Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Prowadzenie zajęć rozwijających kompetencje - j. niemiecki w Leszczynie dla podopiecznych w ramach projektu pn. „Kuźnia Talentów” Placówka Wsparcia Dziennego dla Dzieci i Młodzieży w Gminie Trzciana.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzciana
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660648
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Trzciana 302
1.5.2.) Miejscowość: Trzciana
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-733
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146484433
1.5.8.) Numer faksu: 146136301
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@trzciana.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzciana.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie zajęć rozwijających kompetencje - j. niemiecki w Leszczynie dla podopiecznych w ramach projektu pn. „Kuźnia Talentów” Placówka Wsparcia Dziennego dla Dzieci i Młodzieży w Gminie Trzciana.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-057dd48a-279b-11ed-b8b2-9a321cc30829
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00324828
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002971/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Prowadzenie zajęć rozwijających kompetencje - j. niemiecki dla podopiecznych Placówki Wsparcia Dziennego w Gminie Trzciana.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Kuźnia Talentów” Placówka Wsparcia Dziennego dla Dzieci i Młodzieży w Gminie Trzciana, który jest dofinansowany w ramach Osi Priorytetowej 9 REGION SPÓJNY SPOŁECZNIE Działanie 9.2 USŁUGI SPOŁECZNE I ZDROWOTNE Poddziałanie 9.2.1 USŁUGI SPOŁECZNE I ZDROWOTNE W REGIONIE Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://trzciana.ezamawiajacy.pl/pn/trzciana/demand/82898/notice/public/details
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 2.W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://trzciana.ezamawiajacy.pl-strona postępowania: https://trzciana.ezamawiajacy.pl/pn/trzciana/demand/82898/notice/public/details, w sekcji „Korespondencja”.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
1.1Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
1.2Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
1.3Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
1.4Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
2.Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, PAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
3.Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
10.1 Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
4.Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
5.Oferta winna być sporządzona w języku polskim i złożona pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem https://trzciana.ezamawiajacy.pl/pn/trzciana/demand/82898/notice/public/details
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 z późniejszymi zmianami), dalej „RODO”, informuję, że: 1.administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Trzciana, 32-733 Trzciana 302, reprezentowana przez Wójta Gminy Trzciana; 2. w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może się Pan/Pani kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, którym jest Aleksandra Cnota-Mikołajec. Kontakt z inspektorem jest możliwy za pomocą adresów mailowych: aleksandra@eduodo.pl lub iod@eduodo.pl lub listownie poprzez wysłanie listu na adres Urząd Gminy w Trzcianie 32-733 Trzciana 302 umieszczając dopisek „Do inspektora Ochrony Danych Osobowych”; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak: RIS.1.1.2022 prowadzonym w trybie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych; 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”; 5. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych są upoważnieni pracownicy Urzędu Gminy w Trzcianie oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Gmina Trzciana prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://trzciana.ezamawiajacy.pl; 6.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwałości projektu, tj. przez okres 5 lat od dnia otrzymania przez Zamawiającego płatności końcowej za projekt, 7.obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 8.w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 9.posiada Pani/Pan: −na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; −na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; −na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; −prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: −w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; −prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; −na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 3.16.)
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdziałem XIX SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIS.271.1.1.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 22535,04 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć rozwijających kompetencje w zakresie umiejętności językowych: j. niemiecki dla podopiecznych Placówki Wsparcia Dziennego „Kuźnia Talentów” w Gminie Trzciana w budynku szkoły w miejscowości Leszczyna. Część 1 dotyczy prowadzenia zajęć j. niemieckiego dla rozpoczynających naukę. 2.Zajęcia prowadzone indywidualnie i/lub grupowo. 3.Świadczenie usług odbywać się będzie średnio 4 godziny (1 godzina = 45min) w tygodniu. Łącznie 132 godziny. 4.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca, w szczególności zobowiązuje się do: a)Opracowania programu zajęć, b)Prawidłowego prowadzenia dokumentacji związanej z zajęciami (m.in. dziennika zajęć, karty czasu pracy), c)Prowadzenie zajęć zgodnie z programem zajęć i harmonogramem zajęć ustalonym z kierownikiem projektu, d)Sprawowania opieki nad dziećmi w czasie trwania zajęć, e)Przeprowadzenie zajęć, których celem ogólnym jest: - rozwijanie zainteresowań językowych, - wzbogacenie kompetencji językowych, - poznanie wzorów komunikowania się w nauczanym języku obcym, - poznawanie i wyrażanie siebie poprzez odgrywanie scenek, - rozwijanie umiejętności prospołecznych i indywidualnych cech charakteru f)Współpraca z osobami nadzorującymi projekt, g)Zapewnienia Zamawiającemu oraz osobom jego reprezentującym wstępu na zajęcia prowadzone w ramach zamówienia, również w celu ewaluacji. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 11267,52 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80580000-3 - Oferowanie kursów językowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert : a) Cena: 60 % b) Doświadczenie personelu mającego świadczyć usługę: 40% Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów wynikającą ze wzoru: CLP = C + J gdzie: CLP - całkowita liczba punktów przyznanych ofercie C - liczba punktów przyznanych za kryterium Cena J - Doświadczenie personelu mającego świadczyć usługę 2.Zasady oceny za kryterium „Cena” (waga 60%) Cena – (C) – waga 60 %. Punkty za kryterium „Cena" – maksymalnie 60 pkt, zostaną obliczone w następujący sposób: C= (Cmin/Cof) x 60 pkt gdzie: C - ilość punktów, jakie otrzyma oferta za kryterium „Cena” C min - najniższa cena oferty brutto spośród ofert nie podlegających odrzuceniu i złożonych przez wykonawców, którzy nie podlegali wykluczeniu w danym etapie badania i oceny ofert C of - cena brutto oferty badanej Zamawiający przy obliczaniu ceny punktowej dla kryterium „Cena” w celu oceny dokona zaokrąglenia wyniku do dwóch miejsc po przecinku. W przypadku takiej samej liczby punktów wynikającej z zaokrągleń decydująca jest cena oferty wyrażona w złotych. 3.Kryterium - Doświadczenie personelu mającego świadczyć usługę (waga 40%). 3.1 W ramach kryterium doświadczenie personelu mającego świadczyć usługę w ramach realizacji przedmiotu zamówienia punktacja przyznana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę w ofercie oświadczenia dotyczącego łącznej liczby zrealizowanych przez personel przeznaczony do realizacji zamówienia godzin usług podobnych do zakresu merytorycznego przedmiotu zamówienia. Liczba punktów, którą można zdobyć w ramach kryterium doświadczenie personelu mającego świadczyć usługę to maksymalnie 40 punktów. 3.2 Punkty zostaną przyznane wg następującego schematu: Posiadanie przez osobę wyznaczoną do realizacji zamówienia doświadczenia w świadczeniu usług z zakresu prowadzenia zajęć z języka niemieckiego w zakresie podobnym do wsparcia objętego przedmiotem zamówienia w wymiarze: a) od 50 godzin do 100: 20 pkt b) powyżej 100 godzin: 40 pkt 3.3 Punkty zostaną przyznane na podstawie oświadczenia złożonego w pkt. 4 formularza oferty (Załącznik nr 1 do SWZ). - W przypadku, gdy Wykonawca pozostawi niewypełniony pkt 4 formularza oferty, Zamawiający nie przyzna Wykonawcy punktacji w ramach ww. kryterium. Wykonawca otrzyma 0 pkt. - Jeżeli doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia będzie niższe niż wskazane w kryteriach oceny ofert, Wykonawca otrzyma w kryterium doświadczenia 0 pkt. - Jeżeli do realizacji jednej części zamówienia Wykonawca wyznaczy więcej niż jedną osobę, wówczas wypełnia ilość zrealizowanych zajęć przy każdej wskazanej osobie. W takim przypadku, Zamawiający w celu obliczenia liczby punktów w kryterium „Doświadczenie personelu mającego świadczyć usługę w ramach realizacji przedmiotu zamówienia” obliczy średnią arytmetyczną godzin wszystkich osób wskazanych przez Wykonawcę do realizacji danej części. Do oceny ofert zostanie wówczas przyjęta średnia arytmetyczna i na jej podstawie Zamawiający przyzna punkty w ramach kryterium „Doświadczenie personelu mającego świadczyć usługę”. 4. Oferta niepodlegająca odrzuceniu, która przedstawia najkorzystniejszy bilans zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu mającego świadczyć usługę
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć rozwijających kompetencje w zakresie umiejętności językowych: j. niemiecki dla podopiecznych Placówki Wsparcia Dziennego „Kuźnia Talentów” w Gminie Trzciana w budynku szkoły w miejscowości Leszczyna. Część 2 dotyczy prowadzenia zajęć j. niemieckiego - poziom podstawowy.
1.Zajęcia prowadzone indywidualnie i/lub grupowo.
2.Świadczenie usług odbywać się będzie średnio 4 godziny (1 godzina = 45min) w tygodniu. Łącznie 132 godziny.
2.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca, w szczególności zobowiązuje się do:
a)Opracowania programu zajęć,
b)Prawidłowego prowadzenia dokumentacji związanej z zajęciami (m.in. dziennika zajęć, karty czasu pracy),
c)Prowadzenie zajęć zgodnie z programem zajęć i harmonogramem zajęć ustalonym z kierownikiem projektu,
d)Sprawowania opieki nad dziećmi w czasie trwania zajęć,
e)Przeprowadzenie zajęć, których celem ogólnym jest:
- rozwijanie zainteresowań językowych,
- wzbogacenie kompetencji językowych,
- poznanie wzorów komunikowania się w nauczanym języku obcym,
- poznawanie i wyrażanie siebie poprzez odgrywanie scenek,
- rozwijanie umiejętności prospołecznych i indywidualnych cech charakteru
f)Współpraca z osobami nadzorującymi projekt,
g)Zapewnienia Zamawiającemu oraz osobom jego reprezentującym wstępu na zajęcia prowadzone w ramach zamówienia, również w celu ewaluacji.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 11267,52 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80580000-3 - Oferowanie kursów językowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert : a) Cena: 60 % b) Doświadczenie personelu mającego świadczyć usługę: 40% Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów wynikającą ze wzoru: CLP = C + J gdzie: CLP - całkowita liczba punktów przyznanych ofercie C - liczba punktów przyznanych za kryterium Cena J - Doświadczenie personelu mającego świadczyć usługę 2.Zasady oceny za kryterium „Cena” (waga 60%) Cena – (C) – waga 60 %. Punkty za kryterium „Cena" – maksymalnie 60 pkt, zostaną obliczone w następujący sposób: C= (Cmin/Cof) x 60 pkt gdzie: C - ilość punktów, jakie otrzyma oferta za kryterium „Cena” C min - najniższa cena oferty brutto spośród ofert nie podlegających odrzuceniu i złożonych przez wykonawców, którzy nie podlegali wykluczeniu w danym etapie badania i oceny ofert C of - cena brutto oferty badanej Zamawiający przy obliczaniu ceny punktowej dla kryterium „Cena” w celu oceny dokona zaokrąglenia wyniku do dwóch miejsc po przecinku. W przypadku takiej samej liczby punktów wynikającej z zaokrągleń decydująca jest cena oferty wyrażona w złotych. 3.Kryterium - Doświadczenie personelu mającego świadczyć usługę (waga 40%). 3.1 W ramach kryterium doświadczenie personelu mającego świadczyć usługę w ramach realizacji przedmiotu zamówienia punktacja przyznana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę w ofercie oświadczenia dotyczącego łącznej liczby zrealizowanych przez personel przeznaczony do realizacji zamówienia godzin usług podobnych do zakresu merytorycznego przedmiotu zamówienia. Liczba punktów, którą można zdobyć w ramach kryterium doświadczenie personelu mającego świadczyć usługę to maksymalnie 40 punktów. 3.2 Punkty zostaną przyznane wg następującego schematu: Posiadanie przez osobę wyznaczoną do realizacji zamówienia doświadczenia w świadczeniu usług z zakresu prowadzenia zajęć z języka niemieckiego w zakresie podobnym do wsparcia objętego przedmiotem zamówienia w wymiarze: a) od 50 godzin do 100: 20 pkt b) powyżej 100 godzin: 40 pkt 3.3 Punkty zostaną przyznane na podstawie oświadczenia złożonego w pkt. 4 formularza oferty (Załącznik nr 1 do SWZ). - W przypadku, gdy Wykonawca pozostawi niewypełniony pkt 4 formularza oferty, Zamawiający nie przyzna Wykonawcy punktacji w ramach ww. kryterium. Wykonawca otrzyma 0 pkt. - Jeżeli doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia będzie niższe niż wskazane w kryteriach oceny ofert, Wykonawca otrzyma w kryterium doświadczenia 0 pkt. - Jeżeli do realizacji jednej części zamówienia Wykonawca wyznaczy więcej niż jedną osobę, wówczas wypełnia ilość zrealizowanych zajęć przy każdej wskazanej osobie. W takim przypadku, Zamawiający w celu obliczenia liczby punktów w kryterium „Doświadczenie personelu mającego świadczyć usługę w ramach realizacji przedmiotu zamówienia” obliczy średnią arytmetyczną godzin wszystkich osób wskazanych przez Wykonawcę do realizacji danej części. Do oceny ofert zostanie wówczas przyjęta średnia arytmetyczna i na jej podstawie Zamawiający przyzna punkty w ramach kryterium „Doświadczenie personelu mającego świadczyć usługę”. 4. Oferta niepodlegająca odrzuceniu, która przedstawia najkorzystniejszy bilans zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu mającego świadczyć usługę
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1.Warunki udziału w postępowaniu, określone przez zamawiającego zgodnie z art. 112 ust.1ustawy Pzp: 1)zdolność do występowania w obrocie gospodarczym - zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, 2)uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, 3)Sytuacja ekonomicznej lub finansowej - zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, 4)zdolność techniczna lub zawodowa - Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dla każdej części na którą/e składa ofertę dysponuje lub będzie dysponował osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiającym realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, tj.: min. 1 (słownie: jedną) osobą posiadającą: I.studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, na kierunku filologia w specjalności danego języka obcego lub lingwistyki stosowanej w zakresie danego języka obcego, oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub II.studia w kraju, w którym językiem urzędowym jest dany język obcy, oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub III.studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, na dowolnym kierunku (specjalności) i legitymuje się: a)świadectwem egzaminu z danego języka obcego w stopniu zaawansowanym lub biegłym, o którym mowa w załączniku do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz.U. z 2017 poz. 1575 z późn. zm.) oraz przygotowanie pedagogiczne lub b) świadectwem złożenia państwowego nauczycielskiego egzaminu z danego języka stopnia II, o którym mowa w załączniku do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz.U. z 2017 poz. 1575 z późn. zm.) lub IV.nauczycielskie kolegium języków obcych w specjalności danego języka obcego lub V.ukończyła studia pierwszego stopnia: a)na kierunku filologia w specjalności danego języka obcego oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub b)w specjalności danego języka obcego lub lingwistyki stosowanej w zakresie danego języka obcego oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub VI.ukończyła studia pierwszego stopnia na dowolnym kierunku (specjalności) i legitymuje się: a)świadectwem egzaminu z danego języka obcego w stopniu zaawansowanym lub biegłym, o którym mowa w załączniku do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz.U. z 2017 poz. 1575 z późn. zm.) oraz przygotowanie pedagogiczne lub b)świadectwem złożenia państwowego nauczycielskiego egzaminu z danego języka stopnia II, o którym mowa w załączniku do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz.U. z 2017 poz. 1575 z późn. zm.) lub VII.ukończyła zakład kształcenia nauczycieli w dowolnej specjalności oraz legitymuje się: a)świadectwem egzaminu z danego języka obcego w stopniu zaawansowanym lub biegłym, o którym mowa w załączniku do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz.U. z 2017 poz. 1575 z późn. zm.) oraz przygotowanie pedagogiczne lub b)świadectwem złożenia państwowego nauczycielskiego egzaminu z danego języka obcego stopnia I lub II, o którym mowa w załączniku do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz.U. z 2017 poz. 1575 z późn. zm.) VIII.legitymuje się świadectwem dojrzałości i świadectwem złożenia państwowego nauczycielskiego egzaminu z danego języka obcego stopnia I lub II, o którym mowa w załączniku do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz.U. z 2017 poz. 1575 z późn. zm.) umożliwiające prowadzenie ww. zajęć i realizację celów opisanych w przedmiocie zamówienia, która: a)nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej ograniczona ani zawieszona; b)wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego; c)nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. 1.2 W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca może dysponować tą samą osobą dla każdej z części.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 273 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp- braku podstaw wykluczenia, wykonawca na wezwanie zamawiającego składa: - oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy P.z.p, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – przykładowy wykaz stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 273 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp- spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca na wezwanie zamawiającego składa: - wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – przykładowy wykaz stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1.wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. (W przypadku złożenia oferty na innym formularzu niż załącznik nr 1 do SWZ, powinien on zawierać wszystkie wymagane informacje określone w tym załączniku), 2.pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy: - jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie nie wynika z odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych, względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, - w przypadku oferty wspólnej należy do oferty załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3.oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy) wskazujące, które roboty i usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - zgodnie z treścią załącznika nr 2a do SWZ, 4.zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - więcej w rozdziale VI pkt 3 SWZ, 5.oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy), potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby - zgodnie z treścią załącznika nr 3a do SWZ, 6.w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – dowody, potwierdzające że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia (wspólnicy spółki cywilnej lub członkowie konsorcjum) muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. 4) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki wyszczególnione w rozdziale VI pkt 1 winien spełniać co najmniej jeden z wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie, zaś warunki z rozdziału V pkt 1 i 3 każdy z tych wykonawców samodzielnie (tzn. żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie nie może podlegać wykluczeniu). 5) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Stąd wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Przykładową treść oświadczenia stanowi załącznik nr 2a do SWZ. 6) Wymagane oświadczenia i dokumenty należy złożyć zgodnie z wytycznymi SWZ. 7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy będą zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą zasady współpracy pomiędzy nimi.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian do niniejszej umowy w zakresie dotyczącym: 1) terminu realizacji umowy – w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Stron umowy, które mają wpływ na przesunięcie terminu realizacji umowy; 2) ostatecznej (maksymalnej) ilości godzin zajęć – w przypadku zwiększenia liczby uczestników projektu. 3) zmniejszenia ostatecznej (maksymalnej) ilości godzin zajęć - w przypadku, gdy Zamawiający nie może zorganizować wskazanej jako maksymalna ilości godzin usługi z powodów od niego niezależnych np. brak wystarczającej ilości uczestników projektu. Minimalna ilość godzin, którą Zamawiający gwarantuje wynosi 70h, 4) ostatecznej liczby uczestników projektu – w przypadku rezygnacji uczestnika projektu z uczestnictwa lub konieczności zrekrutowania większej ilości uczestników w ramach projektu; 5) zmiany osób wyznaczonych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia – w przypadkach określonych w niniejszej umowie i po spełnieniu warunków tam określonych; 6) zasad (w tym terminów) płatności – w przypadku zaistnienia opóźnień w uznaniu rachunku bankowego projektu (rachunku Zamawiającego) środkami przeznaczonymi na pokrycie wydatków związanych z realizacją projektu; 7) zmian umowy, których konieczność wprowadzenia wynika z zaistnienia siły wyższej, rozumianej jako zdarzenie lub ciąg zdarzeń o charakterze obiektywnym, niezależnym od którejkolwiek spośród Stron umowy, którego/ych nie można było przewidzieć ani zapobiec; 8) zmian umowy, których konieczność wprowadzenia wynika z decyzji władz państwowych (aktów prawnych) spowodowanych pandemią zakaźnej choroby COVID-19 wywoływanej przez koronawirusa SARS-CoV-2; 9) zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego - wartość netto wynagrodzenia wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 2. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-07 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez Platformę pod adresem: https://trzciana.ezamawiajacy.pl/pn/trzciana/demand/82898/notice/public/details
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-07 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-06
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. 2. Pozostałe informacje w rozdziale V SWZ. 3. Wykonawca potwierdza w ofercie brak podstaw wykluczenia poprzez złożenie oświadczenia, o którym mowa w części VII pkt 1 ppkt b SWZ - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu.