Przeprowadzenie kursów w ramach projektu "Centrum Kompetencji Zawodowych w Powiecie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przeprowadzenie kursów w ramach projektu "Centrum Kompetencji Zawodowych w Powiecie Wielickim II
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNiepołomice
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-12-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Niepołomice
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-03
  • Numer ogłoszenia761847-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 761847-N-2020 z dnia 03.12.2020 r.

Gmina Niepołomice: Przeprowadzenie kursów w ramach projektu "Centrum Kompetencji Zawodowych w Powiecie Wielickim II
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Niepołomice, krajowy numer identyfikacyjny 35155537000000, ul. Plac Zwycięstwa  13 , 32-005  Niepołomice, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 122 509 404, , e-mail czeslaw.nowak@niepolomice.eu, anna.topor@niepolomice.eu, faks 122 509 400.
Adres strony internetowej (URL): www.niepolomice.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zamowienia.niepolomice.eu

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie na adres wskazany poniżej - osobiście, przez operatora pocztowegfo lub psłańca
Adres:
GMINA NIEPOŁOMICE Pl. Zwycięstwa 13 32-005 Niepołomice Polska

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursów w ramach projektu "Centrum Kompetencji Zawodowych w Powiecie Wielickim II
Numer referencyjny: ZP.271.25.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie częściowe nr 1. Kurs carvingu;- kurs przeznaczony jest dla 3 grup w każdej po 10 osób - uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Niepołomicach; - kurs będzie- kurs obejmuje 20 godzin lekcyjnych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik pn: "Zadanie częściowe nr 1 - Kurs carvingu".Zadanie nr 2. Kurs nowoczesne techniki kulinarne - sous vide;- kurs przeznaczony jest dla 3 grup w każdej po 10 osób - uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Niepołomicach; - kurs będzie odbywał się w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Niepołomicach, wykonawca otrzyma bezpłatnie salę na realizację zajęć;- kurs obejmuje 24 godziny lekcyjne.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik pn: "Zadanie częściowe nr 2 - Kurs nowoczesne techniki kulinarne - sous vide".Zadanie nr 3: Kurs kelnerski;- kurs przeznaczony jest dla 3 grup w każdej po 10 osób - uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Niepołomicach; - kurs będzie odbywał się w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Niepołomicach, wykonawca otrzyma bezpłatnie salę na realizację zajęć;- kurs obejmuje 30 godzin lekcyjnych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik pn: "Zadanie częściowe nr 3 - Kurs kelnerski".Zadanie nr 4: Kurs barmański I stopnia z egzaminem;- kurs przeznaczony jest dla 3 grup w każdej po 10 osób - uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Niepołomicach;- kurs będzie odbywał się w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Niepołomicach, wykonawca otrzyma bezpłatnie salę na realizację zajęć;- kurs obejmuje 30 godzin lekcyjnych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik pn: "Zadanie częściowe nr 4 - Kurs barmański I stopnia z egzaminem".Zadanie nr 5: Kurs baristyczny;- kurs przeznaczony jest dla 3 grup w każdej po 10 osób - uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Niepołomicach; - kurs będzie odbywał się w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Niepołomicach, wykonawca otrzyma bezpłatnie salę na realizację zajęć;- kurs obejmuje 20 godzin lekcyjnych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik pn: "Zadanie częściowe nr 5 - Kurs baristyczny".Zadanie nr 6: Kurs kuchnia molekularna.- kurs przeznaczony jest dla 3 grup w każdej po 10 osób - uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Niepołomicach; - kurs będzie odbywał się w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Niepołomicach, wykonawca otrzyma bezpłatnie salę na realizację zajęć;- kurs obejmuje 24 godziny lekcyjne.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik pn: "Zadanie częściowe nr 6 - Kurs kuchnia molekularna".Dla wszystkich części:Uwaga: Zamawiający wymaga, aby faktury były wystawiane po każdej przeprowadzonej turze kursów.WYMAGANIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 29 UST. 3A PZP.Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający informuje, że w zakresie realizacji zamówienia nie występują czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320).

II.5) Główny kod CPV: 80530000-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
31.07.2022

II.9) Informacje dodatkowe: Terminy kursów:  I tura od 04.01.2021 r. – 31.07.2021 r., II tura od 01.08.2021 r. – 19.12.2021 r., III tura od 03.01.2022 – 31.07.2022 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez dołączenie do oferty wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez wykazanie, iż Wykonawca:1.W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej dwa zamówienia polegające na:1) Zadnie częściowe nr 1: prowadzeniu kursów carvingu; 2) Zadnie częściowe nr 2: prowadzeniu kursów nowoczesne techniki kulinarne - sous vide; 3) Zadnie częściowe nr 3: prowadzeniu kursów kelnerskich;4) Zadnie częściowe nr 4: prowadzeniu kursów barmańskich;5) Zadnie częściowe nr 5 prowadzeniu kursów baristycznych;6) Zadnie częściowe nr 6: prowadzeniu kursów z zakresu kuchni molekularnej; oraz załączyć dowody, określające czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty.2. Dysponuje co najmniej jedną osobą ( instruktor) co do każdej części zamówienia zdolną do wykonania zamówienia tj:1) Zadnie częściowe nr 1: posiada kwalifikacje pedagogiczne, wiedze i doświadczenie zdobyte podczas pracy na stanowisku szefa kuchni lub zastępcy szefa kuchni;2) Zadnie częściowe nr 2: posiada kwalifikacje pedagogiczne, wiedze i doświadczenie zdobyte podczas pracy na stanowisku szefa kuchni lub zastępcy szefa kuchni;3) Zadnie częściowe nr 3: posiada kwalifikacje pedagogiczne, wiedze i doświadczenie zdobyte podczas pracy na stanowisku kelner;4) Zadnie częściowe nr 4: posiada kwalifikacje pedagogiczne, wiedze i doświadczenie zdobyte podczas pracy na stanowisku barman/barman mikser;5) Zadnie częściowe nr 5: posiada kwalifikacje pedagogiczne, wiedze i doświadczenie zdobyte podczas pracy na stanowisku barista;6) Zadnie częściowe nr 6: posiada kwalifikacje pedagogiczne, wiedze i doświadczenie zdobyte podczas pracy na stanowisku szefa kuchni lub zastępcy szefa kuchni
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Koncesja, zezwolenie, licencja lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania tj: Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez dołączenie do oferty wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych.Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te sługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.Oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 0
Maksymalna liczba wykonawców   0
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający poza możliwością zmiany na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 2 do 6 ustawy Pzp przewiduje również możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach:1) zmiany obowiązujących przepisów prawnych, jeżeli w wyniku tych zmian konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego2) zmiany zakresu prac, które wykonawca powierzył podwykonawcom, a które określone są w złożonej ofercie3) wprowadzenia do realizacji części zamówienia przez podwykonawcę pomimo, że Wykonawca nie dopuścił takiej możliwości w treści oferty, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców.4) Zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez strony w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych między innymi takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie.5) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy i pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności których wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, w szczególności gdy jest spowodowana: a) wystąpienia udokumentowanych przez Wykonawcę, niezawinionych przez niego sytuacji spowodowanych występowaniem na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej COVID-19b) zmianą umowy określoną w art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 pzp ( po spełnieniu przesłanek) a wpływających na termin wykonania usług6) ulegną zmianie: a)stawki podatku od towarów i usług,b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,c) zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowycha zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wykonawca musi wykazać wpływ zmian na koszty wykonania zamówienia2. Warunki zmiany: Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 14.12.2020, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Kurs carvingu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie częściowe nr 1. Kurs carvingu;- kurs przeznaczony jest dla 3 grup w każdej po 10 osób - uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Niepołomicach; - kurs będzie odbywał się w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Niepołomicach, wykonawca otrzyma bezpłatnie salę na realizację zajęć;- kurs obejmuje 20 godzin lekcyjnych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik pn: "Zadanie częściowe nr 1 - Kurs carvingu KZadanie częściowe nr 1. Kurs carvingu;- kurs przeznaczony jest dla 3 grup w każdej po 10 osób - uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Niepołomicach; - kurs będzie odbywał się w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Niepołomicach, wykonawca otrzyma bezpłatnie salę na realizację zajęć;- kurs obejmuje 20 godzin lekcyjnych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik pn: "Zadanie częściowe nr 1 - Kurs carvingu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.07.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Udział instruktora wskazanego do realizacji kursu konkursie krajowym potwierdzony dyplomem 30,00
Udział instruktora wskazanego do realizacji kursu w konkursie międzynarodowym potwierdzonym dyplomem 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Terminy realizacji kursu: I tura od 04.01.2021 r. - 31.07.2021 r., II tura od 01.08.2021 r. - 19.12.2021 r., III tura od 03.01.2022 - 31.07.2022 r.


Część nr: 2 Nazwa: Kurs nowoczesne techniki kulinarne - sous vide
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs nowoczesne techniki kulinarne - sous vide;- kurs przeznaczony jest dla 3 grup w każdej po 10 osób - uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Niepołomicach; - kurs będzie odbywał się w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Niepołomicach, wykonawca otrzyma bezpłatnie salę na realizację zajęć;- kurs obejmuje 24 godziny lekcyjne.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik pn: "Zadanie częściowe nr 2 - Kurs nowoczesne techniki kulinarne - sous vide Kurs nowoczesne techniki kulinarne - sous vide;- kurs przeznaczony jest dla 3 grup w każdej po 10 osób - uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Niepołomicach; - kurs będzie odbywał się w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Niepołomicach, wykonawca otrzyma bezpłatnie salę na realizację zajęć;- kurs obejmuje 24 godziny lekcyjne.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik pn: "Zadanie częściowe nr 2 - Kurs nowoczesne techniki kulinarne - sous vide
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.07.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Udział instruktora wskazanego do realizacji kursu konkursie krajowym potwierdzony dyplomem 30,00
Udział instruktora wskazanego do realizacji kursu w konkursie międzynarodowym potwierdzonym dyplomem 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Terminy realizacji kursu: I tura od 04.01.2021 r. - 31.07.2021 r., II tura od 01.08.2021 r. - 19.12.2021 r., III tura od 03.01.2022 - 31.07.2022 r.


Część nr: 3 Nazwa: Kurs kelnerski
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs kelnerski;- kurs przeznaczony jest dla 3 grup w każdej po 10 osób - uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Niepołomicach; - kurs będzie odbywał się w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Niepołomicach, wykonawca otrzyma bezpłatnie salę na realizację zajęć;- kurs obejmuje 30 godzin lekcyjnych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik pn: "Zadanie częściowe nr 3 - Kurs kelnerski". Zadanie nr 3: Kurs kelnerski;- kurs przeznaczony jest dla 3 grup w każdej po 10 osób - uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Niepołomicach; - kurs będzie odbywał się w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Niepołomicach, wykonawca otrzyma bezpłatnie salę na realizację zajęć;- kurs obejmuje 30 godzin lekcyjnych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik pn: "Zadanie częściowe nr 3 - Kurs kelnerski"
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.07.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Udział instruktora wskazanego do realizacji kursu konkursie krajowym potwierdzony dyplomem 30,00
Udział instruktora wskazanego do realizacji kursu w konkursie międzynarodowym potwierdzonym dyplomem 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Terminy realizacji kursu: I tura od 04.01.2021 r. - 31.07.2021 r., II tura od 01.08.2021 r. - 19.12.2021 r., III tura od 03.01.2022 - 31.07.2022 r.


Część nr: 4 Nazwa: Kurs barmański I stopnia z egzaminem
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 4: Kurs barmański I stopnia z egzaminem;- kurs przeznaczony jest dla 3 grup w każdej po 10 osób - uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Niepołomicach;- kurs będzie odbywał się w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Niepołomicach, wykonawca otrzyma bezpłatnie salę na realizację zajęć;- kurs obejmuje 30 godzin lekcyjnych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik pn: "Zadanie częściowe nr 4 - Kurs barmański I stopnia z egzaminem
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.07.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Udział instruktora wskazanego do realizacji kursu konkursie krajowym potwierdzony dyplomem 30,00
Udział instruktora wskazanego do realizacji kursu w konkursie międzynarodowym potwierdzonym dyplomem 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Terminy realizacji kursu: I tura od 04.01.2021 r. - 31.07.2021 r., II tura od 01.08.2021 r. - 19.12.2021 r., III tura od 03.01.2022 - 31.07.2022 r.


Część nr: 5 Nazwa: Kurs baristyczny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 5: Kurs baristyczny;- kurs przeznaczony jest dla 3 grup w każdej po 10 osób - uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Niepołomicach; - kurs będzie odbywał się w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Niepołomicach, wykonawca otrzyma bezpłatnie salę na realizację zajęć;- kurs obejmuje 20 godzin lekcyjnych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik pn: "Zadanie częściowe nr 5 - Kurs baristyczny Zadanie nr 5: Kurs baristyczny;- kurs przeznaczony jest dla 3 grup w każdej po 10 osób - uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Niepołomicach; - kurs będzie odbywał się w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Niepołomicach, wykonawca otrzyma bezpłatnie salę na realizację zajęć;- kurs obejmuje 20 godzin lekcyjnych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik pn: "Zadanie częściowe nr 5 - Kurs baristyczny
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80570000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.07.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Udział instruktora wskazanego do realizacji kursu konkursie krajowym potwierdzony dyplomem 30,00
Udział instruktora wskazanego do realizacji kursu w konkursie międzynarodowym potwierdzonym dyplomem 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Terminy realizacji kursu: I tura od 04.01.2021 r. - 31.07.2021 r., II tura od 01.08.2021 r. - 19.12.2021 r., III tura od 03.01.2022 - 31.07.2022 r.


Część nr: 6 Nazwa: Kurs kuchnia molekularna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 6: Kurs kuchnia molekularna.- kurs przeznaczony jest dla 3 grup w każdej po 10 osób - uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Niepołomicach; - kurs będzie odbywał się w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Niepołomicach, wykonawca otrzyma bezpłatnie salę na realizację zajęć;- kurs obejmuje 24 godziny lekcyjne.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik pn: "Zadanie częściowe nr 6 - Kurs kuchnia molekularna
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.07.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Udział instruktora wskazanego do realizacji kursu konkursie krajowym potwierdzony dyplomem 30,00
Udział instruktora wskazanego do realizacji kursu w konkursie międzynarodowym potwierdzonym dyplomem 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Terminy realizacji kursu: I tura od 04.01.2021 r. - 31.07.2021 r., II tura od 01.08.2021 r. - 19.12.2021 r., III tura od 03.01.2022 - 31.07.2022 r.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję lekcji gry na gitarze - Trzebinia
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania20-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję lekcji gry na gitarze.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI