Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelinie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStrzelin
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-02-17
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyCentrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelinie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-02-07
  • Numer ogłoszenia510543-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 510543-N-2020 z dnia 2020-02-07 r.

Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelinie: Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelinie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Społeczny, Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Działanie 10.4 Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałanie 10.4.1 Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy – konkursy horyzontalne, projekt pt: „Szkolnictwo zawodowe w Powiecie Strzelińskim bliżej rynku pracy II”
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelinie, krajowy numer identyfikacyjny 22207089000000, ul. ul. Stanisława Staszica  5 , 57-100  Strzelin, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713920008, , e-mail lucja.kwiatkowska@technikumstrzelin.pl, , faks 713920008.
Adres strony internetowej (URL): https://technikumstrzelin.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://technikumstrzelin.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w sekretariacie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelinie
Adres:
ul.S.Staszica 5, 57-100 Strzelin

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelinie
Numer referencyjny: 1/2020 S
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelinie będących uczestnikami projektu ”Szkolnictwo zawodowe w Powiecie Strzelińskim bliżej rynku pracy II”. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia:1). CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA pn.„PRZEPROWADZENIE KURSU AUTOCAD I STOPIEŃ DLA UCZNIÓW CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W STRZELINIE” I kurs dla 10 osób: od 15 września 2020 r. do 15 grudnia 2020 r. 2). CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA pn. „PRZEPROWADZENIE KURSU NA KOPARKĘ JEDNONACZYNIOWĄ DLA UCZNIÓW CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W STRZELINIE” I kurs dla 5 osób: od 15 września 2020 r. do 15 grudnia 2020 r. 3). CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA pn. „PRZEPROWADZENIE KURSÓW WÓZKI JEZDNIOWE PODNOŚNIKOWE Z WYMIANĄ BUTLI W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W STRZELINIE” I kurs dla 25 osób od daty podpisania umowy do 30 czerwca 2020 r. II kurs dla 25 osób od 15 września 2020 r. do 15 grudnia 2020 r. 4). CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA pn. „PRZEPROWADZENIE KURSÓW PRAWA JAZDY KAT. ”B” W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W STRZELINIE” I kurs dla 25 osób od daty podpisania umowy do 31 sierpnia 2020 r. II kurs dla 25 osób od 15 września 2020 r. do 28 lutego 2021 r.

II.5) Główny kod CPV: 80530000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
80000000-4
80411200-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-02-28

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli: 1). CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA pn.„PRZEPROWADZENIE KURSU AUTOCAD I STOPIEŃ DLA UCZNIÓW CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W STRZELINIE” a) wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził nie mniej niż 2 usługi grupowego kursu nauki programu autoCad dla grupy minimum 8-osobowej każde; b) wykaże dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą zdolną do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą, która posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w przeprowadzeniu kursu nauki programu autoCad; 2). CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA pn. „PRZEPROWADZENIE KURSU NA KOPARKĘ JEDNONACZYNIOWĄ DLA UCZNIÓW CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W STRZELINIE” a) wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził nie mniej niż 2 usługi grupowego kursu na operatorów koparek jednonaczyniowych dla grupy minimum 3-osobowej każde; b) wykaże dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą zdolną do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą, która posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w przeprowadzeniu kursu na operatora koparki jednonaczyniowej; 3). CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA pn. „PRZEPROWADZENIE KURSÓW WÓZKI JEZDNIOWE PODNOŚNIKOWE Z WYMIANĄ BUTLI W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W STRZELINIE” a) wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził nie mniej niż 2 usługi grupowego kursu na operatorów wózka widłowego dla grupy minimum 10-osobowej każde; b) wykaże dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą zdolną do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą, która posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w przeprowadzeniu kursu na operatora wózka widłowego; 4). CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA pn. „PRZEPROWADZENIE KURSÓW PRAWA JAZDY KAT. ”B” W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W STRZELINIE” a) wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził nie mniej niż 2 usługi grupowego kursu na prawo jazdy kat. „B” dla grupy minimum 15-osobowej każde; b) wykaże dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) dwoma osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej dwoma instruktorami nauki jazdy z dwuletnim doświadczeniem w pracy każdej osoby jako instruktor nauki kat. „B”; Ocena spełnienia warunków będzie się odbywała wg zasady "spełnia - nie spełnia"
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie, powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia (należy wskazać okres, w którym nabyło się wymagane doświadczenie), niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w wykazie te same osoby, które zostały wskazane w formularzu oferty do oceny w kryterium „doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia”.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wraz z ofertą wypełnioną na formularzu oferty i podpisaną przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy należy również załączyć: 1) pełnomocnictwo (upoważnienie) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i/lub zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu mającym na celu zawarcie umowy nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, pełnomocnictwo (upoważnienie) musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej; 2) dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o ile wykonawca korzysta ze zdolności innych pomiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty 60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zamawiający przewiduje następujące zmiany: a) w zakresie osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ, a Wykonawca ze względu na okoliczności, których nie mógł przewidzieć w chwili składania oferty, będzie zmuszony do zmiany tych osób – ze względu na przyjęte kryterium oceny oferty, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż przedstawiona osoba posiada tożsame kwalifikacje, b) w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę, jeżeli konieczność zmiany terminu wywołana jest przyczynami nie leżącymi po stronie Wykonawcy i przyczyny te będą miały bezpośredni wpływ na realizację zamówienia. W przypadku zaistnienia takich okoliczności, Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy o czas, w którym wystąpiły utrudnienia w realizacji, pod warunkiem uzyskania zgody na przedłużenie od Instytucji Zarządzającej. Dodatkowo w takim przypadku Wykonawca ma obowiązek udowodnić i wykazać Zamawiającemu, jakie okoliczności oraz w jaki sposób spowodowały utrudnienia w realizacji przedmiotu umowy, c) w sytuacji, gdy nastąpi przekształcenie organizacyjne Wykonawcy/Zamawiającego lub zmianie ulegnie brzmienie nazwy Wykonawcy/Zamawiającego – spisane aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie przekształcenia firmy, d) w sytuacji, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 2.W przypadku zaistnienia powyższych sytuacji Wykonawca jest zobowiązany zwrócić się do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o zmianę postanowień umowy, wskazując okoliczności (niezwłocznie po ich zaistnieniu), które miały wpływ na wystąpienie powyższych sytuacji i których nie mógł przewidzieć w chwili składania oferty lub zawarcia umowy. 3.Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. Powyższe zmiany winny być wprowadzone poprzez zmianę do umowy – aneks na pisemny wniosek jednej ze Stron. W przypadku każdej zmiany, o której mowa powyżej po stronie wnoszącego propozycję zmian leży udokumentowanie powstałej okoliczności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-17, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA pn.„PRZEPROWADZENIE KURSU AUTOCAD I STOPIEŃ DLA UCZNIÓW CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W STRZELINIE”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Celem kursu jest zdobycie wiedzy teoretycznej i praktycznej oraz nabycie przez uczestników kursów /uczniów CKZiU w Strzelinie/ odpowiednich kwalifikacji i umiejętności, a także podniesienie zdolności uczniów do samozatrudnienia i zwiększania ich szans na rynku pracy. 1. Termin przeprowadzenia kursu: od 15 września 2020 r. do 15 grudnia 2020 r. 2. Ilość osób – grupa 10 uczniów. 3. Kurs trwa 50 godzin zegarowych. 4. Harmonogram przeprowadzenia kursu musi byś uzgodniony i zaakceptowny przez dyrektora szkoły. 5. Materiały i sprzęt zapewnia firma prowadząca kurs. 6. Po ukończonym szkoleniu i zdanym egzaminie końcowym słuchacze otrzymują: zaświadczenie o ukończeniu kursu oraz dwa certyfikaty potwierdzające udział w kursie w języku polskim oraz angielskim. 7. Kursanci otrzymują na zajęciach skrypt materiałów szkoleniowych z całym zakresem wiedzy jaka przekazywana jest na kursie oraz prezentacje multimedialne, notatnik, długopis. 8. Zajęcia teoretyczne i praktyczne będą się odbywały w CKZiU w Strzelinie. 9. Zamawiający zapewnia bezpłatnie sale do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych - miejsce: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelinie, ul.S.Staszica 5, 57-100 Strzelin. 10. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wszelkiego sprzętu, urządzeń i materiałów dydaktycznych /w tym również komputerów i oprogramowania/w celu realizacji kursu. 11. Zajęcia będą się odbywać w godzinach popołudniowych w ciągu tygodnia (14.00 – 19.00). 12. Program nauczania: • obsługa programu Autocad, • tworzenie rysunków w 2D
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80000000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-15
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA pn. „PRZEPROWADZENIE KURSU NA KOPARKĘ JEDNONACZYNIOWĄ DLA UCZNIÓW CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W STRZELINIE”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Celem kursu na koparkę jednonaczyniową jest uzyskanie kwalifikacji operatora koparki jednonaczyniowej zakończonego egzaminem zewnętrznym przed komisją z Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego. 1. Termin przeprowadzenia kursu: od 15 września 2020 r. do 15 grudnia 2020 r. 2. Harmonogram przeprowadzenia kursu musi byś uzgodniony i zaakceptowny przez dyrektora szkoły. 3. Ilość osób – grupa 5 uczniów. 4. Kurs trwa 134 godziny zegarowe. Zawiera multimedialną projekcję teoretyczną oraz praktyczne zdobywanie doświadczenia i poszerzanie wiedzy. 5. Program nauczania: 1.MODUŁ PROGRAMOWY BHP 2.MODUŁ PROGRAMOWY UŻYTKOWANIE I OBSŁUGA MASZYN 3.MODUŁ SPECJALISTYCZNY – KOPARKI 1 Ogólna budowa i obsługa koparek jednonaczyniowych 2 Technologia robót realizowanych koparkami jednonaczyniowymi 3 Zajęcia praktyczne wykonywane koparkami jednonaczyniowymi 6. Forma egzaminu: Egzamin 2-częściowy (część praktyczna + część teoretyczna) przed komisją z Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego. 6. Zajęcia teoretyczne i praktyczne powinny odbywać się w odległości nie większej niż 50 km od siedziby Zamawiającego, a Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia transportu uczestników kursu z CKZiU w Strzelinie na miejsce i z powrotem na własny koszt. 7. Zamawiający zapewnia bezpłatnie sale do przeprowadzenia zajęć teoretycznych - miejsce: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelinie, ul.S.Staszica 5, 57-100 Strzelin. 8. Zajecia będą się odbywać w godzinach popołudniowych w ciągu tygodnia (14.00 – 19.00). 9. Koszty organizacji egzaminu wewnętrznego jak również egzaminu zewnętrznego na terenie CKZiU w Strzelinie lub w innym miejscu ponosi Wykonawca (w tym między innymi: koszt transportu uczestników kursu na egzamin - w obie strony lub przybycia egzaminatorów do CKZiU w Strzelinie). 10. Wykonawca ponosi również inne koszty organizacyjne, t.j.: jeżeli wymagane są to koszty badań lekarskich, jednorazową opłatę za egzamin przed komisją z Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego, etc. 11. Kurs musi być przeprowadzony zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami i nowymi programami opracowanymi przez IMBIGS.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80000000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-15
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA pn. „PRZEPROWADZENIE KURSÓW WÓZKI JEZDNIOWE PODNOŚNIKOWE Z WYMIANĄ BUTLI W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W STRZELINIE”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie dwóch kursów na wózki jezdniowe podnośnikowe z wymianą butli wraz z egzaminami zewnętrznymi przed komisją Urzędu Dozoru Technicznego dla łącznie 50 osób w następujących terminach: I kurs dla 25 osób od daty podpisania umowy do 30 czerwca 2020 r. II kurs dla 25 osób od 15 września 2020 r. do 15 grudnia 2020 r. Harmonogram przeprowadzenia kursów musi byś uzgodniony i zaakceptowny przez dyrektora szkoły. Rozliczenie nastąpi po zrealizowaniu każdego z kursów. 2. Cel kursu: Celem kursu na wózki jezdniowe jest uzyskanie kwalifikacji operatora wózków jezdniowych podnośnikowych kat.II WJO z wymianą butli zakończonego egzaminem zewnętrznym przed komisją z Urzędu Dozoru Technicznego. 3. Czas trwania każdego z kursów: 44 godzin zajęć teoretycznych, 23 godzin zajęć praktycznych. 4. Program szkolenia uzgodniony z Urzędem Dozoru Technicznego zawierający m.in.:  typy stosowanych wózków  budowa wózków jezdniowych  czynności operatora przed rozpoczęciem, w trakcie oraz po zakończeniu pracy  BHP  wiadomości o dozorze technicznym  zajęcia praktyczne  przygotowanie uczestnika szkolenia do wykonywania czynności związanych z wymianą butli  wymiana butli przez uczestnika szkolenia 5. Forma egzaminu: Egzamin 2-częściowy (część praktyczna + część teoretyczna) przed komisją z Urzędu Dozoru Technicznego. 6. Zajęcia teoretyczne i praktyczne powinny odbywać się w odległości nie większej niż 50 km od siedziby Zamawiającego, a Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia transportu uczestników kursu z CKZiU w Strzelinie na miejsce i z powrotem na własny koszt. 7. Zamawiający zapewnia bezpłatnie sale do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i plac manewrowy - miejsce: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelinie, ul.S.Staszica 5, 57-100 Strzelin. 8. Kursy będą się odbywać w godzinach popołudniowych w ciągu tygodnia (14.00 – 19.00). 9. Koszty organizacji egzaminu wewnętrznego jak również zewnętrznego na terenie CKZiU w Strzelinie lub w innym miejscu ponosi Wykonawca (w tym między innymi: koszt transportu uczestników kursu na egzamin - w obie strony lub przybycia egzaminatorów do CKZiU w Strzelinie, inne koszty organizacyjne, jednorazową opłatę za egzamin przed komisją z Urzędu Dozoru Technicznego dla każdego uczestnika kursu). 10.Wykonawca ponosi również inne koszty organizacyjne, t.j.: jeżeli wymagane są to koszty badań lekarskich,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80000000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA pn. „PRZEPROWADZENIE KURSÓW PRAWA JAZDY KAT. ”B” W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWOWODWEGO I USTAWICZNEGO W STRZELINIE”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem tej części zamówienia jest przeprowadzenie dwóch kursów prawa jazdy kat. “B” dla łącznie 50 osób w następujących terminach: I kurs dla 25osób od daty podpisania umowy do 31 sierpnia 2020 r. II kurs dla 25 osób od 15 września 2020 r. do 28 lutego 2021 r. Harmonogram przeprowadzenia kursów musi byś uzgodniony i zaakceptowny przez dyrektora szkoły. Rozliczenie nastąpi po zrealizowaniu każdego z kursów. 2. Cel kursu: Celem kursu na prawo jazdy kat.”B” jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie do egzaminu państwowego na prawo jazdy kategorii B (samochód osobowy). Uczestnicy kursu poznają przepisy ruchu drogowego, zasady przewozu osób lub ładunku, nabędą umiejętności obsługi mechanizmów pojazdu i kierowania pojazdem oraz udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej. 3. Kurs kończy się uzyskaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu pozwalającego na przystąpienie do egzaminu państwowego przed WORD. 4. Kurs (szkolenie teoretyczne oraz plac manewrowy) będzie się odbywał na terenie CKZiU w Strzelinie w godzinach popołudniowych w ciągu tygodnia (14.00 – 19.00). 5. Wykonawca ma obowiązek odbioru uczniów na zajęcia praktyczne z terenu Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelinie – ul.S.Staszica 5, 57-100 Strzelin. 6. Zamawiający zapewnia bezpłatnie sale do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i plac manewrowy - miejsce: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelinie, ul.S.Staszica 5, 57-100 Strzelin. 7. Koszty organizacji egzaminu wewnętrznego na terenie CKZiU w Strzelinie lub w innym miejscu ponosi Wykonawca - w tym między innymi transport uczestników kursu na/z egzaminu. 8. Wykonawca ponosi również inne koszty organizacyjne, t.j.: jeżeli wymagane są to koszty badań lekarskich, 9. Czas trwania każdego z kursów: zajęcia teoretyczne min.30 godzin (dydaktycznych) + zajęcia praktyczne min.30 godzin (zegarowych). 10. Program kursu musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców z dnia 4 marca 2016 r. z późniejszymi zmianami. 11. Przy realizacji zajęć praktycznych Wykonawca powinien dysponować minimum 2 samochodami osobowymi, dostosowanymi do prowadzenia nauki jazdy zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. 2016 poz.2022 i z 2017 poz.2338 ze zm.). 12. W przypadku zaistnienia takiej konieczności Wykonawca ma zapewnić samochód przystosowany do szkolenia osób niepełnosprawnych. 13. Każdy uczestnik kursu otrzyma od Wykonawcy materiały szkoleniowe umożliwiające pracę podczas zajęć teoretycznych oraz materiały pozwalające na utrwalenie wiedzy w czasie poza zajęciami, m.in. podręcznik, płytkę CD z testami, notatnik, długopis, teczkę (każdy słuchacz powinien otrzymać komplet materiałów). 14. Zajęcia będą prowadzone przez instruktorów o odpowiednich kwalifikacjach, predyspozycjach i doświadczeniu. 15. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić stały monitoring pracy, obecności, aktywności i postępów uczestników szkolenia. Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania powyższych informacji osobie wskazanej przez Zamawiającego. Zamawiający, w trakcie trwania umowy, zastrzega sobie prawo do wizytacji zajęć teoretycznych i praktycznych, z uwzględnieniem wglądu w dokumentację całego procesu nauczania. 16. Wykonawca może zmienić instruktora tylko w wyjątkowych sytuacjach. 17. Materiały dla uczestników kursu niezbędne do nauki, Wykonawca zapewni w cenie oferty.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80411200-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Nauka - Angielski C2 - Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam firmy lub szkoły która zaoferuje w przystępnej cenie kurs, zjaęcia lub konwersacje na których bede mogła otrzymać poziom C2 z jezyka angielskiego. Zdalna nauka odpada. Czekam na kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI