Prowadzenie zajęć rozwijających kompetencje - j. niemiecki dla podopiecznych w ramach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Prowadzenie zajęć rozwijających kompetencje - j. niemiecki dla podopiecznych w ramach projektu pn. „Kuźnia Talentów” Placówka Wsparcia Dziennego dla Dzieci i Młodzieży w Gminie Trzciana.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTrzciana
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-02-17
  • ZamawiającyGmina Trzciana
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-08
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00050574
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Prowadzenie zajęć rozwijających kompetencje - j. niemiecki dla podopiecznych w ramach projektu pn. „Kuźnia Talentów” Placówka Wsparcia Dziennego dla Dzieci i Młodzieży w Gminie Trzciana.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzciana

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660648

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Trzciana 302

1.5.2.) Miejscowość: Trzciana

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-733

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146484420

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@trzciana.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzciana.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prowadzenie zajęć rozwijających kompetencje - j. niemiecki dla podopiecznych w ramach projektu pn. „Kuźnia Talentów” Placówka Wsparcia Dziennego dla Dzieci i Młodzieży w Gminie Trzciana.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1d86eee-88c9-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00050574

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018889/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Prowadzenie zajęć rozwijających kompetencje - j. niemiecki dla podopiecznych Placówki Wsparcia Dziennego w Gminie Trzciana.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Kuźnia Talentów” Placówka Wsparcia Dziennego dla Dzieci i Młodzieży w Gminie Trzciana, który jest dofinansowany w ramach Osi Priorytetowej 9 REGION SPÓJNY SPOŁECZNIE Działanie 9.2 USŁUGI SPOŁECZNE I ZDROWOTNE Poddziałanie 9.2.1 USŁUGI SPOŁECZNE I ZDROWOTNE W REGIONIE Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://trzciana.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://trzciana.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja” lub elektronicznie na adres email: przetargi@trzciana.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. W przypadku skorzystania z Platformy za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie. Za datę wpływu oświadczeń,
wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego.
2. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformy Zakupowej, tj.:
2.1 stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2.2 komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
2.3 zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
2.4 włączona obsługa JavaScript;
2.5 zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
3. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, PAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
4. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
5. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
6. Oferta winna być sporządzona w języku polskim i złożona pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem: https://trzciana.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 z późniejszymi zmianami), dalej „RODO”, informuję, że:
1.administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Trzciana, 32-733 Trzciana 302,
reprezentowana przez Wójta Gminy Trzciana;
2. w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może się Pan/Pani kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, którym jest Aleksandra Cnota-Mikołajec. Kontakt z inspektorem jest możliwy za pomocą adresów mailowych: aleksandra@eduodo.pl lub iod@eduodo.pl lub listownie poprzez wysłanie listu na adres Urząd Gminy w Trzcianie 32-733 Trzciana 302 umieszczając dopisek „Do inspektora Ochrony Danych Osobowych”;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak: RISKIR.271.1.1.2022 prowadzonym w trybie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
5. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych są upoważnieni pracownicy Urzędu Gminy w Trzcianie oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Gmina Trzciana prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://trzciana.ezamawiajacy.pl;
6.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwałości projektu, tj. przez okres 5 lat od dnia otrzymania przez Zamawiającego płatności końcowej za projekt,
7.obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
8.w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
9.posiada Pani/Pan:
−na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
−na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
−na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
−prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
−w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdziałem XIX SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RISKIR.271.1.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć rozwijających kompetencje - j. niemiecki dla podopiecznych Placówki Wsparcia Dziennego w ramach projektu pn. „Kuźnia Talentów” Placówka Wsparcia Dziennego dla Dzieci i Młodzieży w Gminie Trzciana, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020 (projekt realizowany w ramach umowy nr RPMP.09.02.01-12-0656/19 zawartej dnia 19.05.2020 r. pomiędzy fundacją Collegium Progressus, a Małopolskim Centrum Przedsiębiorczości w Krakowie).
2.Zamówienie udzielane było w częściach. Niniejsze postępowanie dotyczy Część 3- Prowadzenie zajęć rozwijających kompetencje j. niemiecki w Leszczynie.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
4.Oddział znajduje się w województwie małopolskim, powiat bocheński, Gmina Trzciana.
5.Spotkania/zajęcia prowadzone będą w wyodrębnionych pomieszczeniach w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Leszczynie, Leszczyna 132, 32-733 Trzciana.
6.Wykonawca pokrywa koszty związane z dojazdem do miejsca świadczenia usługi.
7.Zamawiający przewiduje, iż świadczenie usług odbywać się będzie średnio 3 godziny (1 godzina = 45min) w tygodniu w oddziale wskazanym w pkt. 2 niniejszego rozdziału. Łącznie w oddziale 264 godziny.
8.Spotkania/zajęcia dla każdej z części prowadzone będą wg ustalonego harmonogramu. Co do zasady w roku szkolnym spotkania/zajęcia będą organizowane od poniedziałku do piątku między godzinami 12:00-17:00, w wakacje między godzinami 9.00-14.00.
9.Wszystkie dokumenty sporządzane przez Wykonawcę powinny być oznaczone zgodnie z Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji oraz Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020.
10.Wykonawca przed ostatecznym określeniem ceny ofertowej, jest zobowiązany do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania i wyceny oferty.
11.Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Kuźnia Talentów” Placówka Wsparcia Dziennego dla Dzieci i Młodzieży w Gminie Trzciana, który jest dofinansowany w ramach Osi Priorytetowej 9 REGION SPÓJNY SPOŁECZNIE Działanie 9.2 USŁUGI SPOŁECZNE I ZDROWOTNE Poddziałanie 9.2.1 USŁUGI SPOŁECZNE I ZDROWOTNE W REGIONIE Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80580000-3 - Oferowanie kursów językowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert :
a) Cena: 60 %
b) Doświadczenie personelu mającego świadczyć usługę: 40%

Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów wynikającą ze wzoru:
CLP = C + J
gdzie:
CLP - całkowita liczba punktów przyznanych ofercie
C - liczba punktów przyznanych za kryterium Cena
J - Doświadczenie personelu mającego świadczyć usługę

2.Zasady oceny za kryterium „Cena” (waga 60%)
Cena – (C) – waga 60 %. Punkty za kryterium „Cena" – maksymalnie 60 pkt, zostaną obliczone w następujący sposób:
C= (Cmin/Cof) x 60 pkt
gdzie:
C - ilość punktów, jakie otrzyma oferta za kryterium „Cena”
C min - najniższa cena oferty brutto spośród ofert nie podlegających odrzuceniu i złożonych przez wykonawców, którzy nie podlegali wykluczeniu w danym etapie badania i oceny ofert
C of - cena brutto oferty badanej

Zamawiający przy obliczaniu ceny punktowej dla kryterium „Cena” w celu oceny dokona zaokrąglenia wyniku do dwóch miejsc po przecinku. W przypadku takiej samej liczby punktów wynikającej z zaokrągleń decydująca jest cena oferty wyrażona w złotych.

3.Kryterium - Doświadczenie personelu mającego świadczyć usługę (waga 40%).
3.1 W ramach kryterium doświadczenie personelu mającego świadczyć usługę w ramach realizacji przedmiotu zamówienia punktacja przyznana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę w ofercie oświadczenia dotyczącego łącznej liczby zrealizowanych przez personel przeznaczony do realizacji zamówienia godzin usług podobnych do zakresu merytorycznego przedmiotu zamówienia.
Liczba punktów, którą można zdobyć w ramach kryterium doświadczenie personelu mającego świadczyć usługę to maksymalnie 40 punktów.
3.2 Punkty zostaną przyznane wg następującego schematu:
Posiadanie przez osobę wyznaczoną do realizacji zamówienia doświadczenia w świadczeniu usług z zakresu prowadzenia zajęć z języka niemieckiego w zakresie podobnym do wsparcia objętego przedmiotem zamówienia w wymiarze:
a)od 100 godzin do 150: 20 pkt
b)powyżej 150 godzin: 40 pkt

3.3 Punkty zostaną przyznane na podstawie oświadczenia złożonego w pkt. 4 formularza oferty (Załącznik nr 1 do SWZ).
- W przypadku, gdy Wykonawca pozostawi niewypełniony pkt 4 formularza oferty, Zamawiający nie przyzna Wykonawcy punktacji w ramach ww. kryterium. Wykonawca otrzyma 0 pkt.
- Jeżeli doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia będzie niższe niż wskazane w kryteriach oceny ofert, Wykonawca otrzyma w kryterium doświadczenia 0 pkt.
- Jeżeli do realizacji jednej części zamówienia Wykonawca wyznaczy więcej niż jedną osobę, wówczas wypełnia ilość zrealizowanych zajęć przy każdej wskazanej osobie. W takim przypadku, Zamawiający w celu obliczenia liczby punktów w kryterium „Doświadczenie personelu mającego świadczyć usługę w ramach realizacji przedmiotu zamówienia” obliczy średnią arytmetyczną godzin wszystkich osób wskazanych przez Wykonawcę do realizacji danej części. Do oceny ofert zostanie wówczas przyjęta średnia arytmetyczna i na jej podstawie Zamawiający przyzna punkty w ramach kryterium „Doświadczenie personelu mającego świadczyć usługę”.
4. Oferta niepodlegająca odrzuceniu, która przedstawia najkorzystniejszy bilans zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu mającego świadczyć usługę

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.Warunki udziału w postępowaniu, określone przez zamawiającego zgodnie z art. 112 ust.1ustawy Pzp:
1)zdolność do występowania w obrocie gospodarczym - zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
2)uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
3)Sytuacja ekonomicznej lub finansowej - zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
4)zdolność techniczna lub zawodowa -
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiającym realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, tj.: min. 1 (słownie: jedną) osobą posiadającą:
I.studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, na kierunku filologia w specjalności danego języka obcego lub lingwistyki stosowanej w zakresie danego języka obcego, oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub
II.studia w kraju, w którym językiem urzędowym jest dany język obcy, oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub
III.studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, na dowolnym kierunku (specjalności) i legitymuje się:
a)świadectwem egzaminu z danego języka obcego w stopniu zaawansowanym lub biegłym, o którym mowa w załączniku do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz.U. z 2017 poz. 1575) oraz przygotowanie pedagogiczne lub
b) świadectwem złożenia państwowego nauczycielskiego egzaminu z danego języka stopnia II, o którym mowa w załączniku do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz.U. z 2017 poz. 1575) lub
IV.nauczycielskie kolegium języków obcych w specjalności danego języka obcego lub
V.ukończyła studia pierwszego stopnia:
a)na kierunku filologia w specjalności danego języka obcego oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub
b)w specjalności danego języka obcego lub lingwistyki stosowanej w zakresie danego języka obcego oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub
VI.ukończyła studia pierwszego stopnia na dowolnym kierunku (specjalności) i legitymuje się:
a)świadectwem egzaminu z danego języka obcego w stopniu zaawansowanym lub biegłym, o którym mowa w załączniku do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz.U. z 2017 poz. 1575) oraz przygotowanie pedagogiczne lub
b)świadectwem złożenia państwowego nauczycielskiego egzaminu z danego języka stopnia II, o którym mowa w załączniku do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz.U. z 2017 poz. 1575) lub
VII.ukończyła zakład kształcenia nauczycieli w dowolnej specjalności oraz legitymuje się:
a)świadectwem egzaminu z danego języka obcego w stopniu zaawansowanym lub biegłym, o którym mowa w załączniku do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz.U. z 2017 poz. 1575) oraz przygotowanie pedagogiczne lub
b)świadectwem złożenia państwowego nauczycielskiego egzaminu z danego języka obcego stopnia I lub II, o którym mowa w załączniku do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz.U. z 2017 poz. 1575)
VIII.legitymuje się świadectwem dojrzałości i świadectwem złożenia państwowego nauczycielskiego egzaminu z danego języka obcego stopnia I lub II, o którym mowa w załączniku do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz.U. z 2017 poz. 1575) umożliwiające prowadzenie ww. zajęć i realizację celów opisanych w przedmiocie zamówienia, która:
a)nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej ograniczona ani zawieszona;
b)wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego;
c)nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 273 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp- braku podstaw wykluczenia, wykonawca na wezwanie zamawiającego składa:

- oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy P.z.p, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – przykładowy wykaz stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 273 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp- spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca na wezwanie zamawiającego składa:
- wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – przykładowy wykaz stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1.wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. (W przypadku złożenia oferty na innym formularzu niż załącznik nr 1 do SWZ, powinien on zawierać wszystkie wymagane informacje określone w tym załączniku),
2.pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy:
- jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie nie wynika z odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych, względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą,
- w przypadku oferty wspólnej należy do oferty załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3.oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy) wskazujące, które roboty i usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - zgodnie z treścią załącznika nr 2a do SWZ,
4.zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - więcej w rozdziale VI pkt 3 SWZ,
5.oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy), potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby - zgodnie z treścią
załącznika nr 3a do SWZ,
6.w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – dowody, potwierdzające że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia (wspólnicy spółki cywilnej lub członkowie konsorcjum) muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
4) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki wyszczególnione w rozdziale VI pkt 1 winien spełniać co najmniej jeden z wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie, zaś warunki z rozdziału V pkt 1 i 2 każdy z tych wykonawców samodzielnie (tzn. żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie nie może podlegać wykluczeniu).
5) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Stąd wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Przykładową treść oświadczenia stanowi załącznik nr 2a do SWZ.
6) Wymagane oświadczenia i dokumenty należy złożyć zgodnie z wytycznymi SWZ.
7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy będą zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą zasady współpracy pomiędzy nimi.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian do niniejszej umowy w zakresie dotyczącym:
1)terminu realizacji umowy – w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Stron umowy, które mają wpływ na przesunięcie terminu realizacji umowy;
2)ostatecznej (maksymalnej) ilości godzin zajęć – w przypadku zwiększenia liczby uczestników projektu.
3)zmniejszenia ostatecznej (maksymalnej) ilości godzin zajęć - w przypadku, gdy Zamawiający nie może zorganizować wskazanej jako maksymalna ilości godzin usługi z powodów od niego niezależnych np. brak wystarczającej ilości uczestników projektu. Minimalna ilość godzin, którą Zamawiający gwarantuje wynosi 220h,
4)ostatecznej liczby uczestników projektu – w przypadku rezygnacji uczestnika projektu z uczestnictwa lub konieczności zrekrutowania większej ilości uczestników w ramach projektu;
5)zmiany osób wyznaczonych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia – w przypadkach określonych w niniejszej umowie i po spełnieniu warunków tam określonych;
6)zasad (w tym terminów) płatności – w przypadku zaistnienia opóźnień w uznaniu rachunku bankowego projektu (rachunku Zamawiającego) środkami przeznaczonymi na pokrycie wydatków związanych z realizacją projektu;
7)zmian umowy, których konieczność wprowadzenia wynika z zaistnienia siły wyższej, rozumianej jako zdarzenie lub ciąg zdarzeń o charakterze obiektywnym, niezależnym od którejkolwiek spośród Stron umowy, którego/ych nie można było przewidzieć ani zapobiec;
8)zmian umowy, których konieczność wprowadzenia wynika z decyzji władz państwowych (aktów prawnych) spowodowanych pandemią zakaźnej choroby COVID-19 wywoływanej przez koronawirusa SARS-CoV-2.
2.W związku z tym, że umowa jest zawarta na okres dłuższy niż 12 miesięcy, zgodnie z art. 436 pkt 4 ustawy Pzp, strony przewidują możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, o którym mowa w §3 ust. 1 umowy w przypadku:
1)zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego - wartość netto wynagrodzenia wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów,
2)zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002r., o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3)zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
4)zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342)
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
3.Warunki zmiany, o których mowa w pkt 2 powyżej zostały określone w §9 projektu umowy - załącznik nr 6 do SWZ.
4.Na podstawie art 439 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający określa zasady wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia.
Z powodu ograniczonej ilości znaków pozostałe informacje znajdują się w §9 projektu umowy - załącznik nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-17 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez Platformę pod adresem: https://trzciana.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-17 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-18

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przetłumaczenie wierszy na łacinę - Wieliczka
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Napisałem tomik wierszy i moim marzeniem jest, aby był też w języku łacińskim. Zlecę przetłumaczenie. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI