Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie kursu stylizacji paznokci wersja rozszerzona z pakietem startowym dla uczestników projektu „Aktywni Zawodowo”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Świecki
1.3.) Oddział zamawiającego: Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350978
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: gen. Józefa Hallera 9
1.5.2.) Miejscowość: Świecie
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 525683247
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jakubik.a@oswiata.csw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzeas-swiecie.rbip.mojregion.info/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie kursu stylizacji paznokci wersja rozszerzona z pakietem startowym dla uczestników projektu „Aktywni Zawodowo”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68570ea9-179e-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00185850
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00177390/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przeprowadzenie kursu stylizacji paznokci wersja rozszerzona z pakietem startowym dla uczestników projektu "Aktywni zawodowo".
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt „Aktywni Zawodowo” Oś Priorytetowa 10 Innowacyjna edukacja, Działanie 10.2 Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałanie 10.2.3 Kształcenie zawodowe, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014 – 2020 realizowanego przez Powiat Świecki w latach 2020-2022. Nr Projektu RPKP.10.02.03-04-0014/19.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://csw.logintrade.net/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://csw.logintrade.net/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje zawarto w Rozdziale XI Specyfikacji Warunków Zamówienia
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzulę informacyjną zawarto w Rozdziale II Specyfikacji Warunków Zamówienia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZEA.251.4.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kompetencyjnego kursu stylizacji paznokci wersja rozszerzona z pakietem startowym dla 18 uczniów Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Świeciu uczestników projektu „Aktywni Zawodowo”.
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia:
1) przeprowadzenie kursu przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą doświadczenie
i odpowiednie kwalifikacje gwarantujące należyte i terminowe przeprowadzenie zajęć;
2) kurs stylizacji paznokci musi obejmować min. 20 godzin zajęć teoretycznych i 90 godzin zajęć praktycznych dla każdego uczestnika kursu;
3) zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą odbywać się w godzinach popołudniowych, poza zajęciami szkolnymi lub w dni wolne od nauki i nie więcej niż 8 godz. dziennie
z zachowaniem przerw między zajęciami;
4) program kursu winien uwzględniać w szczególności następujące zagadnienia:
a) zasady higieny pracy z klientem,
b) preparaty do dezynfekcji i ich wykorzystanie,
c) omówienie rodzajów pilników i polerek oraz innych stosowanych narzędzi podczas wykonywania stylizacji paznokci (cążki, kopytka itp.),
d) anatomia paznokcia,
e) charakterystyka podstawowych chorób i urazów płytki paznokcia,
f) manicure frezarkowy: rodzaje frezów, sposoby pracy z frezarką, usuwanie skórek,
g) manicure hybrydowy: przygotowanie naturalnej płytki, zasady malowania, usuwanie lakieru,
h) metoda żelowa, frencz konstrukcyjny: zapoznanie z rodzajem żeli, prawidłowa budowa paznokcia (krzywa C, apex, punkt stresu, linia włosa), żel na naturalnej płytce, na szablonie, uzupełnianie,
i) najpopularniejsze kształty paznokcia: kwadrat, migdał, owal, balerina,
j) proste zdobienia malowane, zdobienia z użyciem cyrkonii, folii transferowych
i pyłków,
k) zdobienia: ombre, babyboomer, frencz klasyczny;
4) przeprowadzenie kursu w 3 zamkniętych grupach uczestników w dniach i godzinach dostosowanych do możliwości uczestników. Uczestnikami kursu są osoby uczące się. Zabrania się dołączania osób do grupy utworzonej przez Wykonawcę kursu - pod rygorem utraty prawa do zapłaty;
5) w szczególnie uzasadnionych przypadkach, za zgodą Zamawiającego, liczebność grupy może być inna niż określona przez Zamawiającego;
6) zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą odbywać się w sali, którą dysponuje bądź będzie dysponował Wykonawca na terenie miasta Świecia lub poza miastem;
7) w przypadku realizowania zajęć teoretycznych i praktycznych poza miastem Świecie, Wykonawca musi zapewnić każdemu uczestnikowi bezpłatny dowóz z terenu szkoły do miejsca prowadzenia zajęć i z powrotem;
8) zapewnienie uczestnikom kursu stanowiska pracy w pełni wyposażonego w urządzenia, materiały i narzędzia potrzebne do przeprowadzenia kursu z uwzględnieniem
bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia;
9) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom w czasie trwania zajęć wszystkie niezbędne środki dezynfekcyjne i środki ochrony indywidualnej (np. rękawiczki, maseczki) pozwalające na bezpieczne przeprowadzenie kursu, zgodnie z zaleceniami wynikającymi z COVID-19;
10) Wykonawca w zakresie świadczonej usługi musi zapewnić każdemu uczestnikowi
w ramach ceny ofertowej:
a) ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych podczas trwania zajęć praktycznych i teoretycznych oraz w drodze do i z miejsca zajęć - kopie polisy ubezpieczeniowej należy przekazać Zamawiającemu najpóźniej w dniu rozpoczęcia pierwszych zajęć z daną grupą,
b) materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika – skrypt, zeszyt co najmniej
60-kartkowy i długopis,
c) pakiet startowy zawierający minimum: bazę hybrydową średniogęstą, top hybrydowy średniogęsty, lakier hybrydowy kryjący – różne kolory, żele do przedłużania paznokci (baza, top i lakiery o gramaturze nie mniejszej niż 10 ml, żele o gramaturze nie mniejszej niż 15 g), primer bezkwasowy i kwasowy, cleaner, liquid do akrylu, formy do przedłużania paznokci, waciki bezpyłowe, patyczki do skórek, kopytko do skórek, blok polerski, pilniki różnych gradacji, cążki do wycinania skórek, sprężone powietrze do odpylania, gąbkę do ombre, pędzle do zdobień różnej grubości i długości, pędzel do żelu, akcesoria do wykonania zdobień (np. pyłki, cyrkonie, folie transferowe itp.), oliwka do skórek, wałek pod dłoń, lampa UV/LED min. 48W, frezarka do paznokci min. 45W oraz niezbędne frezy, preparat do dezynfekcji narzędzi – zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-07-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji kursu w zakresie prowadzenia szkoleń/warsztatów/kursów stylizacji paznokci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczący orzeczenia zakazu ubiegania się
o zamówienie publiczne tytułem środka karnego
- sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (T. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275),
z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do SWZ;
4) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw do wykluczenia z postępowania wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 3 i 6 ustawy Pzp.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 i 2 , składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa pkt 1, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem. Dokumenty, o których mowa pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed ich złożeniem.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 i 2 , lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz ofertowy - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
2. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia
te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie,
w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian w zawartej umowie w zakresie:
1) przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia w następujących przypadkach:
a) zmiany we wniosku o dofinansowanie Projektu, a w szczególności zmiany harmonogramu realizacji zadań,
b) zdarzeń losowych leżących po stronie uczestnika Projektu, uzasadniających przedłużenie terminu zakończenia zajęć,
c) zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy
w dotychczasowym kształcie;
2) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany ilości
uczestników kursu np. w przypadku niezrekrutowania określonej w zamówieniu liczby uczestników kursu, rezygnacji lub przerwania kursu przez uczestnika w trakcie jego trwania i nie uzupełnienia składu osobowego grupy;
3) zmiany osoby do kontaktu ze strony Wykonawcy lub zmiany osoby do kontaktu
ze strony Zamawiającego;
4) zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy
w dotychczasowym kształcie;
5) wystąpienia uzasadniających zdarzeń losowych po stronie Wykonawcy;
6) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić również w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
3. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w postaci aneksów do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
4. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zamian do umowy, stanowią uprawnienia Zamawiającego, a nie jego obowiązek wprowadzenia takich zmian.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-28 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://csw.logintrade.net
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-28 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-28
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamówienia współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej 10 Innowacyjna edukacja, Działania 10.2 Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałania 10.2.3 Kształcenie zawodowe
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014 – 2020, nr Projektu RPKP.10.02.03-04-0014/19 realizowanego przez Powiat Świecki w latach 2020-2022.