Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia warsztatów organizowanych dla pracowników Sieci Badawczej Łukasiewicz – 12 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Łukasiewicz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382967128
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poleczki 19
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-822
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lukasiewicz.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
rozwojowo-badawcza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia warsztatów organizowanych dla pracowników Sieci Badawczej Łukasiewicz – 12 części.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca5d8181-ffae-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00156244
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010947/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi seminaryjne - Warsztaty dla Platform Kompetencji Łukasiewicza w ramach Programu Szkoleń Łukasiewicza
1.3.2 Usługi seminaryjne - Warsztaty dla Platform Kompetencji Łukasiewicza w ramach Programu szkoleń Łukasiewicza
1.3.7 Usługi seminaryjne - Warsztaty dla Gospodarzy Wyzwań w ramach Programu Szkoleń Łukasiewicza
1.3.17 Warsztaty - Program Zarządzania Talentami poziom II
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/lukasiewicz/proceedings
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lukasiewicz/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.,
7) występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB.
2. Wykonawca, przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na
stronie internetowej w zakładce „Regulamin" oraz uznaje
go za wiążący: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin;
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją
korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z
treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez zamawiającego za ofertę handlową i nie
będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek
narzucony w art. 221 ustawy Pzp.
4. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformy zakupowej dotyczące w szczególności
logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści ogłoszenia, składania ofert oraz innych czynności
podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformy zakupowej znajdują się w zakładce
„Instrukcje
dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-
instrukcje
5. Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa się, pod rygorem
nieważności, w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w
postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, zgodnie z art. 63 ust. 2
ustawy Pzp.
6. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza składania oferty” dostępnego na platformie
w konkretnym (niniejszym) postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Klauzula informacyjna zawarta jest w załączniku nr 6
Szczególne zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych w postępowaniach o
udzieleniezamówienia publicznego zostały określone w art. 19 i 74 ustawy Prawo zamówień
publicznych.
2.Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do
wypełnienia wszystkich obowiązków formalno – prawnych związanych z udziałem w postępowaniu, w
tym obowiązków wynikających z RODO.
3. W związku z powyższym, Wykonawca zobowiązany jest
do złożenia w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o
wypełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, stanowiącego
część Formularza ofertowego, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
4. Podwykonawca /podmiot trzeci jest zobowiązany podczas pozyskiwania danych osobowych na
potrzeby przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wypełnić obowiązek
informacyjny wynikający z RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą, i od
których dane te bezpośrednio pozyskał.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 8/PZP/DR/2021/BZN
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 12
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Usługa przeprowadzenia warsztatu nt. Kodeks Spółek Handlowych – aktualny stan prawny.
2. Szczegółowy zakres usług oraz obowiązki Wykonawcy zostały określone w:
1) opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ,
2) projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80590000-6 - Usługi seminaryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2 miesięcy od daty zawarcia umowy miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty w części nr 1 Zamawiający będzie kierował się
następującymi kryteriami oceny ofert:
Cena – waga 40%
Doświadczenie osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia - waga 60%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przeprowadzenie zamkniętego warsztatu nt. Kompendium dobrych praktyk
w stosowaniu RODO – kurs podstawowy.
2. Szczegółowy zakres usług oraz obowiązki Wykonawcy zostały określone w:
1) opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ,
2) projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80590000-6 - Usługi seminaryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 3 miesięcy od daty zawarcia umowy miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty w części nr 2 Zamawiający będzie kierował się
następującymi kryteriami oceny ofert:
Cena – waga 40%
Doświadczenie osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia - waga 60%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przeprowadzenie warsztatu dla wybranych pracowników Sieci Badawczej Łukasiewicz w tym dla przedstawicieli Platformy Kompetencji Łukasiewicza Komunikacji w ramach Programu Szkoleń Łukasiewicza, pn. „Szkolenie
z Facebooka”.
2. Szczegółowy zakres usług oraz obowiązki Wykonawcy zostały określone w:
1) opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ,
2) projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80590000-6 - Usługi seminaryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 3 miesięcy od daty zawarcia umowy miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty w części nr 3 Zamawiający będzie kierował się
następującymi kryteriami oceny ofert:
Cena – waga 40%
Doświadczenie osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia - waga 60%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przeprowadzenie warsztatu dla wybranych pracowników Sieci Badawczej Łukasiewicz w tym dla przedstawicieli Platformy Kompetencji Łukasiewicza Komunikacji w ramach Programu Szkoleń Łukasiewicza, pn. „Zasady stosowania poprawnej polszczyzny w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej”.
2. Szczegółowy zakres usług oraz obowiązki Wykonawcy zostały określone w:
1) opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ,
2) projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80590000-6 - Usługi seminaryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 3 miesięcy od daty zawarcia umowy miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty w części nr 4 Zamawiający będzie kierował się
następującymi kryteriami oceny ofert:
Cena – waga 40%
Doświadczenie osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia - waga 60%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przeprowadzenie warsztatu dla wybranych pracowników Sieci Badawczej Łukasiewicz w tym dla przedstawicieli Platformy Kompetencji Łukasiewicza Zarządzania Projektami w ramach Programu Szkoleń Łukasiewicza, pn. „Program Horyzont Europa”.
2. Szczegółowy zakres usług oraz obowiązki Wykonawcy zostały określone w:
1) opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ,
2) projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80590000-6 - Usługi seminaryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 3 miesięcy od daty zawarcia umowy miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty w części nr 5 Zamawiający będzie kierował się
następującymi kryteriami oceny ofert:
Cena – waga 40%
Doświadczenie osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia - waga 60%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przeprowadzenie warsztatu dla wybranych pracowników Sieci Badawczej Łukasiewicz w tym dla przedstawicieli Platformy Kompetencji Łukasiewicza Zarządzania Projektami w ramach Programu Szkoleń Łukasiewicza, pn. „Praktyczne stosowanie programu MS Project 2010 lub nowszy”.
2. Szczegółowy zakres usług oraz obowiązki Wykonawcy zostały określone w:
1) opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ,
2) projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80590000-6 - Usługi seminaryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 3 miesięcy od daty zawarcia umowy miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty w części nr 6 Zamawiający będzie kierował się
następującymi kryteriami oceny ofert:
Cena – waga 40%
Doświadczenie osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia - waga 60%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przeprowadzenie warsztatu dla wybranych pracowników Sieci Badawczej Łukasiewicz w tym dla przedstawicieli Platformy Kompetencji Łukasiewicza Zarządzania Projektami w ramach Programu Szkoleń Łukasiewicza, pn. „Zarządzanie projektami dla menedżerów”.
2. Szczegółowy zakres usług oraz obowiązki Wykonawcy zostały określone w:
1) opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ,
2) projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80590000-6 - Usługi seminaryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 3 miesięcy od daty zawarcia umowy miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty w części nr 7 Zamawiający będzie kierował się
następującymi kryteriami oceny ofert:
Cena – waga 40%
Doświadczenie osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia - waga 60%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przeprowadzenie warsztatu dla wybranych pracowników Sieci Badawczej Łukasiewicz w tym dla członków zespołu Gospodarzy Wyzwań w ramach Programu Szkoleń Łukasiewicza, pn. „Budowanie relacji z Klientami”.
2. Szczegółowy zakres usług oraz obowiązki Wykonawcy zostały określone w:
1) opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ,
2) projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80590000-6 - Usługi seminaryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 3 miesięcy od daty zawarcia umowy miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty w części nr 8 Zamawiający będzie kierował się
następującymi kryteriami oceny ofert:
Cena – waga 40%
Doświadczenie osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia - waga 60%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przeprowadzenie warsztatu dla wybranych pracowników Sieci Badawczej Łukasiewicz w tym dla członków zespołu Gospodarzy Wyzwań w ramach Programu Szkoleń Łukasiewicza, pn. „Negocjacje - przekonywanie do swoich rozwiązań by obie strony były wygrane - trening negocjacji”.
2. Szczegółowy zakres usług oraz obowiązki Wykonawcy zostały określone w:
1) opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ,
2) projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80590000-6 - Usługi seminaryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 3 miesięcy od daty zawarcia umowy miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty w części nr 9 Zamawiający będzie kierował się
następującymi kryteriami oceny ofert:
Cena – waga 40%
Doświadczenie osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia - waga 60%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przeprowadzenie warsztatu dla wybranych pracowników Sieci Badawczej Łukasiewicz w tym dla przedstawicieli Platformy Kompetencji IT w ramach Programu Szkoleń Łukasiewicza, pn. „ITIL 4.0- szkolenie z dobrych praktyk zarządzania usługami IT”.
2. Szczegółowy zakres usług oraz obowiązki Wykonawcy zostały określone w:
1) opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ,
2) projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80590000-6 - Usługi seminaryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 3 miesięcy od daty zawarcia umowy miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty w części nr 10 Zamawiający będzie kierował się
następującymi kryteriami oceny ofert:
Cena – waga 40%
Doświadczenie osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia - waga 60%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przeprowadzenie warsztatu dla wybranych pracowników Sieci Badawczej Łukasiewicz w tym dla przedstawicieli Platformy Kompetencji IT w ramach Programu Szkoleń Łukasiewicza, pn. „Usługi Microsoft Office 365 i praca zespołowa”.
2. Szczegółowy zakres usług oraz obowiązki Wykonawcy zostały określone w:
1) opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ,
2) projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80590000-6 - Usługi seminaryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 3 miesięcy od daty zawarcia umowy miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty w części nr 11 Zamawiający będzie kierował się
następującymi kryteriami oceny ofert:
Cena – waga 40%
Doświadczenie osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia - waga 60%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przeprowadzenie zamkniętych dedykowanych warsztatów z tematyki „Elementy matematyki w sprzedaży – jak liczyć aby osiągnąć sukces w biznesie” dla pracowników Sieci Badawczej Łukasiewicz (członkowie PKŁ Komercjalizacja)
w Ramach Programu Zarządzania Talentami.
2. Szczegółowy zakres usług oraz obowiązki Wykonawcy zostały określone w:
1) opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ,
2) projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80590000-6 - Usługi seminaryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty w części nr 12 Zamawiający będzie kierował się
następującymi kryteriami oceny ofert:
Cena – waga 60%
Doświadczenie osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia - waga 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca wykaże, że:
Dotyczy części nr 1:
- dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 osobą, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia, która w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed terminem składania ofert przeprowadziła co najmniej 5 (pięć) warsztatów/szkoleń z zakresu Kodeksu Spółek Handlowych, w tym co najmniej 1 (jedno) dla podmiotu z sektora finansów publicznych;
Dotyczy części nr 2:
- dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 osobą, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia, która w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed terminem składania ofert przeprowadziła co najmniej 5 (pięć) warsztatów/ szkoleń z zakresu RODO, w tym co najmniej 1 (jedno) dla instytucji z sektora finansów publicznych;
Dotyczy części nr 3:
- dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 osobą, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia, która w okresie ostatnich 2 (dwóch) lat przed terminem składania ofert przeprowadziła co najmniej 1 (jeden) warsztat/szkolenie dotyczący prowadzenia kont na portalu społecznościowym Facebook (w tym opracowanie conatentu, analiza działań organicznych, reklama na Facebooku);
Dotyczy części nr 4:
- dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 osobą, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia, która w okresie ostatnich 2 (dwóch) lat przed terminem składania ofert przeprowadziła co najmniej 1 (jeden) warsztat/szkolenie związany z zasadami prostej polszczyzny (w tym analizy językowej tekstów, podstawowych zasad prostej polszczyzny, unikania najczęstszych błędów);
Dotyczy części nr 5:
- dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 osobą, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia, która w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed terminem składania ofert przeprowadziła co najmniej 3 (trzy) warsztaty/ szkolenia związane z projektami europejskimi;
Dotyczy części nr 6:
- dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 osobą, która zostanie skierowana
do realizacji zamówienia, która w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed terminem składania ofert przeprowadziła co najmniej 3 (trzy) warsztaty/ szkolenia związane z możliwościami zastosowania programu MS Project;
Dotyczy części nr 7:
- dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 osobą, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia, która w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed terminem składania ofert przeprowadziła co najmniej 3 (trzy) warsztaty/ szkolenia związane z zarządzaniem projektami dla managerów;
Dotyczy części nr 8:
- dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 osobą, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia, która w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed terminem składania ofert przeprowadziła co najmniej 3 (trzy) warsztaty/ szkolenia związane z komunikacją lub budowaniem relacji;
Dotyczy części nr 9:
- dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 osobą, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia, która w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed terminem składania ofert przeprowadziła co najmniej 3 (trzy) warsztaty/ szkolenia związane z prowadzeniem negocjacji;
Dotyczy części nr 10:
- dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 osobą, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia, która:
a) w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed terminem składania ofert przeprowadziła
co najmniej 3 (trzy) warsztaty/ szkolenia związane z przekazaniem wiedzy zakończonym egzaminem, nt. zbioru dobrych praktyk zarządzania usługami IT wg. ITIL 4.0. oraz
b) posiada akredytację (Axelos) do wykonywania certyfikowanych szkoleń ITIL oraz
c) w okresie ostatnich 4 (czterech) lat przed terminem składania ofert zaprojektowała model usługowy w obszarze IT w minimum 2 organizacjach.
Dotyczy części nr 11:
- dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 osobą, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia, która w okresie ostatnich 4 (czterech) lat przed terminem składania ofert przeprowadziła co najmniej 3 (trzy) warsztaty/ szkolenia nt. efektywnego wykorzystania funkcjonalności Microsoft Office 365 w równoczesnej pracy nad dokumentami, komunikacji w firmie
i zespołach projektowych, zarządzaniu zespołami i uprawnieniami
z poziomu administracyjnego etc.
Dotyczy części nr 12:
- dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 osobą, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia, która:
a) w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed terminem składania ofert przeprowadziła co najmniej 3 (trzy) warsztaty/ szkolenia z tematyki sprzedażowej i biznesowej oraz
b) posiada praktyczne doświadczenie w realizacji usług sprzedażowych, potwierdzone co najmniej 5 (pięcioma) latami doświadczenia zawodowego, będąc przedsiębiorcą lub zasiadając w organach przedsiębiorcy oraz
c) posiada wykształcenie ekonomiczne lub równoważne.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa oświadczenie wstępne. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) aktualnych na dzień złożenia odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż
3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub ewidencji;
2) oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym,
o którym mowa w rozdziale IX ust. 1 SWZ – wg treści określonej w załączniku
nr 2c do SWZ.
3. SPOSÓB OCENY: Ocena spełniania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w rozdziale VII SWZ oraz warunków udziału w postepowaniu, o których mowa
w rozdziale VIII SWZ zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa oświadczenie wstępne. Wzór
oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
2. W przypadku gdy o zamówienie ubiegają się Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcjum), ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców i podpisuje dokument, który jego dotyczy. Oświadczenie potwierdza brak podstaw do wykluczenia
z postępowania w zakresie określonym w rozdziale VII ust. 1 SWZ oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. W przypadku gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, składa dodatkowo oprócz własnego oświadczenia, oświadczenie podpisane przez podmiot udostępniający zasoby na potwierdzenie, że brak jest podstaw do wykluczenia ww. podmiotu, w zakresie określonym w rozdziale VII ust. 1 SWZ oraz w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na zasoby ww. podmiotu. Wzór oświadczenia wypełnianego przez podmiot udostępniający zasoby stanowi załącznik nr 2a do SWZ.
4. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona,
do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
5. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
- wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia,
w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 1 SWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami
na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie
do dysponowania tymi osobami – wg treści określonej w załączniku nr 3
do SWZ;
6. SPOSÓB OCENY: Ocena spełniania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w rozdziale VII SWZ oraz warunków udziału w postepowaniu, o których mowa
w rozdziale VIII SWZ zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia.
7. W przypadku gdy o zamówienie ubiegają się Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcjum), Wykonawcy złożą podmiotowe środki dowodowe określone w ust. 5 na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, z uwzględnieniem postanowień rozdziału VIII ust. 2 SWZ. Dodatkowo ww. Wykonawcy, dokumentują brak podstaw do wykluczenia na podstawie dokumentów określonych w ust. 6 pkt 1), 2), z tym, że dokumenty te składa każdy z ww. Wykonawców.
8. W przypadku gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu załącza podmiotowe środki dowodowe w zakresie określonym w ust. 5 w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby (z uwzględnieniem postanowień rozdziału VIII ust. 3 SWZ), oraz w celu potwierdzenia, że ww. podmioty nie podlegają wykluczeniu z postępowania, Wykonawca składa dokumenty, o którym mowa w ust. 6 pkt 1), 2) podpisane przez
te podmioty, z zastrzeżeniem, iż oświadczenie o aktualności informacji zawartych
w oświadczeniu wstępnym, dotyczące podmiotów na zasoby których powołuje się Wykonawca, należy złożyć wg treści określonej w załączniku nr 2d do SWZ.
9. Podmiotowe środki dowodowe o których mowa w ust. 5 oraz ust. 6 należy sporządzić i podpisać zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale XXIV SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy - pozostałe
dokumenty zostały określone w rozdziale X SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku gdy w postępowaniu o udzielenie zamówienia biorą udział Wykonawcy
występujący wspólnie (konsorcjum), brak podstaw do wykluczenia z postępowania w zakresie
określonym w rozdziale VII ust. 1 SWZ, musi wykazać każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku gdy w postępowaniu o udzielenie zamówienia biorą udział Wykonawcy
występujący wspólnie (konsorcjum), warunek dotyczący zdolności, o których mowa
w rozdziale VIII ust. 1 SWZ, musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców, który wykona usługi,
do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. W przypadku gdy o zamówienie ubiegają się Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcjum),
oświadczenie, o którym mowa w rozdziale IX ust. 1 SWZ składa każdy z Wykonawców i
podpisuje dokument, który jego dotyczy. Oświadczenie potwierdza brak podstaw do wykluczenia
z postępowania w zakresie określonym w rozdziale VII ust. 1 SWZ oraz spełnianie warunków
udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie
warunków udziału w postępowaniu.
4. W przypadku gdy o zamówienie ubiegają się Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcjum),
Wykonawcy złożą podmiotowe środki dowodowe określone w rozdziale IX ust. 5 pkt 1)-2) SWZ,
na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, z uwzględnieniem postanowień
rozdziału VIII ust. 2 SWZ. Dodatkowo ww. Wykonawcy, dokumentują brak podstaw do
wykluczenia na podstawie oświadczenia, o którym mowa w rozdziale IX ust. 5 pkt 3) oraz ust. 6
SWZ – oświadczenie składa każdy z ww. Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Przewidywane zmiany postanowień umowy zostały określone w SWZ, Załącznik nr 5 do
SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-30 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lukasiewicz/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-30 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-28