PRZEPROWADZENIE KURSU STACJONARNEGO Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO I JĘZYKA ROSYJSKIEGO Z

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
PRZEPROWADZENIE KURSU STACJONARNEGO Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO I JĘZYKA ROSYJSKIEGO Z PODZIAŁEM NA DWIE CZĘŚCI
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSulęcin
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2024-02-09
  • Zamawiający45 Wojskowy Oddział Gospodarczy
  • Data publikacji ogłoszenia2024-02-01
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00087030
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
PRZEPROWADZENIE KURSU STACJONARNEGO Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO I JĘZYKA ROSYJSKIEGO Z PODZIAŁEM NA DWIE CZĘŚCI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080521018

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 69-211 Wędrzyn

1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-211

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 261676145

1.5.8.) Numer faksu: 261676222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 45wog.zampubliczne@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.45wog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEPROWADZENIE KURSU STACJONARNEGO Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO I JĘZYKA ROSYJSKIEGO Z PODZIAŁEM NA DWIE CZĘŚCI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f91fa57c-c102-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00087030

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068054/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa szkolenia językowego z języka angielskiego i rosyjskiego na rok 2024/2025 z podziałem na dwie części

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/45wog/public/lista_przetargow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/45wog/public/lista_przetargow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wymagany podpis elektroniczny

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych) ( Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie, 69-211 Wędrzyn reprezentowana przez Komendanta 45 WOG;
2. Administrator danych powołał inspektora ochrony danych, którym jest Pan Jan ŻUCHOWSKI, z którym można się skontaktować pod tel. 261-676-281;
3. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.c i f RODO, przy czym za prawnie uzasadniony interes Administratora danych wskazuje się konieczność zawarcia Umowy, jej właściwą realizację oraz ewentualne dochodzenie roszczeń
4. Pani Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, zapewnienia prawidłowej realizacji umowy, przechowywania dokumentacji postepowania o udzielenie zamówienia na wypadek kontroli prowadzonej przez uprawnione organy i podmioty, przekazania dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego do archiwum, ewentualnego dochodzenia roszczeń- w zakresie dane zwykłe- imię, nazwisko, zajmowane stanowisko, miejsce pracy, kwalifikacje zawodowe wymagane do realizacji umowy, a także w przypadku pełnomocnictw i oświadczeń- dane w tym zakresie
5. Odbiorcami Pana/ Pani danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy prawa lub na podstawie zawartych umów podmiotom przetwarzającym;
b. Pani /Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji wyżej określonych celów przewidzianych przepisami prawa oraz w celu skorzystania ze środków ochrony prawnej;
c. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, a także prawo do przenoszenia danych. Uprawnienia te mogą być ograniczone przez szczególne przepisy prawa;
d. W odniesieniu do Pani/ Pana danych osobowych , decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO, a dane osobowe nie będą poddawane profilowaniu;
e. Ma Pan/ Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 3/TP/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 329260,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: przeprowadzenie kursu stacjonarnego na poziomie podstawowym (Iº), kursu wyrównawczego na poziomie podstawowym (Iº) i średniozaawansowanym (IIº) z języka angielskiego na poziomie podstawowym (Iº) w I i II semestrze 2024/2025 według wymogów STANAG 6001 dla żołnierzy zawodowych Jednostki Wojskowej 5700 Międzyrzecz.
Część 1 – przeprowadzenie kursu stacjonarnego z języka angielskiego w I i II semestrze na poziomie podstawowym (Iº), wyrównawczy na poziomie podstawowym (Iº), wyrównawczy średniozaawansowany na poziomie (IIº) realizowany w latach 2024/2025 według wymogów STANAG 6001 dla żołnierzy zawodowych Jednostki Wojskowej 5700 Międzyrzecz.
Dla części 1 kurs obejmuje:
I semestr 2024
1) kurs stacjonarny semestralny podstawowy z języka angielskiego poziomu (Iº):
a. w terminie od dnia podpisania umowy – do dnia 26.06.2024r.,
b. egzamin końcowy w dniach 27.06-28.06.2024r.,
c. grupa szkoleniowa od 9 osób do max ilości 14 osób,
d. liczba godzin lekcyjnych 590 po 45’, dla grupy szkoleniowej według porządku dnia w 17 BZ,
e. liczba godzin na egzamin – 14 po zakończeniu usługi szkoleniowej
f. miejsce szkolenia – Klub Wojskowy 17BZ Wędrzyn.

2) kurs stacjonarny wyrównawczy podstawowy z języka angielskiego poziomu (Iº):
a. w terminie od dnia podpisania umowy – do dnia 17.04.2024r.,
b. egzamin końcowy w dniach 18.04-19.04.2024r.,
c. grupa szkoleniowa od 9 osób do max ilości 14 osób,
d. liczba godzin lekcyjnych 240 po 45’, dla grupy szkoleniowej według porządku dnia w 17 BZ,
e. liczba godzin na egzamin – 14 po zakończeniu usługi szkoleniowej
f. miejsce szkolenia – Klub Wojskowy 17BZ Wędrzyn.

3) kurs stacjonarny wyrównawczy podstawowy z języka angielskiego poziomu (Iº):
a. w terminie od dnia 29.04.2024r. – do dnia 26.06.2024r.,
b. egzamin końcowy w dniach 27.06-28.06.2024r.,
c. grupa szkoleniowa od 9 osób do max ilości 14 osób,
d. liczba godzin lekcyjnych 240 po 45’, dla grupy szkoleniowej według porządku dnia w 17 BZ,
e. liczba godzin na egzamin – 14 po zakończeniu usługi szkoleniowej
f. miejsce szkolenia – Klub Wojskowy 17BZ Wędrzyn.

II semestr 2024/2025r.:
1) kurs stacjonarny semestralny podstawowy z języka angielskiego poziomu (Iº):
a. w terminie od dnia 02.09.2024r. – do dnia 22.01.2025r.,
b. egzamin końcowy w dniach 23.01-24.01.2025r.,
c. grupa szkoleniowa od 9 osób do max ilości 14 osób,
d. liczba godzin lekcyjnych 590 po 45’, dla grupy szkoleniowej według porządku dnia w 17 BZ,
e. liczba godzin na egzamin – 14 po zakończeniu usługi szkoleniowej
f. miejsce szkolenia – Klub Wojskowy 17BZ Wędrzyn.

2) kurs stacjonarny wyrównawczy podstawowy z języka angielskiego poziomu (Iº):
a. w terminie od dnia 02.09.2024r. – do dnia 29.10.2024r.,
b. egzamin końcowy w dniach 30.10-31.10.2024r.,
c. grupa szkoleniowa od 9 osób do max ilości 14 osób,
d. liczba godzin lekcyjnych 240 po 45’, dla grupy szkoleniowej według porządku dnia w 17 BZ,
e. liczba godzin na egzamin – 14 po zakończeniu usługi szkoleniowej
f. miejsce szkolenia – Klub Wojskowy 17BZ Wędrzyn.

3) kurs stacjonarny wyrównawczy średniozaawansowany z języka angielskiego poziomu (IIº):
a. w terminie od dnia 18.11.2024r. – do dnia 24.01.2025r.,
b. egzamin końcowy w dniach 27.01- 28.01.2025r,
c. grupa szkoleniowa od 7 osób do max ilości 14 osób,
d. liczba godzin lekcyjnych 240 po 45’, dla grupy szkoleniowej według porządku dnia w 17 BZ,
e. liczba godzin na egzamin – 14 po zakończeniu usługi szkoleniowej
f. miejsce szkolenia – Klub Wojskowy 17BZ Wędrzyn.
Wzory umów (załącznik nr 7a,7b do SWZ) stanowią uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia.

4.2.5.) Wartość części: 194740,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80580000-3 - Oferowanie kursów językowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta z najniższą ceną, otrzyma maksymalną ilość punktów.
Pozostałym Wykonawcom przyznana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów w zakresie tego kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – przeprowadzenie kursu stacjonarnego z języka rosyjskiego na poziomie podstawowym (Iº) realizowany w latach 2024/2025 według wymogów STANAG 6001 dla żołnierzy zawodowych Jednostki Wojskowej 5700 Międzyrzecz.
Dla części 2 kurs obejmuje:
I semestr 2024
1) kurs stacjonarny semestralny podstawowy z języka rosyjskiego poziomu (Iº):
a. w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 26.06.2024r.,
b. egzamin końcowy w dniach 27.06-28.06.2024r.,
c. grupa szkoleniowa od 9 osób do max ilości 14 osób,
d. liczba godzin lekcyjnych 590 po 45’, dla grupy szkoleniowej według porządku dnia w 17BZ,
e. liczba godzin na egzamin – 14 po zakończeniu usługi szkoleniowej
f. miejsce szkolenia – Klub Wojskowy 17BZ Wędrzyn.

II semestr 2024/2025
2) kurs stacjonarny semestralny podstawowy z języka rosyjskiego poziomu (Iº):
a. w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 22.01.2025r.,
b. egzamin końcowy w dniach 23.01-24.01.2025r.,
c. grupa szkoleniowa od 9 osób do max ilości 14 osób,
d. liczba godzin lekcyjnych 590 po 45’, dla grupy szkoleniowej według porządku dnia w 17BZ,
e. liczba godzin na egzamin – 14 po zakończeniu usługi szkoleniowej
f. miejsce szkolenia – Klub Wojskowy 17BZ Wędrzyn.

2. Zajęcia muszą być zorganizowane zgodnie z programem nauczania przygotowującego do egzaminu resortowego według STANAG 6001 opracowanego na podstawie:
• „Ramowego i szczegółowego programu nauczania języka angielskiego i rosyjskiego w jednostkach wojskowych podległych Dowódcy Generalnemu RSZ poziom podstawowy (SPJ 1111)”
• Ramowego i szczegółowego programu nauczania języka angielskiego w jednostkach wojskowych podległych Dowódcy Generalnemu RSZ poziom średniozaawansowany (SPJ 2222)”
• Errata do programu SPJ 1111
• Errata do programu SPJ 2222

Wzory umów (załącznik nr 7a,7b do SWZ) stanowią uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia.

4.2.5.) Wartość części: 134520,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80580000-3 - Oferowanie kursów językowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta z najniższą ceną, otrzyma maksymalną ilość punktów.
Pozostałym Wykonawcom przyznana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów w zakresie tego kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zgodnie z art. 57 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- nie podlegają wykluczeniu
- spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ zgodnie z art. 112 ustawy Pzp; tj.:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie spełniania ww. warunku.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie spełniania ww. warunku.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie spełniania ww. warunku.

4) zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający dla części 1,2 wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie spełniania ww. warunku; tj.

a) wykazu osób (załącznik nr 5 do SWZ), które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami dla:
część 1 j. angielski
semestr I - 6 osób w tym 3 stałych lektorów, 2 lektorów zastępczych, 1 metodyk
semestr II - 4 osób w tym 2 stałych lektorów, 1 lektor zastępczy, 1 metodyk

część 2 j. rosyjski
semestr I- 4 osób w tym 2 stałych lektorów, 1 lektor zastępczy, 1 metodyk
semestr II - 4 osób w tym 2 stałych lektorów, 1 lektor zastępczy, 1 metodyk

Lektorzy w zakresie obu części muszą posiadać odpowiednie wykształcenie tj.:
• legitymować się tytułem magistra filologii angielskiej (dla części 1) i filologii rosyjskiej (dla części 2),
• posiadać minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu kursów z języka angielskiego i rosyjskiego, w tym według wymogów Porozumienia STANAG 6001 – dla Jednostek Organizacyjnych Resortu Obrony Narodowej w ilości minimum dwóch kursów (przy czym 1 kurs = 1 umowa) po co najmniej 590 godzin każdy, przeprowadzonych w okresie ostatnich 3 lat.
W przypadku wskazania większej ilości osób ocenionych zostanie tylko tyle ile wymagał Zamawiający. W przypadku braku wykazania ww. lektorów oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu. Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca wykazał na semestr I i II tych samych lektorów.
Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć ofertę na więcej niż jedną część, winien wykazać, że posiada odpowiednią ilość osób dla poszczególnych części.

b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przeprowadził
w sposób należyty kursy języka angielskiego oraz języka rosyjskiego dla Jednostek Organizacyjnych Resortu Obrony Narodowej wg wymogów STANAG 6001 (co najmniej dwie usługi, przy czym 1 usługa = 1 umowa) przez minimum 590 godzin każdy z uzyskaniem minimum 70% zdawalności szkolonych żołnierzy (załącznik nr 6 do SWZ).
Wykonawca obowiązany jest do załączenia dowodów określających, że usługa została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;

W przypadku składania oferty przez Spółkę Cywilną/Konsorcjum Wykonawca składa oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust.
4.- załącznik nr 11 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) oświadczenia o braku skazania za przestępstwa wskazane w art. 108 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r., poz.1605.) - załącznik nr 10 do SWZ
b) oświadczenia składane w związku z art. 108 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r., poz.1605) o braku wyroku sądu lub decyzji o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek ZUS - załącznik nr 8 do SWZ
c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp
d) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 108 ust 1 pkt 4 tj. oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne - załącznik nr 9 do SWZ
e) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 108 ust 1 pkt. 5 i pkt. 6 brak podstaw do wykluczenia ze względu na zakłócenie konkurencji załącznik nr 4 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od Wykonawcy:
a) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 5 do SWZ
Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć ofertę na więcej niż jedną część, winien wykazać, że posiada odpowiednią ilość osób dla poszczególnych części.
b) wykazu usług wykonanych wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy usługi te zostały wykonane należycie zgodnie z warunkiem opisanym w rozdziale V pkt 4) lit. b) według Załącznika nr 6 do SWZ.
W przypadku składania oferty przez Spółkę Cywilną/Konsorcjum Wykonawca składa oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust.
4.- załącznik nr 11 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający żąda, by Wykonawca złożył wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe w postaci:
certyfikatu ISO lub TGLS nadany przez organizację nadrzędną mającą uprawnienia do certyfikacji nauczania języków obcych.

Wymagana forma:
- jeżeli przedmiotowe w/w dokumenty zostały wystawione przez upoważniony podmiot inny niż Wykonawca, jako dokument elektroniczny Wykonawca przekazuje ten dokument;
- jeżeli przedmiotowa informacja została wystawiona przez upoważnione podmioty, jako dokument w postaci papierowej, Wykonawca przekazuje cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem
w postaci papierowej może dokonać Wykonawca lub notariusz.

Zamawiający przewiduje uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy PZP

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

certyfikatu ISO lub TGLS nadany przez organizację nadrzędną mającą uprawnienia do certyfikacji nauczania języków obcych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) W przypadku składania oferty przez Spółkę Cywilną/Konsorcjum Wykonawca składa oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 – załącznik nr 11 do SWZ.
2) Pełnomocnictwo do złożenia oferty lub inny dokument z którego jednoznacznie wynika prawo do reprezentowania Wykonawcy jeśli uprawnienie to nie wynika z ogólnodostępnych dokumentów rejestrowych lub z przepisów prawa a także w przypadku składnia oferty przez podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie. (konsorcjum, spółka cywilna).
UWAGA: Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub w formie odpisu notarialnie poświadczonego za zgodność z oryginałem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-09 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/45wog/public/lista_przetargow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-09 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-08

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

W przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. konsorcjum, spółki cywilnej Zamawiający wymaga przekazania przez przystąpieniem do podpisania umowy kopii umowy regulującej współpracę wykonawców. Kopia umowy musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawców.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę korepetycje z matematyki- Kożuchów
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania15-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę korepetycje z matematyki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI