Przeprowadzenie kursów językowych dla nauczycieli akademickich, doktorantów oraz

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przeprowadzenie kursów językowych dla nauczycieli akademickich, doktorantów oraz pracowników prowadzących i wspierających zajęcia dydaktyczne w Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu–liczba części 8.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2024-07-31
  • ZamawiającyUniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-11
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00408270
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie kursów językowych dla nauczycieli akademickich, doktorantów oraz pracowników prowadzących i wspierających zajęcia dydaktyczne w Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu–liczba części 8.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001844

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 28

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-637

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aneta.ignasiak@up.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie kursów językowych dla nauczycieli akademickich, doktorantów oraz pracowników prowadzących i wspierających zajęcia dydaktyczne w Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu–liczba części 8.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1461a1dc-1832-46f1-a408-a2bc48022a1c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408270

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00080898/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.15 Usługa przeprowadzenia kursów językowych dla nauczycieli akademickich oraz pracowników prowadzących i wspierających zajęcia dydaktyczne w Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

2. Zamówienie jest realizowane w ramach projektów: a) „Najlepsi z natury! Program doskonalenia kadry dydaktycznej UPP” FERS.01.05-IP.08-0198/23 b) „Najlepsi z natury! Kształcenie na potrzeby gospodarki” FERS.01.05-IP.08-0398/23.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/up_poznan

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy
zakupowej znajdującej się pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/up_poznan
Platforma zakupowa znajdująca pod wskazanym powyżej adresem służy do elektronicznego składania ofert, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych, innych
oświadczeń lub dokumentów. Zamawiający dopuszcza komunikację elektroniczną (za wyjątkiem złożenia oferty i dokumentów, o których mowa w Rozdziale 18 SWZ) przy użyciu poczty elektronicznej, pod adresem e-mail: aneta.ignasiak@up.poznan.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami
składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za
pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się
komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
3. Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie zakupowej:
a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c. zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
d. włączona obsługa JavaScript,
e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
4. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania
wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu
platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
5. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z „Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 9
listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram
Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych
wymagań dla systemów teleinformatycznych”.
6. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
7. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
a. .zip
b. .7Z
8. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę
możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
9. Oferta oraz wszelkie dokumenty i oświadczenia składane elektronicznie muszą zostać podpisane kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty na platformie, podpis elektroniczny
Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.
10. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny, Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj.
podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES.
11. Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący
wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje
stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Na platformie w formularzu składania oferty znajduje się miejsce wyznaczone do dołączenia
części oferty stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa.
12. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania
oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej RODO, Zamawiający informuje, że:
a) administratorem danych osobowych przekazywanych przez Wykonawców jest Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu (ul. Wojska
Polskiego 28, 60-637 Poznań);
b) Inspektorem ochrony danych osobowych na Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu jest Pan Tomasz Napierała e-mail:
tomasz.napierala@up.poznan.pl tel. 61 8487799;
c) uzyskane dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym - na podstawie przepisów ustawy Pzp;
d) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o
art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
e) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania
umowy;
f) podanie przez Wykonawcę danych osobowych jest dobrowolne, lecz równocześnie jest wymogiem ustawowym określonym w
przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany (stosowanie do art. 22 RODO);
h) Wykonawcy oraz osoby, których dane osobowe zostały podane w związku z postępowaniem posiadają:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych,
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych (skorzystanie
z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać
integralności protokołu oraz jego załączników),
 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania
w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej
osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych narusza przepisy RODO.
i) nie przysługuje Wykonawcom oraz osobom, których dane osobowe zostały podane w związku
z postępowaniem:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AZ. 262. 1600.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Język angielski w ekonomii i finansach. Kursy podnoszące kompetencje językowe (język specjalistyczny/ branżowy/ tematyczny) w celu prowadzenia zajęć dydaktycznych w językach obcych (30h – 2 edycje)- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 80580000-3 - Oferowanie kursów językowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje zamówienie opcjonalne (prawo opcji) polegające na:
a. ograniczeniu do:
• 1 (jednej) edycji kursu dla części I,
w sytuacji zrekrutowania zbyt małej liczby chętnych osób. W takim przypadku Wykonawcy nie będzie przysługiwać roszczenie o zapłatę różnicy między faktycznie zrealizowanymi edycjami, a maksymalną wartością zawartej umowy. Rozliczenie nastąpi na podstawie realnego zapotrzebowania Zamawiającego,
b. Zamawiający dopuszcza w ramach prawa opcji możliwość udzielenia zamówienia dodatkowej liczby edycji, większej niż liczba edycji przewidziana w zamówieniu, do:
• 1 edycji kursu dla części I,
w przypadku konieczności uruchomienia dodatkowej rekrutacji uzupełniającej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-10-01 do 2028-10-01

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został określony w Rozdziale 21 Specyfikacji Warunków Zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie lektora/ki w przeprowadzeniu kursów języka angielskiego dla osób dorosłych w ciągu ostatnich 3 lat

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie lektora/ki w przeprowadzeniu kursów języka angielskiego dla pracowników Uczelni Wyższej w ciągu ostatnich 3 lat

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Scenariusz zajęć

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 2: Język angielski w leśnictwie i drzewnictwie. Kursy podnoszące kompetencje językowe (język specjalistyczny/ branżowy/ tematyczny) w celu prowadzenia zajęć dydaktycznych w językach obcych (30h – 2 edycje)- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Załączniku nr 2 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 80580000-3 - Oferowanie kursów językowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje zamówienie opcjonalne (prawo opcji) polegające na:
a. ograniczeniu do:
• 1 (jednej) edycji kursu dla części II,
w sytuacji zrekrutowania zbyt małej liczby chętnych osób. W takim przypadku Wykonawcy nie będzie przysługiwać roszczenie o zapłatę różnicy między faktycznie zrealizowanymi edycjami, a maksymalną wartością zawartej umowy. Rozliczenie nastąpi na podstawie realnego zapotrzebowania Zamawiającego,
b. Zamawiający dopuszcza w ramach prawa opcji możliwość udzielenia zamówienia dodatkowej liczby edycji, większej niż liczba edycji przewidziana w zamówieniu, do:
• 1 edycji kursu dla części II,
w przypadku konieczności uruchomienia dodatkowej rekrutacji uzupełniającej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-10-01 do 2028-10-01

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został określony w Rozdziale 21 Specyfikacji Warunków Zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie lektora/ki w przeprowadzeniu kursów języka angielskiego dla osób dorosłych w ciągu ostatnich 3 lat

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie lektora/ki w przeprowadzeniu kursów języka angielskiego dla pracowników Uczelni Wyższej w ciągu ostatnich 3 lat

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Scenariusz zajęć

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Język angielski w zootechnice i weterynarii. Kursy podnoszące kompetencje językowe (język specjalistyczny/ branżowy/ tematyczny) w celu prowadzenia zajęć dydaktycznych w językach obcych (30h – 2 edycje) - szczegółowy opis zamówienia jest zawarty w Załączniku nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80580000-3 - Oferowanie kursów językowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje zamówienie opcjonalne (prawo opcji) polegające na:
a. ograniczeniu do:
• 1 (jednej) edycji kursu dla części III,
w sytuacji zrekrutowania zbyt małej liczby chętnych osób. W takim przypadku Wykonawcy nie będzie przysługiwać roszczenie o zapłatę różnicy między faktycznie zrealizowanymi edycjami, a maksymalną wartością zawartej umowy. Rozliczenie nastąpi na podstawie realnego zapotrzebowania Zamawiającego,
b. Zamawiający dopuszcza w ramach prawa opcji możliwość udzielenia zamówienia dodatkowej liczby edycji, większej niż liczba edycji przewidziana w zamówieniu, do:
• 1 edycji kursu dla części III,
w przypadku konieczności uruchomienia dodatkowej rekrutacji uzupełniającej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-10-01 do 2028-10-01

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został określony w Rozdziale 21 Specyfikacji Warunków Zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie lektora/ki w przeprowadzeniu kursów języka angielskiego dla osób dorosłych w ciągu ostatnich 3 lat

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie lektora/ki w przeprowadzeniu kursów języka angielskiego dla pracowników Uczelni Wyższej w ciągu ostatnich 3 lat

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Scenariusz zajęć

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: Język angielski w technologii żywności i dietetyce. Kursy podnoszące kompetencje językowe (język specjalistyczny/ branżowy/ tematyczny) w celu prowadzenia zajęć dydaktycznych w językach obcych (30h – 2 edycje)- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Załączniku nr 2 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 80580000-3 - Oferowanie kursów językowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje zamówienie opcjonalne (prawo opcji) polegające na:
a. ograniczeniu do:
• 1 (jednej) edycji kursu dla części IV,
w sytuacji zrekrutowania zbyt małej liczby chętnych osób. W takim przypadku Wykonawcy nie będzie przysługiwać roszczenie o zapłatę różnicy między faktycznie zrealizowanymi edycjami, a maksymalną wartością zawartej umowy. Rozliczenie nastąpi na podstawie realnego zapotrzebowania Zamawiającego,
b. Zamawiający dopuszcza w ramach prawa opcji możliwość udzielenia zamówienia dodatkowej liczby edycji, większej niż liczba edycji przewidziana w zamówieniu, do:
• 1 edycji kursu dla części IV,
w przypadku konieczności uruchomienia dodatkowej rekrutacji uzupełniającej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-10-01 do 2028-10-01

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został określony w Rozdziale 21 Specyfikacji Warunków Zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie lektora/ki w przeprowadzeniu kursów języka angielskiego dla osób dorosłych w ciągu ostatnich 3 lat

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie lektora/ki w przeprowadzeniu kursów języka angielskiego dla pracowników Uczelni Wyższej w ciągu ostatnich 3 lat

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Scenariusz zajęć

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5: Język angielski w rolnictwie, ogrodnictwie i ochronie środowiska. Kursy podnoszące kompetencje językowe (język specjalistyczny/ branżowy/ tematyczny) w celu prowadzenia zajęć dydaktycznych w językach obcych (30h – 2 edycje)- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Załączniku nr 2 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 80580000-3 - Oferowanie kursów językowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje zamówienie opcjonalne (prawo opcji) polegające na:
a. ograniczeniu do:
• 1 (jednej) edycji kursu dla części V,
w sytuacji zrekrutowania zbyt małej liczby chętnych osób. W takim przypadku Wykonawcy nie będzie przysługiwać roszczenie o zapłatę różnicy między faktycznie zrealizowanymi edycjami, a maksymalną wartością zawartej umowy. Rozliczenie nastąpi na podstawie realnego zapotrzebowania Zamawiającego,
b. Zamawiający dopuszcza w ramach prawa opcji możliwość udzielenia zamówienia dodatkowej liczby edycji, większej niż liczba edycji przewidziana w zamówieniu, do:
• 1 edycji kursu dla części V
w przypadku konieczności uruchomienia dodatkowej rekrutacji uzupełniającej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-10-01 do 2028-10-01

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został określony w Rozdziale 21 Specyfikacji Warunków Zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie lektora/ki w przeprowadzeniu kursów języka angielskiego dla osób dorosłych w ciągu ostatnich 3 lat

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie lektora/ki w przeprowadzeniu kursów języka angielskiego dla pracowników Uczelni Wyższej w ciągu ostatnich 3 lat

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Scenariusz zajęć

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6: Kursy podnoszące umiejętności prowadzenia angażujących zajęć dydaktycznych - lektorat języka angielskiego (30h – 10 edycji)- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Załączniku nr 2 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 80580000-3 - Oferowanie kursów językowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje zamówienie opcjonalne (prawo opcji) polegające na:
a. ograniczeniu do:
• 4 (czterech) edycji kursu dla części VI,
w sytuacji zrekrutowania zbyt małej liczby chętnych osób. W takim przypadku Wykonawcy nie będzie przysługiwać roszczenie o zapłatę różnicy między faktycznie zrealizowanymi edycjami, a maksymalną wartością zawartej umowy. Rozliczenie nastąpi na podstawie realnego zapotrzebowania Zamawiającego,
b. Zamawiający dopuszcza w ramach prawa opcji możliwość udzielenia zamówienia dodatkowej liczby edycji, większej niż liczba edycji przewidziana w zamówieniu, do:
• 4 edycje kursu dla części VI,
w przypadku konieczności uruchomienia dodatkowej rekrutacji uzupełniającej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-10-01 do 2028-10-01

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został określony w Rozdziale 21 Specyfikacji Warunków Zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie lektora/ki w przeprowadzeniu kursów języka angielskiego dla osób dorosłych w ciągu ostatnich 3 lat

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie lektora/ki w przeprowadzeniu kursów języka angielskiego dla pracowników Uczelni Wyższej w ciągu ostatnich 3 lat

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Scenariusz zajęć

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7: Warsztat językowy - gramatyka dla każdego. Lektorat z języka angielskiego podnoszący kompetencje w zakresie znajomości form gramatycznych (30h – 5 edycji)- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Załączniku nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80580000-3 - Oferowanie kursów językowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje zamówienie opcjonalne (prawo opcji) polegające na:
a. ograniczeniu do:
• 2 (dwóch) edycji kursu dla części VII,
w sytuacji zrekrutowania zbyt małej liczby chętnych osób. W takim przypadku Wykonawcy nie będzie przysługiwać roszczenie o zapłatę różnicy między faktycznie zrealizowanymi edycjami, a maksymalną wartością zawartej umowy. Rozliczenie nastąpi na podstawie realnego zapotrzebowania Zamawiającego,
b. Zamawiający dopuszcza w ramach prawa opcji możliwość udzielenia zamówienia dodatkowej liczby edycji, większej niż liczba edycji przewidziana w zamówieniu, do:
• 2 edycje kursu dla części VII,
w przypadku konieczności uruchomienia dodatkowej rekrutacji uzupełniającej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-10-01 do 2027-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został określony w Rozdziale 21 Specyfikacji Warunków Zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie lektora/ki w przeprowadzeniu kursów języka angielskiego dla osób dorosłych w ciągu ostatnich 3 lat

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie lektora/ki w przeprowadzeniu kursów języka angielskiego dla pracowników Uczelni Wyższej w ciągu ostatnich 3 lat

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Scenariusz zajęć

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8: Prowadzenie zajęć, spotkań i seminariów - wystąpienia publiczne w języku obcym (16h – 6 edycji)- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Załączniku nr 2 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 80580000-3 - Oferowanie kursów językowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje zamówienie opcjonalne (prawo opcji) polegające na:
a. ograniczeniu do:
• 2 (dwóch) edycji kursu dla części VIII,
w sytuacji zrekrutowania zbyt małej liczby chętnych osób. W takim przypadku Wykonawcy nie będzie przysługiwać roszczenie o zapłatę różnicy między faktycznie zrealizowanymi edycjami, a maksymalną wartością zawartej umowy. Rozliczenie nastąpi na podstawie realnego zapotrzebowania Zamawiającego,
b. Zamawiający dopuszcza w ramach prawa opcji możliwość udzielenia zamówienia dodatkowej liczby edycji, większej niż liczba edycji przewidziana w zamówieniu, do:
• 2 edycje kursu dla części VIII ,
w przypadku konieczności uruchomienia dodatkowej rekrutacji uzupełniającej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-10-01 do 2028-10-01

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został określony w Rozdziale 21 Specyfikacji Warunków Zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie lektora/ki w zakresie tematyki kursu dla osób dorosłych w ciągu ostatnich 3 lat

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie lektora/ki w zakresie tematyki kursu zrealizowanych dla nauczycieli akademickich i doktorantów Uczelni Wyższej w ciągu ostatnich 3 lat

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Scenariusz zajęć

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postępowaniu zostały opisane w Rozdziale 16 SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia, składanych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania:
- oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, sporządzonego zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 11 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz osób, którego wzór stanowi załącznik nr 10 do SWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, składany na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale 16 lit. „b” SWZ.
2. Wykaz usług, którego wzór stanowi załącznik nr 9 do SWZ, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, składany na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale 16 lit. „a” SWZ.
3. Dowody potwierdzające należyte wykonanie usług wykazanych w Wykazie usług, o którym mowa w wierszu 2 powyżej, określające, czy usługi, zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Przedmiotowy środek dowodowy, składany na potwierdzenie wymagań jakościowych oraz zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert – scenariusz zajęć.

Scenariusz zajęć złożony razem z ofertą w jednej z poniższych form:
a. .pdf
b. .ppxt
c. .ppt

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ (zawiera m.in. kalkulację cenową)
2.Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał w formularzu oferty dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
3.Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania, którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
4.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków.
5.Jeżeli dotyczy:
- pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty (umocowanie do reprezentowania wykonawcy) - jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów określających status prawny wykonawcy.
- pełnomocnictwo dla osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
- pełnomocnictwo dla osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby.
6.Jeżeli dotyczy:
W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, zgodnie z art. 118 ustawy Pzp Wykonawca przedstawia Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
7.Jeżeli dotyczy:
W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, zgodnie z art. 118 ustawy Pzp Wykonawca przedstawia oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
8.Jeżeli dotyczy:
W przypadkach, o których mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynikać będzie, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie przedmiotowego zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do
reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wypełniając dokumenty, w których jest mowa o „Wykonawcy”, należy wpisać dane wszystkich Wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie.
4. W ofercie powinien być podany adres do korespondencji oraz dane kontaktowe do Pełnomocnika Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem
występującym jako Pełnomocnik.
5. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający zastrzega
sobie prawo do żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę
tych Wykonawców.
6. Formularz oferty składa Pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia.
7. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia.
8. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
9. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający zażąda
przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został opisany w § 9Projektowanych postanowieniach umowy- Załącznik nr 1 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-19 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/up_poznan

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-19 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-17

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie szkolenia z zakresu oprogramowania Unreal Engine - Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania01-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie szkolenia dla pracowników z zakresu oprogramowania Unreal Engine wraz z wynajmem wyposażenia do przeprowadzenia szkolenia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI