Kompleksowa organizacja szkoleń/kursów dla 10 uczestników Projektu RPLU.11.01.00-06-002/18...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Kompleksowa organizacja szkoleń/kursów dla 10 uczestników Projektu RPLU.11.01.00-06-002/18 „Stop dla wykluczenia – nowa szansa”, realizowanego w ramach Osi Priorytetowej 11 „Włączenie społeczne”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNiemce
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-02
  • ZamawiającyOśrodek Pomocy Społecznej w Niemcach
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-26
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00126125
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowa organizacja szkoleń/kursów dla 10 uczestników Projektu RPLU.11.01.00-06-002/18 „Stop dla wykluczenia – nowa szansa”, realizowanego w ramach Osi Priorytetowej 11 „Włączenie społeczne”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej w Niemcach

1.3.) Oddział zamawiającego: OPS Niemce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004168110

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lubelska 119

1.5.2.) Miejscowość: Niemce

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-025

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@niemce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsniemce.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa organizacja szkoleń/kursów dla 10 uczestników Projektu RPLU.11.01.00-06-002/18 „Stop dla wykluczenia – nowa szansa”, realizowanego w ramach Osi Priorytetowej 11 „Włączenie społeczne”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8996dcf1-edd3-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00126125

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Stop dla wykluczenia – nowa szansa”, realizowanego w ramach Osi Priorytetowej 11 „Włączenie społeczne”, Działanie 11.1 „Aktywne włączenie”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014- 2020.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym
a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem miniPortalu, który dostępny jest pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAP dostępnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal/ (dane odbiorcy: Ośrodek Pomocy Społecznej w Niemcach, adres skrzynki ePUAP: /OPSNiemce/SkrzynkaESP) oraz poczty elektronicznej (email: ops@niemce.pl).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym
a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (innych niż oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).
2. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email ops@niemce.pl
3. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 2 adres email.
4. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OPS.271.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Profesjonalny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i programu do fakturowania”
A. Wymiar godzinowy i liczba Uczestników szkolenia:
Łącznie 120 godzin dydaktycznych, w tym:
• 50 godzin teoretycznych, 30 godzin praktycznych z obsługi kasy fiskalnej
• 40 godzin praktycznych z obsługi programów fakturujących.
Liczba Uczestników kursu - 2 osoby.
Realizacja zadania: lipiec - wrzesień 2021 r.

B. Program kursu zawodowego powinien zawierać w szczególności:
• Planowanie oraz organizowanie pracy sprzedawcy,
• Rola, cele i zadania sprzedawcy,
• Planowanie sprzedaży,
• Umiejętności sprzedażowe,
• Zasady marketingu, sprzedaży i profesjonalnej obsługi klienta,
• Techniki radzenia sobie z sytuacjami trudnym w kontakcie z klientem,
• Proces kupowania w praktyce,
• Przepisy prawne związane z zawodem sprzedawcy,
• Elementy towaroznawstwa handlu,
• Dokumentacja handlowa i magazynowa, wystawianie faktur,
• Zasady BHP w jednostce handlowej,
• Planowanie, organizowanie i przyjmowanie dostaw towarów,
• Zasady obsługi kas fiskalnych i terminalu płatniczego z praktyką,
• Zasady stosowania programów komputerowych w obsłudze transakcji handlowych,
• Zasady przyjmowania reklamacji lub zwrotu,
• Zasady rozliczania utargu,
• Zasady przeprowadzania inwentaryzacji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Stylizacja paznokci, przedłużanie i zagęszczanie rzęs techniką jeden do jednego”.

A. Wymiar godzinowy i liczba Uczestników szkolenia:
Łącznie 126 godzin dydaktycznych, w tym:
• 15 godzin zajęć teoretycznych i 105 godzin zajęć praktycznych ze stylizacji paznokci,
• 6 godzin zajęć praktycznych z przedłużania i zagęszczania rzęs techniką jeden do jednego.
Liczba Uczestników kursu - 2 osoby.
Realizacja zadania: sierpień - wrzesień 2021 r.

B. Program kursu zawodowego powinien zawierać w szczególności:

• Zasady dezynfekcji i sterylizacji narzędzi
• Choroby paznokci
• Narzędzia i sprzęt do pracy
• Manicure biologiczny
• Manicure klasyczny
• Masaż dłoni
• Parafina
• Malowanie i zmywanie paznokci
• Malowanie – french
• Pedicure biologiczny
• Pedicure klasyczny
• Manicure Spa
• Pedicure Spa
• Manicure japoński
• Manicure hybrydowy
• Manicure Ombre
• Wzornictwo lakierowe
• Metoda żelowa
• Akrylożel
• Wskazania oraz przeciwwskazania do wykonania zabiegu
• Rodzaje rzęs i podział ze względu na długość i stopień podkręcenia
• Narzędzia wykorzystywane podczas przedłużania rzęs
• Przygotowanie stanowiska pracy
• Przygotowanie klientki do zabiegu przedłużania i zagęszczania rzęs metodą 1:1
• Schemat zabiegu
• Pielęgnacja domowa
• Ściąganie sztucznych rzęs
• Technika zakładania rzęs na fantomie
• Przedłużanie rzęs na modelce (stylizacja górnej powieki na rzęsach jedwabnych)

4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Masaż I i II stopnia”

A. Wymiar godzinowy i liczba Uczestników szkolenia:
Łącznie 140 godzin dydaktycznych, w tym:
• 40 godzin teorii z zakresu masażu,
• 50 godzin zajęć praktycznych z zakresu masażu I stopnia,
• 50 godzin zajęć praktycznych z zakresu masażu II stopnia.
Liczba Uczestników kursu - 1 osoba.
Realizacja zadania: sierpień - wrzesień 2021 r.

B. Program kursu zawodowego powinien zawierać w szczególności:

Masaż I stopnia:
1. Anatomia i fizjologia człowieka
2. Wskazania i przeciwwskazania do masażu
3. Mechanizm działania masażu
4. Wpływ masażu na tkanki i układy organizmu
5. Teoria masażu klasycznego
6. Masaż klasyczny całego ciała
• masaż grzbietu
• masaż kończyny górnej
• masaż kończyny dolnej
• masaż brzucha
• masaż klatki piersiowej

Masaż II stopnia:
1. Masaż relaksacyjny całego ciała
2. Masaż antycellulitowy
3. Drenaż limfatyczny
• drenaż kończyny górnej
• drenaż kończyny dolnej
• drenaż grzbietu
• drenaż klatki piersiowej
4. Masaż sportowy całego ciała
• masaż treningowy
• masaż startowy
• masaż powysiłkowy
5. Masaż izometryczny całego ciała
6. Masaż bańką chińską

4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych”.

A. Wymiar godzinowy i liczba Uczestników szkolenia:
Łącznie 120 godzin dydaktycznych, w tym:
• 20 godzin teoretycznych,
• 100 godzin praktycznych.
Liczba Uczestników kursu - 4 osoby.
Realizacja zadania: sierpień - wrzesień 2021 r.

B. Program kursu zawodowego powinien zawierać w szczególności:

1. Problematyka starości i niepełnosprawności
2. Anatomia i fizjologia człowieka.
3. Gerontologia z elementami psychologii.
4. Elementy terapii zajęciowej.
5. Pierwsza pomoc.
6. Techniki pomiaru podstawowych parametrów życiowych.
7. Podstawowe zasady higieny.
8. Higiena żywienia człowieka.
9. Transport wewnętrzny.
10. Pielęgnowanie chorego leżącego w łóżku.
11. Pielęgnowanie i rehabilitacja po zabiegach operacyjnych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Cukiernik”

A. Wymiar godzinowy i liczba Uczestników szkolenia:
Łącznie 150 godzin dydaktycznych, w tym:
• 40 godzin teoretycznych,
• 110 godzin praktycznych.
Liczba Uczestników kursu - 1 osoba.
Realizacja zadania: sierpień - wrzesień 2021 r.

B. Program kursu zawodowego powinien zawierać w szczególności:
• Podstawy zasad żywienia
• Technologia dla cukiernika
• Surowce i materiały pomocnicze
• Aparatura i wyposażenie techniczne
• BHP dla cukiernika
• Zajęcia praktyczne

Liczba Uczestników wszystkich kursów - 10 osób.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający określa następujący warunek:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada niezbędną wiedzę, zasoby i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu:

Pierwszy: Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Warunek ten zostanie spełniony jeśli wykonawca wykaże, że posiada aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych, o którym mowa w art. 20 ustawy z dnia 20.04.2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2017 r., poz. 1065 ze zm.).
Weryfikacja spełnienia warunku: na postawie dołączonego do oferty aktualnego zaświadczenia o dokonaniu wpisu podmiotu do rejestru instytucji szkoleniowych (RIS) lub aktualnej informacji o wpisie do RIS wygenerowanej ze strony internetowej: http://stor.praca.gov.pl

Drugi: Posiadają doświadczenie w realizacji szkoleń z tematyki objętej przedmiotem zamówienia w wymiarze minimum 200 godzin w ciągu ostatnich trzech lat, liczonych wstecz na dzień złożenia oferty (szkolenia, kursy, wykłady, warsztaty)
Weryfikacja spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w formularzu ofertowym oraz Załącznika nr 7 do zapytania ofertowego, do którego należy dołączyć dokumenty potwierdzające liczbę godzin doświadczenia Wykonawcy w przeprowadzaniu szkoleń, kursów, warsztatów, wykazanych w tym załączniku tj. referencje, zaświadczenia, opinie, protokoły itp. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji przedkładanych dokumentów.

Trzeci: Dysponują odpowiednim potencjałem kadrowym.
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje (lub będzie dysponował na dzień podpisania umowy) co najmniej jedną osobą [wykładowcą/trenerem/instruktorem], która będzie bezpośrednio uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającą co najmniej:
• wykształcenie minimum średnie,
• certyfikaty/zaświadczenia lub inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe/uprawnienia, umożliwiające przeprowadzenie danej usługi,
• minimum 200 h doświadczenia zawodowego w ciągu ostatnich 3 lat ( licząc wstecz od dnia złożenia oferty) w przeprowadzaniu zajęć (szkolenia, kursy, wykłady, warsztaty) w zakresie związanym z tematyką przedmiotu zamówienia.

Ocena dokonana zostanie na podstawie wykazu usług oraz dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw
do wykluczenia z postępowania. Informacje zawarte w oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału
w postępowaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw
do wykluczenia z postępowania. Informacje zawarte w oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału
w postępowaniu.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia
w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz dowody określające, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu
z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument lub dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
4. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:
1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych,
w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17.02.2005 r.
o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków;
2) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1
5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość
i aktualność.
6. W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów
z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu
o zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie z którego wynika, które zakresy prac wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia
z postępowania składa każdy z wykonawców ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy jeżeli:
a) nie jest możliwe zrealizowanie części przedmiotu umowy w związku z zaistnieniem następujących okoliczności:
 nastąpią zdarzenia losowe wywołane przez czynniki zewnętrzne, których nie można było przewidzieć, zagrażające życiu lub zdrowiu ludzi,
 wystąpią przyczyny organizacyjne.
b) nastąpi zmiana dotychczasowego Wykonawcy wynikająca z połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
3. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 możliwe jest
w szczególności zmiana sposobu i terminu wykonywania zamówienia.
4. Okoliczności wymienione w ust. 2 stanowią zamknięty katalog przesłanek do zmian umowy, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednocześnie wiążącej podstawy do wyrażenia takiej zgody.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-02 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 6. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Formularza dostępnego na ePUAP, (Dane odbiorcy: Ośrodek Pomocy Społecznej w Niemcach, adres skrzynki ePUAP: /OPSNiemce/SkrzynkaESP) uprzednio zaszyfrowaną za pomocą miniPortal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-02 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-07-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie szkolenia: Magazynier z elementami pracy biurowej (...)" - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie szkolenia: Magazynier z elementami pracy biurowej i marketingiem. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Niemce: Dostawa Samochodu ratowniczo-gaśniczego na potrzeby OSP Nasutów
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Edukacja, nauka: Elektromonter urządzeń elektroenergetycznych do 1 kV OA.634.096.2.1.21.AR
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Edukacja, nauka: Cykl szkoleń w zakresie prowadzenia analiz w inżynierii mechanicznej
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI