Dodatkowa opieka naukowa nad doktorantami

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dodatkowa opieka naukowa nad doktorantami
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-04-08
  • ZamawiającyUniwersytet Śląski w Katowicach
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-26
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00023331
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dodatkowa opieka naukowa nad doktorantami

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bankowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 0323591334

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

wyższa uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dodatkowa opieka naukowa nad doktorantami

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a49c22b-825b-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023331

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„PIK - Program Nowych Interdyscyplinarnych Elementów Kształcenia na studiach doktoranckich na kierunku chemia”. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, Oś Priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.2 Studia doktoranckie, nr umowy POWR.03.02.00-00-I010/17

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/us

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/us

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Komunikacja w niniejszym postępowaniu , w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a wykonawcami, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 2) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim,w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej o nazwie platformazakupowa.pl (zwanej dalej także: „platformą”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/us; 3) Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy.Informacje dotyczące wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, zmiany treści SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert, Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty” orazna stronie internetowej prowadzonego postępowania. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy; 4) Zamawiający,zgodnie z § 11 ust. 2 Rozp. PRM z 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacjielektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie; dalej: “Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji”), określił w SWZ niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl. 5) Rekomendacje. a) Formaty plikówwykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z Rozp. RM z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz.U. z 2017r.2247); b) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów:.pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf; c) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:- .zip - .7Z; d) Do formatów uznanych za powszechne a nie występujących w rozporządzeniu należą: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takichplikach zostaną potraktowane za złożone nieskutecznie; e) Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB,oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB; f) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, Zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisemkwalifikowanym PadES; g) Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym; h) Zamawiający zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np.osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików. 6) Forma oferty. a) Ofertę oraz wszelkie dokumenty elektroniczne przekazuje się w postępowaniu przy użyciu środkówkomunikacji elektronicznej wskazanych zgodnie z art. 67 ustawy Pzp przez Zamawiającego, a więc za pośrednictwem platformazakupowa.pl, pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/us; b) Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej (postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym, w języku polskim, zgodnie z przepisami prawa oraz dokumentami zamówienia; c) Szczegółowe informacje zawiera SWZ.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Ochrona danych osobowych: klauzula informacyjnadotycząca przetwarzania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą,wcelu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz obowiązki informacyjneWykonawcy wynikające z RODO zostały określone w rozdziale XVI ust. 5 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.381.003.2021.UGS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część A: Dodatkowa opieka naukowa nad doktorantem 1.1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie indywidualnych szkoleń/konsultacji z wykorzystaniem modelu tutoringu związanych z dodatkową opieką naukową nad doktorantem lub doktorantką.2) Zakres zamówienia obejmuje: przeprowadzenie maksymalnie 135 godzin tutoriali (nie mniej jednak niż 100 godzin) – spotkań/konsultacji (również on-line) 1 doktoranta/doktorantki z tutorem – podana liczba godzin dotyczy każdej części postępowania.1) Cele i zakres tutoringu w zakresie każdej części zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ.2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.3) Termin realizacji zamówienia: maksymalnie 14 miesięcy od daty zawarcia umowy.4) Realizacja usługi (zasady, częstotliwość spotkań) powinna odbywać się zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez tutora oraz uczestnikiem/uczestniczką Projektu po zawarciu umowy.Spotkania powinny odbywać się regularnie w podziale: - od daty zawarcia umowy przez kolejnych 8 miesięcy – łącznie maks. 75 godzin, - przez ostatnie 6 miesięcy trwania umowy – łącznie maks. 60 godzin.Przez 1 godzinę zajęć rozumie się 45 minut (godzina lekcyjna).5) Miejsce realizacji zamówienia: miejsce spotkań zapewnia Wykonawca. Rekomenduje się przeprowadzenie spotkań on-line.6) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ofertaprzedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, a więc zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:a) cena brutto - 60 pkt, b) dorobek naukowy - 35 pkt,c) zatrudnienie przy realizacji zamówienia osoby niepełnosprawnej - 5 pktSposób oceny ofert zawiera rozdz. XIII ust. 1 pkt 2) SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dorobek naukowy

4.3.6.) Waga: 35,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: zatrudnienie osoby niepełnosprawnej

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ofertaprzedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, a więc zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:a) cena brutto - 60 pkt, b) dorobek naukowy - 35 pkt,c) zatrudnienie przy realizacji zamówienia osoby niepełnosprawnej - 5 pktSposób oceny ofert zawiera rozdz. XIII ust. 1 pkt 2) SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część B: Dodatkowa opieka naukowa nad doktorantem 2.1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie indywidualnych szkoleń/konsultacji z wykorzystaniem modelu tutoringu związanych z dodatkową opieką naukową nad doktorantem lub doktorantką.2) Zakres zamówienia obejmuje: przeprowadzenie maksymalnie 135 godzin tutoriali (nie mniej jednak niż 100 godzin) – spotkań/konsultacji (również on-line) 1 doktoranta/doktorantki z tutorem – podana liczba godzin dotyczy każdej części postępowania.1) Cele i zakres tutoringu w zakresie każdej części zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ.2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.3) Termin realizacji zamówienia: maksymalnie 14 miesięcy od daty zawarcia umowy.4) Realizacja usługi (zasady, częstotliwość spotkań) powinna odbywać się zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez tutora oraz uczestnikiem/uczestniczką Projektu po zawarciu umowy.Spotkania powinny odbywać się regularnie w podziale: - od daty zawarcia umowy przez kolejnych 8 miesięcy – łącznie maks. 75 godzin, - przez ostatnie 6 miesięcy trwania umowy – łącznie maks. 60 godzin.Przez 1 godzinę zajęć rozumie się 45 minut (godzina lekcyjna).5) Miejsce realizacji zamówienia: miejsce spotkań zapewnia Wykonawca. Rekomenduje się przeprowadzenie spotkań on-line.6) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, a więc zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:a) cena brutto - 60 pkt, b) dorobek naukowy - 35 pkt,c) zatrudnienie przy realizacji zamówienia osoby niepełnosprawnej - 5 pktSposób oceny ofert zawiera rozdz. XIII ust. 1 pkt 2) SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dorobek naukowy

4.3.6.) Waga: 35,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: zatrudnienie osoby niepełnosprawnej

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, a więc zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:a) cena brutto - 60 pkt, b) dorobek naukowy - 35 pkt,c) zatrudnienie przy realizacji zamówienia osoby niepełnosprawnej - 5 pktSposób oceny ofert zawiera rozdz. XIII ust. 1 pkt 2) SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część C: Dodatkowa opieka naukowa nad doktorantem 3.1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie indywidualnych szkoleń/konsultacji z wykorzystaniem modelu tutoringu związanych z dodatkową opieką naukową nad doktorantem lub doktorantką.2) Zakres zamówienia obejmuje: przeprowadzenie maksymalnie 135 godzin tutoriali (nie mniej jednak niż 100 godzin) – spotkań/konsultacji (również on-line) 1 doktoranta/doktorantki z tutorem – podana liczba godzin dotyczy każdej części postępowania.1) Cele i zakres tutoringu w zakresie każdej części zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ.2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.3) Termin realizacji zamówienia: maksymalnie 14 miesięcy od daty zawarcia umowy.4) Realizacja usługi (zasady, częstotliwość spotkań) powinna odbywać się zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez tutora oraz uczestnikiem/uczestniczką Projektu po zawarciu umowy.Spotkania powinny odbywać się regularnie w podziale: - od daty zawarcia umowy przez kolejnych 8 miesięcy – łącznie maks. 75 godzin, - przez ostatnie 6 miesięcy trwania umowy – łącznie maks. 60 godzin.Przez 1 godzinę zajęć rozumie się 45 minut (godzina lekcyjna).5) Miejsce realizacji zamówienia: miejsce spotkań zapewnia Wykonawca. Rekomenduje się przeprowadzenie spotkań on-line.6) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ofertaprzedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, a więc zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:a) cena brutto - 60 pkt, b) dorobek naukowy - 35 pkt,c) zatrudnienie przy realizacji zamówienia osoby niepełnosprawnej - 5 pktSposób oceny ofert zawiera rozdz. XIII ust. 1 pkt 2) SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: dorobek naukowy

4.3.6.) Waga: 35,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: zatrudnienie osoby niepełnosprawnej

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ofertaprzedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, a więc zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:a) cena brutto - 60 pkt, b) dorobek naukowy - 35 pkt,c) zatrudnienie przy realizacji zamówienia osoby niepełnosprawnej - 5 pktSposób oceny ofert zawiera rozdz. XIII ust. 1 pkt 2) SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część D: Dodatkowa opieka naukowa nad doktorantem 4.1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie indywidualnych szkoleń/konsultacji z wykorzystaniem modelu tutoringu związanych z dodatkową opieką naukową nad doktorantem lub doktorantką.2) Zakres zamówienia obejmuje: przeprowadzenie maksymalnie 135 godzin tutoriali (nie mniej jednak niż 100 godzin) – spotkań/konsultacji (również on-line) 1 doktoranta/doktorantki z tutorem – podana liczba godzin dotyczy każdej części postępowania.1) Cele i zakres tutoringu w zakresie każdej części zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ.2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.3) Termin realizacji zamówienia: maksymalnie 14 miesięcy od daty zawarcia umowy.4) Realizacja usługi (zasady, częstotliwość spotkań) powinna odbywać się zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez tutora oraz uczestnikiem/uczestniczką Projektu po zawarciu umowy.Spotkania powinny odbywać się regularnie w podziale: - od daty zawarcia umowy przez kolejnych 8 miesięcy – łącznie maks. 75 godzin, - przez ostatnie 6 miesięcy trwania umowy – łącznie maks. 60 godzin.Przez 1 godzinę zajęć rozumie się 45 minut (godzina lekcyjna).5) Miejsce realizacji zamówienia: miejsce spotkań zapewnia Wykonawca. Rekomenduje się przeprowadzenie spotkań on-line.6) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ofertaprzedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, a więc zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:a) cena brutto - 60 pkt, b) dorobek naukowy - 35 pkt,c) zatrudnienie przy realizacji zamówienia osoby niepełnosprawnej - 5 pktSposób oceny ofert zawiera rozdz. XIII ust. 1 pkt 2) SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: dorobek naukowy

4.3.6.) Waga: 35,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: zatrudnienie osoby niepełnosprawnej

4.3.6.) Waga: 5

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ofertaprzedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, a więc zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:a) cena brutto - 60 pkt, b) dorobek naukowy - 35 pkt,c) zatrudnienie przy realizacji zamówienia osoby niepełnosprawnej - 5 pktSposób oceny ofert zawiera rozdz. XIII ust. 1 pkt 2) SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej, Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, iż dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 (jedną) osobą, która zostanie skierowana do realizacji niniejszego zamówienia, która to osoba:a) posiada co najmniej stopień naukowy doktora habilitowanego z dyscypliny nauk fizycznych i/lub nauk biologicznych i/lub nauk farmaceutycznych i/lub nauk medycznych i/lub inżynierii chemicznej i/lub inżynierii materiałowej i/lub inżynierii biomedycznej w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 20 września 2018 r. (Dz. U. 2018, poz. 1818) w sprawie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych oraz dyscyplin artystycznych (lub równoważny zgodnie z wykazem dziedzin nauki i techniki według klasyfikacji OECD:http://www.ncbr.gov.pl/gfx/ncbir/userfiles/_public/fundusze_europejskie/inteligentny_rozwoj/1_4_1_4_2015/2_wykaz_dziedzin_nauki_i_technik_wedlug_klasyfikacji_oecd.pdf (w przypadku wykonawców zagranicznych – wymaga się wykazanie osoby , która uzyskała stopień naukowy równoważny poza granicami RP nadany przez instytucje, o których mowa w art. 328 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz.U. z 2020 poz. 85 z późn. zm.) lub stopień naukowy został uznany za równoważny, w oparciu o art. 327 ust. 1 ww. ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (lub wcześniej obowiązujących przepisów)i/lub b) jest zatrudniona na uczelni wyższej na stanowisku profesora z dyscyplin: nauki fizyczne i/lub nauki biologiczne i/lub nauki farmaceutyczne i/lub nauki medyczne i/lub inżynieria chemiczna i/lub inżynieria materiałowa i/lub inżynieria biomedyczna w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 20 września 2018 r. (Dz. U. 2018, poz. 1818) w sprawie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych oraz dyscyplin artystycznych (lub równoważny zgodnie z wykazem dziedzin nauki i techniki według klasyfikacji OECD:http://www.ncbr.gov.pl/gfx/ncbir/userfiles/_public/fundusze_europejskie/inteligentny_rozwoj/1_4_1_4_2015/2_wykaz_dziedzin_nauki_i_technik_wedlug_klasyfikacji_oecd.pdfW przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę na więcej niż 1 część postępowania, Zamawiający wymaga wykazania innej osoby do realizacji zamówienia w każdej części zamówienia.Zamawiający oceni spełnianie powyższego warunku w oparciu o podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdz. VI ust. 3 pkt 2 SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z dyspozycją przepisu art. 273 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający nie będzie wymagał złożenia w niniejszym postępowaniu podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdz. V ust. 1 pkt 1 SWZ. Forma dokumentów: Oryginał w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej z podpisem zaufanym lub osobistym albo kopia w postaci cyfrowego odwzorowania dokumentu papierowego, poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym lub przez notariusza podpisem kwalifikowanym.Dokument składany na wezwanie Zamawiającego.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) Deklaracja skierowania do realizacji zamówienia osoby posiadającej dorobek naukowy w postaci publikacji naukowych, wydanych w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, indeksowanych w Journal Citation Reports, z zakresu następujących dyscyplin naukowych: nauki fizyczne i/lub nauki biologiczne i/lub nauki farmaceutyczne i/lub nauki medyczne i/lub inżynieria chemiczna i/lub inżynieria materiałowa i/lub inżynieria biomedyczna w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 20 września 2018 r. (Dz. U. 2018, poz. 1818) w sprawie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych oraz dyscyplin artystycznych (lub równoważny zgodnie z wykazem dziedzin nauki i techniki według klasyfikacji OECD:http://www.ncbr.gov.pl/gfx/ncbir/userfiles/_public/fundusze_europejskie/inteligentny_rozwoj/1_4_1_4_2015/2_wykaz_dziedzin_nauki_i_technik_wedlug_klasyfikacji_oecd.pdf, w celu wykazania zgodności oferowanych usług z kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert, w ramach kryterium: „Dorobek naukowy”, zgodnie z rozdz. XIII SWZ. Deklaracja składana w formie oświadczenia, w ust. 10 Formularza oferty (Załącznik nr 1A do SWZ) (jeżeli dotyczy).2) Deklaracja zatrudnienia przy realizacji zamówienia osoby niepełnosprawnej, o której mowa w przepisach o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w celu potwierdzenia zgodności oferowanych usług z kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert, w ramach kryterium: „Zatrudnienie przy realizacji zamówienia osoby niepełnosprawnej”, zgodnie z rozdz. XIII SWZ. Deklaracja składana w formie oświadczenia, w ust. 11 Formularza oferty (Załącznik nr 1A do SWZ) (jeżeli dotyczy).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od wykonawcy: Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwegorejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. Wymagana forma: Oryginał w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej z podpisem zaufanym lub osobistym albo kopia wpostaci cyfrowego odwzorowania dokumentu papierowego, poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym lub przez notariusza podpisem kwalifikowanym. Dokument składany wraz z ofertą.2) Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1, Zamawiający żąda od wykonawcy złożeniapełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy. Wymóg powyższy ma zastosowanie odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Wymagana forma: Oryginał w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej z podpisem zaufanym lubosobistym albo kopia w postaci cyfrowego odwzorowania dokumentu papierowego, której zgodność z oryginałem poświadcza mocodawca podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym lub notariusz podpisem kwalifikowanym. Dokument składany wraz ofertą. 3) Zgodniez dyspozycją przepisu art. 273 ust. 2ustawy Pzp, wykonawca dołączy do oferty: Oświadczenie wstępne, o którym mowa w art. 125 ust. 1, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią załącznika nr 1B do SWZ. Wymagana forma i moment złożenia: Oryginał w formie elektronicznej (postaćelektroniczna z podpisem kwalifikowanym), w postaci elektronicznej z podpisem zaufanym lub osobistym. Oświadczenia składane wraz z ofertą.4) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą:Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór pisemnego zobowiązania stanowi załącznik 1D do SWZ. Wymagana forma: Oryginał w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej z podpisem zaufanym lub osobistym albo kopia w postaci cyfrowego odwzorowania dokumentu papierowego, poświadczona za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym lub przez notariusza podpisem kwalifikowanym. Dokument składany wraz z ofertą (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcja, spółki cywilne) – winni oni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy wsprawie zamówienia publicznego;2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia,kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w takim wypadku składają w ofercie oświadczenie, z którego wynika, które usługiwykonają poszczególni wykonawcy;3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie w ofercie, z którego wynika, którą część zamówieniawykonają poszczególni wykonawcy (zgodnie z treścią formularza oferty – załącznik 1A);4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnienie wymogu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia, powinno zostać wykazane przez każdy z tych podmiotów.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany Umowy mogą nastąpić wyłącznie w okolicznościach, o których mowa w art. 455 ust. 1 i 2 Pzp i pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.2. Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 Pzp może wyrazić zgodę na dokonanie zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty w przypadkachokreślonych w par. 10 ust. 2 pkt 1-9 wzoru umowy.3. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie wymagają aneksowania Umowy następujące zmiany:1) zmiany danych do kontaktu, zmiany danych teleadresowych, zmiany danych związanych z obsługą administracyjno – organizacyjną Umowy,2) zmiany danych rejestrowych,3) zmiany będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy,4) zmiany podwykonawców, na zasoby których Wykonawca nie powoływał się w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu.4. W przypadkach, o których mowa w ust. 3, Strona inicjująca zmiany, przedstawia ich treść drugiej Stronie w formie pisemnej notyfikacji. 5. Strony mogą dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w formie pisemnego aneksu, w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:1) zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,4) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572)- na zasadach i w sposób określony w par. 11 ust. 2 - 15, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę.6. Zamawiający przewiduje zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją Umowy, zgodnie z zasadami określonymi w par. 11 ust. 16-24 wzoru umowy. Przez zmianę ceny materiałów lub kosztów rozumie się wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obniżenie, względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia wykonawcy zawartego w ofercie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-08 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1) Ofertę przekazuje się w postępowaniu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 68 ustawy Pzp, za pośrednictwem platformazakupowa.pl. 2) Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/us do upływu terminu składania ofert.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-08 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-07

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Środki ochrony prawnej:Wykonawcom oraz innym podmiotom, które mają lub miały interes wuzyskaniu zamówienia oraz poniosły lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przezZamawiającego przepisów ustawy Pzp, przysługują środki ochrony prawnej określone w DzialeIX ww. ustawy (art. 505 – 590).
2021-03-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie szkoleń cyfrowych
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie szkoleń cyfrowych: 1.Sztuczna inteligencja w biznesie i pracy, 2.Obsługa komputera, urządzeń mobilnych oraz platform informatycznych instytucji publicznych(ZUS, US, PUP, Profil zaufany e-obywatel, e-pacjent itp.), 3.Obsługa programów graficznych poziom podstawowy, 4.Bezpieczeństwo w sieci, 5.Social media marketing Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI