Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach w roku 2021
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291149104
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolberga 4
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-620
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 367-16-11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kiki@praca.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: kielce.praca.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach w roku 2021
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1df5c7e2-6aba-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00006685
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003527/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Szkolenia grupowe
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie kieleckim (VII)” ,2) Projekt „Aktywizacja zawodowa osób powyżej 29 roku życia pozostających bez pracy w powiecie kieleckim (VII)”,„ZATRUDNIENIE kierunkiem dla Ciebie” ,„Integracja szansą na zatrudnienie”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kielce-praca.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kielce-praca.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy:1) w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym),2) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym wyłącznie poprzez Platformę przetargową.2. Przyjmuje się, że dokument wysłany przy użyciu Platformy przetargowej został doręczony Wykonawcy w sposób umożliwiający zapoznanie się z jego treścią, w dniu jego przekazania na Platformę przetargową.3. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej - dostępnymi pod adresem: https://kielce-praca.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostępny pod adresem: https://kielce-praca.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html4. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej.5. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem: https://kielce-praca.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html6. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade SA ul. Legnicka 57D, lokal B/J, 54-203 Wrocław, nr tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 800 - 1600.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CAZS.262.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 24
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs „Opiekunka w żłobku lub klubie dziecięcym” dla 10 osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 280. Program kursu musi zawierać zagadnienia zgodne z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dn. 25.03.2011r. w sprawie zakresu programów szkoleń dla opiekuna w żłobku lub klubie dziecięcym, wolontariusza oraz dziennego opiekuna (Dz. U. 2020 r. poz. 1205 z późń. zm.).
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 6,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość świadczonych usług (certyfikaty jakości usług posiadane przez Wykonawcę, np. Certyfikat Zarządzania Jakością ISO 9001 lub inny równoważny dokument)
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzonych szkoleń
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia
4.3.6.) Waga: 1,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób organizacji zajęć praktycznych
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs „Profesjonalne techniki sprzedaży + sprzedaż internetowa” dla 10 osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 50. Program kursu musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: Indywidualne cechy handlowca, budowanie potrzeb klienta i techniki aktywnego słuchania, mechanizmy kontaktu z klientem, efektywny model prezentacji produktów i usług, aktywna sprzedaż. Obsługa kas fiskalnych – różne rodzaje. Zasady prowadzenia sklepu internetowego, zalety handlu internetowego, sposoby budowania i utrzymywania reputacji SuperSprzedawcy. Rozwiązania prawne związane z Rodo, dokumentowaniem transakcji, zestawienie narzędzi do monitorowania rynku i konkurencji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 6,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość świadczonych usług (certyfikaty jakości usług posiadane przez Wykonawcę, np. Certyfikat Zarządzania Jakością ISO 9001 lub inny równoważny dokument)
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzonych szkoleń
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia
4.3.6.) Waga: 1,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób organizacji zajęć praktycznych
4.3.6.) Waga: 2,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Kurs florystyczny” dla 10 osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 100. Program kursu musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: Techniki układania wiązanek okolicznościowych, florystyka ślubna, żałobna. Stroiki i kosze okolicznościowe. Wykonywanie kompozycji na stoły bankietowe. Biżuteria floralna, najnowsze trendy florystyczne.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 6,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość świadczonych usług (certyfikaty jakości usług posiadane przez Wykonawcę, np. Certyfikat Zarządzania Jakością ISO 9001 lub inny równoważny dokument)
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzonych szkoleń
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia
4.3.6.) Waga: 1,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób organizacji zajęć praktycznych
4.3.6.) Waga: 2,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs „Operator obrabiarek sterowanych numerycznie” dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach w ramach projektu „Integracja szansą na zatrudnienie”. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 80. Program kursu musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: zasady BHP, podstawy rysunku technicznego, programowanie obrabiarek CNC, elementy programu CNC, zastosowanie oprogramowanie CAD do tworzenia dokumentacji technicznej. Wykonawca szkolenia jest zobowiązany do zorganizowania i opłacenia egzaminu przed komisją zewnętrzną. Wykonawca zapewnia dla uczestników kursu ciepły posiłek (2 dania). Termin realizacji szkolenia – lipiec-wrzesień 2021r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 6,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość świadczonych usług (certyfikaty jakości usług posiadane przez Wykonawcę, np. Certyfikat Zarządzania Jakością ISO 9001 lub inny równoważny dokument)
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzonych szkoleń
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia
4.3.6.) Waga: 1,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób organizacji zajęć praktycznych
4.3.6.) Waga: 2,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs „Spawacz MAG + TIG + cięcie termiczne, tlenowe i plazmowe” dla 10 osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 280. Kurs zostanie zrealizowany według programu zapewniającego przeprowadzenie egzaminów zgodnie z normą europejską PN-EN 287-1 oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych (Dz. U. 2000 r. nr 40 poz. 470 z późń. zm.). Po zakończeniu szkoleniu Wykonawca zorganizuje i opłaci egzamin państwowy. Absolwenci kursu otrzymują zaświadczenie o ukończeniu kursu „Spawacz MAG + TIG + cięcie termiczne, tlenowe i plazmowe” oraz – po pozytywnym zdaniu egzaminu państwowego - Świadectwo Kwalifikacji Spawacza oraz Książeczkę Spawacza.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 6,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość świadczonych usług (certyfikaty jakości usług posiadane przez Wykonawcę, np. Certyfikat Zarządzania Jakością ISO 9001 lub inny równoważny dokument)
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzonych szkoleń
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia
4.3.6.) Waga: 1,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób organizacji zajęć praktycznych
4.3.6.) Waga: 2,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 14
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs „Spawacz MAG + TIG + cięcie termiczne, tlenowe i plazmowe” dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach w ramach projektu „Integracja szansą na zatrudnienie”. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 280. Kurs zostanie zrealizowany według programu zapewniającego przeprowadzenie egzaminów zgodnie z normą europejską PN-EN 287-1 oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych (Dz. U. 2000 r. nr 40 poz. 470 z późń. zm.). Po zakończeniu szkoleniu Wykonawca zorganizuje i opłaci egzamin państwowy. Absolwenci kursu otrzymują zaświadczenie o ukończeniu kursu „Spawacz MAG + TIG + cięcie termiczne, tlenowe i plazmowe” oraz – po pozytywnym zdaniu egzaminu państwowego - Świadectwo Kwalifikacji Spawacza oraz Książeczkę Spawacza. Wykonawca zapewnia dla uczestników kursu ciepły posiłek (2 dania). Termin realizacji szkolenia – czerwiec-sierpień 2021r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 6,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość świadczonych usług (certyfikaty jakości usług posiadane przez Wykonawcę, np. Certyfikat Zarządzania Jakością ISO 9001 lub inny równoważny dokument)
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzonych szkoleń
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia
4.3.6.) Waga: 1,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób organizacji zajęć praktycznych
4.3.6.) Waga: 2,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 15
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs „Przedstawiciel handlowy + prawo jazdy kat. B” dla 10 osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 150. Program kursu musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: I moduł szkolenia to zagadnienia dotyczące pracy przedstawiciela handlowego, a II moduł odpowiednie zagadnienia wynikające z ustawy z dnia 5 stycznia 2011 o kierujących pojazdami (Dz. U. 2020 r. poz. 1268 z późń. zm.). Po ukończonym kursie Wykonawca opłaci egzaminy państwowe – teoretyczny i praktyczny.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 6,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość świadczonych usług (certyfikaty jakości usług posiadane przez Wykonawcę, np. Certyfikat Zarządzania Jakością ISO 9001 lub inny równoważny dokument)
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzonych szkoleń
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia
4.3.6.) Waga: 1,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób organizacji zajęć praktycznych
4.3.6.) Waga: 2,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 16
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Kurs przygotowujący do egzaminu na prawo jazdy kat. C + kwalifikacja wstępna przyspieszona” Minimalna liczba godzin kursu wynosi 190. Program kursu musi zawierać zagadnienia wynikające z ustawy z dnia 5 stycznia 2011 o kierujących pojazdami (Dz.U.2020. poz. 1268 z późń. zm.). Po ukończonym kursie Wykonawca zorganizuje i opłaci egzaminy państwowe – teoretyczne i praktyczny. Zamawiający planuje przeszkolić sześć grup po 10 osób. Formularz ofertowy należy wypełnić dla grupy 10-osobowej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 6,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość świadczonych usług (certyfikaty jakości usług posiadane przez Wykonawcę, np. Certyfikat Zarządzania Jakością ISO 9001 lub inny równoważny dokument)
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzonych szkoleń
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia
4.3.6.) Waga: 1,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób organizacji zajęć praktycznych
4.3.6.) Waga: 2,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 17
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs przygotowujący do egzaminu na prawo jazdy kat. E/C” Minimalna liczba godzin kursu wynosi 25. Program kursu musi zawierać zagadnienia wynikające z ustawy z dnia 5 stycznia 2011 o kierujących pojazdami (Dz.U.2020. poz. 1268 z późń. zm.). Po ukończonym kursie Wykonawca opłaci egzamin państwowy praktyczny.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 6,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość świadczonych usług (certyfikaty jakości usług posiadane przez Wykonawcę, np. Certyfikat Zarządzania Jakością ISO 9001 lub inny równoważny dokument)
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzonych szkoleń
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia
4.3.6.) Waga: 1,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób organizacji zajęć praktycznych
4.3.6.) Waga: 2,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 18
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs „Operator koparko-ładowarki kl. III” 10 osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 140. Program kursu musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: zgodne z programem określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz.U.2018 poz. 583 z późń. zm.). Wykonawca szkolenia zorganizuje i opłaci egzamin państwowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 6,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość świadczonych usług (certyfikaty jakości usług posiadane przez Wykonawcę, np. Certyfikat Zarządzania Jakością ISO 9001 lub inny równoważny dokument)
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzonych szkoleń
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia
4.3.6.) Waga: 1,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób organizacji zajęć praktycznych
4.3.6.) Waga: 2,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 19
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs „Operator wózka jezdniowego” dla 10 osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 35. Program kursu musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: budowa i typy stosowanych wózków jezdniowych, czynności operatora przy obsłudze wózków, wiadomości z zakresu bhp i ładunkoznawstwa, wiadomości o dozorze technicznym, obsługa i wymiana butli w wózkach napędzanych gazem, praktyczna nauka jazdy i manewrowanie osprzętem wózków. Dla absolwentów kursu należy zorganizować i opłacić egzamin zewnętrzny przed komisją UDT zgodnie z Rozporządzeniem z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użyłkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym (Dz. U. 2020 poz. 852 z późń. zm.). Absolwenci otrzymują zaświadczenie o ukończeniu kursu „Operator wózka jezdniowego” oraz – po pozytywnym zdaniu egzaminu zewnętrznego – Książeczkę Operatora.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 6,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość świadczonych usług (certyfikaty jakości usług posiadane przez Wykonawcę, np. Certyfikat Zarządzania Jakością ISO 9001 lub inny równoważny dokument)
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzonych szkoleń
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia
4.3.6.) Waga: 1,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób organizacji zajęć praktycznych
4.3.6.) Waga: 2,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs „Opiekunka w żłobku lub klubie dziecięcym” dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach w ramach projektu „Integracja szansą na zatrudnienie”. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 280. Program kursu musi zawierać zagadnienia zgodne z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dn. 25.03.2011r. w sprawie zakresu programów szkoleń dla opiekuna w żłobku lub klubie dziecięcym, wolontariusza oraz dziennego opiekuna (Dz. U. 2020 r. poz. 1205 z późń. zm.). Wykonawca zapewnia dla uczestników kursu ciepły posiłek (2 dania). Termin realizacji szkolenia – kwiecień-maj 2021r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 6,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość świadczonych usług (certyfikaty jakości usług posiadane przez Wykonawcę, np. Certyfikat Zarządzania Jakością ISO 9001 lub inny równoważny dokument)
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzonych szkoleń
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia
4.3.6.) Waga: 1,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób organizacji zajęć praktycznych
4.3.6.) Waga: 2,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 20
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs „Uprawnienia energetyczne G 1 – eksploatacja i dozór do 15 kv” dla 10 osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 15. Program kursu musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: Regulacje prawne dotyczące przyłączania urządzeń i instalacji do sieci, dostarczania paliw i energii oraz prowadzenia ruchu i eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci energetycznych. Zasady budowy, działania oraz warunki techniczne obsługi urządzeń, instalacji i sieci wytwarzających, przesyłających, magazynujących energię. Zasady wykonywania prac kontrolno-pomiarowych i montażowych. Zasady i wymagania bezpieczeństwa pracy i ochrony przeciwpożarowej. Dla absolwentów kursu należy zorganizować i opłacić egzamin zewnętrzny SEP do 15 kv zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. 2003 poz. 828 z późń. zm.). Absolwenci otrzymują zaświadczenie o ukończeniu kursu „Uprawnienia energetyczne G 1 – eksploatacja i dozór do 15 kv” oraz – po pozytywnym zdaniu egzaminu zewnętrznego – Świadectwo Kwalifikacyjne.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 6,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość świadczonych usług (certyfikaty jakości usług posiadane przez Wykonawcę, np. Certyfikat Zarządzania Jakością ISO 9001 lub inny równoważny dokument)
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzonych szkoleń
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia
4.3.6.) Waga: 1,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób organizacji zajęć praktycznych
4.3.6.) Waga: 2,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 21
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs „Pracownik remontowo-budowlany” dla 10 osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 180. Program kursu musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: przepisy BHP i ppoż na stanowisku pracy, dokumentacja techniczna, zarys budownictwa ogólnego, tapetowanie, malowanie, szpachlowanie, montaż paneli podłogowych i wykładzin, układania glazury, montaż okien i drzwi, warunki techniczne wykonania i odbioru robót.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 6,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość świadczonych usług (certyfikaty jakości usług posiadane przez Wykonawcę, np. Certyfikat Zarządzania Jakością ISO 9001 lub inny równoważny dokument)
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzonych szkoleń
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia
4.3.6.) Waga: 1,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób organizacji zajęć praktycznych
4.3.6.) Waga: 2,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 22
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs „Rejestratorka medyczna” dla 10 osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 120. Program kursu musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: Zasady pracy w służbie zdrowia, omówienie ustaw, na podstawie których funkcjonują placówki służby zdrowia, organizacja i elementy wizerunku sekretariatu medycznego, rozwiązania prawne związane z Rodo, obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, rola poprawnej sprawozdawczości w finansowaniu świadczeń zdrowotnych, prowadzenie dokumentacji medycznej, profesjonalna obsługa pacjenta, kultura i etyka zawodu, tajemnica zawodowa, współpraca z trudnym klientem, obsługa komputera i urządzeń biurowych, rejestracja pacjentów, elektroniczna dokumentacja medyczna.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 6,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość świadczonych usług (certyfikaty jakości usług posiadane przez Wykonawcę, np. Certyfikat Zarządzania Jakością ISO 9001 lub inny równoważny dokument)
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzonych szkoleń
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia
4.3.6.) Waga: 1,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób organizacji zajęć praktycznych
4.3.6.) Waga: 2,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 23
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs „Rejestratorka medyczna” dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach w ramach projektu „Integracja szansą na zatrudnienie” realizowany na podst.. Program kursu musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: Zasady pracy w służbie zdrowia, omówienie ustaw, na podstawie których funkcjonują placówki służby zdrowia, organizacja i elementy wizerunku sekretariatu medycznego, rozwiązania prawne związane z Rodo, obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, rola poprawnej sprawozdawczości w finansowaniu świadczeń zdrowotnych, prowadzenie dokumentacji medycznej, profesjonalna obsługa pacjenta, kultura i etyka zawodu, tajemnica zawodowa, współpraca z trudnym klientem, obsługa komputera i urządzeń biurowych, rejestracja pacjentów, elektroniczna dokumentacja medyczna. Wykonawca zapewnia dla uczestników kursu ciepły posiłek (2 dania). Termin realizacji szkolenia – marzec 2021r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 6,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość świadczonych usług (certyfikaty jakości usług posiadane przez Wykonawcę, np. Certyfikat Zarządzania Jakością ISO 9001 lub inny równoważny dokument)
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzonych szkoleń
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia
4.3.6.) Waga: 1,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób organizacji zajęć praktycznych
4.3.6.) Waga: 2,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 24
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Kurs dla kierowców wykonujących transport drogowy materiałów niebezpiecznych ADR” dla 10 osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 45. Program kursu musi zawierać m.in. zagadnienia dotyczące podstaw w zakresie przewozu materiałów niebezpiecznych wszystkich klas, szkolenie specjalistyczne w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych w cysternach, szkolenie specjalistyczne w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych klasy 1 i 7. Wykonawca szkolenia zorganizuje i opłaci egzamin państwowy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie prowadzenia kursów z zakresu przewozu materiałów niebezpiecznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 555 z późń. zm.).
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 6,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość świadczonych usług (certyfikaty jakości usług posiadane przez Wykonawcę, np. Certyfikat Zarządzania Jakością ISO 9001 lub inny równoważny dokument)
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzonych szkoleń
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia
4.3.6.) Waga: 1,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób organizacji zajęć praktycznych
4.3.6.) Waga: 2,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Szkolenie cukierniczo-dekoratorskie” dla 10 osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 180. Program kursu musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: przepisy bhp i HACCP, technologie prac cukierniczo –ciastkarskich, przygotowanie deserów, wyrobów cukierniczych, techniki zdobienia deserów, ciast i tortów. Nowoczesne trendy na rynku cukierniczym (słodki bufet, monoporcje, makaroniki, tarty, tarataletki, torty weselne). Dodatkowym modułem jest przygotowanie do egzaminu zewnętrznego SEP do 1 kv. Wykonawca szkolenia jest zobowiązany do zorganizowania i opłacenia tego egzaminu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 6,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość świadczonych usług (certyfikaty jakości usług posiadane przez Wykonawcę, np. Certyfikat Zarządzania Jakością ISO 9001 lub inny równoważny dokument)
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzonych szkoleń
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia
4.3.6.) Waga: 1,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób organizacji zajęć praktycznych
4.3.6.) Waga: 2,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs „Henny pudrowej + geometria i laminacja brwi” dla 10 osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 25. Program kursu musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: zasady BHP i higiena pracy, metody regulacji brwi, geometria i architektura brwi, siatka i model wyznaczania kształtu, środki do farbowania, laminowanie i rekonstrukcja, henna pudrowa, botoks brwi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 6,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość świadczonych usług (certyfikaty jakości usług posiadane przez Wykonawcę, np. Certyfikat Zarządzania Jakością ISO 9001 lub inny równoważny dokument)
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzonych szkoleń
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia
4.3.6.) Waga: 1,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób organizacji zajęć praktycznych
4.3.6.) Waga: 2,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs „Metoda żelowa i hybrydowa + mix zdobień” dla 10 osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 50. Program kursu musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: Zasady bhp i higiena pracy, podstawy dermatologii, środki pielęgnacyjne, przeciwwskazania do manicure, metoda żelowa i hybrydowa, manicure japoński, aplikacja koloru i nadawanie kształtu, stylizacja french, zabieg korekty, uzupełnienia oraz odnowy, ombre pionowe i pozimowe, zdobienia wielokolorowe oraz zdobienia ślubne.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 6,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość świadczonych usług (certyfikaty jakości usług posiadane przez Wykonawcę, np. Certyfikat Zarządzania Jakością ISO 9001 lub inny równoważny dokument)
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzonych szkoleń
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia
4.3.6.) Waga: 1,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób organizacji zajęć praktycznych
4.3.6.) Waga: 2,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Szkolenie z przedłużania i zagęszczania rzęs metodami 1:1, 2;1, 3:1” dla 10 osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 50. Program kursu musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: zasady bhp i higiena pracy, anatomia rzęs, przeciwwskazania do zbiegu, parametry rzęs, analiza twarzy i budowy oczu, dobór odpowiednich metod, skrętów oraz długości rzęs, tajniki efektu metody naturalnie wyglądających rzęs, rzędy rzęs i zachowanie płynności rzęs, tworzenie wachlarzy, korekta przedłużonych rzęs, pielęgnacja pozabiegowa.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 6,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość świadczonych usług (certyfikaty jakości usług posiadane przez Wykonawcę, np. Certyfikat Zarządzania Jakością ISO 9001 lub inny równoważny dokument)
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzonych szkoleń
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia
4.3.6.) Waga: 1,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób organizacji zajęć praktycznych
4.3.6.) Waga: 2,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs „Pracownik ds. kadrowo-płacowych” dla 10 osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 180. Program kursu musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: prawo pracy i kodeks cywilny, zasady wypłaty wynagrodzeń, ewidencja wynagrodzeń, lista płac, ubezpieczenia społeczne, świadczenia z ubezpieczeń społecznych, podatek dochodowy od osób fizycznych ,międzynarodowe prawo podatkowe w zakresie dochodów osobistych, akta pracownicze oraz dokumentacja kadrowo-płacowa, komputerowe zajęcia kadrowo-płacowe, w tym Kadry i Płace, Symfonia, Płatnik. Dodatkowym modułem kursu jest przygotowanie do egzaminu ECDL. Wykonawca organizuje i opłaca przeprowadzenie tego egzaminu dla absolwentów kursu. Absolwenci otrzymują zaświadczenie o ukończeniu kursu „Pracownik kadrowo-płacowy” oraz – po pozytywnym zdaniu egzaminu zewnętrznego – Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 6,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość świadczonych usług (certyfikaty jakości usług posiadane przez Wykonawcę, np. Certyfikat Zarządzania Jakością ISO 9001 lub inny równoważny dokument)
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzonych szkoleń
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia
4.3.6.) Waga: 1,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób organizacji zajęć praktycznych
4.3.6.) Waga: 2,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Kurs projektowania i technik krawieckich z elementami prowadzenia firmy odzieżowej” dla 10 osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 300. Program kursu musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: ABC prowadzenia działalności gospodarczej (min. obliczanie marży, szacowanie opłacalności, wycena pracy, nawiązywanie współpracy z podwykonawcami, budowanie wizerunku firmy i realcji z klientami). Analiza rynku odzieżowego. Zasady projektowania odzieży, trendy oraz tendencje w modzie, podstawy szycia ręcznego i maszynowego, rodzaje tkanin i dzianin oraz ich dobór do fasonu odzieży, tworzenie wykrojów odzieży, modelowanie i dopasowywanie kroju do sylwetki, nauka szycia trudnych elementów: kołnierze,pliski, zamki, kieszenie itp., przymiarka i nanoszenie poprawek. Dodatkowym modułem jest przygotowanie do egzaminu zewnętrznego SEP do 1 kv. Wykonawca szkolenia jest zobowiązany do zorganizowania i opłacenia tego egzaminu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 6,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość świadczonych usług (certyfikaty jakości usług posiadane przez Wykonawcę, np. Certyfikat Zarządzania Jakością ISO 9001 lub inny równoważny dokument)
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzonych szkoleń
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia
4.3.6.) Waga: 1,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób organizacji zajęć praktycznych
4.3.6.) Waga: 2,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs „Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych” dla 10 osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 120. Program kursu musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: anatomia z fizjologią, rola i zadania opiekuna osób, formy opieki i pomocy, zasady prawidłowego żywienia, pielęgnacja osób starszych i niepełnosprawnych, choroby wieku podeszłego, fizjologiczne i psychologiczne aspekty starzenia się, pierwsza pomoc, profilaktyka osób starszych. Dodatkowym modułem tego kursu jest przeprowadzenie zajęć z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej PCK. Absolwenci kursu otrzymują zaświadczenie o ukończeniu kursu „Opiekun osób starszychi niepełnosprawnych” oraz certyfikat z pierwszej pomocy przedmedycznej z PCK (poziom podstawowy).
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 6,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość świadczonych usług (certyfikaty jakości usług posiadane przez Wykonawcę, np. Certyfikat Zarządzania Jakością ISO 9001 lub inny równoważny dokument)
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzonych szkoleń
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia
4.3.6.) Waga: 1,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób organizacji zajęć praktycznych
4.3.6.) Waga: 2,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1