IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie szkoleniowe Wykładowcy/ców |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI: 1. Każda zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem art. 144 Pzp. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, w zakresie: 1) Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowane: a. czynnikami zewnętrznymi i innymi niemożliwymi do przewidzenia wydarzeniami, które będą miały wpływ na termin realizacji umowy. 2) Pozostałych zmian: a. zmiana obowiązującej stawki VAT; dopuszcza się możliwość sporządzenia aneksu do umowy uwzględniającego zmianę wartości wynagrodzenia za przedmiot umowy z tego tytułu; b. zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy; c. przypadki losowe (np. kataklizmy, awarie urządzeń wywołane przez wyładowania atmosferyczne lub inne czynniki zewnętrzne, zgony i niemożliwe do przewidzenia wydarzenia), które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji; d. w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. powoduje skrócenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie wartości zamówienia). 4. Zamawiający jest uprawniony do żądania zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy w związku: ze zmianami zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu; ze zmianami wytycznych dotyczących realizacji i finansowania projektu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-05-10, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej „RODO”, informujemy, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Strzelecki z siedzibą Starostwo Powiatowe w Strzelcach Opolskich, ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie, tel. 77 440 17 00; 2) Inspektorem danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Strzelcach Opolskich jest Pani Monika Frejlich, kontakt: iod@powiatstrzelecki.pl , tel. 77 440 17 82. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego OR.272.18.2019.AG1 pn.: „Przeprowadzenie kursów i szkoleń specjalistycznych w ramach projektu pn.: „Zawodowi Zawodowcy – z podziałem na sześć części". 3) Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”; 4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z instrukcji kancelaryjnej, jednolitego wykazu akt i działania archiwów zakładowych; 5) Obowiązek podania przez Pana/Panią danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje nie podania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 7) Posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani /Pana danych osobowych**; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państw członkowskich.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
„Przeprowadzenie kursów i szkoleń specjalistycznych w ramach projektu pn.: „Zawodowi Zawodowcy” – „Przeprowadzenie kursu kwalifikacyjnego – SOLID EDGE” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:„Przeprowadzenie kursów i szkoleń specjalistycznych w ramach projektu pn.: „Zawodowi Zawodowcy". Projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, umowa o dofinansowanie nr RPOP.09.02.01-16-0009/17-00. Część I – Przeprowadzenie kursu kwalifikacyjnego – SOLID EDGE Celem kursy jest: - Zapoznanie kursantów z interfejsem użytkownika. - nabycie umiejętności tworzenia zaawansowanych wirtualnych modeli przestrzennych z użyciem funkcji szkicownika (sketch) oraz modelowania z użyciem brył. - Zdobycie przez kursantów konkretnych umiejętności utrwalonych wieloma godzinami ćwiczeń. Program kursu w zakresie minimalnym powinien zawierać: Ogólne zasady pracy z programem Solid Edge, w tym organizacja interfejsu użytkownika , struktura programu, dostosowanie pasków narzędzi, praca w różnych środowiskach programu (modelowanie części, zespołów, dokumentacji płaskiej), wyjaśnienie schematu postępowania przy projektowaniu, tworzenie dokumentów, zapis, zakończenie pracy. Rysowanie na płaszczyźnie – moduł Draft, Szkicownik, w tym kolory formaty arkuszy i arkusze tła, polecenia rysunkowe, style linii i kreskowania, przycinanie i rozciąganie elementów, zaokrąglanie i frazowanie naroży, odsunięcie symetryczne, wypełnienie, przesuwanie i kopiowanie, obrót, odbicie lustrzane, opcje narzędzia zaznaczenia, wymiarowanie i opisywanie rysunku, zarządzaniem ekranem, relacje pomocnicze. Modelowanie części – moduł PART, w tym wyświetlanie i zarządzanie ekranem, tablica materiałów, ustawiania opcji i wartości domyślnych, polecenia modelowania (wyciągnięcie, wycięcie obrotowe, korzystanie ze szkiców), polecenia średniozaawansowane (pochylanie, zaokrąglanie ze zmiennym promieniem, edycja operacji, powielanie elementów), polecenia pomocnicze, EdgeBar, pomiar właściwości fizycznych, wymiana danych i edycji pomocniczych, wymiana danych i edycja bezpośrednia. Praca w zespołach – moduł Assembly, w tym pierwsze kroki w module Assembly, wstawianie istniejących części do zespołu, modelowanie nowych części w kontekście zespołu, symulacja ruchu (poziom podstawowy), automatyczne tworzenie widoków rozstrzelonych, modelowanie w kontekście zespołu, podzespoły, polecenia pomocnicze. Widoku rozstrzelone i przekroje częściowe, w tym pomiar właściwości fizycznych, inne polecenia pomocnicze, tworzenie dokumentacji (3D na 2D), tworzenie rzutów części (generowanie widoków, widoki szczegółowe), tworzenie dokumentacji na podstawie modelu, umieszczanie widoków głównych i pomocniczych, umieszczanie wymiarów i adnotacji, generowanie rzutów na podstawie wykonanych modeli, przekroje kłady i wyrwania, widoki cieniowane, widoki szczegółowe. Miejsce realizacji szkolenia: - Baza Edukacyjna w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Opolskich, ul. Powstańców Śląskich 3, 47-100 Strzelce Opolskie, - Baza edukacyjna w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Zawadzkiem, ul. Krótka 1, 47-120 Zawadzkie. Liczba grup i termin realizacji szkoleń: Łączna liczba uczniów: 34, w tym: Rozpoczęcie kursu w roku szkolnym 2018/2019: - 1 grupa 10 osobowa ( uczniowie Technikum i Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Opolskich) - 1 grupa 7 osobowa (uczniowie Technikum i Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Zawadzkiem). Rozpoczęcie kursu w roku szkolnym 2019/2020: - 1 grupa 10 osobowa ( uczniowie Technikum i Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Opolskich) - 1 grupa 7 osobowa (uczniowie Technikum i Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Zawadzkiem). Wykonawca kursu zapewni: - przeprowadzenie kursu kwalifikacyjnego – SOLID EDGE – 100 godzin dla każdej grupy, łącznie 4 grupy x 100 godzin= 400 godzin. W terminie 5 dni przed rozpoczęciem kursu dla danej grupy po podpisaniu umowy Wykonawca przedstawi szczegółowy harmonogram dla grup szkoleniowych, - zagwarantowanie stosownego oprogramowania na potrzeby przeprowadzenia kursy dla wszystkich uczestników kursu, - zapewnienie niezbędnych materiałów edukacyjnych dla każdego uczestnika kursu również do pracy w domu, - zapewnienie poczęstunku na zajęcia w formie ciepłego napoju (kubek 250 ml kawy lub herbaty), wody gazowanej/niegazowanej (minimum 0,5 l na dzień szkolenia/osobę) i suche ciastka (minimum 5 ciastek) dla każdego uczestnika kursu na każdy dzień szkolenia. - zagwarantowanie 4 przejazdów uczniów z Zawadzkiego na 4 bloki zajęć z wykorzystaniem zakupionej drukarki 3D, odbywających się w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Opolskich, - przeprowadzenie egzaminu zewnętrznego zakończonego uzyskaniem przez uczestników projektu imiennego certyfikatu potwierdzającego nabyte umiejętności zgodnie z wdrożonymi procedurami ISO lub w wypadku, gdy Wykonawca posiada status Autoryzowanego Ośrodka Szkolenia (autoryzacja producenta oprogramowania) przeprowadzenia egzaminu zgodnego z procedurami autoryzowanego przez producenta ośrodka szkolenia. - odpowiednią kadrę, posiadająca uprawnienia do prowadzenia ww. kursu . - Wykonawca jest zobowiązany do ubezpieczenia wszystkich uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków NNW na kwotę 5000 zł/os na cały okres jego trwania. Kopię dokumentów potwierdzających ubezpieczenia Wykonawca przekaże Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu. - Kursy prowadzone będą od poniedziałku do piątku, a za zgodą uczestników projektu również w soboty i niedziele. W dniu nauki zajęcia będą mogły odbywać się przed lub po odbyciu wszystkich zajęć lekcyjnych w danym dniu. - Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do informowania uczestników kursu o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz do stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków logo mówiących o współfinansowaniu kursów przez Unię Europejską. Szczegółowa wycena kursu winna zawierać: L.P. Nazwa kursu Cena netto za jedną osobę Łączna liczba uczniów biorących udział w kursie Całkowita wartość netto 1 SOLID EDGE 34 Wartość VAT Wartość brutto Koszt przeprowadzenia egzaminu wewnętrznego, zewnętrznego i państwowego, i wydania certyfikatów oraz wszystkie inne koszty, w tym przejazd uczniów, poczęstunek musi być zawarty w cenie kursu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby osób, będących uczestnikami kursu. W przypadku zmiany liczby osób, zmianie ulegnie wartość zamówienia proporcjonalnie do liczby osób, które wzięły udział w kursie. Informacje dodatkowe: Czynności do realizacji w niniejszym zamówieniu nie odpowiadają charakterowi pracy określonemu w przepisach Kodeksu Pracy, do których odwołuje się przepis art. 29 ust. 3a ustawy Pzp.. Wykonanie zadań, na które wskazuje Zamawiający wymagają dużego poziomu samodzielności wykładowcy o wąskiej specjalizacji. Powyższe zadania wykonywane są najczęściej przez samych Właścicieli bądź Współwłaścicieli firm lub wynajmowani są eksperci wykładowcy o wąskich specjalizacjach, którzy na co dzień są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w restauracjach, hotelach, biurach podróży, szkołach publicznych czy uczelniach wyższych. W związku z powyższy, brak jest podstaw do zastosowania obowiązku zatrudniania osób na umowę o pracę.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie szkoleniowe Wykładowcy/ców |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
„Przeprowadzenie kursów i szkoleń specjalistycznych w ramach projektu pn.: „Zawodowi Zawodowcy” – „Przeprowadzenie kursu carvingu” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:„Przeprowadzenie kursów i szkoleń specjalistycznych w ramach projektu pn.: „Zawodowi Zawodowcy". Projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, umowa o dofinansowanie nr RPOP.09.02.01-16-0009/17-00. Część II – przeprowadzenie kursu carvingu Program kursu carvingu w minimalnym zakresie obejmuje: Historia sztuki carvingu, narzędzia do carvingu, sposoby zabezpieczania i pielęgnacji wyrzeźbionych prac, rzeźbienie motywów kwiatowych w owocach i warzywach, tworzenie dekoracji sztuki carvingu poprzez łączenie pojedynczych rzeźb. Miejsce realizacji szkolenia: - Baza Edukacyjna Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Opolskich, ul. Powstańców Śląskich 3, 47-100 Strzelce Opolskie, Liczba grup i termin realizacji szkoleń: Łączna liczba uczniów technikum i Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Opolskich: 20, w tym: Rozpoczęcie kursu w roku szkolnym 2018/2019: - 1 grupa 10 osobowa – kurs carvingu stopnia podstawowego, 66 godzin, w tym: 20 godzin teorii, 46 godzin praktyki. Rozpoczęcie kursu w roku szkolnym 2019/2020: - 1 grupa 10 osobowa – kurs carvingu stopnia podstawowego, 66 godzin, w tym: 20 godzin teorii, 46 godzin praktyki. Wykonawca kursu zapewni: - przeprowadzenie kursu carvingu, 66 godzin dla każdej grupy, łącznie 2 grup x 66 godzin= 132 godzin, do 5 dni prze rozpoczęciem kursu w danej grupie Wykonawca przedstawi szczegółowy harmonogram i program zajęć dla poszczególnych grup szkoleniowych, - zagwarantowanie niezbędnych akcesoriów, artykułów na zajęcia praktyczne, - zapewnienie niezbędnych materiałów edukacyjnych dla każdego uczestnika kursu, - przeprowadzenie egzaminów zewnętrznych: teoretycznych i praktycznych zakończonych uzyskaniem przez uczestników projektu imiennego certyfikatu: Certyfika carvingu stopnia podstawowego w języku polskim i angielskim. - odpowiednią kadrę, posiadająca uprawnienia do prowadzenia ww. kursu. - Wykonawca jest zobowiązany do ubezpieczenia wszystkich uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków NNW na kwotę 5000 zł/os na cały okres jego trwania. Kopię dokumentów potwierdzających ubezpieczenia Wykonawca przekaże Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu. - Kursy prowadzone będą od poniedziałku do piątku, a za zgodą uczestników projektu również w soboty i niedziele. W dniu nauki zajęcia będą mogły odbywać się przed lub po odbyciu wszystkich zajęć lekcyjnych w danym dniu. - Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do informowania uczestników kursu o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz do stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków logo mówiących o współfinansowaniu kursów przez Unię Europejską. Szczegółowa wycena kursu winna zawierać: L.P. Nazwa kursu Cena netto za jedną osobę Łączna liczba uczniów biorących udział w kursie Całkowita wartość netto 1 Carving 20 Wartość VAT Wartość brutto Koszt przeprowadzenia egzaminu wewnętrznego, zewnętrznego i państwowego, i wydania certyfikatów oraz wszystkie inne koszty, o których mowa powyżej muszą być zawarty w cenie kursu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby osób, będących uczestnikami kursu. W przypadku zmiany liczby osób, zmianie ulegnie wartość zamówienia proporcjonalnie do liczby osób, które wzięły udział w kursie. Informacje dodatkowe: Czynności do realizacji w niniejszym zamówieniu nie odpowiadają charakterowi pracy określonemu w przepisach Kodeksu Pracy, do których odwołuje się przepis art. 29 ust. 3a ustawy Pzp.. Wykonanie zadań, na które wskazuje Zamawiający wymagają dużego poziomu samodzielności wykładowcy o wąskiej specjalizacji. Powyższe zadania wykonywane są najczęściej przez samych Właścicieli bądź Współwłaścicieli firm lub wynajmowani są eksperci wykładowcy o wąskich specjalizacjach, którzy na co dzień są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w restauracjach, hotelach, biurach podróży, szkołach publicznych czy uczelniach wyższych. W związku z powyższy, brak jest podstaw do zastosowania obowiązku zatrudniania osób na umowę o pracę.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie szkoleniowe Wykładowcy/ców |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
„Przeprowadzenie kursów i szkoleń specjalistycznych w ramach projektu pn.: „Zawodowi Zawodowcy” – „Przeprowadzenie kursu barmana” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:„Przeprowadzenie kursów i szkoleń specjalistycznych w ramach projektu pn.: „Zawodowi Zawodowcy". Projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, umowa o dofinansowanie nr RPOP.09.02.01-16-0009/17-00. Część III – przeprowadzenie kursu barmana Program kursu barmana w minimalnym zakresie obejmuje: Historię miksologii, sylwetka barmana, prezentacja sprzętu barmańskiego i typów szkła barowego, technologia napojów alkoholowych, towaroznastwo alkoholowe, zasady profesjonalnej degustacji i oceny alkoholi, przyrządzanie koktajli metodami: building, shaking, stirling, throwing, zasady serwowania nopojów mieszanych, striped drinks, classic coctalils i modern classic coctails, podawanie płonącego likieru sam buca, podawanie absyntu, koktajle na bazie wina musującego, zaawansowane techniki dekorowania drinków, drinki na bazie świeżych owoców przyrządzane przy użyciu muddlera bądź blendera, sposób podawania tequili, drinki efektowne i płonące, free pouring, ergonomia pracy za barem, Speer flair, podstawy wiedzy o winie, piwo, nalewani i serwowanie piwa, najnowsze trendy w światowej misologii. Miejsce realizacji szkolenia: - Baza Edukacyjna Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Opolskich, ul. Powstańców Śląskich 3, 47-100 Strzelce Opolskie, Liczba grup i termin realizacji szkoleń: Łączna liczba uczniów Technikum i Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Opolskich: 20, w tym: Rozpoczęcie w roku szkolnym 2018-2019: - 1 grupa 10 osobowa – kurs barmański I stopnia, 66 godzin, w tym: 22 godziny teorii, 44 godziny praktyki. Rozpoczęcie w roku szkolnym 2019/2020: - 1 grupa 10 osobowa – kurs barmański I stopnia, 66 godzin, w tym: 22 godziny teorii, 44 godziny praktyki. Wykonawca kursu zapewni: - przeprowadzenie kursu barman 66 godzin dla każdej grupy, łącznie 2 grup x 66 godzin= 132 godzin, do 5 dni przed rozpoczęciem kursu w danej grupie Wykonawca przedstawi szczegółowy harmonogram i program zajęć, - zagwarantowanie niezbędnych akcesoriów, w tym mobilny bar, artykułów, alkoholi na zajęcia praktyczne, - zapewnienie niezbędnych materiałów edukacyjnych dla każdego uczestnika kursu, - przeprowadzenie egzaminów zewnętrznych: teoretycznych i praktycznych zakończonych uzyskaniem przez uczestników projektu imiennego certyfikatu: Certyfikat barmana I stopnia w języku polskim i angielskim (każdy certyfikat posiada unikalny hologram, który uniemożliwia jego podrobienie). - odpowiednią kadrę, posiadająca uprawnienia do prowadzenia ww. kursu. - Wykonawca jest zobowiązany do ubezpieczenia wszystkich uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków NNW na kwotę 5000 zł/os na cały okres jego trwania. Kopię dokumentów potwierdzających ubezpieczenia Wykonawca przekaże Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu. - Kursy prowadzone będą od poniedziałku do piątku, a za zgodą uczestników projektu również w soboty i niedziele. W dniu nauki zajęcia będą mogły odbywać się przed lub po odbyciu wszystkich zajęć lekcyjnych w danym dniu. - Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do informowania uczestników kursu o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz do stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków logo mówiących o współfinansowaniu kursów przez Unię Europejską. Szczegółowa wycena kursu winna zawierać: L.P. Nazwa kursu Cena netto za jedną osobę Łączna liczba uczniów biorących udział w kursie Całkowita wartość netto 1 Barman 20 Wartość VAT Wartość brutto Koszt przeprowadzenia egzaminu wewnętrznego, zewnętrznego i państwowego, i wydania certyfikatów oraz wszystkie inne koszty, o których mowa powyżej musi być zawarty w cenie kursu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby osób, będących uczestnikami kursu. W przypadku zmiany liczby osób, zmianie ulegnie wartość zamówienia proporcjonalnie do liczby osób, które wzięły udział w kursie. Informacje dodatkowe: Czynności do realizacji w niniejszym zamówieniu nie odpowiadają charakterowi pracy określonemu w przepisach Kodeksu Pracy, do których odwołuje się przepis art. 29 ust. 3a ustawy Pzp.. Wykonanie zadań, na które wskazuje Zamawiający wymagają dużego poziomu samodzielności wykładowcy o wąskiej specjalizacji. Powyższe zadania wykonywane są najczęściej przez samych Właścicieli bądź Współwłaścicieli firm lub wynajmowani są eksperci wykładowcy o wąskich specjalizacjach, którzy na co dzień są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w restauracjach, hotelach, biurach podróży, szkołach publicznych czy uczelniach wyższych. W związku z powyższy, brak jest podstaw do zastosowania obowiązku zatrudniania osób na umowę o pracę.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie szkoleniowe Wykładowcy/ców |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
„Przeprowadzenie kursów i szkoleń specjalistycznych w ramach projektu pn.: „Zawodowi Zawodowcy” – „Przeprowadzenie kursu baristy” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:„Przeprowadzenie kursów i szkoleń specjalistycznych w ramach projektu pn.: „Zawodowi Zawodowcy". Projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, umowa o dofinansowanie nr RPOP.09.02.01-16-0009/17-00. Część IV – przeprowadzenie kursu baristy Program kursu baristy w minimalnym zakresie obejmuje: Podstawy teoretyczne (trivia, zarys historyczny, kawa, zasady serwowania napojów gorących, teoria espresso, zasada 4m), espresso (ustawienie młynka, prawidłowe metody dozowania i ubijania, espresso classico, ristretto, lungo, doppio, american), kawy mleczne (ubijanie mleka, streamery, classic cappuccino, cafe latte machisto, espresso machisto), kawy deserowe z czekoladą, z alkoholem (espresso affogato, espresso con panna, kawa po wiedeńsku, mocha i mokkacino, irish caffee), Latte art. (wzory lane z ręki, rysowanie sosem i szpikulcem). Miejsce realizacji szkolenia: - Baza Edukacyjna Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Opolskich, ul. Powstańców Śląskich 3, 47-100 Strzelce Opolskie, Liczba grup i termin realizacji szkoleń: Łączna liczba uczniów Technikum i Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Opolskich: 20, w tym: Rozpoczęcie kursu w roku szkolnym 2018-2019: - 1 grupa 10 osobowa – kurs baristy I stopnia, 66 godzin, w tym: 22 godziny teorii, 44 godziny praktyki. Rozpoczęcie kursu w roku szkolnym 2019/2020: - 1 grupa 10 osobowa – kurs baristy I stopnia, 66 godzin, w tym: 22 godziny teorii, 44 godziny praktyki. Wykonawca kursu zapewni: - przeprowadzenie kursu baristy 66 godzin dla każdej grupy, łącznie 2 grup x 66 godzin= 132 godzin, do 5 dni przed rozpoczęciem kursu w danej grupie Wykonawca przedstawi szczegółowy harmonogram i program zajęć, - zagwarantowanie niezbędnych akcesoriów, artykułów na zajęcia praktyczne w tym profesjonalną kawiarkę, - zapewnienie niezbędnych materiałów edukacyjnych dla każdego uczestnika kursu, - przeprowadzenie egzaminów zewnętrznych: teoretycznych i praktycznych zakończonych uzyskaniem przez uczestników projektu imiennego certyfikatu: Certyfikat baristy I stopnia w języku polskim i angielskim (każdy certyfikat posiada unikany hologram, który uniemożliwia jego podrobienie). - odpowiednią kadrę, posiadająca uprawnienia do prowadzenia ww. kursu. - Wykonawca jest zobowiązany do ubezpieczenia wszystkich uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków NNW na kwotę 5000 zł/os na cały okres jego trwania. Kopię dokumentów potwierdzających ubezpieczenia Wykonawca przekaże Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu. - Kursy prowadzone będą od poniedziałku do piątku, a za zgodą uczestników projektu również w soboty i niedziele. W dniu nauki zajęcia będą mogły odbywać się przed lub po odbyciu wszystkich zajęć lekcyjnych w danym dniu. - Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do informowania uczestników kursu o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz do stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków logo mówiących o współfinansowaniu kursów przez Unię Europejską. Szczegółowa wycena kursu winna zawierać: L.P. Nazwa kursu Cena netto za jedną osobę Łączna liczba uczniów biorących udział w kursie Całkowita wartość netto 1 Barista 20 Wartość VAT Wartość brutto Koszt przeprowadzenia egzaminu wewnętrznego, zewnętrznego i państwowego, i wydania certyfikatów oraz wszystkie inne koszty, o których mowa powyżej muszą być zawarty w cenie kursu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby osób, będących uczestnikami kursu. W przypadku zmiany liczby osób, zmianie ulegnie wartość zamówienia proporcjonalnie do liczby osób, które wzięły udział w kursie. Informacje dodatkowe: Czynności do realizacji w niniejszym zamówieniu nie odpowiadają charakterowi pracy określonemu w przepisach Kodeksu Pracy, do których odwołuje się przepis art. 29 ust. 3a ustawy Pzp.. Wykonanie zadań, na które wskazuje Zamawiający wymagają dużego poziomu samodzielności wykładowcy o wąskiej specjalizacji. Powyższe zadania wykonywane są najczęściej przez samych Właścicieli bądź Współwłaścicieli firm lub wynajmowani są eksperci wykładowcy o wąskich specjalizacjach, którzy na co dzień są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w restauracjach, hotelach, biurach podróży, szkołach publicznych czy uczelniach wyższych. W związku z powyższy, brak jest podstaw do zastosowania obowiązku zatrudniania osób na umowę o pracę.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie szkoleniowe Wykładowcy/ców |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
„Przeprowadzenie kursów i szkoleń specjalistycznych w ramach projektu pn.: „Zawodowi Zawodowcy” – „Przeprowadzenie kursu operatora wózków widłowych” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:„Przeprowadzenie kursów i szkoleń specjalistycznych w ramach projektu pn.: „Zawodowi Zawodowcy". Projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, umowa o dofinansowanie nr RPOP.09.02.01-16-0009/17-00. Część V – kurs operatora wózków widłowych Program kursu obejmuje w minimalnym zakresie: Zoorganizowanie i przeprowadzenie kursów obsługi wózków widłowych z bezpieczną wymianą butli gazowych dla uczniów szkół: - Technikum i Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Opolskich, - Technikum i Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Zawadzkiem. Każda grupa skorzysta z: 42 godzin zajęć teoretycznych i 8 godzin zajęć instruktarzu na butlach gazowych, 15 godzin zajęć praktycznych, oraz 10 godzin zajęć praktycznych w firmie działającej na rynku pracy. Dodatkowo program kursu obejmuje przyprowadzenie egzaminu końcowego wewnętrznego oraz zorganizowanie i przeprowadzenie egzaminu przed komisją Urzędu Dozoru Technicznego. Miejsce realizacji szkolenia: - dowolne – wybrane przez Wykonawcę, dogodne lokalizacyjnie dla uczniów szkół ze Strzelec Opolskich i Zawadzkiego. Liczba grup i termin realizacji szkoleń: Łączna liczba uczniów: 74, w tym: Rok szkolny 2018-2019: - 3 grupy 10 osobowe z Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Opolskich, - 1 grupa 7 osobowa z Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Zawadzkiem. Rok szkolny 2019/2020: - 3 grupy 10 osobowe z Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Opolskich, - 1 grupa 7 osobowa z Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Zawadzkiem. Wykonawca kursu zapewni: - przeprowadzenie kursów: 75 godzin dla każdej grupy, łącznie 8 grup x 75 godzin= 600 godzin, na 5 dni przed rozpoczęciem kursu w danej grupie Wykonawca przedstawi szczegółowy harmonogram i program zajęć, - zagwarantowanie miejsca kursu dogodnego lokalizacyjnie dla uczniów, w przypadku takiej konieczności zagwarantowanie przejazdu uczniów do miejsca szkolenia), - zapewnienie niezbędnych materiałów edukacyjnych dla każdego uczestnika kursu, -.egzamin (teoretyczny i praktyczny) zgodnie z wymogami prawa; - certyfikat ukończenia kursu; - zaświadczenie kwalifikacyjne wydane przez organ właściwej jednostki Urzędu Dozoru Technicznego (Wykonawca zapewni w ramach usługi opłatę egzaminacyjną); - inne opłaty konieczne do ukończenia kursu zapewniające możliwość przystąpienia do egzaminu państwowego (m.in. badania lekarskie, przejazd uczniów do miejsca szkolenia); - zakupienie i organizacja cateringu na zajęcia teoretyczne w formie ciepłego napoju (kubek 250 ml kawy lub herbaty), wody gazowanej/niegazowanej (minimum 0,5 l na dzień szkolenia/osobę) i suche ciastka (minimum 5 ciastek) dla każdego uczestnika kursu na każdy dzień szkolenia oraz wody gazowanej/niegazowanej (05l na dzień szkolenia/osobę) na zajęcia praktyczne. - odpowiednią kadrę, posiadająca uprawnienia do prowadzenia ww. kursu. - Wykonawca jest zobowiązany do ubezpieczenia wszystkich uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków NNW na kwotę 5000 zł/os na cały okres jego trwania. Kopię dokumentów potwierdzających ubezpieczenia Wykonawca przekaże Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu. - Kursy prowadzone będą od poniedziałku do piątku, a za zgodą uczestników projektu również w soboty i niedziele. W dniu nauki zajęcia będą mogły odbywać się przed lub po odbyciu wszystkich zajęć lekcyjnych w danym dniu. - Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do informowania uczestników kursu o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz do stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków logo mówiących o współfinansowaniu kursów przez Unię Europejską. Szczegółowa wycena kursu winna zawierać: L.P. Nazwa kursu Cena netto za jedną osobę Łączna liczba uczniów biorących udział w kursie Całkowita wartość netto 1 Operator wózków widłowych 74 Wartość VAT Wartość brutto Koszt przeprowadzenia egzaminu wewnętrznego, zewnętrznego i państwowego, i wydania certyfikatów oraz wszystkie inne koszty, w tym badania lekarskie i przejazd uczniów, poczęstunek musi być zawarty w cenie kursu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby osób, będących uczestnikami kursu. W przypadku zmiany liczby osób, zmianie ulegnie wartość zamówienia proporcjonalnie do liczby osób, które wzięły udział w kursie. Informacje dodatkowe: Czynności do realizacji w niniejszym zamówieniu nie odpowiadają charakterowi pracy określonemu w przepisach Kodeksu Pracy, do których odwołuje się przepis art. 29 ust. 3a ustawy Pzp.. Wykonanie zadań, na które wskazuje Zamawiający wymagają dużego poziomu samodzielności wykładowcy o wąskiej specjalizacji. Powyższe zadania wykonywane są najczęściej przez samych Właścicieli bądź Współwłaścicieli firm lub wynajmowani są eksperci wykładowcy o wąskich specjalizacjach, którzy na co dzień są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w restauracjach, hotelach, biurach podróży, szkołach publicznych czy uczelniach wyższych. W związku z powyższy, brak jest podstaw do zastosowania obowiązku zatrudniania osób na umowę o pracę.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie szkoleniowe Wykładowcy/ców |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
„Przeprowadzenie kursów i szkoleń specjalistycznych w ramach projektu pn.: „Zawodowi Zawodowcy” – „Przeprowadzenie kursu pilota wycieczek” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:„Przeprowadzenie kursów i szkoleń specjalistycznych w ramach projektu pn.: „Zawodowi Zawodowcy". Projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, umowa o dofinansowanie nr RPOP.09.02.01-16-0009/17-00. Część VI – kurs pilota wycieczek: Program kursu obejmuje w minimalnym zakresie: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pilota wycieczek dla 1 grupy 10 osobowej w roku szkolnym 2019/2020 w wymiarze 120 godzin, w tym 76 godzin zajęć teoretycznych i 44 godzin zajęć praktycznych. W ramach zajęć praktycznych uczniowie indywidualnie przygotują i przeprowadzą 2 wycieczki: 1 krajową ( minimum 1 dzień) i 1 międzynarodową (minimum 3 dni). Udział dla kursanta w wycieczce jest bezpłatny. Kurs skierowany jest dla uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Opolskich. Wykonawca w trakcie trwania szkolenia powinien zapewnić uczestnikom kursu bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki. Program kursu w minimalnym zakresie obejmuje ogólne zagadnienia dotyczące turystyki w Polsce i na świecie, Obsługa ruchu turystycznego, warsztaty pracy pilota wycieczek, historia kultury i sztuki – interpretacja dziedzictwa kulturowego w pracy pilota, przepisy prawne w turystyce i ubezpieczenia turystyczne, bezpieczeństwo i ochrona zdrowia, higiena w turystyce, praca pilota z grupą. Miejsce realizacji szkolenia: - dowolne – wybrane przez Wykonawcę, dogodne lokalizacyjnie dla uczniów szkoły w Strzelcach Opolskich. Liczba grup i termin realizacji szkoleń: Łączna liczba uczniów: 10, w tym: Rok szkolny 2019/2020: - 1 grupa 10 osobowa z Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Opolskich, Wykonawca kursu zapewni: - przeprowadzenie kursu: 120 godzin, w tym 76 godzin zajęć teoretycznych, 44 godzin zajęć praktycznych w tym dwie wycieczki: 1 krajowa, 1 zagraniczna. Do 5 dni przed rozpoczęciem kursu w grupie Wykonawca przedstawi szczegółowy harmonogram i program zajęć,, - zagwarantowanie miejsca kursu dogodne lokalizacyjnie dla uczniów, w przypadku takiej konieczności zagwarantowanie przejazdu uczniów do miejsca szkolenia, - zapewnienie niezbędnych materiałów edukacyjnych dla każdego uczestnika kursu, -.egzamin (teoretyczny i praktyczny) zgodnie z wymogami prawa – egzamin państwowy nadający uprawnienia pilota wycieczek; - certyfikat ukończenia kursu; - zaświadczenie o ukończeniu szkolenia i odbyciu praktyk; - zakupienie i organizacja cateringu na zajęcia teoretyczne (76 godzin) w formie ciepłego napoju (kubek 250 ml kawy lub herbaty), wody gazowanej/niegazowanej (minimum 0,5 l na dzień szkolenia/osobę) i suchych ciastek (minimum 5 sztuk) dla każdego uczestnika kursu na każdy dzień szkolenia. - odpowiednią kadrę, posiadająca uprawnienia do prowadzenia ww. kursu. - Wykonawca jest zobowiązany do ubezpieczenia wszystkich uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków NNW na kwotę 5000 zł/os na cały okres jego trwania. Kopię dokumentów potwierdzających ubezpieczenia Wykonawca przekaże Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu. - Kursy prowadzone będą od poniedziałku do piątku, a za zgodą uczestników projektu również w soboty i niedziele. W dniu nauki zajęcia będą mogły odbywać się przed lub po odbyciu wszystkich zajęć lekcyjnych w danym dniu. - Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do informowania uczestników kursu o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz do stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków logo mówiących o współfinansowaniu kursów przez Unię Europejską. Szczegółowa wycena kursu winna zawierać: L.P. Nazwa kursu Cena netto za jedną osobę Łączna liczba uczniów biorących udział w kursie Całkowita wartość netto 1 Pilot wycieczek 10 Wartość VAT Wartość brutto Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby osób, będących uczestnikami kursu. W przypadku zmiany liczby osób, zmianie ulegnie wartość zamówienia proporcjonalnie do liczby osób, które wzięły udział w kursie. Informacje dodatkowe: Czynności do realizacji w niniejszym zamówieniu nie odpowiadają charakterowi pracy określonemu w przepisach Kodeksu Pracy, do których odwołuje się przepis art. 29 ust. 3a ustawy Pzp.. Wykonanie zadań, na które wskazuje Zamawiający wymagają dużego poziomu samodzielności wykładowcy o wąskiej specjalizacji. Powyższe zadania wykonywane są najczęściej przez samych Właścicieli bądź Współwłaścicieli firm lub wynajmowani są eksperci wykładowcy o wąskich specjalizacjach, którzy na co dzień są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w restauracjach, hotelach, biurach podróży, szkołach publicznych czy uczelniach wyższych. W związku z powyższy, brak jest podstaw do zastosowania obowiązku zatrudniania osób na umowę o pracę.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie szkoleniowe Wykładowcy/ców |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: