Przeprowadzenia szkoleń specjalistycznych projektu Zintegrowany program wsparcia

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przeprowadzenia szkoleń specjalistycznych projektu Zintegrowany program wsparcia AMW w Gdyni - edycja II, MODUŁ PODNOSZENIA KOMPETENCJI ZAWODOWYCH ST INF, MIMB, ARM I edycji WME projektu p. 145-147
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdynia
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-04-09
  • ZamawiającyAkademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-01
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00026683
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenia szkoleń specjalistycznych projektu Zintegrowany program wsparcia AMW w Gdyni - edycja II, MODUŁ PODNOSZENIA KOMPETENCJI ZAWODOWYCH ST INF, MIMB, ARM I edycji WME projektu p. 145-147

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190064136

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Inżyniera Jana Śmidowicza, 69

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-127

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 261262537

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amw.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenia szkoleń specjalistycznych projektu Zintegrowany program wsparcia AMW w Gdyni - edycja II, MODUŁ PODNOSZENIA KOMPETENCJI ZAWODOWYCH ST INF, MIMB, ARM I edycji WME projektu p. 145-147

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d3881db-92ca-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026683

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014768/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.27 świadczenie usług szkoleniowych specjalistycznych na potrzeby projektu „Zintegrowany program wsparcia Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni - II” – zadanie 18, poz. 145-147

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Zintegrowany program wsparcia Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni - II” – edycja I WME zadanie 18, poz. 145-147

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale 8 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale 39 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 08/ZP/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla uczestników z kierunku Informatyka

4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty bądź po ich uzupełnieniu na wezwanie Zamawiającego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość usługi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty bądź po ich uzupełnieniu na wezwanie Zamawiającego.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla uczestników z kierunku MIBM

4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty bądź po ich uzupełnieniu na wezwanie Zamawiającego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość usługi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty bądź po ich uzupełnieniu na wezwanie Zamawiającego.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla uczestników z kierunku AiR

4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty bądź po ich uzupełnieniu na wezwanie Zamawiającego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość usługi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty bądź po ich uzupełnieniu na wezwanie Zamawiającego.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem (załącznik 7), że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;Za spełnienie warunku zamawiający uzna: Na część I:• Przynajmniej 5 grup szkoleniowych akredytowanych szkoleń ISTQB dla szkoleń objętych przedmiotem zamówienia, w tym przynajmniej jedna grupa szkoleniowa dla wskazanego szkolenia ISTQB (zał. 1, na podstawie oświad-czenia zał. 7);• Przynajmniej 6 grup autoryzowanych szkoleń CISCO dla szkoleń objętych przedmiotem zamówienia, w tym przynajmniej jedna grupa szkoleniowa dla wskazanego szkolenia CISCO (zał.1, na podstawie oświadczenia zał. 7)• Przynajmniej 12 grup autoryzowanych szkoleń Microsoft dla szkoleń objętych przedmiotem zamówienia, w tym przynajmniej jedna grupowa szkoleniowa dla wskazanego szkolenia Microsoft (zał. 1, na podstawie oświadczenia zał. 7).Na część II:• Przynajmniej 5 grup (łącznie min. 30 osób) autoryzowanych szkoleń Autodesk Inventor dla szkoleń objętych przedmiotem zamówienia (zał. 1, na podstawie oświadczenia zał. 7).Na część III:• Przynajmniej 5 grup (łącznie min. 30 osób) autoryzowanych szkoleń Sterow-niki PLC dla szkoleń objętych przedmiotem zamówienia (zał. 1, na podstawie oświadczenia zał. 7);• Przynajmniej 5 grup (łącznie min. 30 osób) autoryzowanych szkoleń Progra-mowanie robotów Kawasaki i Epson dla szkoleń objętych przedmiotem za-mówienia (zał. 1, na podstawie oświadczenia zał. 7).2. Wykonawca musi dysponować osobami (wykaz-załącznik nr 8), które zostaną skierowane do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;.Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna dysponowanie przez wykonawcę osobami:Na część I:• Do szkolenia ISTQB po jednym trenerze posiadającym akredytacje SJSI na odpowiednim dla szkolenia poziomie (Foundation lub Advanced); (oświadczenie załącznik nr 9)• minimum 1 trenera posiadającego tytuł Certified Cisco Systems Instructor (CCSI) w temacie zgodnym z tematami szkoleń (oświadczenie załącznik nr 10)• do szkolenia firmy Microsoft po 1 trenerze posiadającym tytuł Microsoft Certified Trainer oraz certyfikację merytoryczną właściwą dla prowadzonego szkolenia. );(oświadczenie załącznik nr 11)Na część II:• do szkolenia firmy Autodesk trener posiadający akceptację tej firmy [Certyfikowany Trener Autodesk – na podstawie kopii certyfikatu Autodesk na poziomie Professional lub „Certyfikowany Trener Autodesk” w temacie szkolenia; (oświadczenie załącznik nr 12) Na część III:• do każdego szkolenia trenera z wykształceniem wyższym magisterskim i min. rocznym doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z Programowania sterowników PLC;(oświadczenie załącznik nr 13)• trener posiadający certyfikat potwierdzający jego kompetencje wystawiony przez Kawasaki Robotics GmbH. );(oświadczenie załącznik nr 14)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby- sporządzony według wzoru (załącznik nr 18).Wykaz usług z dowodami że usługi zostały wykonane należycie (załącznik nr 7).Wykaz osób (załącznik nr 8).Oświadczenia o dysponowaniu osobami (załączniki od 9 do 14)Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia,Oświadczenie o braku powiązań z zamawiającym (załącznik nr 17)

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Sylabusy (załącznik nr 20)

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do grupy kapitałowej (załącznik nr 4).Formularz ofertowy - sporządzony według wzoru (załącznik nr 1).Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;Oświadczenie RODO - sporządzone według wzoru (załącznik nr 15).Dokumenty potwierdzające kryteria oceny: Część Ia. kopia akredytacji właściciela materiałów szkoleniowychb. kopia certyfikatu imiennego na poziomie MSCE (Microsoft Certified System Engi-neer) lub MSCD (Microsoft Certified Solution Developer)c. kopia certyfikatu imiennego Oracle na poziomie Java Programmer Professionald. oświadczenie o udostepnieniu platformy elearningowej - załącznik nr 16 Część IIa. Doświadczenie w szkoleniach opisane w rozdziale 17 pkt 1.2 b) a. (na podstawie zał. 19);b. oświadczenie o udostepnieniu platformy elearningowej - załącznik nr 16 Część IIIa. Doświadczenie w szkoleniach opisane w rozdziale 17 pkt 1.3 b) a. (na podstawie zał. 19);b. Doświadczenie w szkoleniach opisane w rozdziale 17 pkt 1.3 b) b. (na podstawie zał. 19);c. oświadczenie o udostepnieniu platformy elearningowej - załącznik nr 16

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-09 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-09 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-09

2021-04-01 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie kursu "Operator koparkoładowarki wszystkie klasa III"
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie kursu "Operator koparkoładowarki wszystkie klasa III". Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI