Indywidualne konsultacje psychologiczne dla uczestników projektu „Ja=Sukces II”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Indywidualne konsultacje psychologiczne dla uczestników projektu „Ja=Sukces II”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMysłowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-04-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiejski Ośrodek Pomocy Społecznej
  • Data publikacji ogłoszenia2020-04-20
  • Numer ogłoszenia532636-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 532636-N-2020 z dnia 2020-04-20 r.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej: Indywidualne konsultacje psychologiczne dla uczestników projektu „Ja=Sukces II”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Ja=Sukces II
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny 34471800000000, ul. ul. Gwarków  24 , 41-400  Mysłowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 221 289, , e-mail zp@mops-myslowice.pl, sekretariat@mops-myslowice.pl, faks 322 221 289.
Adres strony internetowej (URL): http://www.mops.myslowice.bip.info.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.mops.myslowice.bip.info.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
papierowo
Adres:
Mysłowice, ul.Gwarków 24

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Indywidualne konsultacje psychologiczne dla uczestników projektu „Ja=Sukces II”
Numer referencyjny: DA.241-7/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część 1:„Indywidualne konsultacje psychologiczne” dla osób przebywających bądź opuszczających pieczę zastępczą oraz młodzieży uczącej się, pochodzącej z rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym.Część 2:„Indywidualne konsultacje psychologiczne” dla osób bezrobotnych oraz nieaktywnych zawodowo

II.5) Główny kod CPV: 80570000-0
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 17200,00
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-06-19

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie przez Wykonawcę aktywnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych, zamawiający sprawdzi to na stronie www.ris.praca.gov.pl,warunek będzie oceniony na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1 do siwz
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: warunek będzie oceniony na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1 do siwz
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: warunek będzie oceniony na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1 do siwz oraz w części 1 Wymagania wobec kadry prowadzącej indywidualne konsultacje:Psycholog: • wykształcenie wyższe: psychologiczne, • doświadczenie co najmniej 2 letnie w prowadzeniu indywidualnych konsultacji psychologicznych dla osób przebywających bądź opuszczających pieczę zastępczą lub młodzieży uczącej się, pochodzącej z rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznymw części 2: Wymagania wobec kadry prowadzącej indywidualne konsultacje:Psycholog: • wykształcenie wyższe: psychologiczne, • doświadczenie co najmniej 2 letnie w prowadzeniu indywidualnych konsultacji psychologicznych dla osób bezrobotnych bądź nieaktywnych zawodowo
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: imię i nazwisko osób przewidzianych do przeprowadzenia indywidualnych konsultacji
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
oświadczenie stanowiące załącznik nr 1 do siwz
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
oświadczenie stanowiące załącznik nr 1 do siwz
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
oświadczenie stanowiące załącznik nr 1 do siwz
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie psychologa 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. W sytuacji wystąpienia okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy (np. choroba uczestników szkolenia) dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w postaci aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany w zakresie 1) osób prowadzących szkolenie pod warunkiem, że będą to osoby o doświadczeniu, wykształceniu i kwalifikacjach nie gorszych od doświadczenia, wykształcenia i kwalifikacji kadry wykazanej w załączniku 2 do oferty; 2) terminu realizacji umowy.2. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.3. Zamawiający może ponadto rozwiązać umowę, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:1) zmiana umowy została dokonana z naruszeniem art. 144 ust. 1-1b, 1d i 1e Ustawy Prawo zamówień publicznych,2) Wykonawca w chwili zawarcia umowy podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,3) Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej stwierdził w ramach procedury przewidzianej art. 258 Traktatu o Funkcjonowaniu Unii Europejskiej, że państwo polskie uchybiło zobowiązaniom, które ciążą na nim na mocy Traktatów, dyrektywy 2014/24/UE i dyrektywy 2014/25/UE, z uwagi na to, że Zamawiający udzielił zamówienia z naruszeniem przepisów prawa Unii Europejskiej.4. W ww. przypadkach Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.5. Odstąpienie lub rozwiązanie umowy dla swej skuteczności wymaga zachowania formy pisemnej oraz pisemnego uzasadnienia.”
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-28, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: „Indywidualne konsultacje psychologiczne” dla osób przebywających bądź opuszczających pieczę zastępczą oraz młodzieży uczącej się, pochodzącej z rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Warunki realizacji: Indywidualne konsultacje mogą odbywać się do zakończenia stanu epidemii lub otwarcia placówek oświatowych, za pomocą komunikatorów online bądź telefonicznie, natomiast pozostałe konsultacje mają odbywać się na terenie Mysłowic, w jednej z następujących dzielnic Mysłowic: os. Centrum, os. Stare Miasto, os. Piasek (obręb dzielnic znajduje się na stronie www.sit.myslowice.pl natomiast wykaz ulic należących do danej dzielnicy znajdują się na stronie http://myslowice.pl/page/77,wykaz-rad.html), w odległości nie większej niż 300 m. od przystanku komunikacji miejskiej (zamawiający sprawdzi odległość na stronie www.google.pl/maps). Wykonawca zapewni wtedy uczestnikom salę spełniającą warunki sanitarne oraz techniczne umożliwiające należyte wykonanie usługi, sala ma być oświetlona zarówno światłem naturalnym jak i sztucznym, sala ma zapewniać uczestnikom poczucie bezpieczeństwa i dyskrecji. Wykonawca oznaczy pomieszczenie, w którym realizowane będą konsultacje zgodnie z logotypami otrzymanymi przez Zamawiającego. Termin realizacji: od podpisania umowy - 19.06.2020r. (dni robocze, pn-pt, w godz. 9.00-18.00 a w przypadku otwarcia szkół w godz. 15:00-19:00). Spotkania z psychologiem będą musiały być ustalane indywidualnie z każdym z uczestników, tak by nie kolidowały z zajęciami szkolnymi oraz pozaszkolnymi. Zamawiający zapłaci Wykonawcy tylko za przeprowadzone godziny konsultacji (na podstawie list obecności, notatki z przeprowadzonej usługi w formie online bądź telefonicznej).Każdy z uczestników musi rozpocząć konsultacje w terminie do 15.05.2020r.Przewidywana liczba uczestników: 20 osób w wieku 14-21 lat (osoby przebywające bądź opuszczające pieczę zastępczą oraz młodzież ucząca się pochodząca z rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym)Czas trwania: 60 godzin zegarowych indywidualnych konsultacji (ilość godzin powinna zostać dostosowana przez psychologa indywidualnie do potrzeb uczestnika, nie mniej jednak niż 1h/ uczestnika). Każdorazowo konsultacje nie powinny trwać dłużej niż 1h/ uczestnika.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80570000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 8600,00
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie psychologa 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: „Indywidualne konsultacje psychologiczne” dla osób bezrobotnych oraz nieaktywnych zawodowo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Warunki realizacji: Indywidualne konsultacje mogą odbywać się do zakończenia stanu epidemii lub otwarcia placówek oświatowych, za pomocą komunikatorów online bądź telefonicznie, natomiast pozostałe konsultacje mają odbywać się na terenie Mysłowic, w jednej z następujących dzielnic Mysłowic: os. Centrum, os. Stare Miasto, os. Piasek (obręb dzielnic znajduje się na stronie www.sit.myslowice.pl natomiast wykaz ulic należących do danej dzielnicy znajdują się na stronie http://myslowice.pl/page/77,wykaz-rad.html), w odległości nie większej niż 300 m. od przystanku komunikacji miejskiej (zamawiający sprawdzi odległość na stronie www.google.pl/maps). Wykonawca zapewni wtedy uczestnikom salę spełniającą warunki sanitarne oraz techniczne umożliwiające należyte wykonanie usługi, sala ma być oświetlona zarówno światłem naturalnym jak i sztucznym, sala ma zapewniać uczestnikom poczucie bezpieczeństwa i dyskrecji. Wykonawca oznaczy pomieszczenie, w którym realizowane będą konsultacje zgodnie z logotypami otrzymanymi przez Zamawiającego. Termin realizacji: od podpisania umowy do 19.06.2020r. (dni robocze, pn-pt, w godz. 9.00-18.00 Spotkania z psychologiem będą musiały być ustalane indywidualnie z każdym z uczestników. Zamawiający zapłaci Wykonawcy tylko za przeprowadzone godziny konsultacji (na podstawie list obecności, notatki z przeprowadzonej usługi w formie online bądź telefonicznej).Każdy z uczestników musi rozpocząć konsultacje w terminie do 15.05.2020r.Przewidywana liczba uczestników: 20 osób bezrobotnych lub nieaktywnych zawodowo. Czas trwania: 60 godzin zegarowych indywidualnych konsultacji (ilość godzin powinna zostać dostosowana przez psychologa indywidualnie do potrzeb uczestnika, nie mniej jednak niż 1h/ uczestnika). Każdorazowo konsultacje nie powinny trwać dłużej niż 1h/ uczestnika.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80570000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 8600,00
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie psychologa 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę realizację następujących szkoleń zielonych
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę realizację następujących szkoleń zielonych: 1.Zielona gospodarka możliwości i dofinansowania, 2.Eco Coaching, 3 .Monter urządzeń energetyki odnawialnej, 4.Przedstawiciel handlowy w branży energetyki odnawialnej Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Budowa świetlicy – Zacharzyn
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Mysłowice: Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla zadań w ramach IV edycji Mysłowickiego Budżetu Obywatelskiego – MBO część nr 1: – Park szkolny przy Szkole Podstawowej nr 14 - Rada Dzielnicy Wesoła część nr 2: – Plac Zabaw „Małpi Gaj” przy ulicy Wrzosowej (Brzezinka) – Rada Dzielnicy Brzezinka część nr 3: – Psi Park (teren Górki Słupeckiej) – Rada Dzielnicy Brzęczkowice i Słupna część nr 4: – Modernizacja boiska wielofunkcyjnego w Parku Dziećkowice – Rada Dzielnicy Dziećkowice część nr 5: – Budowa zielonego parkingu przy Parku Dziećkowice - Rada Dzielnicy Dziećkowice część nr 6: – Budowa alei parkowej wraz z bramą wejściową Parku Bończyk - Rada Dzielnicy Bończyk – Tuwima ( II Etap) część nr 7: – Relax na Winklu (Plac na Winklu, ul. Ptasia – Konopnickiej) – Rada Dzielnicy Larysz – Hajdowizna część nr 8: – Budowa miasteczka rowerowego w dzielnicy Krasowy – Rada Dzielnicy Krasowy część nr 9: – Budowa boiska do siatkówki – Rada Dzielnicy Kosztowy część nr 10: – Park Morgi – ścieżka aktywności ruchowej – Rada Dzielnicy Morgi część nr 11: – Dzielnicowe centrum rekreacji pokoleniowej – Rada Dzielnicy Mysłowice Centrum część nr 12: – Strefa aktywnego wypoczynku rodziny przy Szkole podstawowej nr 1 w Mysłowicach – Rada Dzielnicy Szopena – Wielka Skotnica część nr 13: – Miejsca postojowe przeplatane zielenią wzdłuż ul. Stawowej (południowa strona od Świerczyny do Gwarków) – Rada Dzielnicy Piasek
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Mysłowice: Rewaloryzacja Doliny Czarnej Przemszy Mysłowicach – etap 1 – Park Zamkowy
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Edukacja, nauka: Świadczenie usług w zakresie przeprowadzenia szkoleń dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o., dla projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: VIII. Regionalne kadry gospodarki opartej na wiedzy dla działania: 8.3. Poprawa dostępu do profilaktyki, diagnostyki i rehabilitacji leczniczej ułatwiającej pozostanie w zatrudnieniu i powrót do pracy dla poddziałania: 8.3.2. Realizowanie aktywizacji zawodowej poprzez zapewnienie właściwej opieki zdrowotnej - Dobre Zabrze - poprawa ergonomii pracy personelu Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o. Nr wniosku o dofinansowanie WND-RPSL.08.03.02-24-0379/18-002.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI