaniczny w Radzionkowie.
Ilość osób: ok. 200 osób
Ilość edycji: 2 edycje
Ilość osób w 1 edycji: ok. 100 osób
Ilość grup: 6 grup
3 grupy w jednej edycji
Ilość osób w 1 grupie: ok. 33 osoby
Ilość spotkań dla 1 grupy: 2 spotkania/warsztaty
Wymiar godzinowy dla 1 spotkania: od 4 do 8 godzin zegarowych
Ilość spotkań łącznie: 2 spotkania x 6 grup = 12 spotkań/warsztatów
Forma prowadzenia spotkań: dostosowana do wieku, potrzeb
i oczekiwań uczestniczek/ków projektu
Metoda: warsztatowa
Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 30.05.2026 r.
Minimum programowe:
a) WARSZTAT NR 1, głównie opierający się na warsztatach, spotkaniach stricte rękodzielniczych z nawiązaniem do kultury oraz tradycji lokalnej społeczności. Wykonawca zorganizuje warsztaty praktycznych z interesującymi, ciekawymi ludźmi, działającymi na terenie Radzionkowa w zakładach pracy/ fabrykach, itp. (np. warsztaty z osobami wykonującymi rzadko spotykane, ginące zawody, np: garbarz, szewc, kaletnik, młynarz, klucznik, kowal, ceglarz, garncarz, itp);
Przykładowy scenariusz warsztatów:
- osoba prowadząca zajęcia – omawiająca specyfikę zawodu kaletnika lub garbarza z przykładami praktycznymi oraz instrukcją wykonania własnego, skórzanego portfela;
- materiały, np. skóry do własnoręcznego wyrobu portfela pod okiem lokalnego fachowca wraz z niezbędnymi narzędziami;
- wynajem zakładu pracy/fabryki;
- poczęstunek drobny;
- poczęstunek ciepły;
- transport osób ze szczególnymi potrzebami;
-zapewnienie tłumacza polskiego języka migowego lub asystenta osobistego.
b) WARSZTAT NR 2: głównie opierający się na warsztatach terenowych/grach miejskich realizowanych na lokalnym terenie z nawiązaniem do kultury oraz tradycji lokalnej społeczności. Wykonawca zorganizuje różnego typu warsztaty terenowe/gry miejskie, np. mapowanie miasta – stworzenie mapy miejsc przyjaznych oraz barier dla osób z niepełnosprawnością, które występują w Radzionkowie lub edukacje ekologiczną- przybliżenie życia i zapotrzebowań owadów i ptaków w mieście, pokazanie zielonych terenów Radzionkowa oraz zachęcenie do uważnego rozglądania się dookoła w poszukiwaniu ciekawych miejsc, zakątków, elementów krajobrazu lub odnalezienie zaginionej kroniki szkoły wiejskiej - ma za zadanie zintegrować młodych mieszkańców i wzbudzić zainteresowanie miejscowością i jej historią, itp.
Warsztaty dla różnych grup muszą się różnić tematyką oraz specyfiką.
Na etapie realizacji zajęć Wykonawca może poszerzyć program zajęć pod kątem potrzeb i oczekiwań grupy.
Minimalne wymagania wobec każdej osoby prowadzącej:
c) Wykształcenie: średnie ogólnokształcące i/lub zasadnicze zawodowe i/lub wyższe zawodowe z zakresu: pedagogika, turystyka, architektura krajobrazu;
a) Doświadczenie: przeprowadzenie min. 100 godzin zajęć z zakresu szkoleń/treningów/warsztatów o tematyce animujących działań kulturalnych i aktywizujących społeczność, poświadczone stosownym zaświadczeniem lub referencjami podmiotu dla którego świadczone były usługi.
Ze względu na krótki okres realizacji projektu, Wykonawca zobligowany jest do posiadania w dyspozycji/ gotowości (co potwierdzi stosownymi oświadczeniami do oferty) min. 2 osób do zrealizowania zajęć. Wskazanym jest, iż każda osoba będzie realizowała zajęcia z przydzielonymi do nich osobami, co podyktowane jest zachowaniem ciągłości zawiązanej relacji typu: trener - uczestnik. W zależności od potrzeb Zamawiającego poszczególne osoby będą zobligowane do obejmowania zajęciami przyporządkowanych do nich grup w terminach i harmonogramie zajęć narzuconym przez Wykonawcę. W uzasadnionych przypadkach w trakcie trwania zajęć będzie istniała możliwość wymiany trenera na innego, który będzie spełniał równoważne wymagania wskazane przez Zamawiającego w niniejszym postepowaniu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-05-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami, z uwzględnieniem odpowiednich współczynników wag (znaczenia wyrażonego w punktach) dla tych kryteriów oraz maksymalnej ilości punktów, jaką może otrzymać oferta za dane kryterium:
Kryterium:
Cena – 60 pkt.
Doświadczenie zawodowe – 40 pkt.
1. Cena: Oferta najkorzystniejsza cenowo/ najniższa cenowo oraz nie podlegająca odrzuceniu, otrzyma 60 pkt. – DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI POSTĘPOWANIA.
2. Doświadczenie zawodowe:
Kryterium dotyczy doświadczenia osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (instruktorów/trenerów/szkoleniowców), które w przypadku niniejszego zamówienia, ma znaczący wpływ na jakość jego wykonania. Punktacja kształtuje się następująco:
Opis sposobu obliczania punktacji ofert (dotyczy wszystkich części postępowania) odbywać się będzie na podstawie poniższego wzoru:
x=(C1/(C2 ) x 60)+(D2/D1 x 40)
gdzie:
x – ostateczna ilość punktów
C1 – najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert
C2 – cena oferty badanej
D2 – ostateczna ilość punktów doświadczenia trenerów badanej oferty
D1 – maksymalna liczba punktów doświadczenia trenerów
WSZYSTKO SZCZEGÓŁOWO DO KAŻDEJ CZĘSCI ZOSTAŁO OPISANE W SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VI SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. Na podstawie art.112 ust. 2 pkt. 4) oraz art. 116 ustawy PZP, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, w przypadku:
• CZĘŚCI NUMER 1: doświadczenia Wykonawcy w realizacji treningów interpersonalnych o wymiarze m.in. 500 h łącznie w latach 2021-2024 świadczonych co najmniej dla łącznie 150 różnych uczestników/ podmiotów/ instytucji;
oraz
potencjału technicznego Wykonawcy, potwierdzone, iż dysponuje lokalem/pomieszczeń oraz osobami umożliwiającymi wykonanie zamówienia. Wykonawca musi zapewnić potencjał lokalowy oraz kadrowy niezbędny do przeprowadzenia szkoleń/treningów/warsztatów.
• CZĘŚCI NUMER 2: doświadczenia Wykonawcy w realizacji treningów i/lub szkoleń i/ lub warsztatów o tematyce rozwoju osobistego m.in. 300 h łącznie w latach 2021-2024 świadczonych co najmniej dla łącznie 150 różnych uczestników/ podmiotów/ instytucji;
oraz
potencjału technicznego Wykonawcy, potwierdzone, iż dysponuje lokalem/pomieszczeń oraz osobami umożliwiającymi wykonanie zamówienia. Wykonawca musi zapewnić potencjał lokalowy oraz kadrowy niezbędny do przeprowadzenia szkoleń/treningów/warsztatów.
• CZĘŚCI NUMER 3: doświadczenia Wykonawcy w realizacji treningów i/lub szkoleń i/ lub warsztatów o tematyce związanej z nabyciem nowych umiejętności i/lub kompetencji ogólnych i/lub zawodowych przez kobiety m.in. 200 h łącznie w latach 2021-2024 świadczonych co najmniej dla łącznie 150 różnych uczestników/ podmiotów/ instytucji;
oraz
potencjału technicznego Wykonawcy, potwierdzone, iż dysponuje lokalem/pomieszczeń oraz osobami umożliwiającymi wykonanie zamówienia. Wykonawca musi zapewnić potencjał lokalowy oraz kadrowy niezbędny do przeprowadzenia szkoleń/treningów/warsztatów.
• CZĘŚCI NUMER 4: doświadczenia Wykonawcy w realizacji treningów i/lub szkoleń i/ lub warsztatów o tematyce ekologicznej i/lub ochrony środowiska m.in. 300 h łącznie w latach 2021-2024 świadczonych co najmniej dla łącznie 150 różnych uczestników/ podmiotów/ instytucji;
oraz
potencjału technicznego Wykonawcy, potwierdzone, iż dysponuje lokalem/pomieszczeń oraz osobami umożliwiającymi wykonanie zamówienia. Wykonawca musi zapewnić potencjał lokalowy oraz kadrowy niezbędny do przeprowadzenia szkoleń/treningów/warsztatów.
• CZĘŚCI NUMER 5: doświadczenia Wykonawcy w realizacji treningów i/lub szkoleń i/ lub warsztatów o tematyce animujących działań kulturalnych i aktywizujących społeczność z uwzględnieniem poczucia tożsamości z danym terytoriumm min. 100 h łącznie w latach 2021-2024 świadczonych co najmniej dla łącznie 150 różnych uczestników/ podmiotów/ instytucji;
oraz
potencjału technicznego Wykonawcy, potwierdzone, iż dysponuje osobami umożliwiającymi wykonanie zamówienia. Wykonawca musi zapewnić potencjał kadrowy niezbędny do przeprowadzenia szkoleń/treningów/warsztatów.
3. Ocenę spełnienia warunków podmiotowych i przedmiotowych udziału w postępowaniu, przeprowadzi osoba/osoby prowadząca/ce postępowanie po otwarciu ofert, zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty dokumentach.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego tj.: dokumentów potwierdzających, że Wykonawca posiada zdolność techniczną i zawodową:
SZCZEGÓŁOWO OPISANE W SWZ - W ZALEŻNOŚCI DO CZĘŚCI POSTĘPOWANIA
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Dokumenty składane przez wszystkich Wykonawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
A. Oferta (w oryginale) składana jest pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Niniejszą ofertę należy sporządzić na formularzu, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
B. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w oryginale) w zakresie wskazanym w Rozdziale V SWZ - Załącznik nr 2 do SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe. Oświadczenie, o którym mowa powyżej, składa (wraz z ofertą) oddzielnie:
- każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
- podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy.
C. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (w oryginale) – na Załączniku nr 3 w zakresie wskazanym w Rozdziale VI SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe. Oświadczenie, o którym mowa powyżej wraz z ofertą składa oddzielnie:
- każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
- podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy.
D. Wykaz potencjału technicznego Wykonawcy (w oryginale) zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe.
E. Upoważnienie (pełnomocnictwo) lub inny dokument, potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (podpisania oferty), o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. Powyższy zapis stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby Wykonawcy.
F. Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie).
G. Oświadczenie (w oryginale), z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Zamawiający dopuszcza złożenie tego oświadczenia na formularzu ofertowym.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy PZP, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3. W odniesieniu do warunków dotyczący wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w pkt. 2 i 3, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza złożenie tego oświadczenia na formularzu ofertowym.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 5 do niniejszego SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w oparciu o art. 455 ust.1 pkt.1 PZP w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w załączniku nr 5 do niniejszego SWZ.
3. Przed zawarciem umowy należy dopełnić formalności, które zostały wskazane w SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-17 07:00
8.2.) Miejsce składania ofert: EZAMOWIENIA.GOV.PL
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-17 08:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni