Organizacja i przeprowadzenie egzaminów zgodnych z ESOKJ zewnętrznych z języka

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Organizacja i przeprowadzenie egzaminów zgodnych z ESOKJ zewnętrznych z języka angielskiego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKalisz
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-07-06
  • ZamawiającyTechnikum im. Św. Józefa w Kaliszu
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-25
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00095744
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie egzaminów zgodnych z ESOKJ zewnętrznych z języka angielskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Technikum im. Św. Józefa w Kaliszu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380211745

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Złota 144

1.5.2.) Miejscowość: Kalisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@technikum.kalisz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.technikum.kalisz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

szkoła

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja i przeprowadzenie egzaminów zgodnych z ESOKJ zewnętrznych z języka angielskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4149c474-d508-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00095744

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014 – 2020. Projekt w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Zawody techniczne – trafny wybór, nr projektu RPWP.08.03.01-30-0032/18

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Regulamin korzystania z miniPortalu dostępny jest pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający może również komunikować się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: sekretariat@technikum.kalisz.pl
Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email sekretariat@technikum.kalisz.pl
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. (Dz.U. z 2020r. poz. 2452). Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego, lub podpisu osobistego.
Wykonawca w celu poprawnego zaszyfrowania oferty powinien mieć zainstalowany na komputerze .NET Framework 4.5. Aplikacja działa na platformie Windows (Vista SP2, 7, 8, 10) Aplikacja nie jest dostępna dla systemu Linux i MAC OS.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie egzaminów zgodnych z ESOKJ, zewnętrznych z języka angielskiego, potwierdzających nabycie kwalifikacji językowych na poziomie odzwierciedlającym poziom językowy uczestnika w formie stacjonarnej w razie konieczności zdalnej, z wykorzystaniem narzędzi internetowych, w tym wykorzystaniu platformy egzaminacyjnej, komunikatorów internetowych itp”.Uzyskanie kwalifikacji/kompetencji ma być poprzedzone zgodnie z procesem walidacji i certyfikacji zgodnie z Wytycznymi w zakresie realizacji przedsięwzięć z udziałem środków Europejskiego Funduszu Społecznego w obszarze edukacji na lata 2014-2020 oraz Wytyczne w zakresie monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów operacyjnych na lata 2014-2020. Efektem każdego szkolenia ma być nabycie kompetencji/kwalifikacji zawodowych weryfikowanych poprzez przeprowadzenie egzaminu zewnętrznego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80580000-3 - Oferowanie kursów językowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80580000-3 - Oferowanie kursów językowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 55

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium doświadczenie osób w przeprowadzaniu egzaminów

4.3.6.) Waga: 45

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że: dysponuje lub będzie dysponował minimum 3 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, przeprowadzającymi egzaminy tj. egzaminatorami, z których każdy posiada aktualne uprawnienia do przeprowadzenia egzaminów certyfikacyjnych z języka angielskiego zgodnie z ESOKJ, legitymujących się doświadczeniem w postaci przeprowadzenia minimum 30 egzaminów na różnym poziomie językowym w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, spełniających wymagania określone w pkt C.2.4 SWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego,
a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, druk wykazu stanowi - Załącznik nr 4 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winno być załączone do oferty.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia
wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługę, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zleceniodawca, niezależnie od wystąpienia okoliczności, o których mowa w ustawie Pzp lub treści wcześniejszych i następujących postanowień umowy, przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach wskazanych w niniejszym paragrafie. Wystąpienie którejkolwiek okoliczności, o której mowa w zdaniu poprzednim nie stanowi zobowiązania stron do wprowadzenia zmiany.
2. Zleceniodawca przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w następujących sytuacjach:
1) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli zmiana ta wpływa na zakres, termin lub warunki wykonania przez Strony świadczeń wynikających z umowy, a zmiana ta polega na dostosowaniu jej postanowień do zmienionych przepisów i realizacji celu umowy;
2) zmiany terminu wykonania umowy w przypadku zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli zmiana ta wpływa na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy, a zmiana ta polega na dostosowaniu jej postanowień do zmienionych przepisów i realizacji celu umowy;
3) zmiany terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia czynników obiektywnych lub niezależnych od stron, w tym siły wyższej w rozumieniu kodeksu cywilnego o okres, przez który niemożliwa była realizacja umowy wynikający z zaistnienia ww. przesłanki lub przesłanek;
4) zmiany terminu i harmonogramu realizacji umowy;
5) zmiany ilości osób objętych egzaminem;
6) zmiany wartości umowy w przypadku objęcia wsparciem dodatkowych osób;
7) zmiany sposobu i rodzaju płatności (np. płatność zaliczkowa);
8) zmiany osób egzaminujących o których mowa w § 5 ust. 6 z tym, że zmiana osób po stronie Wykonawcy (wskazanych w ofercie jako skierowanych do realizacji zamówienia) wymaga pisemnej zgody Zleceniodawcy, a Zleceniodawca przed jej udzieleniem domagał się będzie od Wykonawcy dokumentów potwierdzających spełnianie przez te osoby warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz aby każda z nich otrzymała co najmniej taką ilość punktów w ramach kryteriów oceny ofert co osoba wymieniana.

3. Podstawą wprowadzenia zmian postanowień umowy jest pisemny wniosek strony umowy lub projekt aneksu wraz z uzasadnieniem. Wniosek lub uzasadnienie do aneksu musi zawierać w szczególności:
a) opis wnioskowanej zmiany;
b) cel zmiany wraz z uzasadnieniem;
c) wskazanie konkretnych zapisów umowy lub ustawy Pzp pozwalających na wprowadzenie zmiany.
4. Strony przewidują zmiany dotyczące realizacji umowy o zamówienie publiczne, jeżeli ma to
bezpośredni związek z Ustawą z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych
z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz
wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (tzw. Specustawę), powołując się na Ustawę z dnia 29
stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) art. 15 r.
5. Strony przewidują zmianę umowy w zakresie wykonawcy, któremu zleceniodwaca udzielił zamówienia, jeśli ma go zastąpić nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga za sobą innych istotnych zmian umowy. Ponadto nowy wykonawca musi przedstawić dokument potwierdzający fakt zastąpienia dotychczasowego wykonawcę. Powyższa zmiana wymaga sporządzenia stosownego aneksu do umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-06 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-06 12:45

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-04

2021-06-25 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie kursów prawa jazdy kategorii B
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie kursów prawa jazdy kategorii B dla wychowanków rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej w roku 2024. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI