Przeprowadzenie kursów zawodowych podnoszących kwalifikacje dla uczestników projektu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przeprowadzenie kursów zawodowych podnoszących kwalifikacje dla uczestników projektu „Razem aktywnie w przyszłość”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZielona Góra
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-09-05
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyFUNDACJA OD A DO Z
  • Data publikacji ogłoszenia2018-08-28
  • Numer ogłoszenia609319-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 609319-N-2018 z dnia 2018-08-28 r.

FUNDACJA OD A DO Z: Przeprowadzenie kursów zawodowych podnoszących kwalifikacje dla uczestników projektu „Razem aktywnie w przyszłość”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt „Razem aktywnie w przyszłość” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020, Oś Priorytetowa 7. Równowaga społeczna, Działanie 7.2. Programy aktywnej integracji realizowane przez powiatowe centra pomocy rodzinie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Fundacji od A do Z została powierzona realizacja zadania publicznego z zakresu aktywizacji zawodowej uczestników projektu realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie im. Jana Pawła II w Zielonej Górze pod tytułem „Razem aktywnie w przyszłość” na podstawie umowy nr CPR.IX.0615.005.2017 z dnia 28.02.2017r.
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: FUNDACJA OD A DO Z, krajowy numer identyfikacyjny 081235786, ul. Stajenna  12 , 65-544  Zielona Góra, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 504082702, e-mail az@fundacja-az.org, faks .
Adres strony internetowej (URL): http://fundacja-az.org
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Organizacja pozarządowa - Fundacja
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://fundacja-az.org/informacje/drugie-postepowanie-przetargowe-2018/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://fundacja-az.org/informacje/drugie-postepowanie-przetargowe-2018/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie im. Jana Pawła II, ul. Podgórna 5, 65-001 Zielona Góra z dopiskiem: dla Fundacji od A do Z ul. Stajenna 12, 65-544 Zielona Góra

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursów zawodowych podnoszących kwalifikacje dla uczestników projektu „Razem aktywnie w przyszłość”
Numer referencyjny: ZP/2/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Adresatami szkolenia są osoby bezrobotne i nieaktywne zawodowo. Okres realizacji zamówienia przypada pomiędzy wrześniem a październikiem 2018 r. Terminy poszczególnych kursów zostaną uzgodnione z Zamawiającym, po podpisaniu umowy na realizację zamówienia publicznego. Zamówienie zostało podzielone na 12 części: 1. Zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego „Kurs Animatora Czasu Wolnego” - zadanie I; 2. Zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego „Tworzenie biżuterii artystycznej” - zadanie II; 3. Zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego „Masaż sensoryczny” - zadanie III; 4. Zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego „Kurs pielęgnacji ogrodu” - zadanie IV; 5. Zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego „Podstawa obsługi komputera” - zadanie V; 6. Zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego „Kurs podologiczny w zakresie: wykonania klamry Frasera oraz rekonstrukcji paznokcia metodą Unguisan” - zadanie VI; 7. Zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego „Kurs dogoterapii” - zadanie VII; 8. Zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego „Kurs języka migowego” - zadanie VIII; 9. Zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego „Kurs majsterkowania” - zadanie IX; 10. zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego „Operator bezzałogowego Statku Powietrznego UAVO i BVLOS” - zadanie X; 11. Zorganizowanie i realizacja „Kursu na prawo jazdy kat. AM wraz z egzaminami zewnętrznymi” - zadanie XI; 12. Zorganizowanie i realizacja „Kursu na prawo jazdy kat. C+E wraz z egzaminami zewnętrznymi” - zadanie XII;

II.5) Główny kod CPV: 80530000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
55520000-1
80411200-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-10-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: a) Dla zadań I - X: Warunek ten zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, iż posiada wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy (podstawa prawna: art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy – (Dz. U. z 2013 r., poz. 674 z późn. zm.) lub Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia kursów ujętych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych tj. umożliwiające uzyskanie i uzupełnienie wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych (tekst jedn. Dz.U. z 2014r. , poz. 622). b) Dla zadań XI-XII: Wykonawca posiada wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców (w przypadku, gdy przedsiębiorca wykonuje działalność gospodarczą, w jednostkach organizacyjnych położonych na obszarze różnych powiatów, jest obowiązany uzyskać wpis w odrębnych właściwych rejestrach na każdą z tych jednostek).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczególnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczególnych wymagań.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Dla zadań I-X: a) zaświadczenie o wpisie do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy lub dokument potwierdzający uprawnienia do prowadzenia kursów ujętych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej 1 z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych tj. umożliwiające uzyskanie i uzupełnienie wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych (t.j. Dz.U. z 2014 r., poz. 622) np. wpis do ewidencji placówek niepublicznych prowadzonej przez jednostkę samorządu terytorialnego właściwego dla miejsca działalności placówki zgodnie art. 82 Ustawy o systemie oświaty (Dz. U. z 2004r. Nr 256, poz. 2572), Dla zadań XI-XII: b)wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Wypełniony i podpisany „Formularz ofertowy” dla danego zadania– zgodnie z zał. nr 13 do SIWZ. 2) Wypełniona tabela w zakresie doświadczenia osób wyznaczonych do realizacji zamówienia zgodnie z zapisami rozdziału XXV lit. A) SIWZ (załącznik nr 14 do SIWZ) - niezbędne w kryterium oceny ofert (odpowiednio dla każdego zadania I-X). 3) Zaświadczenie (analiza) o zdawalności właściwego dla danego Wykonawcy wydziału komunikacji właściwego Powiatu lub właściwego WORD za 2017r., zgodnie z zapisami rozdziału XXV lit. B) SIWZ- niezbędne w kryterium oceny ofert (odpowiednio dla zadań XI-XII). 4) Pełnomocnictwo (zgodnie z działem VI rozdziału II ustawy z dnia 23.04.1064r. – Kodeksu cywilnego (Dz.U z 2014r., poz.121 z póżn. zm.) złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie) - jeśli dotyczy. 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego- jeśli dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana warunków zawartych w Umowie wymagać będzie formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie: 1. Wykonawca może dokonywać zmian osobowych tj. wykładowców do zajęć teoretycznych i praktycznych, przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. 2. Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę wykładowców w następujących przypadkach: a. śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych wykładowcy; b. nie wywiązywania się wykładowców z obowiązków wynikających z umowy; c. jeżeli zmiana wykładowców stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji, śmierci itp.). 3. Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany wykładowców, jeżeli uzna, że nie wykonują swoich obowiązków wynikających z Umowy. 4. Zmiana na etapie realizacji zamówienia osoby, której doświadczenie było punktowane w ramach kryterium oceny ofert, będzie dopuszczone tylko w uzasadnionych przypadkach oraz pod warunkiem, że nowa osoba posiada doświadczenie, które pozwoliłoby na uzyskanie ilości punktów nie mniejszych, niż osoby wskazane w ofercie z zastrzeżeniem § 5 ust. 2 lit. d. 5. Wykonawca obowiązany jest zmienić wykładowcę zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego. 7. Inne zmiany: a) Zmiany ilości uczestników szkolenia w przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w projekcie z powodu choroby, chęci wzięcia udziału w innym kursie będącego przedmiotem niniejszej umowy lub innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego i braku możliwości zastąpienia go uczestnikiem z listy rezerwowej. b) Zmiany ilości uczestników szkolenia może ulec zwiększeniu/zmniejszeniu o jedną do pięciu osób (+/_) w sytuacji rekrutacji dodatkowych chętnych lub rezygnacji uczestników w sytuacji, o której mowa w pkt a) ust. 7. Wówczas wynagrodzenie będzie rozliczone proporcjonalnie do ilości osób po cenie zaoferowanej w ofercie. c) Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku VAT. d) Zmiany terminu realizacji kursu w sytuacji niezależnej od stron np. w wyniku rezygnacji uczestnika z kursu, w wyniku choroby uczestnika, w wyniku chęci wzięcia udziału w innym kursie itp. w wyniku czego, brak będzie wymaganej ilości osób, aby dany kurs mógł się odbyć. Wówczas termin realizacji zostanie przesunięty o taką ilość dni, jakie będą niezbędne do pozyskania nowych uczestników chętnych do udziału w danym kursie w wyniku ponownej rekrutacji. e) Zmiany w harmonogramie kursów z przyczyn, o których mowa w pkt a), b), c), d) ust. 7 niniejszej umowy, z zastrzeżeniem dochowania terminu realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w § 4 ust. 1 niniejszej umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-09-05, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego „Kurs Animatora Czasu Wolnego”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego „Kurs Animatora Czasu Wolnego” dla 1 uczestnika projektu „Razem aktywnie w przyszłość”. Kurs ma zostać przeprowadzony w wymiarze 40 h szkolenia zawodowego/1 osobę w Sulechowie. Przyjmuje się, że 1 h zajęć dydaktycznych to 45 minut.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85530000-8, 55520000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Oferta cenowa 60,00
Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego „Tworzenie biżuterii artystycznej”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego „Tworzenie biżuterii artystycznej” dla łącznej liczby 2 uczestników projektu „Razem aktywnie w przyszłość”. Kurs ma zostać przeprowadzony w wymiarze 40 h szkolenia zawodowego/1 osobę w Sulechowie. Przyjmuje się, że 1 h zajęć dydaktycznych to 45 minut.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85530000-8, 55520000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Oferta cenowa 60,00
Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego „Masaż sensoryczny”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego „Masaż sensoryczny” dla łącznej liczby 2 uczestników projektu „Razem aktywnie w przyszłość”. Kurs ma zostać przeprowadzony w wymiarze 40 h szkolenia zawodowego/1 osobę Przyjmuje się, że 1 h zajęć teoretycznych to 45 minut, a 1h zajęć praktycznych to 60 min.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85530000-8, 55520000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Oferta cenowa 60,00
Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego „Kurs pielęgnacji ogrodu”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego „Kurs pielęgnacji ogrodu” dla łącznej liczby 13 uczestników projektu „Razem aktywnie w przyszłość”. Kurs ma zostać przeprowadzony w wymiarze 30 h szkolenia zawodowego/1 osobę w Domu Pomocy Społecznej w Bełczu. Przyjmuje się, że 1 h zajęć dydaktycznych to 45 minut.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85530000-8, 55520000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Oferta cenowa 60,00
Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego „Podstawa obsługi komputera” dla 1 uczestnika projektu „Razem aktywnie w przyszłość”.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego „Podstawa obsługi komputera” dla 1 uczestnika projektu „Razem aktywnie w przyszłość”. Kurs ma zostać przeprowadzony w wymiarze 30 h szkolenia zawodowego/na 1 osobę. Przyjmuje się, że 1 h zajęć dydaktycznych to 45 minut.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85530000-8, 55520000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Oferta cenowa 60,00
Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego „Kurs podologiczny w zakresie: wykonania klamry Frasera oraz rekonstrukcji paznokcia metodą Unguisa"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego „Kurs podologiczny w zakresie: wykonania klamry Frasera oraz rekonstrukcji paznokcia metodą Unguisan” dla 1 uczestnika projektu „Razem aktywnie w przyszłość”. Kurs ma zostać przeprowadzony w Sulechowie w wymiarze 24 h szkolenia zawodowego/ na 1 osobę (w tym zajęcia teoretyczne oraz zajęć praktyczne) – 3 dni szkoleniowe po 8h dziennie. Przyjmuje się że 1 h zajęć teoretycznych to 45 minut, a 1h zajęć praktycznych to 60 min.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85530000-8, 55520000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Oferta cenowa 60,00
Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego „Kurs dogoterapii”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego „Kurs dogoterapii” dla 1 uczestnika projektu „Razem aktywnie w przyszłość”. Kurs ma zostać przeprowadzony w wymiarze 16 h szkolenia zawodowego/na 1 osobę Przyjmuje się, że 1 h zajęć to 60 min.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85530000-8, 55520000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Oferta cenowa 60,00
Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego „Kurs języka migowego”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego „Kurs języka migowego” dla 1 uczestnika projektu „Razem aktywnie w przyszłość”. Kurs ma zostać przeprowadzony w wymiarze 40 h szkolenia zawodowego/na 1 osobę Przyjmuje się, że 1 h zajęć teoretycznych to 45 minut, a 1h zajęć praktycznych to 60 min.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85530000-8, 55520000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Oferta cenowa 60,00
Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego „Kurs majsterkowania”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego „Kurs majsterkowania” dla 5 uczestników projektu „Razem aktywnie w przyszłość”. Kurs ma zostać przeprowadzony w wymiarze 40 h szkolenia zawodowego (7 godzin zajęć teoretycznych oraz 33 godziny zajęć praktycznych). Przyjmuje się, że 1 h zajęć teoretycznych to 45 minut, a 1h zajęć praktycznych to 60 min.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85530000-8, 55520000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Oferta cenowa 60,00
Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego „Operator bezzałogowego Statku Powietrznego UAVO i BVLOS”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i realizacja kursu zawodowego „Operator bezzałogowego Statku Powietrznego UAVO i BVLOS” dla łącznej liczby 1 uczestnika projektu „Razem aktywnie w przyszłość”. Kurs ma zostać przeprowadzony w wymiarze 35 h szkolenia zawodowego/ 1 osobę (w tym zajęcia teoretyczne 25 h, praktyczne 10 h). Przyjmuje się, że 1 h zajęć teoretycznych to 45 minut, a 1h zajęć praktycznych to 60 min.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85530000-8, 55520000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Oferta cenowa 60,00
Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Zorganizowanie i realizacja „Kursu na prawo jazdy kat. AM wraz z egzaminami zewnętrznymi”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i realizacja „Kursu na prawo jazdy kat. AM wraz z egzaminami zewnętrznymi” dla 1 uczestnika projektu „Razem aktywnie w przyszłość”. Kurs ma zostać przeprowadzony w wymiarze 29 h szkolenia / na 1 osobę (14 godziny zajęć teoretycznych ( pierwsza pomoc przedmedyczna i teoria) i 5 godzin zajęć praktycznych). Przyjmuje się że 1h zajęć praktycznych to 60 min.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80411200-0, 55520000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Oferta cenowa 60,00
Zdawalność 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Zorganizowanie i realizacja „Kursu na prawo jazdy kat. C+E wraz z egzaminami zewnętrznymi”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i realizacja „Kursu na prawo jazdy kat. C+E wraz z egzaminami zewnętrznymi” dla 1 uczestnika projektu „Razem aktywnie w przyszłość”. Kurs ma zostać przeprowadzony w wymiarze 29 h szkolenia / na 1 osobę (4 godziny zajęć teoretycznych i 25 godzin zajęć praktycznych). Przyjmuje się że 1h zajęć praktycznych to 60 min.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80411200-0, 55520000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Oferta cenowa 60,00
Zdawalność 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam korepetycji z matematyki dla ósmoklasistki - Czciradz
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania11-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam korepetycji z matematyki dla ósmoklasistki. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI