„Organizacja szkolenia przygotowującego specjalistów z zakresu doradztwa zawodowego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Organizacja szkolenia przygotowującego specjalistów z zakresu doradztwa zawodowego do pracy z i na rzecz osób z niepełnosprawnościami w latach 2023 – 2025”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2023-10-24
  • ZamawiającyOśrodek Rozwoju Edukacji
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-16
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00445769
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Organizacja szkolenia przygotowującego specjalistów z zakresu doradztwa zawodowego do pracy z i na rzecz osób z niepełnosprawnościami w latach 2023 – 2025”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Rozwoju Edukacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 14214358300000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleje Ujazdowskie 28

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-478

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@ore.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ore.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Organizacja szkolenia przygotowującego specjalistów z zakresu doradztwa zawodowego do pracy z i na rzecz osób z niepełnosprawnościami w latach 2023 – 2025”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b561a324-6c12-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00445769

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00152402/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 : „Organizacja szkolenia przygotowującego specjalistów z zakresu doradztwa zawodowego do pracy z i na rzecz osób z niepełnosprawnościami w latach 2023 – 2025”.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/ore

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/ore

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Korzystanie z Systemu możliwe jest na 2 sposoby, pod warunkiem spełnienia następujących minimalnych wymagań technicznych:
j. Oprogramowanie zewnętrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego)
1. Mozilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i
późniejsze, Internet Explorer 11,
2. Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji
przeglądarek,
3. system operacyjny Windows 7 i późniejsze;
k. Oprogramowanie wbudowane w SmartPZP
1. zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre),
2. w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web,
3. oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.), dalej „RODO”, Ośrodek Rozwoju Edukacji w Warszawie
informuje, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Ośrodek Rozwoju Edukacji z siedzibą w Warszawie (00-478), Aleje
Ujazdowskie 28, e-mail: sekretariat@ore.edu.pl, tel. 22 345 37 00;
2. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych mogą się Państwo skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych
poprzez e-mail: iod@ore.edu.pl;
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z
obowiązującymi przepisami prawa;
4. Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o przepisy powszechnie obowiązującego prawa w tym Prawa Zamówień Publicznych i przepisów o dostępie
do informacji publicznej, podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, a także podmiotom świadczącym usługi na
rzecz administratora na podstawie zawartych z nim umów;
5. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a
jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy a po jego zakończeniu czas
wymagany przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa;
6. Podanie danych osobowych Państwa dotyczących jest dobrowolne ale niezbędne w celu wzięcia udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego;
7. Państwa dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym również profilowaniu;
8. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej;
9. W związku z przetwarzaniem państwa danych osobowych przysługuje Państwu prawo dostępu do swoich danych osobowych, a
także ich sprostowania, prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także wniesienia sprzeciwu wobec
przetwarzania, przy czym niektóre z praw przysługują jedynie w sytuacji, jeżeli dalsze przetwarzanie nie jest niezbędne do
wywiązania się przez Administratora z obowiązku prawnego i nie występują inne podstawy prawne przetwarzania. Ponadto
przysługuje Str. 22 / 22 Państwu prawo wniesienia skargi na realizowane przez Administratora przetwarzanie do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WA-ZUZP.2611.28.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja programu kompleksowego wsparcia rodzin „Za życiem” na lata 2022 - 2026 w działaniu 5.4. Tranzycja na rynek pracy poprzez kompleksową realizację usługi pn. „Organizacja szkolenia przygotowującego specjalistów z zakresu doradztwa zawodowego do pracy z i na rzecz osób z niepełnosprawnościami w latach 2023 – 2025”, składającej się z następujących zadań:
• Zadanie 1. – opracowanie graficzne, techniczne i funkcjonalne 3 godzinnego kursu (1h = 45 minut) elearningowego dla nauczycieli i specjalistów z zakresu doradztwa zawodowego oraz osadzenie go na platformie ZPE, opracowanie graficzne i skład materiałów szkoleniowych dla trenerów i uczestników szkoleń online, zaprojektowanie koncepcyjno-funkcjonalne i techniczne gry online.
• Zadanie 2. – wykonanie usługi polegającej na rekrutacji, organizacji
i przeprowadzeniu 1 szkolenia dla 24 trenerów w trybie stacjonarnym (dalej szkolenie „0”), oraz rekrutacji, informacji, organizacji i przeprowadzeniu szkolenia online dla 1000 nauczycieli i specjalistów z zakresu doradztwa zawodowego podzielonego na dwie części – teoretycznej, realizowanej jako kurs online na platformie ZPE zgodny ze standardami WCAG 2.1. (dalej kurs online), warsztatowej, jako zajęcia prowadzone online (dalej warsztaty online).
• Zadanie 3. – opracowanie, wykonanie i wydruk 1100 kompletów materiałów szkoleniowych (personalizowane: teczka, zestaw karteczek memo, notatnik formatu A6, bambusowy zestaw - długopis i ołówek automatyczny
w papierowym opakowaniu pamięci USB 8 GB, torba bawełniana) z logotypami MEiN, ORE, projektu Za życiem oraz zadania 5.4 Tranzycja na rynek pracy
i ich dystrybucja do miejsc wskazanych przez Zamawiającego (do 1000 osób indywidualnie i 100 szt do siedziby ORE).
• Zadanie 4. – realizacja i postprodukacja 3 filmów edukacyjnych oraz
jednej gry/aplikacji webowej zaprojektowanych zgodnie z Zadaniem (zadanie 1.) i zgodnych ze standardami WCAG 2.1. oraz osadzenie ich na platformie ZPE.
• Zadanie 5. – przygotowanie i skład poradnika metodycznego wraz
z załącznikami (scenariusze zajęć, karty pracy) oraz osadzenie go na platformie ZPE.
• Zadanie 6. - wydruk w postaci książkowej poradnika metodycznego wraz
z załącznikami (scenariusze zajęć, karty pracy) oraz wysłanie do indywidualnych odbiorców (1000 uczestników szkolenia oraz 100 szt do siedziby ORE).

Powyższe zadania zostały objęte zamówieniem podstawowym z tym zastrzeżeniem, że Zadania nr 2,3 i 6 mogą zostać dwukrotnie powtórzone w przyszłości w ramach prawa opcji na zasadach, terminach i warunkach określonych w SWZ.

Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (opis wszystkich zadań składających się na przedmiot zamówienia, w tym prawa opcji) znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

92111250-9 - Produkcja filmów informacyjnych

72416000-9 - Dostawcy usług aplikacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Prawo opcji nr 1 obejmuje Powtórzenie w całości następujących zadań:
• Zadanie 2 – wykonanie usługi polegającej na rekrutacji, organizacji
i przeprowadzeniu 1 szkolenia dla 24 trenerów w trybie stacjonarnym (dalej szkolenie „0”), oraz rekrutacji, informacji, organizacji i przeprowadzeniu szkolenia online dla 1000 nauczycieli i specjalistów z zakresu doradztwa zawodowego podzielonego na dwie części – teoretycznej, realizowanej jako kurs online na platformie ZPE zgodny ze standardami WCAG 2.1. (dalej kurs online), warsztatowej, jako zajęcia prowadzone online (dalej warsztaty online).
• Zadanie nr 3 - opracowanie, wykonanie i wydruk 1100 kompletów materiałów szkoleniowych (personalizowane: teczka, zestaw karteczek memo, notatnik formatu A6, bambusowy zestaw - długopis i ołówek automatyczny w papierowym opakowaniu pamięci USB 8 GB, torba bawełniana) z logotypami MEiN, ORE, projektu Za życiem oraz zadania 5.4 Tranzycja na rynek pracy i ich dystrybucja do miejsc wskazanych przez Zamawiającego (do 1000 osób indywidualnie i 100 szt do siedziby ORE).
• Zadanie nr 6 - wydruk w postaci książkowej poradnika metodycznego wraz z załącznikami (scenariusze zajęć, karty pracy) oraz wysłanie do indywidualnych odbiorców (1000 uczestników szkolenia oraz 100 szt do siedziby ORE).

Prawo opcji nr 2 obejmuje Powtórzenie w całości następujących zadań:
• Zadanie 2 – wykonanie usługi polegającej na rekrutacji, organizacji
i przeprowadzeniu 1 szkolenia dla 24 trenerów w trybie stacjonarnym (dalej szkolenie „0”), oraz rekrutacji, informacji, organizacji i przeprowadzeniu szkolenia online dla 1000 nauczycieli i specjalistów z zakresu doradztwa zawodowego podzielonego na dwie części – teoretycznej, realizowanej jako kurs online na platformie ZPE zgodny ze standardami WCAG 2.1. (dalej kurs online), warsztatowej, jako zajęcia prowadzone online (dalej warsztaty online).
• Zadanie nr 3 - opracowanie, wykonanie i wydruk 1100 kompletów materiałów szkoleniowych (personalizowane: teczka, zestaw karteczek memo, notatnik formatu A6, bambusowy zestaw - długopis i ołówek automatyczny w papierowym opakowaniu pamięci USB 8 GB, torba bawełniana) z logotypami MEiN, ORE, projektu Za życiem oraz zadania 5.4 Tranzycja na rynek pracy i ich dystrybucja do miejsc wskazanych przez Zamawiającego (do 1000 osób indywidualnie i 100 szt do siedziby ORE).
• Zadanie nr 6 - wydruk w postaci książkowej poradnika metodycznego wraz z załącznikami (scenariusze zajęć, karty pracy) oraz wysłanie do indywidualnych odbiorców (1000 uczestników szkolenia oraz 100 szt do siedziby ORE).

Prawo opcji nr 1 – zostanie wykonane w całości najpóźniej do dnia 06.09.2024 roku

Prawo opcji nr 2 - zostanie wykonane w całości najpóźniej do dnia 05.09.2025 roku


Oświadczenie o skorzystaniu z Prawa opcji nr 1 Zamawiający złoży najpóźniej do dnia 30.04. 2024 roku.

Oświadczenie o skorzystaniu z Prawa opcji nr 2 Zamawiający złoży najpóźniej do dnia 30.04. 2025 roku.

Za zgodą Wykonawcy oświadczenie o skorzystaniu z Prawa opcji nr 1 i nr 2 Zamawiający może złożyć w innych terminach niż wyżej określone.


Prawa opcji nr 1 i 2 są od siebie niezależne i rozłączne, a wykonanie jednego z nich nie warunkuje wykonania drugiego i odwrotnie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-08

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie i zagwarantowanie trenerów skierowanych do realizacji zamówienia z zakresu doradztwa zawodowego, pracy z uczniami ze SPE, prowadzenia zajęć/warsztatów/szkoleń online

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej;

Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę co najmniej 600 000,00 złotych (słownie: sześćset tysięcy złotych) wraz z dowodem zapłaty składek

spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:

5.1.


W zakresie warunku doświadczenia wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał:

a) co najmniej 5 kursów elearningowych uwzględniających WCAG 2.1 (Zamawiający nie wymaga aby wszystkie wykazane kursy były wykonane w ramach jednej umowy)
b) co najmniej 50 godzin szkoleń online dla minimum 800 słuchaczy (wykonane w ramach jednej usługi = jednej umowy)
c) ca najmniej 5 filmów edukacyjnych uwzględniających WCAG 2.1. (Zamawiający nie wymaga aby wszystkie wykazane filmy były wykonane w ramach jednej umowy)
d) co najmniej 5 poradników metodycznych oraz minimum 5 scenariuszy lekcji oraz kart pracy (Zamawiający nie wymaga aby wszystkie wykazane poradniki były wykonane w ramach jednej umowy)
e) co najmniej 5 gier online z uwzględnieniem WCAG 2.1. (Zamawiający nie wymaga aby wszystkie wykazane gry były wykonane w ramach jednej umowy)
f) co najmniej 3 projektów edukacyjnych polegających na wytworzeniu i zamieszczaniu materiałów edukacyjnych, tworzeniu szkoleń na Zintegrowaną Platformę Edukacyjną MEiN (lub platformę o podobnym zastosowaniu, funkcjonalności i przeznaczeniu), o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każdy projekt,

Każde wykazane zadanie/realizacja w wykazie usług (wg. Załącznika nr 4) z lit. a do f może jednocześnie potwierdzać spełnianie kilku z powyższych warunków.

5.2

Dysponują osobą zdolną do realizacji przedmiotu zamówienia - koordynatora projektu tj. 1 (jedną) osobą (koordynatorem) posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie w realizacji co najmniej 1 projektu szkoleniowego w ramach platformy ZPE lub platformy o podobnym przeznaczeniu o wartości nie mniejszej 500 000,00 zł brutto każdy projekt.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp

a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 9 do SWZ).

Wykonawca, który podlega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp będzie zobowiązany do złożenia w/w dokumentu również w odniesieniu do tych podmiotów, jak również każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.

3) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp

a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

Wykonawca, który podlega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp będzie zobowiązany do złożenia w/w dokumentu również w odniesieniu do tych podmiotów, jak również każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.


4) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie opisanym w art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności

5) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:

a) Wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączenie dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik 4 do SWZ


b) Wykaz osób (koordynatorów) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowani tymi osobami według wzoru określonego odpowiednio w Załączniku nr 8

c) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego wraz z dowodem opłacenia składki.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie przewiduje przedmiotowych środków dowodowych

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100)
1. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 97 ust. 7 Pzp, tj.
1.1. pieniądzu;
1.2. gwarancjach bankowych;
1.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
1.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółki cywilne):
1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum) ustanawiają pełnomocnika (Lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania oraz dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3) W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenia zamówienia wszelka korespondencja oraz rozliczenia będą dokonywane z pełnomocnikiem (Liderem).
4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (załącznik nr 6 do SWZ).
5) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z projektem umowy - Załącznik nr 7 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-24 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/ore

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-24 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-22

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam kursu fotograficznego - Pionki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam kursu fotograficznego. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI