Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów w ramach projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” .
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00000127000040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: św. Anny 12
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-008
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 4332730
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@cm-uj.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów w ramach projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” .
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78029e84-d7fc-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00097089
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/index.php/dzp/zamowienia_ustawowe/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.soldea.pl/epz/epz/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z pkt 8) SWZ: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziesięciu części zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z pkt 39) SWZ: Ochrona danych osobowych – Informacja o przetwarzaniu danych osobowych, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziesięciu części zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 141.2711.18.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 28270,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 10
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00., odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziesięciu części zamówienia.
1.1 Zamówienie w zakresie od jednej do dziesięciu części realizowane jest w ramach projektu Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów przeznaczonych dla studentów kierunków medycznych.
1.4 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.
1.5 Przedmiot zamówienia podzielony jest na 10 części.
1.5.1 Opis przedmiotu zamówienia:
1.5.1.1 Część 1 - Opracowanie 3 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie komunikacji niepewności i ryzyka,
1.5.1.2 Część 2 – Opracowanie 2 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie świadomej zgody,
1.5.1.3 Część 3 – Opracowanie 3 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie tematów intymnych,
1.5.1.4 Część 4 – Opracowanie 5 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie telekonsultacji,
1.5.1.5 Część 5 – Opracowanie 5 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie radzenia sobie z emocjami w kontakcie z rodzicami pacjentów pediatrycznych,
1.5.1.6 Część 6 - Opracowanie 6 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie radzenie sobie z oczekiwaniami,
1.5.1.7 Część 7 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie przekazywania niepomyślnych informacji,
1.5.1.8 Część 8 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie komunikacji w aspekcie przemocy w rodzinie
1.5.1.9 Część 9 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie radzenia sobie z agresją,
1.5.1.10 Część 10 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie komunikacji błędu
1.5.2 Zakres przedmiotu zamówienia:
1.5.2.1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów przeznaczonych dla studentów kierunków medycznych,
1.5.2.2 Wykonawca zobowiązuje się do opracowania przedmiotu zamówienia zgodnie z efektami kształcenia określonymi w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 9 maja 2012 r. w sprawie standardów kształcenia dla kierunków studiów: lekarskiego, lekarsko-dentystycznego, farmacji, pielęgniarstwa i położnictwa (t.j. Dz.U. 2018, poz. 345, z późn. zm).
1.5.2.3 Poziom przypadków standaryzowanych pacjentów powinien być dostosowany do wiedzy i umiejętności posiadanych przez studentów:
a) III roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 2,
b) IV roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 1, 3, 4, 7, 10,
c) IV lub III roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 5, 6,
d) IV lub V roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 9,
e) V roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 8.
1.5.2.4 Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na opracowaniu przypadku standaryzowanego pacjenta zgodnie z szablonem przypadku standaryzowanego pacjenta.
1.5.3 Wykonawca zobowiązuje się opracować przypadki z innymi problemami medycznymi w ramach danej części przedmiotu zamówienia.
1.6 Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji usługi określają zapisy w umowie.
2. Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 2120,25 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt 17) SWZ: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziesięciu części zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium „wykształcenie medyczne”
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium „osiągnięcia dydaktyczne w zakresie komunikacji medycznej”
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium dydaktyczne „doświadczenie w prowadzeniu na kierunku lekarskim zajęć z komunikacji medycznej z udziałem standaryzowanego/symulowanego pacjenta (SP)”
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00., odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziesięciu części zamówienia.
1.1 Zamówienie w zakresie od jednej do dziesięciu części realizowane jest w ramach projektu Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów przeznaczonych dla studentów kierunków medycznych.
1.4 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.
1.5 Przedmiot zamówienia podzielony jest na 10 części.
1.5.1 Opis przedmiotu zamówienia:
1.5.1.1 Część 1 - Opracowanie 3 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie komunikacji niepewności i ryzyka,
1.5.1.2 Część 2 – Opracowanie 2 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie świadomej zgody,
1.5.1.3 Część 3 – Opracowanie 3 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie tematów intymnych,
1.5.1.4 Część 4 – Opracowanie 5 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie telekonsultacji,
1.5.1.5 Część 5 – Opracowanie 5 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie radzenia sobie z emocjami w kontakcie z rodzicami pacjentów pediatrycznych,
1.5.1.6 Część 6 - Opracowanie 6 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie radzenie sobie z oczekiwaniami,
1.5.1.7 Część 7 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie przekazywania niepomyślnych informacji,
1.5.1.8 Część 8 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie komunikacji w aspekcie przemocy w rodzinie
1.5.1.9 Część 9 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie radzenia sobie z agresją,
1.5.1.10 Część 10 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie komunikacji błędu
1.5.2 Zakres przedmiotu zamówienia:
1.5.2.1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów przeznaczonych dla studentów kierunków medycznych,
1.5.2.2 Wykonawca zobowiązuje się do opracowania przedmiotu zamówienia zgodnie z efektami kształcenia określonymi w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 9 maja 2012 r. w sprawie standardów kształcenia dla kierunków studiów: lekarskiego, lekarsko-dentystycznego, farmacji, pielęgniarstwa i położnictwa (t.j. Dz.U. 2018, poz. 345, z późn. zm).
1.5.2.3 Poziom przypadków standaryzowanych pacjentów powinien być dostosowany do wiedzy i umiejętności posiadanych przez studentów:
a) III roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 2,
b) IV roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 1, 3, 4, 7, 10,
c) IV lub III roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 5, 6,
d) IV lub V roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 9,
e) V roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 8.
1.5.2.4 Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na opracowaniu przypadku standaryzowanego pacjenta zgodnie z szablonem przypadku standaryzowanego pacjenta.
1.5.3 Wykonawca zobowiązuje się opracować przypadki z innymi problemami medycznymi w ramach danej części przedmiotu zamówienia.
1.6 Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji usługi określają zapisy w umowie.
2. Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 1413,50 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt 17) SWZ: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziesięciu części zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium „wykształcenie medyczne”
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium „osiągnięcia dydaktyczne w zakresie komunikacji medycznej”
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium dydaktyczne „doświadczenie w prowadzeniu na kierunku lekarskim zajęć z komunikacji medycznej z udziałem standaryzowanego/symulowanego pacjenta (SP)”
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00., odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziesięciu części zamówienia.
1.1 Zamówienie w zakresie od jednej do dziesięciu części realizowane jest w ramach projektu Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów przeznaczonych dla studentów kierunków medycznych.
1.4 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.
1.5 Przedmiot zamówienia podzielony jest na 10 części.
1.5.1 Opis przedmiotu zamówienia:
1.5.1.1 Część 1 - Opracowanie 3 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie komunikacji niepewności i ryzyka,
1.5.1.2 Część 2 – Opracowanie 2 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie świadomej zgody,
1.5.1.3 Część 3 – Opracowanie 3 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie tematów intymnych,
1.5.1.4 Część 4 – Opracowanie 5 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie telekonsultacji,
1.5.1.5 Część 5 – Opracowanie 5 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie radzenia sobie z emocjami w kontakcie z rodzicami pacjentów pediatrycznych,
1.5.1.6 Część 6 - Opracowanie 6 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie radzenie sobie z oczekiwaniami,
1.5.1.7 Część 7 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie przekazywania niepomyślnych informacji,
1.5.1.8 Część 8 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie komunikacji w aspekcie przemocy w rodzinie
1.5.1.9 Część 9 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie radzenia sobie z agresją,
1.5.1.10 Część 10 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie komunikacji błędu
1.5.2 Zakres przedmiotu zamówienia:
1.5.2.1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów przeznaczonych dla studentów kierunków medycznych,
1.5.2.2 Wykonawca zobowiązuje się do opracowania przedmiotu zamówienia zgodnie z efektami kształcenia określonymi w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 9 maja 2012 r. w sprawie standardów kształcenia dla kierunków studiów: lekarskiego, lekarsko-dentystycznego, farmacji, pielęgniarstwa i położnictwa (t.j. Dz.U. 2018, poz. 345, z późn. zm).
1.5.2.3 Poziom przypadków standaryzowanych pacjentów powinien być dostosowany do wiedzy i umiejętności posiadanych przez studentów:
a) III roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 2,
b) IV roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 1, 3, 4, 7, 10,
c) IV lub III roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 5, 6,
d) IV lub V roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 9,
e) V roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 8.
1.5.2.4 Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na opracowaniu przypadku standaryzowanego pacjenta zgodnie z szablonem przypadku standaryzowanego pacjenta.
1.5.3 Wykonawca zobowiązuje się opracować przypadki z innymi problemami medycznymi w ramach danej części przedmiotu zamówienia.
1.6 Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji usługi określają zapisy w umowie.
2. Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 2120,25 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt 17) SWZ: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziesięciu części zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium „wykształcenie medyczne”
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium „osiągnięcia dydaktyczne w zakresie komunikacji medycznej”
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium dydaktyczne „doświadczenie w prowadzeniu na kierunku lekarskim zajęć z komunikacji medycznej z udziałem standaryzowanego/symulowanego pacjenta (SP)”
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00., odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziesięciu części zamówienia.
1.1 Zamówienie w zakresie od jednej do dziesięciu części realizowane jest w ramach projektu Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów przeznaczonych dla studentów kierunków medycznych.
1.4 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.
1.5 Przedmiot zamówienia podzielony jest na 10 części.
1.5.1 Opis przedmiotu zamówienia:
1.5.1.1 Część 1 - Opracowanie 3 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie komunikacji niepewności i ryzyka,
1.5.1.2 Część 2 – Opracowanie 2 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie świadomej zgody,
1.5.1.3 Część 3 – Opracowanie 3 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie tematów intymnych,
1.5.1.4 Część 4 – Opracowanie 5 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie telekonsultacji,
1.5.1.5 Część 5 – Opracowanie 5 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie radzenia sobie z emocjami w kontakcie z rodzicami pacjentów pediatrycznych,
1.5.1.6 Część 6 - Opracowanie 6 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie radzenie sobie z oczekiwaniami,
1.5.1.7 Część 7 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie przekazywania niepomyślnych informacji,
1.5.1.8 Część 8 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie komunikacji w aspekcie przemocy w rodzinie
1.5.1.9 Część 9 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie radzenia sobie z agresją,
1.5.1.10 Część 10 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie komunikacji błędu
1.5.2 Zakres przedmiotu zamówienia:
1.5.2.1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów przeznaczonych dla studentów kierunków medycznych,
1.5.2.2 Wykonawca zobowiązuje się do opracowania przedmiotu zamówienia zgodnie z efektami kształcenia określonymi w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 9 maja 2012 r. w sprawie standardów kształcenia dla kierunków studiów: lekarskiego, lekarsko-dentystycznego, farmacji, pielęgniarstwa i położnictwa (t.j. Dz.U. 2018, poz. 345, z późn. zm).
1.5.2.3 Poziom przypadków standaryzowanych pacjentów powinien być dostosowany do wiedzy i umiejętności posiadanych przez studentów:
a) III roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 2,
b) IV roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 1, 3, 4, 7, 10,
c) IV lub III roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 5, 6,
d) IV lub V roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 9,
e) V roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 8.
1.5.2.4 Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na opracowaniu przypadku standaryzowanego pacjenta zgodnie z szablonem przypadku standaryzowanego pacjenta.
1.5.3 Wykonawca zobowiązuje się opracować przypadki z innymi problemami medycznymi w ramach danej części przedmiotu zamówienia.
1.6 Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji usługi określają zapisy w umowie.
2. Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 3533,75 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt 17) SWZ: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziesięciu części zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium „wykształcenie medyczne”
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium „osiągnięcia dydaktyczne w zakresie komunikacji medycznej”
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium dydaktyczne „doświadczenie w prowadzeniu na kierunku lekarskim zajęć z komunikacji medycznej z udziałem standaryzowanego/symulowanego pacjenta (SP)”
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00., odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziesięciu części zamówienia.
1.1 Zamówienie w zakresie od jednej do dziesięciu części realizowane jest w ramach projektu Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów przeznaczonych dla studentów kierunków medycznych.
1.4 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.
1.5 Przedmiot zamówienia podzielony jest na 10 części.
1.5.1 Opis przedmiotu zamówienia:
1.5.1.1 Część 1 - Opracowanie 3 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie komunikacji niepewności i ryzyka,
1.5.1.2 Część 2 – Opracowanie 2 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie świadomej zgody,
1.5.1.3 Część 3 – Opracowanie 3 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie tematów intymnych,
1.5.1.4 Część 4 – Opracowanie 5 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie telekonsultacji,
1.5.1.5 Część 5 – Opracowanie 5 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie radzenia sobie z emocjami w kontakcie z rodzicami pacjentów pediatrycznych,
1.5.1.6 Część 6 - Opracowanie 6 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie radzenie sobie z oczekiwaniami,
1.5.1.7 Część 7 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie przekazywania niepomyślnych informacji,
1.5.1.8 Część 8 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie komunikacji w aspekcie przemocy w rodzinie
1.5.1.9 Część 9 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie radzenia sobie z agresją,
1.5.1.10 Część 10 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie komunikacji błędu
1.5.2 Zakres przedmiotu zamówienia:
1.5.2.1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów przeznaczonych dla studentów kierunków medycznych,
1.5.2.2 Wykonawca zobowiązuje się do opracowania przedmiotu zamówienia zgodnie z efektami kształcenia określonymi w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 9 maja 2012 r. w sprawie standardów kształcenia dla kierunków studiów: lekarskiego, lekarsko-dentystycznego, farmacji, pielęgniarstwa i położnictwa (t.j. Dz.U. 2018, poz. 345, z późn. zm).
1.5.2.3 Poziom przypadków standaryzowanych pacjentów powinien być dostosowany do wiedzy i umiejętności posiadanych przez studentów:
a) III roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 2,
b) IV roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 1, 3, 4, 7, 10,
c) IV lub III roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 5, 6,
d) IV lub V roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 9,
e) V roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 8.
1.5.2.4 Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na opracowaniu przypadku standaryzowanego pacjenta zgodnie z szablonem przypadku standaryzowanego pacjenta.
1.5.3 Wykonawca zobowiązuje się opracować przypadki z innymi problemami medycznymi w ramach danej części przedmiotu zamówienia.
1.6 Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji usługi określają zapisy w umowie.
2. Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 3533,75 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt 17) SWZ: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziesięciu części zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium „wykształcenie medyczne”
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium „osiągnięcia dydaktyczne w zakresie komunikacji medycznej”
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium dydaktyczne „doświadczenie w prowadzeniu na kierunku lekarskim zajęć z komunikacji medycznej z udziałem standaryzowanego/symulowanego pacjenta (SP)”
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00., odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziesięciu części zamówienia.
1.1 Zamówienie w zakresie od jednej do dziesięciu części realizowane jest w ramach projektu Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów przeznaczonych dla studentów kierunków medycznych.
1.4 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.
1.5 Przedmiot zamówienia podzielony jest na 10 części.
1.5.1 Opis przedmiotu zamówienia:
1.5.1.1 Część 1 - Opracowanie 3 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie komunikacji niepewności i ryzyka,
1.5.1.2 Część 2 – Opracowanie 2 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie świadomej zgody,
1.5.1.3 Część 3 – Opracowanie 3 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie tematów intymnych,
1.5.1.4 Część 4 – Opracowanie 5 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie telekonsultacji,
1.5.1.5 Część 5 – Opracowanie 5 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie radzenia sobie z emocjami w kontakcie z rodzicami pacjentów pediatrycznych,
1.5.1.6 Część 6 - Opracowanie 6 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie radzenie sobie z oczekiwaniami,
1.5.1.7 Część 7 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie przekazywania niepomyślnych informacji,
1.5.1.8 Część 8 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie komunikacji w aspekcie przemocy w rodzinie
1.5.1.9 Część 9 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie radzenia sobie z agresją,
1.5.1.10 Część 10 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie komunikacji błędu
1.5.2 Zakres przedmiotu zamówienia:
1.5.2.1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów przeznaczonych dla studentów kierunków medycznych,
1.5.2.2 Wykonawca zobowiązuje się do opracowania przedmiotu zamówienia zgodnie z efektami kształcenia określonymi w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 9 maja 2012 r. w sprawie standardów kształcenia dla kierunków studiów: lekarskiego, lekarsko-dentystycznego, farmacji, pielęgniarstwa i położnictwa (t.j. Dz.U. 2018, poz. 345, z późn. zm).
1.5.2.3 Poziom przypadków standaryzowanych pacjentów powinien być dostosowany do wiedzy i umiejętności posiadanych przez studentów:
a) III roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 2,
b) IV roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 1, 3, 4, 7, 10,
c) IV lub III roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 5, 6,
d) IV lub V roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 9,
e) V roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 8.
1.5.2.4 Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na opracowaniu przypadku standaryzowanego pacjenta zgodnie z szablonem przypadku standaryzowanego pacjenta.
1.5.3 Wykonawca zobowiązuje się opracować przypadki z innymi problemami medycznymi w ramach danej części przedmiotu zamówienia.
1.6 Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji usługi określają zapisy w umowie.
2. Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 4240,50 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt 17) SWZ: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziesięciu części zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium „wykształcenie medyczne”
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium „osiągnięcia dydaktyczne w zakresie komunikacji medycznej”
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium dydaktyczne „doświadczenie w prowadzeniu na kierunku lekarskim zajęć z komunikacji medycznej z udziałem standaryzowanego/symulowanego pacjenta (SP)”
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00., odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziesięciu części zamówienia.
1.1 Zamówienie w zakresie od jednej do dziesięciu części realizowane jest w ramach projektu Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów przeznaczonych dla studentów kierunków medycznych.
1.4 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.
1.5 Przedmiot zamówienia podzielony jest na 10 części.
1.5.1 Opis przedmiotu zamówienia:
1.5.1.1 Część 1 - Opracowanie 3 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie komunikacji niepewności i ryzyka,
1.5.1.2 Część 2 – Opracowanie 2 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie świadomej zgody,
1.5.1.3 Część 3 – Opracowanie 3 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie tematów intymnych,
1.5.1.4 Część 4 – Opracowanie 5 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie telekonsultacji,
1.5.1.5 Część 5 – Opracowanie 5 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie radzenia sobie z emocjami w kontakcie z rodzicami pacjentów pediatrycznych,
1.5.1.6 Część 6 - Opracowanie 6 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie radzenie sobie z oczekiwaniami,
1.5.1.7 Część 7 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie przekazywania niepomyślnych informacji,
1.5.1.8 Część 8 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie komunikacji w aspekcie przemocy w rodzinie
1.5.1.9 Część 9 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie radzenia sobie z agresją,
1.5.1.10 Część 10 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie komunikacji błędu
1.5.2 Zakres przedmiotu zamówienia:
1.5.2.1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów przeznaczonych dla studentów kierunków medycznych,
1.5.2.2 Wykonawca zobowiązuje się do opracowania przedmiotu zamówienia zgodnie z efektami kształcenia określonymi w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 9 maja 2012 r. w sprawie standardów kształcenia dla kierunków studiów: lekarskiego, lekarsko-dentystycznego, farmacji, pielęgniarstwa i położnictwa (t.j. Dz.U. 2018, poz. 345, z późn. zm).
1.5.2.3 Poziom przypadków standaryzowanych pacjentów powinien być dostosowany do wiedzy i umiejętności posiadanych przez studentów:
a) III roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 2,
b) IV roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 1, 3, 4, 7, 10,
c) IV lub III roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 5, 6,
d) IV lub V roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 9,
e) V roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 8.
1.5.2.4 Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na opracowaniu przypadku standaryzowanego pacjenta zgodnie z szablonem przypadku standaryzowanego pacjenta.
1.5.3 Wykonawca zobowiązuje się opracować przypadki z innymi problemami medycznymi w ramach danej części przedmiotu zamówienia.
1.6 Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji usługi określają zapisy w umowie.
2. Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 2827,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt 17) SWZ: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziesięciu części zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium „wykształcenie medyczne”
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium „osiągnięcia dydaktyczne w zakresie komunikacji medycznej”
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium dydaktyczne „doświadczenie w prowadzeniu na kierunku lekarskim zajęć z komunikacji medycznej z udziałem standaryzowanego/symulowanego pacjenta (SP)”
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00., odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziesięciu części zamówienia.
1.1 Zamówienie w zakresie od jednej do dziesięciu części realizowane jest w ramach projektu Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów przeznaczonych dla studentów kierunków medycznych.
1.4 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.
1.5 Przedmiot zamówienia podzielony jest na 10 części.
1.5.1 Opis przedmiotu zamówienia:
1.5.1.1 Część 1 - Opracowanie 3 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie komunikacji niepewności i ryzyka,
1.5.1.2 Część 2 – Opracowanie 2 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie świadomej zgody,
1.5.1.3 Część 3 – Opracowanie 3 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie tematów intymnych,
1.5.1.4 Część 4 – Opracowanie 5 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie telekonsultacji,
1.5.1.5 Część 5 – Opracowanie 5 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie radzenia sobie z emocjami w kontakcie z rodzicami pacjentów pediatrycznych,
1.5.1.6 Część 6 - Opracowanie 6 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie radzenie sobie z oczekiwaniami,
1.5.1.7 Część 7 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie przekazywania niepomyślnych informacji,
1.5.1.8 Część 8 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie komunikacji w aspekcie przemocy w rodzinie
1.5.1.9 Część 9 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie radzenia sobie z agresją,
1.5.1.10 Część 10 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie komunikacji błędu
1.5.2 Zakres przedmiotu zamówienia:
1.5.2.1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów przeznaczonych dla studentów kierunków medycznych,
1.5.2.2 Wykonawca zobowiązuje się do opracowania przedmiotu zamówienia zgodnie z efektami kształcenia określonymi w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 9 maja 2012 r. w sprawie standardów kształcenia dla kierunków studiów: lekarskiego, lekarsko-dentystycznego, farmacji, pielęgniarstwa i położnictwa (t.j. Dz.U. 2018, poz. 345, z późn. zm).
1.5.2.3 Poziom przypadków standaryzowanych pacjentów powinien być dostosowany do wiedzy i umiejętności posiadanych przez studentów:
a) III roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 2,
b) IV roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 1, 3, 4, 7, 10,
c) IV lub III roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 5, 6,
d) IV lub V roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 9,
e) V roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 8.
1.5.2.4 Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na opracowaniu przypadku standaryzowanego pacjenta zgodnie z szablonem przypadku standaryzowanego pacjenta.
1.5.3 Wykonawca zobowiązuje się opracować przypadki z innymi problemami medycznymi w ramach danej części przedmiotu zamówienia.
1.6 Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji usługi określają zapisy w umowie.
2. Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 2827,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt 17) SWZ: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziesięciu części zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium „wykształcenie medyczne”
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium „osiągnięcia dydaktyczne w zakresie komunikacji medycznej”
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium dydaktyczne „doświadczenie w prowadzeniu na kierunku lekarskim zajęć z komunikacji medycznej z udziałem standaryzowanego/symulowanego pacjenta (SP)”
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00., odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziesięciu części zamówienia.
1.1 Zamówienie w zakresie od jednej do dziesięciu części realizowane jest w ramach projektu Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów przeznaczonych dla studentów kierunków medycznych.
1.4 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.
1.5 Przedmiot zamówienia podzielony jest na 10 części.
1.5.1 Opis przedmiotu zamówienia:
1.5.1.1 Część 1 - Opracowanie 3 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie komunikacji niepewności i ryzyka,
1.5.1.2 Część 2 – Opracowanie 2 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie świadomej zgody,
1.5.1.3 Część 3 – Opracowanie 3 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie tematów intymnych,
1.5.1.4 Część 4 – Opracowanie 5 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie telekonsultacji,
1.5.1.5 Część 5 – Opracowanie 5 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie radzenia sobie z emocjami w kontakcie z rodzicami pacjentów pediatrycznych,
1.5.1.6 Część 6 - Opracowanie 6 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie radzenie sobie z oczekiwaniami,
1.5.1.7 Część 7 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie przekazywania niepomyślnych informacji,
1.5.1.8 Część 8 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie komunikacji w aspekcie przemocy w rodzinie
1.5.1.9 Część 9 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie radzenia sobie z agresją,
1.5.1.10 Część 10 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie komunikacji błędu
1.5.2 Zakres przedmiotu zamówienia:
1.5.2.1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów przeznaczonych dla studentów kierunków medycznych,
1.5.2.2 Wykonawca zobowiązuje się do opracowania przedmiotu zamówienia zgodnie z efektami kształcenia określonymi w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 9 maja 2012 r. w sprawie standardów kształcenia dla kierunków studiów: lekarskiego, lekarsko-dentystycznego, farmacji, pielęgniarstwa i położnictwa (t.j. Dz.U. 2018, poz. 345, z późn. zm).
1.5.2.3 Poziom przypadków standaryzowanych pacjentów powinien być dostosowany do wiedzy i umiejętności posiadanych przez studentów:
a) III roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 2,
b) IV roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 1, 3, 4, 7, 10,
c) IV lub III roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 5, 6,
d) IV lub V roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 9,
e) V roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 8.
1.5.2.4 Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na opracowaniu przypadku standaryzowanego pacjenta zgodnie z szablonem przypadku standaryzowanego pacjenta.
1.5.3 Wykonawca zobowiązuje się opracować przypadki z innymi problemami medycznymi w ramach danej części przedmiotu zamówienia.
1.6 Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji usługi określają zapisy w umowie.
2. Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 2827,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt 17) SWZ: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziesięciu części zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium „wykształcenie medyczne”
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium „osiągnięcia dydaktyczne w zakresie komunikacji medycznej”
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium dydaktyczne „doświadczenie w prowadzeniu na kierunku lekarskim zajęć z komunikacji medycznej z udziałem standaryzowanego/symulowanego pacjenta (SP)”
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00., odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziesięciu części zamówienia.
1.1 Zamówienie w zakresie od jednej do dziesięciu części realizowane jest w ramach projektu Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów przeznaczonych dla studentów kierunków medycznych.
1.4 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.
1.5 Przedmiot zamówienia podzielony jest na 10 części.
1.5.1 Opis przedmiotu zamówienia:
1.5.1.1 Część 1 - Opracowanie 3 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie komunikacji niepewności i ryzyka,
1.5.1.2 Część 2 – Opracowanie 2 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie świadomej zgody,
1.5.1.3 Część 3 – Opracowanie 3 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie tematów intymnych,
1.5.1.4 Część 4 – Opracowanie 5 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie telekonsultacji,
1.5.1.5 Część 5 – Opracowanie 5 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie radzenia sobie z emocjami w kontakcie z rodzicami pacjentów pediatrycznych,
1.5.1.6 Część 6 - Opracowanie 6 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie radzenie sobie z oczekiwaniami,
1.5.1.7 Część 7 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie przekazywania niepomyślnych informacji,
1.5.1.8 Część 8 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie komunikacji w aspekcie przemocy w rodzinie
1.5.1.9 Część 9 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie radzenia sobie z agresją,
1.5.1.10 Część 10 - Opracowanie 4 przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie komunikacji błędu
1.5.2 Zakres przedmiotu zamówienia:
1.5.2.1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie przypadków standaryzowanych pacjentów przeznaczonych dla studentów kierunków medycznych,
1.5.2.2 Wykonawca zobowiązuje się do opracowania przedmiotu zamówienia zgodnie z efektami kształcenia określonymi w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 9 maja 2012 r. w sprawie standardów kształcenia dla kierunków studiów: lekarskiego, lekarsko-dentystycznego, farmacji, pielęgniarstwa i położnictwa (t.j. Dz.U. 2018, poz. 345, z późn. zm).
1.5.2.3 Poziom przypadków standaryzowanych pacjentów powinien być dostosowany do wiedzy i umiejętności posiadanych przez studentów:
a) III roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 2,
b) IV roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 1, 3, 4, 7, 10,
c) IV lub III roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 5, 6,
d) IV lub V roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 9,
e) V roku dla przypadków standaryzowanego pacjenta w zakresie części 8.
1.5.2.4 Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na opracowaniu przypadku standaryzowanego pacjenta zgodnie z szablonem przypadku standaryzowanego pacjenta.
1.5.3 Wykonawca zobowiązuje się opracować przypadki z innymi problemami medycznymi w ramach danej części przedmiotu zamówienia.
1.6 Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji usługi określają zapisy w umowie.
2. Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 2827,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt 17) SWZ: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziesięciu części zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium „wykształcenie medyczne”
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium „osiągnięcia dydaktyczne w zakresie komunikacji medycznej”
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium dydaktyczne „doświadczenie w prowadzeniu na kierunku lekarskim zajęć z komunikacji medycznej z udziałem standaryzowanego/symulowanego pacjenta (SP)”
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.4 zdolności technicznej lub zawodowej, dlatego też Wykonawca musi wykazać że dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i która spełnia łącznie w odniesieniu do każdej części następujące warunki:
2.4.1 wykształcenie wyższe,
2.4.2 doświadczenie dydaktyczne na kierunku lekarskim w uczelni medycznej obejmujące prowadzenie zajęć z komunikacji medycznej przez co najmniej 2 semestry (min. 30 godzin).
Przez „komunikację medyczną” Zamawiający rozumie komunikację pomiędzy lekarzem a pacjentem, w szczególności budowanie relacji między lekarzem a pacjentem, zbieranie wywiadu, przekazywanie informacji.
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy złożone wraz z ofertą odpowiednio do treści wzoru stanowiącego Załącznik 4 do SWZ oraz dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego odpowiednio do treści wzorów stanowiących Załącznik 9 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj.:
1.1 oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2021r. poz. 275 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 8 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj.:
wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za wykonanie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 9 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
3. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:3.1 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowania i braku podstaw do wykluczenia,
3.2 dokument potwierdzający spełnienie dodatkowych kryteriów oceny ofert, o ile dotyczy,
3.3 zobowiązanie innego podmiotu, o ile dotyczy,
3.4 oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile dotyczy,
3.5 odpowiednie pełnomocnictwa w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z pkt 12) SWZ: Opis sposobu przygotowywania oferty, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziesięciu części zamówienia.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z pkt 7) SWZ: Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziesięciu części zamówienia.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-07 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://www.soldea.pl/epz/epz/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-07 10:01
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-05
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
Część 6 : Tak
Część 7 : Tak
Część 8 : Tak
Część 9 : Tak
Część 10 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
6) Termin realizacji zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dziesięciu części zamówienia.1. Wykonawca musi zapewnić realizację przedmiotu zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do:
- 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy w zakresie Części 1, 2, 3,
- 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy w zakresie Części 7, 8, 9, 10,
- 28 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy w zakresie Części 4, 5, 6.
2. Wykonawca zapewnia gotowość do realizacji zamówienia w dniu zawarcia umowy.