Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Kurs dla uczniów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Budowlanych w Braniewie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001072817
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wiejska, 2
1.5.2.) Miejscowość: Braniewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsb.iq.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsb.iq.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Kurs dla uczniów”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e078985f-3c81-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00254661
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
ZSB- innowacyjni ekozawodowcy” RPWM.02.04.01-28-0007/20
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.zsb.iq.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.zsb.iq.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Wykonawcami a Zamawiającym odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2013 r. poz. 1422, z 2015 r. poz. 1844 oraz z 2016 r. poz. 147 i 615) przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal lub z adresu email:sekretariat@zsb.iq.pl
Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały opisane w pkt. VIIISWZ (ze względu na ograniczania techniczne Zamawiający nie umieścił tekstu wskazanych punktów)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 06/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kursu prawa jazdy kat. B dla uczniów.
Ilość godzin: 60 w tym: zajęcia teoretyczne min. 30 godz. (1 godzina zajęć teoretycznych = 45 min), zajęcia praktyczne min. 30 godz. (1 godzina zajęć praktycznych = 60 min).
Czas przeznaczony na egzamin wewnętrzny i zewnętrzny nie jest wliczany do godzin kursu.
Ilość uczestników: 20
Termin realizacji: 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy
Przedmiot zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca prowadził szkolenie zgodnie z Ustawą z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (tekst jednolity Dz.U.2016.927 z późn. zm.) oraz zgodnie
z przepisami Rozporządzenia Ministra i Budownictwa z dnia 24 lutego 2016r w sprawie egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach (Dz.U.2016.232).
Zamawiający wymaga pokrycia kosztów badań lekarskich wymaganych przepisami prawa do podjęcia szkolenia/kursu objętego postępowaniem (w razie nie zakwalifikowania się uczestnika, skierowanego na kurs przez Zamawiającego, z powodu zastrzeżeń lekarskich Zamawiający skieruje osobę z listy rezerwowej; istnieje możliwość odstąpienia od umowy realizacji kursu prawa jazdy, jeśli żaden
z uczestników nie będzie spełniał wymagań lekarskich).
Zamawiający wymaga opłacenia ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) uczestnikom kursu na cały okres trwania kursu.
Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie OC z tytułu prowadzonej działalności w okresie trwania umowy
Zamawiający wymaga:
- zapewnienia sali wykładowej na czas trwania kursu znajdujących się w odległości nie większej niż 10 km od Braniewa (w przypadku sal poza Braniewem, zapewnienie transportu dla uczestników kursu w obie strony )
- ustalenia terminu i opłacenia kosztów egzaminu państwowego kat. B w Ośrodku Ruchu Drogowego w Elblągu (teorii i praktyki) dla każdego kusranta,
-dostępu do platformy e-learningowej dla każdego kursanta,
-zapewnienia materiałów elektronicznych szkoleniowych dla każdego kursanta,
-opłacenia kosztów 1 egzaminu teoretycznego dla każdego kursanta,
-opłacenia kosztów 1 egzaminu praktycznego dla każdego kursanta,
-przygotowania programu i harmonogramu kursu. Wykonawca jest zobowiązany przygotować program i harmonogram szkolenia objętego zamówieniem w konsultacji z Zamawiającym.
- Dostarczenie potwierdzenia ubezpieczenia NNW osób biorących udział w kursie najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu.
W terminie 7 dni po zakończeniu szkolenia kursu: Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu następujące dokumenty:
a) listy obecności uczestników kursu,
b) dzienniki zajęć zawierające listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, kart zajęć teoretycznych i praktycznych,
c) oświadczeń uczestników potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych,
d) listy osób, które przystąpiły do badań lekarskich,
e) protokołów egzaminów wewnętrznych oraz zewnętrznych –kopie,
f) kopii zaświadczeń o ukończonym kursie,
g) kopii zaświadczeń potwierdzających zdanie egzaminów wewnętrznego,
h) fotodokumentację dobrej rozdzielczości (min. 10 zdjęć) – w formie elektronicznej (płyta CD/pendrive),
i) kopie dokumentów potwierdzających upoważnienie do przetwarzania danych osobowych,
j) kopię materiałów szkoleniowych,
k) na żądanie zamawiającego lista osób które pomyślnie zdały państwowy egzamin na prawo jazdy kat. B
Materiały szkoleniowe:
Wykonawca jest zobowiązany przygotować elektroniczne materiały szkoleniowe dla każdego Uczestnika/czki kursu.
Certyfikat:
Zaświadczenie o ukończonym kursie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zgodnie z postanowieniami art. 455 ust. 1, pkt 1 ustawy Pzp zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie o udzielenie zamówienia publicznego po jej zawarciu, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obydwie strony. Zmiany nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SWZ. W szczególności zamawiający dopuszcza: zmniejszenie o nie więcej niż 50 % zakresu przedmiotu zamówienia oraz związane z tym zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy, wynikające z przyczyn niezależnych od zamawiającego lub wykonawcy, które to przyczyny każda ze stron musi udokumentować.
W szczególności Zamawiający dopuszcza:
- zmianę terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zmawiającego, w szczególności w przypadku okoliczności wystąpienia siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować.
2. Zamawiający może odstąpić od umowy w przypadkach wskazanych w art. 456 ustawy Pzp. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonanej części umowy.
3. Warunki dokonania zmian do umowy:
1) Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, na które powołuje się, jako podstawę zmiany umowy.
2) Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być sporządzony na piśmie.
3) Wniosek, o którym mowa w ppkt. 2 musi zawierać:
a) opis propozycji zmiany,
b) uzasadnienie zmiany,
c) opis wpływu zmiany na warunki realizacji umowy.
4. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-12 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-12 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-11