Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie kursów języka angielskiego dla JW będących na zaopatrzeniu 24 WOG w roku 2022.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.3.) Oddział zamawiającego: 24 WOG
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280602118
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 20
1.5.2.) Miejscowość: Giżycko
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.prokopczuk@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://24wog.wp.mil.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie kursów języka angielskiego dla JW będących na zaopatrzeniu 24 WOG w roku 2022.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57c16ef4-46cc-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00270210
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000058/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Szkolenie językowe
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/24wog
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/24wog
W sytuacjach awaryjnych np. braku działania platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/24wog Zamawiający może się również komunikować z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej na adres: m.prokopczuk@ron.mil.pl (nie dotyczy składania ofert)
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy elektronicznej i w języku polskim.
2. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/24wog
3. W sytuacjach awaryjnych np. braku działania platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/24wog Zamawiający może się również komunikować z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej na adres: m.prokopczuk@ron.mil.pl (nie dotyczy składania ofert)
4. Zamawiający w zakresie pytań:
4.1. technicznych związanych z działaniem systemu prosi o kontakt z Centrum
Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod numer 22 101 02 02,
cwk@platformazakupowa.pl .
4.2. merytorycznych - p. Marzena PROKOPCZUK
e-mail: m.prokopczuk@ron.mil.pl
lub za pośrednictwem Platformy Zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/24wog poprzez formularz “Wyślij wiadomość”.
5. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformy poprzez kliknięcie ikony „wyślij wiadomość” i pojawienia się komunikatu, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
6. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone
w Regulaminie platformazakupowa.pl zamieszczonym pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz powinien zapoznać się
i zastosować się do Instrukcji dla wykonawców platformazakupowa.pl pod adresem https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view
7. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) określa minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze strony platformazakupowa.pl t. j.:
a) stały dostęp do sieci internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa Javascript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowania UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas generowany według czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar.
8. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Pytanie należy wysłać za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie ikony „wyślij wiadomość”. Wykonawca nie musi posiadać konta aby zadać pytanie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zapisy dot. ochrony danych osobowych przez Zamawiającego określone zostały w Rozdziale XIII SWZ.
Szczegóły dotyczące polityki prywatności Platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o. znajdują się pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/2-polityka-prywatnosci
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 66/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: przeprowadzenie kursów języka angielskiego w 15. Brygadzie Zmechanizowanej w 2022 roku w ramach:
1. kursów stacjonarnych poziomu pierwszego języka angielskiego (I).
Zajęcia mają odbywać się w grupach do 14 osób.
1) Zadanie: Przeprowadzenie kursów języka angielskiego w 15. BZ
w Giżycku na poziomie podstawowym (I) w następujących terminach:
a) poziom I – od 14.02.2022 r. do 01.07.2022 r.;
b) poziom I – od 05.09.2022 r. do 27.01.2023 r.
1.1 Miejsce realizacji szkolenia:
Giżycko - kompleks nr 674 budynek nr 1 (I);
1.3 Liczba grup szkoleniowych:
na poziomie I – 2 grupy szkoleniowe;
łącznie: 2 grupy szkoleniowe.
1.4 Liczba uczestników w każdej grupie - maksymalnie 14 osób.
1.5 Czas trwania i liczba godzin kursu:
I (I semestr) – 576 godzin lekcyjnych w grupie szkoleniowej;
I (II semestr) – 576 godzin lekcyjnych w grupie szkoleniowej;
Ogółem – 1152 godzin lekcyjnych w grupach szkoleniowych.
4.2.5.) Wartość części: 105546,24 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80580000-3 - Oferowanie kursów językowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-02-14 do 2023-01-27
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą w oparciu o podane kryteria oceny.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: kary umowne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: przeprowadzenie kursu języka angielskiego
w 15. Gołdapskim Pułku Przeciwlotniczym w roku 2022.
1) Zadanie: Przeprowadzenie kursów języka angielskiego w JW.4808 Gołdap na poziomie I w następujących terminach:
a) poziom I – w dniach od 14.02.2022 r. do 01.07.2022 r.
1.1. Miejsce realizacji szkolenia: 15.pplot Gołdap.
1.2. Wymagania: szkolenie przeprowadzić w zgodności z natowskim Porozumieniem Standaryzacyjnym STANAG 6001 oraz Ramowym
i szczegółowym programem nauczania języka angielskiego
w jednostkach wojskowych podległych Dowódcy Generalnemu RSZ
- Poziom podstawowy (SPJ 1111 wg STANAG 6001) - Warszawa 2016 (sygn. Dow. Gen. wewn. 45/2016). Wraz z erratą do poziomu
1 wprowadzoną 13.12.2017 r.
1.3. Liczba grup szkoleniowych:
– 1 grupa szkoleniowa,
1.4. Liczba uczestników w każdej grupie - maksymalnie 14 osób.
1.5. Czas trwania i liczba godzin kursu:
a. na poziomie I – 576 godzin lekcyjnych;
4.2.5.) Wartość części: 52773,12 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80580000-3 - Oferowanie kursów językowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-02-14 do 2022-07-01
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą w oparciu o podane kryteria oceny.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: kary umowne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: przeprowadzenie kursu języka angielskiego w 11 pułku artylerii w 2022 roku w ramach:
1. kursu stacjonarnego (semestralnego) poziomu pierwszego języka angielskiego (I);
Zajęcia mają odbywać się w grupach do 14 osób.
1) Zadanie: Przeprowadzenie kursów języka angielskiego w 11pa
w Węgorzewie na poziomie podstawowym (I), w następującym terminie:
a) poziom I – od 14.02.2022r. do 1.07.2022r.;
1.1 Miejsce realizacji szkolenia:
Węgorzewo - kompleks nr 631
1.2 Wymagania:
Szkolenie przeprowadzić w zgodności z Natowskim Porozumieniem Standaryzacyjnym STANAG 6001 oraz Ramowym i szczegółowym programem nauczania języka angielskiego w jednostkach wojskowych podległych Dowódcy Generalnemu RSZ - Poziom podstawowy (SPJ 1111 wg STANAG 6001) - Warszawa 2016 (sygn. Dow. Gen. wewn. 45/2016) Liczba grup szkoleniowych:
na poziomie I – 1 grupa szkoleniowa;
łącznie: 1 grupa szkoleniowa.
1.3 Liczba uczestników w każdej grupie - maksymalnie 14 osób.
1.4 Czas trwania i liczba godzin kursu:
I – 576 godzin lekcyjnych w grupie szkoleniowej;
4.2.5.) Wartość części: 52773,12 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80580000-3 - Oferowanie kursów językowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-02-14 do 2022-07-01
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą w oparciu o podane kryteria oceny.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: kary umowne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany treści umowy wymagać będą formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana istotnych postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że:
1) Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zamiany w ogłoszeniu
o zamówieniu lub Specyfikacji Warunków Zamówienia poprzez określenie ich zakresu, charakteru oraz warunków wprowadzenia takich zmian,
2) Wynikają one z zapisów art. 454 lub art.455 ustawy prawo zamówień publicznych
3. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w 2022r
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-24 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę wraz załącznikami należy umieścić na Platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/24wog
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-24 08:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
2. Wymagania dotyczące zatrudnienie osób realizujących zamówienie na umowę o pracę – art. 95 ust. 1 Pzp.
1) Rodzaj czynności osób realizujących zamówienie, do których ma zastosowanie obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę:
czynności takie jak: organizacja pracy i zarządzanie podległymi lektorami, zapewnienie niezbędnego sprzętu i materiałów do prowadzenia usługi zgodnie
z przedmiotem zamówienia;
2) Dokumentowanie zatrudnienia na umowę o pracę osób, o których mowa
w powyższym punkcie przez Wykonawcę /Podwykonawcę:
a) Oświadczenie zawierające wykaz osób, o których mowa w pkt 1 (wzór oświadczenia załączono do SWZ), z którymi zawarto umowę o pracę.