Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie kursów semestralnych języka angielskiego w LJO CSMW w Ustce w II semestrze 2022 roku na poziomach: podstawowym (I) oraz średniozaawansowanym (II) – ETAP II.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 6 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220515410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1N
1.5.2.) Miejscowość: Lędowo-Osiedle
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-271
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 6wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.6wog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednostka Budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie kursów semestralnych języka angielskiego w LJO CSMW w Ustce w II semestrze 2022 roku na poziomach: podstawowym (I) oraz średniozaawansowanym (II) – ETAP II.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c043d547-1804-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00300661
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00053918/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Usługa przeprowadzenia kursów j. angielsiego (CSMW, 1 bz Lębork) - 2 etap2022r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/6wog/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez System.
System jest dostępny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/6wog
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług Systemu (regulamin Portalu e-Usług) i dostępnym z poziomu modułu e-learning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Komendant 6 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, Lędowo – Osiedle 1N, 76 – 271 Ustka, nr fax: 261 231 578;
2. inspektorem ochrony danych osobowych w 6 WOG Ustka jest Pani Dagmara Stecka -Giedrojć, tel. 261 231 377;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Nr 46/SZKOL/6WOG/2022 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji w zw. z art. 359 pkt. 2 ustawy PZP;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021.1129 t.j. z późn. zm.) oraz art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 06.09.2001 r. o dostępie do informacji publicznej, tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 2176, z 2021 r. poz. 1598, 1641;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmiana postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp. oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony prawnej osoby fizycznej lub prawnej, luz z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 46/SZKOL/6WOG/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie kursów semestralnych języka angielskiego w Lektoracie Języków Obcych Centrum Szkolenia Marynarki Wojennej w Ustce w II semestrze 2022 roku na poziomach: podstawowym (I) oraz średniozaawansowanym (II) – ETAP II.
1. Miejsce przeprowadzenia kursu: Lektorat Języków Obcych CSMW
w Ustce, ul. Lędowo 1N, 76-271 USTKA. Dopuszcza się prowadzenie szkolenia online
z wykorzystaniem metod i technik nauczania na odległość.
2. Szkolenie realizowane będzie zgodnie z Natowskim Porozumieniem Standaryzacyjnym STANAG 6001, Ramowym i szczegółowym programem nauczania języka angielskiego
w jednostkach wojskowych podległych Dowódcy Generalnemu RSZ - Poziom podstawowy (SPJ 1111 wg STANAG 6001) - Warszawa 2016 (sygn. Dow. Gen. wewn. 45/2016) oraz Ramowym i szczegółowym programem nauczania języka angielskiego
w jednostkach wojskowych podległych Dowódcy Generalnemu RSZ - Poziom średniozaawansowany (SPJ 2222 wg STANAG 6001) - Warszawa 2016 (sygn. Dow. Gen. wewn. 63/2016).
3. Liczba grup szkoleniowych:
- na poziomie podstawowym – 5 grup szkoleniowych,
- na poziomie średniozaawansowanym – 1 grupa szkoleniowa,
łącznie 6 grup szkoleniowych
4. Liczba uczestników w jednej grupie - maksymalnie 10 osób.
5. Czas trwania i liczba godzin kursu:
a. na poziomie I - po 576 godzin lekcyjnych w każdej grupie szkoleniowej;
b. na poziomie II - 576 godzin lekcyjnych w grupie szkoleniowej;
ogółem – 3 456 godzin lekcyjnych we wszystkich grupach szkoleniowych.
6. Każda godzina lekcyjna trwać będzie 45 min. Dopuszcza się - na uzasadniony wniosek metodyka kursów - prowadzenie zajęć w tzw. blokach lekcyjnych po 45, 60, 70 i 90 min., które w skali dnia odpowiadają 6 godzinom lekcyjnym. Szczegółowy rozkład zajęć określa Porządek dnia Lektoratu Języków Obcych CSMW.
7. Zajęcia będą prowadzone w dni powszednie (od poniedziałku do piątku) w godzinach
od 8.00 – 15.00, w wymiarze 6 godzin lekcyjnych dziennie. W wyjątkowych sytuacjach dopuszcza się możliwość realizacji zajęć w soboty w tym samym wymiarze czasowym. Decyzje w tym zakresie podejmuje Komendant Centrum Szkolenia Marynarki Wojennej.
8. Zajęcia w każdej grupie szkoleniowej muszą być prowadzone codziennie przez dwóch lektorów, w tym przez jednego lektora wiodącego i jednego lektora pomocniczego,
po 3 godziny lekcyjne każdy. W wyjątkowych i uzasadnionych przypadkach dopuszcza się inną organizację zajęć za zgodą Kierownika LJO CSMW.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-05 do 2023-01-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wykonawca wraz z ofertą przesyła formularz cenowy, w którym należy podać cenę jednostkową pozycji oraz wartość brutto. Informacje wykazane w formularzu cenowym są niezbędne w celu ustalenia wartości całkowitej usługi. Niewypełnienie formularza zgodnie z jego treścią będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Wartości z formularza cenowego należy wstawić w odpowiednie miejsca w formularzu ofertowym.
2. Wykonawca winien zaoferować cenę jednoznaczną i ostateczną, która nie będzie podlegała negocjacjom.
3. Cena oferty i składające się na nią ceny jednostkowe winny być określone w walucie polskiej z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, ponieważ w takiej walucie będą dokonywane rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4. Jeżeli złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018 r. poz. 2174, z późn. zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć. W ofercie, o której mowa, wykonawca ma obowiązek:
1) poinformowania zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego;
2) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
3) wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym zamawiającego, bez kwoty podatku;
4) wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: kwalifikacje i doświadczenie lektorów
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w niniejszej specyfikacji oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca:
1) dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym w postaci sprzętu i materiałów dla potrzeb kursu w ilościach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ i złoży oświadczenie na załączniku nr 5a do SWZ.
2) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i złoży oświadczenie na załączniku nr 5 do SWZ.
Wykonawca skieruje po dwóch lektorów języka angielskiego dla każdej grupy szkoleniowej, tj. lektora wiodącego i lektora pomocniczego oraz metodyka kursów, spełniających następujące wymagania w zakresie wykształcenia i doświadczenia:
2.1.) Lektor wiodący - wymagane wyższe wykształcenie pedagogiczne:
- dyplom licencjata filologii angielskiej lub
- dyplom licencjata filologii dwóch języków, z wiodącą filologią angielską, lub
- dyplom magistra filologii angielskiej, lub
- dyplom magistra filologii dwóch języków, z wiodącą filologią angielską;
- kwalifikacje pedagogiczne, tzn. wykształcenie - jak wyżej - ze specjalnością nauczycielską lub ukończonym kursem pedagogicznym;
- minimum roczne doświadczenie w pracy świadczonej w latach 2019 – 2022 na stanowisku lektora/nauczyciela/nauczyciela akademickiego j. angielskiego;
- doświadczenie w prowadzeniu kursów – zgodnych z Porozumieniem STANAG 6001 - dla jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej w ilości minimum dwóch kursów semestralnych (5 miesięcznych) przeprowadzonych w latach 2019 – 2022, podczas których osobiście przeprowadził min. 260 godz. lekcyjnych w każdym semestrze; dla nauczyciela akademickiego wymóg ten wynosi 130 godzin;
- znajomość wymogów Porozumienia Standaryzacyjnego NATO – STANAG 6001;
- znajomość ramowego i szczegółowego programu kursu, do którego prowadzenia jest zgłoszony.
2.2.) Lektor pomocniczy - wymagane wykształcenie wyższe:
- dyplom licencjata filologii angielskiej, lub
- dyplom licencjata filologii dwóch języków z wiodącą filologią angielską, lub
- dyplom magistra filologii angielskiej, lub
- dyplom magistra filologii dwóch języków z wiodącą filologią angielską;
- kwalifikacje pedagogiczne, tzn. wykształcenie, jak wyżej, ze specjalnością nauczycielską lub ukończony kurs pedagogiczny;
- minimum roczne doświadczenie w pracy na stanowisku:
lektora/nauczyciela/nauczyciela akademickiego j. angielskiego, świadczonej w latach 2019 - 2022, albo
- osobiste przeprowadzenie minimum 240 godzin lekcyjnych
w jednym semestrze na kursach zgodnych z Porozumieniem STANAG 6001, w jednostkach organizacyjnych resortu obrony narodowej, w latach 2016 – 2021. Dla nauczyciela akademickiego wymóg ten nie obowiązuje;
- znajomość wymogów Porozumienia Standaryzacyjnego NATO – STANAG 6001;
- znajomość ramowego i szczegółowego programu kursu, do którego prowadzenia jest zgłoszony.
2.3.) Metodyk kursów - wymagane wykształcenie wyższe:
- magister filologii angielskiej w specjalności metodyka nauczania języka angielskiego, lub
- magister filologii angielskiej oraz minimum dwuletnie, doświadczenie
w pracy w charakterze metodyka nauczania języka angielskiego, lub
- magister filologii angielskiej oraz minimum dwuletnie doświadczenie
w charakterze nauczyciela akademickiego, lub
- magister filologii angielskiej i stopień nauczyciela mianowanego języka angielskiego;
- znajomość wymogów Porozumienia Standaryzacyjnego NATO – STANAG 6001;
- znajomość ramowego i szczegółowego programu kursu, do którego prowadzenia jest zgłoszony.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1. W zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wymogami określonymi w Rozdziale VII:
a) w celu poświadczenia wykształcenia, posiadanych kwalifikacji dla lektorów i metodyków - oryginał dyplomu lub jego kopia,
b) w celu potwierdzenia doświadczenia zawodowego – świadectwa pracy lub zaświadczenia dokumentujące posiadanie co najmniej rocznego (dla lektora wiodącego i pomocniczego) doświadczenia w pracy świadczonej w latach 2019 – 2022 na stanowisku lektora/nauczyciela języka angielskiego (wydane przez podmioty, na rzecz których świadczona była praca);
c) dokumenty poświadczające kwalifikacje pedagogiczne (wydane przez uczelnię lub ośrodek uprawniony do prowadzenia kursów pedagogicznych);
d) doświadczenie w prowadzeniu kursów według Porozumienia STANAG 6001 potwierdza się wyłącznie zaświadczeniem (kopią) wydanym przez jednostkę wojskową, na rzecz której świadczona była usługa kształcenia językowego. Musi ono zawierać imię i nazwisko lektora, poziom i termin realizacji kursu, ilość godzin lekcyjnych przeprowadzonych osobiście w czasie trwania kursu oraz zdawalność kursu/grupy prowadzonej przez lektora. Zaświadczenia, o których mowa powyżej, wydaje dowódca jednostki wojskowej na wniosek lektora uczestniczącego w realizacji zadań wynikających z umowy. Ewentualne kopie powyższych dokumentów muszą być potwierdzone
„za zgodność z oryginałem” na każdej stronie i podpisane przez osobę uprawnioną, tj. składającą podpis na ofercie.
e) oświadczenie na załączniku nr 5a do SWZ, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym w postaci sprzętu i materiałów dla potrzeb kursu.
f) oświadczenie na załączniku nr 5 do SWZ, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
2. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 125, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych
w postępowaniu lub są one niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający wezwie Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia
w wyznaczonym terminie, chyba, że oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na ich złożenie, poprawienie lub uzupełnienie, lub zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
3. Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe na wezwanie, aktualne na dzień ich złożenia.
4. W przypadku złożenia podmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą, zaleca się złożenie oświadczenia o ich aktualności i możliwości wykorzystania ich jako środki służące do oceny spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu – na załączniku nr 10 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany treści umowy wymagać będą formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana istotnych postanowień umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że:
a) Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zamiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub Specyfikacji Warunków Zamówienia, poprzez określenie ich zakresu, charakteru oraz warunków wprowadzenia takich zmian,
b) Wynikają one z zapisów art. 454 lub art.455 ustawy prawo zamówień publicznych.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-18 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/6wog/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-18 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-16