Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń z zakresu podstawowych zabiegów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń z zakresu podstawowych zabiegów resuscytacyjnych (Basic Life Support – BLS) u osób dorosłych oraz z zastosowania automatycznych defibrylatorów zewnętrznych (Automated External Defibrillation – AED) skierowanych do pracowników jednostek podstawowej opieki zdrowotnej (POZ), prowadzonych na miejscu w siedzibach jednostek.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2018-10-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyCentrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia
  • Data publikacji ogłoszenia2018-10-09
  • Numer ogłoszenia632374-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 632374-N-2018 z dnia 2018-10-09 r.

Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń z zakresu podstawowych zabiegów resuscytacyjnych (Basic Life Support – BLS) u osób dorosłych oraz z zastosowania automatycznych defibrylatorów zewnętrznych (Automated External Defibrillation – AED) skierowanych do pracowników jednostek podstawowej opieki zdrowotnej (POZ), prowadzonych na miejscu w siedzibach jednostek.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Wsparcie podmiotów podstawowej opieki zdrowotnej we wdrażaniu standardów jakości i bezpieczeństwa opieki” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia, krajowy numer identyfikacyjny 35071231800000, ul. ul. Kapelanka  60 , 30347   Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 124 232 088, e-mail przetargi@cmj.org.pl, faks 124 232 088.
Adres strony internetowej (URL): www.cmj.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.cmj.org.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie (listownie lub osobiście)
Adres:
Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia ul. Kapelanka 60, 30-347 Kraków, sekretariat - pokój nr 217

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń z zakresu podstawowych zabiegów resuscytacyjnych (Basic Life Support – BLS) u osób dorosłych oraz z zastosowania automatycznych defibrylatorów zewnętrznych (Automated External Defibrillation – AED) skierowanych do pracowników jednostek podstawowej opieki zdrowotnej (POZ), prowadzonych na miejscu w siedzibach jednostek.
Numer referencyjny: POZ-271-53/18
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń z zakresu podstawowych zabiegów resuscytacyjnych (Basic Life Support – BLS) u osób dorosłych oraz z zastosowania automatycznych defibrylatorów zewnętrznych (Automated External Defibrillation – AED) skierowanych do pracowników jednostek podstawowej opieki zdrowotnej (POZ), prowadzonych na miejscu w siedzibach jednostek. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Wsparcie podmiotów podstawowej opieki zdrowotnej we wdrażaniu standardów jakości i bezpieczeństwa opieki” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie będzie realizowane w częściach – w podziale na 28 części. Jedna część to szkolenie przeprowadzone w 1 jednostce POZ (bez względu na liczbę uczestników, liczbę grup szkoleniowych i liczbę dni szkoleniowych). Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 1 do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 80562000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
80561000-4
80511000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-12-17

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunki udziału w postępowaniu i dokumenty potwierdzające ich spełnianie: Doświadczenie w zakresie organizacji i prowadzenia szkoleń/kursów medycznych z dziedziny ratownictwa medycznego, szkoleń z resuscytacji prowadzonych na różnych poziomach zaawansowania dla pracowników medycznych (lekarzy, ratowników medycznych, pielęgniarek) lub też dla osób niezwiązanych z ochroną zdrowia (niebędących pracownikami medycznymi), realizowanych według Wytycznych Europejskiej Rady Resuscytacji (obejmujące, co najmniej zapewnienie instruktorów, odpowiedniego sprzętu, przygotowanie materiałów szkoleniowych, wyżywienia dla uczestników). Przez doświadczenie Wykonawcy Zamawiający rozumie: w zakresie części nr.: 3, 5, 6, 7, 8, 12, 13, 14, 15, 19, 20, 23, 24, 25, 26, 27 - przeprowadzenie, co najmniej 3 takich szkoleń w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert; w ramach części nr.: 1, 2, 4, 9, 10, 11, 16, 17, 18, 21, 22, 28 - przeprowadzenie, co najmniej jednego takiego szkolenia w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert; Celem potwierdzenia spełniania warunku wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wypełniony Wykaz usług – Załącznik nr 2 do zapytania wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (referencje, zaświadczenie od Zamawiającego itp.) UWAGA: powyższy warunek należy spełnić bez względu na liczbę części, na które wykonawca składa ofertę (wykonawca przedstawia jeden Wykaz usług – Załącznik nr 2). Dysponowanie odpowiednim sprzętem w ilości gwarantującej możliwość przeprowadzenia szkoleń wyjazdowych, w ramach pakietów, na które Wykonawca składa ofertę (zgodnie z opisem w pkt IX SOPZ – Załącznik nr 1).Dysponowanie odpowiednią kadrą trenerską, w liczbie gwarantującej możliwość przeprowadzenia szkoleń wyjazdowych, w ramach części, na które Wykonawca składa ofertę. Przez odpowiednią kadrę trenerską Zamawiający rozumie wykształconych instruktorów tj. takich, którzy przeszli szkolenie instruktorskie w oparciu o Wytyczne Europejskiej Rady Resuscytacji (potwierdzone odpowiednimi zaświadczeniami), posiadających doświadczenie instruktorskie, przez co Zamawiający rozumie w zakresie części nr.: 3, 5, 6, 7, 8, 12, 13, 14, 15, 19, 20, 23, 24, 25, 26, 27 - przeprowadzenie, co najmniej 3 szkoleń z zakresu resuscytacji (BLS i AED) w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert; w ramach części nr.: 1, 2, 4, 9, 10, 11, 16, 17, 18, 21, 22, 28 - przeprowadzenie, co najmniej jednego szkolenia z zakresu resuscytacji (BLS i AED) w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert. Wymagane jest aby szkolenia przeprowadzone były w oparciu o Wytyczne Europejskiej Rady Resuscytacji. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił wykaz osób, które będą prowadzić szkolenia w ramach każdej części wraz z informacjami o ich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnymi do wykonania usługi, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Celem potwierdzenia spełniania warunku wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: wypełniony Wykaz wykładowców – Załącznik nr 3 do zapytania Zaświadczenie / certyfikat o ukończeniu stosownego kursu instruktorskiego prowadzonego w oparciu o Wytyczne Europejskiej Rady Resuscytacji przez każdego z instruktorów, którzy mają prowadzić szkolenia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: W toku badania i oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert i dokumentów. Zamawiający przewiduje możliwości jednokrotnego uzupełniania dokumentów w toku postępowania (poza możliwością uzupełnienia formularza ofertowego). Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby, o której mowa w pkt XIV SOPZ tj. osoby nadzorującej prawidłowe, profesjonalne wykonanie zamówienia i będącej do bezpośrednich kontaktów z Zamawiającym w trakcie trwania szkolenia, chyba że czynności te będzie wykonywał sam wykonawca jako osoba fizyczna. Przedmiot zamówienia stanowi usługę kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług, finansowaną w co najmniej 70% ze środków publicznych i na podstawie § 13 ust.1 pkt 20 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 4 kwietnia 2011r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług jest zwolniona z podatku VAT. Jeżeli Wykonawca posiada w tej sprawie indywidualną interpretację organu podatkowego składa ofertę zgodną z tą interpretacją. Zamawiający zastrzega sobie prawo do potrącenia ze wskazanej ceny/wynagrodzenia wykonawcy podatków i składek, które zgodnie z odrębnymi przepisami jest obowiązany uiścić Zamawiający (dotyczy m.in. osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej).
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto za przeprowadzenie szkolenia 70,00
Liczba należycie zrealizowanych przez instruktora szkoleń z zakresu resuscytacji (BLS i AED) dla pracowników medycznych 10,00
Liczba należycie zrealizowanych przez instruktora szkoleń z zakresu resuscytacji (BLS i AED) dla osób niezwiązanych z sektorem ochrony zdrowia 10,00
Lata pracy instruktora w Pogotowiu Ratunkowym lub Szpitalnym Oddziale Ratunkowym lub Oddziale Intensywnej Opieki Medycznej 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-18, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: POZ.POZ-0701-073/17
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie szkolenia w siedzibie jednostki POZ we Wrocawiu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80562000-1, 80561000-4, 80511000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto za przeprowadzenie szkolenia 70,00
Liczba należycie zrealizowanych przez instruktora szkoleń z zakresu resuscytacji (BLS i AED) dla pracowników medycznych 10,00
Liczba należycie zrealizowanych przez instruktora szkoleń z zakresu resuscytacji (BLS i AED) dla osób niezwiązanych z sektorem ochrony zdrowia 10,00
Lata pracy instruktora w Pogotowiu Ratunkowym lub Szpitalnym Oddziale Ratunkowym lub Oddziale Intensywnej Opieki Medycznej 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: POZ.POZ-0701-079/17
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie szkolenia w siedzibie jednostki POZ w Lądku-Zdroju
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80562000-1, 80561000-4, 80511000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto za przeprowadzenie szkolenia 70,00
Liczba należycie zrealizowanych przez instruktora szkoleń z zakresu resuscytacji (BLS i AED) dla pracowników medycznych 10,00
Liczba należycie zrealizowanych przez instruktora szkoleń z zakresu resuscytacji (BLS i AED) dla osób niezwiązanych z sektorem ochrony zdrowia 10,00
Lata pracy instruktora w Pogotowiu Ratunkowym lub Szpitalnym Oddziale Ratunkowym lub Oddziale Intensywnej Opieki Medycznej 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: POZ.POZ-0701-099/17
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie szkolenia w siedzibie jednostki POZ w Kluczach
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80562000-1, 80561000-4, 80511000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto za przeprowadzenie szkolenia 70,00
Liczba należycie zrealizowanych przez instruktora szkoleń z zakresu resuscytacji (BLS i AED) dla pracowników medycznych 10,00
Liczba należycie zrealizowanych przez instruktora szkoleń z zakresu resuscytacji (BLS i AED) dla osób niezwiązanych z sektorem ochrony zdrowia 10,00
Lata pracy instruktora w Pogotowiu Ratunkowym lub Szpitalnym Oddziale Ratunkowym lub Oddziale Intensywnej Opieki Medycznej 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: POZ.POZ-0701-100/17
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie szkolenia w siedzibie jednostki POZ w Łodzi
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80562000-1, 80561000-4, 80511000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto za przeprowadzenie szkolenia 70,00
Liczba należycie zrealizowanych przez instruktora szkoleń z zakresu resuscytacji (BLS i AED) dla pracowników medycznych 10,00
Liczba należycie zrealizowanych przez instruktora szkoleń z zakresu resuscytacji (BLS i AED) dla osób niezwiązanych z sektorem ochrony zdrowia 10,00
Lata pracy instruktora w Pogotowiu Ratunkowym lub Szpitalnym Oddziale Ratunkowym lub Oddziale Intensywnej Opieki Medycznej 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: POZ.POZ-0701-101/17
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie szkolenia w siedzibie jednostki POZ w Gdyni
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80562000-1, 80561000-4, 80511000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto za przeprowadzenie szkolenia 70,00
Liczba należycie zrealizowanych przez instruktora szkoleń z zakresu resuscytacji (BLS i AED) dla pracowników medycznych 10,00
Liczba należycie zrealizowanych przez instruktora szkoleń z zakresu resuscytacji (BLS i AED) dla osób niezwiązanych z sektorem ochrony zdrowia 10,00
Lata pracy instruktora w Pogotowiu Ratunkowym lub Szpitalnym Oddziale Ratunkowym lub Oddziale Intensywnej Opieki Medycznej 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: POZ.POZ-0701-102/17
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie szkolenia w siedzibie jednostki POZ w Nadarzynie
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80562000-1, 80561000-4, 80511000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto za przeprowadzenie szkolenia 70,00
Liczba należycie zrealizowanych przez instruktora szkoleń z zakresu resuscytacji (BLS i AED) dla pracowników medycznych 10,00
Liczba należycie zrealizowanych przez instruktora szkoleń z zakresu resuscytacji (BLS i AED) dla osób niezwiązanych z sektorem ochrony zdrowia 10,00
Lata pracy instruktora w Pogotowiu Ratunkowym lub Szpitalnym Oddziale Ratunkowym lub Oddziale Intensywnej Opieki Medycznej 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: POZ.POZ-0701-103/17
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie szkolenia w siedzibie jednostki POZ w Nowym Wiśniczu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80562000-1, 80561000-4, 80511000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto za przeprowadzenie szkolenia 70,00
Liczba należycie zrealizowanych przez instruktora szkoleń z zakresu resuscytacji (BLS i AED) dla pracowników medycznych 10,00
Liczba należycie zrealizowanych przez instruktora szkoleń z zakresu resuscytacji (BLS i AED) dla osób niezwiązanych z sektorem ochrony zdrowia 10,00
Lata pracy instruktora w Pogotowiu Ratunkowym lub Szpitalnym Oddziale Ratunkowym lub Oddziale Intensywnej Opieki Medycznej 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: POZ.POZ-0701-104/17
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie szkolenia w siedzibie jednostki POZ w Legionowie
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80562000-1, 80561000-4, 80511000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto za przeprowadzenie szkolenia 70,00
Liczba należycie zrealizowanych przez instruktora szkoleń z zakresu resuscytacji (BLS i AED) dla pracowników medycznych 10,00
Liczba należycie zrealizowanych przez instruktora szkoleń z zakresu resuscytacji (BLS i AED) dla osób niezwiązanych z sektorem ochrony zdrowia 10,00
Lata pracy instruktora w Pogotowiu Ratunkowym lub Szpitalnym Oddziale Ratunkowym lub Oddziale Intensywnej Opieki Medycznej 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: POZ.POZ-0701-110/17
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie szkolenia w siedzibie jednostki POZ w Sułoszowej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80562000-1, 80561000-4, 80511000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto za przeprowadzenie szkolenia 70,00
Liczba należycie zrealizowanych przez instruktora szkoleń z zakresu resuscytacji (BLS i AED) dla pracowników medycznych 10,00
Liczba należycie zrealizowanych przez instruktora szkoleń z zakresu resuscytacji (BLS i AED) dla osób niezwiązanych z sektorem ochrony zdrowia 10,00
Lata pracy instruktora w Pogotowiu Ratunkowym lub Szpitalnym Oddziale Ratunkowym lub Oddziale Intensywnej Opieki Medycznej 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: POZ.POZ-0701-111/17
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie szkolenia w siedzibie jednostki POZ w Trzyciążu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80562000-1, 80561000-4, 80511000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto za przeprowadzenie szkolenia 70,00
Liczba należycie zrealizowanych przez instruktora szkoleń z zakresu resuscytacji (BLS i AED) dla pracowników medycznych 10,00
Liczba należycie zrealizowanych przez instruktora szkoleń z zakresu resuscytacji (BLS i AED) dla osób niezwiązanych z sektorem ochrony zdrowia 10,00
Lata pracy instruktora w Pogotowiu Ratunkowym lub Szpitalnym Oddziale Ratunkowym lub Oddziale Intensywnej Opieki Medycznej 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: POZ.POZ-0701-112/17
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie szkolenia w siedzibie jednostki POZ w Batowicach
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80562000-1, 80561000-4, 80511000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto za przeprowadzenie szkolenia 70,00
Liczba należycie zrealizowanych przez instruktora szkoleń z zakresu resuscytacji (BLS i AED) dla pracowników medycznych 10,00
Liczba należycie zrealizowanych przez instruktora szkoleń z zakresu resuscytacji (BLS i AED) dla osób niezwiązanych z sektorem ochrony zdrowia 10,00
Lata pracy instruktora w Pogotowiu Ratunkowym lub Szpitalnym Oddziale Ratunkowym lub Oddziale Intensywnej Opieki Medycznej 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: POZ.POZ-0701-119/17
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie szkolenia w siedzibie jednostki POZ w Przeźmierowie
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80562000-1, 80561000-4, 80511000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto za przeprowadzenie szkolenia 70,00
Liczba należycie zrealizowanych przez instruktora szkoleń z zakresu resuscytacji (BLS i AED) dla pracowników medycznych 10,00
Liczba należycie zrealizowanych przez instruktora szkoleń z zakresu resuscytacji (BLS i AED) dla osób niezwiązanych z sektorem ochrony zdrowia 10,00
Lata pracy instruktora w Pogotowiu Ratunkowym lub Szpitalnym Oddziale Ratunkowym lub Oddziale Intensywnej Opieki Medycznej 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: POZ.POZ-0701-121/17
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie szkolenia w siedzibie jednostki POZ w Wolbromiu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80562000-1, 80561000-4, 80511000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto za przeprowadzenie szkolenia 70,00
Liczba należycie zrealizowanych przez instruktora szkoleń z zakresu resuscytacji (BLS i AED) dla pracowników medycznych 10,00
Liczba należycie zrealizowanych przez instruktora szkoleń z zakresu resuscytacji (BLS i AED) dla osób niezwiązanych z sektorem ochrony zdrowia 10,00
Lata pracy instruktora w Pogotowiu Ratunkowym lub Szpitalnym Oddziale Ratunkowym lub Oddziale Intensywnej Opieki Medycznej 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: POZ.POZ-0701-124/17
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie szkolenia w siedzibie jednostki POZ w Rzeszowie
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80562000-1, 80561000-4, 80511000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto za przeprowadzenie szkolenia 70,00
Liczba należycie zrealizowanych przez instruktora szkoleń z zakresu resuscytacji (BLS i AED) dla pracowników medycznych 10,00
Liczba należycie zrealizowanych przez instruktora szkoleń z zakresu resuscytacji (BLS i AED) dla osób niezwiązanych z sektorem ochrony zdrowia 10,00
Lata pracy instruktora w Pogotowiu Ratunkowym lub Szpitalnym Oddziale Ratunkowym lub Oddziale Intensywnej Opieki Medycznej 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: POZ.POZ-0701-125/17
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie szkolenia w siedzibie jednostki POZ w Tomaszowie Lubelskim
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80562000-1, 80561000-4, 80511000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto za przeprowadzenie szkolenia 70,00
Liczba należycie zrealizowanych przez instruktora szkoleń z zakresu resuscytacji (BLS i AED) dla pracowników medycznych 10,00
Liczba należycie zrealizowanych przez instruktora szkoleń z zakresu resuscytacji (BLS i AED) dla osób niezwiązanych z sektorem ochrony zdrowia 10,00
Lata pracy instruktora w Pogotowiu Ratunkowym lub Szpitalnym Oddziale Ratunkowym lub Oddziale Intensywnej Opieki Medycznej 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: POZ.POZ-0701-127/17
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie szkolenia w siedzibie jednostki POZ we Wrocławiu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80562000-1, 80561000-4, 80511000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto za przeprowadzenie szkolenia 70,00
Liczba należycie zrealizowanych przez instruktora szkoleń z zakresu resuscytacji (BLS i AED) dla pracowników medycznych 10,00
Liczba należycie zrealizowanych przez instruktora szkoleń z zakresu resuscytacji (BLS i AED) dla osób niezwiązanych z sektorem ochrony zdrowia 10,00
Lata pracy instruktora w Pogotowiu Ratunkowym lub Szpitalnym Oddziale Ratunkowym lub Oddziale Intensywnej Opieki Medycznej 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17 Nazwa: POZ.POZ-0701-130/17
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie szkolenia w siedzibie jednostki POZ w Szycach
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80562000-1, 80561000-4, 80511000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto za przeprowadzenie szkolenia 70,00
Liczba należycie zrealizowanych przez instruktora szkoleń z zakresu resuscytacji (BLS i AED) dla pracowników medycznych 10,00
Liczba należycie zrealizowanych przez instruktora szkoleń z zakresu resuscytacji (BLS i AED) dla osób niezwiązanych z sektorem ochrony zdrowia 10,00
Lata pracy instruktora w Pogotowiu Ratunkowym lub Szpitalnym Oddziale Ratunkowym lub Oddziale Intensywnej Opieki Medycznej 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18 Nazwa: POZ.POZ-0701-131/17
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie szkolenia w siedzibie jednostki POZ w Radomyślu Wielkim
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80562000-1, 80562000-1, 80511000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto za przeprowadzenie szkolenia 70,00
Liczba należycie zrealizowanych przez instruktora szkoleń z zakresu resuscytacji (BLS i AED) dla pracowników medycznych 10,00
Liczba należycie zrealizowanych przez instruktora szkoleń z zakresu resuscytacji (BLS i AED) dla osób niezwiązanych z sektorem ochrony zdrowia 10,00
Lata pracy instruktora w Pogotowiu Ratunkowym lub Szpitalnym Oddziale Ratunkowym lub Oddziale Intensywnej Opieki Medycznej 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19 Nazwa: POZ.POZ-0701-132/17
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie szkolenia w siedzibie jednostki POZ w Siedlcach
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80562000-1, 80561000-4, 80511000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto za przeprowadzenie szkolenia 70,00
Liczba należycie zrealizowanych przez instruktora szkoleń z zakresu resuscytacji (BLS i AED) dla pracowników medycznych 10,00
Liczba należycie zrealizowanych przez instruktora szkoleń z zakresu resuscytacji (BLS i AED) dla osób niezwiązanych z sektorem ochrony zdrowia 10,00
Lata pracy instruktora w Pogotowiu Ratunkowym lub Szpitalnym Oddziale Ratunkowym lub Oddziale Intensywnej Opieki Medycznej 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20 Nazwa: POZ.POZ-0701-136/17
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie szkolenia w siedzibie jednostki POZ w Skołyszynie
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80562000-1, 80561000-4, 80511000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto za przeprowadzenie szkolenia 70,00
Liczba należycie zrealizowanych przez instruktora szkoleń z zakresu resuscytacji (BLS i AED) dla pracowników medycznych 10,00
Liczba należycie zrealizowanych przez instruktora szkoleń z zakresu resuscytacji (BLS i AED) dla osób niezwiązanych z sektorem ochrony zdrowia 10,00
Lata pracy instruktora w Pogotowiu Ratunkowym lub Szpitalnym Oddziale Ratunkowym lub Oddziale Intensywnej Opieki Medycznej 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 21 Nazwa: POZ.POZ-0701-137/17
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie szkolenia w siedzibie jednostki POZ w Stargardzie
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80562000-1, 80561000-4, 80511000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto za przeprowadzenie szkolenia 70,00
Liczba należycie zrealizowanych przez instruktora szkoleń z zakresu resuscytacji (BLS i AED) dla pracowników medycznych 10,00
Liczba należycie zrealizowanych przez instruktora szkoleń z zakresu resuscytacji (BLS i AED) dla osób niezwiązanych z sektorem ochrony zdrowia 10,00
Lata pracy instruktora w Pogotowiu Ratunkowym lub Szpitalnym Oddziale Ratunkowym lub Oddziale Intensywnej Opieki Medycznej 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 22 Nazwa: POZ.POZ-0701-139/17
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie szkolenia w siedzibie jednostki POZ w Toruniu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80562000-1, 80561000-4, 80511000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto za przeprowadzenie szkolenia 70,00
Liczba należycie zrealizowanych przez instruktora szkoleń z zakresu resuscytacji (BLS i AED) dla pracowników medycznych 10,00
Liczba należycie zrealizowanych przez instruktora szkoleń z zakresu resuscytacji (BLS i AED) dla osób niezwiązanych z sektorem ochrony zdrowia 10,00
Lata pracy instruktora w Pogotowiu Ratunkowym lub Szpitalnym Oddziale Ratunkowym lub Oddziale Intensywnej Opieki Medycznej 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 23 Nazwa: POZ.POZ-0701-140/17
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie szkolenia w siedzibie jednostki POZ w Toruniu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80562000-1, 80561000-4, 80511000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto za przeprowadzenie szkolenia 70,00
Liczba należycie zrealizowanych przez instruktora szkoleń z zakresu resuscytacji (BLS i AED) dla pracowników medycznych 10,00
Liczba należycie zrealizowanych przez instruktora szkoleń z zakresu resuscytacji (BLS i AED) dla osób niezwiązanych z sektorem ochrony zdrowia 10,00
Lata pracy instruktora w Pogotowiu Ratunkowym lub Szpitalnym Oddziale Ratunkowym lub Oddziale Intensywnej Opieki Medycznej 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 24 Nazwa: POZ.POZ-0701-145/17
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie szkolenia w siedzibie jednostki POZ w Elblągu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80562000-1, 80561000-4, 80511000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto za przeprowadzenie szkolenia 70,00
Liczba należycie zrealizowanych przez instruktora szkoleń z zakresu resuscytacji (BLS i AED) dla pracowników medycznych 10,00
Liczba należycie zrealizowanych przez instruktora szkoleń z zakresu resuscytacji (BLS i AED) dla osób niezwiązanych z sektorem ochrony zdrowia 10,00
Lata pracy instruktora w Pogotowiu Ratunkowym lub Szpitalnym Oddziale Ratunkowym lub Oddziale Intensywnej Opieki Medycznej 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 25 Nazwa: POZ.POZ-0701-147/17
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie szkolenia w siedzibie jednostki POZ w Gdyni
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80562000-1, 80561000-4, 80511000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto za przeprowadzenie szkolenia 70,00
Liczba należycie zrealizowanych przez instruktora szkoleń z zakresu resuscytacji (BLS i AED) dla pracowników medycznych 10,00
Liczba należycie zrealizowanych przez instruktora szkoleń z zakresu resuscytacji (BLS i AED) dla osób niezwiązanych z sektorem ochrony zdrowia 10,00
Lata pracy instruktora w Pogotowiu Ratunkowym lub Szpitalnym Oddziale Ratunkowym lub Oddziale Intensywnej Opieki Medycznej 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 26 Nazwa: POZ.POZ-0701-149/17
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie szkolenia w siedzibie jednostki POZ w Kielcach
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80562000-1, 80561000-4, 80511000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto za przeprowadzenie szkolenia 70,00
Liczba należycie zrealizowanych przez instruktora szkoleń z zakresu resuscytacji (BLS i AED) dla pracowników medycznych 10,00
Liczba należycie zrealizowanych przez instruktora szkoleń z zakresu resuscytacji (BLS i AED) dla osób niezwiązanych z sektorem ochrony zdrowia 10,00
Lata pracy instruktora w Pogotowiu Ratunkowym lub Szpitalnym Oddziale Ratunkowym lub Oddziale Intensywnej Opieki Medycznej 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 27 Nazwa: POZ.POZ-0701-078a-e/17
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie szkolenia w siedzibie jednostki POZ w Szczecinie
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80562000-1, 80561000-4, 80511000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto za przeprowadzenie szkolenia 70,00
Liczba należycie zrealizowanych przez instruktora szkoleń z zakresu resuscytacji (BLS i AED) dla pracowników medycznych 10,00
Liczba należycie zrealizowanych przez instruktora szkoleń z zakresu resuscytacji (BLS i AED) dla osób niezwiązanych z sektorem ochrony zdrowia 10,00
Lata pracy instruktora w Pogotowiu Ratunkowym lub Szpitalnym Oddziale Ratunkowym lub Oddziale Intensywnej Opieki Medycznej 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 28 Nazwa: POZ.POZ-0701-078a-e/17
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie szkolenia w siedzibie jednostki POZ w Stargardzie
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80562000-1, 80561000-4, 80511000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto za przeprowadzenie szkolenia 70,00
Liczba należycie zrealizowanych przez instruktora szkoleń z zakresu resuscytacji (BLS i AED) dla pracowników medycznych 10,00
Liczba należycie zrealizowanych przez instruktora szkoleń z zakresu resuscytacji (BLS i AED) dla osób niezwiązanych z sektorem ochrony zdrowia 10,00
Lata pracy instruktora w Pogotowiu Ratunkowym lub Szpitalnym Oddziale Ratunkowym lub Oddziale Intensywnej Opieki Medycznej 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę materiałów spawalniczych do kursu spawania MAG 135 - Oświęcim
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania27-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę materiałów spawalniczych do kursu spawania MAG 135. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI