Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli Centrum Kształcenia Zawodowego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Ludowie Polskim
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStrzelin
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2019-11-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyCentrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Ludowie Polskim
  • Data publikacji ogłoszenia2019-11-07
  • Numer ogłoszenia619446-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 619446-N-2019 z dnia 2019-11-07 r.

Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Ludowie Polskim: Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Ludowie Polskim
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Społeczny, Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Działanie 10.4 Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałanie 10.4.1 Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy – konkursy horyzontalne, projekt pt: „Szkolnictwo zawodowe w Powiecie Strzelińskim bliżej rynku pracy II"
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Ludowie Polskim, krajowy numer identyfikacyjny 36212536200000, ul. Ludów Polski  16 , 57-100  Strzelin, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 39 20 373; 39 23 586, e-mail annabanas01@gmail.com, faks 71 39 20 373.
Adres strony internetowej (URL): https://www.ckziuludowpolski.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://www.ckziuludowpolski.pl/home/przetargi

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w sekretariacie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Ludowie Polskim
Adres:
Ludów Polski 16, 57-100 Strzelin

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Ludowie Polskim
Numer referencyjny: 3/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Ludowie Polskim. Zamówienie zostało podzielone na części: 1). CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA pn. „PRZEPROWADZENIE KURSU BARMANA DLA UCZNIÓW CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO W LUDOWIE POLSKIM” termin wykonania od dnia podpisania umowy do 20.12.2019 r. 2). CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA pn. „PRZEPROWADZENIE WARSZATÓW CUKIERNICZYCH DLA UCZNIÓW CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO W LUDOWIE POLSKIM” termin wykonania od dnia podpisania umowy do 20.12.2019 r. 3). CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA pn. „PRZEPROWADZENIE KURSU BARISTY DLA NAUCZYCIELI CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO W LUDOWIE POLSKIM” termin wykonania od dnia podpisania umowy do 20.12.2019 r.

II.5) Główny kod CPV: 80530000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
80000000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-12-20

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli: dla CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA pn. „PRZEPROWADZENIE KURSU BARMANA DLA UCZNIÓW CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO W LUDOWIE POLSKIM” a) wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził nie mniej niż 2 usługi grupowego kursu barmana dla grupy minimum 6-osobowej każde; b) wykaże dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą, która posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w przeprowadzeniu kursów barmana; dla CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA pn. „PRZEPROWADZENIE WARSZATÓW CUKIERNICZYCH DLA UCZNIÓW CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO W LUDOWIE POLSKIM” a) wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził nie mniej niż 2 usługi grupowych warsztatów cukierniczych dla grupy minimum 3-osobowej każde; b) wykaże dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą, która posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w przeprowadzeniu warsztatów cukierniczych; dla CZĘŚCI III ZAMÓWIENIA pn. „PRZEPROWADZENIE KURSU BARISTY DLA NAUCZYCIELI CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO W LUDOWIE POLSKIM” a) wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził nie mniej niż 2 usługi grupowego kursu baristy dla grupy minimum 6-osobowej każde; b) wykaże dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą, która posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w przeprowadzeniu kursów baristy; Dotyczy wszystkich części: W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, powyższy warunek mogą spełnić łącznie. Wykonawca może wskazać daną osobę tylko do realizacji jednego kursu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie, powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia (należy wskazać okres, w którym nabyło się wymagane doświadczenie), niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w wykazie te same osoby, które zostały wskazane w formularzu oferty do oceny w kryterium „doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia”.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wraz z ofertą wypełnioną na formularzu oferty i podpisaną przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy należy również załączyć: 1) pełnomocnictwo (upoważnienie) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i/lub zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu mającym na celu zawarcie umowy nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, pełnomocnictwo (upoważnienie) musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej; 2) dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o ile wykonawca korzysta ze zdolności innych pomiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty 60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje następujące zmiany: a) w zakresie osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ, a Wykonawca ze względu na okoliczności, których nie mógł przewidzieć w chwili składania oferty, będzie zmuszony do zmiany tych osób – ze względu na przyjęte kryterium oceny oferty, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż przedstawiona osoba posiada tożsame kwalifikacje, b) w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę, jeżeli konieczność zmiany terminu wywołana jest przyczynami nie leżącymi po stronie Wykonawcy i przyczyny te będą miały bezpośredni wpływ na realizację zamówienia. W przypadku zaistnienia takich okoliczności, Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy o czas, w którym wystąpiły utrudnienia w realizacji, pod warunkiem uzyskania zgody na przedłużenie od Instytucji Zarządzającej. Dodatkowo w takim przypadku Wykonawca ma obowiązek udowodnić i wykazać Zamawiającemu, jakie okoliczności oraz w jaki sposób spowodowały utrudnienia w realizacji przedmiotu umowy, c) w sytuacji, gdy nastąpi przekształcenie organizacyjne Wykonawcy/Zamawiającego lub zmianie ulegnie brzmienie nazwy Wykonawcy/Zamawiającego – spisane aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie przekształcenia firmy, d) w sytuacji, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. W przypadku zaistnienia powyższych sytuacji Wykonawca jest zobowiązany zwrócić się do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o zmianę postanowień umowy, wskazując okoliczności (niezwłocznie po ich zaistnieniu), które miały wpływ na wystąpienie powyższych sytuacji i których nie mógł przewidzieć w chwili składania oferty lub zawarcia umowy. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. Powyższe zmiany winny być wprowadzone poprzez zmianę do umowy – aneks na pisemny wniosek jednej ze Stron. W przypadku każdej zmiany, o której mowa powyżej po stronie wnoszącego propozycję zmian leży udokumentowanie powstałej okoliczności. Zmiany postanowień umowy dokonane z naruszeniem postanowień ust. 1, 2, 3 oraz 4 są nieważne.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-15, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA pn. „PRZEPROWADZENIE KURSU BARMANA DLA UCZNIÓW CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO W LUDOWIE POLSKIM”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Celem kursu jest zdobycie wiedzy teoretycznej i praktycznej oraz nabycie przez uczestników kursów /uczniów CKZiU w Ludowie Polskim/ odpowiednich kwalifikacji i umiejętności, a także podniesienie zdolności uczniów do samozatrudnienia i zwiększania ich szans na rynku pracy. 1. Termin przeprowadzenia kursu: od dnia podpisania umowy. do 20.12.2019 r. 2. Ilość osób – grupa 10 uczniów (pełnoletni uczniowie). 3. Kurs trwa 16 godzin zegarowych. Zawiera multimedialną projekcję teoretyczną oraz praktyczne zdobywanie doświadczenia i poszerzanie wiedzy. 4. Materiały, sprzęt i produkty zapewnia firma prowadząca kurs. 5. Po ukończonym szkoleniu i zdanym egzaminie końcowym słuchacze otrzymują: zaświadczenie o ukończeniu kursu oraz dwa certyfikaty potwierdzające udział w kursie w języku polskim oraz angielskim. 6. Kursanci otrzymują na zajęciach skrypt materiałów szkoleniowych z całym zakresem wiedzy jaka przekazywana jest na kursie oraz prezentacje multimedialne, notatnik, długopis. 7. Warsztaty realizowane muszą być na terenie CKZiU w Ludowie Polskim. 8. Zajęcia odbywać się mogą od poniedziałku do piątku, od godziny 13.00 oraz w soboty i niedziele od godziny 8.00. 9. CKZiU w Ludowie Polskim udostępnia nieodpłatnie salę do przeprowadzenia kursu. 10. Program: 1. Teoria: a) technologia napojów alkoholowych, towaroznawstwo alkoholowe, historia, charakterystyka, klasyfikacje i znane marki poszczególnych rodzajów alkoholi: wódka czysta, wódki gatunkowe, gin, brandy, koniak, armaniak, calvados, brandy de jerez, grappa, likiery, bittery, whisky (szkocka, irlandzka, amerykańska, kanadyjska, japońska), rum, cachaça, tequila, mezcal, absynt, wino musujące, wino wzmacniane, wermuty; b) Sylwetka barmana, kontakt z Gośćmi, elementy psychologii sprzedaży, charakterystyka pracy barmana w różnych typach lokali gastronomicznych; 2. Prezentacja sprzętu barmańskiego i typów szkła barowego, miary barowe; 3. Zajęcia praktyczne: a) Przyrządzanie drinków na bazie wyżej wymienionych alkoholi metodami: shaking, stiring, throwing, building; b) Przygotowanie drinków z kategorii: cocktails, daisy, highball, cream drinks, sour, collins, cooler, julep, pick-me-up, frozen drinks, mocktails, special drinks; c) Serwowanie napojów mieszanych; d) Striped drinks: przyrządzanie shotów warstwowych różnymi metodami; e) Classic cocktails and modern classic cocktails; f) Zasady perfect serve; g) Zaawansowane techniki dekorowania drinków przy pomocy świeżych owoców, takich jak: carambola, physalis, kumquat, pitaja, marakuja, ananas, kiwi, banan, cytryny, limonki, pomarańcze, winogrona, melon, arbuz i inne; h) Drinki na bazie wyżej wymienionych świeżych owoców; i) Drinki efektowne, płonące, rainbow shots;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80000000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA pn. „PRZEPROWADZENIE WARSZATÓW CUKIERNICZYCH DLA UCZNIÓW CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO W LUDOWIE POLSKIM”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Celem kursu jest zdobycie wiedzy teoretycznej i praktycznej oraz nabycie przez uczestników kursów /uczniów CKZiU w Ludowie Polskim/ odpowiednich kwalifikacji i umiejętności, a także podniesienie zdolności uczniów do samozatrudnienia i zwiększania ich szans na rynku pracy. 1. Termin przeprowadzenia kursu: od dnia podpisania umowy do 20.12.2019 r. 2. Warsztaty trwają 16 godzin zegarowych (dla każdej z grup). Zawiera multimedialną projekcję teoretyczną oraz praktyczne zdobywanie doświadczenia i poszerzanie wiedzy. 3. Ilość osób – grupa 4 uczniowie. 4. Materiały, sprzęt i produkty zapewnia firma prowadząca kurs. 5. Po ukończonym szkoleniu i zdanym egzaminie końcowym słuchacze otrzymują: zaświadczenie o ukończeniu warsztatów oraz dwa certyfikaty potwierdzające udział w kursie w języku polskim oraz angielskim. 6. Uczestnicy otrzymują na zajęciach skrypt materiałów szkoleniowych z całym zakresem wiedzy jaka przekazywana jest na kursie oraz prezentacje multimedialne, notatnik, długopis. 7. Warsztaty realizowane muszą być na terenie CKZiU w Ludowie Polskim. Zajęcia odbywać się mogą od poniedziałku do piątku, od godziny 13.00 oraz w soboty i niedziele od godziny 8.00. 8. CKZiU w Ludowie Polskim udostępnia nieodpłatnie salę do przeprowadzenia kursu. 9. Program: 1. Przygotowywanie biszkoptów i tartaletek 2. Przygotowywanie i wykorzystanie glazur lustrzanych. 3. Podstawy mono porcji – przykład nowoczesnego cukiernictwa 4. Przygotowanie i wykorzystanie różnych rodzajów musów, kremów i mas cukierniczych (owocowe, czekoladowe, toffi) 5. Serniki - rodzaje, przygotowanie. 6. Ptysie – klasycznie i nowocześnie. 7. Makaroniki – słodkie i słone.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80000000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA pn. „PRZEPROWADZENIE KURSU BARISTY DLA NAUCZYCIELI CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO W LUDOWIE POLSKIM”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Celem kursu jest nabycie nowych umiejętności zawodowych przez uczestników kursów /nauczycieli CKZiU w Ludowie Polskim/ i poprawa efektywności kształcenia zawodowego w CKZiU w Ludowie Polskim. 1. Termin przeprowadzenia kursu: od dnia podpisania umowy do 20.12.2019 r. 2. Ilość osób – grupa 5 nauczycieli. 3. Kurs trwa 10 godzin zegarowych. Zawiera multimedialną projekcję teoretyczną oraz praktyczne zdobywanie doświadczenia i poszerzanie wiedzy. 4. Materiały, sprzęt i produkty zapewnia firma prowadząca kurs. 5. Po ukończonym szkoleniu i zdanym egzaminie końcowym słuchacze otrzymują: zaświadczenie o ukończeniu kursu oraz dwa certyfikaty potwierdzające udział w kursie w języku polskim oraz angielskim. 6. Kursanci otrzymują na zajęciach skrypt materiałów szkoleniowych z całym zakresem wiedzy jaka przekazywana jest na kursie oraz prezentacje multimedialne, notatnik, długopis. 7. Warsztaty realizowane muszą być na terenie CKZiU w Ludowie Polskim. 8. Zajęcia odbywać się mogą od poniedziałku do piątku, od godziny 13.00 oraz w soboty od godziny 8.00. 9. CKZiU w Ludowie Polskim udostępnia nieodpłatnie salę do przeprowadzenia kursu. 10. Program: 1. Część teoretyczna: a) Kawa – odmiany kawy, sposoby zbierania, metody przetwarzania i stopień wypalenia b) Metody przyrządzania różnych rodzajów kaw c) Zasady serwowania 2. Część praktyczna a) Przygotowanie i obsługa ekspresów b) Przygotowanie poszczególnych rodzajów kaw: Espresso classico, ristretto, lungo, doppio, americano, cappuccino, cafe latte i cafe latte machiato, espresso machiato, espresso affogato, espresso con panna, kawa po wiedeńsku, c) Latte art - wzory lane z ręki, rysowane sosem i szpikulcem d) Alternatywne metody parzenia kawy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80000000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
przeprowadzenia szkolenia pn. INFORMATYKA W MAGAZYNOWANIU - Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenia szkolenia pn. INFORMATYKA W MAGAZYNOWANIU dla osób dorosłych w wymiarze 30 godzin. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI