,,Przeprowadzenie kursów z języka angielskiego w ramach projektu EURLO- Central

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
,,Przeprowadzenie kursów z języka angielskiego w ramach projektu EURLO- Central Asia’’
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2024-02-23
  • ZamawiającyCENTRUM OBSŁUGI PROJEKTÓW EUROPEJSKICH MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI
  • Data publikacji ogłoszenia2024-02-13
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00102841
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
,,Przeprowadzenie kursów z języka angielskiego w ramach projektu EURLO- Central Asia’’

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM OBSŁUGI PROJEKTÓW EUROPEJSKICH MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 147027812

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zygmunta Modzelewskiego 77

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-679

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@copemswia.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.copemswia.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Wdrażanie środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, środków pochodzących z bezzwrotnej pomocy zagranicznej oraz środków pochodzących z innych programów.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Przeprowadzenie kursów z języka angielskiego w ramach projektu EURLO- Central Asia’’

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b53c141-c9a3-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00102841

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00014531/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Przeprowadzenie kursów z języka angielskiego w ramach projektu EURLO- Central Asia

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Enhancement of Immigration Liaison Officers’ activities in Central Asia / EURLO — Central Asia’’(Wzmocnienie działań oficerów łącznikowych ds. imigracji w Azji Środkowej / EURLO - Central Asia)”.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1b53c141-c9a3-11ee-a84d-d63fc4d19e65

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
Zamawiający wyznacza do kontaktu z Wykonawcami Panią Luizę Moczko, e-mail: zamowienia@copemswia.gov.pl
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto ,,Wykonawca'' na Platformie -zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont, zasady oraz warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy, dostępny na stronie https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje dostępne w zakładce ,,Centrum Pomocy''.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały opisane w rozdziale 11 SWZ przedmiotowego postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad w zakresie RODO zostały opisane w rozdziale 22 SWZ przedmiotowego postępowania.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe określenie zasad w zakresie RODO zostały opisane w rozdziale 22 SWZ przedmiotowego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: COPE/29/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 3 edycji intensywnego kursu języka angielskiego ogólnego dla pracowników Instytucji Państwowych Uzbekistanu, Kirgistanu i Tadżykistanu w ramach projektu „Enhancement of Immigration Liaison Officers’ activities in Central Asia/ EURLO- Central Asia’’.

Podczas trzech edycji planowane jest łącznie 831 jednostek dydaktycznych szkolenia (po 277 jednostki dydaktyczne na każdą edycję).

Każda z trzech edycji kursu przeprowadzona jest dla grupy ok. 10 uczestników - każda grupa to uczestnicy z innego kraju (odpowiednio Kirgistanu, Tadżykistanu, Uzbekistanu).

Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie od 9 kwietnia 2024 r. do 11 czerwca 2025 r. w trzech edycjach:
Edycja I- 9 kwietnia 2024 r. do 20 czerwca 2024 r.
Edycja II- 3 września 2024 r. do 13 listopada 2024 r.
Edycja III- 1 kwietnia 2025 r. do 11 czerwca 2025 r.

Planowany harmonogram realizacji określa opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80580000-3 - Oferowanie kursów językowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-04-09 do 2025-06-11

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert w sposób określony w rozdziale 17 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia (lektora)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 osobą skierowaną do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia, która:
1) posiada kwalifikacje w zakresie nauczania języka angielskiego tj. ma ukończone studia pierwszego stopnia na kierunku filologia angielska o specjalności nauczycielskiej lub z przygotowaniem pedagogicznym (w przypadku ukończenia innej specjalności filologii angielskiej) lub lingwistyka stosowana obejmująca język angielski i przygotowanie pedagogiczne. Zamawiający uzna kwalifikacje zdobyte poza terytorium RP, polegające na uzyskaniu tytułu odpowiadającemu tytułowi licencjata w Polsce w zakresie nauczania języka angielskiego;
2) posiada doświadczenie zawodowe, tj. wykonał/a co najmniej 2 kursy/ szkolenia z języka angielskiego ogólnego dla dorosłych, każde z nich w wymiarze min. 50 jednostek dydaktycznych (przez jednostkę dydaktyczną rozumie się minimum 45 min.). Przez dorosłych Zamawiający rozumie osoby, które ukończyły 18 r.ż. Przez wykonanie kursu/ szkolenia Zamawiający rozumie wykonanie lub wykonywanie przez osobę skierowaną do realizacji zamówienia świadczenia (umowy) polegającej na prowadzeniu kursu (szkolenia) z języka angielskiego dla dorosłych, przy czym każdy z wykazywanych kursów powinien obejmować minimum 50 jednostek dydaktycznych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 8.1., zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony dopuszczają możliwość zmiany Umowy w stosunku do treści oferty, gdy nie była możliwa do przewidzenia na etapie zawarcia Umowy, a dokonanie podyktowane jest zmianą stanu prawnego w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy, w szczególności:
a) stawki podatku od towarów i usług,podatku akcyzowego;
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy.

Strony postanawiają, iż dokonają w formie pisemnego aneksu zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy na zasadach określonych w art. 439 ustawy Pzp, w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia:
1) Wykonawca może żądać zmiany wynagrodzenia, jeżeli wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ustalony na podstawie komunikatu Prezesa GUS ulegnie zmianie o co najmniej 5 punktów procentowych w stosunku do wartości kwartalnego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych obowiązującego w kwartale poprzedzającym złożenie wniosku o waloryzację.
2) Wynagrodzenie będzie podlegało waloryzacji najwcześniej po 6miesiącach od dnia zawarcia Umowy.
3) Waloryzacja dotyczy niezrealizowanej wartości przedmiotu Umowy(..)
5) Wniosek o waloryzację wynagrodzenia musi zawierać uzasadnienie oraz wyliczenie zmiany wartości Umowy netto i brutto.
6) Łączna wartość korekt wynikająca z waloryzacji nie przekroczy 5 % łącznego wynagrodzenia, przy czym limit 5% dotyczy także cen jednostkowych.
7) Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia dodatkowych wyliczeń i dokumentów.
8) W przypadku likwidacji wskaźnika, o którym mowa w pkt 1 lub zmiany podmiotu, który urzędowo go ustala, mechanizm stosuje się do wskaźnika lub podmiotu, który zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa zastąpi dotychczasowy wskaźnik lub podmiot.

1. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, możliwa jest wyłącznie w okolicznościach z art. 455 ustawy Pzp.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w przypadku:
1) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy na skutek zmiany lub waloryzacji wynagrodzenia
2) zmiany terminu wykonania Umowy w przypadkach:
a) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie zamówienia
b) gdy z uwagi na okoliczności zewnętrzne wynikające z koordynacji o charakterze międzynarodowym realizacja zamówienia zgodnie z harmonogramem stanie się niemożliwa,
c) w przypadku, gdy nastąpi zmiana stanu prawnego lub przepisów prawa, mająca wpływ na terminy realizacji Umowy
d) w przypadku wystąpienia innych zdarzeń uzasadniających konieczność zmiany terminów
3) konieczności zmiany programu kursu, harmonogramu lub terminów w § 8 Umowy, pod warunkiem że zmiany te nie będą zagrażały prawidłowej realizacji przedmiotu Umowy;
4) konieczności zmiany osoby wskazanej w § 2 ust. 1 Umowy, o ile Wykonawca zapewni w jej miejsce nową osobę i wykaże, że jej kwalifikacje i doświadczenie wymagane do prawidłowej realizacji Umowy są co najmniej równe posiadanym przez osobę podlegającą zmianie. W tym celu Wykonawca składa Zamawiającemu do akceptacji nowy wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego.
3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2, jest złożenie wniosku przez Stronę inicjującą zmianę.
4. Zamawiający przewiduje możliwość dodatkowej zmiany terminów realizacji przedmiotu Umowy. Zmiana może zostać dokonana w sytuacji, gdy na termin(y) realizacji przedmiotu Umowy wpłyną lub będą mogły mieć wpływ okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19(....)

Projekt umowy i ew. przesłanki jej zmiany określa załącznik nr 2 do SWZ. Niniejsze pole nie zawiera wystarczającej ilości znaków.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-23 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-23

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie szkolenia pn. Rejestratorka medyczna - Ostrołęka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie szkolenia pn. Rejestratorka medyczna dla 14 osób. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI