III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące: - zdolności technicznej lub zawodowej. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest:wykazać, że skieruje do realizacji zamówienia publicznego osoby odpowiedzialne za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.Minimalne wymagania dotyczące kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia osób skierowanych do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości: 1) dla części 1 w wykazie należy wskazać co najmniej 1 osobę, w celu realizacji zamówienia posiadającą łącznie:a) wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii lub wykształcenie wyższe magisterskie na dowolnym kierunku i studia podyplomowe z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii; b) kwalifikacyjne pedagogiczne,c) minimum roczne doświadczenie w pracy z małym dzieckiem z niepełnosprawnością ruchową,d) co najmniej 100 h doświadczenia w prowadzeniu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii. 2) dla części 2 w wykazie należy wskazać co najmniej 1 osobę, w celu realizacji zamówienia posiadającą łącznie:a) wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii lub wykształcenie wyższe magisterskie na dowolnym kierunku i studia podyplomowe z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii; b) minimum roczne doświadczenie w pracy z małym dzieckiem z niepełnosprawnością ruchową,c) co najmniej 100 h doświadczenia w prowadzeniu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii. 3) dla części 3 w wykazie należy wskazać co najmniej 1 osobę, w celu realizacji zamówienia posiadającą łącznie:a) wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii lub wykształcenie wyższe magisterskie na dowolnym kierunku i studia podyplomowe z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii; b) minimum roczne doświadczenie w pracy z małym dzieckiem z niepełnosprawnością ruchową,c) co najmniej 100 h doświadczenia w prowadzeniu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii. 4) dla części 4 w wykazie należy wskazać co najmniej 1 osobę, w celu realizacji zamówienia posiadającą łącznie:a) wykształcenie wyższe magisterskie na dowolnym kierunku z przygotowaniem pedagogicznym i studia podyplomowe z zakresu integracji sensorycznej lub kurs I i II stopnia z integracji sensorycznej, b) ukończone szkolenie z neurorozwojowej oceny oraz terapii dziecka w zakresie odruchów; c) ukończony kurs Terapia ręki,d) co najmniej 12-miesięczne doświadczenie w pracy z małym dzieckiem z niepełnosprawnością wzroku lub niepełnosprawnością słuchu lub niepełnosprawnością intelektualną lub niepełnosprawnością ruchową lub autyzmem lub zespołem Aspergera, 5) dla części 5 w wykazie należy wskazać co najmniej 1 osobę, w celu realizacji zamówienia posiadającą łącznie:a) wykształcenie wyższe magisterskie na dowolnym kierunku z przygotowaniem pedagogicznym i studia podyplomowe z zakresu integracji sensorycznej lub kurs I i II stopnia z integracji sensorycznej,b) co najmniej 12-miesięczne doświadczenie w pracy z małym dzieckiem z niepełnosprawnością wzroku lub niepełnosprawnością słuchu lub niepełnosprawnością intelektualną lub niepełnosprawnością ruchową lub autyzmem lub zespołem Aspergera, 6) dla części 6 w wykazie należy wskazać co najmniej 1 osobę, w celu realizacji zamówienia posiadającą łącznie:a) wykształcenie - wyższe magisterskie zakresu pedagogiki elementarnej z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, b) ukończone szkolenie: Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne: I Stopień,c) ukończone szkolenie cz. I i II: „Niezgrane dziecko - elementy integracji sensorycznej w pracy nauczyciela”. 7) dla części 7 w wykazie należy wskazać co najmniej 1 osobę, w celu realizacji zamówienia posiadającą łącznie:a) wykształcenie - wyższe magisterskie z zakresu pedagogiki specjalnej w specjalności oligofrenopedagogika,b) kwalifikacje pedagogiczne,c) studia podyplomowe/kurs kwalifikacyjny z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka lub pracy z małym dzieckiem o zaburzonym rozwoju psychoruchowym,d) szkolenie: I i II stopień z alternatywnych sposobów porozumiewania się dzieci niepełnosprawnych,e) szkolenie: I, II i III stopień Programu Rozwoju Komunikacji PRKM MAKATON, 8) dla części 8 w wykazie należy wskazać co najmniej 1 osobę, w celu realizacji zamówienia posiadającą łącznie:a) wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu logopedii z przygotowaniem pedagogicznym lub wykształcenie wyższe magisterskie na dowolnym kierunku z przygotowaniem pedagogicznym i studia podyplomowe z zakresu logopedii, b) studia podyplomowe z zakresu neurologopedii, c) co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy z małym dzieckiem z niepełnosprawnością wzroku lub niepełnosprawnością słuchu lub niepełnosprawnością intelektualną lub niepełnosprawnością ruchową lub autyzmem lub zespołem Aspergera,d) co najmniej 100 h doświadczenia w prowadzeniu zajęć logopedycznych w zakresie przedmiotowych zajęć. 9) dla części 9 w wykazie należy wskazać co najmniej 1 osobę, w celu realizacji zamówienia posiadającą łącznie:a) wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu logopedii z przygotowaniem pedagogicznym lub studia wyższe magisterskie na dowolnym kierunku z przygotowaniem pedagogicznym i studia podyplomowe z zakresu logopedii, 10) dla części 10 w wykazie należy wskazać co najmniej 1 osobę, w celu realizacji zamówienia posiadającą łącznie:a) wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu logopedii z przygotowaniem pedagogicznym lub studia wyższe magisterskie na dowolnym kierunku z przygotowaniem pedagogicznym i studia podyplomowe z zakresu logopedii, 11) dla części 11 w wykazie należy wskazać co najmniej 1 osobę, w celu realizacji zamówienia posiadającą łącznie:a) wykształcenie - wyższe magisterskie z pedagogiki specjalnej w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z przygotowaniem pedagogicznym,b) studia wyższe lub studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z zakresu tyflopedagogiki, c) studia wyższe lub studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z zakresu oligofrenopedagogiki, d) ukończone szkolenia KORP, KOZE, KOGS, e) co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy z małym dzieckiem z niepełnosprawnością wzroku lub niepełnosprawnością słuchu lub niepełnosprawnością intelektualną lub niepełnosprawnością ruchową lub autyzmem lub zespołem Aspergera. 12) dla części 12 w wykazie należy wskazać co najmniej 1 osobę, w celu realizacji zamówienia posiadającą łącznie:a) wykształcenie - jednolite studia magisterskie z zakresu psychologii,b) kwalifikacje pedagogiczne,c) minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu zajęć z małym dzieckiem z niepełnosprawnością intelektualną lub ruchową lub wzrokową lub słuchową lub autyzmem lub Zespołem Aspergera i jego rodziną w zakresie przedmiotowych zajęć.13) dla części 13 w wykazie należy wskazać co najmniej 1 osobę, w celu realizacji zamówienia posiadającą łącznie:a) wykształcenie wyższe magisterskie na dowolnym kierunku z przygotowaniem pedagogicznym i studia podyplomowe z zakresu integracji sensorycznej lub kurs I i II stopnia z integracji sensorycznej.14) dla części 14 w wykazie należy wskazać co najmniej 1 osobę, w celu realizacji zamówienia posiadającą łącznie:a) wykształcenie wyższe magisterskie na dowolnym kierunku z przygotowaniem pedagogicznym i studia podyplomowe z zakresu integracji sensorycznej lub kurs I i II stopnia z integracji sensorycznej,b) co najmniej 12-miesięczne doświadczenie w pracy z małym dzieckiem z niepełnosprawnością wzroku lub niepełnosprawnością słuchu lub niepełnosprawnością intelektualną lub niepełnosprawnością ruchową lub autyzmem lub zespołem Aspergera.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie sprawdzenia przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów wg formuły „spełnia - nie spełnia".
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - Załącznik nr 4 do ogłoszenia o zamówieniu.Minimalne wymagania dotyczące osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości:1) dla części 1 w wykazie należy wskazać co najmniej 1 osobę, w celu realizacji zamówienia posiadającą łącznie:a) wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii lub wykształcenie wyższe magisterskie na dowolnym kierunku i studia podyplomowe z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii; b) kwalifikacyjne pedagogiczne,c) minimum roczne doświadczenie w pracy z małym dzieckiem z niepełnosprawnością ruchową,d) co najmniej 100 h doświadczenia w prowadzeniu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii. 2) dla części 2 w wykazie należy wskazać co najmniej 1 osobę, w celu realizacji zamówienia posiadającą łącznie:a) wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii lub wykształcenie wyższe magisterskie na dowolnym kierunku i studia podyplomowe z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii; b) minimum roczne doświadczenie w pracy z małym dzieckiem z niepełnosprawnością ruchową,c) co najmniej 100 h doświadczenia w prowadzeniu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii. 3) dla części 3 w wykazie należy wskazać co najmniej 1 osobę, w celu realizacji zamówienia posiadającą łącznie:a) wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii lub wykształcenie wyższe magisterskie na dowolnym kierunku i studia podyplomowe z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii; b) minimum roczne doświadczenie w pracy z małym dzieckiem z niepełnosprawnością ruchową,c) co najmniej 100 h doświadczenia w prowadzeniu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii. 4) dla części 4 w wykazie należy wskazać co najmniej 1 osobę, w celu realizacji zamówienia posiadającą łącznie:a) wykształcenie wyższe magisterskie na dowolnym kierunku z przygotowaniem pedagogicznym i studia podyplomowe z zakresu integracji sensorycznej lub kurs I i II stopnia z integracji sensorycznej, b) ukończone szkolenie z neurorozwojowej oceny oraz terapii dziecka w zakresie odruchów; c) ukończony kurs Terapia ręki,d) co najmniej 12-miesięczne doświadczenie w pracy z małym dzieckiem z niepełnosprawnością wzroku lub niepełnosprawnością słuchu lub niepełnosprawnością intelektualną lub niepełnosprawnością ruchową lub autyzmem lub zespołem Aspergera, 5) dla części 5 w wykazie należy wskazać co najmniej 1 osobę, w celu realizacji zamówienia posiadającą łącznie:a) wykształcenie wyższe magisterskie na dowolnym kierunku z przygotowaniem pedagogicznym i studia podyplomowe z zakresu integracji sensorycznej lub kurs I i II stopnia z integracji sensorycznej,b) co najmniej 12-miesięczne doświadczenie w pracy z małym dzieckiem z niepełnosprawnością wzroku lub niepełnosprawnością słuchu lub niepełnosprawnością intelektualną lub niepełnosprawnością ruchową lub autyzmem lub zespołem Aspergera, 6) dla części 6 w wykazie należy wskazać co najmniej 1 osobę, w celu realizacji zamówienia posiadającą łącznie:a) wykształcenie - wyższe magisterskie zakresu pedagogiki elementarnej z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, b) ukończone szkolenie: Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne: I Stopień,c) ukończone szkolenie cz. I i II: „Niezgrane dziecko - elementy integracji sensorycznej w pracy nauczyciela”. 7) dla części 7 w wykazie należy wskazać co najmniej 1 osobę, w celu realizacji zamówienia posiadającą łącznie:a) wykształcenie - wyższe magisterskie z zakresu pedagogiki specjalnej w specjalności oligofrenopedagogika,b) kwalifikacje pedagogiczne,c) studia podyplomowe/kurs kwalifikacyjny z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka lub pracy z małym dzieckiem o zaburzonym rozwoju psychoruchowym,d) szkolenie: I i II stopień z alternatywnych sposobów porozumiewania się dzieci niepełnosprawnych,e) szkolenie: I, II i III stopień Programu Rozwoju Komunikacji PRKM MAKATON, 8) dla części 8 w wykazie należy wskazać co najmniej 1 osobę, w celu realizacji zamówienia posiadającą łącznie:a) wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu logopedii z przygotowaniem pedagogicznym lub wykształcenie wyższe magisterskie na dowolnym kierunku z przygotowaniem pedagogicznym i studia podyplomowe z zakresu logopedii, b) studia podyplomowe z zakresu neurologopedii, c) co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy z małym dzieckiem z niepełnosprawnością wzroku lub niepełnosprawnością słuchu lub niepełnosprawnością intelektualną lub niepełnosprawnością ruchową lub autyzmem lub zespołem Aspergera,d) co najmniej 100 h doświadczenia w prowadzeniu zajęć logopedycznych w zakresie przedmiotowych zajęć. 9) dla części 9 w wykazie należy wskazać co najmniej 1 osobę, w celu realizacji zamówienia posiadającą łącznie:a) wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu logopedii z przygotowaniem pedagogicznym lub studia wyższe magisterskie na dowolnym kierunku z przygotowaniem pedagogicznym i studia podyplomowe z zakresu logopedii, 10) dla części 10 w wykazie należy wskazać co najmniej 1 osobę, w celu realizacji zamówienia posiadającą łącznie:a) wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu logopedii z przygotowaniem pedagogicznym lub studia wyższe magisterskie na dowolnym kierunku z przygotowaniem pedagogicznym i studia podyplomowe z zakresu logopedii, 11) dla części 11 w wykazie należy wskazać co najmniej 1 osobę, w celu realizacji zamówienia posiadającą łącznie:a) wykształcenie - wyższe magisterskie z pedagogiki specjalnej w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z przygotowaniem pedagogicznym,b) studia wyższe lub studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z zakresu tyflopedagogiki, c) studia wyższe lub studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z zakresu oligofrenopedagogiki, d) ukończone szkolenia KORP, KOZE, KOGS, e) co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy z małym dzieckiem z niepełnosprawnością wzroku lub niepełnosprawnością słuchu lub niepełnosprawnością intelektualną lub niepełnosprawnością ruchową lub autyzmem lub zespołem Aspergera. 12) dla części 12 w wykazie należy wskazać co najmniej 1 osobę, w celu realizacji zamówienia posiadającą łącznie:a) wykształcenie - jednolite studia magisterskie z zakresu psychologii,b) kwalifikacje pedagogiczne,c) minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu zajęć z małym dzieckiem z niepełnosprawnością intelektualną lub ruchową lub wzrokową lub słuchową lub autyzmem lub Zespołem Aspergera i jego rodziną w zakresie przedmiotowych zajęć. 13) dla części 13 w wykazie należy wskazać co najmniej 1 osobę, w celu realizacji zamówienia posiadającą łącznie:a) wykształcenie wyższe magisterskie na dowolnym kierunku z przygotowaniem pedagogicznym i studia podyplomowe z zakresu integracji sensorycznej lub kurs I i II stopnia z integracji sensorycznej,14) dla części 14 w wykazie należy wskazać co najmniej 1 osobę, w celu realizacji zamówienia posiadającą łącznie:a) wykształcenie wyższe magisterskie na dowolnym kierunku z przygotowaniem pedagogicznym i studia podyplomowe z zakresu integracji sensorycznej lub kurs I i II stopnia z integracji sensorycznej,b) co najmniej 12-miesięczne doświadczenie w pracy z małym dzieckiem z niepełnosprawnością wzroku lub niepełnosprawnością słuchu lub niepełnosprawnością intelektualną lub niepełnosprawnością ruchową lub autyzmem lub zespołem Aspergera
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Zawartość oferty przetargowej:1) formularz ofertowy – odpowiednio Załącznik nr 1a-1m do ogłoszenia o zamówieniu; 2) oświadczenie wykonawcy potwierdzające że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 do ogłoszenia o zamówieniu;3) oświadczenie wykonawcy potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu – Załącznik nr 3 do ogłoszenia o zamówieniu;4) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego - Załącznik nr 4 do ogłoszenia o zamówieniu;5) Pełnomocnictwo do podpisania oferty – w przypadku, kiedy podpisanie oferty wymaga udzielenia pełnomocnictwa.W przypadku złożenia w danej części postępowania co najmniej 2 ofert Wykonawca w terminie 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej www.bip.powiat.bielsko.pl, informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 5 do ogłoszenia, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.2. Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedłoży Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.3. W przypadku konieczności zmiany osoby wskazanej w §2 ust. 7 umowy z powodu zdarzeń losowych lub nieobecności spowodowanej np. chorobą, Zamawiający dopuszcza jej zmianę z zastrzeżeniem, że osoba wskazana na jej miejsce będzie się legitymować co najmniej kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami i doświadczeniem określonymi w ogłoszeniu o zamówieniu. 4. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w sposobie świadczenia usługi, w szczególności związanej z epidemią COVID-19 (np. wytyczne, zalecenia dot. realizacji zajęć w formie zdalnej), Wykonawca zostanie o tym niezwłocznie poinformowany pisemnie. Zmiany te nie wymagają dokonania zmiany umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-09-04, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Bielski – Starostwo Powiatowe w Bielsku-Białej, z siedzibą w Bielsku-Białej przy ul. Piastowskiej 40;2) kontakt do Inspektora Ochrony Danych: iod@powiat.bielsko.pl;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na usługę społeczną pn. „Organizacja wczesnego wspomagania rozwoju dziecka poprzez zajęcia dodatkowe z fizjoterapeutami, rehabilitantami, psychologami, logopedami, neurologopedami, terapeutami integracji sensorycznej oraz pedagogami w Zespole Szkół Specjalnych nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach”, nr sprawy BZ.272.6.2020.HM;4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; W przypadku gdy wykonywanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.*Wyjaśnienie: skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianę wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Usprawnianie ruchowe – zajęcia z rehabilitantem/fizjoterapeutą |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Do zadań Wykonawcy należeć będzie:a) po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny, b) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,c) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla fizjoterapeuty/rehabilitanta,d) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,e) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,h) wykonywanie dodatkowych usług fizjoterapeutycznych/rehabilitacyjnych na rzecz dziecka i jego rodziny,i) edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.Ilość godzin: 244godz.Uwaga: Zamawiający zastrzega, że podane ilości godzin są ilościami szacunkowymi/przewidywanymi. Ostateczna wartość wynagrodzenia Wykonawcy wynikać będzie z faktycznie zrealizowanych ilości godzin z dzieckiem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85000000-9, 85142100-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Usprawnianie ruchowe – zajęcia z rehabilitantem/fizjoterapeutą |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Do zadań Wykonawcy należeć będzie:a) po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny, b) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,c) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla fizjoterapeuty/ rehabilitanta,d) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,e) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,h) wykonywanie dodatkowych usług fizjoterapeutycznych/rehabilitacyjnych na rzecz dziecka i jego rodziny,i) edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.Ilość godzin: 312 godz.Uwaga: Zamawiający zastrzega, że podane ilości godzin są ilościami szacunkowymi/przewidywanymi. Ostateczna wartość wynagrodzenia Wykonawcy wynikać będzie z faktycznie zrealizowanych ilości godzin z dzieckiem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85000000-9, 85142100-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Usprawnianie ruchowe – zajęcia z rehabilitantem/fizjoterapeutą |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Do zadań Wykonawcy należeć będzie:a) po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny, b) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,c) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla fizjoterapeuty/ rehabilitanta,d) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,e) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,h) wykonywanie dodatkowych usług fizjoterapeutycznych/rehabilitacyjnych na rzecz dziecka i jego rodziny,i) edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.Ilość godzin: 380 godz.Uwaga: Zamawiający zastrzega, że podane ilości godzin są ilościami szacunkowymi/przewidywanymi. Ostateczna wartość wynagrodzenia Wykonawcy wynikać będzie z faktycznie zrealizowanych ilości godzin z dzieckiem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85000000-9, 85142100-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Symulacja wszechstronnego rozwoju – zajęcia z terapeutą integracji sensorycznej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Do zadań Wykonawcy należeć będzie:a) po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny, b) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,c) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga/terapeuty SI,d) prowadzenie terapii Integracji Sensorycznej,e) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,f) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,g) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,h) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,i) wykonywanie dodatkowych usług pedagogicznych na rzecz dziecka i jego rodziny,j) edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.Ilość godzin: 404 godz.Uwaga: Zamawiający zastrzega, że podane ilości godzin są ilościami szacunkowymi/przewidywanymi. Ostateczna wartość wynagrodzenia Wykonawcy wynikać będzie z faktycznie zrealizowanych ilości godzin z dzieckiem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85000000-9, 80340000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Terapia sensoryczna – zajęcia z terapeutą integracji sensorycznej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Do zadań Wykonawcy należeć będzie:a) po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny, b) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,c) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla terapeuty SI,d) prowadzenie terapii Integracji Sensorycznej,e) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,f) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,g) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,h) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,i) wykonywanie dodatkowych usług pedagogicznych na rzecz dziecka i jego rodziny,j) edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.Ilość godzin: 234 godz.Uwaga: Zamawiający zastrzega, że podane ilości godzin są ilościami szacunkowymi/przewidywanymi. Ostateczna wartość wynagrodzenia Wykonawcy wynikać będzie z faktycznie zrealizowanych ilości godzin z dzieckiem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85000000-9, 80340000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Stymulowanie wszechstronnego rozwoju - zajęcia indywidualne z pedagogiem wwr |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Do zadań Wykonawcy należeć będzie:a) po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny, b) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,c) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga,d) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,e) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,h) wykonywanie dodatkowych usług pedagogicznych na rzecz dziecka i jego rodziny,i) edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.Ilość godzin: 114 godz.Uwaga: Zamawiający zastrzega, że podane ilości godzin są ilościami szacunkowymi/przewidywanymi. Ostateczna wartość wynagrodzenia Wykonawcy wynikać będzie z faktycznie zrealizowanych ilości godzin z dzieckiem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85000000-9, 80340000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Stymulowanie wczesnego rozwoju - zajęcia indywidualne z pedagogiem specjalnym |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Do zadań Wykonawcy należeć będzie:a) po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny, b) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,c) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga,d) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,e) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,h) wykonywanie dodatkowych usług pedagogicznych na rzecz dziecka i jego rodziny,i) edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.Ilość godzin: 114 godz.Uwaga: Zamawiający zastrzega, że podane ilości godzin są ilościami szacunkowymi/przewidywanymi. Ostateczna wartość wynagrodzenia Wykonawcy wynikać będzie z faktycznie zrealizowanych ilości godzin z dzieckiem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85000000-9, 80340000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Rozwijanie kompetencji komunikacyjnych - zajęcia indywidualne z logopedą/ neurologopedą |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Do zadań Wykonawcy należeć będzie:a) po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny, b) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,c) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy,d) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,e) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,h) wykonywanie dodatkowych usług logopedycznych/neurologopedycznych na rzecz dziecka i jego rodziny,i) edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.Ilość godzin: 468 godz.Uwaga: Zamawiający zastrzega, że podane ilości godzin są ilościami szacunkowymi/przewidywanymi. Ostateczna wartość wynagrodzenia Wykonawcy wynikać będzie z faktycznie zrealizowanych ilości godzin z dzieckiem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85000000-9, 80340000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Rozwijanie kompetencji komunikacyjnych - zajęcia indywidualne z logopedą |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Do zadań Wykonawcy należeć będzie:a) po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny, b) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,c) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy,d) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,e) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,h) wykonywanie dodatkowych usług logopedycznych/neurologopedycznych na rzecz dziecka i jego rodziny,i) edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.Ilość godzin: 195 godz.Uwaga: Zamawiający zastrzega, że podane ilości godzin są ilościami szacunkowymi/przewidywanymi. Ostateczna wartość wynagrodzenia Wykonawcy wynikać będzie z faktycznie zrealizowanych ilości godzin z dzieckiem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85000000-9, 80340000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Rozwijanie kompetencji komunikacyjnych - zajęcia indywidualne z logopedą |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Do zadań Wykonawcy należeć będzie:a) po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny, b) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,c) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy,d) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,e) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,h) wykonywanie dodatkowych usług logopedycznych/neurologopedycznych na rzecz dziecka i jego rodziny,i) edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.Ilość godzin: 195 godz.Uwaga: Zamawiający zastrzega, że podane ilości godzin są ilościami szacunkowymi/przewidywanymi. Ostateczna wartość wynagrodzenia Wykonawcy wynikać będzie z faktycznie zrealizowanych ilości godzin z dzieckiem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85000000-9, 80340000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Stymulowanie wszechstronnego rozwoju - zajęcia indywidualne z pedagogiem specjalnym |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Do zadań Wykonawcy należeć będzie:a) po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny, b) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,c) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga,d) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,e) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,h) wykonywanie dodatkowych usług pedagogicznych na rzecz dziecka i jego rodziny,i) edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.Ilość godzin: 390 godz.Uwaga: Zamawiający zastrzega, że podane ilości godzin są ilościami szacunkowymi/przewidywanymi. Ostateczna wartość wynagrodzenia Wykonawcy wynikać będzie z faktycznie zrealizowanych ilości godzin z dzieckiem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85000000-9, 80340000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Wsparcie psychologiczne dziecka i jego rodziny – zajęcia z psychologiem |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Do zadań Wykonawcy należeć będzie:a) po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny,b) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,c) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla psychologa,d) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywności uczestnictwo w życiu społecznym,e) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,h) wykonywanie dodatkowych usług psychologicznych na rzecz dziecka i jego rodziny,i) edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.Ilość godzin: 114 godz.Uwaga: Zamawiający zastrzega, że podane ilości godzin są ilościami szacunkowymi/przewidywanymi. Ostateczna wartość wynagrodzenia Wykonawcy wynikać będzie z faktycznie zrealizowanych ilości godzin z dzieckiem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85000000-9, 85121270-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Symulacja wszechstronnego rozwoju – zajęcia z terapeutą integracji sensorycznej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Do zadań Wykonawcy należeć będzie:a) po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny, b) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,c) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga/terapeuty SI,d) prowadzenie terapii Integracji Sensorycznej,e) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,f) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,g) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,h) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,i) wykonywanie dodatkowych usług pedagogicznych na rzecz dziecka i jego rodziny,j) edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.Ilość godzin: 195 godz.Uwaga: Zamawiający zastrzega, że podane ilości godzin są ilościami szacunkowymi/przewidywanymi. Ostateczna wartość wynagrodzenia Wykonawcy wynikać będzie z faktycznie zrealizowanych ilości godzin z dzieckiem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85000000-9, 80340000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Symulacja wszechstronnego rozwoju – zajęcia z terapeutą integracji sensorycznej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Do zadań Wykonawcy należeć będzie:a) po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny, b) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,c) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga/terapeuty SI,d) prowadzenie terapii Integracji Sensorycznej,e) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,f) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,g) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,h) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,i) wykonywanie dodatkowych usług pedagogicznych na rzecz dziecka i jego rodziny,j) edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.Ilość godzin: 390 godz.Uwaga: Zamawiający zastrzega, że podane ilości godzin są ilościami szacunkowymi/przewidywanymi. Ostateczna wartość wynagrodzenia Wykonawcy wynikać będzie z faktycznie zrealizowanych ilości godzin z dzieckiem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85000000-9, 80340000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: