Organizacja i przeprowadzenie szkolenia podstawowego z zakresu wizażu i stylizacji...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Organizacja i przeprowadzenie szkolenia podstawowego z zakresu wizażu i stylizacji dla uczestników „Projektu aktywizacji kobiet i dziewcząt romskich w Zabrzu” z podziałem na dwie części
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZabrze
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2021-11-04
  • ZamawiającyMIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W ZABRZU
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-27
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00247678
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie szkolenia podstawowego z zakresu wizażu i stylizacji dla uczestników „Projektu aktywizacji kobiet i dziewcząt romskich w Zabrzu” z podziałem na dwie części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W ZABRZU

1.3.) Oddział zamawiającego: MOPR Zabrze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003453481

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 16

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 277 78 68

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mopr.zabrze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.magistrat.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja i przeprowadzenie szkolenia podstawowego z zakresu wizażu i stylizacji dla uczestników „Projektu aktywizacji kobiet i dziewcząt romskich w Zabrzu” z podziałem na dwie części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae5e7487-3706-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00247678

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002318/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.19 Organizacja i przeprowadzenie szkolenia podstawowego z zakresu wizażu i stylizacji dla uczestników "Projektu aktywizacji kobiet i dziewcząt romskich w Zabrzu" z podziałem na dwie części

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://mopr.magistrat.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniPortal.uzp.gov.pl, ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza - nazwa – Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Zabrzu) https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej e-mail: zamowienia@mopr.zabrze.pl
W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularza do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).
Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: zamowienia@mopr.zabrze.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Instrukcji systemu miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz korzystając z miniPortalu zobowiązuje się przestrzegać postanowień tego regulaminu.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobo-wych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanym dalej RODO informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Za-brzu z siedzibą ul. 3 Maja 16, 41-800 Zabrze reprezentowany przez Dyrektor Danutę Dymek;
2. Inspektorem ochrony danych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Zabrzu jest Pan Michał Drozdowski z którym można się skontaktować pod adresem: iodo@mopr.zabrze.pl, lub pod nu-merem telefonu tel. 32 2777848;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą celem prowadzenia postępowania zamówień publicznych powyżej kwoty 130 000 złotych oraz zawarcia i realizacji umowy cywilnoprawnej na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych;
4. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, którymi mogą być podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa, gdy wystąpią z takim żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną,
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzyna-rodowej;
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wskazany w przepisach o archiwizacji obowiązujących podmioty publiczne;
7. Posiada Pani/Pan prawo do:
- dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 RODO z zastrzeżeniem, że udostępniane dane osobowe nie mogą ujawniać danych osób trzecich;
- sprostowania danych, na podstawie art. 16 RODO;
- żądania usunięcia danych po upływie okresu, o którym mowa w pkt. 6.
8. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
9. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy. Ich podanie jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ADM.260.30.2021.JD

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 5740,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia podstawowego z zakresu wizażu i stylizacji dla uczestników „Projektu aktywizacji kobiet i dziewcząt romskich w Zabrzu” z podziałem na dwie części
Część I – kurs podstawowy z makijażu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I i II stanowi załącznik nr 7

4.2.5.) Wartość części: 3290 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie cena brutto oraz posiadane doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu kursów/szkoleń/warsztatów zgodnych z tematyką szkoleń niniejszego postępowania lub podobnej. Pod pojęciem usług o tematyce podobnej Zamawiający rozumie usługi, których przedmiotem były szkolenia/kursy/warsztaty wizażu/makijażu i stylizacji paznokci metodą hybrydową lub szkolenia/kursy/warsztaty zawierające w swoim programie zajęcia z wizażu i stylizacji, wykonywania makijażu, stylizacji paznokci metodą hybrydową.
2. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy niepodlegającemu wykluczeniu, którego oferta nie będzie podlegała odrzuceniu i otrzyma największą ilość punków zgodnie z przyjętym kryte-rium: cena brutto oferty – 60 pkt, doświadczenie Wykonawcy – 40 pkt. Oferta może otrzymać maksymalnie 100 pkt. Punktacja będzie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Wykonawcy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia podstawowego z zakresu wizażu i stylizacji dla uczestników „Projektu aktywizacji kobiet i dziewcząt romskich w Zabrzu” z podziałem na dwie części
Część II – kurs malowania paznokci metodą hybrydową
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I i II stanowi załącznik nr 7

4.2.5.) Wartość części: 2450 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie cena brutto oraz posiadane doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu kursów/szkoleń/warsztatów zgodnych z tematyką szkoleń niniejszego postępowania lub podobnej. Pod pojęciem usług o tematyce podobnej Zamawiający rozumie usługi, których przedmiotem były szkolenia/kursy/warsztaty wizażu/makijażu i stylizacji paznokci metodą hybrydową lub szkolenia/kursy/warsztaty zawierające w swoim programie zajęcia z wizażu i stylizacji, wykonywania makijażu, stylizacji paznokci metodą hybrydową.
2. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy niepodlegającemu wykluczeniu, którego oferta nie będzie podlegała odrzuceniu i otrzyma największą ilość punków zgodnie z przyjętym kryte-rium: cena brutto oferty – 60 pkt, doświadczenie Wykonawcy – 40 pkt. Oferta może otrzymać maksymalnie 100 pkt. Punktacja będzie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Wykonawcy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zgodnie z art. 113 ustawy Zamawiający wymaga, aby wykonawcy prowadzący działalność gospo-darczą byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania.
1.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca wpisany był do Rejestru Instytucji Szkoleniowych
1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie. Wykonawca zobowiązany jest wykazać sposób szczególny.
1.4 zdolności technicznej lub zawodowej:
1.4.1 Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania zdolności technicznej lub zawodowej musi wykazać posiadane doświadczenie, polegające na wykonaniu (zakończeniu i odebraniu) w okresie ostatnich 3 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum dwóch usług polegających na przygotowaniu i przeprowadzeniu szkoleń, kursów albo warsztatów z zakresu wizażu i stylizacji lub podobnej
Pod pojęciem usług o tematyce podobnej Zamawiający rozumie usługi, których przedmiotem były szkolenia/kursy/warsztaty wizażu/makijażu, stylizacji paznokci metodą hybrydową lub szkolenia/kursy/warsztaty zawierające w swoim programie zajęcia z makijażu i stylizacji paznokci metodą hybrydową
1.4.2 Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania zdolności technicznej lub zawodowej musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować w okresie realizacji przedmiotu zamówienia wy-kwalifikowanym personelem, tj.:
1.4.2.1. co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie kierunkowe w zakresie wizażu (wy-konywanie makijażu) i stylizacji paznokci metodą hybrydową, lub podobnej
lub osób posiadających wykształcenie kierunkowe w zakresie wykonywania makijażu i stylizacji paznokci metodą hybrydową
Pod pojęciem usług o tematyce podobnej Zamawiający rozumie usługi, których przedmiotem były szkolenia/kursy/warsztaty wizażu/makijażu, stylizacji paznokci metodą hybrydową lub szkolenia/kursy/warsztaty zawierające w swoim programie zajęcia z wizażu/makijażu i stylizacji w zakresie wykonywania makijażu, stylizacji paznokci metodą hybrydową
1.4.2.2. minimum roczne doświadczenie zawodowe w zakresie wymienionym w pkt. 1.4.2.1
1.4.2.3. minimum roczne doświadczenie dydaktyczne w zakresie prowadzenia zajęć grupowych w zakresie zgodnym z zakresem zajęć. Przez grupę Zamawiający rozumie minimum 5 osób. Waru-nek zostanie uznany jeżeli osoba prowadząca przeprowadziła minimum 2 zajęcia grupowe w okresie nie krótszym niż 2 lata
1.5. Zamawiający w celu potwierdzenia kwalifikacji osób wyznaczonych do prowadzenia szkoleń/kursów/warsztatów może na każdym etapie postępowania żądać złożenia dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia i doświadczenie tj. dyplomy, certyfikaty, świadectwa

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących podmiotowych środków dowodowych - oddzielnie dla każdej części zamówienia w przypadku składania ofert na kilka części przez jednego Wykonawcę
Wykaz zorganizowanych i przeprowadzonych przez Wykonawcę usług w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali co najmniej 2 szkolenia/kursy/warsztaty grupowe o tematyce będącej przedmiotem zamówienia lub podobnej. Przez grupę Zamawiający rozumie minimum 5 osób - Załącznik nr 4
5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, doświadczenia, a także informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik Nr 5
Zamawiający w celu potwierdzenia kwalifikacji oraz doświadczenia osób wyznaczonych do reali-zacji zamówienia może na każdym etapie postępowania żądać dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych usług z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, zamawiający nie żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. W przypadku wybrania oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień w zawartej umowie wprowadzonych aneksem takich jak:
a) zmiana osób funkcyjnych – z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy
b) zmiana sposobu reprezentacji – z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy
c) zmiana adresu siedziby jednej ze stron – z przyczyn zewnętrznych
d) zmiana terminu realizacji zamówienia – na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez Zamawiającego, bądź wystąpieniem okoliczności uniemożliwiających terminowe wykonanie zakresu umowy (art. 15r Ustawy z dnia 2 marca 2020 roku o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych
e) zmiana kadry – na zasadach określonych w SWZ na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez zamawiającego, na inne osoby spełniające wymagania określone w SWZ. Zmiana osób prowadzących jest dopuszczalna pod warunkiem pisemnego jej zgłoszenia Zamawiającego na minimum 3 dni przed planowanym terminem zajęć.
f) zmiana limitów osób – uczestników,
g) zmiana dni prowadzenia szkolenia,
h) zmiana formy i czasu prowadzenia warsztatów - na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez Zamawiającego, bądź wystąpieniem okoliczności uniemożliwiających terminowe wykonanie zakresu umowy (art. 15r. Ustawy z dnia 2 marca 2020 roku o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych
i) zmiana sposobu rozliczenia,
j) wprowadzenie informacji dodatkowych związanych z nowymi wytycznymi w realizacji Projektu;
k) w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę różnicy w kwocie podatku VAT,
l) zmiana lub wycofanie podwykonawcy – w uzasadnionych przypadkach, za pisemną zgodą Zamawiającego
m) zmiana osób skierowanych do realizacji zamówienia na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez zamawiającego na osoby spełniające wymagania określone w ogłoszeniu o zamówieniu.
Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-04 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-04 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-03

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie szkolenia ze składania wniosków do projektu "Czyste powietrze" - Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania13-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie szkolenia ze składania wniosków do projektu "Czyste powietrze". Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI