Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
DZP.261.36.2022 udzielenie wsparcia grantobiorcom, którzy realizować będą projekty grantowe w ramach realizowanego przez Zamawiającego Projektu pn. Konwersja cyfrowa domów kultury
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowe Centrum Kultury
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140468418
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Płocka 13
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-231
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nck.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nck.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DZP.261.36.2022 udzielenie wsparcia grantobiorcom, którzy realizować będą projekty grantowe w ramach realizowanego przez Zamawiającego Projektu pn. Konwersja cyfrowa domów kultury
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-424a0579-0e60-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00282149
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00054333/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.57 udzielenie wsparcia grantobiorcom, którzy realizować będą projekty grantowe w ramach realizowanego przez Zamawiającego Projektu pn. Konwersja cyfrowa domów kultury
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Konwersja Cyfrowa Domów Kultury” Oś Priorytetowa nr 3 „Cyfrowe kompetencje społeczeństwa” Działanie nr 3.2 „Innowacyjne rozwiązania na rzecz aktywizacji cyfrowej”, Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/636949
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/636949
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w zakresie:
- przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;
- przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy - Prawo zamówień publicznych;
- przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;
- przesyłania odwołania/inne
odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków
dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dot. danych osobowych stanowi załącznik nr 10 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.261.36.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie wsparcia minimum 55, a maksimum 60 grantobiorcom, którzy realizują projekty grantowe w ramach realizowanego przez Zamawiającego Projektu pt. Konwersja cyfrowa domów kultury (projekt systemowy nr POPC.03.02.00-IP.01-00-007/21, w ramach III osi priorytetowej „Cyfrowe kompetencje społeczeństwa” Działania 3.2. „Innowacyjne rozwiązania na rzecz aktywizacji cyfrowej” - Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020) dalej zw. Projektem. Celem działań w Projekcie jest wsparcie zespołów kadr kultury (m.in. dyrekcji, pracowników działów obsługi widza, edukacji kulturowej, koordynatorów ds. dostępności) w podnoszeniu kompetencji, w zakresie projektowania oferty kulturalne online.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
79000000-4 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający określa zakres zamówienia podstawowego: kompleksowa obsługa 55 grantobiorców.
2. Zamawiający określa zakres zamówienia realizowanego z zastosowaniem prawa opcji: kompleksowa obsługa maksymalnie 5 dodatkowych grantobiorców, tj. łącznie Zamawiający przewiduje obsługę maksymalnie 60 grantobiorców.
3. Zamawiający skorzysta z prawa opcji dot. liczby grantobiorców w sytuacji, gdy w trakcie realizacji Przedmiotu zamówienia liczba grantobiorców zwiększy się poza liczbę wskazaną w ust. 1. Zamawiający powiadomi o tych okolicznościach i potrzebie skorzystania z opcji Wykonawcę w ciągu jednego miesiąca od dnia podpisania umowy w formie pisemnej. Zlecenie i określenie zakresu zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji dot. liczby grantobiorców nastąpi przed odbiorem pierwszego etapu prac (szczegóły płatności i rozliczenia zamówienia realizowanego w ramach opcji zostały opisane w par. 9 IPU).
4. Cena za realizację usługi z wykorzystaniem prawa opcji dot. liczby grantobiorców jest tożsama z ceną zaoferowaną za realizację usługi podstawowej, tj. cena za kompleksową obsługę 1 grantobiorcy z wykorzystaniem prawa opcji równa się cenie za obsługę 1 grantobiorcy w zamówieniu podstawowym, a więc jest zgodna z ceną zaoferowaną w formularzu ofertowym.
5. Skorzystanie z prawa opcji nie wiąże się z koniecznością zawierania aneksu do umowy. Wystarczy, że zamawiający pisemnie poinformuje wykonawcę o swojej decyzji skorzystania z prawa opcji, zgodnie z warunkami umownymi.
6. Szczegółowy dot. realizacji prawa opcji są zawarte w par. 13 IPU.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenerów-tutorów cyfrowych
4.3.6.) Waga: 30,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
4.1. Wykonawcy:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi szkoleniowe lub doradcze (szkolenia w zakresie kompetencji miękkich lub doradztwo w postaci coachingu lub tutoringu lub mentoringu) o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda oraz 1 usługi szkoleniowej podnoszącej kompetencje kadr kultury o wartości co najmniej 25 000,00 złotych brutto. Zamawiający nie dopuszcza łączenia kilku zamówień sumujących się do wskazanej wartości; jedna usługa oznacza usługę wykonaną na podstawie jednej umowy.
4.2. osób:
W zakresie warunku zdolności zawodowych, wymaga się wykazania przez Wykonawcę dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zgodnie z poniższym wyszczególnieniem. Wykonawca musi wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, spełniające minimalne warunki dotyczące kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone.
Wykonawca wskaże osoby (w liczbie zapewniającej terminowe i prawidłowe wykonanie zamówienia), które muszą być dostępne na etapie realizacji zamówienia, spełniające następujące wymagania:
1) Koordynator projektu:
1. Wymagana liczba osób: 1
2. Minimalne doświadczenie zawodowe:
pełnienie roli koordynatora projektu w przynajmniej trzech zakończonych projektach podnoszących kompetencje kadry kultury, przy czym koordynator projektu może pełnić jednocześnie rolę trenera-tutora cyfrowego, o którym mowa w pkt 2), przy czym musi spełniać warunki określone dla koordynatora projektu i trenera-tutora cyfrowego.
2) Trener-tutor cyfrowy:
1. Wymagana liczba osób:2
2. Minimalne wykształcenie i doświadczenie zawodowe:
wykształcenie wyższe (tj. tytuł magistra lub licencjata) zdobyte na jednym (lub więcej) z wymienionych poniżej kierunków studiów:
- andragogika;
- animacja kultury;
- antropologia kultury;
- arteterapia;
- bibliotekoznawstwo;
- dziennikarstwo;
- etnologia;
- filmoznawstwo;
- filologia;
- filozofia;
- historia;
- historia sztuki;
- komunikacja międzykulturowa,
- kulturoznawstwo;
- marketing kultury;
- pedagogika;
- politologia
- polonistyka;
- psychologia;
- resocjalizacja
- socjologia;
- teatrologia;
- zarządzanie kulturą;
- zarządzanie organizacjami pozarządowymi;
- zarządzanie projektami;
- zarządzanie zasobami ludzkimi;
lub posiadają wykształcenie wyższe (tj. tytuł magistra lub licencjata lub inżyniera) innego kierunku studiów niż wymienione, ale ukończyli studia podyplomowe na jednym z w/w kierunków;
Zamawiający uzna wykształcenie trenera-tutora cyfrowego za spełniające powyższy warunek jeśli Wykonawca wskaże ukończenie przez trenera-tutora cyfrowego kierunku wymienionego powyżej wraz ze specjalizacją.
Przykład – Wykonawca wskaże wykształcenie trenera-tutora cyfrowego: psychologia międzykulturowa. Zamawiający uzna je za spełniające warunek, gdyż jest to specjalizacja psychologii.
ukończenie szkoły trenerskiej (trwającej minimum 200 godzin – czas trwania zajęć) lub posiadanie doświadczenia w pracy warsztatowej trenerskiej minimum 250 godzin zegarowych (w tym także wliczone mogą być godziny treningu interpersonalnego);
doświadczenie w zakresie:
- tworzenia diagnozy potrzeb kulturalnych, ewaluacji projektów społecznych lub kulturalnych, koordynowania projektów społecznych lub kulturalnych, zarówno we współpracy z państwowymi lub samorządowymi instytucjami kultury lub organizacjami pozarządowymi (min. 2 z wyżej wymienionych w dowolnej konfiguracji);
- posiadanie doświadczenia w zakresie prowadzenia szkoleń dla pracowników instytucji kultury (co najmniej 40 godzin szkoleniowych w ciągu ostatnich dwóch lat, w tym min. 16 godzin online);
posiadanie wiedzy w co najmniej jednym z podanych obszarów edukacji:
a) informatycznej w zakresie stosowania narzędzi online umożliwiających prowadzenie zdalnej edukacji kulturowej i animacji (m.in poprzez zastosowanie narzędzi do prowadzenia spotkań i warsztatów online, webinarów, e-kursów, transmisji online.
b) informacyjnej w zakresie internetowych narzędzi do zarządzania projektami, tworzenia podcastów, edycji materiałów foto i wideo a także w obszarze sposobów wyszukiwania danych, informacji i treści w środowiskach cyfrowych.
c) funkcjonalnej w zakresie korzystania z mediów społecznościowych, cyberberbezpieczeństwa i e-integracji. Norm zachowania podczas korzystania z technologii cyfrowych i interakcji w środowisku cyfrowym (netykieta), a także w zakresie świadomości różnorodności kulturowej i pokoleniowej w środowiskach cyfrowych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz usług, o których mowa w Rozdziale XIV, ppkt 4.1. SWZ, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; Wykonawca do usług zrealizowanych na rzecz Zamawiającego nie musi dołączać dowodów należytego wykonania usługi - załącznik nr 4 do SWZ;
b) wykaz osób, o których mowa w Rozdziale XIV, ppkt 4.2. SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
wykaz trenerów/tutorów cyfrowych z informacjami niezbędnymi do oceny oferty zgodnie z kryterium „doświadczenie trenerów/tutorów cyfrowych” opisanym w Rozdziale XVII ust. 6 SWZ - sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 7 000,00 PLN (słownie złotych: siedem tysięcy zł).
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach w zależności od wyboru Wykonawcy, tj.
2.1. pieniądzu;
2.2. gwarancjach bankowych;
2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
2.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836, 1572).
3. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. Wadium w takiej formie musi obejmować cały okres związania ofertą. Treść gwarancji lub poręczenia nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta.
Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia należy wskazać – „Narodowe Centrum Kultury z siedzibą przy ul. Płockiej 13, 01-231 Warszawa”.
W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 upzp.
Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.
Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie do gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa.
4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego nr 34 1130 1017 0000 0577 0120 0002 (w tytule przelewu należy wpisać znak postępowania: „DZP.261.36.2022”), najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1 i 2 upzp. Wykonawca będzie miał możliwość w przypadkach określonych w art. 98 ust. 2 upzp wystąpienia o zwrot wadium, przy czym złożenie wniosku o zwrot wadium spowoduje rozwiązanie stosunku prawnego Zamawiającego z Wykonawcą i utratę przez Wykonawcę prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, uregulowanych w Dziale IX upzp.
6. Zamawiający zwróci wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium. Zaleca się, aby poręczenie lub gwarancja wskazywały adres mailowy na jaki Zamawiający winien składać oświadczenie o zwolnieniu wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 5 upzp.
7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 upzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust.1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Zamawiający nie może wymagać od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
4. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszcza się zmianę osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje Przedmiot Zamówienia na inne osoby pod warunkiem wykazania, że spełniają one wymagania Zamawiającego określone w SWZ. Wykonawca obowiązany jest w takim przypadku złożyć dokumenty analogiczne dla tych osób jak w postępowaniu przetargowym.
Zmiana taka jest skuteczna z chwilą jej pisemnej akceptacji przez Zamawiającego i nie stanowi zmiany umowy.
W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego w tym w szczególności siły wyższej, powodujących konieczność wydłużenia terminów określonych w Harmonogramie lub zmiany sposobu realizacji Przedmiotu umowy wskazanego w OPZ, Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia tych terminów o czas niezbędny na przezwyciężenie przeszkód powodujących konieczność zmiany tego Harmonogramu lub zmianę sposobu realizacji Przedmiotu umowy, na taki sposób, który umożliwia realizację Przedmiotu umowy. Każda zmiana Przedmiotu umowy wymaga zawarcia aneksu do umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-05 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/636949
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-05 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-03
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Zamawiający zaprosi do negocjacji maksymalnie trzech wykonawców, których oferty zgodnie z kryteriami określonym w postępowaniu uzyskają największą łączną liczbę punktów.
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawców, iż nie zachodzą w stosunku do nich przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) .