Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
KURSU SPAWANIA METODAMI TIG 141 , TIG 141 , MIG 131, MAG 136, MAG 136 WRAZ Z EGZAMINAMI UMOŻLIWIAJĄCYM UZYSKANIE CERTYFIKATU ORAZ KSIĄŻECZKI SPAWACZA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1
1.3.) Oddział zamawiającego: CKZiU nr 1
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221905655
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. gen. J. Hallera 16/18
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-426
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ckziu1.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckziu1.gda.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
KURSU SPAWANIA METODAMI TIG 141 , TIG 141 , MIG 131, MAG 136, MAG 136 WRAZ Z EGZAMINAMI UMOŻLIWIAJĄCYM UZYSKANIE CERTYFIKATU ORAZ KSIĄŻECZKI SPAWACZA
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe7273db-a91a-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00094679
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013906/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu spawania wraz z uprawnieniami
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„GDAŃSK MIASTEM ZAWODOWCÓW – ROZWÓJ INFRASTRUKTURY SZKÓŁ ZAWODOWYCH: BUDOWA, ROZBUDOWA, PRZEBUDOWA ORAZ WYPOSAŻENIE OBIEKTÓW SZKÓŁ ZAWODOWYCH W GDAŃSKU”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Zasady składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne
i organizacyjne ich wysyłania opisane zostały w Instrukcji użytkownika. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instrukcją i postępować wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia, w szczególności składając ofertę, akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w Instrukcji użytkownika
i SWZ. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa tylko na platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W przypadku korzystania
z urządzeń mobilnych oraz Mac lub Linux, dostęp do wszystkich funkcjonalności systemu miniPortal może być ograniczony. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
specyfikacja połączenia formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
-format danych oraz kodowanie miniPortal
- Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
-oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
-integracja z systemem ePUAP jest wykonana z wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru, czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych:
-Microsoft Internet Explorer od wersji 9.0,
-Mozilla Firefox od wersji 15,
-Google Chrome od wersji 20,
-Microsoft Edge.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z rozdziałem 25 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z rozdziałem 25 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CKZiU/10.4.1/GMZ/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 - Kurs spawania mig MIG 131 (spoiny pachwinowe) wraz z egzaminem umożliwiającym uzyskanie certyfikatu oraz książeczki spawacza – minimum 33 godziny teorii i 120 godzin praktyki. Szkolenie powinno zostać przeprowadzone w oparciu o program zgodny z wytycznymi Instytut Spawalnictwa w Gliwicach Sieć Badawcza Łukasiewicz.
Zadanie 2 - Kurs spawania TIG 141 (spoiny pachwinowe, stal nierdzewna) wraz z egzaminem umożliwiającym uzyskanie certyfikatu oraz książeczki spawacza – minimum 31 godziny teorii i 80 godzin praktyki. Szkolenie powinno zostać przeprowadzone w oparciu o program zgodny z wytycznymi Instytut Spawalnictwa w Gliwicach Sieć Badawcza Łukasiewicz.
Zadanie 3 - Kurs spawania TIG 141 (spoiny pachwinowe, stal czarna i stal nierdzewna) wraz z egzaminem umożliwiającym uzyskanie certyfikatu oraz książeczki spawacza - 10 uczestników projektu – minimum 31 godzin teorii i 104 godzin praktyki. Szkolenie powinno zostać przeprowadzone w oparciu o program zgodny z wytycznymi Instytut Spawalnictwa w Gliwicach Sieć Badawcza Łukasiewicz.
Zadanie 4 - Kurs MAG 136 (spoiny pachwinowe, stal czarna) wraz z egzaminem umożliwiającym uzyskanie certyfikatu oraz książeczki spawacza – minimum 25 godzin teorii i 120 godzin praktyki. Szkolenie powinno zostać przeprowadzone w oparciu o program zgodny z wytycznymi Instytut Spawalnictwa w Gliwicach Sieć Badawcza Łukasiewicz.
Zadanie 5 - Kurs MAG 136 (spoiny pachwinowe, stal czarna i stal nierdzewna) wraz z egzaminem umożliwiającym uzyskanie certyfikatu oraz książeczki spawacza – minimum 33 godziny teorii i 144 godzin praktyki. Szkolenie powinno zostać przeprowadzone w oparciu o program zgodny z wytycznymi Instytut Spawalnictwa w Gliwicach Sieć Badawcza Łukasiewicz.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji i zwiększenia liczby planowanych do przeszkolenia osób o maksymalnie 40% dla każdego zadania zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób sierowanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
a) Aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych;
b) Atest uprawniający do prowadzenia szkoleń wydany przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach Sieć Badawcza Łukasiewicz;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
a) w okresie ostatnich 3 lat, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:
- kursy spawania w zakresie MIG 131 (spoiny pachwinowe) – minimum 2 grupy każda minimum 5 osób w grupie, oraz
- kursy spawania w zakresie TIG 141 (spoiny pachwinowe, stal czarna lub/i stal nierdzewna) – minimum 2 grupy każda minimum 5 osób w grupie, oraz
- kursy spawania w zakresie MAG 136 (spoiny pachwinowe, stal czarna lub/i stal nierdzewna) – minimum 2 grupy każda minimum 5 osób w grupie;
b) skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobę do każdego zadania (trenera/ instruktora), która w okresie ostatnich trzech lat zrealizowała minimum 3 szkolenia o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia tj.:
• kurs spawania MIG 131 (spoiny pachwinowe) – zadanie 1
• kurs spawania TIG 141 (spoiny pachwinowe, stal nierdzewna) – zadanie 2
• kurs spawania TIG 141 (spoiny pachwinowe, stal czarna i stal nierdzewna) – zadanie 3
• kurs mag 136 (spoiny pachwinowe, stal czarna) – zadanie 4
• kurs mag 136 (spoiny pachwinowe, stal czarna i stal nierdzewna) – zadanie 5
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda złożenia dokumentów
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia wykazu zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:
- kursy spawania, w zakresie MIG 131 (spoiny pachwinowe) – minimum 2 grupy minimum 5 osobowe, oraz
- kursy spawania, w zakresie TIG 141 (spoiny pachwinowe, stal czarna lub/i stal nierdzewna) – minimum 2 grupy minimum 5 osobowe, oraz
- kursy spawania, w zakresie MAG 136 (spoiny pachwinowe, stal czarna lub/i stal nierdzewna) – minimum 2 grupy minimum 5 osobowe; – potwierdzone dowodami określającymi czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz, którego usługa została wykonana, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy załącznik nr 6 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-30 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 w Gdańsku
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-30 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni