Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Zamówienia publicznego
Prowadzenie zajęć specjalistycznych, kompetencyjnych w PWD w Gminie Mieszkowice objętych projektem „W rodzinie siła!”
1.3.1 Prowadzenie zajęć specjalistycznych, kompetencyjnych w PWD w Gminie Mieszkowice objętych projektem „W rodzinie siła!”
Zamawiający informuje, iż zamówienie jest finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020.
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
polski
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dotyczących prowadzenia grupowych zajęć z kompetencji językowych dla dzieci uczęszczających do PWD w Mieszkowicach (podział na grupy wg posiadanych umiejętności). Dzieci są w wieku 6-18 lat. Czas trwania umowy- od podpisania umowy przez okres 7 miesięcy, (do 31.12.2022). Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu realizacji zamówienia, w przypadku wystąpienia konieczności dokonania zmian w projekcie.
1. Zakres realizowanych usług obejmować będzie zajęcia które wpłyną na rozwój kompetencji językowych (język angielski i/lub język niemiecki).Zmierzających do pobudzania chęci do nauki języka obcego bez niepotrzebnego stresu czy przymusu.
2. Usługi świadczone będą w formie zajęć grupowych ( średnio 6/7 h/m-c) w terminach i godzinach funkcjonowania Placówek Wsparcia Dziennego w Gminie Mieszkowice oraz zgodnie ze szczegółowym harmonogramem opracowanym przez Wykonawcę (od poniedziałku do piątku) oraz skonsultowanym z Zamawiającym i przez niego zatwierdzonym.
3. Miejsce świadczenia usług:
- PWD w Mieszkowicach, ul. Sienkiewicza 56 lub inne miejsce wskazane przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Mieszkowicach
Sale do realizacji zajęć zostaną zapewnione przez Zamawiającego.
4. Łącznie w ramach zamówienia wykonanych zostanie 50 godzin lekcyjnych zajęć grupowych. Zamawiający zapłaci wynagrodzenie Wykonawcy za rzeczywiście zrealizowane godziny zajęć.
5. Grupa docelowa: ok. 15 dzieci w wieku 6-18 lat, oddelegowanych przez Zamawiającego. W trakcie trwania umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany uczestnika zajęć na innego, a także zwiększenia lub zmniejszenia liczby dzieci w grupach.
6. Wykonawca w okresie świadczenia usług będzie zobowiązany do prowadzenia dokumentacji, w szczególności dokumentacji potwierdzającej wykonanie usługi i jej zakresu w postaci m.in. dzienników zajęć, list obecności, sprawozdań z realizowanych usług (protokoły), harmonogramów wsparcia. Wzory dokumentów zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego. Ww. dokumenty muszą być przekazywane do Zamawiającego w oryginale.
7. Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) do stałej współpracy z personelem projektu;
b) do informowania Zamawiającego o wszystkich znanych okolicznościach mogących wpłynąć na realizację zadań, do których jest zobowiązany;
c) rozliczania z Zamawiającym na podstawie dokumentu księgowego wystawionego przez Wykonawcę;
d) niezwłocznego przekazywania w formie telefonicznej lub e-mail informacji o każdym Uczestniku/ Uczestniczce, który/a opuszcza zajęcia lub posiada innego rodzaju zaległości;
e) realizacji przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w oparciu o ustalony między Stronami Harmonogram, uaktualniany w odniesieniu do możliwości i potrzeb Uczestników Projektu;
f) zrealizowania przedmiotu zamówienia osobiście (nie dopuszcza się powierzania wykonywania zobowiązań wynikających z umowy innym podmiotom- bez wiedzy i zgody Zamawiającego).
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dotyczących prowadzenia grupowych zajęć z kompetencji rozumienia i tworzenia informacji dla dzieci uczęszczających do PWD w Mieszkowicach (podział na grupy wg posiadanych umiejętności). Dzieci są w wieku 6-18 lat. Czas trwania umowy od podpisania umowy przez okres 7 miesięcy r. , (do 31.12.2022). Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu realizacji zamówienia, w przypadku wystąpienia konieczności dokonania zmian w projekcie.
2. Zakres realizowanych usług obejmować będzie zajęcia które wpłyną na rozwój mowy i myślenia (np. łamigłówki, nauka uczenia się)
3. Usługi świadczone będą w formie zajęć grupowych ( średnio 5 h/m-c) w terminach i godzinach funkcjonowania Placówek Wsparcia Dziennego w Gminie Mieszkowice oraz zgodnie ze szczegółowym harmonogramem opracowanym przez Wykonawcę (od poniedziałku do piątku) oraz skonsultowanym z Zamawiającym i przez niego zatwierdzonym.
4. Miejsce świadczenia usług:
- PWD w Mieszkowicach, ul. Sienkiewicza 56 lub inne miejsce wskazane przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Mieszkowicach
Sale do realizacji zajęć zostaną zapewnione przez Zamawiającego.
5. Łącznie w ramach zamówienia wykonanych zostanie 40 godzin lekcyjnych zajęć grupowych. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za rzeczywiście zrealizowane godziny zajęć.
6. Grupa docelowa: ok. 15 dzieci w wieku 6-18 lat, oddelegowanych przez Zamawiającego. W trakcie trwania umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany uczestnika zajęć na innego, a także zwiększenia lub zmniejszenia liczby dzieci w grupach
7. Wykonawca w okresie świadczenia usług będzie zobowiązany do prowadzenia dokumentacji, w szczególności dokumentacji potwierdzającej wykonanie usługi i jej zakresu w postaci m.in. dzienników zajęć, list obecności, sprawozdań z realizowanych usług (protokoły), harmonogramów wsparcia. Wzory dokumentów zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego. Ww. dokumenty muszą być przekazywane do Zamawiającego w oryginale.
8. Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) do stałej współpracy z personelem projektu;
b) do informowania Zamawiającego o wszystkich znanych okolicznościach mogących wpłynąć na realizację zadań, do których jest zobowiązany;
c) rozliczania z Zamawiającym na podstawie dokumentu księgowego wystawionego przez Wykonawcę;
d) niezwłocznego przekazywania w formie telefonicznej lub e-mail informacji o każdym Uczestniku/ Uczestniczce, który/a opuszcza zajęcia lub posiada innego rodzaju zaległości;
e) realizacji przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w oparciu o ustalony między Stronami Harmonogram, uaktualniany w odniesieniu do możliwości i potrzeb Uczestników Projektu;
f) zrealizowania przedmiotu zamówienia osobiście (nie dopuszcza się powierzania wykonywania zobowiązań wynikających z umowy innym podmiotom-bez wiedzy i zgody Zamawiającego).
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dotyczących prowadzenia grupowych zajęć z kompetencji muzycznych dla dzieci uczęszczających do PWD w Mieszkowicach (podział na grupy wg posiadanych umiejętności). Dzieci są w wieku 6-18 lat. Czas trwania umowy od podpisania umowy przez okres 7 miesięcy r. , (do 31.12.2022). Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu realizacji zamówienia, w przypadku wystąpienia konieczności dokonania zmian w projekcie
2. Zakres realizowanych usług obejmować będzie zajęcia które wpłyną na rozwój kompetencji muzycznych w zakresie nauki piosenek, zajęć tanecznych.
3. Usługi świadczone będą w formie zajęć grupowych ( średnio 6/7 h/m-c) w terminach i godzinach funkcjonowania Placówek Wsparcia Dziennego w Gminie Mieszkowicach oraz zgodnie ze szczegółowym harmonogramem opracowanym przez Wykonawcę (od poniedziałku do piątku) oraz skonsultowanym z Zamawiającym i przez niego zatwierdzonym.
4. Miejsce świadczenia usług:
- PWD w Mieszkowicach, ul. Sienkiewicza 56 lub inne miejsce wskazane przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Mieszkowicach
Sale do realizacji zajęć zostaną zapewnione przez Zamawiającego.
5. Łącznie w ramach zamówienia wykonanych zostanie 50 godzin lekcyjnych zajęć grupowych. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za rzeczywiście zrealizowane godziny zajęć.
6. Grupa docelowa: ok. 15 dzieci w wieku 6-18 lat, oddelegowanych przez Zamawiającego. W trakcie trwania umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany uczestnika zajęć na innego, a także zwiększenia lub zmniejszenia liczby dzieci w grupach
7. Wykonawca w okresie świadczenia usług będzie zobowiązany do prowadzenia dokumentacji, w szczególności dokumentacji potwierdzającej wykonanie usługi i jej zakresu w postaci m.in. dzienników zajęć, list obecności, sprawozdań z realizowanych usług (protokoły), harmonogramów wsparcia. Wzory dokumentów zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego. Ww. dokumenty muszą być przekazywane do Zamawiającego w oryginale.
8. Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) do stałej współpracy z personelem projektu;
b) do informowania Zamawiającego o wszystkich znanych okolicznościach mogących wpłynąć na realizację zadań, do których jest zobowiązany;
c) rozliczania z Zamawiającym na podstawie dokumentu księgowego wystawionego przez Wykonawcę;
d) niezwłocznego przekazywania w formie telefonicznej lub e-mail informacji o każdym Uczestniku/ Uczestniczce, który/a opuszcza zajęcia lub posiada innego rodzaju zaległości;
e) realizacji przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w oparciu o ustalony między Stronami Harmonogram, uaktualniany w odniesieniu do możliwości i potrzeb Uczestników Projektu;
f) zrealizowania przedmiotu zamówienia osobiście (nie dopuszcza się powierzania wykonywania zobowiązań wynikających z umowy innym podmiotom- bez wiedzy i zgody zamawiającego).
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dotyczących prowadzenia grupowych zajęć z kompetencji plastyczno-technicznych dla dzieci uczęszczających do PWD w Mieszkowicach (podział na grupy wg posiadanych umiejętności). Dzieci są w wieku 6-18 lat. Czas trwania umowy od podpisania umowy przez okres 7 miesięcy r. , (do 31.12.2022). Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu realizacji zamówienia, w przypadku wystąpienia konieczności dokonania zmian w projekcie
2. Zakres realizowanych usług obejmować będzie zajęcia które wpłyną na rozwój kompetencji plastyczno-technicznych w zakresie prac np. manualnych- robienie z masy solnej, robienie stroików itp.)
3. Usługi świadczone będą w formie zajęć grupowych ( średnio 7/8 h/m-c) w terminach i godzinach funkcjonowania Placówek Wsparcia Dziennego w Gminie Mieszkowice oraz zgodnie ze szczegółowym harmonogramem opracowanym przez Wykonawcę (od poniedziałku do piątku) oraz skonsultowanym z Zamawiającym i przez niego zatwierdzonym.
4. Miejsce świadczenia usług:
- PWD w Mieszkowicach, ul. Sienkiewicza 56 lub inne miejsce wskazane przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Mieszkowicach
Sale do realizacji zajęć zostaną zapewnione przez Zamawiającego.
5. Łącznie w ramach zamówienia wykonanych zostanie 60 godzin lekcyjnych zajęć grupowych. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za rzeczywiście zrealizowane godziny zajęć.
6. Grupa docelowa: ok. 15 dzieci w wieku 6-18 lat, oddelegowanych przez Zamawiającego. W trakcie trwania umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany uczestnika zajęć na innego, a także zwiększenia lub zmniejszenia liczby dzieci w grupach
7. Wykonawca w okresie świadczenia usług będzie zobowiązany do prowadzenia dokumentacji, w szczególności dokumentacji potwierdzającej wykonanie usługi i jej zakresu w postaci m.in. dzienników zajęć, list obecności, sprawozdań z realizowanych usług (protokoły), harmonogramów wsparcia. Wzory dokumentów zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego. Ww. dokumenty muszą być przekazywane do Zamawiającego w oryginale.
8. Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) do stałej współpracy z personelem projektu;
b) do informowania Zamawiającego o wszystkich znanych okolicznościach mogących wpłynąć na realizację zadań, do których jest zobowiązany;
c) rozliczania z Zamawiającym na podstawie dokumentu księgowego wystawionego przez Wykonawcę;
d) niezwłocznego przekazywania w formie telefonicznej lub e-mail informacji o każdym Uczestniku/ Uczestniczce, który/a opuszcza zajęcia lub posiada innego rodzaju zaległości;
e) realizacji przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w oparciu o ustalony między Stronami Harmonogram, uaktualniany w odniesieniu do możliwości i potrzeb Uczestników Projektu;
f) zrealizowania przedmiotu zamówienia osobiście (nie dopuszcza się powierzania wykonywania zobowiązań wynikających z umowy innym podmiotom- bez wiedzy i zgody zamawiającego).
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dotyczących prowadzenia grupowych zajęć z kompetencji sportowych dla dzieci uczęszczających do PWD w Mieszkowicach (podział na grupy wg posiadanych umiejętności). Dzieci są w wieku 6-18 lat. Czas trwania umowy od podpisania umowy przez okres 7 miesięcy, (do 31.12.2022). Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu realizacji zamówienia, w przypadku wystąpienia konieczności dokonania zmian w projekcie
2. Zakres realizowanych usług obejmować będzie zajęcia, które wpłyną na rozwój kompetencji sportowych w zakresie np. gier i zabaw zręcznościowych, biegów itp.
3. Usługi świadczone będą w formie zajęć grupowych ( średnio 7/8 h/m-c) w terminach i godzinach funkcjonowania Placówek Wsparcia Dziennego w Gminie Mieszkowice oraz zgodnie ze szczegółowym harmonogramem opracowanym przez Wykonawcę (od poniedziałku do piątku) oraz skonsultowanym z Zamawiającym i przez niego zatwierdzonym.
4. Miejsce świadczenia usług:
- PWD w Mieszkowicach, ul. Sienkiewicza 56 lub inne miejsce wskazane przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Mieszkowicach
Sale do realizacji zajęć zostaną zapewnione przez Zamawiającego.
5. Łącznie w ramach zamówienia wykonanych zostanie 60 godzin lekcyjnych zajęć grupowych. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za rzeczywiście przeprowadzone godziny zajęć.
6. Grupa docelowa: ok. 25 dzieci w wieku 6-18 lat, oddelegowanych przez Zamawiającego. W trakcie trwania umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany uczestnika zajęć na innego, a także zwiększenia lub zmniejszenia liczby dzieci w grupach
7. Wykonawca w okresie świadczenia usług będzie zobowiązany do prowadzenia dokumentacji, w szczególności dokumentacji potwierdzającej wykonanie usługi i jej zakresu w postaci m.in. dzienników zajęć, list obecności, sprawozdań z realizowanych usług (protokoły), harmonogramów wsparcia. Wzory dokumentów zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego. Ww. dokumenty muszą być przekazywane do Zamawiającego w oryginale.
8. Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) do stałej współpracy z personelem projektu;
b) do informowania Zamawiającego o wszystkich znanych okolicznościach mogących wpłynąć na realizację zadań, do których jest zobowiązany;
c) rozliczania z Zamawiającym na podstawie dokumentu księgowego wystawionego przez Wykonawcę;
d) niezwłocznego przekazywania w formie telefonicznej lub e-mail informacji o każdym Uczestniku/ Uczestniczce, który/a opuszcza zajęcia lub posiada innego rodzaju zaległości;
e) realizacji przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w oparciu o ustalony między Stronami Harmonogram, uaktualniany w odniesieniu do możliwości i potrzeb Uczestników Projektu;
f) zrealizowania przedmiotu zamówienia osobiście (nie dopuszcza się powierzania wykonywania zobowiązań wynikających z umowy innym podmiotom- bez wiedzy i zgody zamawiającego).
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dotyczących prowadzenia grupowych zajęć z kompetencji cyfrowych dla dzieci uczęszczających do PWD w Mieszkowicach (podział na grupy wg posiadanych umiejętności). Dzieci są w wieku 6-18 lat. Czas trwania umowy od podpisania umowy przez okres 7 miesięcy, (do 31.12.2022). Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu realizacji zamówienia, w przypadku wystąpienia konieczności dokonania zmian w projekcie
2. Zakres realizowanych usług obejmować będzie zajęcia które wpłyną na rozwój kompetencji cyfrowych w zakresie programowania na dywanie, kodowania offline, gry logiczne, strategiczne, matematyczne, przejścia do kodowania offline do pracy z wykorzystaniem sprzętu komputerowego i robotów, praca z Lego Mindstrom.
3. Usługi świadczone będą w formie zajęć grupowych ( średnio 7/8 h/m-c) w terminach i godzinach funkcjonowania Placówek Wsparcia Dziennego w Gminie Mieszkowice oraz zgodnie ze szczegółowym harmonogramem opracowanym przez Wykonawcę (od poniedziałku do piątku) oraz skonsultowanym z Zamawiającym i przez niego zatwierdzonym.
4. Miejsce świadczenia usług:
- PWD w Mieszkowicach, ul. Sienkiewicza 56 lub inne miejsce wskazane przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Mieszkowicach
Sale do realizacji zajęć zostaną zapewnione przez Zamawiającego.
5. Łącznie w ramach zamówienia wykonanych zostanie 60 godzin lekcyjnych zajęć grupowych. Zamawiający zapłaci wynagrodzenie Wykonawcy za rzeczywiście zrealizowane godziny zajęć.
6. Grupa docelowa: ok. 15 dzieci w wieku 6-18 lat, oddelegowanych przez Zamawiającego. W trakcie trwania umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany uczestnika zajęć na innego, a także zwiększenia lub zmniejszenia liczby dzieci w grupach
7. Wykonawca w okresie świadczenia usług będzie zobowiązany do prowadzenia dokumentacji, w szczególności dokumentacji potwierdzającej wykonanie usługi i jej zakresu w postaci m.in. dzienników zajęć, list obecności, sprawozdań z realizowanych usług (protokoły), harmonogramów wsparcia. Wzory dokumentów zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego. Ww. dokumenty muszą być przekazywane do Zamawiającego w oryginale.
8. Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) do stałej współpracy z personelem projektu;
b) do informowania Zamawiającego o wszystkich znanych okolicznościach mogących wpłynąć na realizację zadań, do których jest zobowiązany;
c) rozliczania z Zamawiającym na podstawie dokumentu księgowego wystawionego przez Wykonawcę;
d) niezwłocznego przekazywania w formie telefonicznej lub e-mail informacji o każdym Uczestniku/ Uczestniczce, który/a opuszcza zajęcia lub posiada innego rodzaju zaległości;
e) realizacji przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w oparciu o ustalony między Stronami Harmonogram, uaktualniany w odniesieniu do możliwości i potrzeb Uczestników Projektu;
f) zrealizowania przedmiotu zamówienia osobiście (nie dopuszcza się powierzania wykonywania zobowiązań wynikających z umowy innym podmiotom- bez wiedzy i zgody zamawiającego).
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dotyczących prowadzenia indywidualnych zajęć psychologicznych dla min. 3 dzieci. Dzieci są w wieku 6-18 lat. Czas trwania umowy- od podpisania umowy przez okres 7 miesięcy, (do 31.12.2022). Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu realizacji zamówienia, w przypadku wystąpienia konieczności dokonania zmian w projekcie.
2. Zakres realizowanych usług obejmować będzie wsparcie, które wpłynie na poprawę stanu emocjonalnego dziecka, poprzez kształtowanie właściwych postaw, umiejętność pracy w zespole i współdziałania, porozumiewanie się z dorosłymi i dziećmi, rozwinie inteligencję emocjonalną, nauczy się rozpoznawać własne emocje/uczucia i innych osób, zwiększy swoją samodzielność, nauczy się przestrzegać norm i obowiązujących zasad, radzić sobie ze stresem, rozwiązywać konflikty/problemy, dokonywać wyborów, akceptować siebie i innych, poznawanie dystansu i granic.
3. Usługi świadczone będą w formie spotkań indywidualnych dla min 3 dzieci, w terminach i godzinach funkcjonowania Placówek Wsparcia Dziennego w Gminie Mieszkowice oraz innych miejscach wskazanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Mieszkowicach oraz zgodnie ze szczegółowym harmonogramem opracowanym przez Wykonawcę (od poniedziałku do piątku) oraz skonsultowanym z Zamawiającym i przez niego zatwierdzonym.
4. Miejsce świadczenia usług:
- PWD w Mieszkowicach, ul. Sienkiewicza 56 lub inne miejsce wskazane przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Mieszkowicach
Sale do realizacji zajęć zostaną zapewnione przez Zamawiającego.
5. Łącznie w ramach zamówienia wykonanych zostanie 120 godzin zegarowych zajęć grupowych. Zamawiający zapłaci wykonawcy wynagrodzenie za rzeczywiście zrealizowane godziny zajęć.
6. Grupa docelowa: min 3 dzieci w wieku 6-18 lat, oddelegowanych przez Zamawiającego. W trakcie trwania umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany uczestnika zajęć na innego, a także zwiększenia lub zmniejszenia liczby dzieci w grupach.
7. Wykonawca w okresie świadczenia usług będzie zobowiązany do prowadzenia dokumentacji, w szczególności dokumentacji potwierdzającej wykonanie usługi i jej zakresu w postaci m.in. dzienników zajęć, list obecności, sprawozdań z realizowanych usług (protokoły), harmonogramów wsparcia. Wzory dokumentów zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego. Ww. dokumenty muszą być przekazywane do Zamawiającego w oryginale.
8. Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) do stałej współpracy z personelem projektu;
b) do informowania Zamawiającego o wszystkich znanych okolicznościach mogących wpłynąć na realizację zadań, do których jest zobowiązany;
c) rozliczania z Zamawiającym na podstawie dokumentu księgowego wystawionego przez Wykonawcę;
d) niezwłocznego przekazywania w formie telefonicznej lub e-mail informacji o każdym Uczestniku/ Uczestniczce, który/a opuszcza zajęcia lub posiada innego rodzaju zaległości;
e) realizacji przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w oparciu o ustalony między Stronami Harmonogram, uaktualniany w odniesieniu do możliwości i potrzeb Uczestników Projektu;
f) zrealizowania przedmiotu zamówienia osobiście (nie dopuszcza się powierzania wykonywania zobowiązań wynikających z umowy innym podmiotom- bez wiedzy i zgody zamawiającego).
85312320-8 - Usługi doradztwa
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dotyczących prowadzenia indywidualnych zajęć pedagogicznych dla min. 3 dzieci. Dzieci są w wieku 6-18 lat, Czas trwania umowy- od podpisania umowy przez okres 7 miesięcy, (do 31.12.2022). Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu realizacji zamówienia, w przypadku wystąpienia konieczności dokonania zmian w projekcie.
2. Zakres realizowanych usług obejmować będzie wsparcie, które wpłynie na poprawę stanu emocjonalnego dziecka, poprzez kształtowanie właściwych postaw, umiejętność pracy w zespole i współdziałania, porozumiewanie się z dorosłymi i dziećmi, rozwinie inteligencję emocjonalną, nauczy się rozpoznawać własne emocje/uczucia i innych osób, zwiększy swoją samodzielność, nauczy się przestrzegać norm i obowiązujących zasad, radzić sobie ze stresem, rozwiązywać konflikty/problemy, dokonywać wyborów, akceptować siebie i innych, poznawanie dystansu i granic.
3. Usługi świadczone będą w formie spotkań indywidualnych dla min 3 dzieci, w terminach i godzinach funkcjonowania Placówek Wsparcia Dziennego w Gminie Mieszkowice oraz innych miejscach wskazanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Mieszkowicach oraz zgodnie ze szczegółowym harmonogramem opracowanym przez Wykonawcę (od poniedziałku do piątku) oraz skonsultowanym z Zamawiającym i przez niego zatwierdzonym.
4. Miejsce świadczenia usług:
- PWD w Mieszkowicach, ul. Sienkiewicza 56 lub inne miejsce wskazane przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Mieszkowicach
Sale do realizacji zajęć zostaną zapewnione przez Zamawiającego.
5. Łącznie w ramach zamówienia wykonanych zostanie 120 godzin lekcyjnych zajęć. Zamawiający zapłaci wynagrodzenie wykonawcy za rzeczywiście zrealizowane godziny zajęć.
6. Grupa docelowa: min 3 dzieci w wieku 6-18 lat, oddelegowanych przez Zamawiającego. W trakcie trwania umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany uczestnika zajęć na innego, a także zwiększenia lub zmniejszenia liczby dzieci w grupach.
7. Wykonawca w okresie świadczenia usług będzie zobowiązany do prowadzenia dokumentacji, w szczególności dokumentacji potwierdzającej wykonanie usługi i jej zakresu w postaci m.in. dzienników zajęć, list obecności, sprawozdań z realizowanych usług (protokoły), harmonogramów wsparcia. Wzory dokumentów zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego. Ww. dokumenty muszą być przekazywane do Zamawiającego w oryginale.
8. Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) do stałej współpracy z personelem projektu;
b) do informowania Zamawiającego o wszystkich znanych okolicznościach mogących wpłynąć na realizację zadań, do których jest zobowiązany;
c) rozliczania z Zamawiającym na podstawie dokumentu księgowego wystawionego przez Wykonawcę;
d) niezwłocznego przekazywania w formie telefonicznej lub e-mail informacji o każdym Uczestniku/ Uczestniczce, który/a opuszcza zajęcia lub posiada innego rodzaju zaległości;
e) realizacji przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w oparciu o ustalony między Stronami Harmonogram, uaktualniany w odniesieniu do możliwości i potrzeb Uczestników Projektu;
f) zrealizowania przedmiotu zamówienia osobiście (nie dopuszcza się powierzania wykonywania zobowiązań wynikających z umowy innym podmiotom- bez wiedzy i zgody zamawiającego).
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dotyczących prowadzenia indywidualnych zajęć logopedycznych dla min. 3 dzieci. Dzieci są w wieku 6-18 lat. Czas trwania umowy- od podpisania umowy przez okres 7 miesięcy, (do 31.12.2022). Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu realizacji zamówienia, w przypadku wystąpienia konieczności dokonania zmian w projekcie.
2. Zakres realizowanych usług obejmować będzie wsparcie, które wpłynie na usprawnienie funkcji komunikacyjnej poprzez stopniowe korygowanie zakłóceń występujących podczas porozumiewania się, usprawnienie motoryki narządów mowy, korygowanie wad wymowy, poprawienie jakości funkcji językowej, oddechowej, fonacyjnej, rozbudowanie zasobu słownictwa czynnego i biernego, wypracowanie alternatywnych zachowań komunikacyjnych.
3. Usługi świadczone będą w formie warsztatów i spotkań indywidualnych dla min 3 dzieci, w terminach i godzinach funkcjonowania Placówek Wsparcia Dziennego w Gminie Mieszkowicach oraz innych miejscach wskazanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Mieszkowicach oraz zgodnie ze szczegółowym harmonogramem opracowanym przez Wykonawcę (od poniedziałku do piątku) oraz skonsultowanym z Zamawiającym i przez niego zatwierdzonym.
4. Miejsce świadczenia usług:
- PWD w Mieszkowicach, ul. Sienkiewicza 56 lub inne miejsce wskazane przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Mieszkowicach
Sale do realizacji zajęć zostaną zapewnione przez Zamawiającego
5. Łącznie w ramach zamówienia wykonanych zostanie 60 godzin lekcyjnych zajęć. Zamawiający zapłaci wynagrodzenie wykonawcy za rzeczywiście zrealizowane godziny zajęć.
6. Grupa docelowa: min 3 dzieci w wieku 6-18 lat, oddelegowanych przez Zamawiającego. W trakcie trwania umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany uczestnika zajęć na innego, a także zwiększenia lub zmniejszenia liczby dzieci w grupach.
7. Wykonawca w okresie świadczenia usług będzie zobowiązany do prowadzenia dokumentacji, w szczególności dokumentacji potwierdzającej wykonanie usługi i jej zakresu w postaci m.in. dzienników zajęć, list obecności, sprawozdań z realizowanych usług (protokoły), harmonogramów wsparcia. Wzory dokumentów zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego. Ww. dokumenty muszą być przekazywane do Zamawiającego w oryginale.
8. Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) do stałej współpracy z personelem projektu;
b) do informowania Zamawiającego o wszystkich znanych okolicznościach mogących wpłynąć na realizację zadań, do których jest zobowiązany;
c) rozliczania z Zamawiającym na podstawie dokumentu księgowego wystawionego przez Wykonawcę;
d) niezwłocznego przekazywania w formie telefonicznej lub e-mail informacji o każdym Uczestniku/ Uczestniczce, który/a opuszcza zajęcia lub posiada innego rodzaju zaległości;
e) realizacji przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w oparciu o ustalony między Stronami Harmonogram, uaktualniany w odniesieniu do możliwości i potrzeb Uczestników Projektu;
f) zrealizowania przedmiotu zamówienia osobiście (nie dopuszcza się powierzania wykonywania zobowiązań wynikających z umowy innym podmiotom- bez wiedzy i zgody zamawiającego).
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dotyczących prowadzenia indywidualnych zajęć socjoterapeutycznych dla min. 3 dzieci. Dzieci są w wieku 6-18 lat. Czas trwania umowy- od podpisania umowy przez okres 7 miesięcy, (do 31.12.2022). Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu realizacji zamówienia, w przypadku wystąpienia konieczności dokonania zmian w projekcie.
2. Zakres realizowanych usług obejmować będzie wsparcie, które wpłynie na nabywanie nowych zdolności psychologicznych oraz pozbycie się negatywnych emocji, odreagowanie stresu, pozytywne postrzeganie obrazu własnej osoby oraz wzmocnieniem pewności siebie, zdobywanie wiedzy o zasadach panujących w danej grupie społecznej, naukę reguł i norm, poznanie emocji oraz sposobów ich wyrażania oraz lepsze poznanie siebie i innych ludzi, nauczenie się nowych mechanizmów radzenia sobie oraz nowych sposobów myślenia, rozpoznawanie i kontrolowanie własnych emocji, zaspakajanie potrzeb wyższego rzędu, w tym potrzeby samorealizacji, aprobaty społecznej, wyposażenie się w zdolność radzenia sobie ze stresem.
3. Usługi świadczone będą w formie warsztatów i spotkań indywidualnych dla min 3 dzieci, w terminach i godzinach funkcjonowania Placówek Wsparcia Dziennego w Gminie Mieszkowice oraz innych miejscach wskazanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Mieszkowicach oraz zgodnie ze szczegółowym harmonogramem opracowanym przez Wykonawcę (od poniedziałku do piątku) oraz skonsultowanym z Zamawiającym i przez niego zatwierdzonym.
4. Miejsce świadczenia usług:
- PWD w Mieszkowicach, ul. Sienkiewicza 56 lub inne miejsce wskazane przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Mieszkowicach
Sale do realizacji zajęć zostaną zapewnione przez Zamawiającego
5. Łącznie w ramach zamówienia wykonanych zostanie 60 godzin lekcyjnych zajęć. Zamawiający zapłaci wykonawcy wynagrodzenie za rzeczywiście zrealizowane godziny zajęć.
6. Grupa docelowa: min 3 dzieci w wieku 6-18 lat, oddelegowanych przez Zamawiającego. W trakcie trwania umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany uczestnika zajęć na innego, a także zwiększenia lub zmniejszenia liczby dzieci w grupach.
7. Wykonawca w okresie świadczenia usług będzie zobowiązany do prowadzenia dokumentacji, w szczególności dokumentacji potwierdzającej wykonanie usługi i jej zakresu w postaci m.in. dzienników zajęć, list obecności, sprawozdań z realizowanych usług (protokoły), harmonogramów wsparcia. Wzory dokumentów zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego. Ww. dokumenty muszą być przekazywane do Zamawiającego w oryginale.
8. Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) do stałej współpracy z personelem projektu;
b) do informowania Zamawiającego o wszystkich znanych okolicznościach mogących wpłynąć na realizację zadań, do których jest zobowiązany;
c) rozliczania z Zamawiającym na podstawie dokumentu księgowego wystawionego przez Wykonawcę;
d) niezwłocznego przekazywania w formie telefonicznej lub e-mail informacji o każdym Uczestniku/ Uczestniczce, który/a opuszcza zajęcia lub posiada innego rodzaju zaległości;
e) realizacji przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w oparciu o ustalony między Stronami Harmonogram, uaktualniany w odniesieniu do możliwości i potrzeb Uczestników Projektu;
f) zrealizowania przedmiotu zamówienia osobiście (nie dopuszcza się powierzania wykonywania zobowiązań wynikających z umowy innym podmiotom- bez wiedzy i zgody zamawiajacego).
85312320-8 - Usługi doradztwa
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dotyczących prowadzenia indywidualnych i/lub rodzinnych dla min. 39 rodzin (rodzice z dziećmi lub sami rodzice) porad pedagogicznych. Czas trwania umowy- od podpisania umowy przez okres 7 miesięcy, (do 31.12.2022). Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu realizacji zamówienia, w przypadku wystąpienia konieczności dokonania zmian w projekcie.
2. Zakres realizowanych usług obejmować będzie wsparcie, które wzmocni kompetencje rodzicielskie, poprawi relacje rodzic-dziecko, wspomoże rozwój dziecka, wpłynie na poprawę stanu emocjonalnego dziecka, poprzez kształtowanie właściwych postaw, umiejętność pracy w zespole i współdziałania, porozumiewanie się z dorosłymi i dziećmi, rozwinie inteligencję emocjonalną, nauczy się rozpoznawać własne emocje/uczucia i innych osób, zwiększy swoją samodzielność, nauczy się przestrzegać norm i obowiązujących zasad, radzić sobie ze stresem, rozwiązywać konflikty/problemy, dokonywać wyborów, akceptować siebie i innych, poznawanie dystansu i granic.
3. Usługi świadczone będą w formie spotkań indywidualnych lub rodzinnych dla min 39 rodzin, w terminach i godzinach funkcjonowania Placówek Wsparcia Dziennego w Gminie Mieszkowice oraz innych miejscach wskazanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Mieszkowicach, zgodnie ze szczegółowym harmonogramem opracowanym przez Wykonawcę (od poniedziałku do piątku) oraz skonsultowanym z Zamawiającym i przez niego zatwierdzonym.
4. Miejsce świadczenia usług:
- PWD w Mieszkowicach, ul. Sienkiewicza 56, świetlice: w Troszynie, Czelinie lub inne miejsce wskazane przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Mieszkowicach.
Sale do realizacji zajęć zostaną zapewnione przez Zamawiającego.
5. Łącznie w ramach zamówienia wykonanych zostanie 240 godzin lekcyjnych zajęć. Zamawiający zapłaci wynagrodzenie wykonawcy za rzeczywiście zrealizowane godziny zajęć.
6. Grupa docelowa: min 39 rodzin, oddelegowanych przez Zamawiającego. W trakcie trwania umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany uczestnika zajęć na innego, a także zwiększenia lub zmniejszenia liczby dzieci w grupach.
7. Wykonawca w okresie świadczenia usług będzie zobowiązany do prowadzenia dokumentacji, w szczególności dokumentacji potwierdzającej wykonanie usługi i jej zakresu w postaci m.in. dzienników zajęć, list obecności, sprawozdań z realizowanych usług (protokoły), harmonogramów wsparcia. Wzory dokumentów zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego. Ww. dokumenty muszą być przekazywane do Zamawiającego w oryginale.
8. Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) do stałej współpracy z personelem projektu;
b) do informowania Zamawiającego o wszystkich znanych okolicznościach mogących wpłynąć na realizację zadań, do których jest zobowiązany;
c) rozliczania z Zamawiającym na podstawie dokumentu księgowego wystawionego przez Wykonawcę;
d) niezwłocznego przekazywania w formie telefonicznej lub e-mail informacji o każdym Uczestniku/ Uczestniczce, który/a opuszcza zajęcia lub posiada innego rodzaju zaległości;
e) realizacji przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w oparciu o ustalony między Stronami Harmonogram, uaktualniany w odniesieniu do możliwości i potrzeb Uczestników Projektu;
f) zrealizowania przedmiotu zamówienia osobiście (nie dopuszcza się powierzania wykonywania zobowiązań wynikających z umowy innym podmiotom- bez wiedzy i zgody zamawiającego).
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dotyczących prowadzenia indywidualnych i/lub rodzinnych dla min. 39 rodzin (rodzice z dziećmi lub sami rodzice) porad psychologicznych. Czas trwania umowy- od podpisania umowy przez okres 7 miesięcy, (do 31.12.2022). Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu realizacji zamówienia, w przypadku wystąpienia konieczności dokonania zmian w projekcie.
2. Zakres realizowanych usług obejmować będzie wsparcie, które wpłynie na poprawę stanu emocjonalnego dziecka, poprzez kształtowanie właściwych postaw, umiejętność pracy w zespole i współdziałania, porozumiewanie się z dorosłymi i dziećmi, rozwinie inteligencję emocjonalną, nauczy się rozpoznawać własne emocje/uczucia i innych osób, zwiększy swoją samodzielność, nauczy się przestrzegać norm i obowiązujących zasad, radzić sobie ze stresem, rozwiązywać konflikty/problemy, dokonywać wyborów, akceptować siebie i innych, poznawanie dystansu i granic.
3. Usługi świadczone będą w formie spotkań indywidualnych lub rodzinnych dla min 39 rodzin, w terminach i godzinach funkcjonowania Placówek Wsparcia Dziennego w Gminie Mieszkowice oraz innych miejscach wskazanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Mieszkowicach, zgodnie ze szczegółowym harmonogramem opracowanym przez Wykonawcę (od poniedziałku do piątku) oraz skonsultowanym z Zamawiającym i przez niego zatwierdzonym.
4. Miejsce świadczenia usług:
- PWD w Mieszkowicach, ul. Sienkiewicza 56, świetlice: w Troszynie, Czelinie lub inne miejsce wskazane przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Mieszkowicach.
Sale do realizacji zajęć zostaną zapewnione przez Zamawiającego.
5. Łącznie w ramach zamówienia wykonanych zostanie 320 godzin zegarowych zajęć. Zamawiający zapłaci wynagrodzenie wykonawcy za rzeczywiście zrealizowane godziny zajęć.
6. Grupa docelowa: min 39 rodzin, oddelegowanych przez Zamawiającego. W trakcie trwania umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany uczestnika zajęć na innego, a także zwiększenia lub zmniejszenia liczby dzieci w grupach.
7. Wykonawca w okresie świadczenia usług będzie zobowiązany do prowadzenia dokumentacji, w szczególności dokumentacji potwierdzającej wykonanie usługi i jej zakresu w postaci m.in. dzienników zajęć, list obecności, sprawozdań z realizowanych usług (protokoły), harmonogramów wsparcia. Wzory dokumentów zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego. Ww. dokumenty muszą być przekazywane do Zamawiającego w oryginale.
8. Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) do stałej współpracy z personelem projektu;
b) do informowania Zamawiającego o wszystkich znanych okolicznościach mogących wpłynąć na realizację zadań, do których jest zobowiązany;
c) rozliczania z Zamawiającym na podstawie dokumentu księgowego wystawionego przez Wykonawcę;
d) niezwłocznego przekazywania w formie telefonicznej lub e-mail informacji o każdym Uczestniku/ Uczestniczce, który/a opuszcza zajęcia lub posiada innego rodzaju zaległości;
e) realizacji przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w oparciu o ustalony między Stronami Harmonogram, uaktualniany w odniesieniu do możliwości i potrzeb Uczestników Projektu;
f) zrealizowania przedmiotu zamówienia osobiście (nie dopuszcza się powierzania wykonywania zobowiązań wynikających z umowy innym podmiotom- bez wiedzy i zgody zamawiającego).
85312320-8 - Usługi doradztwa
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dotyczących prowadzenia grupowych zajęć - z zakresu terapeutycznego (plastyka, ruch- taniec, sport, słowo terapia, współpraca, muzykoterapia, silwoterapia, ergoterapia, socjoterapia) dla min. 49 dzieci, podzielonych na grupy według potrzeb i możliwości dziecka. Czas trwania umowy- od podpisania umowy przez okres 7 miesięcy, (do 31.12.2022). Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu realizacji zamówienia, w przypadku wystąpienia konieczności dokonania zmian w projekcie.
2.Zakres realizowanych usług obejmować będzie wsparcie, które wpłynie na poprawę stanu emocjonalnego dziecka, poprzez kształtowanie właściwych postaw, umiejętność pracy w zespole i współdziałania, porozumiewanie się z dorosłymi i dziećmi, rozwinie inteligencję emocjonalną, nauczy się rozpoznawać własne emocje/uczucia i innych osób, zwiększy swoją samodzielność, nauczy się przestrzegać norm i obowiązujących zasad, radzić sobie ze stresem, rozwiązywać konflikty/problemy, dokonywać wyborów, akceptować siebie i innych, poznawanie dystansu i granic.
3.Usługi świadczone będą w formie grupowych zajęć do min 45 dzieci, podzielonych po diagnozie na grupy. Podziału dokona specjalista zgodnie z wychowawcą. Zajęcia odbywają się w terminach i godzinach funkcjonowania Placówek Wsparcia Dziennego w Gminie Mieszkowice oraz innych miejscach wskazanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Mieszkowicach, zgodnie ze szczegółowym harmonogramem opracowanym przez Wykonawcę (od poniedziałku do piątku) oraz skonsultowanym z Zamawiającym i przez niego zatwierdzonym.
4.Miejsce świadczenia usług:
PWD w Mieszkowicach, ul. Sienkiewicza 56, świetlice: w Troszynie, Czelinie lub inne miejsce wskazane przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Mieszkowicach.
Sale do realizacji zajęć zostaną zapewnione przez Zamawiającego.
5.Łącznie w ramach zamówienia wykonanych zostanie 480 godzin lekcyjnych zajęć. Zamawiający zapłaci wykonawcy wynagrodzenie za rzeczywiście zrealizowane godziny zajęć
6.Grupa docelowa: min 45 dzieci, oddelegowanych przez Zamawiającego. W trakcie trwania umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany uczestnika zajęć na innego, a także zwiększenia lub zmniejszenia liczby dzieci w grupach.
7.Wykonawca w okresie świadczenia usług będzie zobowiązany do prowadzenia dokumentacji, w szczególności dokumentacji potwierdzającej wykonanie usługi i jej zakresu w postaci m.in. dzienników zajęć, list obecności, sprawozdań z realizowanych usług (protokoły), harmonogramów wsparcia. Wzory dokumentów zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego. Ww. dokumenty muszą być przekazywane do Zamawiającego w oryginale.
8.Wykonawca zobowiązany będzie do:
g) do stałej współpracy z personelem projektu;
h) do informowania Zamawiającego o wszystkich znanych okolicznościach mogących wpłynąć na realizację zadań, do których jest zobowiązany;
i) rozliczania z Zamawiającym na podstawie dokumentu księgowego wystawionego przez Wykonawcę;
j) niezwłocznego przekazywania w formie telefonicznej lub e-mail informacji o każdym Uczestniku/ Uczestniczce, który/a opuszcza zajęcia lub posiada innego rodzaju zaległości;
k) realizacji przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w oparciu o ustalony między Stronami Harmonogram, uaktualniany w odniesieniu do możliwości i potrzeb Uczestników Projektu;
l) zrealizowania przedmiotu zamówienia osobiście (nie dopuszcza się powierzania wykonywania zobowiązań wynikających z umowy innym podmiotom- bez wiedzy i zgody zamawiającego).
( Łączna liczba godzin(480 h) na realizację 9 rodzajów zajęć w ramach tej części zamówienia będzie podzielona po ok. 53 h wsparcia na każdą z form. Wykonawca w ramach tej części zamówienia winien zapewnić min. 1 wykonawcę na każdą z form wsparcia przewidzianą i opisaną w tej części zamówienia. Zamawiający dopuszcza, iż jedna osoba skierowana do realizacji usług będzie posiadała uprawnienia do kilku form wsparcia zgodnych z przedmiotem zamówienia
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
85312320-8 - Usługi doradztwa
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Warsztaty dla dzieci z pieczenia chleba i ciastek
Marianowo (zachodniopomorskie)
Livigno Ski School
Livigno SO (zachodniopomorskie)
SZKOLENIA BHP
Kamień Pomorski, Gryfice, Trzebiatów, Goleniów (zachodniopomorskie)
Nauka i korepetycje z języka niemieckiego na luzie w Stargardzie.
Stargard (zachodniopomorskie)
Szkolenia BHP i PPOŻ
Wałcz (zachodniopomorskie)
Tłumaczenie w trakcie egzaminów UDT ukraiński - rosyjski - polski
Szczecin (zachodniopomorskie)
MEDIACJE MEDIATOR
Szczecin (zachodniopomorskie)
Korepetycje, tłumaczenia, lekcje - angielski, niemiecki, francuski
Zachodniopomorskie (zachodniopomorskie)
RODO-GRYF
Kołbacz (zachodniopomorskie)