Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie 4 warsztatów dotyczących opracowania skutecznego systemu motywowania pracowników Urzędu Miasta w Jaśle, z udziałem grupy 12 osób
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jasło
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 12
1.5.2.) Miejscowość: Jasło
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.jaslo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://um.jaslo.pl/pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie 4 warsztatów dotyczących opracowania skutecznego systemu motywowania pracowników Urzędu Miasta w Jaśle, z udziałem grupy 12 osób
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d333bf7-b025-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00105777
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028413/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.19 Przeprowadzenie 4 warsztatów dotyczących opracowania skutecznego systemu motywowania pracowników Urzędu Miasta w Jaśle, z udziałem grupy 12 osób
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://um-jaslo.logintrade.net/zapytania_email,80405,e4cf328204d56c0bbca3a0fc5f30b41b.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://um-jaslo.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Miasta Jasła
Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
• Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
• Google Chrome 31
• Mozilla Firefox 26
• Opera 18
Pozostałe wymagania techniczne:
• dostęp do sieci Internet
• zainstalowana wtyczka flash - flash player - dotyczy kupca
• obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – Ajar
• włączona obsługa JavaScript
• zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s
• zainstalowany Acrobat Reader
• zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne są przeglądarki internetowe:
• dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9
• dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11
• dla Windows 8: Internet Explorer 11
• dla Windows 10: Internet Explorer 11
Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:
• Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.
• Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.
• Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A.
• Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.
Dopuszczalne formaty przesyłanych danych:
image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg
Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych
Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas,
w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. W przypadku wybrania opcji złożenia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty, dokumentu będąc niezalogowanym na Platformie zakupowej. Wiadomość otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu w ikonę „Złóż ofertę”. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas przekazania danych jest to czas wysłania dokumentu, oferty przez Platformę Przetargową.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FE.042.10.2022:1
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 4 dedykowanych jednodniowych, stacjonarnych warsztatów, w lokalu należącym do Urzędu Miasta w Jaśle, dla grupy 12 osób, będących pracownikami Urzędu Miasta w Jaśle, a wcześniej wewnętrznie wyłonionych w celu opracowania nowego systemu motywowania pracowników samorządowych Urzędu Miasta w Jaśle.
2. Czas trwania warsztatów szkoleniowych: od 8.00 do 16.00 z przerwą obiadową.
3. Tematyka warsztatów:
a) Diagnoza występujących problemów, deficytów systemowych, analiza obowiązujących w Urzędzie dokumentów i procedur oraz przyjętych rozwiązań, przeprowadzenie niezbędnych badań ankietowych.
b) Stworzenia nowego modelu systemu motywacyjnego pracowników Urzędu Miasta w Jaśle.
c) Przedstawienie pisemnych rekomendacji zawierających założenia nowego modelu systemu motywacyjnego pracowników Urzędu Miasta w Jaśle wraz z projektem dokumentu określającego ten system.
d) Zapewnienie wparcia merytorycznego, po zakończeniu umowy przez okres minimum 20 dni przy wdrażaniu systemu motywacyjnego po przedstawieniu pisemnych rekomendacji, o których mowa w pkt 3.3 lit.c (kryterium oceny ofert)
4. Wymagania szczegółowe w zakresie warsztatów szkoleniowych:
• przeprowadzenie diagnozy, badań ankietowych przez wyspecjalizowaną kadrę zapewniającą prawidłową realizację zadania i posiadającą stosowne uprawnienia i doświadczenie do realizacji powyższego zadania,
• obsługa warsztatów przez co najmniej jednego wykładowcę (kryterium oceny ofert), a prowadzący warsztaty musi posiadać odpowiednie kwalifikacje zawodowe i posiadać doświadczenie w przeprowadzaniu warsztatów o tej tematyce,
• zapewnienie materiałów warsztatowych, w tym notatników, długopisów i innych niezbędnych materiałów do przeprowadzenia zajęć,
• wykonawca realizuje warsztaty w tematyce określonej w punkcie III według kolejności zapewniającej uzyskanie jak najbardziej efektywnych rezultatów,
• program warsztatów powinien być opracowany przez wykonawcę i przedłożony zamawiającemu do akceptacji minimum 5 dni roboczych przed przystąpieniem do realizacji zamówienia,
• wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów zakupu oraz zabezpieczenia wszystkich niezbędnych materiałów do realizacji zadania,
• prowadzenie dokumentacji potwierdzającej realizację zadania, w tym listy obecności
z logotypami przekazanymi przez zamawiającego,
• potwierdzenie odbycia warsztatów w postaci dyplomów lub certyfikatów uczestnictwa,
• warsztaty odbywać się będą w formie stacjonarnych zajęć praktycznych, zgodnie z zakresem tematycznym wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia,
• warsztaty muszą odbywać się w dni robocze od wtorku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, a wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia harmonogramu poszczególnych zajęć.
5.Wyżywienie podczas realizacji warsztatów:
Podczas każdego z warsztatów wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom wyżywienia, które obejmuje:
• serwis kawowy dla każdego uczestnika (kawa, herbata, cukier, śmietanka, zimne napoje
w butelkach 0,5 l., ciastka po 10 dkg na osobę min. 2 rodzaje);
• obiad obejmujący co najmniej pierwsze danie w postaci zupy oraz drugie danie składające się z ziemniaków zamiennie z ryżem, makaronem lub kaszą (każde po 200 gram), sztuka mięsa lub ryba (150 gram – bez sosu, z sosem 170 gram), 2 rodzaje surówek, napój, ciasto.
6. Miejsce warsztatów: Urząd Miasta w Jaśle, siedziba Inkubatora Przedsiębiorczości przy ul. Kazimierza Wielkiego 5.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zapewnienie dodatkowego wykładowcy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie terminu wsparcia we wdrażaniu
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do SWZ
2. Warunki zmian treści umowy zostały określone w projekcie umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-08 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://um-jaslo.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-08 11:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-05