Organizacja wczesnego wspomagania rozwoju dziecka poprzez zajęcia dodatkowe z fizjoterapeutami,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Organizacja wczesnego wspomagania rozwoju dziecka poprzez zajęcia dodatkowe z fizjoterapeutami, rehabilitantami, psychologami, logopedami, neurologopedami, terapeutami integracji sensorycznej oraz pedagogami w Zespole Szkół Specjalnych nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBielsko-Biała
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-09-04
  • ZamawiającyPowiat Bielski
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-31
  • Numer ogłoszenia579549-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 579549-N-2020 z dnia 2020-08-31 r.

Powiat Bielski: Organizacja wczesnego wspomagania rozwoju dziecka poprzez zajęcia dodatkowe z fizjoterapeutami, rehabilitantami, psychologami, logopedami, neurologopedami, terapeutami integracji sensorycznej oraz pedagogami w Zespole Szkół Specjalnych nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Bielski, krajowy numer identyfikacyjny 72181706000000, ul. ul. Piastowska  40 , 43-300  Bielsko-Biała, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 33 8136-900, e-mail jacek.kulinski@powiat.bielsko.pl, faks 33 8136-897.
Adres strony internetowej (URL): www.powiat.bielsko.pl
Adres profilu nabywcy: https://bip.powiat.bielsko.pl/5384
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://bip.powiat.bielsko.pl/5536/okres/2020

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bip.powiat.bielsko.pl/5536/okres/2020

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Starostwo Powiatowe w Bielsku-Białej, ul. Piastowska 40, Kancelaria ogólna, bud. A

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja wczesnego wspomagania rozwoju dziecka poprzez zajęcia dodatkowe z fizjoterapeutami, rehabilitantami, psychologami, logopedami, neurologopedami, terapeutami integracji sensorycznej oraz pedagogami w Zespole Szkół Specjalnych nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach
Numer referencyjny: BZ.272.6.2020.HM
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
nie dotyczy
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
bez ograniczenia


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Postępowanie prowadzone jest na podstawie Regulaminu przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówień publicznych na usługi społeczne i inne szczególne usługi w Starostwie Powiatowym w Bielsku- Białej o wartości od 30 000 euro do 750 000 euro, stanowiącego Załącznik do Zarządzenia Starosty nr 34/2018 z dnia 10 sierpnia 2018 roku, dostępnego na stronie Zamawiającego: www.bip.powiat.bielsko.pl, w związku z art. 138o ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.2. Opis przedmiotu zamówienia oraz określenie wielkości lub zakresu zamówienia:1) Przedmiotem zamówienia jest organizacja wczesnego wspomagania rozwoju dziecka poprzez zajęcia dodatkowe z fizjoterapeutami, rehabilitantami, psychologami, logopedami, neurologopedami, terapeutami integracji sensorycznej oraz pedagogami w Zespole Szkół Specjalnych nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach, w związku z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do Uchwały nr 160 Rady Ministrów z dnia 20 grudnia 2016 r. w zakresie zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno – rehabilitacyjno - opiekuńczego na obszarze powiatu, określonego w art. 90v ust.4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych.2) Łączna liczba godzin zajęć przewidziana dla wszystkich specjalistów w roku szkolnym 2020/2021 wynosi 3749.3) Przez godzinę zajęć należy rozumieć 60 minut (60 minut pracy z dzieckiem).4) Wszystkie zajęcia odbywać się będą w budynku Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach, ul. Nad Białką 1e, lub w innym miejscu wskazanym przez Dyrekcję Zespół Szkół Specjalnych Nr 4.5) Zamawiający zapewnia zaplecze lokalowe wraz z dostępem do niezbędnego sprzętu w celu przeprowadzenia zajęć. Realizacja zajęć powinna odbywać się w oparciu o nowoczesne metody i techniki dydaktyczno-pedagogiczne. Wykonawcy będą prowadzić zajęcia zgodnie z harmonogramem oraz programem zaakceptowanym uprzednio przez Dyrekcję Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach.6) Zamówienie podzielone jest na 14 części.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. Jeżeli Wykonawca będzie składał oferty na więcej niż jedną część zamówienia winien złożyć kompletne oferty zgodnie z pkt. 13 ogłoszenia o zamówieniu w osobnych kopertach dla poszczególnych części.

II.5) Główny kod CPV: 80500000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
85142100-7
80340000-9
85121270-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-06-25

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące: - zdolności technicznej lub zawodowej. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest:wykazać, że skieruje do realizacji zamówienia publicznego osoby odpowiedzialne za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.Minimalne wymagania dotyczące kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia osób skierowanych do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości: 1) dla części 1 w wykazie należy wskazać co najmniej 1 osobę, w celu realizacji zamówienia posiadającą łącznie:a) wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii lub wykształcenie wyższe magisterskie na dowolnym kierunku i studia podyplomowe z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii; b) kwalifikacyjne pedagogiczne,c) minimum roczne doświadczenie w pracy z małym dzieckiem z niepełnosprawnością ruchową,d) co najmniej 100 h doświadczenia w prowadzeniu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii. 2) dla części 2 w wykazie należy wskazać co najmniej 1 osobę, w celu realizacji zamówienia posiadającą łącznie:a) wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii lub wykształcenie wyższe magisterskie na dowolnym kierunku i studia podyplomowe z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii; b) minimum roczne doświadczenie w pracy z małym dzieckiem z niepełnosprawnością ruchową,c) co najmniej 100 h doświadczenia w prowadzeniu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii. 3) dla części 3 w wykazie należy wskazać co najmniej 1 osobę, w celu realizacji zamówienia posiadającą łącznie:a) wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii lub wykształcenie wyższe magisterskie na dowolnym kierunku i studia podyplomowe z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii; b) minimum roczne doświadczenie w pracy z małym dzieckiem z niepełnosprawnością ruchową,c) co najmniej 100 h doświadczenia w prowadzeniu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii. 4) dla części 4 w wykazie należy wskazać co najmniej 1 osobę, w celu realizacji zamówienia posiadającą łącznie:a) wykształcenie wyższe magisterskie na dowolnym kierunku z przygotowaniem pedagogicznym i studia podyplomowe z zakresu integracji sensorycznej lub kurs I i II stopnia z integracji sensorycznej, b) ukończone szkolenie z neurorozwojowej oceny oraz terapii dziecka w zakresie odruchów; c) ukończony kurs Terapia ręki,d) co najmniej 12-miesięczne doświadczenie w pracy z małym dzieckiem z niepełnosprawnością wzroku lub niepełnosprawnością słuchu lub niepełnosprawnością intelektualną lub niepełnosprawnością ruchową lub autyzmem lub zespołem Aspergera, 5) dla części 5 w wykazie należy wskazać co najmniej 1 osobę, w celu realizacji zamówienia posiadającą łącznie:a) wykształcenie wyższe magisterskie na dowolnym kierunku z przygotowaniem pedagogicznym i studia podyplomowe z zakresu integracji sensorycznej lub kurs I i II stopnia z integracji sensorycznej,b) co najmniej 12-miesięczne doświadczenie w pracy z małym dzieckiem z niepełnosprawnością wzroku lub niepełnosprawnością słuchu lub niepełnosprawnością intelektualną lub niepełnosprawnością ruchową lub autyzmem lub zespołem Aspergera, 6) dla części 6 w wykazie należy wskazać co najmniej 1 osobę, w celu realizacji zamówienia posiadającą łącznie:a) wykształcenie - wyższe magisterskie zakresu pedagogiki elementarnej z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, b) ukończone szkolenie: Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne: I Stopień,c) ukończone szkolenie cz. I i II: „Niezgrane dziecko - elementy integracji sensorycznej w pracy nauczyciela”. 7) dla części 7 w wykazie należy wskazać co najmniej 1 osobę, w celu realizacji zamówienia posiadającą łącznie:a) wykształcenie - wyższe magisterskie z zakresu pedagogiki specjalnej w specjalności oligofrenopedagogika,b) kwalifikacje pedagogiczne,c) studia podyplomowe/kurs kwalifikacyjny z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka lub pracy z małym dzieckiem o zaburzonym rozwoju psychoruchowym,d) szkolenie: I i II stopień z alternatywnych sposobów porozumiewania się dzieci niepełnosprawnych,e) szkolenie: I, II i III stopień Programu Rozwoju Komunikacji PRKM MAKATON, 8) dla części 8 w wykazie należy wskazać co najmniej 1 osobę, w celu realizacji zamówienia posiadającą łącznie:a) wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu logopedii z przygotowaniem pedagogicznym lub wykształcenie wyższe magisterskie na dowolnym kierunku z przygotowaniem pedagogicznym i studia podyplomowe z zakresu logopedii, b) studia podyplomowe z zakresu neurologopedii, c) co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy z małym dzieckiem z niepełnosprawnością wzroku lub niepełnosprawnością słuchu lub niepełnosprawnością intelektualną lub niepełnosprawnością ruchową lub autyzmem lub zespołem Aspergera,d) co najmniej 100 h doświadczenia w prowadzeniu zajęć logopedycznych w zakresie przedmiotowych zajęć. 9) dla części 9 w wykazie należy wskazać co najmniej 1 osobę, w celu realizacji zamówienia posiadającą łącznie:a) wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu logopedii z przygotowaniem pedagogicznym lub studia wyższe magisterskie na dowolnym kierunku z przygotowaniem pedagogicznym i studia podyplomowe z zakresu logopedii, 10) dla części 10 w wykazie należy wskazać co najmniej 1 osobę, w celu realizacji zamówienia posiadającą łącznie:a) wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu logopedii z przygotowaniem pedagogicznym lub studia wyższe magisterskie na dowolnym kierunku z przygotowaniem pedagogicznym i studia podyplomowe z zakresu logopedii, 11) dla części 11 w wykazie należy wskazać co najmniej 1 osobę, w celu realizacji zamówienia posiadającą łącznie:a) wykształcenie - wyższe magisterskie z pedagogiki specjalnej w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z przygotowaniem pedagogicznym,b) studia wyższe lub studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z zakresu tyflopedagogiki, c) studia wyższe lub studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z zakresu oligofrenopedagogiki, d) ukończone szkolenia KORP, KOZE, KOGS, e) co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy z małym dzieckiem z niepełnosprawnością wzroku lub niepełnosprawnością słuchu lub niepełnosprawnością intelektualną lub niepełnosprawnością ruchową lub autyzmem lub zespołem Aspergera. 12) dla części 12 w wykazie należy wskazać co najmniej 1 osobę, w celu realizacji zamówienia posiadającą łącznie:a) wykształcenie - jednolite studia magisterskie z zakresu psychologii,b) kwalifikacje pedagogiczne,c) minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu zajęć z małym dzieckiem z niepełnosprawnością intelektualną lub ruchową lub wzrokową lub słuchową lub autyzmem lub Zespołem Aspergera i jego rodziną w zakresie przedmiotowych zajęć.13) dla części 13 w wykazie należy wskazać co najmniej 1 osobę, w celu realizacji zamówienia posiadającą łącznie:a) wykształcenie wyższe magisterskie na dowolnym kierunku z przygotowaniem pedagogicznym i studia podyplomowe z zakresu integracji sensorycznej lub kurs I i II stopnia z integracji sensorycznej.14) dla części 14 w wykazie należy wskazać co najmniej 1 osobę, w celu realizacji zamówienia posiadającą łącznie:a) wykształcenie wyższe magisterskie na dowolnym kierunku z przygotowaniem pedagogicznym i studia podyplomowe z zakresu integracji sensorycznej lub kurs I i II stopnia z integracji sensorycznej,b) co najmniej 12-miesięczne doświadczenie w pracy z małym dzieckiem z niepełnosprawnością wzroku lub niepełnosprawnością słuchu lub niepełnosprawnością intelektualną lub niepełnosprawnością ruchową lub autyzmem lub zespołem Aspergera.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie sprawdzenia przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów wg formuły „spełnia - nie spełnia".
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - Załącznik nr 4 do ogłoszenia o zamówieniu.Minimalne wymagania dotyczące osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości:1) dla części 1 w wykazie należy wskazać co najmniej 1 osobę, w celu realizacji zamówienia posiadającą łącznie:a) wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii lub wykształcenie wyższe magisterskie na dowolnym kierunku i studia podyplomowe z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii; b) kwalifikacyjne pedagogiczne,c) minimum roczne doświadczenie w pracy z małym dzieckiem z niepełnosprawnością ruchową,d) co najmniej 100 h doświadczenia w prowadzeniu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii. 2) dla części 2 w wykazie należy wskazać co najmniej 1 osobę, w celu realizacji zamówienia posiadającą łącznie:a) wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii lub wykształcenie wyższe magisterskie na dowolnym kierunku i studia podyplomowe z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii; b) minimum roczne doświadczenie w pracy z małym dzieckiem z niepełnosprawnością ruchową,c) co najmniej 100 h doświadczenia w prowadzeniu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii. 3) dla części 3 w wykazie należy wskazać co najmniej 1 osobę, w celu realizacji zamówienia posiadającą łącznie:a) wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii lub wykształcenie wyższe magisterskie na dowolnym kierunku i studia podyplomowe z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii; b) minimum roczne doświadczenie w pracy z małym dzieckiem z niepełnosprawnością ruchową,c) co najmniej 100 h doświadczenia w prowadzeniu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii. 4) dla części 4 w wykazie należy wskazać co najmniej 1 osobę, w celu realizacji zamówienia posiadającą łącznie:a) wykształcenie wyższe magisterskie na dowolnym kierunku z przygotowaniem pedagogicznym i studia podyplomowe z zakresu integracji sensorycznej lub kurs I i II stopnia z integracji sensorycznej, b) ukończone szkolenie z neurorozwojowej oceny oraz terapii dziecka w zakresie odruchów; c) ukończony kurs Terapia ręki,d) co najmniej 12-miesięczne doświadczenie w pracy z małym dzieckiem z niepełnosprawnością wzroku lub niepełnosprawnością słuchu lub niepełnosprawnością intelektualną lub niepełnosprawnością ruchową lub autyzmem lub zespołem Aspergera, 5) dla części 5 w wykazie należy wskazać co najmniej 1 osobę, w celu realizacji zamówienia posiadającą łącznie:a) wykształcenie wyższe magisterskie na dowolnym kierunku z przygotowaniem pedagogicznym i studia podyplomowe z zakresu integracji sensorycznej lub kurs I i II stopnia z integracji sensorycznej,b) co najmniej 12-miesięczne doświadczenie w pracy z małym dzieckiem z niepełnosprawnością wzroku lub niepełnosprawnością słuchu lub niepełnosprawnością intelektualną lub niepełnosprawnością ruchową lub autyzmem lub zespołem Aspergera, 6) dla części 6 w wykazie należy wskazać co najmniej 1 osobę, w celu realizacji zamówienia posiadającą łącznie:a) wykształcenie - wyższe magisterskie zakresu pedagogiki elementarnej z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, b) ukończone szkolenie: Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne: I Stopień,c) ukończone szkolenie cz. I i II: „Niezgrane dziecko - elementy integracji sensorycznej w pracy nauczyciela”. 7) dla części 7 w wykazie należy wskazać co najmniej 1 osobę, w celu realizacji zamówienia posiadającą łącznie:a) wykształcenie - wyższe magisterskie z zakresu pedagogiki specjalnej w specjalności oligofrenopedagogika,b) kwalifikacje pedagogiczne,c) studia podyplomowe/kurs kwalifikacyjny z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka lub pracy z małym dzieckiem o zaburzonym rozwoju psychoruchowym,d) szkolenie: I i II stopień z alternatywnych sposobów porozumiewania się dzieci niepełnosprawnych,e) szkolenie: I, II i III stopień Programu Rozwoju Komunikacji PRKM MAKATON, 8) dla części 8 w wykazie należy wskazać co najmniej 1 osobę, w celu realizacji zamówienia posiadającą łącznie:a) wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu logopedii z przygotowaniem pedagogicznym lub wykształcenie wyższe magisterskie na dowolnym kierunku z przygotowaniem pedagogicznym i studia podyplomowe z zakresu logopedii, b) studia podyplomowe z zakresu neurologopedii, c) co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy z małym dzieckiem z niepełnosprawnością wzroku lub niepełnosprawnością słuchu lub niepełnosprawnością intelektualną lub niepełnosprawnością ruchową lub autyzmem lub zespołem Aspergera,d) co najmniej 100 h doświadczenia w prowadzeniu zajęć logopedycznych w zakresie przedmiotowych zajęć. 9) dla części 9 w wykazie należy wskazać co najmniej 1 osobę, w celu realizacji zamówienia posiadającą łącznie:a) wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu logopedii z przygotowaniem pedagogicznym lub studia wyższe magisterskie na dowolnym kierunku z przygotowaniem pedagogicznym i studia podyplomowe z zakresu logopedii, 10) dla części 10 w wykazie należy wskazać co najmniej 1 osobę, w celu realizacji zamówienia posiadającą łącznie:a) wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu logopedii z przygotowaniem pedagogicznym lub studia wyższe magisterskie na dowolnym kierunku z przygotowaniem pedagogicznym i studia podyplomowe z zakresu logopedii, 11) dla części 11 w wykazie należy wskazać co najmniej 1 osobę, w celu realizacji zamówienia posiadającą łącznie:a) wykształcenie - wyższe magisterskie z pedagogiki specjalnej w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z przygotowaniem pedagogicznym,b) studia wyższe lub studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z zakresu tyflopedagogiki, c) studia wyższe lub studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z zakresu oligofrenopedagogiki, d) ukończone szkolenia KORP, KOZE, KOGS, e) co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy z małym dzieckiem z niepełnosprawnością wzroku lub niepełnosprawnością słuchu lub niepełnosprawnością intelektualną lub niepełnosprawnością ruchową lub autyzmem lub zespołem Aspergera. 12) dla części 12 w wykazie należy wskazać co najmniej 1 osobę, w celu realizacji zamówienia posiadającą łącznie:a) wykształcenie - jednolite studia magisterskie z zakresu psychologii,b) kwalifikacje pedagogiczne,c) minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu zajęć z małym dzieckiem z niepełnosprawnością intelektualną lub ruchową lub wzrokową lub słuchową lub autyzmem lub Zespołem Aspergera i jego rodziną w zakresie przedmiotowych zajęć. 13) dla części 13 w wykazie należy wskazać co najmniej 1 osobę, w celu realizacji zamówienia posiadającą łącznie:a) wykształcenie wyższe magisterskie na dowolnym kierunku z przygotowaniem pedagogicznym i studia podyplomowe z zakresu integracji sensorycznej lub kurs I i II stopnia z integracji sensorycznej,14) dla części 14 w wykazie należy wskazać co najmniej 1 osobę, w celu realizacji zamówienia posiadającą łącznie:a) wykształcenie wyższe magisterskie na dowolnym kierunku z przygotowaniem pedagogicznym i studia podyplomowe z zakresu integracji sensorycznej lub kurs I i II stopnia z integracji sensorycznej,b) co najmniej 12-miesięczne doświadczenie w pracy z małym dzieckiem z niepełnosprawnością wzroku lub niepełnosprawnością słuchu lub niepełnosprawnością intelektualną lub niepełnosprawnością ruchową lub autyzmem lub zespołem Aspergera
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Zawartość oferty przetargowej:1) formularz ofertowy – odpowiednio Załącznik nr 1a-1m do ogłoszenia o zamówieniu; 2) oświadczenie wykonawcy potwierdzające że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 do ogłoszenia o zamówieniu;3) oświadczenie wykonawcy potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu – Załącznik nr 3 do ogłoszenia o zamówieniu;4) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego - Załącznik nr 4 do ogłoszenia o zamówieniu;5) Pełnomocnictwo do podpisania oferty – w przypadku, kiedy podpisanie oferty wymaga udzielenia pełnomocnictwa.W przypadku złożenia w danej części postępowania co najmniej 2 ofert Wykonawca w terminie 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej www.bip.powiat.bielsko.pl, informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 5 do ogłoszenia, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.2. Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedłoży Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.3. W przypadku konieczności zmiany osoby wskazanej w §2 ust. 7 umowy z powodu zdarzeń losowych lub nieobecności spowodowanej np. chorobą, Zamawiający dopuszcza jej zmianę z zastrzeżeniem, że osoba wskazana na jej miejsce będzie się legitymować co najmniej kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami i doświadczeniem określonymi w ogłoszeniu o zamówieniu. 4. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w sposobie świadczenia usługi, w szczególności związanej z epidemią COVID-19 (np. wytyczne, zalecenia dot. realizacji zajęć w formie zdalnej), Wykonawca zostanie o tym niezwłocznie poinformowany pisemnie. Zmiany te nie wymagają dokonania zmiany umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-04, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Bielski – Starostwo Powiatowe w Bielsku-Białej, z siedzibą w Bielsku-Białej przy ul. Piastowskiej 40;2) kontakt do Inspektora Ochrony Danych: iod@powiat.bielsko.pl;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na usługę społeczną pn. „Organizacja wczesnego wspomagania rozwoju dziecka poprzez zajęcia dodatkowe z fizjoterapeutami, rehabilitantami, psychologami, logopedami, neurologopedami, terapeutami integracji sensorycznej oraz pedagogami w Zespole Szkół Specjalnych nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach”, nr sprawy BZ.272.6.2020.HM;4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; W przypadku gdy wykonywanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.*Wyjaśnienie: skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianę wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Usprawnianie ruchowe – zajęcia z rehabilitantem/fizjoterapeutą
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Do zadań Wykonawcy należeć będzie:a) po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny, b) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,c) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla fizjoterapeuty/rehabilitanta,d) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,e) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,h) wykonywanie dodatkowych usług fizjoterapeutycznych/rehabilitacyjnych na rzecz dziecka i jego rodziny,i) edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.Ilość godzin: 244godz.Uwaga: Zamawiający zastrzega, że podane ilości godzin są ilościami szacunkowymi/przewidywanymi. Ostateczna wartość wynagrodzenia Wykonawcy wynikać będzie z faktycznie zrealizowanych ilości godzin z dzieckiem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85000000-9, 85142100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Usprawnianie ruchowe – zajęcia z rehabilitantem/fizjoterapeutą
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Do zadań Wykonawcy należeć będzie:a) po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny, b) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,c) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla fizjoterapeuty/ rehabilitanta,d) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,e) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,h) wykonywanie dodatkowych usług fizjoterapeutycznych/rehabilitacyjnych na rzecz dziecka i jego rodziny,i) edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.Ilość godzin: 312 godz.Uwaga: Zamawiający zastrzega, że podane ilości godzin są ilościami szacunkowymi/przewidywanymi. Ostateczna wartość wynagrodzenia Wykonawcy wynikać będzie z faktycznie zrealizowanych ilości godzin z dzieckiem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85000000-9, 85142100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Usprawnianie ruchowe – zajęcia z rehabilitantem/fizjoterapeutą
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Do zadań Wykonawcy należeć będzie:a) po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny, b) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,c) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla fizjoterapeuty/ rehabilitanta,d) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,e) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,h) wykonywanie dodatkowych usług fizjoterapeutycznych/rehabilitacyjnych na rzecz dziecka i jego rodziny,i) edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.Ilość godzin: 380 godz.Uwaga: Zamawiający zastrzega, że podane ilości godzin są ilościami szacunkowymi/przewidywanymi. Ostateczna wartość wynagrodzenia Wykonawcy wynikać będzie z faktycznie zrealizowanych ilości godzin z dzieckiem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85000000-9, 85142100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Symulacja wszechstronnego rozwoju – zajęcia z terapeutą integracji sensorycznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Do zadań Wykonawcy należeć będzie:a) po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny, b) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,c) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga/terapeuty SI,d) prowadzenie terapii Integracji Sensorycznej,e) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,f) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,g) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,h) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,i) wykonywanie dodatkowych usług pedagogicznych na rzecz dziecka i jego rodziny,j) edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.Ilość godzin: 404 godz.Uwaga: Zamawiający zastrzega, że podane ilości godzin są ilościami szacunkowymi/przewidywanymi. Ostateczna wartość wynagrodzenia Wykonawcy wynikać będzie z faktycznie zrealizowanych ilości godzin z dzieckiem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85000000-9, 80340000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Terapia sensoryczna – zajęcia z terapeutą integracji sensorycznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Do zadań Wykonawcy należeć będzie:a) po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny, b) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,c) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla terapeuty SI,d) prowadzenie terapii Integracji Sensorycznej,e) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,f) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,g) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,h) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,i) wykonywanie dodatkowych usług pedagogicznych na rzecz dziecka i jego rodziny,j) edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.Ilość godzin: 234 godz.Uwaga: Zamawiający zastrzega, że podane ilości godzin są ilościami szacunkowymi/przewidywanymi. Ostateczna wartość wynagrodzenia Wykonawcy wynikać będzie z faktycznie zrealizowanych ilości godzin z dzieckiem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85000000-9, 80340000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Stymulowanie wszechstronnego rozwoju - zajęcia indywidualne z pedagogiem wwr
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Do zadań Wykonawcy należeć będzie:a) po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny, b) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,c) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga,d) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,e) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,h) wykonywanie dodatkowych usług pedagogicznych na rzecz dziecka i jego rodziny,i) edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.Ilość godzin: 114 godz.Uwaga: Zamawiający zastrzega, że podane ilości godzin są ilościami szacunkowymi/przewidywanymi. Ostateczna wartość wynagrodzenia Wykonawcy wynikać będzie z faktycznie zrealizowanych ilości godzin z dzieckiem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85000000-9, 80340000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Stymulowanie wczesnego rozwoju - zajęcia indywidualne z pedagogiem specjalnym
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Do zadań Wykonawcy należeć będzie:a) po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny, b) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,c) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga,d) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,e) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,h) wykonywanie dodatkowych usług pedagogicznych na rzecz dziecka i jego rodziny,i) edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.Ilość godzin: 114 godz.Uwaga: Zamawiający zastrzega, że podane ilości godzin są ilościami szacunkowymi/przewidywanymi. Ostateczna wartość wynagrodzenia Wykonawcy wynikać będzie z faktycznie zrealizowanych ilości godzin z dzieckiem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85000000-9, 80340000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Rozwijanie kompetencji komunikacyjnych - zajęcia indywidualne z logopedą/ neurologopedą
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Do zadań Wykonawcy należeć będzie:a) po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny, b) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,c) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy,d) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,e) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,h) wykonywanie dodatkowych usług logopedycznych/neurologopedycznych na rzecz dziecka i jego rodziny,i) edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.Ilość godzin: 468 godz.Uwaga: Zamawiający zastrzega, że podane ilości godzin są ilościami szacunkowymi/przewidywanymi. Ostateczna wartość wynagrodzenia Wykonawcy wynikać będzie z faktycznie zrealizowanych ilości godzin z dzieckiem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85000000-9, 80340000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Rozwijanie kompetencji komunikacyjnych - zajęcia indywidualne z logopedą
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Do zadań Wykonawcy należeć będzie:a) po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny, b) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,c) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy,d) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,e) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,h) wykonywanie dodatkowych usług logopedycznych/neurologopedycznych na rzecz dziecka i jego rodziny,i) edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.Ilość godzin: 195 godz.Uwaga: Zamawiający zastrzega, że podane ilości godzin są ilościami szacunkowymi/przewidywanymi. Ostateczna wartość wynagrodzenia Wykonawcy wynikać będzie z faktycznie zrealizowanych ilości godzin z dzieckiem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85000000-9, 80340000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Rozwijanie kompetencji komunikacyjnych - zajęcia indywidualne z logopedą
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Do zadań Wykonawcy należeć będzie:a) po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny, b) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,c) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy,d) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,e) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,h) wykonywanie dodatkowych usług logopedycznych/neurologopedycznych na rzecz dziecka i jego rodziny,i) edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.Ilość godzin: 195 godz.Uwaga: Zamawiający zastrzega, że podane ilości godzin są ilościami szacunkowymi/przewidywanymi. Ostateczna wartość wynagrodzenia Wykonawcy wynikać będzie z faktycznie zrealizowanych ilości godzin z dzieckiem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85000000-9, 80340000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Stymulowanie wszechstronnego rozwoju - zajęcia indywidualne z pedagogiem specjalnym
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Do zadań Wykonawcy należeć będzie:a) po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny, b) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,c) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga,d) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,e) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,h) wykonywanie dodatkowych usług pedagogicznych na rzecz dziecka i jego rodziny,i) edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.Ilość godzin: 390 godz.Uwaga: Zamawiający zastrzega, że podane ilości godzin są ilościami szacunkowymi/przewidywanymi. Ostateczna wartość wynagrodzenia Wykonawcy wynikać będzie z faktycznie zrealizowanych ilości godzin z dzieckiem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85000000-9, 80340000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Wsparcie psychologiczne dziecka i jego rodziny – zajęcia z psychologiem
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Do zadań Wykonawcy należeć będzie:a) po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny,b) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,c) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla psychologa,d) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywności uczestnictwo w życiu społecznym,e) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,h) wykonywanie dodatkowych usług psychologicznych na rzecz dziecka i jego rodziny,i) edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.Ilość godzin: 114 godz.Uwaga: Zamawiający zastrzega, że podane ilości godzin są ilościami szacunkowymi/przewidywanymi. Ostateczna wartość wynagrodzenia Wykonawcy wynikać będzie z faktycznie zrealizowanych ilości godzin z dzieckiem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85000000-9, 85121270-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Symulacja wszechstronnego rozwoju – zajęcia z terapeutą integracji sensorycznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Do zadań Wykonawcy należeć będzie:a) po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny, b) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,c) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga/terapeuty SI,d) prowadzenie terapii Integracji Sensorycznej,e) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,f) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,g) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,h) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,i) wykonywanie dodatkowych usług pedagogicznych na rzecz dziecka i jego rodziny,j) edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.Ilość godzin: 195 godz.Uwaga: Zamawiający zastrzega, że podane ilości godzin są ilościami szacunkowymi/przewidywanymi. Ostateczna wartość wynagrodzenia Wykonawcy wynikać będzie z faktycznie zrealizowanych ilości godzin z dzieckiem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85000000-9, 80340000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: Symulacja wszechstronnego rozwoju – zajęcia z terapeutą integracji sensorycznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Do zadań Wykonawcy należeć będzie:a) po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny, b) nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,c) opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga/terapeuty SI,d) prowadzenie terapii Integracji Sensorycznej,e) ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,f) analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,g) wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,h) planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,i) wykonywanie dodatkowych usług pedagogicznych na rzecz dziecka i jego rodziny,j) edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.Ilość godzin: 390 godz.Uwaga: Zamawiający zastrzega, że podane ilości godzin są ilościami szacunkowymi/przewidywanymi. Ostateczna wartość wynagrodzenia Wykonawcy wynikać będzie z faktycznie zrealizowanych ilości godzin z dzieckiem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85000000-9, 80340000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie kursu z zarządzania sieciami komputerowymi CISCO - Dąbrowa Górnicza
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie kursu z zarządzania sieciami komputerowymi CISCO. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.