Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Organizacja szkolenia grupowego dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach w roku 2021” - CAZS.261.1.2021
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291149104
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolberga 4
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-620
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kiki@praca.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: kielce.praca.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Organizacja szkolenia grupowego dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach w roku 2021” - CAZS.261.1.2021
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88db0ba9-be06-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070534
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003527/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Szkolenia grupowe
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kielce-praca.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kielce-praca.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń,
wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (innych niż oferta Wnioskodawcy), odbywa się
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. za pośrednictwem Platformy przetargowej pod
adresem: https://kielce-praca.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html2. Ofertę składa się pod rygorem
nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy:1) w formie elektronicznej (oznacza to postać
elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym),2) w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym wyłącznie poprzez Platformę przetargową.3.
Przyjmuje się, że dokument wysłany przy użyciu Platformy przetargowej został doręczony Wykonawcy
w sposób umożliwiający zapoznanie się z jego treścią, w dniu jego przekazania na Platformę
przetargową.4. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami
użytkowników Platformy przetargowej - dostępnymi pod adresem: https://kielcepraca.
logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy
przetargowej dostępny pod adresem: https://kielce-praca.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html5.
Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty
zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej.6. Wymagania techniczne
związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie internetowej Platformy
przetargowej - pod adresem: https://kielce-praca.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html7. Wsparcia
technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade SA ul.
Legnicka 57D, lokal B/J, 54-203 Wrocław, nr tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8:00 - 16:00.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CAZS.261.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs „Profesjonalny opiekun osoby starszej” dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych
w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach w ramach programu specjalnego „Wiosna dla aktywnych”. Liczba godzin kursu wynosi 100. Program kursu musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: pielęgnacja osób starszych, przewlekle chorych, rehabilitacja osób chorych
i niepełnosprawnych, zasady żywienia podopiecznych, przepisy prawne związane
z udzielaniem pierwszej pomocy, łańcuch ratunkowy, resuscytacja krążeniowo-oddechowa, postępowanie przy utracie przytomności, postępowanie przy złamaniach, zwichnięciach, zatruciach i innych stanach jak zawał, astma, cukrzyca. Choroby wieku podeszłego, fizjologiczne i psychologiczne aspekty starzenia się. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do podjęcia pracy w charakterze opiekuna osoby starszej. Absolwent kursu nabędzie umiejętności konieczne do wykonywania zabiegów opiekuńczo-pielęgnacyjnych, udzielania pierwszej pomocy, prowadzenia dokumentacji związanej z wykonywaniem usług opiekuńczych oraz wiedzę w zakresie form opieki, anatomii i fizjologii człowieka, procesów starzenia się oraz rodzajów diet. Dokumentem potwierdzającym ukończenie szkolenia
i uzyskanie kwalifikacji jest zaświadczenie. Termin realizacji: czerwiec-lipiec 2021r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-07-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 6,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość świadczonych usług (certyfikaty jakości usług posiadane przez Wykonawcę, np. Certyfikat Zarządzania Jakością ISO 9001 lub inny równoważny dokument)
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzonych szkoleń
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia
4.3.6.) Waga: 1
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób organizacji zajęć praktycznych
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca uczestniczący w postępowaniu musi spełnić niżej wymienione warunki udziału wpostępowaniu dotyczące:1. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; 2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej; 3.
zdolności technicznej lub zawodowej. 1. Dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca posiada
uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem
zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, jest wpis Wykonawcy do rejestru instytucji
szkoleniowych, prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę
instytucji szkoleniowej;2. Do dokumentów potwierdzających, że Wykonawca znajduje się w
sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należą:1) informacja
banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada
podstawowy rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub
zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej
złożeniem. Nie należy przedstawiać historii obrotów na koncie a jedynie pisemne potwierdzenie
banku, że w dniu wydania zaświadczenia Wykonawca posiada na rachunku określoną wysokość
środków (lub zdolność kredytową), która zabezpiecza w pełni wykonanie zamówienia.Za
spełnienie powyższego warunku Zamawiający uznaje wysokość posiadanych środków
finansowych, na poziomie wartości zamówienia określonej przez Wykonawcę w ofercie.2) opłacona polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia.Za spełnienie powyższego warunku
Zamawiający uznaje wartość opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia ze
wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.W przypadku
złożenia oferty wspólnej (konsorcjum) wartość opłaconej polisy lub innego dokumentu
ubezpieczenia odnosi się łącznie do wszystkich konsorcjantów.3) aktualne zaświadczenia
właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwej terenowej jednostki Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia: zdrowotne lub społeczne.
W przypadku zalegania z płatnościami Zamawiający żąda złożenia dokumentów
potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał
należnych płatności wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w
sprawie spłat tych należności. 4) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast zaświadczeń, o którym mowa w ust. 2 pkt 3,
Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie naruszył obowiązków dotyczących
płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. Dokumenty, o
których mowa powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.5)
jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się
dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 4, zastępuje się je w całości lub części dokumentem
zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób
uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze
względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.3. Do dokumentów
potwierdzających, że Wykonawca posiada wiedzę, doświadczenie, odpowiedni potencjał
techniczny oraz osoby zdolne do wykonania należą:1) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i
urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z
informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami;2) wykaz osób, którymi dysponuje lub
będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ;3)
wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i
doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są
wykonywane oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane
należycie.