Organizacja szkolenia grupowego w ramach projektu "Aktywizacja osób młodych pozostających...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Organizacja szkolenia grupowego w ramach projektu "Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w mieście Lublin" - "Operator wózków jezdniowych z uprawnieniami UDT".
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-05-20
  • ZamawiającyMiejski Urząd Pracy w Lublinie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-10
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00152034
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja szkolenia grupowego w ramach projektu "Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w mieście Lublin" - "Operator wózków jezdniowych z uprawnieniami UDT".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Urząd Pracy w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431213647

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niecała 14

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-080

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 814665200

1.5.8.) Numer faksu: 814665201

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@mup.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: muplublin.praca.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja szkolenia grupowego w ramach projektu "Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w mieście Lublin" - "Operator wózków jezdniowych z uprawnieniami UDT".

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56363927-b70b-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00152034

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020491/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.37 organizacja szkolenia grupowego w ramach projektu: Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w mieście Lublin(VI)" Operator wózków jezdniowych z uprawnieniami UDT

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w mieście Lublin (VI)” dla osób bezrobotnych i innych uprawnionych osób zarejestrowanych w Miejskim Urzędzie Pracy w Lublinie finansowanego w całości ze środków publicznych, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej I, Rynek pracy otwarty dla wszystkich,

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między
Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem miniPortalu
https://miniportal.uzp.gov.pl , ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
2. Wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pośrednictwem
dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji), drogą elektroniczną – e-mail: przetarg@mup.lublin.pl.
3. adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP i konto Wykonawcy na miniPortalu. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. 2.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Zasady składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłania
opisane zostały w Instrukcji użytkownika. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instrukcją i postępować wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia w szczególności składając ofertę akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w
Instrukcji użytkownika i SWZ. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa tylko
na platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W przypadku korzystania z urządzeń mobilnych oraz Mac lub Linux, dostęp do wszystkich funkcjonalności systemu miniPortal może być ograniczony. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:-specyfikacja połączenia formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,- format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,-oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o
czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,- integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie
generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru, czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest
zawarta informacja o dacie doręczenia.System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych: Microsoft Internet Explorer od wersji 9.0, Mozilla Firefox od wersji 15,
Google Chrome od wersji 20.3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 4. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów
elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.5. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP
i udostępnionego również na miniPortalu, zgodnie z Instrukcją użytkownika. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki
ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Miejski Urząd Pracy w Lublinie (zwany dalej MUP w Lublinie) reprezentowany przez Dyrektora MUP w Lublinie, pod adresem ul. Niecała 14, 20-080 Lublin.2. Z Inspektorem Ochrony Danych MUP w Lublinie
można skontaktować się pod numerem telefonu (81) 466 -52-72, e- mail: iod@mup.lublin.pl lub listownie na ww. adres siedziby Administratora.3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w następujących celach:a) Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) lub f) w celu przeprowadzenia niniejszego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;b) Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) w związku z realizacją obowiązków ustawowych wynikających z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;c) Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w celu zawarcia i realizacji umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą;d) Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku z realizacją obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, w szczególności wynikającym z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o
narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.4. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie
obowiązującego prawa lub innym podmiotom świadczącym usługi Administratorowi na podstawie podpisanych umów.5. Administrator nie będzie przekazywał danych osobowych do państw trzecich lub
do organizacji międzynarodowej.6. Pani/Pana dane przetwarzane w związku z celami wymienionymi w pkt 3 lit. a), b) i d) będą przechowywane przez okres prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz po jego zakończeniu zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną i Jednolitym
Rzeczowym Wykazem Akt MUP w Lublinie (dostęp: https://biuletyn.lublin.eu/mup/sposobyprzyjmowaniaizalatwianiaspraw/ instrukcja-kancelaryjna,1,1820,1.html) na podstawie ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o
narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. W przypadku przetwarzania Pani/Pana danych w związku z celami wymienionymi w pkt 3 lit. c) i d) będą one przechowywane przez okres trwania umowy, okres realizacji
umowy oraz wynikających z jej tytułu roszczeń oraz upływu okresu na
jaki została udzielona gwarancja (przysługuje rękojmia). 7. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych na podstawie art. 15 RODO oraz do ich sprostowania na podstawie art. 16 RODO. Na podstawie art. 18 RODO posiada Pani/Pan prawo
żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO z tym, że wystąpienie z takim żądaniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego. Ponadto posiada Pani/Pan prawo do sprzeciwu na podstawie art. 21 RODO, wobec przetwarzania danych osobowych, z wyłączeniem sytuacji gdy podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych.9. W związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO nie przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych osobowych oraz prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.
20 RODO.10. Administrator przetwarza podane dane osobowe w celu realizacji obowiązku ustawowego. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz odmowa ich podania skutkuje brakiem
możliwości przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia i realizacji umowy.11. Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MUP.PK.III.371.28.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Operator wózków jezdniowych z uprawnieniami UDT

Kod zawodu: 834401 /Kierowca operator wózków jezdniowych (widłowych)
Liczba godzin: 50 godzin zegarowych zajęć + egzamin przed Urzędem Dozoru Technicznego lub równoważnym podmiotem do tego uprawnionym.
Liczba osób: 10 osób (1 grupa x 10 osób)

4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na
podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
a) Kryterium „cena”: waga 60% (C)
b) Kryterium „doświadczenie kadry dydaktycznej”: waga 40% (D)
2. Punkty za kryterium „Cena” (C) zostaną obliczone według wzoru:
C = Cn / Co x 100 pkt x 60 %
gdzie: Cn - najniższa ofertowa cena brutto spośród ocenianych ważnych ofert Co - cena oferty
ocenianej Wykonawca może otrzymać w tym kryterium maksymalnie 60 punktów.
3. Wartość punktowa w kryterium „doświadczenie kadry dydaktycznej” (D)
W ramach kryterium Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie zawodowe trenera związane z
przedmiotem zamówienia (liczba szkoleń przeprowadzonych w okresie ostatnich 3 lat poprzedzających
złożenie ofert szkoleń w zakresie objętym wykonywanymi czynnościami w zamówieniu zgodnie z
planem nauczania) – maksymalnie 40 pkt w następujący sposób:
a) 1 szkolenie – 0 pkt
b) 2-4 szkolenia – 2 pkt
c) 5 - 7 szkoleń – 10 pkt
d) 8 - 9 szkoleń - 15 pkt
e) 10 i więcej - 40 pkt
W przypadku gdy Wykonawca w ramach osób prowadzących zajęcia wynikające z planu nauczania
wskaże w kadrze dydaktycznej osobę, która wykonuje zawód nauczyciela (w okresie ostatnich trzech
lat przed terminem otwarcia ofert, przedmiotów o tematyce podobnej pod względem zawartości
merytorycznej w zakresie tematyki zajęć, które będzie prowadziła dana osoba przy realizacji
przedmiotu zamówienia zgodnie z planem nauczania) osoba ta w ramach niniejszego kryterium uzyska
maksymalną liczbę punktów jaką może uzyskać 1 osoba w kadrze.
W przypadku gdy Wykonawca w ramach osób prowadzących zajęcia wynikające z planu nauczania
wskaże w kadrze dydaktycznej osobę, która wykonuje zawód nauczyciela (w okresie ostatnich trzech
lat przed terminem otwarcia ofert, przedmiotów o tematyce podobnej pod względem zawartości
merytorycznej w zakresie tematyki zajęć, które będzie prowadziła dana osoba przy realizacji
przedmiotu zamówienia zgodnie z planem nauczania) oraz która jednocześnie posiada doświadczenie
zawodowe trenera związane z przedmiotem zamówienia (szkolenia przeprowadzone w okresie
ostatnich 3 lat poprzedzających złożenie ofert, szkoleń w zakresie objętym wykonywanymi
czynnościami w zamówieniu zgodnie z planem nauczania) osoba ta w ramach niniejszego kryterium
uzyska maksymalną liczbę punktów jaką może uzyskać 1 osoba w kadrze.
Oferty zostaną przeliczone wg wzoru:
D = (Db / DL) / D max. tj. 40 x 100 x 40 %
Gdzie:
Db – Suma punktów uzyskanych przez ocenianą kadrę dydaktyczną oferty badanej
DL – Liczba osób kadry dydaktycznej w ocenianej ofercie
D max. – Najwyższa liczba punktów wynikająca z doświadczenia jaką może uzyskać 1 osoba
w kadrze
Punkty w ocenianej ofercie zostaną przyznane na podstawie wykazu osób, które zostaną skierowane
do wykonania zamówienia, zgodnie z wzorem zawartym w formularzu oferty.
W ramach informacji dotyczących osób, które zostaną skierowane do wykonania zamówienia
Wykonawca podaje dane dotyczące wszystkich osób wskazanych w ramach kadry podstawowej
i rezerwowej.
Wykonawca może otrzymać w tym kryterium maksymalnie 40 punktów.
4.Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów (P) stanowiących sumę
przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + D
P – łączna liczba przyznanych ofercie Wykonawcy w kryterium „cena” oraz kryterium „doświadczenie
kadry dydaktycznej”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie kadry dydaktycznej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące:

1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;

Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.

1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;

a) Wykonawca spełni niniejszy warunek, jeżeli: posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy
z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2022 poz. 690 z późn. zm.)


1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej

Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie

1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:

a) Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli: posiada doświadczenie w świadczeniu usług szkoleniowych tematycznie związanych z przedmiotem zamówienia, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwa szkolenia grupowe w zakresie tematycznym odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz załączy dokumenty na potwierdzenie, że usługi te zostały wykonane należycie.
Przez szkolenie grupowe należy rozumieć szkolenie, w którym uczestniczyło co najmniej 10 osób szkolonych w tym samym miejscu i w tym samym okresie, przeszkolonych
w ramach jednej umowy, realizowanej dla jednej instytucji/podmiotu.

b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował do realizacji zajęć edukacyjnych wynikających z planu nauczania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – dotyczy kadry podstawowej
i rezerwowej.
• Zamawiający wymaga, aby osoby w kadrze dydaktycznej realizującej zajęcia edukacyjne (kadra podstawowa i rezerwowa) posiadały: doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia
i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia.
Za posiadanie doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia Zamawiający uzna:
- przeprowadzenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przez osobę
w kadrze dydaktycznej (kadra podstawowa i rezerwowa), podobnego pod względem zawartości merytorycznej, zgodnej z przedmiotem zamówienia, minimum jednego szkolenia w zakresie tematyki zajęć, które będzie prowadziła dana osoba przy realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z planem nauczania
lub
- wykonywanie zawodu nauczyciela, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przedmiotów o tematyce podobnej pod względem zawartości merytorycznej, zgodnej
z przedmiotem zamówienia, w zakresie tematyki zajęć, które będzie prowadziła dana osoba przy realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z planem nauczania.
Za posiadane wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia Zamawiający uzna:
- posiadanie przez kadrę dydaktyczną realizującą zajęcia edukacyjne (kadra podstawowa i rezerwowa) wykształcenia lub kwalifikacji zawodowych (ukończone kursy) w kierunku pokrewnym związanym z tematyką szkolenia.
W przypadku osób, które będą prowadziły zajęcia praktyczne z obsługi wózków jezdniowych:
1) Zamawiający nie stawia warunku dotyczącego poziomu wykształcenia,
2) Wskazane osoby muszą posiadać doświadczenie polegające na przeprowadzeniu,
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jednego szkolenia z zakresu operatora wózków jezdniowych.
Ostateczna liczba osób wykonujących zamówienie musi być taka, aby zapewnić jego należytą i terminową realizację przedmiotu zamówienia.

c) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował do realizacji zajęć edukacyjnych w zakresie zajęć praktycznych co najmniej 2 (dwoma) wózkami jezdniowymi, w tym co najmniej jednym wózkiem podnośnikowym, posiadającymi aktualne zezwolenie wydane przez UDT.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu:

a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (Dz. U. z 2021r. poz. 275) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami, potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z załącznikiem nr 9 do niniejszej SWZ;

b) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa
w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – zgodnie z załącznikiem Nr 10 do niniejszej SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

a) dotyczących wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych – według załącznika nr 5 do niniejszej SWZ;


b) dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:
wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane,
oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy liczonych od dnia w którym upływa termin składania ofert – zgodnie
z załącznikiem Nr 6 do niniejszej SWZ;

W wykazie usług należy wskazać tylko te usługi, które potwierdzają spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale 6 pkt 6.1.4 SWZ

c) dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:
wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z załącznikiem Nr 7 do niniejszej SWZ;

d) dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:
wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do niniejszej SWZ .

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,
składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do
dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia – (w formie
elektronicznej,
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) - zgodnie
z załącznikiem nr 12 do niniejszej SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający,
że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych
podmiotów.
Dla swej skuteczności zobowiązanie musi zostać złożone przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu
trzeciego w powyższym zakresie. Zobowiązanie złożone przez osobę
nieuprawnioną nie dowodzi udostępnienia zasobu przez podmiot trzeci.
2. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów
udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniami, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ
także oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw
wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w
zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby – zgodnie z załącznikiem Nr 2 i 3 do
niniejszej SWZ.
3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach
określonych w art. 118 ustawy, przedstawia na wezwanie zamawiającego dokumenty
wymienione w pkt. 8.3.2 SWZ dotyczące tych podmiotów, potwierdzające, że nie zachodzą wobec tych
podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia
te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału
w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków
udziału w postępowaniu.
b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi
wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika Nr 4
do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.
c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o
których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa:
 w pkt. 8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą
spełnienie warunku
 w pkt. 8.3.2 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie
zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
5. Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostępniającego
zasoby:
a) zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy lub podmiotu
udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą
odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
b) wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia
dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą
bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające
dostęp do tych dokumentów.
Ciąg dalszy w sekcji IX - Pozostałe informacje

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku,
wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia
te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału
w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków
udziału w postępowaniu.
b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi
wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika Nr 4
do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.
c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o
których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa:
 w pkt. 8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą
spełnienie warunku
 w pkt. 8.3.2 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia.
3. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia
publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art.
454-455 ustawy oraz Projektu umowy, w zakresie: 1. a) elementów programu szkolenia
stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej umowy,
b) miejsca szkolenia,
c) terminu rozpoczęcia i zakończenia szkolenia, o których mowa w § 2 ust. 2
d) zmniejszenia należności za szkolenie w przypadku zmiany liczby uczestników szkolenia
niezależnej od Zamawiającego,
e) zmiany osób prowadzących szkolenie, nie wskazanych w złożonej w ramach postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ofercie.
2. Zmiana, o której mowa w ust. 1 lit. a może nastąpić w przypadku:
a) konieczności dostosowania programu do zmienionych wytycznych do których stosowania
zobowiązany jest przez Instytucję Pośredniczącą Zamawiający.
b) zmiany przepisów prawa mogących mieć wpływ na program szkolenia.
3. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 2, Wykonawca lub
Zamawiający jest zobowiązany niezwłocznie złożyć drugiej stronie umowy, w formie pisemnej, uzasadnienie okoliczności
będących przyczyną zmian, o których mowa w ust. 2. Zamawiający
dokona oceny przesłanek wskazanych przez Wykonawcę do zmiany umowy. Dokonana zmiana
programu szkolenia nie może negatywnie wpływać na jakość i kompletność tematyki szkolenia
będącego przedmiotem zamówienia.
4. Zmiana, o której mowa w ust. 1 lit. b może nastąpić w przypadku zdarzeń losowych, np.
zalanie, powódź, pożar, uniemożliwiających realizację zajęć w miejscu określonym w § 2
umowy.
W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa powyżej, Wykonawca jest zobowiązany
niezwłocznie złożyć, w formie pisemnej, uzasadnienie okoliczności będących przyczyną zmian.
Zamawiający dokona oceny przesłanek wskazanych przez Wykonawcę do zmiany umowy.
Dokonana zmiana nie może negatywnie wpływać na jakość szkolenia będącego przedmiotem
zamówienia.
5. Zmiana osób prowadzących szkolenie na podstawie ust.1 lit. e może nastąpić:
a) w razie śmierci, choroby, lub innych zdarzeń losowych uniemożliwiających osobom
wskazanych w kadrze do prowadzenia zajęć,
b) niewywiązywania się osób prowadzących zajęcia z należytego wykonywania przedmiotu
zamówienia;
c) wystąpienia innych niezależnych od wykonawcy (np. rezygnacji) okoliczności skutkujących
koniecznością zmiany osób przewidywanych do realizacji zamówienia.
6. W przypadkach, o których mowa w ust. 5 Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia
Zamawiającemu w formie pisemnej, powodów uniemożliwiających wykonanie usługi szkolenia
przez osoby wskazane do realizacji zamówienia w kadrze podstawowej i rezerwowej, oraz
wskazania nowych osób wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i doświadczenia zgodnie
z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ, z zastrzeżeniem ust. 8.
7. W przypadku o którym mowa w ust. 5 lit. b Zamawiający zawiadomi Wykonawcę na piśmie
o powodach, dla których żąda zmiany osób realizujących zamówienie oraz wyznaczy termin,
w jakim Wykonawca zobowiązany będzie wskazać nowe osoby spełniające wymogi
Zamawiającego, z zastrzeżeniem ust. 8.
8. Kwalifikacje i doświadczenie nowych osób wyznaczonych przez Wykonawcę do realizacji
umowy, muszą spełniać warunki określone w SWZ oraz przyjęte do oceny w ramach kryteriów
oceny ofert. Warunkiem dopuszczenia nowych osób realizujących zadania w ramach umowy jest
akceptacja Zamawiającego oraz spełnianie przez te osoby kryteriów przyjętych do oceny ofert w
taki sposób, iż zmiana osoby w kadrze nie będzie skutkowała obniżeniem liczby punków, które
uzyskał Wykonawca w ramach oceny ofert w prowadzonym postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego.
Ciąg dalszy w sekcji IX: Pozostałe informacje

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-20 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu, zgodnie z Instrukcją użytkownika. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-20 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-18

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

I. Ciąg dalszy treści Sekcja V: Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
c) jeżeli w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której
umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a),
zamawiający żąda od wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą
pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania
wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby.
6. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik nr 12 do SWZ (przy
czym Wykonawca może sporządzić ofertę wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmować
dane wymagane dla oferty w SWZ i załącznikach).

II. Ciąg dalszy Sekcja VII Projektowane postanowienia umowy:
9. Zamiana osób pomiędzy kadrą podstawową a rezerwową wskazaną przez Wykonawcę
w ofercie może nastąpić po pisemnym zawiadomieniu przez Wykonawcę zawierającym
wskazanie przyczyny konieczności zmiany oraz uzyskaniu zgody Zamawiającego.
10. Zmiany w harmonogramie nie naruszające warunków niniejszej umowy mogą nastąpić po
pisemnymi zawiadomieniu Wykonawcy zawierającym wskazanie przyczyny konieczności zmiany
oraz uzyskaniu zgody Zamawiającego.
11. Dodatkowo Zamawiający przewiduje, iż strony mogą dokonać zmiany postanowień niniejszej
umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za
zgodą obu stron w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, w przypadku:
1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym
wpływ na realizację przedmiotu umowy.
2) konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wytycznych lub zaleceń
Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy.
3) Konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez
strony, zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii
elektrycznej), a także wystąpienie okoliczności związanych z COVID-19 mające wpływ na realizację umowy z
zastrzeżeniem, iż nie może spowodować to zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy.

III. Zamawiający wyklucza Wykonawców na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022r. poz. 835), z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zrealizowanie szkolenia Magazynier z elementami obsługi klienta - Hrubieszów
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zrealizowanie usługi szkolenia zawodowego Magazynier z elementami obsługi klienta. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Lublin: Dostawa regałów metalowych do Domu Studenta nr 2 Politechniki Lubelskiej
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Edukacja, nauka: OPERATOR SUWNIC OGÓLNEGO PRZEZNACZENIA
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Edukacja, nauka: PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI