Organizacja kursów podnoszących kompetencje lub kwalifikacje zawodowe uczniów WTM...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Organizacja kursów podnoszących kompetencje lub kwalifikacje zawodowe uczniów WTM w Świnoujściu oraz Doskonalenie kompetencji nauczycieli z WTM w Świnoujściu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚwinoujście
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-12-08
  • ZamawiającyZachodniopomorskie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Świnoujściu
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-26
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00286423
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja kursów podnoszących kompetencje lub kwalifikacje zawodowe uczniów WTM w
Świnoujściu oraz Doskonalenie kompetencji nauczycieli z WTM w Świnoujściu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zachodniopomorskie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Świnoujściu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321553390

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grodzka 3

1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kg@zckziu.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zckziu.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja kursów podnoszących kompetencje lub kwalifikacje zawodowe uczniów WTM w
Świnoujściu oraz Doskonalenie kompetencji nauczycieli z WTM w Świnoujściu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7f54e77-4e34-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00286423

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00146700/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Organizacja kursów podnoszących kompetencje lub kwalifikacje zawodowe uczniów Wojewódzkiego Technikum dla Młodzieży w Świnoujściu

1.3.2 Doskonalenie kompetencji nauczycieli kształcenia zawodowego i instruktorów praktycznej nauki zawodu z Wojewódzkiego Technikum dla Młodzieży w Świnoujściu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Działanie realizowane jest w ramach projektu pt. „Razem dla młodzieży” nr RPZP.08.06.00-32-K003/20W ramach działania RPZP.08.06.00 Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie zawodowe oraz uczniów uczestniczących w kształceniu zawodowym i osób dorosłych uczestniczących w pozaszkolnych formach kształcenia zawodowego. Wykonawcą Projektu jest Województwo Zachodniopomorskie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/8f237647-e517-4344-8b63-eb9b10a84888

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Z zastrzeżeniem art. 61 ust. 2
ustawy, komunikacja Zamawiającego z wykonawcami (UWAGA: nie dotyczy składania ofert), w
szczególności: składanie oświadczeń, zawiadomień, wniosków o wyjaśnienie treści SWZ lub
przekazywanie innych informacji w postępowaniu, odbywa się elektronicznie za pośrednictwem poczty
elektronicznej. Adres e - mail do komunikacji Zamawiającego z wykonawcami wskazano w Rozdziale I
pkt 1 SWZ. Korespondencja, o której mowa powyżej, przekazana Zamawiającemu w inny sposób (np.:
osobiście, listownie, elektronicznie na inny niż wskazany w Rozdziale I pkt 1 SWZ adres e-mail lub na
elektroniczną skrzynkę podawczą e PUAP) nie będzie brana pod uwagę;
2) składanie ofert odbywa się za pośrednictwem dedykowanego „formularza do złożenia, zmiany,
wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na e PUAP i dostępnego również przez Mini Portal (adres:
https://miniportal.uzp.gov.pl/);
3) szczegółowe zasady komunikacji elektronicznej zostały opisane w pkt 2 Rozdziału II SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: : 1) ofertę i
oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa się, pod rygorem nieważności w formie
elektronicznej (tj. przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
2) sposób sporządzenia podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych
oraz innych dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w
rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w
rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy
3) wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do „Formularza do
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”;
4) wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP);
5) maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanego „Formularza złożenia,
zmiany, wycofania oferty lub wniosku” wynosi 150 MB;
6) za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na elektroniczną skrzynkę podawczą
Zamawiającego ePUAP;
7) za datę przekazania oświadczeń, zawiadomień, wniosków o wyjaśnienie treści SWZ lub innych
informacji przyjmuje się datę ich przekazania na adres e-mail Zamawiającego wskazany w Rozdziale I
pkt 1 SWZ;
8) wykonawca musi złożyć zaszyfrowaną ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany,
wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również przez mini Portal
(adres: https://miniportal.uzp.gov.pl/) na adres skrzynki e PUAP, który został wskazany w Rozdziale I
pkt 1 SWZ; Funkcjonalność zaszyfrowania oferty przez wykonawcę jest dostępna na mini Portalu, w
szczegółach danego postępowania. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu złożenia oferty, w tym
jej zaszyfrowania zostały opisane w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej pod adresem:
https://miniportal.uzp.gov.pl/.
9) wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę za pośrednictwem
„Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na e PUAP i
udostępnionego również na mini Portalu. Sposób wycofania oferty został opisany w „Instrukcji
użytkownika” dostępnej na mini portalu;
10) we wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zaleca się posługiwanie
nazwą postępowania lub numerem referencyjnym niniejszego postępowania;
11) zasady określone powyżej nie dotyczą dokumentów składanych przez wykonawców przed
podpisaniem umowy oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli są wymagane.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 03/ZP/P/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1: szkolenia w ramach pracowni kelnerskiej dla uczniów, obejmujące szkolenie:

Zadanie 1: Barista I stopnia

Zadanie 2: kurs kwalifikacyjny Barman

Zadanie 3: Barman

Zadanie 4: Sommelier

Zadanie 5: Carving

4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie do realizacji zamówienia osób znajdujących się w trudnej sytuacji na rynku pracy

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 30,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2:kuchnia molekularna dla uczniów

4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie do realizacji zamówienia osób znajdujących się w trudnej sytuacji na rynku pracy

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 30,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 3: kurs pilota wycieczek dla uczniów

4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie do realizacji zamówienia osób znajdujących się w trudnej sytuacji na rynku pracy

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 30,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 4: kurs barista I stopnia dla nauczycieli kształcenia zawodowego i instruktorów praktycznej nauki zawodu

4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie do realizacji zamówienia osób znajdujących się w trudnej sytuacji na rynku pracy

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 30,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 5: kurs barista II stopnia dla nauczycieli kształcenia zawodowego i instruktorów praktycznej nauki zawodu

4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie do realizacji zamówienia osób znajdujących się w trudnej sytuacji na rynku pracy

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 30,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 6: kurs sommeliera dla nauczycieli kształcenia zawodowego i instruktorów praktycznej nauki zawodu

4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie do realizacji zamówienia osób znajdujących się w trudnej sytuacji na rynku pracy

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 30,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 7: szkolenie z carvingu dla nauczycieli kształcenia zawodowego i instruktorów praktycznej nauki zawodu

4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie do realizacji zamówienia osób znajdujących się w trudnej sytuacji na rynku pracy

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 30,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 8: Kurs rezydenta turystycznego dla nauczycieli kształcenia zawodowego i instruktorów praktycznej nauki zawodu

4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie do realizacji zamówienia osób znajdujących się w trudnej sytuacji na rynku pracy

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 30,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe
zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub
będzie dysponować:
CZĘŚĆ 1: a) minimum jednym trenerem, który przeprowadzi kurs „Barista I stopnia” dla uczniów
(ZADANIE 1), spełniającym następujące warunki:
• posiada min. 2 – letnie doświadczenie zawodowe z dziedziny, której dotyczy kurs, w tym min.
250 godzin doświadczenia dydaktycznego w dziedzinie, której dotyczy kurs uzyskane w ciągu
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, przy czym 1 godzinę doświadczenia
dydaktycznego należy rozumieć jako godzinę lekcyjną (45 min.);
• posiada wykształcenie wyższe/zawodowe lub certyfikaty/zaświadczenia/inne dokumenty
umożliwiające przeprowadzenie kursu;
b) minimum jednym trenerem, który przeprowadzi kurs „kwalifikacyjny Barman” dla uczniów
(ZADANIE 2), spełniającym następujące warunki:
• posiada min. 2 – letnie doświadczenie zawodowe z dziedziny, której dotyczy kurs, w tym min.
250 godzin doświadczenia dydaktycznego w dziedzinie, której dotyczy kurs uzyskane w ciągu
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, przy czym 1 godzinę doświadczenia
dydaktycznego należy rozumieć jako godzinę lekcyjną (45 min.);
• posiada wykształcenie wyższe/zawodowe lub certyfikaty/zaświadczenia/inne dokumenty
umożliwiające przeprowadzenie kursu;
c) minimum jednym trenerem, który przeprowadzi kurs „Barman” dla uczniów (ZADANIE 3),
spełniającym następujące warunki:
• posiada min. 2 – letnie doświadczenie zawodowe z dziedziny, której dotyczy kurs, w tym min.
250 godzin doświadczenia dydaktycznego w dziedzinie, której dotyczy kurs uzyskane w ciągu
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, przy czym 1 godzinę doświadczenia
dydaktycznego należy rozumieć jako godzinę lekcyjną (45 min.);
• posiada wykształcenie wyższe/zawodowe lub certyfikaty/zaświadczenia/inne dokumenty
umożliwiające przeprowadzenie kursu;
d) minimum jednym trenerem, który przeprowadzi kurs „Sommelier” dla uczniów (ZADANIE 4),
spełniającym następujące warunki:
• posiada min. 2 – letnie doświadczenie zawodowe z dziedziny, której dotyczy kurs, w tym min.
250 godzin doświadczenia dydaktycznego w dziedzinie, której dotyczy kurs uzyskane w ciągu
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, przy czym 1 godzinę doświadczenia
dydaktycznego należy rozumieć jako godzinę lekcyjną (45 min.);
• posiada wykształcenie wyższe/zawodowe lub certyfikaty/zaświadczenia/inne dokumenty
umożliwiające przeprowadzenie kursu;
e) minimum jednym trenerem, który przeprowadzi kurs „Carving” dla uczniów (ZADANIE 5),
spełniającym następujące warunki:
• posiada min. 2 – letnie doświadczenie zawodowe z dziedziny, której dotyczy kurs, w tym min.
250 godzin doświadczenia dydaktycznego w dziedzinie, której dotyczy kurs uzyskane w ciągu
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, przy czym 1 godzinę doświadczenia
dydaktycznego należy rozumieć jako godzinę lekcyjną (45 min.);
• posiada wykształcenie wyższe/zawodowe lub certyfikaty/zaświadczenia/inne dokumenty
umożliwiające przeprowadzenie kursu;
CZĘŚĆ 2: minimum jednym trenerem, który przeprowadzi kurs „kuchnia molekularna” dla
uczniów spełniającym następujące warunki:
• posiada min. 2 – letnie doświadczenie zawodowe z dziedziny, której dotyczy kurs, w tym min.
250 godzin doświadczenia dydaktycznego w dziedzinie, której dotyczy kurs uzyskane w ciągu
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, przy czym 1 godzinę doświadczenia
dydaktycznego należy rozumieć jako godzinę lekcyjną (45 min.);
• posiada wykształcenie wyższe/zawodowe lub certyfikaty/zaświadczenia/inne dokumenty
umożliwiające przeprowadzenie kursu;
CZĘŚĆ 3: minimum jednym trenerem, który przeprowadzi kurs „pilota wycieczek” dla uczniów
spełniającym następujące warunki:
• posiada min. 2 – letnie doświadczenie zawodowe z dziedziny, której dotyczy kurs, w tym min.
250 godzin doświadczenia dydaktycznego w dziedzinie, której dotyczy kurs uzyskane w ciągu
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, przy czym 1 godzinę doświadczenia
dydaktycznego należy rozumieć jako godzinę lekcyjną (45 min.);
• posiada wykształcenie wyższe/zawodowe lub certyfikaty/zaświadczenia/inne dokumenty
umożliwiające przeprowadzenie kursu;
CZĘŚĆ 4: minimum jednym trenerem, który przeprowadzi kurs „barista I stopnia” dla nauczycieli
kształcenia zawodowego i instruktorów praktycznej nauki zawodu spełniającym następujące
warunki:
• posiada min. 2 – letnie doświadczenie zawodowe z dziedziny, której dotyczy kurs, w tym min.
250 godzin doświadczenia dydaktycznego w dziedzinie, której dotyczy kurs uzyskane w ciągu
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, przy czym 1 godzinę doświadczenia
dydaktycznego należy rozumieć jako godzinę lekcyjną (45 min.);
• posiada wykształcenie wyższe/zawodowe lub certyfikaty/zaświadczenia/inne dokumenty
umożliwiające przeprowadzenie kursu;
CZĘŚĆ 5: minimum jednym trenerem, który przeprowadzi kurs „barista II stopnia” dla
nauczycieli kształcenia zawodowego i instruktorów praktycznej nauki zawodu spełniającym
następujące warunki:
• posiada min. 2 – letnie doświadczenie zawodowe z dziedziny, której dotyczy kurs, w tym min.
250 godzin doświadczenia dydaktycznego w dziedzinie, której dotyczy kurs uzyskane w ciągu
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, przy czym 1 godzinę doświadczenia
dydaktycznego należy rozumieć jako godzinę lekcyjną (45 min.);
• posiada wykształcenie wyższe/zawodowe lub certyfikaty/zaświadczenia/inne dokumenty
umożliwiające przeprowadzenie kursu;
CZĘŚĆ 6: minimum jednym trenerem, który przeprowadzi kurs „sommeliera” dla nauczycieli
kształcenia zawodowego i instruktorów praktycznej nauki zawodu spełniającym następujące
warunki:
• posiada min. 2 – letnie doświadczenie zawodowe z dziedziny, której dotyczy kurs, w tym min.
250 godzin doświadczenia dydaktycznego w dziedzinie, której dotyczy kurs uzyskane w ciągu
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, przy czym 1 godzinę doświadczenia
dydaktycznego należy rozumieć jako godzinę lekcyjną (45 min.);
• posiada wykształcenie wyższe/zawodowe lub certyfikaty/zaświadczenia/inne dokumenty
umożliwiające przeprowadzenie kursu;
CZĘŚĆ 7: minimum jednym trenerem, który przeprowadzi kurs „Szkolenie z carvingu” dla
nauczycieli kształcenia zawodowego i instruktorów praktycznej nauki zawodu spełniającym
następujące warunki:
• posiada min. 2 – letnie doświadczenie zawodowe z dziedziny, której dotyczy kurs, w tym min.
250 godzin doświadczenia dydaktycznego w dziedzinie, której dotyczy kurs uzyskane w ciągu
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, przy czym 1 godzinę doświadczenia
dydaktycznego należy rozumieć jako godzinę lekcyjną (45 min.);
• posiada wykształcenie wyższe/zawodowe lub certyfikaty/zaświadczenia/inne dokumenty
umożliwiające przeprowadzenie kursu;
CZĘŚĆ 8: minimum jednym trenerem, który przeprowadzi kurs „rezydenta turystycznego” dla
nauczycieli kształcenia zawodowego i instruktorów praktycznej nauki zawodu spełniającym
następujące warunki:
• posiada min. 2 – letnie doświadczenie zawodowe z dziedziny, której dotyczy kurs, w tym min.
250 godzin doświadczenia dydaktycznego w dziedzinie, której dotyczy kurs uzyskane w ciągu
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, przy czym 1 godzinę doświadczenia
dydaktycznego należy rozumieć jako godzinę lekcyjną (45 min.);
• posiada wykształcenie wyższe/zawodowe lub certyfikaty/zaświadczenia/inne dokumenty
umożliwiające przeprowadzenie kursu;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania
wykonawcy do dyspozycji
niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia wraz z oświadczeniem podmiotu
udostępniającego zasoby, potwierdzającym brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie
warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (wg
wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ). Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby może
być zastąpione innym podmiotowym środkiem dowodowym potwierdzającym, że wykonawca realizując
zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu;
Ww. dokument należy złożyć tylko wtedy, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji
podmiotu udostępniającego zasoby.
b) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazujące, które
usługi wykonają poszczególni wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
Ww. dokument należy złożyć w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie
zamówienia.
c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, składany na potwierdzenie
spełnienia warunku według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ (dokument wymagany do
oferty na podstawie art. 274 ust.2 ustawy).
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonawcy ci składają
jeden wspólny ww. dokument.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ;
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonawcy ci
składają jeden wspólny ww. dokument.
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba
działająca w imieniu (odpowiednio: wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby) jest
umocowana do jego reprezentowania; wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww.
dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych
baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
3) pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania
(odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia), jeżeli w imieniu (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu
udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia)
działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa
w ppkt 2).
4) oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, według wzoru stanowiącego
załącznik nr 2 do SWZ;
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. dokument
składa każdy z tych wykonawców.
5) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru
stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ;
W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument
składa każdy z wykonawców, w zakresie, w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu.
6) oświadczenie wykonawcy o poleganiu na zdolnościach lub sytuacji podmiotów
udostępniających zasoby, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ;
Ww. dokument należy złożyć tylko wtedy, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji
podmiotu udostępniającego zasoby.
7) oświadczenie składane w celu przyznania punktów w kryteriach oceny ofert, według wzoru
określonego w załączniku nr 6 do SWZ (odpowiednio dla części od 1 do 8). W przypadku
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonawcy ci składają jeden
wspólny ww. dokument.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia
umowy.
2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 należy dołączyć do oferty.
3. Wszelką korespondencję w postępowaniu zamawiający kieruje do pełnomocnika.
4. Wspólnicy spółki cywilnej są wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie
zamówienia i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 1 – 3.
5. Przed zawarciem umowy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą
mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych
wykonawców, zawierającą, co najmniej:
1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim
zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację
zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany do umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany do umowy
może inicjować zarówno Zamawiający jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej
strony, zawierający w szczególności opis zmiany i jej uzasadnienie.
2. Zamawiający na podstawie art. 455 ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do
umowy polegających na:
1) zmianie terminów wykonania przedmiotu umowy;
2) zmianie wynagrodzenia;
3) zmianie sposobu spełnienia świadczenia lub zakresu świadczenia,
4) zmianie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia (Trenera).
3. Z uwagi na limit znaków szczegółowe informacje zawarte są w załączniku nr 7 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-08 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Pilnie potrzebuję pożyczki w kwocie 50 tys-Kargowa
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Pilnie potrzebuję pożyczki w kwocie 50 tys na okres do uzgodnienia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI