Intensywny kurs języka polskiego na poziomie podstawowym

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Intensywny kurs języka polskiego na poziomie podstawowym
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLegnica
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-04-20
  • ZamawiającyPOWIATOWY URZĄD PRACY W LEGNICY
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-08
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00116059
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Intensywny kurs języka polskiego na
poziomie podstawowym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY URZĄD PRACY W LEGNICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390729807

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Generała Władysława Andersa 2

1.5.2.) Miejscowość: Legnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 767225210

1.5.8.) Numer faksu: 767225211

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: puplegnica@puplegnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puplegnica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Promocja zatrudnienia, łagodzenie skutków bezrobocia, aktywizacja zawodowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Intensywny kurs języka polskiego na
poziomie podstawowym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f29dc161-b670-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00116059

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023393/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 „Intensywny kurs języka polskiego na poziomie podstawowym” w ramach środków Funduszu Pracy (szkolenie grupowe dla obywateli Ukrainy zarejestrowanych w PUP w Legnicy jako osoby bezrobotne

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu mini portalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
Wykonawca musi posiadać konto na ePUAP aby wziąć udział w postępowaniu o udzieleniu zamówienia.
Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami, za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal i udostępnionego również na miniPortalu.
Dokumenty i oświadczenia elektroniczne, inne niż określone w II Rozdziale w pkt X SWZ, składane są przez Wykonawcę e-mailem na adres Zamawiającego: zp@puplegnica.pl.
Adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenia zamówienia:
https://bip.puplegnica.pl/zamowienia_publiczne/Zamowienia_publiczne_od_130000_netto

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca musi posiadać konto na ePUAP aby wziąć udział w postępowaniu o udzieleniu zamówienia. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z sytemu miniPortalu, Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) oraz Instrukcji użytkownika systemu miniPortal
korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa na Platformie Windows, Mac i Linux. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
a) specyfikacja połączenia – Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
b) format danych oraz kodowanie miniPortal – Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
c) oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal – wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
d) integracja z systemem ePUAP jest wykonana z wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
e) System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych: Microsoft Internet Explorer od wersji 11.0, Mozilla Firefox od wersji 15,Google Chrome od wersji 20,Microsoft Edge
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dostępnych na ePUAP dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Za datę przekazania oferty wraz z załącznikami przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP. Dokumenty i oświadczenia elektroniczne, inne niż określone w II Rozdziale w pkt X SWZ, składane są przez Wykonawcę e-mailem na adres Zamawiającego: zp@puplegnica.pl. Za datę przekazania w/w dokumentów, przyjmuje się datę ich wpływu na adres poczty elektronicznej Zamawiającego (informacja z serwera pocztowego Zamawiającego.Treść pytań wraz z wyjaśnieniami, Zamawiający opublikuje na stronie https://bip.puplegnica.pl/zamowienia_publiczne/Zamowienia_publiczne_od_130000_netto. Zamawiający i Wykonawcy są obowiązani stosować Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. Oferty, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania z art. 125 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie z art. 117 ust. 4 ustawy PZP, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania niezbędnych zasobów na potrzeby zamówienia z art. 118 ust. 3 ustawy PZP, pełnomocnictwo sporządza się pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2021, poz. 2070 ze zm.). Dokumenty j/w opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zg. z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 2016 nr 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”inf., że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy w Legnicy z siedzibą przy ul. Gen. Władysława Andersa 2, 59-220 Legnica;
Kontakt do Inspektora Ochrony Danych u Administratora: e-mail: iod@puplegnica.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie art. 275 pkt 1 ustawy PZP pn. Intensywny kurs języka polskiego na poziomie podstawowym”
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP, firmom niszczącym dokumenty oraz mogą być udostępniane kancelarii prawniczej w zakresie prowadzonej sprawy;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane 5 lat zgodnie z Jednolitym rzeczowym wykazem akt (dostępnym na https://bip.puplegnica.pl/urzad/Klauzula_Informacyjna oraz w oparciu o Instrukcję Kancelaryjną i Instrukcję w sprawie organizacji i zakresie działania Archiwum zakładowego Powiatowego Urzędu Pracy w Legnicy i Filii w Chojnowie oraz Ustawę
z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. 2020, poz. 164 z późn. zm.);
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 3.
Nie podlega Pan/Pani zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu,
o którym mowa w art. 22 ust. 1 - 4 RODO.
Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących. Zamawiający może żądać w przypadku, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, gdy wykonywanie obowiązków, o których mowa we wspomnianym artykule wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku
−na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą PZP;
−na podstawie art. 18 ust. 1 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego.
−prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Nie przysługuje Pani/Panu:
−w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą PZP;
−na podstawie art. 18 ust. 1 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CAZ-RZL.253.15.2022.EŻB

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia grupowego dla obywateli Ukrainy zarejestrowanych jako osoby bezrobotne w Powiatowym Urzędzie Pracy w Legnicy nt. „Intensywny kurs języka polskiego na poziomie podstawowym”. Liczba osób do przeszkolenia:
- 50 osób
- 5 grup (od 6 do 12 osób w grupie)
Liczba godzin i czas trwania szkolenia :
Zamawiający wymaga, żeby zajęcia odbywały się 5 razy w tygodniu, od poniedziałku do piątku, po 5 godzin zegarowych zajęć dziennie, w godzinach od 09.00 do 14.00.
Czas trwania szkolenia dla jednej grupy wynosi 12 dni roboczych i obejmuje 60 godzin zegarowych.

Godzina zegarowa szkolenia obejmuje 60 minut i obejmuje 45 minut zajęć edukacyjnych i 15 minut przerwy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80580000-3 - Oferowanie kursów językowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) (C) - Cena ryczałtowa brutto – waga 60%,
b) (D) - Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia – waga 30%,
c) (Cj) - Posiadanie przez wykonawcę aktualnego certyfikatu jakości usług– waga 10%.
2. Opis sposobu obliczania kryteriów oceny ofert:
a) Kryterium (C) – ocena na podstawie kwoty brutto wskazanej w formularzu ofertowym wg następującego wzoru:
Punkty w kryterium „Cena ryczałtowa brutto” (C) zostaną obliczone według wzoru:

Cmin
C = ------------------ x 60
Cof
gdzie:
C – punkty przyznane ofercie w kryterium,
Cmin – cena brutto oferty z najniższą ceną (za całość zamówienia),
Cof – cena brutto oferty badanej (za całość zamówienia).
Maksymalna liczba punktów, jakie oferta może uzyskać po uwzględnieniu wagi w tym kryterium wynosi 60 pkt. Punkty zostaną obliczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (od „5” zaokrąglenie w górę).

b) Kryterium (D) - doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia.
Kryterium rozpatrywane będzie na podstawie doświadczenia osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia wskazanej w formularzu ofertowym w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie w przeprowadzeniu kursów języka polskiego jako obcego dla cudzoziemców dla grupy minimum 5 osobowej j/n
1 kurs – 0 pkt (warunek udziału w postępowaniu)
2 kursy – 10% (10 pkt)
3 – 4 kursy – 20% (20 pkt)
5 i więcej kursów – 30% (30 pkt)
Maksymalna liczba punktów, jakie oferta może uzyskać po uwzględnieniu wagi w tym kryterium wynosi 30 pkt

c) Kryterium (Cj) posiadanie przez wykonawcę certyfikatu jakości usług.
Certyfikat jakości usług może dotyczyć zarówno kursu z języka polskiego jako obcego dla cudzoziemców, o różnych poziomach zaawansowania, jak również Wykonawcy, jako instytucji szkoleniowej świadczącej usługi szkoleniowe. Ocena punktowa j/n.

- Jednostka szkoleniowa / instytucja szkoleniowa posiada aktualny certyfikat, akredytację – TAK – (10 pkt). W ocenie uwzględnione będą różne formy certyfikatów np. certyfikat systemu zarządzania jakością ISO, akredytacja kuratora oświaty, oraz inne wydane przez instytucje certyfikujące.
- Jednostka szkoleniowa / instytucja szkoleniowa nie posiada certyfikatu, akredytacji – NIE – (0 pkt).
Maksymalna liczba punktów, jakie oferta może uzyskać po uwzględnieniu wagi w tym kryterium wynosi 10 pkt

3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, której zostanie przyznana najwyższa ilość punktów spośród ofert ważnych, niepodlegających odrzuceniu, stanowiąca sumę punktów przyznanych w kryteriach oceny ofert. Całkowita liczba punktów (CLP) , jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: CLP = C + D +Cj, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawy oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
6. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną.
7. Jeżeli nie można będzie dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 6, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
8. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Posiadanie przez wykonawcę aktualnego certyfikatu jakości usług

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie przez Wykonawcę aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. t.j. 2022 r. poz. 690).
UWAGA: Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
2. Zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że dysponuje 1 osobą, :
− lektorem/ nauczycielem języka polskiego jako języka obcego, która przeprowadziła minimum 1 kurs języka polskiego jako języka obcego dla cudzoziemców dla grupy minimum 5 osobowej, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie
− posiadającą znajomość języka ukraińskiego w stopniu komunikatywnym.
UWAGA:
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, na zasadach określonych w art. 274 ust. 1 do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia, tj.
Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz oferty
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP
3. Pełnomocnictwo -a)Jeżeli umocowanie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca do oferty powinien dołączyć dokument pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawnione i obejmujące swym zakresem umocowanie do złożenia oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą lub do złożenia oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą i podpisania umowy, a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresowane do jednego pliku archiwum .zip. Zapis stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby;
b) W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 58 ust. 2 ustawy PZP). Konsorcjanci muszą wyznaczyć lidera i udzielić mu pełnomocnictwa, na którym podpisy składają wszyscy pozostali członkowie konsorcjum (oprócz lidera).
c) Obowiązek wyznaczenia przedstawiciela uprawnionego do reprezentacji współwykonawców w stosunkach z zamawiającym dotyczy również spółki cywilnej. W przypadku spółki cywilnej dokumentami zastępującymi pełnomocnictwo mogą być umowa spółki lub uchwała wspólników, która wskazuje jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki (wszystkich wspólników). Umocowanie do podpisania oferty nie zastępuje ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Oświadczenie o zastrzeżeniu informacji - jeżeli wykonawca zastrzega informację stanowiącą tajemnicę przedsiębiorstwa.
5. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie z art. 117 ust. 4 (jeśli dotyczy)
6. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby z art. 118 ust. 3 (jeśli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP– zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Oświadczenie należy złożyć pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej, tj. w formie elektronicznej (dokument w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oświadczenie należy dołączyć do oferty wraz z plikami stanowiącymi ofertę oraz załącznikami do oferty, skompresować do jednego pliku archiwum .zip;
2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 dotyczące tych podmiotów. Zasady dotyczące składania oraz formy oświadczenia określone w ust. 1 stosuje się.
3. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów zgodnie z art. 118 ust. 3 PZP (zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ).-jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego;
4. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (każdy ze wspólników konsorcjum, wspólników spółki cywilnej) na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy PZP, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, sporządzone zgodnie z wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 5 do SWZ.
5.W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 58 ust. 2 ustawy PZP). Konsorcjanci muszą wyznaczyć lidera i udzielić mu pełnomocnictwa, na którym podpisy składają wszyscy pozostali członkowie konsorcjum (oprócz lidera).
c) Obowiązek wyznaczenia przedstawiciela uprawnionego do reprezentacji współwykonawców w stosunkach z zamawiającym dotyczy również spółki cywilnej. W przypadku spółki cywilnej dokumentami zastępującymi pełnomocnictwo mogą być umowa spółki lub uchwała wspólników, która wskazuje jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki (wszystkich wspólników). Umocowanie do podpisania oferty nie zastępuje ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie , której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie:
1) Zmiany osoby (lektora/nauczyciela języka polskiego jako języka obcego) można dokonać, gdy wynikają one z przyczyn losowych, całkowicie niezależnych od Wykonawcy, ze względów zdrowotnych, rodzinnych lub zawodowych. Ponadto osoba wyznaczona w ramach zmiany do realizacji zamówienia musi posiadać wykształcenie, umiejętności i doświadczenie równe lub większe od wykształcenia, umiejętności i doświadczenia osoby wskazanej przez Wykonawcę w ofercie.
2) Zmiany miejsca odbywania szkolenia można dokonać, gdy wynikają one z przyczyn losowych całkowicie niezależnych od Wykonawcy, w przypadku awarii sali lub budynku, uniemożliwiającej przeprowadzenie zajęć lub kiedy umowa między Wykonawcą a właścicielem sali przeznaczonej na usługę szkoleniową zostanie rozwiązana z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy.
3) Zmiany terminu realizacji szkolenia, w sytuacji, gdy zmiana terminu będzie spowodowana przyczynami niezależnymi od Wykonawcy lub Zamawiającego (np. działanie siły wyższej –zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia i przewidzenia w tym, np. śmierć, choroba wykładowcy lub trudności ze skompletowaniem grupy osób bezrobotnych, będących odbiorcami przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego). Zamawiający ustali w porozumieniu z Wykonawcą nowy termin wykonania zamówienia.
4)Zmiany harmonogramu szkolenia, jeżeli przyczyny te są obiektywne i nie można ich było wcześniej przewidzieć ( np. zmiana wykładowcy, terminu przeprowadzenia zajęć), a zmiany te są niezbędne do prawidłowego i efektywnego zakończenia szkolenia.
5)Gdy wystąpią okoliczności skutkujące potrzebą zmiany terminu realizacji zamówienia takie jak: przeszkody o obiektywnym charakterze, zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia oraz inne zdarzenia, których przyczyny nie leżą po stronie Wykonawcy, takie jak: nadzwyczajne zjawiska przyrody oraz klęski żywiołowe (między innymi powodzie, huragany), zdarzenia wywołane przez człowieka, np. działania wojenne, terrorystyczne, strajki czy gwałtowne rozruchy oraz akty władzy publicznej (fait du prince), którym należy się podporządkować, epidemie („siła wyższa”).
6)Zmiany formy prawnej działalności Wykonawcy.
7)Zmiany ustawowej stawki podatku VAT.
8)Zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy.
9)Wystąpienie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie Umowy, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić. Okoliczności, o których mowa w zdaniu poprzedzającym muszą być potwierdzone i udokumentowane. Zmiany mogą dotyczyć w szczególności wprowadzenia nowych regulacji prawnych i/lub ograniczeń związanych ze stanem epidemii COVID-19, o ile będzie miało to wpływ na należyte wykonanie Umowy, innych okoliczności, które są związane z wystąpieniem COVID-19 i mają wpływ na należyte wykonanie Umowy. Powyższe upoważniać będzie do zastosowania przepisów wprowadzonych w związku z wystąpieniem epidemii COVID-19.
10) Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-20 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami skompresowaną do jednego pliku archiwum .zip za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu .2. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty został opisany w Instrukcji użytkownika dostępnej na mini portalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-20 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam szkolenia z lasera diodowego- Bielawa
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam szkolenia z lasera diodowego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI