„Magazynier z obsługą wózków jezdniowych podnośnikowych, użytkowych programów komputerowych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Magazynier z obsługą wózków jezdniowych podnośnikowych, użytkowych programów komputerowych oraz kasy fiskalnej (z uprawnieniami UDT)”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-07-01
  • ZamawiającyGRODZKI URZĄD PRACY W KRAKOWIE
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-22
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00218609
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Magazynier z obsługą wózków jezdniowych podnośnikowych, użytkowych programów komputerowych oraz kasy fiskalnej (z uprawnieniami UDT)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GRODZKI URZĄD PRACY W KRAKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357124926

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wąwozowa 34

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-752

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-publiczne@gupkrakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gupkrakow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Magazynier z obsługą wózków jezdniowych podnośnikowych, użytkowych programów komputerowych oraz kasy fiskalnej (z uprawnieniami UDT)”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-744c658b-f203-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00218609

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045449/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Magazynier z obsługą wózków jezdniowych podnośnikowych, użytkowych programów komputerowych oraz kasy fiskalnej ( ok. 227 h)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy na terenie Gminy Miejskiej Kraków (VI)” Poddziałanie 1.1.1 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, „Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy na terenie Gminy Miejskiej Kraków (VII)” Działanie 8.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.krakow.pl/?bip_id=28

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bip.krakow.pl/?bip_id=28

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu: miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/myportal//aplikacja/skrzynka oraz poczty elektronicznej: adres e-mail: zamowienia-publiczne@gupkrakow.pl
Kontakt za pośrednictwem systemu ePUAP (w wyszukiwarce podmiotu należy wpisać: „GRODZKI URZĄD PRACY W KRAKOWIE (31-752 KRAKÓW, WOJ. MAŁOPOLSKIE”)
Elektroniczna skrzynka podawcza: /gupkrakow/SkrytkaESP
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.
Wykonawca składa za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu - tylko jedną ofertę (dokumenty wskazane w rozdz. VI ust. 1 pkt 1) – pkt 5) SWZ). W Formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP oraz poczty elektronicznej poprzez które Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcą.
Inne dokumenty i oświadczenia w postępowaniu, w tym wymienione w rozdz. VI ust. 2 pkt 1) – pkt 5) SWZ, Wykonawca składa za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu, jako załączniki do tego formularza lub na wskazany adres poczty elektronicznej, w formie określonej w rozdz. VII SWZ.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów, informacji i oświadczeń oraz ich cyfrowych odwzorowań opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB, a plików przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej wynosi 100 MB.
Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP lub datę i godzinę serwera pocztowego Zamawiającego.
Zamawiający przekazuje ID postępowania (rozdz. II ust. 4 SWZ). Identyfikator ID dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępny jest także na liście wszystkich postępowań na miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty, opisany został w „INSTRUKCJI UŻYTKOWNIKA SYSTEMU miniPortal-ePUAP”. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. Zgodnie z wytycznymi Urzędu Zamówień Publicznych udostępnionymi na https://www.uzp.gov.pl/strona-glowna/slider-aktualnosci/jak-nalezy-podpisac-oferte-w-postaci-elektronicznej/jak-nalezy-podpisac-oferte-w, złożenie podpisu jedynie na „Formularzu do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” nie jest równoznaczne ze złożeniem podpisu pod ofertą. Oferta bowiem, a nie „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”, musi zostać opatrzona właściwym podpisem. Oferta, która została złożona bez opatrzenia właściwym podpisem elektronicznym podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy z uwagi na niezgodność z art. 63 ustawy. Podpis może zostać złożony bezpośrednio na pliku z ofertą wykonawcy lub na „Paczce” dokumentów elektronicznych zawierającą ofertę wykonawcy. Opatrzenie właściwym podpisem oferty (lub paczki) następuje przed czynnością jej zaszyfrowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Nr zamówienia: OZ.2710.120.7.2022.MJ. Szkol.Gr.EFS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 26250,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie 227 godzinnego szkolenia kompleksowego w zakresie przygotowania uczestników kursu do wykonywania zawodu magazyniera tj. nabycie wiedzy i umiejętności prowadzenia dokumentacji magazynowej z uwzględnieniem programów komputerowych, obsługi kas fiskalnych i obsługi wózków jezdniowych z egzaminem UDT dla łącznej liczby dziesięciu uczestników w jednej grupie szkoleniowej w terminie do 2 miesięcy od daty zawarcia umowy (z zastrzeżeniem, że szkolenie musi być przeprowadzone w trzecim kwartale 2022 r.), pod nazwą: „Magazynier z obsługą wózków jezdniowych podnośnikowych, użytkowych programów komputerowych oraz kasy fiskalnej (z uprawnieniami UDT)”.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 1 do SWZ o nazwie „Opis przedmiotu zamówienia”. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami wzoru umowy, stanowiącej Załącznik nr 9 do SWZ.
Zamówienie finansowane jest w ramach dwóch projektów: POWR.01.01.01-12-0025/20 „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy na terenie Gminy Miejskiej Kraków (VI)” Poddziałanie 1.1.1 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 oraz RPMP.08.01.00-12-0020/21 „Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy na terenie Gminy Miejskiej Kraków (VII)” Działanie 8.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Przedmiot główny: 80500000-9 - usługi szkoleniowe;
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie do 2 miesięcy od daty zawarcia umowy z zastrzeżeniem, że szkolenie musi być przeprowadzone w trzecim kwartale 2022 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: został szczegółowo opisany w rozdz. XV SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: dodatkowe doświadczenie osób (wykładowcy nr 1, wykładowcy nr 2, instruktora) skierowanych do realizacji zamówienia publicznego w prowadzeniu szkoleń w zakresie objętym przedmiotem zamówienia

4.3.6.) Waga: 27

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: przeprowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzonych szkoleń

4.3.6.) Waga: 3

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: posiadanie certyfikatu jakości usług w zakresie szkoleń związanych z przedmiotem zamówienia

4.3.6.) Waga: 6

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wystawienie zaświadczenia na podstawie § 18 ust. 2 Rozporządzenia Ministerstwa Edukacji Narodowej potwierdzającego ukończenie szkolenia

4.3.6.) Waga: 4

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) posiadają wymagane uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj.:
posiadają aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1100 z późn.zm.). Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli instytucja szkoleniowa będzie posiadała aktualny wpis w RIS jako instytucja aktywna w 2022 r.
2) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) należycie wykonali lub wykonują, co najmniej dwie usługi szkoleniowe, dla co najmniej 5 osób każde szkolenie, każde związane z przedmiotem zamó-wienia. Przez usługę rozumie się szkolenie dla co najmniej 5 osób szkolących się w tym samym miej-scu, czasie i uczestniczących w tych samych zajęciach. Przez jedną usługę rozumie się jedną umowę.
b) dysponują na czas realizacji zamówienia miejscem na terenie miasta Krakowa, w którym będzie wykonywany przedmiot zamówienia, spełniającym wymogi BHP i zalecenia Sanepidu, zapewniającym warunki organizacyjne i techniczne umożliwiające udział w kształceniu osób niepełnosprawnych, w tym ruchowo, w rozumieniu obowiązujących przepisów w szczególności ustawy Prawo budowlane z dnia 07.07.1994 r. (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1065 ze zm.) dotyczących obiektów służących rehabilitacji w związku z potrzebami osób niepełnosprawnych:
- wejście do budynku jest na poziomie podłogi, a jeśli zastosowano schody to jest winda, podjazd lub platforma przyschodowa,
- na kondygnacjach dostępnych dla osób z niepełnosprawnością są przystosowane toalety (patrz – standard architektoniczny),
- na korytarzach nie ma wystających gablot, reklam, elementów dekoracji, które mogłyby być przeszkodą dla osób niewidomych,
- osoby z niepełnosprawnościami i/lub osoby towarzyszące otrzymają informacje na temat potencjalnych sytuacji awaryjnych, na przykład poprzez wskazanie wyjścia ewakuacyjnego, najbliższych schodów. W przypadku osób z trudnościami poznawczymi, komunikacyjnymi należy zadbać o dostępność przekazu.
Do miejsca szkolenia powinien istnieć dogodny dojazd zarówno środkiem komunikacji publicznej jak i prywatnym środkiem transportu.
Miejsce musi posiadać niezbędne dla wykonania niniejszego zamówienia pomieszczenia, w tym wymagane:
b.1) sala wykładowo-dydaktyczna – do przeprowadzania zajęć teoretycznych i praktycznych (wymagana minimum jedna) z uwzględnieniem jej powierzchni w m² (wymagane minimum 22 m²), powinna być wyposażona w szczególności w:
- projektor multimedialny, ekran, laptop, telewizor, tablicę wiszącą i tablicę stojącą typu flipchart, stoliki, krzesła;
- minimum 10 standardowych stanowisk komputerowych z pełnym legalnym oprogramowaniem klasy niezbędnej do realizacji zamówienia, połączonych w sieć ze stałym łączem internetowym;
- minimum trzy różne urządzenia fiskalne (różne modele kas i drukarek fiskalnych), czytnik kodu kreskowego oraz terminal płatniczy;
b.2) zaplecze socjalne i sanitarne;
b.3) plac manewrowy (wymagany minimum jeden), przeznaczony do realizacji części praktycznej szkolenia (jazd), wyposażony w wózki jezdniowe, niezbędne do prawidłowej realizacji części praktycznej szkolenia (wymagany minimum jeden w każdym rodzaju) – spełniają wszystkie wymagania odnośnie przepisów o dozorze technicznym, wymagania BHP;
Realizacja projektu wiążę się z wymaganiami w zakresie oznaczania miejsca szkolenia za pomocą znaku Unii Europejskiej i EFS, znaku Fundusze Europejskie wraz z nazwą programu. W związku z tym należy stosować prawidłowe oznaczenia.
c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej dwoma wykładowcami i co najmniej jednym instruktorem, posiadającymi kwalifikacje zawodowe niezbędne w celu prawidłowej realizacji zamówienia i uprawnienia pedagogiczne oraz minimum trzy lata doświadczenia (każda z osób) w prowadzeniu szkoleń w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu/-ach, o którym/-ch mowa w ust. 1 pkt 5 lit. a) SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w rozdz. V ust. 2 SWZ odpowiednio:
a) samego Wykonawcy lub każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
b) podmiotu/-ów, na którego/-ych zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy,
według wzorów stanowiących załącznik nr 4A, 4B do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wykonawcy o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ – na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdziale V ust. 1 pkt 1) SWZ.
2) wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wraz z podaniem przedmiotu (w tym liczby osób objętych usługą), dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ, wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane/są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane/są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, na potwierdzenie spełniania warunku posiadania doświadczenia, o którym mowa w rozdz. V ust. 1 pkt 2) lit. a) SWZ. W przypadku świadczeń powtarzających lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdziale V ust. 1 pkt 2) lit. a) SWZ.
3) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego - wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ – na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdziale V ust. 1 pkt 2) lit. b) SWZ.
4) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia - wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do należytego wykonania niniejszego zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ – na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdziale V ust. 1 pkt 2) lit. c) SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Informacje na temat Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 1 ustawy, zostały szczegółowo opisane w rozdz. VI ust. 3 SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 455 ust. 1 ustawy.
2. Zmiany treści umowy mogą wynikać z okoliczności, o których mowa w § 6 wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-01 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-01 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy, a także na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835), zwanej dalej ustawą sankcyjną.
− Zamawiający zastrzega możliwość dokonania weryfikacji podstaw wykluczenia z postępowania w zakresie ustawy sankcyjnej na podstawie informacji zawartych w bezpłatnych i ogólnodostępnych bazach danych, tj. odpowiednio w informacji z Krajowego Rejestru Sądowego i/lub Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej, informacji z Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych, informacji z wykazów określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.), a także informacji z listy rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej.
Informacje dla wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczy-pospolitej Polskiej:
Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z zapisami Rozdziału VI, ze szczególnym uwzględnieniem, aby złożona oferta oraz oświadczenia i dokumenty zostały podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezen-towania odpowiednio wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przetłumaczenie wierszy na łacinę - Wieliczka
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Napisałem tomik wierszy i moim marzeniem jest, aby był też w języku łacińskim. Zlecę przetłumaczenie. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.