Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dodatkowa opieka naukowa nad doktorantami
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bankowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 0323591334
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
wyższa uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dodatkowa opieka naukowa nad doktorantami
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a49c22b-825b-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023331
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„PIK - Program Nowych Interdyscyplinarnych Elementów Kształcenia na studiach doktoranckich na kierunku chemia”. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, Oś Priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.2 Studia doktoranckie, nr umowy POWR.03.02.00-00-I010/17
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/us3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/us
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Komunikacja w niniejszym postępowaniu , w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a wykonawcami, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 2) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim,w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej o nazwie platformazakupowa.pl (zwanej dalej także: „platformą”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/us; 3) Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy.Informacje dotyczące wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, zmiany treści SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert, Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty” orazna stronie internetowej prowadzonego postępowania. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy; 4) Zamawiający,zgodnie z § 11 ust. 2 Rozp. PRM z 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacjielektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie; dalej: “Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji”), określił w SWZ niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl. 5) Rekomendacje. a) Formaty plikówwykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z Rozp. RM z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz.U. z 2017r.2247); b) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów:.pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf; c) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:- .zip - .7Z; d) Do formatów uznanych za powszechne a nie występujących w rozporządzeniu należą: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takichplikach zostaną potraktowane za złożone nieskutecznie; e) Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB,oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB; f) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, Zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisemkwalifikowanym PadES; g) Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym; h) Zamawiający zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np.osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików. 6) Forma oferty. a) Ofertę oraz wszelkie dokumenty elektroniczne przekazuje się w postępowaniu przy użyciu środkówkomunikacji elektronicznej wskazanych zgodnie z art. 67 ustawy Pzp przez Zamawiającego, a więc za pośrednictwem platformazakupowa.pl, pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/us; b) Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej (postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym, w języku polskim, zgodnie z przepisami prawa oraz dokumentami zamówienia; c) Szczegółowe informacje zawiera SWZ.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Ochrona danych osobowych: klauzula informacyjnadotycząca przetwarzania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą,wcelu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz obowiązki informacyjneWykonawcy wynikające z RODO zostały określone w rozdziale XVI ust. 5 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.381.003.2021.UGS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część A: Dodatkowa opieka naukowa nad doktorantem 1.1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie indywidualnych szkoleń/konsultacji z wykorzystaniem modelu tutoringu związanych z dodatkową opieką naukową nad doktorantem lub doktorantką.2) Zakres zamówienia obejmuje: przeprowadzenie maksymalnie 135 godzin tutoriali (nie mniej jednak niż 100 godzin) – spotkań/konsultacji (również on-line) 1 doktoranta/doktorantki z tutorem – podana liczba godzin dotyczy każdej części postępowania.1) Cele i zakres tutoringu w zakresie każdej części zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ.2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.3) Termin realizacji zamówienia: maksymalnie 14 miesięcy od daty zawarcia umowy.4) Realizacja usługi (zasady, częstotliwość spotkań) powinna odbywać się zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez tutora oraz uczestnikiem/uczestniczką Projektu po zawarciu umowy.Spotkania powinny odbywać się regularnie w podziale: - od daty zawarcia umowy przez kolejnych 8 miesięcy – łącznie maks. 75 godzin, - przez ostatnie 6 miesięcy trwania umowy – łącznie maks. 60 godzin.Przez 1 godzinę zajęć rozumie się 45 minut (godzina lekcyjna).5) Miejsce realizacji zamówienia: miejsce spotkań zapewnia Wykonawca. Rekomenduje się przeprowadzenie spotkań on-line.6) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ofertaprzedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, a więc zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:a) cena brutto - 60 pkt, b) dorobek naukowy - 35 pkt,c) zatrudnienie przy realizacji zamówienia osoby niepełnosprawnej - 5 pktSposób oceny ofert zawiera rozdz. XIII ust. 1 pkt 2) SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dorobek naukowy
4.3.6.) Waga: 35,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: zatrudnienie osoby niepełnosprawnej
4.3.6.) Waga: 5,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ofertaprzedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, a więc zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:a) cena brutto - 60 pkt, b) dorobek naukowy - 35 pkt,c) zatrudnienie przy realizacji zamówienia osoby niepełnosprawnej - 5 pktSposób oceny ofert zawiera rozdz. XIII ust. 1 pkt 2) SWZ4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część B: Dodatkowa opieka naukowa nad doktorantem 2.1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie indywidualnych szkoleń/konsultacji z wykorzystaniem modelu tutoringu związanych z dodatkową opieką naukową nad doktorantem lub doktorantką.2) Zakres zamówienia obejmuje: przeprowadzenie maksymalnie 135 godzin tutoriali (nie mniej jednak niż 100 godzin) – spotkań/konsultacji (również on-line) 1 doktoranta/doktorantki z tutorem – podana liczba godzin dotyczy każdej części postępowania.1) Cele i zakres tutoringu w zakresie każdej części zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ.2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.3) Termin realizacji zamówienia: maksymalnie 14 miesięcy od daty zawarcia umowy.4) Realizacja usługi (zasady, częstotliwość spotkań) powinna odbywać się zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez tutora oraz uczestnikiem/uczestniczką Projektu po zawarciu umowy.Spotkania powinny odbywać się regularnie w podziale: - od daty zawarcia umowy przez kolejnych 8 miesięcy – łącznie maks. 75 godzin, - przez ostatnie 6 miesięcy trwania umowy – łącznie maks. 60 godzin.Przez 1 godzinę zajęć rozumie się 45 minut (godzina lekcyjna).5) Miejsce realizacji zamówienia: miejsce spotkań zapewnia Wykonawca. Rekomenduje się przeprowadzenie spotkań on-line.6) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, a więc zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:a) cena brutto - 60 pkt, b) dorobek naukowy - 35 pkt,c) zatrudnienie przy realizacji zamówienia osoby niepełnosprawnej - 5 pktSposób oceny ofert zawiera rozdz. XIII ust. 1 pkt 2) SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dorobek naukowy
4.3.6.) Waga: 35,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: zatrudnienie osoby niepełnosprawnej
4.3.6.) Waga: 5,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, a więc zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:a) cena brutto - 60 pkt, b) dorobek naukowy - 35 pkt,c) zatrudnienie przy realizacji zamówienia osoby niepełnosprawnej - 5 pktSposób oceny ofert zawiera rozdz. XIII ust. 1 pkt 2) SWZ4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część C: Dodatkowa opieka naukowa nad doktorantem 3.1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie indywidualnych szkoleń/konsultacji z wykorzystaniem modelu tutoringu związanych z dodatkową opieką naukową nad doktorantem lub doktorantką.2) Zakres zamówienia obejmuje: przeprowadzenie maksymalnie 135 godzin tutoriali (nie mniej jednak niż 100 godzin) – spotkań/konsultacji (również on-line) 1 doktoranta/doktorantki z tutorem – podana liczba godzin dotyczy każdej części postępowania.1) Cele i zakres tutoringu w zakresie każdej części zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ.2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.3) Termin realizacji zamówienia: maksymalnie 14 miesięcy od daty zawarcia umowy.4) Realizacja usługi (zasady, częstotliwość spotkań) powinna odbywać się zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez tutora oraz uczestnikiem/uczestniczką Projektu po zawarciu umowy.Spotkania powinny odbywać się regularnie w podziale: - od daty zawarcia umowy przez kolejnych 8 miesięcy – łącznie maks. 75 godzin, - przez ostatnie 6 miesięcy trwania umowy – łącznie maks. 60 godzin.Przez 1 godzinę zajęć rozumie się 45 minut (godzina lekcyjna).5) Miejsce realizacji zamówienia: miejsce spotkań zapewnia Wykonawca. Rekomenduje się przeprowadzenie spotkań on-line.6) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ofertaprzedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, a więc zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:a) cena brutto - 60 pkt, b) dorobek naukowy - 35 pkt,c) zatrudnienie przy realizacji zamówienia osoby niepełnosprawnej - 5 pktSposób oceny ofert zawiera rozdz. XIII ust. 1 pkt 2) SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: dorobek naukowy
4.3.6.) Waga: 35,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: zatrudnienie osoby niepełnosprawnej
4.3.6.) Waga: 5,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ofertaprzedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, a więc zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:a) cena brutto - 60 pkt, b) dorobek naukowy - 35 pkt,c) zatrudnienie przy realizacji zamówienia osoby niepełnosprawnej - 5 pktSposób oceny ofert zawiera rozdz. XIII ust. 1 pkt 2) SWZ4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część D: Dodatkowa opieka naukowa nad doktorantem 4.1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie indywidualnych szkoleń/konsultacji z wykorzystaniem modelu tutoringu związanych z dodatkową opieką naukową nad doktorantem lub doktorantką.2) Zakres zamówienia obejmuje: przeprowadzenie maksymalnie 135 godzin tutoriali (nie mniej jednak niż 100 godzin) – spotkań/konsultacji (również on-line) 1 doktoranta/doktorantki z tutorem – podana liczba godzin dotyczy każdej części postępowania.1) Cele i zakres tutoringu w zakresie każdej części zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ.2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.3) Termin realizacji zamówienia: maksymalnie 14 miesięcy od daty zawarcia umowy.4) Realizacja usługi (zasady, częstotliwość spotkań) powinna odbywać się zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez tutora oraz uczestnikiem/uczestniczką Projektu po zawarciu umowy.Spotkania powinny odbywać się regularnie w podziale: - od daty zawarcia umowy przez kolejnych 8 miesięcy – łącznie maks. 75 godzin, - przez ostatnie 6 miesięcy trwania umowy – łącznie maks. 60 godzin.Przez 1 godzinę zajęć rozumie się 45 minut (godzina lekcyjna).5) Miejsce realizacji zamówienia: miejsce spotkań zapewnia Wykonawca. Rekomenduje się przeprowadzenie spotkań on-line.6) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ofertaprzedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, a więc zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:a) cena brutto - 60 pkt, b) dorobek naukowy - 35 pkt,c) zatrudnienie przy realizacji zamówienia osoby niepełnosprawnej - 5 pktSposób oceny ofert zawiera rozdz. XIII ust. 1 pkt 2) SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: dorobek naukowy
4.3.6.) Waga: 35,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: zatrudnienie osoby niepełnosprawnej
4.3.6.) Waga: 5
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ofertaprzedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, a więc zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:a) cena brutto - 60 pkt, b) dorobek naukowy - 35 pkt,c) zatrudnienie przy realizacji zamówienia osoby niepełnosprawnej - 5 pktSposób oceny ofert zawiera rozdz. XIII ust. 1 pkt 2) SWZ4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7