Przeprowadzenie 2 dedykowanych 2 dniowych warsztatów szkoleniowych dla 2 grup 25

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przeprowadzenie 2 dedykowanych 2 dniowych warsztatów szkoleniowych dla 2 grup 25 osobowych w ramach przedsięwzięcia „Kontrola pod kontrolą".
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJasło
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-05-09
  • ZamawiającyMiasto Jasło
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-28
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00139085
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie 2 dedykowanych 2 dniowych warsztatów szkoleniowych dla 2 grup 25 osobowych w ramach przedsięwzięcia „Kontrola pod kontrolą".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jasło

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440301

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 12

1.5.2.) Miejscowość: Jasło

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@um.jaslo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://um.jaslo.pl/pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie 2 dedykowanych 2 dniowych warsztatów szkoleniowych dla 2 grup 25 osobowych w ramach przedsięwzięcia „Kontrola pod kontrolą".

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ca5ba56-c6c6-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00139085

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028413/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.22 Przeprowadzenie 2 dedykowanych 2 dniowych warsztatów szkoleniowych dla 2 grup 25 osobowych w ramach przedsięwzięcia "Kontrola pod kontrolą"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://um-jaslo.logintrade.net/zapytania_email,83244,d153cf5d900b80f1e2dc7e61fd8b420d.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://um-jaslo.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty, wymianie informacji oraz przekazywaniem dokumentów lub oświadczeń przez Wykonawcę, jest ich prawidłowe złożenie na Platformie dostępnej pod adresem https://um-jaslo.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Miasta Jasła: ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
4. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: Sławomir Maćkoś.
5. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Miasta Jasła
Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
• Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
• Google Chrome 31
• Mozilla Firefox 26
• Opera 18
Pozostałe wymagania techniczne:
• dostęp do sieci Internet
• zainstalowana wtyczka flash - flash player - dotyczy kupca
• obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – Ajar
• włączona obsługa JavaScript
• zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s
• zainstalowany Acrobat Reader
• zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne są przeglądarki internetowe:
• dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9
• dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11
• dla Windows 8: Internet Explorer 11
• dla Windows 10: Internet Explorer 11
Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:
• Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.
• Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.
• Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A.
• Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.
Dopuszczalne formaty przesyłanych danych:
image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: FE.042.9.2022:2

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 2 dedykowanych 2 dniowych warsztatów szkoleniowych dla 2 grup 25 osobowych (łącznie 50 osób) zorganizowanych w miastach oddalonych od Jasła do ok. 150 km, które posiadają walory turystyczne.

3.2. Termin realizacji zamówienia:
1. I grupa: VI 2022 r.
2. II grupa: VI-VII.2022 r.

3.3. Czas trwania warsztatów szkoleniowych:
Wymiar godzinowy 1 dnia warsztatów od 9:00 – 16:00 z przerwą obiadową.

3.4. Tematyka warsztatów/szkoleń:
1. Komunikacja i współpraca.
Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji pracowników poprzez poszerzenie wiedzy
i umiejętności uczestników m.in. w zakresie: skutecznej komunikacji w zespole, reagowania na trudne sytuacje i konflikty, technik i metod motywacyjnych, czynników wpływających na funkcjonowanie zespołu, konstruktywnego wyrażania swoich emocji i myśli, zespołowego podejmowania decyzji, aktywnego słuchania i udzielania informacji zwrotnej.

2. Praca w stresie i pod presją czasu.
Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji pracowników poprzez poszerzenie wiedzy
i umiejętności uczestników m.in. w zakresie dobrej organizacji pracy oraz czasu, prawidłowej organizacji obsługi klienta, aspektów obsługi klienta trudnego, podniesienie umiejętności interpersonalnych oraz nauki sposobu redukcji stresu w miejscu pracy.

3.5. Cel zamówienia:
 Podniesienie kompetencji pracowników Urzędu Miasta w Jaśle.

3.6. Miejsce realizacji:
Miejscowości oddalone od Jasła do ok. 150 km. Standard hotelu: 3 – gwiazdkowe w systemie kategoryzacji hoteli spełniające standardy związane z COVID – 19 oraz innymi chorobami zakaźnymi na wypadek ich wystąpienia. Zapewnienie noclegu dla 50 osób (2 grupy 25 osobowe), pokoje dwuosobowe z pojedynczymi łóżkami i prywatną łazienką (nocleg pomiędzy pierwszym, a drugim dniem warsztatów). Warsztaty mają się odbywać w miejscu zakwaterowania uczestników szkolenia. Sale szkoleniowe winny być wyposażone w projektor multimedialny wraz z komputerem i ekranem umożliwiającym wyświetlanie prezentacji, flipchart z zestawem zakreślaczy oraz wszelkie inne materiały niezbędne do przeprowadzenia przedmiotowych szkoleń.

3.7. Wymagania szczegółowe w zakresie warsztatów szkoleniowych:
 Obsługa szkoleń przez dwóch wykładowców, tak aby podzielić 25 osobą grupę na
2 i prowadzić warsztaty w grupach 13/12 osobowych, (I dzień - I grupa ,,Komunikacja
i współpraca”, II grupa ,,Praca w stresie i pod presją czasu”, II dzień – I grupa ,,Praca
w stresie i pod presją czasu”, II grupa ,,Komunikacja i współpraca”),
 Warsztaty zostaną przeprowadzone przez wyspecjalizowaną kadrę zapewniającą prawidłową realizację zadania, posiadającą stosowne uprawnienia i doświadczenie w realizacji powyższego typu zadań,
 Prowadzący warsztaty muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje zawodowe i doświadczenie w przeprowadzaniu warsztatów o tej tematyce,
 Zapewnienie materiałów szkoleniowych – w wersji drukowanej oraz notatników, długopisów i innych niezbędnych materiałów do przeprowadzenia warsztatów,
 Program szkolenia powinien być opracowany przez Wykonawcę i przedłożony zamawiającemu do akceptacji minimum 5 dni roboczych przed wyjazdem,
 Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztu zakupu oraz zabezpieczenia wszystkich niezbędnych materiałów, wyposażenia do realizacji zaproponowanych w programie zajęć,
 Prowadzenie dokumentacji potwierdzającej realizację usługi tj. listy obecności z logotypami przekazanymi przez Zamawiającego,
 Szkolenia odbywać się będą w formie zajęć praktycznych oraz teoretycznych zgodnie z zakresem tematycznym wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia,
 Szkolenie musi odbywać się w dni robocze od wtorku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy – wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia harmonogramu wyjazdów zgodnie ze wskazanymi terminami w punkcie 3.2. Zmawiający będzie akceptował poszczególne części harmonogramu dotyczące każdego wyjazdu na 10 dni roboczych przed planowaną datą wyjazdu. Dopuszcza się zmianę harmonogramu ze strony wykonawcy, lecz nie później niż na 10 dni roboczych przed zaplanowanym wyjazdem,
 Oferowana przez Wykonawcę cena jednostkowa obejmuje wszystkie koszty związane z wykonaniem usługi (w tym zatrudnienie trenerów, materiały szkoleniowe).

3.8. Przewidywana liczba osób:
Maksymalnie 50 osób (2 grupy po 25 osób)

3.9. Wyżywienie podczas realizacji warsztatów:
Przez czas trwania wyjazdu wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom warsztatów szkoleniowych pełnego wyżywienia przez 2 dni wyjazdu, które obejmuje:
 2 śniadania w formie bufetu tzw. „szwedzki stół” - w zależności od obostrzeń wynikających z pandemii może wystąpić konieczność zapewnienia obsługi stołu śniadaniowego,
 2 obiady obejmujące co najmniej pierwsze danie w postaci zupy oraz drugie danie
np. ziemniaki zamiennie z ryżem, makaronem lub kaszą (każde po 200 gram), sztuka mięsa lub ryba (150 gram – bez sosu, z sosem 170 gram), 2 rodzaje surówek, napoje, kawa, herbata, deser.
 Kolacja: w pierwszym dniu szkolenia kolacja w postaci jednego ciepłego dania i zimnej płyty dla wszystkich uczestników. Menu: ziemniaki zamiennie z ryżem, makaronem lub kaszą (każde po 200 gram), sztuka mięsa lub ryba (150 gram – bez sosu, z sosem 170 gram),
2 rodzaje surówek, patery z pieczystym (karkówka, schab, boczek), 3 rodzaje sałatek, pieczywo, zimne przekąski, kawa, herbata, ciasto, soki, woda z cytryną). Drugiego dnia kolacja w formie bufetu tzw. „szwedzki stół”
 Wykonawca zapewni możliwość dostosowania wyżywienia dla osób, które wykażą szczególne potrzeby żywieniowe na podstawie przekazanej przez Zamawiającego informacji najpóźniej do 3 dni przed wyjazdem.
 Podczas zajęć teoretycznych codzienny serwis kawowy dla każdego uczestnika (kawa, herbata, cukier, śmietanka, zimne napoje gazowane i niegazowane w szklanych butelkach
0,5 l., ciastka po 10 dkg na osobę min. 2 rodzaje).

3.10. Transport
Przejazd autokarem wyposażonym w klimatyzację oraz WC zapewniającym przejazd wszystkich uczestników na miejsce warsztatów z wyznaczonego punktu na terenie Jasła i następnie w drodze powrotnej z miejsca warsztatów do Jasła. Wyjazd i powrót zgodnie z harmonogramem zaakceptowanym przez Zamawiającego.

3.11. Ubezpieczenie
Zamawiający ubezpiecza uczestników projektu ubezpieczeniem NNW w zakresie ograniczonym
tj. ochrona ubezpieczeniowa obejmuje następstwa nieszczęśliwych wypadków, które powstały podczas zajęć realizowanych w ramach projektu oraz podczas drogi do/z.

3.12. Dostępność
Wykonawca zobowiązuje się zapewnić warunki umożliwiające przejazd, szkolenie oraz zakwaterowanie dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym dla osób z niepełnosprawnościami. Jednocześnie Zamawiający informuje, że na dzień szacowania zamówienia żaden z uczestników planowanych szkoleń nie porusza się na wózku inwalidzkim. W przypadku zaistnienia takiego faktu, Zamawiający przekaże Wykonawcy stosowną informację na 3 dni robocze przed wyjazdem

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie wykładowcy

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Oferowany termin wsparcia po szkoleniu

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
Warunki zmian treści umowy zostały określone w projekcie umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-09 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma przetargowa

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-09 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-06

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam kursu nauki rysunku architektonicznego dla początkujących- Kolbuszowa
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania15-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam kursu nauki rysunku architektonicznego dla początkujących, 90h zajęć, od września 2024 r. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI